Химиялық реакциялардың жіктелуі: 10-сыныпқа арналған Lesson Study зерттеу сабағы және оқыту-бағалау әдістері

" Бекітемін" " Келісемін" " Келісемін"

Мектеп директоры м. а. : Оқу ісінің орынбасары Бейінді оқыту ісінің

орынбасары:

Қ. Курманова Қ. Курманова С. Кусаинова

« » 2015 ж. « » 2015 ж. « » 2015 ж.

Көкшетау қаласы, (қазақ тілінде оқытылатын) дарынды баларға арналған №3 облыстық мамандандырылған мектеп-интернаты

Lesson study - зерттеу сабағы №1

Тақырыбы: Химиялық реакциялардың жіктелуі

Сынып: 10 «Б»

Пән: химия

Мұғалім/бақылаушы: Искакова Д. М.

Шығармашыл топ мүшелері: Жаксыбергенова Б. К., Курманова К. Н., Ахат А., Женисхан Е., Кумарова Б. И., Искакова Д. М.

Күні: 18 қараша 2015 жыл

Уақыты: 12. 00

Табыс критерийлері

Ағымдағы жетістіктер мен табыс критерийлері
Бақылаудағы А оқушы
Бақылаудағы В оқушы
Бақылаудағы С оқушы
Ағымдағы жетістіктер мен табыс критерийлері:
Бақылаудағы А оқушы: 1. Химиялық реакциялардың жіктелуі туралы түсінікті толық қалыптастырады.
Бақылаудағы В оқушы: 1. Химиялық реакциялардың жіктелуі туралы білім қоры толығады, тапсырмаларды орындауда алған білімін пайдалана алады.
Бақылаудағы С оқушы: 1. Химиялық реакциялардың жіктелуі туралы білімі толықтырылады.
Ағымдағы жетістіктер мен табыс критерийлері:
Бақылаудағы А оқушы: 2. Сындарлы ойлау дағдысы, жағдаяттан шығу құзіреті артады, көшбасшылық қасиеті байқалады.
Бақылаудағы В оқушы: 2. Химиялық сауаттылығы артады, жағдаяттан шығу мүмкіндігін көрсете алады.
Бақылаудағы С оқушы: 2. Достарының тарапынан көмек болған жағдайда реакция типін анықтауға, білгенін пайдалана білуге талпынады, реакция типтеріне анықтама бере алады.
Ағымдағы жетістіктер мен табыс критерийлері:
Бақылаудағы А оқушы: 3. Шығармашылық ой қорытып, тақырыпты өмірмен байланыстыра біледі.
Бақылаудағы В оқушы: 3. Шығармашылық тұрғыда өз ойын жеткізе біледі, алған білімін өмірмен байланыстыра алады.
Бақылаудағы С оқушы: 3. Алған білімін өмірмен мүмкіндігінше шығармашылық тұрғыда байланыстыра алады.

Пәні: химия Сабақтың тақырыбы: Химиялық рекциялардың жіктелуі

Мұғалім/бақылаушы: Искакова Д. М.

Бақылау жасаудың мақсаты: Оқыту үшін бағалау мен оқуды бағалауды тиімді ұйымдастырудың оқушылардың пәнге қызығушылығын арттырудағы рөлі.

Сабақ барысы бойынша күтілетін нәтиже:

Сабақ кезеңдері
Әр бөлімде А оқушыдан не күтемін?
Нәтиже
Әр бөлімде В оқушыдан не күтемін?
Нәтиже
Әр бөлімде С оқушыдан не күтемін?
Нәтиже
Сабақ кезеңдері: Білу
Әр бөлімде А оқушыдан не күтемін?: Білу кезеңінің сұрақтарына толық жауап бере біледі, өткен сабақ бойынша қалыптасқан білімін толық көрсетеді.
Нәтиже:
Әр бөлімде В оқушыдан не күтемін?: Белсенді қатысады, өткен сабақ бойынша қалыптасқан білімін көрсетеді, 80% сұраққа жауап бере алады.
Нәтиже:
Әр бөлімде С оқушыдан не күтемін?: Қозғалысқа түседі, сұрақтарға мүмкіндігінше жауап беруге тырысады.
Нәтиже:
Сабақ кезеңдері: Түсіну
Әр бөлімде А оқушыдан не күтемін?: Химиялық айналымдарды жүзеге асырады, реакция жазу дағдылары қалыптасады, реакция типтерін анықтайды.
Нәтиже:
Әр бөлімде В оқушыдан не күтемін?: Химиялық айналымдарды жүзеге асыруға толық мүмкіндігін жұмсайды, реакция типтерін анықтайды.
Нәтиже:
Әр бөлімде С оқушыдан не күтемін?: Достарынан көмек болған жағдайда химиялық айналымдарды мүмкіндігінше жүзеге асырады.
Нәтиже:
Сабақ кезеңдері: Қолдану
Әр бөлімде А оқушыдан не күтемін?: Практикалық дағдысын қалыптастырады, белсенділігі артады.
Нәтиже:
Әр бөлімде В оқушыдан не күтемін?: Тапсырманы орындауда алған білімін қолдану дағдысы қалыптасады.
Нәтиже:
Әр бөлімде С оқушыдан не күтемін?:

Белсендірек қатысады, мүмкіндігінше орындауға тырысады.

.

Нәтиже:
Сабақ кезеңдері: Талдау
Әр бөлімде А оқушыдан не күтемін?: Білімді шығармашылық тұрғыда тәжірибеден өткізеді.
Нәтиже:
Әр бөлімде В оқушыдан не күтемін?: Шығармашылық тапсырмаға көзқарасын еркін білдіреді.
Нәтиже:
Әр бөлімде С оқушыдан не күтемін?: Шығармашылық белсенділігін таныта алады.
Нәтиже:
Сабақ кезеңдері: Жинақтау
Әр бөлімде А оқушыдан не күтемін?: Кешегі білімі мен бүгінгісіне сүйене отырып, білімін жинақтайды.
Нәтиже:
Әр бөлімде В оқушыдан не күтемін?: Білімін тұжырымдауда өз мүмкіндігін таныта алады.
Нәтиже:
Әр бөлімде С оқушыдан не күтемін?: Тест жұмысын мүмкіндігінше орындайды.
Нәтиже:
Сабақ кезеңдері: Бағалау
Әр бөлімде А оқушыдан не күтемін?: Логикалық ойында ерекшелік бар
Нәтиже:
Әр бөлімде В оқушыдан не күтемін?: Ойы жүйелі, жақсы ой білдіруге талпынады.
Нәтиже:
Әр бөлімде С оқушыдан не күтемін?: Жалпыға ортақ ой
Нәтиже:
Химия
Күні 17 . 11. 2015 жыл
Сабақ № 20
Химия: Сабақтың тақырыбы
Күні 17 . 11. 2015 жыл: Химиялық реакциялардың жіктелуі
Химия: Мақсаты
Күні 17 . 11. 2015 жыл: Химиялық реакциялардың жіктелуі тақырыбы бойынша білімдерін нақтылау, дамыту.
Химия: Күтілетін нәтиже
Күні 17 . 11. 2015 жыл:
  • Химиялық реакциялардың жіктелуін біледі;
  • Реакция теңдеулерін жазу дағдылары жетіледі;
  • Тапсырмаларды орындауда алған білімдерін пайдалана алады;
  • Сындарлы ойлау дағдылары артады;
  • Тақырыпты өмірмен байланыстыра біледі.
Химия: Сілтеме
Күні 17 . 11. 2015 жыл:

1. Химия. Жалпы білім беретін мектептің 10-сыныбына арналған оқулық /Н. Н. Нұрахметов, Қ. Бекішев, Н. Заграничная, Г. В. Абрамова - Алматы: «Мектеп» 2014.

2. Химия. Әдістемелік нұсқау/Н. Нұрахметов, Қ. Бекішев, Н. Заграничная - Алматы: «Мектеп» 2014.

Химия: Негізгі идеясы
Күні 17 . 11. 2015 жыл: Пәнге қызығушылықтарын арттыру
Химия: Қолданылған әдістері мен тәсілдері
Күні 17 . 11. 2015 жыл:

Диалогты оқыту: сұрақ қою, әңгімелесу;

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету: деңгейлік тапсырмалар, шығармашылық жұмыс.

Оқуды және оқыту үшін бағалау: «Екі жұлдыз, бір тілек», смайликтер, қол шапалақтау.

АКТ-ны қолдану: таныстырылым жасау, виртуалды зертханалық жұмыстар.

Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс.

Химия: Ресурстар
Күні 17 . 11. 2015 жыл: компьютер, проектор, интерактивті тақта, флипчарт қағаздары, түсті қағаз, маркерлер, дидактикалық таратпа материалдар, желім, қайшы.
Химия: Сабақтың өтілетін уақыты
Күні 17 . 11. 2015 жыл: 45 минут
Химия: Сабақ жоспары
Күні 17 . 11. 2015 жыл:
  1. Ұйымдастыру: жағымды психологиялық көңіл-күй орнату. Топқа бөлу( қаныққан көмірсутектер, қанықпаған көмірсутектер), мақсат қою, күтілетін нәтижеге назар аудару, бөлінген көшбасшылықты сайлау.
  2. Сабақ барысы:Блум таксономиясы бойынша
  3. Рефлексия
  4. Үйге тапсырма
Химия: Үйге тапсырма
Күні 17 . 11. 2015 жыл:

ОК §3. 1 1. Әрбір реакция типіне екі мысалдан келтіру (тақырыптан тыс) .

2. Эссе «Біздің ағзамызда жүретін химиялық реакциялар».

№20 Сабақтың барысы:


Ұқсас жұмыстар
Lesson Study (сабақты зерттеу) әдісінің мұғалімдерге арналған коучинг-жоспары
Lesson Study әдісі: мұғалімдердің кәсіби дамуы мен сыныптық іс-әрекеттегі зерттеу
Lesson Study арқылы мұғалімдердің кәсіби дамуы және оқыту мен оқуды жетілдіру: Семей қаласы №31 мектептегі коучинг пен зерттеу тәжірибесі
Lesson Study: мұғалімдердің бірлескен сабақ-зерттеу әдісі және практикасы (5-сынып, ондық бөлшектерді қосу)
10-сыныпқа арналған Lesson Study сабақ жоспары: Шәкәрім Құдайбердіұлының Еңлік-Кебек поэмасын жан-жақты талдау
Lesson Study тәсілі: мұғалімдердің білімін қалыптастыру және оқыту мен оқуды жетілдіру - коучинг сабағының жоспары
Lesson Study топ отырысының хаттамасы мен 7 Г сыныбына арналған сабақты зерттеу жоспары (14-24 қаңтар 2017)
География мұғалімдеріне арналған Lesson Study тәсілін енгізу: коучинг сабақ жоспары
Lesson Study: сабақ зерттеуінің анықтамасы, мақсаттары және кезеңдері
2014-2015 оқу жылы: 7-сынып Г тобына арналған қазақ тілі пәнінің Lesson Study зерттеу жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz