Сабақ жоспары :: Химия
Файл қосу
Химиялық реакциялардың жіктелуі
" Бекітемін"
" Келісемін" "
Келісемін"
Мектеп директоры м.а.: Оқу
ісінің орынбасары Бейінді оқыту ісінің
орынбасары:
Қ.Курманова
Қ.Курманова
С. Кусаинова
« » 2015 ж.
« » 2015 ж.
« » 2015 ж.
Көкшетау қаласы, (қазақ тілінде оқытылатын) дарынды баларға арналған №3
облыстық мамандандырылған мектеп-интернаты
Lesson study – зерттеу сабағы №1
Тақырыбы: Химиялық реакциялардың жіктелуі
Сынып: 10 «Б»
Пән: химия
Мұғалім/бақылаушы: Искакова Д.М.
Шығармашыл топ мүшелері: Жаксыбергенова Б. К.,Курманова К. Н., Ахат
А.,Женисхан Е.,Кумарова Б.И., Искакова Д.М.
Күні: 18 қараша 2015 жыл
Уақыты: 12.00
Табыс критерийлері
|Ағымдағы жетістіктер мен |Бақылаудағы А оқушы |Бақылаудағы В оқушы |Бақылаудағы С оқушы |
|табыс критерийлері | | | |
| |1. Химиялық реакциялардың |1. Химиялық реакциялардың |1. Химиялық реакциялардың |
| |жіктелуі туралы түсінікті |жіктелуі туралы білім қоры |жіктелуі туралы білімі |
| |толық қалыптастырады. |толығады, тапсырмаларды |толықтырылады. |
| | |орындауда алған білімін | |
| | |пайдалана алады. | |
| |2. Сындарлы ойлау дағдысы, |2. Химиялық сауаттылығы |2. Достарының тарапынан |
| |жағдаяттан шығу құзіреті |артады, жағдаяттан шығу |көмек болған жағдайда |
| |артады, көшбасшылық қасиеті |мүмкіндігін көрсете алады. |реакция типін анықтауға, |
| |байқалады. | |білгенін пайдалана білуге |
| | | |талпынады, реакция типтеріне|
| | | |анықтама бере алады. |
| |3. Шығармашылық ой қорытып,|3. Шығармашылық тұрғыда өз |3. Алған білімін өмірмен |
| |тақырыпты өмірмен |ойын жеткізе біледі, алған |мүмкіндігінше шығармашылық |
| |байланыстыра біледі. |білімін өмірмен байланыстыра|тұрғыда байланыстыра алады. |
| | |алады. | |
Пәні: химия Сабақтың тақырыбы: Химиялық рекциялардың
жіктелуі
Мұғалім/бақылаушы: Искакова Д.М.
Бақылау жасаудың мақсаты: Оқыту үшін бағалау мен оқуды бағалауды тиімді
ұйымдастырудың оқушылардың пәнге қызығушылығын арттырудағы рөлі.
Сабақ барысы бойынша күтілетін нәтиже:
|Сабақ кезеңдері |Әр бөлімде А |Нәтиже |Әр бөлімде В |Нәтиже |Әр бөлімде С |Нәтиже |
| |оқушыдан не | |оқушыдан не | |оқушыдан не | |
| |күтемін? | |күтемін? | |күтемін? | |
|Білу |Білу кезеңінің | |Белсенді | |Қозғалысқа | |
| |сұрақтарына | |қатысады, өткен | |түседі, | |
| |толық жауап бере| |сабақ бойынша | |сұрақтарға | |
| |біледі, өткен | |қалыптасқан | |мүмкіндігінше | |
| |сабақ бойынша | |білімін | |жауап беруге | |
| |қалыптасқан | |көрсетеді, 80% | |тырысады. | |
| |білімін толық | |сұраққа жауап | | | |
| |көрсетеді. | |бере алады. | | | |
|Түсіну |Химиялық | |Химиялық | |Достарынан көмек| |
| |айналымдарды | |айналымдарды | |болған жағдайда | |
| |жүзеге асырады, | |жүзеге асыруға | |химиялық | |
| |реакция жазу | |толық | |айналымдарды | |
| |дағдылары | |мүмкіндігін | |мүмкіндігінше | |
| |қалыптасады, | |жұмсайды, | |жүзеге асырады. | |
| |реакция типтерін| |реакция типтерін| | | |
| |анықтайды. | |анықтайды. | | | |
|Қолдану |Практикалық | | Тапсырманы | |Белсендірек | |
| |дағдысын | |орындауда алған | |қатысады, | |
| |қалыптастырады, | |білімін қолдану | |мүмкіндігінше | |
| |белсенділігі | |дағдысы | |орындауға | |
| |артады. | |қалыптасады. | |тырысады. | |
| | | | | |. | |
|Талдау |Білімді | |Шығармашылық | |Шығармашылық | |
| |шығармашылық | |тапсырмаға | |белсенділігін | |
| |тұрғыда | |көзқарасын еркін| |таныта алады. | |
| |тәжірибеден | |білдіреді. | | | |
| |өткізеді. | | | | | |
|Жинақтау |Кешегі білімі | |Білімін | |Тест жұмысын | |
| |мен бүгінгісіне | |тұжырымдауда өз | |мүмкіндігінше | |
| |сүйене отырып, | |мүмкіндігін | |орындайды. | |
| |білімін | |таныта алады. | | | |
| |жинақтайды. | | | | | |
|Бағалау |Логикалық ойында| |Ойы жүйелі, | |Жалпыға ортақ ой| |
| |ерекшелік бар | |жақсы ой | | | |
| | | |білдіруге | | | |
| | | |талпынады. | | | |
|Химия |Күні 17 .11.2015 жыл |Сабақ № 20 |
|Сабақтың тақырыбы |Химиялық реакциялардың жіктелуі |
|Мақсаты |Химиялық реакциялардың жіктелуі тақырыбы бойынша білімдерін нақтылау, дамыту. |
|Күтілетін нәтиже |Химиялық реакциялардың жіктелуін біледі; |
| |Реакция теңдеулерін жазу дағдылары жетіледі; |
| |Тапсырмаларды орындауда алған білімдерін пайдалана алады; |
| |Сындарлы ойлау дағдылары артады; |
| |Тақырыпты өмірмен байланыстыра біледі. |
| Сілтеме |1.Химия. Жалпы білім беретін мектептің 10-сыныбына арналған оқулық /Н.Н. Нұрахметов, |
| |Қ.Бекішев,Н.Заграничная, Г.В.Абрамова - Алматы: «Мектеп» 2014. |
| |2.Химия. Әдістемелік нұсқау/Н.Нұрахметов, Қ.Бекішев,Н.Заграничная - Алматы: «Мектеп» 2014. |
|Негізгі идеясы |Пәнге қызығушылықтарын арттыру |
|Қолданылған |Диалогты оқыту: сұрақ қою, әңгімелесу; |
|әдістері мен |Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету: деңгейлік тапсырмалар, шығармашылық жұмыс. |
|тәсілдері |Оқуды және оқыту үшін бағалау: «Екі жұлдыз, бір тілек», смайликтер, қол шапалақтау. |
| |АКТ-ны қолдану: таныстырылым жасау, виртуалды зертханалық жұмыстар. |
| |Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс. |
|Ресурстар |компьютер, проектор, интерактивті тақта, флипчарт қағаздары, түсті қағаз, маркерлер, дидактикалық |
| |таратпа материалдар, желім, қайшы. |
|Сабақтың өтілетін |45 минут |
|уақыты | |
|Сабақ жоспары |Ұйымдастыру: жағымды психологиялық көңіл-күй орнату. Топқа бөлу( қаныққан көмірсутектер, |
| |қанықпаған көмірсутектер), мақсат қою, күтілетін нәтижеге назар аудару, бөлінген көшбасшылықты |
| |сайлау. |
| |Сабақ барысы: Блум таксономиясы бойынша |
| |Рефлексия |
| |Үйге тапсырма |
|Үйге тапсырма |ОК §3.1 1.Әрбір реакция типіне екі мысалдан келтіру (тақырыптан тыс). |
| |2. Эссе «Біздің ағзамызда жүретін химиялық реакциялар». |
№20 Сабақтың барысы:
|Ойлауды Блум |Мақсат |Тапсырма түрі. |Нәтиже |Бағалау |
|бойынша жіктеу | |Түрткілер. | | |
| | | |критерийлер |дескриптор |Ұпай |Жиынтық баға | |Білу |Өткен сабақта
алған білімдерін жаңғырту. |Сиқырлы сандықша сұрақтары:
1.Не себепті химиялық реакцияларды жіктейді?
2. Заттардың құрамы мен саны өзгере жүретін реакциялар?
3.Қандай реакциялар қайтымды және қайтымсыз?
4.Әрекеттесетін заттардың агрегаттық күйіне қарай ...................
жіктеледі.
5. Жылу эффектісімен сипатталатын реакциялар?
|Блиц-турнирдің сұрақтарына жауап беру арқылы білімді еске түсіреді
|Білім көлемін зерделеу
| Қалыптасқан білімдерін толық көрсетеді |3 | | | | | | | |Қалыптасқан
білімдерін көрсетеді |2 | | | | | | | |Қалыптасқан білімдерін толық
көрсете алмайды |1 | | |Түсіну |Білімді қайта қарастыру |Берілген химиялық
айналымдарды жүзеге асырып, реакция типтерін анықтаңыздар.
1 және 3 топ:
Мыс оксиді→мыс→ мыс хлориді→мыс гидроксиді→мыс сульфаты
2 және 4 топ:
Мыс хлориді→ мыс→мыс оксиді→мыс нитраты→мыс гидроксиді |Химиялық
айналымдарды жүзеге асырады, реакция жазу дағдылары қалыптасады, реакция
типтерін анықтайды. |Химиялық реакциялар дың жіктелуін меңгеру
мүмкіндіктері |Тапсырма ны толық орындады |3 | | | | | | | |Қателіктері
болды |2 | | | | | | | |Мүлдем орындай алмады |1 | | |Қолдану |Алған
білімдерін тапсырма орындауда қолдану |13,35 г алюминий хлориді
ерітіндісімен калий гидроксиді әрекеттескенде түзілген
тұнбаның массасы қанша?
|Практикалық дағдысын қалыптастырады, белсенділіктері артады. | Теориялық
білімді практикалық тұрғыдан нақты қолдану дағдысы, белсенділігі | |3 | |
| | | | | |Қалыпты |2 | | | | | | | |Төмен |1 | | |Талдау |Негізгі ойдың
суреттемесін әзірлеу. |1-топ. «Шешендік өнер» - төл байлығымыз.
Жылу эффектісімен сипатталатын реакциялар?
2-топ. Сурет – қоршаған ортаны зерттеудің ең маңызды құралы.
Қайтымды және қайтымсыз реакциялар.
3-топ.«Пантомимо» – құбылысты көрсету.
Заттардың құрамы мен саны өзгере жүретін реакциялар.
4-топ. Химия – ән өнерінде.
Химиялық реакциялардың жіктелуі. |Білімді шығармашылық тұрғыда тәжірибеден
өткізеді |Шығармашы лық ерекшеліктері |өте шығармашыл |3 | | | | | | |
|шығармашыл |2 | | | | | | | |шығармашы лығы төмен |1 | | |Жинақтау
|Білімді тұжырымдау |1.Тест жұмысы(жалпы)
2.Жекелеме оқушыларға қосымша тапсырма:
Массасы 12г алюминий мен мыс қоспасы тұз қышқылымен өңделді.Бөлініп шыққан
сутек 7,4 л ( қ.ж. ) көлем алды . Әр металдың қоспадағы массалық үлесін
есепте .
|Кешегі білімі мен бүгінгісіне сүйене отырып, білімдерін жинақтайды.
|Жағдаяттан шығу мүмкіндігі |Қалыптасқан |3 | | | | | | | |Толық емес |2
| | | | | | | |Қиын |1 | | |Бағалау |Ойын жинақтауға баулу |1.Сабақ
көңіліңізден шықты ма? Жоқ болса не себепті деп ойлайсыз?
2.Неге қол жеткіздіңіз және қалай жеттіңіз?
|Ойын еркін, нақты білдіре біледі |Ой жинақылығы деңгейі |Креативті |3 |
| | | | | | |Ойы жүйелі, тың ойлы емес |2 | | | | | | | |Жалпыға ортақ ой
|1 | | |
" Келісемін" "
Келісемін"
Мектеп директоры м.а.: Оқу
ісінің орынбасары Бейінді оқыту ісінің
орынбасары:
Қ.Курманова
Қ.Курманова
С. Кусаинова
« » 2015 ж.
« » 2015 ж.
« » 2015 ж.
Көкшетау қаласы, (қазақ тілінде оқытылатын) дарынды баларға арналған №3
облыстық мамандандырылған мектеп-интернаты
Lesson study – зерттеу сабағы №1
Тақырыбы: Химиялық реакциялардың жіктелуі
Сынып: 10 «Б»
Пән: химия
Мұғалім/бақылаушы: Искакова Д.М.
Шығармашыл топ мүшелері: Жаксыбергенова Б. К.,Курманова К. Н., Ахат
А.,Женисхан Е.,Кумарова Б.И., Искакова Д.М.
Күні: 18 қараша 2015 жыл
Уақыты: 12.00
Табыс критерийлері
|Ағымдағы жетістіктер мен |Бақылаудағы А оқушы |Бақылаудағы В оқушы |Бақылаудағы С оқушы |
|табыс критерийлері | | | |
| |1. Химиялық реакциялардың |1. Химиялық реакциялардың |1. Химиялық реакциялардың |
| |жіктелуі туралы түсінікті |жіктелуі туралы білім қоры |жіктелуі туралы білімі |
| |толық қалыптастырады. |толығады, тапсырмаларды |толықтырылады. |
| | |орындауда алған білімін | |
| | |пайдалана алады. | |
| |2. Сындарлы ойлау дағдысы, |2. Химиялық сауаттылығы |2. Достарының тарапынан |
| |жағдаяттан шығу құзіреті |артады, жағдаяттан шығу |көмек болған жағдайда |
| |артады, көшбасшылық қасиеті |мүмкіндігін көрсете алады. |реакция типін анықтауға, |
| |байқалады. | |білгенін пайдалана білуге |
| | | |талпынады, реакция типтеріне|
| | | |анықтама бере алады. |
| |3. Шығармашылық ой қорытып,|3. Шығармашылық тұрғыда өз |3. Алған білімін өмірмен |
| |тақырыпты өмірмен |ойын жеткізе біледі, алған |мүмкіндігінше шығармашылық |
| |байланыстыра біледі. |білімін өмірмен байланыстыра|тұрғыда байланыстыра алады. |
| | |алады. | |
Пәні: химия Сабақтың тақырыбы: Химиялық рекциялардың
жіктелуі
Мұғалім/бақылаушы: Искакова Д.М.
Бақылау жасаудың мақсаты: Оқыту үшін бағалау мен оқуды бағалауды тиімді
ұйымдастырудың оқушылардың пәнге қызығушылығын арттырудағы рөлі.
Сабақ барысы бойынша күтілетін нәтиже:
|Сабақ кезеңдері |Әр бөлімде А |Нәтиже |Әр бөлімде В |Нәтиже |Әр бөлімде С |Нәтиже |
| |оқушыдан не | |оқушыдан не | |оқушыдан не | |
| |күтемін? | |күтемін? | |күтемін? | |
|Білу |Білу кезеңінің | |Белсенді | |Қозғалысқа | |
| |сұрақтарына | |қатысады, өткен | |түседі, | |
| |толық жауап бере| |сабақ бойынша | |сұрақтарға | |
| |біледі, өткен | |қалыптасқан | |мүмкіндігінше | |
| |сабақ бойынша | |білімін | |жауап беруге | |
| |қалыптасқан | |көрсетеді, 80% | |тырысады. | |
| |білімін толық | |сұраққа жауап | | | |
| |көрсетеді. | |бере алады. | | | |
|Түсіну |Химиялық | |Химиялық | |Достарынан көмек| |
| |айналымдарды | |айналымдарды | |болған жағдайда | |
| |жүзеге асырады, | |жүзеге асыруға | |химиялық | |
| |реакция жазу | |толық | |айналымдарды | |
| |дағдылары | |мүмкіндігін | |мүмкіндігінше | |
| |қалыптасады, | |жұмсайды, | |жүзеге асырады. | |
| |реакция типтерін| |реакция типтерін| | | |
| |анықтайды. | |анықтайды. | | | |
|Қолдану |Практикалық | | Тапсырманы | |Белсендірек | |
| |дағдысын | |орындауда алған | |қатысады, | |
| |қалыптастырады, | |білімін қолдану | |мүмкіндігінше | |
| |белсенділігі | |дағдысы | |орындауға | |
| |артады. | |қалыптасады. | |тырысады. | |
| | | | | |. | |
|Талдау |Білімді | |Шығармашылық | |Шығармашылық | |
| |шығармашылық | |тапсырмаға | |белсенділігін | |
| |тұрғыда | |көзқарасын еркін| |таныта алады. | |
| |тәжірибеден | |білдіреді. | | | |
| |өткізеді. | | | | | |
|Жинақтау |Кешегі білімі | |Білімін | |Тест жұмысын | |
| |мен бүгінгісіне | |тұжырымдауда өз | |мүмкіндігінше | |
| |сүйене отырып, | |мүмкіндігін | |орындайды. | |
| |білімін | |таныта алады. | | | |
| |жинақтайды. | | | | | |
|Бағалау |Логикалық ойында| |Ойы жүйелі, | |Жалпыға ортақ ой| |
| |ерекшелік бар | |жақсы ой | | | |
| | | |білдіруге | | | |
| | | |талпынады. | | | |
|Химия |Күні 17 .11.2015 жыл |Сабақ № 20 |
|Сабақтың тақырыбы |Химиялық реакциялардың жіктелуі |
|Мақсаты |Химиялық реакциялардың жіктелуі тақырыбы бойынша білімдерін нақтылау, дамыту. |
|Күтілетін нәтиже |Химиялық реакциялардың жіктелуін біледі; |
| |Реакция теңдеулерін жазу дағдылары жетіледі; |
| |Тапсырмаларды орындауда алған білімдерін пайдалана алады; |
| |Сындарлы ойлау дағдылары артады; |
| |Тақырыпты өмірмен байланыстыра біледі. |
| Сілтеме |1.Химия. Жалпы білім беретін мектептің 10-сыныбына арналған оқулық /Н.Н. Нұрахметов, |
| |Қ.Бекішев,Н.Заграничная, Г.В.Абрамова - Алматы: «Мектеп» 2014. |
| |2.Химия. Әдістемелік нұсқау/Н.Нұрахметов, Қ.Бекішев,Н.Заграничная - Алматы: «Мектеп» 2014. |
|Негізгі идеясы |Пәнге қызығушылықтарын арттыру |
|Қолданылған |Диалогты оқыту: сұрақ қою, әңгімелесу; |
|әдістері мен |Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету: деңгейлік тапсырмалар, шығармашылық жұмыс. |
|тәсілдері |Оқуды және оқыту үшін бағалау: «Екі жұлдыз, бір тілек», смайликтер, қол шапалақтау. |
| |АКТ-ны қолдану: таныстырылым жасау, виртуалды зертханалық жұмыстар. |
| |Ынтымақтастық және топтағы бірлескен жұмыс. |
|Ресурстар |компьютер, проектор, интерактивті тақта, флипчарт қағаздары, түсті қағаз, маркерлер, дидактикалық |
| |таратпа материалдар, желім, қайшы. |
|Сабақтың өтілетін |45 минут |
|уақыты | |
|Сабақ жоспары |Ұйымдастыру: жағымды психологиялық көңіл-күй орнату. Топқа бөлу( қаныққан көмірсутектер, |
| |қанықпаған көмірсутектер), мақсат қою, күтілетін нәтижеге назар аудару, бөлінген көшбасшылықты |
| |сайлау. |
| |Сабақ барысы: Блум таксономиясы бойынша |
| |Рефлексия |
| |Үйге тапсырма |
|Үйге тапсырма |ОК §3.1 1.Әрбір реакция типіне екі мысалдан келтіру (тақырыптан тыс). |
| |2. Эссе «Біздің ағзамызда жүретін химиялық реакциялар». |
№20 Сабақтың барысы:
|Ойлауды Блум |Мақсат |Тапсырма түрі. |Нәтиже |Бағалау |
|бойынша жіктеу | |Түрткілер. | | |
| | | |критерийлер |дескриптор |Ұпай |Жиынтық баға | |Білу |Өткен сабақта
алған білімдерін жаңғырту. |Сиқырлы сандықша сұрақтары:
1.Не себепті химиялық реакцияларды жіктейді?
2. Заттардың құрамы мен саны өзгере жүретін реакциялар?
3.Қандай реакциялар қайтымды және қайтымсыз?
4.Әрекеттесетін заттардың агрегаттық күйіне қарай ...................
жіктеледі.
5. Жылу эффектісімен сипатталатын реакциялар?
|Блиц-турнирдің сұрақтарына жауап беру арқылы білімді еске түсіреді
|Білім көлемін зерделеу
| Қалыптасқан білімдерін толық көрсетеді |3 | | | | | | | |Қалыптасқан
білімдерін көрсетеді |2 | | | | | | | |Қалыптасқан білімдерін толық
көрсете алмайды |1 | | |Түсіну |Білімді қайта қарастыру |Берілген химиялық
айналымдарды жүзеге асырып, реакция типтерін анықтаңыздар.
1 және 3 топ:
Мыс оксиді→мыс→ мыс хлориді→мыс гидроксиді→мыс сульфаты
2 және 4 топ:
Мыс хлориді→ мыс→мыс оксиді→мыс нитраты→мыс гидроксиді |Химиялық
айналымдарды жүзеге асырады, реакция жазу дағдылары қалыптасады, реакция
типтерін анықтайды. |Химиялық реакциялар дың жіктелуін меңгеру
мүмкіндіктері |Тапсырма ны толық орындады |3 | | | | | | | |Қателіктері
болды |2 | | | | | | | |Мүлдем орындай алмады |1 | | |Қолдану |Алған
білімдерін тапсырма орындауда қолдану |13,35 г алюминий хлориді
ерітіндісімен калий гидроксиді әрекеттескенде түзілген
тұнбаның массасы қанша?
|Практикалық дағдысын қалыптастырады, белсенділіктері артады. | Теориялық
білімді практикалық тұрғыдан нақты қолдану дағдысы, белсенділігі | |3 | |
| | | | | |Қалыпты |2 | | | | | | | |Төмен |1 | | |Талдау |Негізгі ойдың
суреттемесін әзірлеу. |1-топ. «Шешендік өнер» - төл байлығымыз.
Жылу эффектісімен сипатталатын реакциялар?
2-топ. Сурет – қоршаған ортаны зерттеудің ең маңызды құралы.
Қайтымды және қайтымсыз реакциялар.
3-топ.«Пантомимо» – құбылысты көрсету.
Заттардың құрамы мен саны өзгере жүретін реакциялар.
4-топ. Химия – ән өнерінде.
Химиялық реакциялардың жіктелуі. |Білімді шығармашылық тұрғыда тәжірибеден
өткізеді |Шығармашы лық ерекшеліктері |өте шығармашыл |3 | | | | | | |
|шығармашыл |2 | | | | | | | |шығармашы лығы төмен |1 | | |Жинақтау
|Білімді тұжырымдау |1.Тест жұмысы(жалпы)
2.Жекелеме оқушыларға қосымша тапсырма:
Массасы 12г алюминий мен мыс қоспасы тұз қышқылымен өңделді.Бөлініп шыққан
сутек 7,4 л ( қ.ж. ) көлем алды . Әр металдың қоспадағы массалық үлесін
есепте .
|Кешегі білімі мен бүгінгісіне сүйене отырып, білімдерін жинақтайды.
|Жағдаяттан шығу мүмкіндігі |Қалыптасқан |3 | | | | | | | |Толық емес |2
| | | | | | | |Қиын |1 | | |Бағалау |Ойын жинақтауға баулу |1.Сабақ
көңіліңізден шықты ма? Жоқ болса не себепті деп ойлайсыз?
2.Неге қол жеткіздіңіз және қалай жеттіңіз?
|Ойын еркін, нақты білдіре біледі |Ой жинақылығы деңгейі |Креативті |3 |
| | | | | | |Ойы жүйелі, тың ойлы емес |2 | | | | | | | |Жалпыға ортақ ой
|1 | | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz