Сабақ жоспары :: Биология
Файл қосу
Жүректің құрылысы. Жүрекшелер мен қарыншалардың рөлі. Жүрек
Сынып: 8 «а» |Күні: 03.02.2015 жыл |Пәні: биология | |
|Сабақтың |Жүректің құрылысы. Жүрекшелер мен қарыншалардың рөлі. Жүрек |
|тақырыбы |қақпақшалары. Жүрек жұмысының кезеңдері. Қан тамырлары: артериялар, |
| |капиллярлар , веналар. Веналық қақпақшалар. №11 зертханалық жұмыс. |
|Сілтеме: |Күнтізбелік жоспар |
|Жалпы |Жүрек пен қантамырлардың манызы және атқаратын қызметы тұралы білім |
|мақсаттар: |қалыптастыру |
|Ресурстар: |Оқулық, интерактивті тақта, сабаққа қажетті ресурстар. |
|Әдіс - |Тәсілі : жеке,топпен |Әдісі: баяндау, диалог, Блум |
|тәсілдер | |таксономиясы |
|Оқыту |Топқа бөлу барысында жағымды психологиялық ахуал тудыру. Тақырыпқа|
|нәтижесі: |теориялық талдау жасалады. Оқушылар жекелеме,топпен жұмыс істей |
| |отырып идея бөліседі, өнім жасалады, талдайды, жинақтайды, |
| |қортындылайды, бағалайды. |
|Түйінді |Тәжірибелеріне енгізе отырып, оқушыны емес, оқушының жұсысын бағалау|
|идеялар |, жұмыс жоспарын құрған кезде кері байланыстың тиімділігін ескере |
| |отырып, оқу сапасын арттыру. |
|Дерек көздер|Оқулықпен жұмыс, қосымша мәліметтер. |
|Сабақтың |Мұғалімнің іс - әрекеті |Оқушының іс – |
|барысы | |әрекеті |
|Кіріспе |2-минут |Оқушылармен амандасу. Психологиялық |Мұғаліммен |
| | |дайындық. |амандасады. |
| | |Тренинг «Комплимент» (ақ қағазға жылы | |
| | |лебіздерін жазады да, бір- біріне |Топтарға |
| | |лақтырады) Сыныпты үш топқа бөлеміз: |бөлінеді. |
| | |1 топ «Эритроциттер» | |
| | |2 топ «Лейкоциттер» | |
| | |3 топ «Тромбоциттер» | |
|Тұсаукесер |1-минут |Сабақтың тақырыбы мен мақсаты |Оқушылар |
| | |таныстырылады. |өздерінің |
| | |Сабақ үстінде қолданылатын |ұсыныстарын |
| | |әдіс-тәсілдер мен бағалау түрлері |айтады. |
| | |айтылады. | |
| | | | |
|Негізгі |5 -минут |Оқушылардың теориялық білімін тексеру |Сұрақтарға ауызша|
|бөлім | |үшін «Сұрақ – жауап» |жауап береді |
|Білу. | |Организмнің ішкі өртасын ата | |
| | |Қан қандай ұлпаға жатады? | |
| | |Қан беруші адамды қалай атайды? | |
| | |Қанның ұйымайтын, тұқымқуалайтын ауру | |
| | |қалай аталады? | |
| | |Иммунитет теориясын, фагоцитоз | |
| | |ілімінің негізін салушы ғалым кім? | |
| | |Қанның түсі неге қызыл? | |
| | |Қан жасушаларын атаныз | |
| | |IV топтың қанын қандай топқа құйяды? | |
| | |Ағзаның қорғаныштық қасиетке ие болуы | |
| | |қалай аталады? | |
| | |1 куб. мм эритроцитердің саны қанша? | |
| | |Қанды қабылдаушы адам? | |
| | |Адам ағзасында неше литр қан болады | |
| | |Гемоглобиннің қызметі? | |
| | |Қызыл қан жасушаларының түзілетін | |
| | |орыны? | |
| | |Қан плазмасының құрамы қандай? | |
| |15- минут |Жаңа тақырыпты меңгеру |Топқа берілген |
|Түсіну. | |1 топ Жүректің құрылысы. Жүрек |тапсырманы |
| | |қақпақшалары (116-117 бет) |орындау барысында|
| | |2 топ Жүрек жұмысының кезендері (123 |бірлесіп |
| | |бет) |шығармашылықпен |
| | |3 топ Қан тамырлары: артериялар, |жұмыс атқарады, |
| | |капиллярлар, веналар. |өз пікірін еркін |
| | | |білдіреді. |
| | |Карточкамен жұмыс беріледі |Тұжырым жасай |
| | | |білуге |
| | | |дағдыланады. |
| |10-минут | |Мәтінмен жұмыс |
|Қолдану. | |Зертханалық жұмыс №11 «Саусақты қатты |жасайды. |
| | |қысып байлаудан қанайналымның бұзылуы»|Оқушылар өз |
| | | |пікірін еркін |
| |7-минут | |білдіреді. |
|Талдау. | | |Өзара достық |
| | |Биологиялық диктант |қарым-қатынас |
| | |Жүрек кеуде қуысының _______________ |құра отырып, |
| | |орналасады. |бірігіп |
| | |Жүректің өзінің өте жұқа қабатын |зертханалық |
| | |_____деп аталады |жұмысты |
| | |Жүректің жұмысы ___ кезеңнен тұрады |орындайды, |
| | |Жүрекше мен қарынша аралығында ашылып-|қорытынды |
| | |жабылып тұратын арнайы бөлім ____ деп |жасайды. |
| | |аталады |Әр топ бірлесіп |
| |5 - минут |Жүректің салмағы _____. |отырып тапсырманы|
|Жинақтау. | |Не білдік? |орындайды |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | |Қорытынды жасайды|
| | | | |
|Қорытынды |Топтар бір-бірін бағалайды. Бағалау кестесін |Оқушылар өз |
| |толтырады (1 минут) |жұмыстарын |
| | |критериалды |
| | |бағалауды |
| | |ұйымдастырды. |
|Рефлексия |Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып іледі | |
|Үйге |№ 34-35. Физиологиялық үдерістерінін модельдерін |Үй тапсырмасын |
|тапсырма |көрсету |жазып алады. |
|Сабақтың |Жүректің құрылысы. Жүрекшелер мен қарыншалардың рөлі. Жүрек |
|тақырыбы |қақпақшалары. Жүрек жұмысының кезеңдері. Қан тамырлары: артериялар, |
| |капиллярлар , веналар. Веналық қақпақшалар. №11 зертханалық жұмыс. |
|Сілтеме: |Күнтізбелік жоспар |
|Жалпы |Жүрек пен қантамырлардың манызы және атқаратын қызметы тұралы білім |
|мақсаттар: |қалыптастыру |
|Ресурстар: |Оқулық, интерактивті тақта, сабаққа қажетті ресурстар. |
|Әдіс - |Тәсілі : жеке,топпен |Әдісі: баяндау, диалог, Блум |
|тәсілдер | |таксономиясы |
|Оқыту |Топқа бөлу барысында жағымды психологиялық ахуал тудыру. Тақырыпқа|
|нәтижесі: |теориялық талдау жасалады. Оқушылар жекелеме,топпен жұмыс істей |
| |отырып идея бөліседі, өнім жасалады, талдайды, жинақтайды, |
| |қортындылайды, бағалайды. |
|Түйінді |Тәжірибелеріне енгізе отырып, оқушыны емес, оқушының жұсысын бағалау|
|идеялар |, жұмыс жоспарын құрған кезде кері байланыстың тиімділігін ескере |
| |отырып, оқу сапасын арттыру. |
|Дерек көздер|Оқулықпен жұмыс, қосымша мәліметтер. |
|Сабақтың |Мұғалімнің іс - әрекеті |Оқушының іс – |
|барысы | |әрекеті |
|Кіріспе |2-минут |Оқушылармен амандасу. Психологиялық |Мұғаліммен |
| | |дайындық. |амандасады. |
| | |Тренинг «Комплимент» (ақ қағазға жылы | |
| | |лебіздерін жазады да, бір- біріне |Топтарға |
| | |лақтырады) Сыныпты үш топқа бөлеміз: |бөлінеді. |
| | |1 топ «Эритроциттер» | |
| | |2 топ «Лейкоциттер» | |
| | |3 топ «Тромбоциттер» | |
|Тұсаукесер |1-минут |Сабақтың тақырыбы мен мақсаты |Оқушылар |
| | |таныстырылады. |өздерінің |
| | |Сабақ үстінде қолданылатын |ұсыныстарын |
| | |әдіс-тәсілдер мен бағалау түрлері |айтады. |
| | |айтылады. | |
| | | | |
|Негізгі |5 -минут |Оқушылардың теориялық білімін тексеру |Сұрақтарға ауызша|
|бөлім | |үшін «Сұрақ – жауап» |жауап береді |
|Білу. | |Организмнің ішкі өртасын ата | |
| | |Қан қандай ұлпаға жатады? | |
| | |Қан беруші адамды қалай атайды? | |
| | |Қанның ұйымайтын, тұқымқуалайтын ауру | |
| | |қалай аталады? | |
| | |Иммунитет теориясын, фагоцитоз | |
| | |ілімінің негізін салушы ғалым кім? | |
| | |Қанның түсі неге қызыл? | |
| | |Қан жасушаларын атаныз | |
| | |IV топтың қанын қандай топқа құйяды? | |
| | |Ағзаның қорғаныштық қасиетке ие болуы | |
| | |қалай аталады? | |
| | |1 куб. мм эритроцитердің саны қанша? | |
| | |Қанды қабылдаушы адам? | |
| | |Адам ағзасында неше литр қан болады | |
| | |Гемоглобиннің қызметі? | |
| | |Қызыл қан жасушаларының түзілетін | |
| | |орыны? | |
| | |Қан плазмасының құрамы қандай? | |
| |15- минут |Жаңа тақырыпты меңгеру |Топқа берілген |
|Түсіну. | |1 топ Жүректің құрылысы. Жүрек |тапсырманы |
| | |қақпақшалары (116-117 бет) |орындау барысында|
| | |2 топ Жүрек жұмысының кезендері (123 |бірлесіп |
| | |бет) |шығармашылықпен |
| | |3 топ Қан тамырлары: артериялар, |жұмыс атқарады, |
| | |капиллярлар, веналар. |өз пікірін еркін |
| | | |білдіреді. |
| | |Карточкамен жұмыс беріледі |Тұжырым жасай |
| | | |білуге |
| | | |дағдыланады. |
| |10-минут | |Мәтінмен жұмыс |
|Қолдану. | |Зертханалық жұмыс №11 «Саусақты қатты |жасайды. |
| | |қысып байлаудан қанайналымның бұзылуы»|Оқушылар өз |
| | | |пікірін еркін |
| |7-минут | |білдіреді. |
|Талдау. | | |Өзара достық |
| | |Биологиялық диктант |қарым-қатынас |
| | |Жүрек кеуде қуысының _______________ |құра отырып, |
| | |орналасады. |бірігіп |
| | |Жүректің өзінің өте жұқа қабатын |зертханалық |
| | |_____деп аталады |жұмысты |
| | |Жүректің жұмысы ___ кезеңнен тұрады |орындайды, |
| | |Жүрекше мен қарынша аралығында ашылып-|қорытынды |
| | |жабылып тұратын арнайы бөлім ____ деп |жасайды. |
| | |аталады |Әр топ бірлесіп |
| |5 - минут |Жүректің салмағы _____. |отырып тапсырманы|
|Жинақтау. | |Не білдік? |орындайды |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | |Қорытынды жасайды|
| | | | |
|Қорытынды |Топтар бір-бірін бағалайды. Бағалау кестесін |Оқушылар өз |
| |толтырады (1 минут) |жұмыстарын |
| | |критериалды |
| | |бағалауды |
| | |ұйымдастырды. |
|Рефлексия |Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып іледі | |
|Үйге |№ 34-35. Физиологиялық үдерістерінін модельдерін |Үй тапсырмасын |
|тапсырма |көрсету |жазып алады. |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz