Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті
Файл қосу
Н. Сералиев Аңсау әңгімесінің кейіпкерлеріне талдау
Шығыс Қазақстан облысы Ұлан ауданы Асубұлақ ауылы «Асубұлақ орта мектебі»
КММ
қазақ тілі және әдебиет пәні мұғалімі Нұрсейітова Б.Қ
|Күні |06. 05. 2013 жыл |
|Сабақтың |Н. Сералиев «Аңсау» әңгімесінің кейіпкерлеріне талдау |
|тақырыбы | |
|Мақсаты | Әңгіменің кейіпкерлеріне талдай отырып,өз ойларын ауызша|
| |және жазбаша жүйелі, қисынды жеткізуге, пікірлерін айта |
| |білу дағдыларын қалыптастырады, әңгіменің тәрбиелік |
| |мәнін ашады,топпен жұмыс істей білуге дағдыланады |
|Сілтеме |5- сынып. Қазақ әдебиеті « Атамұра» 2005 жыл |
|Негізгі идеялар|Ана парасаттылығы, баланың сағынышы, ұрпақтар |
| |сабақтастығы, қазақ халқының ұлттық тәрбиесі |
| | |
|Күтілетін |Топпен жұмыс істеуге дағдыланады, әңгіменің мәнін |
|нәтиже |түсінетін болады, бағалау критерийлері бойынша жауап |
| |беруге , ойларын жазбаша қағазға түсіруге үйренеді |
|Көрнекіліктер |түрлі-түсті маркерлер, парақтар, фломастерлер,постер, |
|мен материалдар|бағалау парақтары |
|Оқыту әдістері |Топтық жұмыс, СТО-ның әдістері – ашық- жабық сұрақтар, |
| |талқылау ( постерге түсіру) , хат жазу , бағалау |
| |критерийлері,сабаққа бірлесіп мақсат қою |
| |АКТ -слайд |
|Дерек көздер |5-сынып. Қазақ әдебиеті ,интернетқор |
|Сабақ кезеңдері|Ұйымдастыру- сәлемдесу, кезекшіліктің мәлімдесі |
|және | |
|тапсырмалар |-топқа бөлу «Әке –асқар тау, ана-ағып жатқан бұлақ, бала |
| |жағасындағы құрақ» мақалдың әрбір жолы бойынша бөлу |
| |- топ ережесін қайталау |
| |2. Сабақтың тақырыбын хабарлау – бүгін біз сабақта Н. |
| |Сералиевтің «Аңсау» әңгімесіндегі кейіпкерлерді талдайтын|
| |боламыз. Өткен сабақта біз ол әңгіменің мазмұнымен толық |
| |танысып шыққанбыз. |
| |3.Үй тапсырмасын сұрау- үйге « Аңсау» әңгімесі бойынша |
| |жуан және жіңішке сұрақтар дайындап келу |
| |Қазір топтарында бір-бірлеріңе сол сұрақтарды оқып |
| |бересіңдер, содан кейін соның ішінен дұрыс дегендерің |
| |ортаға саламыз. |
| |Әр топ оқып береді, ішінара талқылау. |
| |Тапсырманы сұрау- топтар сұрақ қояды, оқушылар сол |
| |сұрақтарға жауап береді |
| |3 Жаңа тақырыпты –«Аңсау» әңгімесінің кейіпкерлеріне |
| |талдау |
| |Сабақтың мақсаты не болады? Оқушылармен бірге мақсатын |
| |ойластыру |
| |Әр топқа жеке тапсырма беріледі- Қалымбет ата (әке туралы|
| |мақал) |
| |Ермектің мамасы ( ана туралы) |
| |Кішкентай Ермек ( бала туралы) |
| |-талдау жоспары кейіпкерлеріне сипаттама жазу, олардың |
| |мінез-құлқын ашу, біз алатын қасиеттері ( постер қорғауға|
| |дайындалады) |
| |Постер қорғау ( қай топ шығатынын хабарлау үшін мазмұнына|
| |сәйкес ән орындалады, |
| |« Әке туралы жыр» , « Анама», «Сәби болғым келеді» сол |
| |бойынша шығады) |
| |Сергіту сәті |
| |Шығармашылық жұмыс- хат жазу Ермектің атасына хат жазуы |
| |Хаттарды конверттерге әкеліп салады, ішіндегі кейбір |
| |хаттарды оқыту |
| |Рефлексия жасау- сабақ қалай өтті? Не ұнады? (видео) |
| |Бағалау - Ермектің түсіне неге сап-сары бауырсақтар |
| |кірді? |
| |Үйге тапсырма- Күлаш Ахметова туралы материал әкелу |
| |( слайд, реферат) |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
КММ
қазақ тілі және әдебиет пәні мұғалімі Нұрсейітова Б.Қ
|Күні |06. 05. 2013 жыл |
|Сабақтың |Н. Сералиев «Аңсау» әңгімесінің кейіпкерлеріне талдау |
|тақырыбы | |
|Мақсаты | Әңгіменің кейіпкерлеріне талдай отырып,өз ойларын ауызша|
| |және жазбаша жүйелі, қисынды жеткізуге, пікірлерін айта |
| |білу дағдыларын қалыптастырады, әңгіменің тәрбиелік |
| |мәнін ашады,топпен жұмыс істей білуге дағдыланады |
|Сілтеме |5- сынып. Қазақ әдебиеті « Атамұра» 2005 жыл |
|Негізгі идеялар|Ана парасаттылығы, баланың сағынышы, ұрпақтар |
| |сабақтастығы, қазақ халқының ұлттық тәрбиесі |
| | |
|Күтілетін |Топпен жұмыс істеуге дағдыланады, әңгіменің мәнін |
|нәтиже |түсінетін болады, бағалау критерийлері бойынша жауап |
| |беруге , ойларын жазбаша қағазға түсіруге үйренеді |
|Көрнекіліктер |түрлі-түсті маркерлер, парақтар, фломастерлер,постер, |
|мен материалдар|бағалау парақтары |
|Оқыту әдістері |Топтық жұмыс, СТО-ның әдістері – ашық- жабық сұрақтар, |
| |талқылау ( постерге түсіру) , хат жазу , бағалау |
| |критерийлері,сабаққа бірлесіп мақсат қою |
| |АКТ -слайд |
|Дерек көздер |5-сынып. Қазақ әдебиеті ,интернетқор |
|Сабақ кезеңдері|Ұйымдастыру- сәлемдесу, кезекшіліктің мәлімдесі |
|және | |
|тапсырмалар |-топқа бөлу «Әке –асқар тау, ана-ағып жатқан бұлақ, бала |
| |жағасындағы құрақ» мақалдың әрбір жолы бойынша бөлу |
| |- топ ережесін қайталау |
| |2. Сабақтың тақырыбын хабарлау – бүгін біз сабақта Н. |
| |Сералиевтің «Аңсау» әңгімесіндегі кейіпкерлерді талдайтын|
| |боламыз. Өткен сабақта біз ол әңгіменің мазмұнымен толық |
| |танысып шыққанбыз. |
| |3.Үй тапсырмасын сұрау- үйге « Аңсау» әңгімесі бойынша |
| |жуан және жіңішке сұрақтар дайындап келу |
| |Қазір топтарында бір-бірлеріңе сол сұрақтарды оқып |
| |бересіңдер, содан кейін соның ішінен дұрыс дегендерің |
| |ортаға саламыз. |
| |Әр топ оқып береді, ішінара талқылау. |
| |Тапсырманы сұрау- топтар сұрақ қояды, оқушылар сол |
| |сұрақтарға жауап береді |
| |3 Жаңа тақырыпты –«Аңсау» әңгімесінің кейіпкерлеріне |
| |талдау |
| |Сабақтың мақсаты не болады? Оқушылармен бірге мақсатын |
| |ойластыру |
| |Әр топқа жеке тапсырма беріледі- Қалымбет ата (әке туралы|
| |мақал) |
| |Ермектің мамасы ( ана туралы) |
| |Кішкентай Ермек ( бала туралы) |
| |-талдау жоспары кейіпкерлеріне сипаттама жазу, олардың |
| |мінез-құлқын ашу, біз алатын қасиеттері ( постер қорғауға|
| |дайындалады) |
| |Постер қорғау ( қай топ шығатынын хабарлау үшін мазмұнына|
| |сәйкес ән орындалады, |
| |« Әке туралы жыр» , « Анама», «Сәби болғым келеді» сол |
| |бойынша шығады) |
| |Сергіту сәті |
| |Шығармашылық жұмыс- хат жазу Ермектің атасына хат жазуы |
| |Хаттарды конверттерге әкеліп салады, ішіндегі кейбір |
| |хаттарды оқыту |
| |Рефлексия жасау- сабақ қалай өтті? Не ұнады? (видео) |
| |Бағалау - Ермектің түсіне неге сап-сары бауырсақтар |
| |кірді? |
| |Үйге тапсырма- Күлаш Ахметова туралы материал әкелу |
| |( слайд, реферат) |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz