Сабақ жоспары :: Қазақ тілі

Файл қосу

Оқушылар білімін бағалау – білім берудің маңызды үрдісі

«Білім бөлімі» ММ
«№11 жалпы орта білім беретін мектеп» КММ

Шебер сынып

Тақырыбы: «Оқушылар білімін бағалау – білім берудің маңызды үрдісі»

[pic]

Мұғалім: Камзабекова Т.С.
ІI (ілгері) деңгей
Орыс тілі және әдебиет пәні мұғалімі

Семей қаласы
2015-2016 оқу жылы

«Оқушылар білімін бағалау – білім берудің маңызды үрдісі» тақырыбындағы
шебер сыныптың жоспары

Мақсаты: Оқушылардың білімге деген ынтасын арттырудағы формативті,
суммативті, критериалды бағалауды білім жүйесіне жүйелі түрде енгізу.
Міндеті:
• формативті бағалаудың күнделікті сабақта пайдалану арқылы  оқу үрдісін
жақсарту, оқушыларды оқытуға жетелеу;
• оқушылардың өзін-өзін бағалауын және өзіне деген сенімділігін
арттыруға көмектесу;
• мұғалімдерге оқыту үшін бағалаудың мәні мен маңыздылығын ұғындыру;
• Бағалау түрлерінің тиімді тәсілдерін, стратегияларын қарастырып,
қолдану.
Нәтиже:

• Мұғалімдер бағалаудың түрлерімен танысады.
• Мұғалім мен оқушы арасында сенім мен сыйластық орнайды.
• Оқушылардың үлгерімін бақылап отыруға мүмкіндік береді.

Құрал-жабдықтар: презентация, А 3 қағазы, кері байланыс парағы.
Уақыты: 25.11.2015ж.

Шебер сыныптың өткізілу барысы:
І.«Өзара презентациясы» тренингі
Тыңдаушылар өздері жуптасып бірін - бірі таныстырады. Таныстыру барысында
сіздер мынандай маңызды сұрақтарға тоқталсаңыздар.
-менің ерекше мақтанатын қасиетім;
-мен нені жақсы жасай аламын;
-мен адамдардың қандай ерекше қасиеттерін бағалаймын.
Сіздердің мақсаттарыңыз 60 секунд ішінде презентация құрау.
Рефлексия: Осы кісі жайында өзіңізге қандай жаңа мағұлматтар алдыңыз.
Құрметті әріптестер! Сіздер бір-бірлеріңізді таныса отырып, өзара бір-
бірлеріңізге бағалау жүргіздіңіздер.
-Біз бағалаумен қалай кездесеміз?
Біз бағалаумен кез-келген жерде кездесеміз.Ол баға болсын, сөз болсын
біздің санамызға бірдей әсер береді.
Тақырыпқа ену. Видео «Опять двойка».
Сіздер өздеріңіз ұғып отырғандай біз бүгін не жайында сөйлесеміз?
-Оқу үдерісінде бағалау керек пе?
-Сіздер сабақта нені бағалайсыздар?
-Бағаны өзгерту керек деп айта аласыздарма?
Топпен жұмыс.
Жылдың төрт мезгілінің суретін салыңыздар.Суретті аяқтағаннан кейін
өздеріңіз өз суреттеріңізді бағалаңыздар , топтар бір-бірінің суретін
бағалайды.
-Сіздердің өздеріңіздің бағалауларыңызбен басқа топтың бағалауымен сәйкес
келді ме?
-Өздеріңізді бағалаған кезде қандай ерекшеліктерге қарап бағаладыңыздар?
-Бағалауда қандай қиындықтар туындады
-Біздің бағалау жүйеміз сіздерге қиындық туғызама?
-Біздің қойған бағамызды неліктен? не үшін алғандағын? оқушылар дұрыс
түсіне алама?
Критериалар құру
-Эстетикаға сай салынуы
-Жыл мезгілдерінің реттілігі
- Тақырыптың ашылуы
-Түстердің үйлесімі
-Ерекше құбылыстардың болуы (жаңбыр, жел, қар, боран)
Егерде сіздердің суреттеріңізде осы критериалар болса онда бір баллдан
есептейсіздер
-Енді айтыңыздаршы,сіздердің қойған бағаларыңыз өзгерді ме?
Сіздер қалай ойлайсыздар,қандай бағалау түрін қолдандық?
Осы бағалау сіздерге түсінікті болды ма?

Таныстырылым:
1.Тақырып, мақсат, міндеттерімен таныстыру.
2.Бағалау түрлеріне түсініктеме беру

Видео «Оценивание для обучения»

Кері байланыс
«Алақан» әдісі арқылы бүгін алған жағымды сәттерді 5 сөзбен жеткізеді.

«Алақан»

1. Бас бармақ - Не ұнады?

2. Балан үйрек -Жаңа не білдім?

3. Ортантерек - Не жөнінде ойландыңыз?

4.Шылдыр шүмек - Өз қоржыныма не аламын?

5. Кішкентай бөбек - Не білгім келеді?

Ұқсас жұмыстар
Ұстаздың кәсіби қасиеттері
Оқыту нәтижесін бақылау және бағалау
Қажетті ақпарат көлемін нығайту
Оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту
Мұғалімдердің кәсіби деңгейінің негізгі көрсеткіші оның санаты
Оқушының оқуға ынтасының болмауы
Барлық баланы оқыту
Модульдік технология
Білім беруде электрондық оқыту жүйесін енгізу
Оқушылардың шығармашылық қабілетін дамытуда microsoft power point бағдарламасын қолданудың тиімділігі
Пәндер