Сабақ жоспары :: Биология
Файл қосу
Кенелер. Тіршілік ортасы, паразиттік тіршілік ету дағдысы. Сыртқы құрылысының және мінез-құлығының ерекшеліктері
|Lesson Stadi-дің І-ші циклындағы №1 ашық сабақ |
|Сабақтың тақырыбы: |Кенелер. Тіршілік ортасы, паразиттік тіршілік ету |
| |дағдысы. Сыртқы құрылысының және мінез-құлығының |
| |ерекшеліктері. Кенелердің ауру қоздырғыштарын |
| |тасымалдауы. Кенелік энцефалит. |
|Мақсаты: |Кенелердің құрылысы, тіршілік әрекеті, тудыратын |
| |аурулары туралы білімдерін қалыптастыру. Ғаламтор |
| |мәліметтерін пайдалана отырып, танымдық, |
| |шығармашылық қабілеттерін дамыту, |
| |Ынтымақтастықта жұмыс жасауға тәрбиелеу, түрлі |
| |аурулардың алдын алу жолдарын бюілу арқылы |
| |салауатты өмір сүруге баулу. |
|Табыс криетрийлері |Кенелердің құрылысы, тіршілік әрекеті, зияны туралы|
| |білімдері қалыптасады |
| |Кенелердің түрлерімен танысады, шығармашылық |
| |жұмыстарын топта талдайды, бір-біріне түсіндіреді |
| |Ынтымақтастықта жұмыс жасайды, кенеден болатын |
| |аурулар мен олардың алдыын алу жолдарын біледі, |
| |салауатты өмір салтын сақтауға тәрбиеленеді. |
|Түйінді идея |Кенелер туралы толық ақпараттар алады |
|Сілтеме |Биология оқулығы 7-сынып авт. Қ. Қайым, |
| |Р.Сәтімбеков |
| |Интернет желісі. Биолог анықтамалығы. |
|Оқыту әдісі |Топтық жұмыс, ұжымдық жұмыс, белсенді тәсілдер, |
| |Блум таксономиясы |
|Көрнекілік |Интербелсенді тақта, слайд, оқушы жұмыстары, |
|Техникалық құралдар |кенелер суреттері, флипчарт, маркерлер |
|Ұйымдастыру кезеңі |Оқушылармен сәлемдесу. Оқушыларды көңіл-күйіне, |
| |сабаққа дайындығына назар аудару «Қара жәшік» |
| |тапсырмасы арқылы топқа бөлу |
| |І топ «Өрмекші», ІІ топ «Қарақұрт», ІІІ топ |
| |«Кенелер», |
| |IV топ " |
| Үй тапсырмасын |«Қара жәшіктен» шыққан сұрақтарға |«Шапалақ» |
|тексеру |жауап береді. |стратегия |
| |Сұрақтар |сы бағалау |
| |Буынаяқтылар типі деп неге аталған?| |
| |Буынаяқтылар типінің кластарын |берілген уақыт|
| |атаңыз. |5 минут |
| |Өрмекшілердің асқорыту жүйесіндегі | |
| |ерекшелікті атаңыз. | |
| |Шаяндардың қандай топтары бар? | |
| |Биоиндикатор шаянды атаңыз. | |
| |Шаяндардың зәршығару жүйесі қандай?| |
| |Өрмекшілердің денесі қандай | |
| |бөліктерден тұрады? | |
| |50 жыл өмір сүретін алып шаянды | |
| |атаңыз. | |
| |Өрмекшілердің ішіндегі ең улы түрі | |
| |Интерактивті тақтадан кенелер | |
| |туралы видеороликпен танысу танысу | |
| | | |
| | |смайлик арқылы|
|Жаңа сабақ. | |бағалау |
|Білу | | |
|5 минут | | |
|Түсіну |Оқушыларға әр топ бойынша |смайлик арқылы|
|«Өкіл» стратегиясы |тапсырмалар беріледі. |бағалау |
|10 минут |1-топ. Кенелердің сыртқы және ішкі | |
| |құрылысы. | |
| |2-топ. Көбеюі және дамуы. | |
| |3-топ. Кенелердің зияны. | |
| |4-топ. Кенелерден сақтану | |
| |ережелері. | |
|Қолдану (флипчарттық |Бірінші бағандағы суреттерді мен |жетонмен |
|тапсырмалар) |екінші бағандағы сөздермен байла |бағалау |
| |ныстырыңыз | |
| |1 сурет | |
| |Адам терісінде, жабайы жануарлары | |
| |мен ауылшаруашылық малдарында | |
| |кездеседі | |
| | | |
| |2сурет | |
| |Адамның және малдың иісін 6-7 | |
| |метрден сезеді. Қадалған жеріне | |
| |денені жансыздандыратын сұйық зат | |
| |бөледі | |
| | | |
| |3сурет | |
| |Көкала ауруын таратады | |
| | | |
| |4 сурет | |
| |Терінің ішіне еніп кетеді. Өте | |
| |жұқпалы ауру тудырады | |
| | | |
| |5-сурет | |
| |Ұсақ, қызыл түсті, әрі улы болады | |
| | | |
|Талдау |[pic] |Әр дұрыс |
|«Кубизм» стратегиясы |Сұрақтарға жауап табу |жауапқа |
| | |смайлик арқылы|
| | |бағалау |
|Синтез |Сіз білесіз бе? Оқушылардың |жетонмен |
| |шығармашылық жұмыстарын қорғауы |бағалау |
|Бағалау | «Кене жұқтырған аурудан толық |смайлик арқылы|
|«Ойлаудың алты |емделуге болады» иә немесе жоқ |бағалау |
|қалпағы» |жауабы арқылы өз пікірлерін ортаға | |
| |салу | |
|Рефлексия |«Бәрі менің қолымда» |Оқушылардың |
| |[pic] |сабақтан алған|
| | |әсерін байқау |
|Үйге |28 тақырыпты оқу, кенелерге | |
| |сөзжұмбақ | |
Теміртау қаласы
Ақтау кенті
№29 ЖББОМ КММ
Биология пәнінің мұғалімі:
Даулеьхан Р.
[pic]
|Сабақтың тақырыбы: |Кенелер. Тіршілік ортасы, паразиттік тіршілік ету |
| |дағдысы. Сыртқы құрылысының және мінез-құлығының |
| |ерекшеліктері. Кенелердің ауру қоздырғыштарын |
| |тасымалдауы. Кенелік энцефалит. |
|Мақсаты: |Кенелердің құрылысы, тіршілік әрекеті, тудыратын |
| |аурулары туралы білімдерін қалыптастыру. Ғаламтор |
| |мәліметтерін пайдалана отырып, танымдық, |
| |шығармашылық қабілеттерін дамыту, |
| |Ынтымақтастықта жұмыс жасауға тәрбиелеу, түрлі |
| |аурулардың алдын алу жолдарын бюілу арқылы |
| |салауатты өмір сүруге баулу. |
|Табыс криетрийлері |Кенелердің құрылысы, тіршілік әрекеті, зияны туралы|
| |білімдері қалыптасады |
| |Кенелердің түрлерімен танысады, шығармашылық |
| |жұмыстарын топта талдайды, бір-біріне түсіндіреді |
| |Ынтымақтастықта жұмыс жасайды, кенеден болатын |
| |аурулар мен олардың алдыын алу жолдарын біледі, |
| |салауатты өмір салтын сақтауға тәрбиеленеді. |
|Түйінді идея |Кенелер туралы толық ақпараттар алады |
|Сілтеме |Биология оқулығы 7-сынып авт. Қ. Қайым, |
| |Р.Сәтімбеков |
| |Интернет желісі. Биолог анықтамалығы. |
|Оқыту әдісі |Топтық жұмыс, ұжымдық жұмыс, белсенді тәсілдер, |
| |Блум таксономиясы |
|Көрнекілік |Интербелсенді тақта, слайд, оқушы жұмыстары, |
|Техникалық құралдар |кенелер суреттері, флипчарт, маркерлер |
|Ұйымдастыру кезеңі |Оқушылармен сәлемдесу. Оқушыларды көңіл-күйіне, |
| |сабаққа дайындығына назар аудару «Қара жәшік» |
| |тапсырмасы арқылы топқа бөлу |
| |І топ «Өрмекші», ІІ топ «Қарақұрт», ІІІ топ |
| |«Кенелер», |
| |IV топ " |
| Үй тапсырмасын |«Қара жәшіктен» шыққан сұрақтарға |«Шапалақ» |
|тексеру |жауап береді. |стратегия |
| |Сұрақтар |сы бағалау |
| |Буынаяқтылар типі деп неге аталған?| |
| |Буынаяқтылар типінің кластарын |берілген уақыт|
| |атаңыз. |5 минут |
| |Өрмекшілердің асқорыту жүйесіндегі | |
| |ерекшелікті атаңыз. | |
| |Шаяндардың қандай топтары бар? | |
| |Биоиндикатор шаянды атаңыз. | |
| |Шаяндардың зәршығару жүйесі қандай?| |
| |Өрмекшілердің денесі қандай | |
| |бөліктерден тұрады? | |
| |50 жыл өмір сүретін алып шаянды | |
| |атаңыз. | |
| |Өрмекшілердің ішіндегі ең улы түрі | |
| |Интерактивті тақтадан кенелер | |
| |туралы видеороликпен танысу танысу | |
| | | |
| | |смайлик арқылы|
|Жаңа сабақ. | |бағалау |
|Білу | | |
|5 минут | | |
|Түсіну |Оқушыларға әр топ бойынша |смайлик арқылы|
|«Өкіл» стратегиясы |тапсырмалар беріледі. |бағалау |
|10 минут |1-топ. Кенелердің сыртқы және ішкі | |
| |құрылысы. | |
| |2-топ. Көбеюі және дамуы. | |
| |3-топ. Кенелердің зияны. | |
| |4-топ. Кенелерден сақтану | |
| |ережелері. | |
|Қолдану (флипчарттық |Бірінші бағандағы суреттерді мен |жетонмен |
|тапсырмалар) |екінші бағандағы сөздермен байла |бағалау |
| |ныстырыңыз | |
| |1 сурет | |
| |Адам терісінде, жабайы жануарлары | |
| |мен ауылшаруашылық малдарында | |
| |кездеседі | |
| | | |
| |2сурет | |
| |Адамның және малдың иісін 6-7 | |
| |метрден сезеді. Қадалған жеріне | |
| |денені жансыздандыратын сұйық зат | |
| |бөледі | |
| | | |
| |3сурет | |
| |Көкала ауруын таратады | |
| | | |
| |4 сурет | |
| |Терінің ішіне еніп кетеді. Өте | |
| |жұқпалы ауру тудырады | |
| | | |
| |5-сурет | |
| |Ұсақ, қызыл түсті, әрі улы болады | |
| | | |
|Талдау |[pic] |Әр дұрыс |
|«Кубизм» стратегиясы |Сұрақтарға жауап табу |жауапқа |
| | |смайлик арқылы|
| | |бағалау |
|Синтез |Сіз білесіз бе? Оқушылардың |жетонмен |
| |шығармашылық жұмыстарын қорғауы |бағалау |
|Бағалау | «Кене жұқтырған аурудан толық |смайлик арқылы|
|«Ойлаудың алты |емделуге болады» иә немесе жоқ |бағалау |
|қалпағы» |жауабы арқылы өз пікірлерін ортаға | |
| |салу | |
|Рефлексия |«Бәрі менің қолымда» |Оқушылардың |
| |[pic] |сабақтан алған|
| | |әсерін байқау |
|Үйге |28 тақырыпты оқу, кенелерге | |
| |сөзжұмбақ | |
Теміртау қаласы
Ақтау кенті
№29 ЖББОМ КММ
Биология пәнінің мұғалімі:
Даулеьхан Р.
[pic]
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz