Жүректің құрылысы. Жүрекшелер мен қарыншалардың рөлі. Жүрек

Сынып: 8 «а»
Күні: 03. 02. 2015 жыл
Пәні: биология
Сынып: 8 «а»: Сабақтың тақырыбы
Күні: 03. 02. 2015 жыл: Жүректің құрылысы. Жүрекшелер мен қарыншалардың рөлі. Жүрек қақпақшалары. Жүрек жұмысының кезеңдері. Қан тамырлары: артериялар, капиллярлар, веналар. Веналық қақпақшалар. №11 зертханалық жұмыс.
Сынып: 8 «а»: Сілтеме:
Күні: 03. 02. 2015 жыл: Күнтізбелік жоспар
Сынып: 8 «а»: Жалпы мақсаттар:
Күні: 03. 02. 2015 жыл: Жүрек пен қантамырлардың манызы және атқаратын қызметы тұралы білім қалыптастыру
Сынып: 8 «а»: Ресурстар:
Күні: 03. 02. 2015 жыл: Оқулық, интерактивті тақта, сабаққа қажетті ресурстар.
Сынып: 8 «а»: Әдіс - тәсілдер
Күні: 03. 02. 2015 жыл: Тәсілі : жеке, топпен
Пәні: биология: Әдісі: баяндау, диалог, Блум таксономиясы
Сынып: 8 «а»: Оқыту нәтижесі:
Күні: 03. 02. 2015 жыл: Топқа бөлу барысында жағымды психологиялық ахуал тудыру. Тақырыпқа теориялық талдау жасалады. Оқушылар жекелеме, топпен жұмыс істей отырып идея бөліседі, өнім жасалады, талдайды, жинақтайды, қортындылайды, бағалайды.
Сынып: 8 «а»: Түйінді идеялар
Күні: 03. 02. 2015 жыл: Тәжірибелеріне енгізе отырып, оқушыны емес, оқушының жұсысын бағалау, жұмыс жоспарын құрған кезде кері байланыстың тиімділігін ескере отырып, оқу сапасын арттыру.
Сынып: 8 «а»: Дерек көздер
Күні: 03. 02. 2015 жыл: Оқулықпен жұмыс, қосымша мәліметтер.
Сынып: 8 «а»: Сабақтың барысы
Күні: 03. 02. 2015 жыл: Мұғалімнің іс - әрекеті
Пәні: биология: Оқушының іс - әрекеті
Сынып: 8 «а»: Кіріспе
Күні: 03. 02. 2015 жыл: 2-минут
Пәні: биология:

Оқушылармен амандасу. Психологиялық дайындық.

Тренинг «Комплимент» (ақ қағазға жылы лебіздерін жазады да, бір- біріне лақтырады) Сыныпты үш топқа бөлеміз:

1 топ «Эритроциттер»

2 топ «Лейкоциттер»

3 топ «Тромбоциттер»

Мұғаліммен амандасады.

Топтарға бөлінеді.

Сынып: 8 «а»: Тұсаукесер
Күні: 03. 02. 2015 жыл: 1-минут
Пәні: биология:

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты таныстырылады.

Сабақ үстінде қолданылатын әдіс-тәсілдер мен бағалау түрлері айтылады.

Оқушылар өздерінің ұсыныстарын айтады.
Сынып: 8 «а»:
Күні: 03. 02. 2015 жыл:
Сынып: 8 «а»:

Негізгі бөлім

Білу.

Түсіну.

Қолдану.

Талдау.

Жинақтау.

Күні: 03. 02. 2015 жыл:

5 -минут

15- минут

10-минут

7-минут

5 - минут

Пәні: биология:

Оқушылардың теориялық білімін тексеру үшін «Сұрақ - жауап»

  1. Организмнің ішкі өртасын ата
  2. Қан қандай ұлпаға жатады?
  3. Қан беруші адамды қалай атайды?
  4. Қанның ұйымайтын, тұқымқуалайтын ауру қалай аталады?
  5. Иммунитет теориясын, фагоцитоз ілімінің негізін салушы ғалым кім?
  6. Қанның түсі неге қызыл?
  7. Қан жасушаларын атаныз
  8. IV топтың қанын қандай топқа құйяды?
  9. Ағзаның қорғаныштық қасиетке ие болуы қалай аталады?
  10. 1 куб. мм эритроцитердің саны қанша?
  11. Қанды қабылдаушы адам?
  12. Адам ағзасында неше литр қан болады
  13. Гемоглобиннің қызметі?
  14. Қызыл қан жасушаларының түзілетін орыны?
  15. Қан плазмасының құрамы қандай?

Жаңа тақырыпты меңгеру

1 топ Жүректің құрылысы. Жүрек қақпақшалары (116-117 бет)

2 топ Жүрек жұмысының кезендері (123 бет)

3 топ Қан тамырлары: артериялар, капиллярлар, веналар.

Карточкамен жұмыс беріледі

Зертханалық жұмыс №11 «Саусақты қатты қысып байлаудан қанайналымның бұзылуы»

Биологиялық диктант

  1. Жүрек кеуде қуысыныңорналасады.
  2. Жүректің өзінің өте жұқа қабатын деп аталады
  3. Жүректің жұмысы ___ кезеңнен тұрады
  4. Жүрекше мен қарынша аралығында ашылып- жабылып тұратын арнайы бөлім деп аталады
  5. Жүректің салмағы .

Не білдік?

Сұрақтарға ауызша жауап береді

Топқа берілген тапсырманы орындау барысында бірлесіп шығармашылықпен жұмыс атқарады, өз пікірін еркін білдіреді.

Тұжырым жасай білуге дағдыланады.

Мәтінмен жұмыс жасайды.

Оқушылар өз пікірін еркін білдіреді.

Өзара достық қарым-қатынас құра отырып, бірігіп зертханалық жұмысты орындайды, қорытынды жасайды.

Әр топ бірлесіп отырып тапсырманы орындайды

Қорытынды жасайды

Сынып: 8 «а»: Қорытынды
Күні: 03. 02. 2015 жыл: Топтар бір-бірін бағалайды. Бағалау кестесін толтырады (1 минут)
Пәні: биология: Оқушылар өз жұмыстарын критериалды бағалауды ұйымдастырды.
Сынып: 8 «а»: Рефлексия
Күні: 03. 02. 2015 жыл: Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып іледі
Пәні: биология:
Сынып: 8 «а»: Үйге тапсырма
Күні: 03. 02. 2015 жыл: № 34-35. Физиологиялық үдерістерінін модельдерін көрсету
Пәні: биология: Үй тапсырмасын жазып алады.

Ұқсас жұмыстар
Жүректің құрылысы мен қан тамырлары және жүрекшеле
Қан топтары
Жүректің құрылысы. Жүрекшелер мен қарыншалардың қызметі. Жүрек қақпақшалары
Жүректің құрылысы
Тыныс алудың маңызы. құрылысы мен қызметі
Жүрек жұмысы, жүрек жұмысының реттелуі
Гуморальдық реттелу. Шамадан тыс бұлшық ет әрекетінің жүрек пен қан тамырларына әсері. Жүректі жаттықтырудың маңызы
Компьютер құрылғылары
Достық сезім, 2-сынып
Қанның артериялық қысымы. қанның тамырлармен қозғалысы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz