Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Оқушылар білімін бағалау – білім берудің маңызды үрдісі
«Білім бөлімі» ММ
«№11 жалпы орта білім беретін мектеп» КММ
Шебер сынып
Тақырыбы: «Оқушылар білімін бағалау – білім берудің маңызды үрдісі»
[pic]
Мұғалім: Камзабекова Т.С.
ІI (ілгері) деңгей
Орыс тілі және әдебиет пәні мұғалімі
Семей қаласы
2015-2016 оқу жылы
«Оқушылар білімін бағалау – білім берудің маңызды үрдісі» тақырыбындағы
шебер сыныптың жоспары
Мақсаты: Оқушылардың білімге деген ынтасын арттырудағы формативті,
суммативті, критериалды бағалауды білім жүйесіне жүйелі түрде енгізу.
Міндеті:
• формативті бағалаудың күнделікті сабақта пайдалану арқылы оқу үрдісін
жақсарту, оқушыларды оқытуға жетелеу;
• оқушылардың өзін-өзін бағалауын және өзіне деген сенімділігін
арттыруға көмектесу;
• мұғалімдерге оқыту үшін бағалаудың мәні мен маңыздылығын ұғындыру;
• Бағалау түрлерінің тиімді тәсілдерін, стратегияларын қарастырып,
қолдану.
Нәтиже:
• Мұғалімдер бағалаудың түрлерімен танысады.
• Мұғалім мен оқушы арасында сенім мен сыйластық орнайды.
• Оқушылардың үлгерімін бақылап отыруға мүмкіндік береді.
Құрал-жабдықтар: презентация, А 3 қағазы, кері байланыс парағы.
Уақыты: 25.11.2015ж.
Шебер сыныптың өткізілу барысы:
І.«Өзара презентациясы» тренингі
Тыңдаушылар өздері жуптасып бірін - бірі таныстырады. Таныстыру барысында
сіздер мынандай маңызды сұрақтарға тоқталсаңыздар.
-менің ерекше мақтанатын қасиетім;
-мен нені жақсы жасай аламын;
-мен адамдардың қандай ерекше қасиеттерін бағалаймын.
Сіздердің мақсаттарыңыз 60 секунд ішінде презентация құрау.
Рефлексия: Осы кісі жайында өзіңізге қандай жаңа мағұлматтар алдыңыз.
Құрметті әріптестер! Сіздер бір-бірлеріңізді таныса отырып, өзара бір-
бірлеріңізге бағалау жүргіздіңіздер.
-Біз бағалаумен қалай кездесеміз?
Біз бағалаумен кез-келген жерде кездесеміз.Ол баға болсын, сөз болсын
біздің санамызға бірдей әсер береді.
Тақырыпқа ену. Видео «Опять двойка».
Сіздер өздеріңіз ұғып отырғандай біз бүгін не жайында сөйлесеміз?
-Оқу үдерісінде бағалау керек пе?
-Сіздер сабақта нені бағалайсыздар?
-Бағаны өзгерту керек деп айта аласыздарма?
Топпен жұмыс.
Жылдың төрт мезгілінің суретін салыңыздар.Суретті аяқтағаннан кейін
өздеріңіз өз суреттеріңізді бағалаңыздар , топтар бір-бірінің суретін
бағалайды.
-Сіздердің өздеріңіздің бағалауларыңызбен басқа топтың бағалауымен сәйкес
келді ме?
-Өздеріңізді бағалаған кезде қандай ерекшеліктерге қарап бағаладыңыздар?
-Бағалауда қандай қиындықтар туындады
-Біздің бағалау жүйеміз сіздерге қиындық туғызама?
-Біздің қойған бағамызды неліктен? не үшін алғандағын? оқушылар дұрыс
түсіне алама?
Критериалар құру
-Эстетикаға сай салынуы
-Жыл мезгілдерінің реттілігі
- Тақырыптың ашылуы
-Түстердің үйлесімі
-Ерекше құбылыстардың болуы (жаңбыр, жел, қар, боран)
Егерде сіздердің суреттеріңізде осы критериалар болса онда бір баллдан
есептейсіздер
-Енді айтыңыздаршы,сіздердің қойған бағаларыңыз өзгерді ме?
Сіздер қалай ойлайсыздар,қандай бағалау түрін қолдандық?
Осы бағалау сіздерге түсінікті болды ма?
Таныстырылым:
1.Тақырып, мақсат, міндеттерімен таныстыру.
2.Бағалау түрлеріне түсініктеме беру
Видео «Оценивание для обучения»
Кері байланыс
«Алақан» әдісі арқылы бүгін алған жағымды сәттерді 5 сөзбен жеткізеді.
«Алақан»
1. Бас бармақ - Не ұнады?
2. Балан үйрек -Жаңа не білдім?
3. Ортантерек - Не жөнінде ойландыңыз?
4.Шылдыр шүмек - Өз қоржыныма не аламын?
5. Кішкентай бөбек - Не білгім келеді?
«№11 жалпы орта білім беретін мектеп» КММ
Шебер сынып
Тақырыбы: «Оқушылар білімін бағалау – білім берудің маңызды үрдісі»
[pic]
Мұғалім: Камзабекова Т.С.
ІI (ілгері) деңгей
Орыс тілі және әдебиет пәні мұғалімі
Семей қаласы
2015-2016 оқу жылы
«Оқушылар білімін бағалау – білім берудің маңызды үрдісі» тақырыбындағы
шебер сыныптың жоспары
Мақсаты: Оқушылардың білімге деген ынтасын арттырудағы формативті,
суммативті, критериалды бағалауды білім жүйесіне жүйелі түрде енгізу.
Міндеті:
• формативті бағалаудың күнделікті сабақта пайдалану арқылы оқу үрдісін
жақсарту, оқушыларды оқытуға жетелеу;
• оқушылардың өзін-өзін бағалауын және өзіне деген сенімділігін
арттыруға көмектесу;
• мұғалімдерге оқыту үшін бағалаудың мәні мен маңыздылығын ұғындыру;
• Бағалау түрлерінің тиімді тәсілдерін, стратегияларын қарастырып,
қолдану.
Нәтиже:
• Мұғалімдер бағалаудың түрлерімен танысады.
• Мұғалім мен оқушы арасында сенім мен сыйластық орнайды.
• Оқушылардың үлгерімін бақылап отыруға мүмкіндік береді.
Құрал-жабдықтар: презентация, А 3 қағазы, кері байланыс парағы.
Уақыты: 25.11.2015ж.
Шебер сыныптың өткізілу барысы:
І.«Өзара презентациясы» тренингі
Тыңдаушылар өздері жуптасып бірін - бірі таныстырады. Таныстыру барысында
сіздер мынандай маңызды сұрақтарға тоқталсаңыздар.
-менің ерекше мақтанатын қасиетім;
-мен нені жақсы жасай аламын;
-мен адамдардың қандай ерекше қасиеттерін бағалаймын.
Сіздердің мақсаттарыңыз 60 секунд ішінде презентация құрау.
Рефлексия: Осы кісі жайында өзіңізге қандай жаңа мағұлматтар алдыңыз.
Құрметті әріптестер! Сіздер бір-бірлеріңізді таныса отырып, өзара бір-
бірлеріңізге бағалау жүргіздіңіздер.
-Біз бағалаумен қалай кездесеміз?
Біз бағалаумен кез-келген жерде кездесеміз.Ол баға болсын, сөз болсын
біздің санамызға бірдей әсер береді.
Тақырыпқа ену. Видео «Опять двойка».
Сіздер өздеріңіз ұғып отырғандай біз бүгін не жайында сөйлесеміз?
-Оқу үдерісінде бағалау керек пе?
-Сіздер сабақта нені бағалайсыздар?
-Бағаны өзгерту керек деп айта аласыздарма?
Топпен жұмыс.
Жылдың төрт мезгілінің суретін салыңыздар.Суретті аяқтағаннан кейін
өздеріңіз өз суреттеріңізді бағалаңыздар , топтар бір-бірінің суретін
бағалайды.
-Сіздердің өздеріңіздің бағалауларыңызбен басқа топтың бағалауымен сәйкес
келді ме?
-Өздеріңізді бағалаған кезде қандай ерекшеліктерге қарап бағаладыңыздар?
-Бағалауда қандай қиындықтар туындады
-Біздің бағалау жүйеміз сіздерге қиындық туғызама?
-Біздің қойған бағамызды неліктен? не үшін алғандағын? оқушылар дұрыс
түсіне алама?
Критериалар құру
-Эстетикаға сай салынуы
-Жыл мезгілдерінің реттілігі
- Тақырыптың ашылуы
-Түстердің үйлесімі
-Ерекше құбылыстардың болуы (жаңбыр, жел, қар, боран)
Егерде сіздердің суреттеріңізде осы критериалар болса онда бір баллдан
есептейсіздер
-Енді айтыңыздаршы,сіздердің қойған бағаларыңыз өзгерді ме?
Сіздер қалай ойлайсыздар,қандай бағалау түрін қолдандық?
Осы бағалау сіздерге түсінікті болды ма?
Таныстырылым:
1.Тақырып, мақсат, міндеттерімен таныстыру.
2.Бағалау түрлеріне түсініктеме беру
Видео «Оценивание для обучения»
Кері байланыс
«Алақан» әдісі арқылы бүгін алған жағымды сәттерді 5 сөзбен жеткізеді.
«Алақан»
1. Бас бармақ - Не ұнады?
2. Балан үйрек -Жаңа не білдім?
3. Ортантерек - Не жөнінде ойландыңыз?
4.Шылдыр шүмек - Өз қоржыныма не аламын?
5. Кішкентай бөбек - Не білгім келеді?
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz