Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Қазақ халының ұлтық киімдері
|Сынып: 7 |Уақыты: |
|Пән мұғалімі: Бисенова Айнур Мухитовна |
|Пән: технология |
|Тақырыбы: Қазақ халының ұлтық киімдері |
|Оқу мақсаты: Қазақ халқының ұлттық киімдері туралу білімдерін жетілдіру |
|Оқытудың нәтижелері: Жаңа тақырып жөнінде түсінік қалыптасады. |
|Тапсырмаларды орындай отырып сыни тұрғыдан ойлауға дағдыланады. |
|Барлық оқушы:12 |Қатысқаны: | |
|Сабақ |Мұғалім әрекеті |Оқушылар әрекеті |Ресурстар |
|кезеңдері | | | |
|кіріспе |Ұйымдастыру . оқушылармен |Мұғаліммен амандасады |Қиылған |
| |амандасамын (2минут) | |суреттер |
|Қызығушылықт|Топқа бөлу, ережесімен |Түрлі түсті сурет қиындыларын құрастыру арқылы топтарға| |
|ы ояту |таныстыру, топбасшы |бөлінеді. | |
| |тағайындау.(3 мин) | | |
| |Үй тапсырмасын пысықтау |Сәйкестендіру тесті | |
| |Киім стилі (5минут) |салыстырмалы түрде тұрақты, сән әлеміндегі өзгерістерге|дәптер |
| |интерактивті тақтадан жауабын |онша беріле бермейтін барлық киім түрлері | |
| |көрсету | | |
| | |Романтикалық стиль |Қалам |
| | | | |
| | |демалыста, спортпен айналысқанда, саяхатқа шыққанда | |
| | |киюге ыңғайлы киімдер. | |
| | | | |
| | |Фольклорлық стиль | |
| | | | |
| | |әдемілік, ерекшелік, сүйкімділік, нәзіктікті | |
| | |әдеттегіден тыс бөліп көрсетеді |бейнефильм |
|Мағынаны |Жаңа сабақтың тақырыбын тақтаға| | |
|тану |жазу |Классикалық стиль | |
|Оқудағы жаңа|АКТ қолданып ( минут) | |АКТ |
|әдістер |http://www.imektep.kz/ | ұлттық сипаттағы осы заманғы киімдер | |
| |«Ұлттық киім» фильмін көрсету | | |
|Сарамандық | |Спорттық стиль | |
|жұмыс |Әр топқа мәтін беремін | | |
| |«Ойлан, жұптас, талқыла» | | |
| | |Дәптерге тақырыпты жазады | |
| | | | |
|Қорытынды | |http://www.imektep.kz/ |Тапсырма |
| |Жаңа тақырып бойынша |«Ұлттық киім» фильмін тамашалайды | |
| | | | |
| |Тапсырмалар беру «Бос орынды |Мәтінмен танысады | |
| |толықтыр |Әр топ флипчартпен жұмыстанады | |
| | | | |
| | |Постер қорғайды | |
| | |Топпен орындайды | |
| | |Ұлттық киім белгілі бір ұлтқа тән ою-өрнегі және | |
| | |кестесімен, басқа халықтікіне ..... киім үлгісімен | |
| | |ерекшеленеді. | |
| | |Мысалы, қазақ тақиялары «Қошқар мүйіз», «Шырмауық» | |
| | |өрнектерімен ...... | |
| | |Қазақ шапандары зермен көмкерілген ою-өрнектермен, | |
| | |бағалы ..... әшекейленеді. | |
| | |Киімнің түсін таңдауда да ұлттың ....., талғам | |
| | |ерекшеліктері көрінеді. | |
| | |[pic] | |
| | |Киімі ұқсайтын дүниетанымы тастармен | |
| | |кестеленеді | |
| | |Ұқсамайтын сияқты тоқылады салынады қағаздармен| |
| |Бағалау . формативті бағалау, |Өнері шашы | |
| |жиынтық бағалау(3 мин) | | |
|бағалау |Үйге тапсырма | |Күнделік |
| |Рефлексия (3минут) |Күнделікке баға қойғызады | |
| | | | |
| | |Үй тапсырмасын жазып алады | |
| | |«Қазақстан халықтарының ұлттық киім атаулары» мәлімет |спикер |
| | |жазып келу | |
| | | | |
| | |Спикерге сабақ барысы туралы пікірлерін жазады | |
|Пән мұғалімі: Бисенова Айнур Мухитовна |
|Пән: технология |
|Тақырыбы: Қазақ халының ұлтық киімдері |
|Оқу мақсаты: Қазақ халқының ұлттық киімдері туралу білімдерін жетілдіру |
|Оқытудың нәтижелері: Жаңа тақырып жөнінде түсінік қалыптасады. |
|Тапсырмаларды орындай отырып сыни тұрғыдан ойлауға дағдыланады. |
|Барлық оқушы:12 |Қатысқаны: | |
|Сабақ |Мұғалім әрекеті |Оқушылар әрекеті |Ресурстар |
|кезеңдері | | | |
|кіріспе |Ұйымдастыру . оқушылармен |Мұғаліммен амандасады |Қиылған |
| |амандасамын (2минут) | |суреттер |
|Қызығушылықт|Топқа бөлу, ережесімен |Түрлі түсті сурет қиындыларын құрастыру арқылы топтарға| |
|ы ояту |таныстыру, топбасшы |бөлінеді. | |
| |тағайындау.(3 мин) | | |
| |Үй тапсырмасын пысықтау |Сәйкестендіру тесті | |
| |Киім стилі (5минут) |салыстырмалы түрде тұрақты, сән әлеміндегі өзгерістерге|дәптер |
| |интерактивті тақтадан жауабын |онша беріле бермейтін барлық киім түрлері | |
| |көрсету | | |
| | |Романтикалық стиль |Қалам |
| | | | |
| | |демалыста, спортпен айналысқанда, саяхатқа шыққанда | |
| | |киюге ыңғайлы киімдер. | |
| | | | |
| | |Фольклорлық стиль | |
| | | | |
| | |әдемілік, ерекшелік, сүйкімділік, нәзіктікті | |
| | |әдеттегіден тыс бөліп көрсетеді |бейнефильм |
|Мағынаны |Жаңа сабақтың тақырыбын тақтаға| | |
|тану |жазу |Классикалық стиль | |
|Оқудағы жаңа|АКТ қолданып ( минут) | |АКТ |
|әдістер |http://www.imektep.kz/ | ұлттық сипаттағы осы заманғы киімдер | |
| |«Ұлттық киім» фильмін көрсету | | |
|Сарамандық | |Спорттық стиль | |
|жұмыс |Әр топқа мәтін беремін | | |
| |«Ойлан, жұптас, талқыла» | | |
| | |Дәптерге тақырыпты жазады | |
| | | | |
|Қорытынды | |http://www.imektep.kz/ |Тапсырма |
| |Жаңа тақырып бойынша |«Ұлттық киім» фильмін тамашалайды | |
| | | | |
| |Тапсырмалар беру «Бос орынды |Мәтінмен танысады | |
| |толықтыр |Әр топ флипчартпен жұмыстанады | |
| | | | |
| | |Постер қорғайды | |
| | |Топпен орындайды | |
| | |Ұлттық киім белгілі бір ұлтқа тән ою-өрнегі және | |
| | |кестесімен, басқа халықтікіне ..... киім үлгісімен | |
| | |ерекшеленеді. | |
| | |Мысалы, қазақ тақиялары «Қошқар мүйіз», «Шырмауық» | |
| | |өрнектерімен ...... | |
| | |Қазақ шапандары зермен көмкерілген ою-өрнектермен, | |
| | |бағалы ..... әшекейленеді. | |
| | |Киімнің түсін таңдауда да ұлттың ....., талғам | |
| | |ерекшеліктері көрінеді. | |
| | |[pic] | |
| | |Киімі ұқсайтын дүниетанымы тастармен | |
| | |кестеленеді | |
| | |Ұқсамайтын сияқты тоқылады салынады қағаздармен| |
| |Бағалау . формативті бағалау, |Өнері шашы | |
| |жиынтық бағалау(3 мин) | | |
|бағалау |Үйге тапсырма | |Күнделік |
| |Рефлексия (3минут) |Күнделікке баға қойғызады | |
| | | | |
| | |Үй тапсырмасын жазып алады | |
| | |«Қазақстан халықтарының ұлттық киім атаулары» мәлімет |спикер |
| | |жазып келу | |
| | | | |
| | |Спикерге сабақ барысы туралы пікірлерін жазады | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz