Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті
Файл қосу
Қазақтың хас батыры-- Қарасай
|Сабақ жүргізген | Ахметова | Ақмола облысы |Оқушылар саны- |
|мұғалімнің аты-жөні |Зүлфия |Бурабай ауданы | |
| |Аманжолқызы |Ұрымқай орта мектебі | |
| | |нің бастауыш сынып | |
| | |мұғалімі | |
| | | сабақ № кабинет |
|Сабақтың тақырыбы: |Қазақтың хас батыры-- Қарасай. |
|Сілтеме |4 сынып оқулығы -беттер |
|Жалпы мақсаты | |
| |Қазақтың хас батыры –Қарасай ,оның ерлігі жайында түсінік беру. |
| |Ой-өрісін, сөйлеу мәнерін,сөздік қорын , ойын жинақтап айту |
| |қабілеттерін дамыту. |
| |Батыр, ержүрек болуға, елін әрқашан қорғауға ,салт-дәстүрді |
| |сақтауға тәрбиелеу. |
| Міндеттер: | Өздігінен жұмыс істей отырып, өткенді қайталау, білімін тиянақтау |
| |Ой-өрісін, сөйлеу тілін, сөздік қорын, мазмұнын толық, жинақтап |
| |айту қабілеттерін дамыту |
|Мұғалімдер үшін|1. Мұғалім оқуға бағыттап отыру; |
|оқу нәтижелері |2. Оқушылардың өзін және достарын бағалау мүмкіндіктерін жасау; |
|Сабақта |1.Оқушының өмірдегі біліміне, білетініне сүйену; |
|туындаған |2. Тарихпен ұштастыра білу. |
|негізгі идеялар| |
|Тапсырмалар |Шығармашылық жұмыс |
|Сабақтың жүрілуі бойынша мұғалімнің жазбалары: Мұғалімдер мен оқушылар іс-әрекеті. |
|Ұйымдастыру кезеңі: Ынтымақтастық атмосфера қалыптастыру. |
|СТО сұрақтары |Сабақ барысында жасаған мұғалім мен оқушының іс-әрекеті |
|Сабақтың маңыздылығы|Үй тапсырмасын тексеру кезеңі:Өткен тақырып мазмұнын |
|не? |сұрау.Қазақ батырларының аттарын,хандарын атап шығу. |
|-оқушылар не алады? | |
|-бұрынғы білімін |Қызығушылықтарын оятуға дайындық кезеңі |
|қалай пайдалана | |
|алады? |-оқушыларды ой қозғау арқылы тақтаға суреттер іліп ненің |
|-өмірден алған |суреттері, не туралы екнің шешкізу,тақырыпқа әкелу |
|тәжірибесінің әсері?|-тақырып жайлы бұрынғы білетіндерін анықтау, соған сүйену |
|-сабақтың болашақта |жолдарын табу |
|оқушыға қандай | |
|пайдасы бар? | |
|Сын тұрғысынан | -Қандай қарулар пайдаланды? |
|ойлау үшін |-Не себепті қолбасшылар жекпе-жекке батырлар әзірледі? |
|мүмкіндіктер |-Тарихи кинолар көрдің бе? |
|-еркін ойлауға |Жоңғарлар өздері келіп соғыс ашты ма? |
|қандай мүмкіндіктер |-Қазақ неге басқа мемлекеттің бодандығына келісім берген? |
|жасалды? | |
|-өздігінен ізденуге | |
|қандай мүмкіндіктер | |
|жасалады? | |
|Мағынаны ажырату |ІІ. Мағынаны тану |
|сатысы (жаңа |Қарасай деген сөзді естігендерің бар ма? Қарасай деп аудан |
|ақпарат) |атын неге қойған? |
|-оқушыларды белсене |Қарасай—Есім ханның тұсында жоңғарлармен ұрыста көзге түскен |
|қатыстыру |батырлардың бірі. |
|-стратегияларды |Ол кезде батыр 17 жаста екен. Алғашқы ұрыста –ақ ойраттың екі|
|жүйелі қолдану |тайшысы Қарақал мен Тойлыны қолға түсіреді. Хан |
|арқылы оқушылардың |алдына әкеліп ,бастарын жерге игізеді.Қазақ жеріне көз тіккен,|
|жұмысын ұйымдастыру |қазақ ханына қарсы шыққан жаудың бәрі осылай маңдайларын |
|(сауал қоя білу, |жерге ұратын болады. Есім хан өзі батасын берген екен. |
|талдау жасай білу, |Қарасайдың атақ-даңқы елге тарап кетеді. |
|баяндау және қызу ой|Дөкір атты жоңғардың батыры айламен Қарасайды қолға түсірмек |
|талқысын жасай білу |болады. Жақсығұл мерген көмектесіп, аман қалады. Дөкірді |
|қабілеттерін |қолымен –ақ буындыра салды. Қалмақ батыры Олыхты да |
|жетілдіру жолдарын |жеңген. |
|беру) |Оқулықпен жұмыс. Дауыстап тізбектей оқу. Картадан Тобыл |
|-оқушылармен |өзенін табу. |
|бірлесіп жұмыс | |
|жасау, қарым-қатынас| |
|шеберлігін ұтымды | |
|пайдалана білу | |
|Толғаныс (рефлексия)|ІІІ. Ой қорытынды |
|-сабақта |. |
|үйренгендерін |Дәптермен жұмыс. Күн ретін, ауа райын жазу. Қарасайға 3-4 |
|бекіту, қолдану |сөйлемнен тұратын мінездеме жазу. |
|жолдарын беру | |
|-жаңадан үйренгенін |Қорытындылау. |
|пайдалана отырып, |Батыр қай ханның тұсында соғысқа қатысқан? |
|білімін жүйелеу |Батырдың жойқын күші неден көрінеді? |
|жауап шешімі осыған |Ол қалмақтың қандай батырларын жеңген еді? |
|байланысты жұмыстар |Қарасай қанша жасында көзге түсе бастады? |
|беру арқылы түсінік |Бүгінгі күні Қарасай батырға көрсетілген атақ құрмет туралы |
|деңгейін тексеру |білесің бе? |
| | |
|Бағалау түрлері |Формативті бағалау арқылы балаларды мақтау, мадақтау. |
|оқушының өзін-өзі |Әртүрлі смаиликтермен мадақтау. |
|бағалауы; |Мұғалімнің жалпы бағасын қою. |
|мұғалімнің бағалауы;| |
|жалпы бағалау; | |
|Сабақты аяқтау | |
|түрлері |Үй тапсырмасы: |
|-бір пікірге келу...|162-164-беттерді оқу, мазмұны. Қарасай батыр туралы мақалалар |
|-өз пікірін |жинақтау. |
|дәлелдеу... | |
|-үйде жалғастыру... | |
|мұғалімнің аты-жөні |Зүлфия |Бурабай ауданы | |
| |Аманжолқызы |Ұрымқай орта мектебі | |
| | |нің бастауыш сынып | |
| | |мұғалімі | |
| | | сабақ № кабинет |
|Сабақтың тақырыбы: |Қазақтың хас батыры-- Қарасай. |
|Сілтеме |4 сынып оқулығы -беттер |
|Жалпы мақсаты | |
| |Қазақтың хас батыры –Қарасай ,оның ерлігі жайында түсінік беру. |
| |Ой-өрісін, сөйлеу мәнерін,сөздік қорын , ойын жинақтап айту |
| |қабілеттерін дамыту. |
| |Батыр, ержүрек болуға, елін әрқашан қорғауға ,салт-дәстүрді |
| |сақтауға тәрбиелеу. |
| Міндеттер: | Өздігінен жұмыс істей отырып, өткенді қайталау, білімін тиянақтау |
| |Ой-өрісін, сөйлеу тілін, сөздік қорын, мазмұнын толық, жинақтап |
| |айту қабілеттерін дамыту |
|Мұғалімдер үшін|1. Мұғалім оқуға бағыттап отыру; |
|оқу нәтижелері |2. Оқушылардың өзін және достарын бағалау мүмкіндіктерін жасау; |
|Сабақта |1.Оқушының өмірдегі біліміне, білетініне сүйену; |
|туындаған |2. Тарихпен ұштастыра білу. |
|негізгі идеялар| |
|Тапсырмалар |Шығармашылық жұмыс |
|Сабақтың жүрілуі бойынша мұғалімнің жазбалары: Мұғалімдер мен оқушылар іс-әрекеті. |
|Ұйымдастыру кезеңі: Ынтымақтастық атмосфера қалыптастыру. |
|СТО сұрақтары |Сабақ барысында жасаған мұғалім мен оқушының іс-әрекеті |
|Сабақтың маңыздылығы|Үй тапсырмасын тексеру кезеңі:Өткен тақырып мазмұнын |
|не? |сұрау.Қазақ батырларының аттарын,хандарын атап шығу. |
|-оқушылар не алады? | |
|-бұрынғы білімін |Қызығушылықтарын оятуға дайындық кезеңі |
|қалай пайдалана | |
|алады? |-оқушыларды ой қозғау арқылы тақтаға суреттер іліп ненің |
|-өмірден алған |суреттері, не туралы екнің шешкізу,тақырыпқа әкелу |
|тәжірибесінің әсері?|-тақырып жайлы бұрынғы білетіндерін анықтау, соған сүйену |
|-сабақтың болашақта |жолдарын табу |
|оқушыға қандай | |
|пайдасы бар? | |
|Сын тұрғысынан | -Қандай қарулар пайдаланды? |
|ойлау үшін |-Не себепті қолбасшылар жекпе-жекке батырлар әзірледі? |
|мүмкіндіктер |-Тарихи кинолар көрдің бе? |
|-еркін ойлауға |Жоңғарлар өздері келіп соғыс ашты ма? |
|қандай мүмкіндіктер |-Қазақ неге басқа мемлекеттің бодандығына келісім берген? |
|жасалды? | |
|-өздігінен ізденуге | |
|қандай мүмкіндіктер | |
|жасалады? | |
|Мағынаны ажырату |ІІ. Мағынаны тану |
|сатысы (жаңа |Қарасай деген сөзді естігендерің бар ма? Қарасай деп аудан |
|ақпарат) |атын неге қойған? |
|-оқушыларды белсене |Қарасай—Есім ханның тұсында жоңғарлармен ұрыста көзге түскен |
|қатыстыру |батырлардың бірі. |
|-стратегияларды |Ол кезде батыр 17 жаста екен. Алғашқы ұрыста –ақ ойраттың екі|
|жүйелі қолдану |тайшысы Қарақал мен Тойлыны қолға түсіреді. Хан |
|арқылы оқушылардың |алдына әкеліп ,бастарын жерге игізеді.Қазақ жеріне көз тіккен,|
|жұмысын ұйымдастыру |қазақ ханына қарсы шыққан жаудың бәрі осылай маңдайларын |
|(сауал қоя білу, |жерге ұратын болады. Есім хан өзі батасын берген екен. |
|талдау жасай білу, |Қарасайдың атақ-даңқы елге тарап кетеді. |
|баяндау және қызу ой|Дөкір атты жоңғардың батыры айламен Қарасайды қолға түсірмек |
|талқысын жасай білу |болады. Жақсығұл мерген көмектесіп, аман қалады. Дөкірді |
|қабілеттерін |қолымен –ақ буындыра салды. Қалмақ батыры Олыхты да |
|жетілдіру жолдарын |жеңген. |
|беру) |Оқулықпен жұмыс. Дауыстап тізбектей оқу. Картадан Тобыл |
|-оқушылармен |өзенін табу. |
|бірлесіп жұмыс | |
|жасау, қарым-қатынас| |
|шеберлігін ұтымды | |
|пайдалана білу | |
|Толғаныс (рефлексия)|ІІІ. Ой қорытынды |
|-сабақта |. |
|үйренгендерін |Дәптермен жұмыс. Күн ретін, ауа райын жазу. Қарасайға 3-4 |
|бекіту, қолдану |сөйлемнен тұратын мінездеме жазу. |
|жолдарын беру | |
|-жаңадан үйренгенін |Қорытындылау. |
|пайдалана отырып, |Батыр қай ханның тұсында соғысқа қатысқан? |
|білімін жүйелеу |Батырдың жойқын күші неден көрінеді? |
|жауап шешімі осыған |Ол қалмақтың қандай батырларын жеңген еді? |
|байланысты жұмыстар |Қарасай қанша жасында көзге түсе бастады? |
|беру арқылы түсінік |Бүгінгі күні Қарасай батырға көрсетілген атақ құрмет туралы |
|деңгейін тексеру |білесің бе? |
| | |
|Бағалау түрлері |Формативті бағалау арқылы балаларды мақтау, мадақтау. |
|оқушының өзін-өзі |Әртүрлі смаиликтермен мадақтау. |
|бағалауы; |Мұғалімнің жалпы бағасын қою. |
|мұғалімнің бағалауы;| |
|жалпы бағалау; | |
|Сабақты аяқтау | |
|түрлері |Үй тапсырмасы: |
|-бір пікірге келу...|162-164-беттерді оқу, мазмұны. Қарасай батыр туралы мақалалар |
|-өз пікірін |жинақтау. |
|дәлелдеу... | |
|-үйде жалғастыру... | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz