Жүректің құрылысы. Жүрекшелер мен қарыншалардың рөлі. Жүрек

Оқушылармен амандасу. Психологиялық дайындық.
Тренинг «Комплимент» (ақ қағазға жылы лебіздерін жазады да, бір- біріне лақтырады) Сыныпты үш топқа бөлеміз:
1 топ «Эритроциттер»
2 топ «Лейкоциттер»
3 топ «Тромбоциттер»
Мұғаліммен амандасады.
Топтарға бөлінеді.
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты таныстырылады.
Сабақ үстінде қолданылатын әдіс-тәсілдер мен бағалау түрлері айтылады.
Негізгі бөлім
Білу.
Түсіну.
Қолдану.
Талдау.
Жинақтау.
5 -минут
15- минут
10-минут
7-минут
5 - минут
Оқушылардың теориялық білімін тексеру үшін «Сұрақ - жауап»
- Организмнің ішкі өртасын ата
- Қан қандай ұлпаға жатады?
- Қан беруші адамды қалай атайды?
- Қанның ұйымайтын, тұқымқуалайтын ауру қалай аталады?
- Иммунитет теориясын, фагоцитоз ілімінің негізін салушы ғалым кім?
- Қанның түсі неге қызыл?
- Қан жасушаларын атаныз
- IV топтың қанын қандай топқа құйяды?
- Ағзаның қорғаныштық қасиетке ие болуы қалай аталады?
- 1 куб. мм эритроцитердің саны қанша?
- Қанды қабылдаушы адам?
- Адам ағзасында неше литр қан болады
- Гемоглобиннің қызметі?
- Қызыл қан жасушаларының түзілетін орыны?
- Қан плазмасының құрамы қандай?
Жаңа тақырыпты меңгеру
1 топ Жүректің құрылысы. Жүрек қақпақшалары (116-117 бет)
2 топ Жүрек жұмысының кезендері (123 бет)
3 топ Қан тамырлары: артериялар, капиллярлар, веналар.
Карточкамен жұмыс беріледі
Зертханалық жұмыс №11 «Саусақты қатты қысып байлаудан қанайналымның бұзылуы»
Биологиялық диктант
- Жүрек кеуде қуысыныңорналасады.
- Жүректің өзінің өте жұқа қабатын деп аталады
- Жүректің жұмысы ___ кезеңнен тұрады
- Жүрекше мен қарынша аралығында ашылып- жабылып тұратын арнайы бөлім деп аталады
- Жүректің салмағы .
Не білдік?
Сұрақтарға ауызша жауап береді
Топқа берілген тапсырманы орындау барысында бірлесіп шығармашылықпен жұмыс атқарады, өз пікірін еркін білдіреді.
Тұжырым жасай білуге дағдыланады.
Мәтінмен жұмыс жасайды.
Оқушылар өз пікірін еркін білдіреді.
Өзара достық қарым-қатынас құра отырып, бірігіп зертханалық жұмысты орындайды, қорытынды жасайды.
Әр топ бірлесіп отырып тапсырманы орындайды
Қорытынды жасайды
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz