Сабақ жоспары :: Биология

Файл қосу

Жүректің құрылысы. Жүрекшелер мен қарыншалардың рөлі. Жүрек

Сынып: 8 «а» |Күні: 03.02.2015 жыл |Пәні: биология | |
|Сабақтың |Жүректің құрылысы. Жүрекшелер мен қарыншалардың рөлі. Жүрек |
|тақырыбы |қақпақшалары. Жүрек жұмысының кезеңдері. Қан тамырлары: артериялар, |
| |капиллярлар , веналар. Веналық қақпақшалар. №11 зертханалық жұмыс. |
|Сілтеме: |Күнтізбелік жоспар |
|Жалпы |Жүрек пен қантамырлардың манызы және атқаратын қызметы тұралы білім |
|мақсаттар: |қалыптастыру |
|Ресурстар: |Оқулық, интерактивті тақта, сабаққа қажетті ресурстар. |
|Әдіс - |Тәсілі : жеке,топпен |Әдісі: баяндау, диалог, Блум |
|тәсілдер | |таксономиясы |
|Оқыту |Топқа бөлу барысында жағымды психологиялық ахуал тудыру. Тақырыпқа|
|нәтижесі: |теориялық талдау жасалады. Оқушылар жекелеме,топпен жұмыс істей |
| |отырып идея бөліседі, өнім жасалады, талдайды, жинақтайды, |
| |қортындылайды, бағалайды. |
|Түйінді |Тәжірибелеріне енгізе отырып, оқушыны емес, оқушының жұсысын бағалау|
|идеялар |, жұмыс жоспарын құрған кезде кері байланыстың тиімділігін ескере |
| |отырып, оқу сапасын арттыру. |
|Дерек көздер|Оқулықпен жұмыс, қосымша мәліметтер. |
|Сабақтың |Мұғалімнің іс - әрекеті |Оқушының іс – |
|барысы | |әрекеті |
|Кіріспе |2-минут |Оқушылармен амандасу. Психологиялық |Мұғаліммен |
| | |дайындық. |амандасады. |
| | |Тренинг «Комплимент» (ақ қағазға жылы | |
| | |лебіздерін жазады да, бір- біріне |Топтарға |
| | |лақтырады) Сыныпты үш топқа бөлеміз: |бөлінеді. |
| | |1 топ «Эритроциттер» | |
| | |2 топ «Лейкоциттер» | |
| | |3 топ «Тромбоциттер» | |
|Тұсаукесер |1-минут |Сабақтың тақырыбы мен мақсаты |Оқушылар |
| | |таныстырылады. |өздерінің |
| | |Сабақ үстінде қолданылатын |ұсыныстарын |
| | |әдіс-тәсілдер мен бағалау түрлері |айтады. |
| | |айтылады. | |
| | | | |
|Негізгі |5 -минут |Оқушылардың теориялық білімін тексеру |Сұрақтарға ауызша|
|бөлім | |үшін «Сұрақ – жауап» |жауап береді |
|Білу. | |Организмнің ішкі өртасын ата | |
| | |Қан қандай ұлпаға жатады? | |
| | |Қан беруші адамды қалай атайды? | |
| | |Қанның ұйымайтын, тұқымқуалайтын ауру | |
| | |қалай аталады? | |
| | |Иммунитет теориясын, фагоцитоз | |
| | |ілімінің негізін салушы ғалым кім? | |
| | |Қанның түсі неге қызыл? | |
| | |Қан жасушаларын атаныз | |
| | |IV топтың қанын қандай топқа құйяды? | |
| | |Ағзаның қорғаныштық қасиетке ие болуы | |
| | |қалай аталады? | |
| | |1 куб. мм эритроцитердің саны қанша? | |
| | |Қанды қабылдаушы адам? | |
| | |Адам ағзасында неше литр қан болады | |
| | |Гемоглобиннің қызметі? | |
| | |Қызыл қан жасушаларының түзілетін | |
| | |орыны? | |
| | |Қан плазмасының құрамы қандай? | |
| |15- минут |Жаңа тақырыпты меңгеру |Топқа берілген |
|Түсіну. | |1 топ Жүректің құрылысы. Жүрек |тапсырманы |
| | |қақпақшалары (116-117 бет) |орындау барысында|
| | |2 топ Жүрек жұмысының кезендері (123 |бірлесіп |
| | |бет) |шығармашылықпен |
| | |3 топ Қан тамырлары: артериялар, |жұмыс атқарады, |
| | |капиллярлар, веналар. |өз пікірін еркін |
| | | |білдіреді. |
| | |Карточкамен жұмыс беріледі |Тұжырым жасай |
| | | |білуге |
| | | |дағдыланады. |
| |10-минут | |Мәтінмен жұмыс |
|Қолдану. | |Зертханалық жұмыс №11 «Саусақты қатты |жасайды. |
| | |қысып байлаудан қанайналымның бұзылуы»|Оқушылар өз |
| | | |пікірін еркін |
| |7-минут | |білдіреді. |
|Талдау. | | |Өзара достық |
| | |Биологиялық диктант |қарым-қатынас |
| | |Жүрек кеуде қуысының _______________ |құра отырып, |
| | |орналасады. |бірігіп |
| | |Жүректің өзінің өте жұқа қабатын |зертханалық |
| | |_____деп аталады |жұмысты |
| | |Жүректің жұмысы ___ кезеңнен тұрады |орындайды, |
| | |Жүрекше мен қарынша аралығында ашылып-|қорытынды |
| | |жабылып тұратын арнайы бөлім ____ деп |жасайды. |
| | |аталады |Әр топ бірлесіп |
| |5 - минут |Жүректің салмағы _____. |отырып тапсырманы|
|Жинақтау. | |Не білдік? |орындайды |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | |Қорытынды жасайды|
| | | | |
|Қорытынды |Топтар бір-бірін бағалайды. Бағалау кестесін |Оқушылар өз |
| |толтырады (1 минут) |жұмыстарын |
| | |критериалды |
| | |бағалауды |
| | |ұйымдастырды. |
|Рефлексия |Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып іледі | |
|Үйге |№ 34-35. Физиологиялық үдерістерінін модельдерін |Үй тапсырмасын |
|тапсырма |көрсету |жазып алады. |

Ұқсас жұмыстар
Жүректің құрылысы мен қан тамырлары және жүрекшеле
Қан топтары
Жүректің құрылысы. Жүрекшелер мен қарыншалардың қызметі. Жүрек қақпақшалары
Жүректің құрылысы
Тыныс алудың маңызы. құрылысы мен қызметі
Жүрек жұмысы, жүрек жұмысының реттелуі
Гуморальдық реттелу. Шамадан тыс бұлшық ет әрекетінің жүрек пен қан тамырларына әсері. Жүректі жаттықтырудың маңызы
Компьютер құрылғылары
Достық сезім, 2-сынып
Қанның артериялық қысымы. қанның тамырлармен қозғалысы
Пәндер