Логарифмдік теңдеулерге есептер шығару

Ж. Еділбаев атындағы №18 мектеп-гимназиясы

АШЫҚ САБАҚ Тақырыбы:Логарифмдік теңдеулерге есептер шығару

Пән мұғалімі: Полатбаева А

Сыныбы: 11 А

Түркістан қаласы.

Күні: 20. 01. 2015 ж 11 а сынып Алгебра

Сабақтың тақырыбы
Логарифмдік теңдеулерге есептер шығару
Сабақтың тақырыбы: Ортақ мақсат
Логарифмдік теңдеулерге есептер шығару:

Білімділік-логарифмдік теңдеулерді шешуге логарифм қасиеттерін тиімді қолдана білуге үйрету.

Дамытушылық -теориялық білімін практикада ұштастыра отырып, ауызша, жазбаша есептеу дағдыларын жетілдіру, топпен, өз бетінше жұмыс жасауға дағдыландыру

Тәрбиелік-оқуға саналы көзқарасқа, өз мүмкіндігіне жете білуге, өз еңбегін бағалай білуге үйрету.

Оқушыларды ұқыптылыққа, жауапкершілікке, ұжым намысын қоюға, мақсатқа жете білуге тәрбиелеу

Сабақтың тақырыбы: Негізгі идея
Логарифмдік теңдеулерге есептер шығару: Логарифмнің негізгі қасиеттерін толық меңгерту, логарифмдік теңдеулермен теңсіздіктерді шеше білуге үйрету.
Сабақтың тақырыбы: Табыс критерийі
Логарифмдік теңдеулерге есептер шығару: Оқушылар логарифидік теңдеулерді шешуде логарифм қасиеттерін қолдана білуді үйренеді, логарифмдік өрнектері бар тапсырмаларды түрлендіріп есептеуді үйренеді. Логикалық ойлау дағдысын, өз ойын жинақтап, жүйелі жеткізе біледі.
Сабақтың тақырыбы: Модульдер
Логарифмдік теңдеулерге есептер шығару: СТО
Сабақтың тақырыбы: Әдістер
Логарифмдік теңдеулерге есептер шығару: «Insert» әдісі топтық, жұптық, жеке жұмыстар түртіп алу
Сабақтың тақырыбы: Дерек көзі
Логарифмдік теңдеулерге есептер шығару: Оқулық, постер, түрлі түсті қағаздар, сызғыш, карандаш, формула т. б.
Сабақтың тақырыбы: Сабақ барысы
Логарифмдік теңдеулерге есептер шығару: Мұғалім іс-әрекеті
Оқушы іс-әрекеті
Сабақтың тақырыбы: Ұйымдастыру кезеңі
Логарифмдік теңдеулерге есептер шығару:

Оқушылармен сәлемдесу

Оқушыларды түгелдеу

Оқу құралын тексеру

Топқа бөлу. Стикермен есеп беру арқылы

1. Санның логарифмі

2. Ондық логарифм

3. Натурал логарифм

Бүгінгі сабақта жақсы нәтижеге жету үшін әрбір кезеңдер ұпаймен есептеледі. Бағалау парағына топ басшылар топ мүшелерін бағалайды.

Мұғаліммен сәлемдеседі

Оқу құралын алу

Топқа бөліну

Сабақтың тақырыбы: Миға шабуыл
Логарифмдік теңдеулерге есептер шығару:

Үй жұмысын тексеру сұрақ-жауап арқылы:

Өткен сабаққа шолу

I-топ Сәйкестегндіру тестімен жұмыс.

1. Логарифм қасиеттері:формуланы тап №1қосымша

II-топ Балама жауапты тест

2. Логарифмдік функция:Стратегия «ия» және «жоқ» №2 қосымша

III-топ.

3. Логарифм тарихы. №3 қосымша

Үй жұмысын тексерту қойылған сұрақтарға жауап беру
Сабақтың тақырыбы:

Тапсырма

Топпен жұмыс

Сергіту

Ойлан, бөліс, талқыла

Логикалық тапсырма

Логарифмдік теңдеулерге есептер шығару:

Электронды оқулықтан есептер шығару.

1. log . 3(х 2 -3х) =-1

2. log 3 2 +4х+12) =2

3. log 2 (3-х) + log 2 (1-х) =3

4. lg(4, 5-х) = lg4, 5- lgх

5. log 3 (х+3) = log 3 (2х 2 -4) - log 3 х

6. log 3 (5х-2) -2 log 3 = 1- log 3 4

7. log 6 х=1- log 6 (х-1)

8. log 2 (х-2) + log 2 (х-3) =1

9. lg 2 х-2 lgх-3=0

10.

«Жасырын сөзді»табу кезеңі

Кестедегі жауаптың тұсына оған сәйкес әріпті қойыңдар

:
:
:
:
:
:
:
:
:

I-топ

log 2, 5 (х+2) =1 х=0, 5·Э

lg25+2lg2 2 К

log 8 (3х-1) =1 х=3 C

II- топ

log 2 12+log 2 +log 2 4 П

log 6 (4x+1) <1 (-0, 25; 1, 25)

(log 4 243) ·(log 3 64) 15, 7

III-топ

Lnx=1 e 2

Log 3 (tgx) =0 + n 0

Log 7 (4x-16) =log 7 (2x-2) x=7 1

Жасырын сөз ЭКСПО-2017 Болашақ кілті білімде

«Білімді болу деген - жаңалық ашуға қабілетті болу» (Әл - фараби)

Арифметика математиканың, ал математика ғылымдарының патшасы (К. Гаусс)

Әр ғалым математика дамығанда ғана дами алады.

Ғылым нәтиежесі ең жаңа заманауи технологиялар мен олардың жұмыс істеу принциптері ЭКСПО - 2017 көрмесінде

көрсетіледі.

ЭКСПО деген не? Бұл - бүкіләлемдік көрме.

Индустрияландырудың белгісі және техникалық һәм

технологиялық жетістіктерді көрсететін мүмкіндік.

ЭКСПО-2017 10 маусымда басталып, 10 қыркүйекте аяқталады.

Астанадағы көрме «Болашақтың энергиясы» деген атпен өтеді.

Ұйымдастырушылар Әлемнің түкпірінен бес миллионға

Жуық адам келіп қатысады деген болжам жасалып отыр.

«ЭКСПО-2017» Дүниежүзілік көрмесінің мақсаты-Қазақстанда қайта қалпына келетін энергетиканың алдыңғы қатарлы технологияларын шоғырландыру болып табылады

.

Логарифмдық өрнектің мәнін есептеңіз:

log 2 5∙ log 3 7∙ log 5 6∙ log 7 3=?

log 4 7∙ log 6 3∙ log 7 6∙ log 5 4=?

Қырық сөзін неше рет оқуға болады?

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
0, 5
2
3
4

(-о, 25;

1, 25)

e

/4

+ . 3k

7
15
э
к
с
п
о
2
0
1
7
қ
ы
р
ы
қ
ы
ы
р
ы
ы
р
р
р
р
Р
ы
ы
р
ы
ы
қ
ы
р
ы
қ

Дәптерге күнді жазады.

1. х 1 =-1 х 2 =4

2. х 1 =-3 х 2 =-1

3. х 1 =-1

4. х 1 =1, 5 х 2 =3

5. х=4

6. х=1

7. х=3

8. Х=4

9. х=1000 x=

10. х=4 y=2

Топ оқушылары

Жұптасып есепті шығарады.

Өрнекті есептеудің екі жолын көрсетеді.

Сабақтың тақырыбы:
Логарифмдік теңдеулерге есептер шығару:
Сабақтың тақырыбы:
Логарифмдік теңдеулерге есептер шығару:
Сабақтың тақырыбы:
Логарифмдік теңдеулерге есептер шығару:
Сабақтың тақырыбы:
Логарифмдік теңдеулерге есептер шығару:
Сабақтың тақырыбы:
Логарифмдік теңдеулерге есептер шығару:
Сабақтың тақырыбы:
Логарифмдік теңдеулерге есептер шығару:
Сабақтың тақырыбы:
Логарифмдік теңдеулерге есептер шығару:
Сабақтың тақырыбы: Рефлекcия
Логарифмдік теңдеулерге есептер шығару:

Кері байланыс:

:
:
:
:
Не білдім?
Не ұнады?
Не қызықты болды?

Не білгім

келеді?

Сабақтан алған әсерін стикер арқылы әр оқушы өз пікірін білдіреді
Сабақтың тақырыбы:
Логарифмдік теңдеулерге есептер шығару:
Сабақтың тақырыбы:
Логарифмдік теңдеулерге есептер шығару:
Сабақтың тақырыбы: Үйге тапсырма
Логарифмдік теңдеулерге есептер шығару:

Келесі өтілетін сабаққа сілтеме

№212

№213

Үйге берілген тапсырманы орындап, келесі сабаққа дайындалып келеді
Сабақтың тақырыбы: Бағалау
Логарифмдік теңдеулерге есептер шығару: Смайлик арқылы
Оқушылар алған бағасын күнделікке қойдырады.

Бағалау парағы

қ/с

Оқушылардың

аты-жөні

Өткен

сабаққа шолу

Оқулықпен

жұмыс

Жасырын

сөзді табу

Ойлан,

бөліс,

талқыла

Логикалық

тапсырма

қ/с: 1
Оқушылардыңаты-жөні:
Өткенсабаққа шолу:
Оқулықпенжұмыс:
Жасырынсөзді табу:
Ойлан,бөліс,талқыла:
Логикалықтапсырма:
қ/с: 2
Оқушылардыңаты-жөні:
Өткенсабаққа шолу:
Оқулықпенжұмыс:
Жасырынсөзді табу:
Ойлан,бөліс,талқыла:
Логикалықтапсырма:
қ/с: 3
Оқушылардыңаты-жөні:
Өткенсабаққа шолу:
Оқулықпенжұмыс:
Жасырынсөзді табу:
Ойлан,бөліс,талқыла:
Логикалықтапсырма:
қ/с: 4
Оқушылардыңаты-жөні:
Өткенсабаққа шолу:
Оқулықпенжұмыс:
Жасырынсөзді табу:
Ойлан,бөліс,талқыла:
Логикалықтапсырма:
қ/с: 5
Оқушылардыңаты-жөні:
Өткенсабаққа шолу:
Оқулықпенжұмыс:
Жасырынсөзді табу:
Ойлан,бөліс,талқыла:
Логикалықтапсырма:
қ/с: 6
Оқушылардыңаты-жөні:
Өткенсабаққа шолу:
Оқулықпенжұмыс:
Жасырынсөзді табу:
Ойлан,бөліс,талқыла:
Логикалықтапсырма:
қ/с: 7
Оқушылардыңаты-жөні:
Өткенсабаққа шолу:
Оқулықпенжұмыс:
Жасырынсөзді табу:
Ойлан,бөліс,талқыла:
Логикалықтапсырма:
қ/с: 8
Оқушылардыңаты-жөні:
Өткенсабаққа шолу:
Оқулықпенжұмыс:
Жасырынсөзді табу:
Ойлан,бөліс,талқыла:
Логикалықтапсырма:

№1қосымша

Формуланы тап

а>0, а≠1 және N, N 1, N 2 оң сандар

1
:
1:
:
1:
:
1:
:
1:
:
1: 0
:
1:
:
1: N
:
1:

№2қосымша

Стратегия: «Ия» және «Жоқ»

Логарифмдік функция

1. у=log a x логарифмдік функциясы х-тің кез келген мәнінде анықталған. (жоқ)

2. а>0, а≠1, х>0 болғанда, у= log a x функциясы логарифмдік функция болады (иә)

3. Логарифмдік функцияның анықталу облысы барлық нақты сандар жиыны болады (жоқ)

4. Логарифмдік функцияның мәндерінің жиыны барлық нақты сандар жиыны болады (иә)

5. у=log 3 x функциясы өспелі функция (иә)

6. у=log 3 x функциясының графигі Ох осімен қиылысады (иә)

7. Теріс санның логарифмі болады (жоқ)

№2қосымша

Стратегия: «Ия» және «Жоқ»

Логарифмдік функция

1. у=log a x логарифмдік функциясы х-тің кез келген мәнінде анықталған. ( . . . )

2. а>0, а≠1, х>0 болғанда, у= log a x функциясы логарифмдік функция болады ( . . . )

3. Логарифмдік функцияның анықталу облысы барлық нақты сандар жиыны болады ( . . . )

4. Логарифмдік функцияның мәндерінің жиыны барлық нақты сандар жиыны болады ( . . . )

5. у=log 3 x функциясы өспелі функция ( . . . )

6. у=log 3 x функциясының графигі Ох осімен қиылысады ( . . . )

7. Теріс санның логарифмі болады ( . . . )

№3қосымша

«Өткеніңіз бүгін жоқ» тарихи материалмен танысу кезеңі.

ІV Тарихи анықтама


Ұқсас жұмыстар
Логарифмдік теңдеулерді шешу әдістерін үйрету
Логарифмдік теңдеулерді шешу. жоспар. 11-сынып
Логарифмдік теңдеулер тақырыбына есептер шығару
Көрсеткіштік, логарифмдік теңсіздіктерге есептер шығару
Логарифмдік теңдеулер және оларды шешу тәсілдері
Логарифмдік теңдеулер
Сағат саны
Логарифмнің қасиеттері
Логарифмдік теңдеулерді шешу тақырыбына есептер шығару. 11 сынып
Көрсеткішті және логарифдік функциялар қасиеттері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz