Қазақтың хас батыры-- Қарасай

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні
Ахметова Зүлфия Аманжолқызы
Ақмола облысы Бурабай ауданы Ұрымқай орта мектебі нің бастауыш сынып мұғалімі
Оқушылар саны-
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:
Ахметова Зүлфия Аманжолқызы:
Ақмола облысы Бурабай ауданы Ұрымқай орта мектебі нің бастауыш сынып мұғалімі: сабақ № кабинет
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Сабақтың тақырыбы:
Ахметова Зүлфия Аманжолқызы: Қазақтың хас батыры-- Қарасай.
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Сілтеме
Ахметова Зүлфия Аманжолқызы: 4 сынып оқулығы -беттер
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Жалпы мақсаты
Ахметова Зүлфия Аманжолқызы:

Қазақтың хас батыры -Қарасай, оның ерлігі жайында түсінік беру.

Ой-өрісін, сөйлеу мәнерін, сөздік қорын, ойын жинақтап айту қабілеттерін дамыту.

Батыр, ержүрек болуға, елін әрқашан қорғауға, салт-дәстүрді сақтауға тәрбиелеу.

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Міндеттер:
Ахметова Зүлфия Аманжолқызы: Өздігінен жұмыс істей отырып, өткенді қайталау, білімін тиянақтау Ой-өрісін, сөйлеу тілін, сөздік қорын, мазмұнын толық, жинақтап айту қабілеттерін дамыту
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері
Ахметова Зүлфия Аманжолқызы:

1. Мұғалім оқуға бағыттап отыру;

2. Оқушылардың өзін және достарын бағалау мүмкіндіктерін жасау;

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Сабақта туындаған негізгі идеялар
Ахметова Зүлфия Аманжолқызы:

1. Оқушының өмірдегі біліміне, білетініне сүйену;

2. Тарихпен ұштастыра білу.

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: Тапсырмалар
Ахметова Зүлфия Аманжолқызы:
  • Шығармашылық жұмыс
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:

Сабақтың жүрілуі бойынша мұғалімнің жазбалары: Мұғалімдер мен оқушылар іс-әрекеті.

Ұйымдастыру кезеңі: Ынтымақтастық атмосфера қалыптастыру.

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні: СТО сұрақтары
Ахметова Зүлфия Аманжолқызы: Сабақ барысында жасаған мұғалім мен оқушының іс-әрекеті
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:

Сабақтың маңыздылығы не?

-оқушылар не алады?

-бұрынғы білімін қалай пайдалана алады?

-өмірден алған тәжірибесінің әсері?

-сабақтың болашақта оқушыға қандай пайдасы бар?

Ахметова Зүлфия Аманжолқызы:

Үй тапсырмасын тексеру кезеңі: Өткен тақырып мазмұнын сұрау. Қазақ батырларының аттарын, хандарын атап шығу.

Қызығушылықтарын оятуға дайындық кезеңі

-оқушыларды ой қозғау арқылы тақтаға суреттер іліп ненің суреттері, не туралы екнің шешкізу, тақырыпқа әкелу

-тақырып жайлы бұрынғы білетіндерін анықтау, соған сүйену жолдарын табу

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:

Сын тұрғысынан ойлау үшін мүмкіндіктер

-еркін ойлауға қандай мүмкіндіктер жасалды?

-өздігінен ізденуге қандай мүмкіндіктер жасалады?

Ахметова Зүлфия Аманжолқызы:

-Қандай қарулар пайдаланды?

-Не себепті қолбасшылар жекпе-жекке батырлар әзірледі?

-Тарихи кинолар көрдің бе?

Жоңғарлар өздері келіп соғыс ашты ма?

-Қазақ неге басқа мемлекеттің бодандығына келісім берген?

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:

Мағынаны ажырату сатысы (жаңа ақпарат)

-оқушыларды белсене қатыстыру

-стратегияларды жүйелі қолдану арқылы оқушылардың жұмысын ұйымдастыру (сауал қоя білу, талдау жасай білу, баяндау және қызу ой талқысын жасай білу қабілеттерін жетілдіру жолдарын беру)

-оқушылармен бірлесіп жұмыс жасау, қарым-қатынас шеберлігін ұтымды пайдалана білу

Ахметова Зүлфия Аманжолқызы:

ІІ. Мағынаны тану

Қарасай деген сөзді естігендерің бар ма? Қарасай деп аудан атын неге қойған?

Қарасай-Есім ханның тұсында жоңғарлармен ұрыста көзге түскен батырлардың бірі.

Ол кезде батыр 17 жаста екен. Алғашқы ұрыста -ақ ойраттың екі тайшысы Қарақал мен Тойлыны қолға түсіреді. Хан алдына әкеліп, бастарын жерге игізеді. Қазақ жеріне көз тіккен, қазақ ханына қарсы шыққан жаудың бәрі осылай маңдайларын жерге ұратын болады. Есім хан өзі батасын берген екен. Қарасайдың атақ-даңқы елге тарап кетеді.

Дөкір атты жоңғардың батыры айламен Қарасайды қолға түсірмек болады. Жақсығұл мерген көмектесіп, аман қалады. Дөкірді қолымен -ақ буындыра салды. Қалмақ батыры Олыхты да жеңген.

Оқулықпен жұмыс. Дауыстап тізбектей оқу. Картадан Тобыл өзенін табу.

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:

Толғаныс (рефлексия)

-сабақта үйренгендерін бекіту, қолдану жолдарын беру

-жаңадан үйренгенін пайдалана отырып, білімін жүйелеу

жауап шешімі осыған байланысты жұмыстар беру арқылы түсінік деңгейін тексеру

Ахметова Зүлфия Аманжолқызы:

ІІІ. Ой қорытынды

.

Дәптермен жұмыс. Күн ретін, ауа райын жазу. Қарасайға 3-4 сөйлемнен тұратын мінездеме жазу.

Қорытындылау.

  • Батыр қай ханның тұсында соғысқа қатысқан?
  • Батырдың жойқын күші неден көрінеді?
  • Ол қалмақтың қандай батырларын жеңген еді?
  • Қарасай қанша жасында көзге түсе бастады?
  • Бүгінгі күні Қарасай батырға көрсетілген атақ құрмет туралы білесің бе?
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:

Бағалау түрлері

  • оқушының өзін-өзі бағалауы;

мұғалімнің бағалауы;

  • жалпы бағалау;
Ахметова Зүлфия Аманжолқызы:

Формативті бағалау арқылы балаларды мақтау, мадақтау.

Әртүрлі смаиликтермен мадақтау.

Мұғалімнің жалпы бағасын қою.

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:

Сабақты аяқтау түрлері

-бір пікірге келу . . .

-өз пікірін дәлелдеу . . .

-үйде жалғастыру . . .

Ахметова Зүлфия Аманжолқызы:

Үй тапсырмасы:

162-164-беттерді оқу, мазмұны. Қарасай батыр туралы мақалалар жинақтау.


Ұқсас жұмыстар
Сүйінбай жырау
Қазақтың хас батыры – қарасай. дүниетану
Райымбек батырдың секерханға жекпе-жегі
Менің ауылым. қазақ тілі, 4-сынып
Мақтанамын әлемге
Қазақ елі көкке жетті көк туың, Сен тәуелсіз мемлекетсің кәдімгі
Қазақстандық батыр қыздардың ерліктері
Парпария батыр
Астана қаласының мейрамы қай күн
Б.момышұлы-мәңгі тірі (конференция)
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz