Файл қосу

Химиялық реакциялардың жіктелуі

" Бекітемін"
" Келісемін" "
Келісемін"
Мектеп директоры м.а.: Оқу
ісінің орынбасары Бейінді оқыту ісінің

орынбасары:
Қ.Курманова
Қ.Курманова
С. Кусаинова
« » 2015 ж.
« » 2015 ж.
« » 2015 ж.

Көкшетау қаласы, (қазақ тілінде оқытылатын) дарынды баларға арналған №3
облыстық мамандандырылған мектеп-интернаты

Lesson study – зерттеу сабағы №1

Тақырыбы: Химиялық реакциялардың жіктелуі

Сынып: 10 «Б»

Пән: химия

Мұғалім/бақылаушы: Искакова Д.М.

Шығармашыл топ мүшелері: Жаксыбергенова Б. К.,Курманова К. Н., Ахат
А.,Женисхан Е.,Кумарова Б.И., Искакова Д.М.

Күні: 18 қараша 2015 жыл

Уақыты: 12.00

Табыс критерийлері

|Ағымдағы жетістіктер мен |Бақылаудағы А оқушы |Бақылаудағы В оқушы |Бақылаудағы С оқушы |
|табыс критерийлері | | | |
| |1. Химиялық реакциялардың |1. Химиялық реакциялардың |1. Химиялық реакциялардың |
| |жіктелуі туралы түсінікті |жіктелуі туралы білім қоры |жіктелуі туралы білімі |
| |толық қалыптастырады. |толығады, тапсырмаларды |толықтырылады. |
| | |орындауда алған білімін | |
| | |пайдалана алады. | |
| |2. Сындарлы ойлау дағдысы, |2. Химиялық сауаттылығы |2. Достарының тарапынан |
| |жағдаяттан шығу құзіреті |артады, жағдаяттан шығу |көмек болған жағдайда |
| |артады, көшбасшылық қасиеті |мүмкіндігін көрсете алады. |реакция типін анықтауға, |
| |байқалады. | |білгенін пайдалана білуге |
| | | |талпынады, реакция типтеріне|
| | | |анықтама бере алады. |
| |3. Шығармашылық ой қорытып,|3. Шығармашылық тұрғыда өз |3. Алған білімін өмірмен |
| |тақырыпты өмірмен |ойын жеткізе біледі, алған |мүмкіндігінше шығармашылық |
| |байланыстыра біледі. |білімін өмірмен байланыстыра|тұрғыда байланыстыра алады. |
| | |алады. | |

Пәні: химия Сабақтың тақырыбы: Химиялық рекциялардың
жіктелуі
Мұғалім/бақылаушы: Искакова Д.М.
Бақылау жасаудың мақсаты: Оқыту үшін бағалау мен оқуды бағалауды тиімді
ұйымдастырудың оқушылардың пәнге қызығушылығын арттырудағы рөлі.
Сабақ барысы бойынша күтілетін нәтиже:

|Сабақ кезеңдері |Әр бөлімде А |Нәтиже |Әр бөлімде В |Нәтиже |Әр бөлімде С |Нәтиже |
| |оқушыдан не | |оқушыдан не | |оқушыдан не | |
| |күтемін? | |күтемін? | |күтемін? | |
|Білу |Білу кезеңінің | |Белсенді | |Қозғалысқа | |
| |сұрақтарына | |қатысады, өткен | |түседі, | |
| |толық жауап бере| |сабақ бойынша | |сұрақтарға | |
| |біледі, өткен | |қалыптасқан | |мүмкіндігінше | |
| |сабақ бойынша | |білімін | |жауап беруге | |
| |қалыптасқан | |көрсетеді, 80% | |тырысады. | |
| |білімін толық | |сұраққа жауап | | | |
| |көрсетеді. | |бере алады. | | | |
|Түсіну |Химиялық | |Химиялық | |Достарынан көмек| |
| |айналымдарды | |айналымдарды | |болған жағдайда | |
| |жүзеге асырады, | |жүзеге асыруға | |химиялық | |
| |реакция жазу | |толық | |айналымдарды | |
| |дағдылары | |мүмкіндігін | |мүмкіндігінше | |
| |қалыптасады, | |жұмсайды, | |жүзеге асырады. | |
| |реакция типтерін| |реакция типтерін| | | |
| |анықтайды. | |анықтайды. | | | |
|Қолдану |Практикалық | | Тапсырманы | |Белсендірек | |
| |дағдысын | |орындауда алған | |қатысады, | |
| |қалыптастырады, | |білімін қолдану | |мүмкіндігінше | |
| |белсенділігі | |дағдысы | |орындауға | |
| |артады. | |қалыптасады. | |тырысады. | |
| | | | | |. | |
|Талдау |Білімді | |Шығармашылық | |Шығармашылық | |
| |шығармашылық | |тапсырмаға | |белсенділігін | |
| |тұрғыда | |көзқарасын еркін| |таныта алады. | |
| |тәжірибеден | |білдіреді. | | | |
| |өткізеді. | | | | | |
|Жинақтау |Кешегі білімі | |Білімін | |Тест жұмысын | |
| |мен бүгінгісіне | |тұжырымдауда өз | |мүмкіндігінше | |
| |сүйене отырып, | |мүмкіндігін | |орындайды. | |
| |білімін | |таныта алады. | | | |
| |жинақтайды. | | | | | |
|Бағалау |Логикалық ойында| |Ойы жүйелі, | |Жалпыға ортақ ой| |
| |ерекшелік бар | |жақсы ой | | | |
| | | |білдіруге | | | |
| | | |талпынады. | | | |

|Химия |Күні 17 .11.2015 жыл |Сабақ № 20 |
|Сабақтың тақырыбы |Химиялық реакциялардың жіктелуі |
|Мақсаты |Химиялық реакциялардың жіктелуі тақырыбы бойынша білімдерін нақтылау, дамыту. |
|Күтілетін нәтиже |Химиялық реакциялардың жіктелуін біледі; |
| |Реакция теңдеулерін жазу дағдылары жетіледі; |
| |Тапсырмаларды орындауда алған білімдерін пайдалана алады; |
| |Сындарлы ойлау дағдылары артады; |
| |Тақырыпты өмірмен байланыстыра біледі. |
| Сілтеме |1.Химия. Жалпы білім беретін мектептің 10-сыныбына арналған оқулық /Н.Н. Нұрахметов, |
| |Қ.Бекішев,Н.Заграничная, Г.В.Абрамова - Алматы: «Мектеп» 2014. |
| |2.Химия. Әдістемелік нұсқау/Н.Нұрахметов, Қ.Бекішев,Н.Заграничная - Алматы: «Мектеп» 2014. |
|Негізгі идеясы |Пәнге қызығушылықтарын арттыру |
|Қолданылған |Диалогты оқыту: сұрақ қою, әңгімелесу; |
|әдістері мен |Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету: деңгейлік тапсырмалар, шығармашылық жұмыс. |
|тәсілдері |Оқуды және оқыту үшін бағалау: «Екі жұлдыз, бір тілек», смайликтер, қол шапалақтау. |
| |АКТ-ны қолдану: таныстырылым жасау, виртуалды зертханалық жұмыстар. |
| |Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс. |
|Ресурстар |компьютер, проектор, интерактивті тақта, флипчарт қағаздары, түсті қағаз, маркерлер, дидактикалық |
| |таратпа материалдар, желім, қайшы. |
|Сабақтың өтілетін |45 минут |
|уақыты | |
|Сабақ жоспары |Ұйымдастыру: жағымды психологиялық көңіл-күй орнату. Топқа бөлу( қаныққан көмірсутектер, |
| |қанықпаған көмірсутектер), мақсат қою, күтілетін нәтижеге назар аудару, бөлінген көшбасшылықты |
| |сайлау. |
| |Сабақ барысы: Блум таксономиясы бойынша |
| |Рефлексия |
| |Үйге тапсырма |
|Үйге тапсырма |ОК §3.1 1.Әрбір реакция типіне екі мысалдан келтіру (тақырыптан тыс). |
| |2. Эссе «Біздің ағзамызда жүретін химиялық реакциялар». |

№20 Сабақтың барысы:

|Ойлауды Блум |Мақсат |Тапсырма түрі. |Нәтиже |Бағалау |
|бойынша жіктеу | |Түрткілер. | | |

| | | |критерийлер |дескриптор |Ұпай |Жиынтық баға | |Білу |Өткен сабақта
алған білімдерін жаңғырту. |Сиқырлы сандықша сұрақтары:
1.Не себепті химиялық реакцияларды жіктейді?
2. Заттардың құрамы мен саны өзгере жүретін реакциялар?
3.Қандай реакциялар қайтымды және қайтымсыз?
4.Әрекеттесетін заттардың агрегаттық күйіне қарай ...................
жіктеледі.
5. Жылу эффектісімен сипатталатын реакциялар?
|Блиц-турнирдің сұрақтарына жауап беру арқылы білімді еске түсіреді
|Білім көлемін зерделеу
| Қалыптасқан білімдерін толық көрсетеді |3 | | | | | | | |Қалыптасқан
білімдерін көрсетеді |2 | | | | | | | |Қалыптасқан білімдерін толық
көрсете алмайды |1 | | |Түсіну |Білімді қайта қарастыру |Берілген химиялық
айналымдарды жүзеге асырып, реакция типтерін анықтаңыздар.
1 және 3 топ:
Мыс оксиді→мыс→ мыс хлориді→мыс гидроксиді→мыс сульфаты
2 және 4 топ:
Мыс хлориді→ мыс→мыс оксиді→мыс нитраты→мыс гидроксиді |Химиялық
айналымдарды жүзеге асырады, реакция жазу дағдылары қалыптасады, реакция
типтерін анықтайды. |Химиялық реакциялар дың жіктелуін меңгеру
мүмкіндіктері |Тапсырма ны толық орындады |3 | | | | | | | |Қателіктері
болды |2 | | | | | | | |Мүлдем орындай алмады |1 | | |Қолдану |Алған
білімдерін тапсырма орындауда қолдану |13,35 г алюминий хлориді
ерітіндісімен калий гидроксиді әрекеттескенде түзілген
тұнбаның массасы қанша?
|Практикалық дағдысын қалыптастырады, белсенділіктері артады. | Теориялық
білімді практикалық тұрғыдан нақты қолдану дағдысы, белсенділігі | |3 | |
| | | | | |Қалыпты |2 | | | | | | | |Төмен |1 | | |Талдау |Негізгі ойдың
суреттемесін әзірлеу. |1-топ. «Шешендік өнер» - төл байлығымыз.
Жылу эффектісімен сипатталатын реакциялар?
2-топ. Сурет – қоршаған ортаны зерттеудің ең маңызды құралы.
Қайтымды және қайтымсыз реакциялар.
3-топ.«Пантомимо» – құбылысты көрсету.
Заттардың құрамы мен саны өзгере жүретін реакциялар.
4-топ. Химия – ән өнерінде.
Химиялық реакциялардың жіктелуі. |Білімді шығармашылық тұрғыда тәжірибеден
өткізеді |Шығармашы лық ерекшеліктері |өте шығармашыл |3 | | | | | | |
|шығармашыл |2 | | | | | | | |шығармашы лығы төмен |1 | | |Жинақтау
|Білімді тұжырымдау |1.Тест жұмысы(жалпы)
2.Жекелеме оқушыларға қосымша тапсырма:
Массасы 12г алюминий мен мыс қоспасы тұз қышқылымен өңделді.Бөлініп шыққан
сутек 7,4 л ( қ.ж. ) көлем алды . Әр металдың қоспадағы массалық үлесін
есепте .
|Кешегі білімі мен бүгінгісіне сүйене отырып, білімдерін жинақтайды.
|Жағдаяттан шығу мүмкіндігі |Қалыптасқан |3 | | | | | | | |Толық емес |2
| | | | | | | |Қиын |1 | | |Бағалау |Ойын жинақтауға баулу |1.Сабақ
көңіліңізден шықты ма? Жоқ болса не себепті деп ойлайсыз?
2.Неге қол жеткіздіңіз және қалай жеттіңіз?
|Ойын еркін, нақты білдіре біледі |Ой жинақылығы деңгейі |Креативті |3 |
| | | | | | |Ойы жүйелі, тың ойлы емес |2 | | | | | | | |Жалпыға ортақ ой
|1 | | |

Ұқсас жұмыстар
Алғашқы химиялық ұғымдар. Химиялық реакциялар
Химиялық элементтердің атомдарының валенттілігі
Тұздардың жіктелуі мен алынуы
Органикалық қосылыстардың жіктелуі мен номенклатурасы
Химиялық реакциялардың типтері
Қосылу реакциялары
Химиялық реакцияның жылдамдығына әр түрлі факторлардың әсері 10-сынып
Қосылу реакциясы
Реакция жылдамдығы
Сандық есептер экзотермиялық жəне эндотермиялық реакциялар, реакциялардың жылу эффектісі, термохимиялық теңдеулер
Пәндер