Сабақ үрдісінде Блум таксономиясы арқылы оқыту үшін бағалау мен оқудағы бағалауды тиімді ұйымдастыру

«Сабақ үрдісінде Блум таксономиясы арқылы

оқыту үшін бағалау мен оқудағы бағалауды тиімді ұйымдастыру»

тақырыбы бойынша

қысқа мерзімді коучинг жоспары

17. 11. 2015ж.
3 - апта

1-сабақ

2-күн

17. 11. 2015ж.: Сабақ тақырыбы:
3 - апта: Сабақ үрдісінде Блум таксономиясы арқылы оқыту үшін бағалау мен оқудағы бағалауды тиімді ұйымдастыру
17. 11. 2015ж.: Жалпы мақсат:
3 - апта: Әріптестердің сабақ үрдісінде оқыту үшін бағалау мен оқудағы бағалауды іс-тәжірибелерінде тиімді қолдануларына ықпал жасау; Өзара бағалауға үйрету.
17. 11. 2015ж.: Сілтеме:
3 - апта:
  1. Мұғалімдерге арналған нұсқаулық. 109-114-б
  2. Үлестірмелі нұсқаулық
17. 11. 2015ж.: Оқу нәтижесі
3 - апта: Бағалау түрлерін өзара, жұптық және топтық бағалауда ұтымды ұйымдастыра біледі және тәжірибелерінде қолданады.
17. 11. 2015ж.: Түйінді идеялар:
3 - апта: Бағалау жолдарын тиімді жүргізу арқылы табысты оқытуға қол жеткізу.
17. 11. 2015ж.: Сабақта қолданылатын материалдар:
3 - апта: А- 4 парақтары, стикер, смайликтер, интерактивті тақта, флипчарт, маркер, қалам.
17. 11. 2015ж.: Оқыту әдістері:
3 - апта:

1. Оқыту мен оқудағы жаңа әдістер

2. Оқыту мен оқытудағы АКТ

3. Сын тұрғысынан ойлауға үйрету

1-сабақ2-күн:

1. Диалог

2. Жеке жұмыс

3. Топтық жұмыс

17. 11. 2015ж.: Дерек көздері:
3 - апта: Әдеби материалдар, газет-журналдар.
17. 11. 2015ж.: Тапсырмалар:
3 - апта: Сұрақ- жауап, ДЖИГСО, жинақтау және қолдану, көзбен көретін айғақтар негізінде ой тұжырымдау.
17. 11. 2015ж.: Оқуға арналған тапсырма:
3 - апта:

Топтарда жұмыс істеу жөніндегі нұсқаулық

Мұғалімге арналған нұсқаулық.

Сабақ бойынша коуч пен мұғалімдердің іс-әрекеті:

І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу

(10 мин)

Коучтың іс-әрекеті
Мұғалімдердің іс-әрекеті
І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу(10 мин):

(2 мин)

«Комплимент айдары»

(8 мин)

Коучтың іс-әрекеті: Қатысушыларды қарсы алады. Шеңбер бойына тұрғызып, маңыздылығын түсіндіреді. Күнделікті күйбің тірлікпен жүріп бір-біріміздің жақсы қасиеттерімізді айтып, бір-біріміздің мәртебемізді көтеруге уақыт таппай жатамыз. Ендеше дәл қазіргі сәт сол олқылықтың орнын толтыруға арналғандай. Шеңбер бойымен қасымызда тұрған әріптесіміздің үш жақсы қасиетін тізіп шығайықшы.
Мұғалімдердің іс-әрекеті: Шеңбер бойымен қасында тұрған әріптесінің үш жақсы қасиетін тізіп айту арқылы жақсы орта қалыптастырады.
І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу(10 мин):

Топқа бөлу

(3 мин)

Коучтың іс-әрекеті: Бір адамды сыртқа шығарамыз, осы кезде топ қандай белгілерге қарап бөлінетінін келісіп алады да екі топқа бөлінеді. (мысалы шашы ұзындар және қысқалар немесе аяқ киімінде жібі барлар және жоқтар) . Кірген адамның тапсырмасы - қандай белгі бойынша топ екіге бөлінгенін табу.
Мұғалімдердің іс-әрекеті: Топқа бөлінеді, көңілді, жұмысқа белсенді орта қалыптасады.
І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу(10 мин):

І тапсырма

(22 мин)

ДЖИГСО әдісі

Коучтың іс-әрекеті:

Берілген теориялық мәтінмен жұмыс. Постер әзірлеу.

«Блум таксономиясы арқылы

оқыту үшін бағалау мен оқудағы бағалауды тиімді ұйымдастыру».

1-топ. Білу, түсіну, қолдану кезеңдері.

2-топ. Талдау, жинақтау, бағалау кезеңдері.

Мұғалімдердің іс-әрекеті: Теоиялық мәтінді игере отырып, талдайды. Блум таксономиясы бойынша түсініктері кеңейеді. Мәтінді өзгеге үйрете отырып, өздері меңгереді.
І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу(10 мин):

ІІ тапсырма

Көзбен көретін айғақтар негізінде ой тұжырымдау.

15 минут

Коучтың іс-әрекеті: «Ертегілер туралы түсінік» тақырыбы бойынша тапсырма түрлері ұсынылады, сол тапсырмаларды Блум таксономиясына салады және бағалау критерийлерін әзірлеуге тапсырма беру.
Мұғалімдердің іс-әрекеті:

Топтар бір-бірін бағалайды.

Сіздерге неліктен бұндай баға қойылғаны түсінікті ме? Сіздере қойылды . . . Неге? Сіздер баға қою кезінде неге көңіл аудардыңыз? Жұмысты бағалау қиын болды ма? Сіздердің бағалауларыңыз қандай аспектілерді қамтиды?

І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу(10 мин):

ІІІ тапсырма

Топтық жұмыс

(15 минут)

Коучтың іс-әрекеті:

Білімді тәжірибеден өткізу.

Көрініс.

1-топ. Шалқан ертегісі

2-топ. Бауырсақ ертегісі

Мұғалімдердің іс-әрекеті:

Бағалау.

Екі жұлдыз бір тілек

І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу(10 мин):

ІV Ақпарлама

(10мин)

Коучтың іс-әрекеті: Блум таксономиясы туралы және бағалау түрлері бойынша Power point арқылы қысқаша мәлімет беру.
Мұғалімдердің іс-әрекеті: Блум таксономиясы және бағалау түрлері туралы мәліметпен танысады.
І. Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу(10 мин):

VІІ Рефлексия

(5 мин)

Коучтың іс-әрекеті: Ұсыныс және пікір
Мұғалімдердің іс-әрекеті: Коучинг бойынша ұсыныс-пікірлерін білдіреді.

«Сабақ үрдісінде Блум таксономиясы арқылы

оқыту үшін бағалау мен оқудағы бағалауды тиімді ұйымдастыру»

тақырыбында өткізілген коучинг-сессия бойынша

рефлексивтік есеп

Әріптестерім коучинг-сессияға жиналыстан кейін шаршаңқырап, сәл көңілсіздеу енді. Сондықтан бірінші кезекте көңілдерін көтеру, жайлы орта қалыптастыру басты мақсатым болды. Әріптестерімді көңілді әуеннің желісімен жылы қарсы алып, шеңбер бойымен тұруларын өтіндім.

Комплимент айдарында «Күнделікті күйбің тірлікпен жүріп бір-біріміздің жақсы қасиеттерімізді айтып, бір-біріміздің мәртебемізді көтеруге уақыт таппай жататынымыз анық. Ендеше дәл қазіргі сәт сол олқылықтың орнын толтыруға арналғандай. Осы шеңбер бойымен қасымызда тұрған әріптесіміздің үш жақсы қасиетін айтып, шынайы түрде мәртебесін көтерейікші» дегенімде әріптестерім жайдарыланып, еш іркілместен «Жақсының жақсылығын айт, нұры тасысын» дегендей жақсы қасиеттерін айту арқылы күліп, көңілденіп, жайлы ортаны бірден қалыптастырып жібергендей болды.

Топқа бөлу кезеңінде орталарыңыздан бір адамды сыртқа шығарамыз, осы сәтте Сіздер қандай да бір белгілерге қарап, келісе отырып, екі топқа бөлінесіздер. Кірген адамның тапсырмасы - қандай белгі бойынша топ екіге бөлінгенін табу. Қатысушы әріптестердің келісімімен Б. Қ-ны сыртқа шығардық. Топ шашы ұзындар және шашы қысқалар болып екіге бөліне қалды.

Б. Қ-ны кіргізіп, топқа қандай ерекшелікпен бөлінгенін сұрағанымызда: 30-жасқа дейін және 30-жастан асқандар деп жауап беруі күтпеген сәйкестік болып шыға келді. Бәріміз бұл сәйкестікпен келісетінімізді білдіріп, тағы да қандай ерекшелік байқап тұрсыз дегенімізде, сәл ойланып қарап тұрып, шашы ұзындар және шашы қысқалар деп ұтқырлық танытты. Шынымен көз жүгіртіп қарасам, 30-жасқа дейінгілер - шашы ұзындар қатарына, 30-жастан асқандар-шашы қысқалар тобына жатады екен.

Келесі кезең: Берілген теориялық мәтінмен жұмыс. Постер әзірлеу болды. ДЖИГСО әдісі бойынша:

1-топ. Білу, түсіну, қолдану кезеңдері.

2-топ. Талдау, жинақтау, бағалау кезеңдері.

Әріптестер бұл тапсырмада теориялық мәтінді игере отырып, талдау жасады. Топтың барлық мүшелері белсене ат салысты. Блум таксономиясы бойынша түсініктері кеңейді. Мәтінді өзгеге үйрете отырып, өздері меңгерді.

Алған білімдерін қолдану дағдыларын қалыптастыру мақсатында «Көзбен көретін айғақтар негізінде ой тұжырымдау» стратегиясы арқылы «Ертегілер туралы түсінік» тақырыбы бойынша қиынды тапсырма түрлері ұсынылды, сол тапсырмаларды Блум таксономиясына салуға және әрбір тапсырмаға бағалау критерийлерін әзірлеуге тапсырма берілді.


Ұқсас жұмыстар
Блум жүйесін сабақта қолдану тәжірибемнен
Оқушыларға интернет туралы ағылшын тілінде айтуға үйрету
<<оқыту үшін бағалау мен оқуды бағалау>> модулі бойынша <<қалыптастырушы (формативті) оқыту әдістері>>
Оқыту мен оқудағы Блум таксономиясын қолданудың маңызы
Сыни тұрғысыдан ойлау коучинг сессия жоспары
Оқушыларға стикерлерді толтыруды ұсыну
Дененің потенциалдық энергиясы
Тақырып Сын тұрғысынан ойлау технологиясы
Жаңа ізденіс – жаңа бағытқа жетудің кепілі
Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz