Н. Сералиев Аңсау әңгімесінің кейіпкерлеріне талдау

Шығыс Қазақстан облысы Ұлан ауданы Асубұлақ ауылы «Асубұлақ орта мектебі» КММ

қазақ тілі және әдебиет пәні мұғалімі Нұрсейітова Б. Қ

Күні
06. 05. 2013 жыл
Күні: Сабақтың тақырыбы
06. 05. 2013 жыл: Н. Сералиев «Аңсау» әңгімесінің кейіпкерлеріне талдау
Күні: Мақсаты
06. 05. 2013 жыл: Әңгіменің кейіпкерлеріне талдай отырып, өз ойларын ауызша және жазбаша жүйелі, қисынды жеткізуге, пікірлерін айта білу дағдыларын қалыптастырады, әңгіменің тәрбиелік мәнін ашады, топпен жұмыс істей білуге дағдыланады
Күні: Сілтеме
06. 05. 2013 жыл: 5- сынып. Қазақ әдебиеті « Атамұра» 2005 жыл
Күні: Негізгі идеялар
06. 05. 2013 жыл: Ана парасаттылығы, баланың сағынышы, ұрпақтар сабақтастығы, қазақ халқының ұлттық тәрбиесі
Күні: Күтілетін нәтиже
06. 05. 2013 жыл: Топпен жұмыс істеуге дағдыланады, әңгіменің мәнін түсінетін болады, бағалау критерийлері бойынша жауап беруге, ойларын жазбаша қағазға түсіруге үйренеді
Күні: Көрнекіліктер мен материалдар
06. 05. 2013 жыл:

түрлі-түсті маркерлер, парақтар, фломастерлер, постер,

бағалау парақтары

Күні: Оқыту әдістері
06. 05. 2013 жыл:

Топтық жұмыс, СТО-ның әдістері - ашық- жабық сұрақтар, талқылау ( постерге түсіру) , хат жазу, бағалау критерийлері, сабаққа бірлесіп мақсат қою

АКТ -слайд

Күні: Дерек көздер
06. 05. 2013 жыл: 5-сынып. Қазақ әдебиеті, интернетқор
Күні: Сабақ кезеңдері және тапсырмалар
06. 05. 2013 жыл:
  1. Ұйымдастыру- сәлемдесу, кезекшіліктің мәлімдесі

-топқа бөлу «Әке -асқар тау, ана-ағып жатқан бұлақ, бала жағасындағы құрақ» мақалдың әрбір жолы бойынша бөлу

- топ ережесін қайталау

2. Сабақтың тақырыбын хабарлау - бүгін біз сабақта Н. Сералиевтің «Аңсау» әңгімесіндегі кейіпкерлерді талдайтын боламыз. Өткен сабақта біз ол әңгіменің мазмұнымен толық танысып шыққанбыз.

3. Үй тапсырмасын сұрау- үйге « Аңсау» әңгімесі бойынша жуан және жіңішке сұрақтар дайындап келу

Қазір топтарында бір-бірлеріңе сол сұрақтарды оқып бересіңдер, содан кейін соның ішінен дұрыс дегендерің ортаға саламыз.

Әр топ оқып береді, ішінара талқылау.

Тапсырманы сұрау- топтар сұрақ қояды, оқушылар сол сұрақтарға жауап береді

3 Жаңа тақырыпты -«Аңсау» әңгімесінің кейіпкерлеріне талдау

Сабақтың мақсаты не болады? Оқушылармен бірге мақсатын ойластыру

Әр топқа жеке тапсырма беріледі- Қалымбет ата (әке туралы мақал)

Ермектің мамасы ( ана туралы)

Кішкентай Ермек ( бала туралы)

-талдау жоспары кейіпкерлеріне сипаттама жазу, олардың мінез-құлқын ашу, біз алатын қасиеттері ( постер қорғауға дайындалады)

Постер қорғау ( қай топ шығатынын хабарлау үшін мазмұнына сәйкес ән орындалады,

« Әке туралы жыр», « Анама», «Сәби болғым келеді» сол бойынша шығады)

Сергіту сәті

Шығармашылық жұмыс- хат жазу Ермектің атасына хат жазуы

Хаттарды конверттерге әкеліп салады, ішіндегі кейбір хаттарды оқыту

Рефлексия жасау- сабақ қалай өтті? Не ұнады? (видео)

Бағалау - Ермектің түсіне неге сап-сары бауырсақтар кірді?

Үйге тапсырма- Күлаш Ахметова туралы материал әкелу

( слайд, реферат)


Ұқсас жұмыстар
Атасын аңсап жүрген бала сағынышы
Шеберліктің белгісі- түрлі әдісті болу
Расул Ғамзатов Менің Дағыстаным
Тіл – күретамыр
Құралай сұлу поэмасы кейіпкерлеріне талдау жасау
Б.майлин “күлпаш”. с.торайғыров “кедей”
Мұқағалиды аңсау
Сауалнама ІІІ тоқсан
Күнтізбелік жоспар. 10 сынып жаратылыстану- математикалық бағыт
Алпамыс батыр жырының кейіпкерлері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz