Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Логарифмдік теңдеулерге есептер шығару
Ж.Еділбаев атындағы №18 мектеп-гимназиясы
АШЫҚ САБАҚ Тақырыбы:Логарифмдік теңдеулерге есептер шығару
Пән мұғалімі: Полатбаева А
Сыныбы: 11 А
Түркістан қаласы.
Күні: 20.01.2015 ж 11 а сынып Алгебра
|Сабақтың |Логарифмдік теңдеулерге есептер шығару |
|тақырыбы | |
|Ортақ мақсат |Білімділік-логарифмдік теңдеулерді шешуге логарифм қасиеттерін |
| |тиімді қолдана білуге үйрету. |
| |Дамытушылық –теориялық білімін практикада ұштастыра |
| |отырып,ауызша,жазбаша есептеу дағдыларын жетілдіру,топпен,өз бетінше |
| |жұмыс жасауға дағдыландыру |
| |Тәрбиелік-оқуға саналы көзқарасқа, өз мүмкіндігіне жете білуге, өз |
| |еңбегін бағалай білуге үйрету. |
| |Оқушыларды ұқыптылыққа, жауапкершілікке, ұжым намысын қоюға, мақсатқа|
| |жете білуге тәрбиелеу |
|Негізгі идея |Логарифмнің негізгі қасиеттерін толық меңгерту,логарифмдік |
| |теңдеулермен теңсіздіктерді шеше білуге үйрету. |
|Табыс критерийі |Оқушылар логарифидік теңдеулерді шешуде логарифм қасиеттерін қолдана |
| |білуді үйренеді , логарифмдік өрнектері бар тапсырмаларды |
| |түрлендіріп есептеуді үйренеді.Логикалық ойлау дағдысын, өз ойын |
| |жинақтап, жүйелі жеткізе біледі. |
|Модульдер |СТО |
|Әдістер |«Insert» әдісі топтық,жұптық,жеке жұмыстар түртіп алу |
|Дерек көзі |Оқулық,постер,түрлі түсті қағаздар,сызғыш,карандаш,формула т.б. |
|Сабақ барысы |Мұғалім іс-әрекеті |Оқушы |
| | |іс-әрекеті |
|Ұйымдастыру |Оқушылармен сәлемдесу |Мұғаліммен |
|кезеңі |Оқушыларды түгелдеу |сәлемдеседі |
| |Оқу құралын тексеру |Оқу құралын |
| |Топқа бөлу. Стикермен есеп беру арқылы |алу |
| |1.Санның логарифмі |Топқа бөліну |
| |2.Ондық логарифм | |
| |3.Натурал логарифм | |
| |Бүгінгі сабақта жақсы нәтижеге жету үшін әрбір кезеңдер| |
| |ұпаймен есептеледі.Бағалау парағына топ басшылар топ | |
| |мүшелерін бағалайды. | |
|Миға шабуыл |Үй жұмысын тексеру сұрақ-жауап арқылы: |Үй жұмысын |
| |Өткен сабаққа шолу |тексерту |
| |I-топ Сәйкестегндіру тестімен жұмыс. |қойылған |
| |1.Логарифм қасиеттері:формуланы тап №1қосымша |сұрақтарға |
| |II-топ Балама жауапты тест |жауап беру |
| |2.Логарифмдік функция:Стратегия «ия» және «жоқ» №2 | |
| |қосымша | |
| |III-топ. | |
| |3.Логарифм тарихы. №3 қосымша | |
|Тапсырма |Электронды оқулықтан есептер шығару. |Дәптерге |
| |1.log[pic](х2-3х)=-1 |күнді |
| | |жазады. |
| |2. log3(х2+4х+12)=2 |1.х1=-1 |
| | |х2=4 |
| |3. log2(3-х)+ log2(1-х)=3 |2.х1=-3 |
| | |х2=-1 |
| |4. lg(4,5-х)= lg4,5- lgх |3.х1=-1 |
| | |4.х1=1,5 |
| |5. log3(х+3)= log3(2х2-4)- log3х |х2=3 |
| | |5.х=4 |
| |6. log3(5х-2)-2 log3[pic]=1- log34 |6.х=1 |
| | |7.х=3 |
| |7. log6х=1- log6(х-1) |8.Х=4 |
| | |9.х=1000 |
| |8. log2(х-2)+ log2(х-3)=1 |x=[pic] |
| | |10.х=4 y=2 |
| |9. lg2х-2 lgх-3=0 |Топ оқушылары|
| |10.[pic][pic] |Жұптасып |
| | |есепті |
| |«Жасырын сөзді»табу кезеңі |шығарады. |
| |Кестедегі жауаптың тұсына оған сәйкес әріпті қойыңдар | |
| |0,5 | |
|Топпен жұмыс |2 | |
| |3 | |
| |4 | |
| |(-о,25; | |
| |1,25) | |
| |e | |
| |[pic]/4 | |
| |+[pic]k | |
| |7 | |
| |15 | |
| | | |
| |э | |
| |к | |
| |с | |
| |п | |
| |о | |
| |2 |Өрнекті |
| |0 |есептеудің |
| |1 |екі жолын |
| |7 |көрсетеді. |
| | | |
| |I-топ | |
| |log2,5(х+2)=1 х=0,5·Э | |
|Сергіту |lg25+2lg2 2 К | |
| |log8(3х-1)=1 х=3 C | |
| | | |
| |II- топ | |
| |log212+log2[pic]+log2[pic] 4 П | |
| |log6(4x+1)<1 (-0,25;1,25) | |
| |(log4243)·(log364) 15,7 | |
| | | |
| |III-топ | |
| |Lnx=1 e 2 | |
|Ойлан, бөліс, |Log3(tgx)=0 [pic]+[pic]n 0 | |
|талқыла |Log7(4x-16)=log7(2x-2) x=7 1 | |
| | | |
| |Жасырын сөз ЭКСПО-2017 Болашақ кілті білімде | |
| |«Білімді болу деген – жаңалық ашуға қабілетті болу» (Әл | |
| |– фараби) | |
| |Арифметика математиканың, ал математика ғылымдарының | |
|Логикалық |патшасы (К.Гаусс) | |
|тапсырма |Әр ғалым математика дамығанда ғана дами алады. | |
| |Ғылым нәтиежесі ең жаңа заманауи технологиялар мен | |
| |олардың жұмыс істеу принциптері ЭКСПО – 2017 көрмесінде| |
| |көрсетіледі. | |
| |ЭКСПО деген не? Бұл – бүкіләлемдік көрме. | |
| |Индустрияландырудың белгісі және техникалық һәм | |
| |технологиялық жетістіктерді көрсететін мүмкіндік. | |
| |ЭКСПО-2017 10 маусымда басталып,10 қыркүйекте аяқталады.| |
| |Астанадағы көрме «Болашақтың энергиясы» деген атпен | |
| |өтеді. | |
| |Ұйымдастырушылар Әлемнің түкпірінен бес миллионға | |
| |Жуық адам келіп қатысады деген болжам жасалып отыр. | |
| |«ЭКСПО-2017» Дүниежүзілік көрмесінің | |
| |мақсаты-Қазақстанда қайта қалпына келетін | |
| |энергетиканың алдыңғы қатарлы технологияларын | |
| |шоғырландыру болып табылады | |
| |. | |
| |Логарифмдық өрнектің мәнін есептеңіз: | |
| |log25∙ log37∙ log56∙ log73=? | |
| |log47∙ log63∙ log76∙ log54=? | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Қырық сөзін неше рет оқуға болады? | |
| |қ | |
| |ы | |
| |р | |
| |ы | |
| |қ | |
| | | |
| |ы | |
| |ы | |
| |р | |
| |ы | |
| |ы | |
| | | |
| |р | |
| |р | |
| |р | |
| |р | |
| |Р | |
| | | |
| |ы | |
| |ы | |
| |р | |
| |ы | |
| |ы | |
| | | |
| |қ | |
| |ы | |
| |р | |
| |ы | |
| |қ | |
| | | |
| | | |
|Рефлекcия |Кері байланыс: |Сабақтан |
| |Не білдім? |алған әсерін |
| |Не ұнады? |стикер арқылы|
| |Не қызықты болды? |әр оқушы өз |
| |Не білгім |пікірін |
| |келеді? |білдіреді |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Үйге тапсырма |Келесі өтілетін сабаққа сілтеме |Үйге берілген|
| |№212 |тапсырманы |
| |№213 |орындап,келес|
| | |і сабаққа |
| | |дайындалып |
| | |келеді |
|Бағалау |Смайлик арқылы |Оқушылар |
| | |алған бағасын|
| | |күнделікке |
| | |қойдырады. |
Бағалау парағы
|қ/с |Оқушылардың |Өткен |Оқулықпен|Жасырын |Ойлан, |Логикалы|
| |аты-жөні |сабаққа | |сөзді |бөліс, |қ |
| | |шолу |жұмыс |табу |талқыла |тапсырма|
|1 | | | | | | |
|2 | | | | | | |
|3 | | | | | | |
|4 | | | | | | |
|5 | | | | | | |
|6 | | | | | | |
|7 | | | | | | |
|8 | | | | | | |
№1қосымша
Формуланы тап
а>0, а≠1 және N, N1,N2оң сандар
| | |
|[pic] |1 |
| | |
|[pic] |[pic] |
| |[pic] |
|[pic] | |
|[pic] |[pic] |
| | |
|[pic] |[pic] |
| | |
|[pic] |0 |
| | |
|[pic] |[pic] |
| | |
|[pic] |N |
| | |
|[pic] |[pic] |
№2қосымша
Стратегия: «Ия» және «Жоқ»
Логарифмдік функция
1.у=logax логарифмдік функциясы х-тің кез келген мәнінде анықталған.
(жоқ)
2.а>0, а≠1, х>0 болғанда, у= logax функциясы логарифмдік функция
болады (иә)
3.Логарифмдік функцияның анықталу облысы барлық нақты сандар жиыны
болады (жоқ)
4.Логарифмдік функцияның мәндерінің жиыны барлық нақты сандар жиыны
болады (иә)
5.у=log3x функциясы өспелі функция (иә)
6.у=log3x функциясының графигі Ох осімен қиылысады (иә)
7.Теріс санның логарифмі болады (жоқ)
№2қосымша
Стратегия: «Ия» және «Жоқ»
Логарифмдік функция
1.у=logax логарифмдік функциясы х-тің кез келген мәнінде анықталған.
(.....)
2.а>0, а≠1, х>0 болғанда, у= logax функциясы логарифмдік функция
болады (.....)
3.Логарифмдік функцияның анықталу облысы барлық нақты сандар жиыны
болады (.....)
4.Логарифмдік функцияның мәндерінің жиыны барлық нақты сандар жиыны
болады (.....)
5.у=log3x функциясы өспелі функция (.....)
6.у=log3x функциясының графигі Ох осімен қиылысады (.....)
7.Теріс санның логарифмі болады (.....)
№3қосымша
«Өткеніңіз бүгін жоқ» тарихи материалмен танысу кезеңі.
ІV Тарихи анықтама
Логарифмді ойлап тапқан және логарифмдік кесте құрастырған ғалым Джон Непер
Шотландияда дүниеге келген. 16 жасында континентке кетіп, 5 жыл Европаның
әртүрлі университетінде оқып, математиканы игерген. Кейін астрономия және
математикамен терең айналысқан. Логарифмдік есептеулер идеясына Непер 16-
ғасырдың 80- жылдарында келген, дегенмен өзінің кестесін 25 жыл
есептеулерден кейін 1614 жылы ғана жариялаған. Ол «Логарифмдік керемет
кестелер сипаты» деген атпен шыққан. «Логарифм» деген терминнің өзін де
Непер ұсынған, ол оны «қолдан жасалған сан» деп аударған. Непердің
кестелері мен идеялары тез таралып, қолданысқа түскен. «Непер ережесін»
және «Непер аналогияларын» сфералық тригонометрияда кездестіруге болады.
«Екі нәрсе ғана өмірдің сәнін келтіреді: Бірі-математикамен
шұғылдану,екіншісі-одан сабақ беру» кімнің сөзі?
(Пуассон С.Д)
«Ақыл-ойды тәртіпке келтіретін математика,-сондықтан да оны оқу керек»
(М.В.Ломоносов)
«Білімді болу деген-жаңалық ашуға қабілетті болу»
(Әл-Фараби)
Фалестің айтуынша:«Дүниедегі ең үлкен нәрсе-кеңістік.Бәрінен жүйрік-
ой.Бәрінен дана-уақыт.Бәрінен жеңіл-басқаға ақыл айту. Бәрінен қиыны
өзіңді-өзің тану». Иә шынында да, біз мектептің негізін қалаушылары
мұғалімдер өзімізді-өзіміз танып алуымыз қажет деп ойлаймын.
Арифметика математиканың, ал математика ғылымдарының патшасы
(К.Гаус)
Математика – барлық ғылымдары тұңғышы және оларға пайдалы да қажет
(Р.Бекон)
Логарифмді ойлап табу-есептеу техникасының үлкен жетістігі.1614 жылы
шотландық лорд Джон непер «Логрифм канонын суреттеу» деп аталатын еңбегін
жарыққа шығарды. Д.Непер қайтыс болғаннан кейін, Бригге 1-ден 2000 және
90000,100000-ға дейінгі он төрт таңбалы бүтін санды қамтыған «Логарифмдік
арифметика» атты еңбегін 1624 жылы басып шығарды.
«Адамның денесі ғана емес, сонымен қатар миы да жаттығуыды талап етеді.
Математика ми гимнастикасы»,-А.В.Суворов
[pic]
[pic]
[pic][pic]
[pic][pic]
[pic][pic]
[pic][pic]
Қырық сөзін неше рет оқуға болады?
[pic]
АШЫҚ САБАҚ Тақырыбы:Логарифмдік теңдеулерге есептер шығару
Пән мұғалімі: Полатбаева А
Сыныбы: 11 А
Түркістан қаласы.
Күні: 20.01.2015 ж 11 а сынып Алгебра
|Сабақтың |Логарифмдік теңдеулерге есептер шығару |
|тақырыбы | |
|Ортақ мақсат |Білімділік-логарифмдік теңдеулерді шешуге логарифм қасиеттерін |
| |тиімді қолдана білуге үйрету. |
| |Дамытушылық –теориялық білімін практикада ұштастыра |
| |отырып,ауызша,жазбаша есептеу дағдыларын жетілдіру,топпен,өз бетінше |
| |жұмыс жасауға дағдыландыру |
| |Тәрбиелік-оқуға саналы көзқарасқа, өз мүмкіндігіне жете білуге, өз |
| |еңбегін бағалай білуге үйрету. |
| |Оқушыларды ұқыптылыққа, жауапкершілікке, ұжым намысын қоюға, мақсатқа|
| |жете білуге тәрбиелеу |
|Негізгі идея |Логарифмнің негізгі қасиеттерін толық меңгерту,логарифмдік |
| |теңдеулермен теңсіздіктерді шеше білуге үйрету. |
|Табыс критерийі |Оқушылар логарифидік теңдеулерді шешуде логарифм қасиеттерін қолдана |
| |білуді үйренеді , логарифмдік өрнектері бар тапсырмаларды |
| |түрлендіріп есептеуді үйренеді.Логикалық ойлау дағдысын, өз ойын |
| |жинақтап, жүйелі жеткізе біледі. |
|Модульдер |СТО |
|Әдістер |«Insert» әдісі топтық,жұптық,жеке жұмыстар түртіп алу |
|Дерек көзі |Оқулық,постер,түрлі түсті қағаздар,сызғыш,карандаш,формула т.б. |
|Сабақ барысы |Мұғалім іс-әрекеті |Оқушы |
| | |іс-әрекеті |
|Ұйымдастыру |Оқушылармен сәлемдесу |Мұғаліммен |
|кезеңі |Оқушыларды түгелдеу |сәлемдеседі |
| |Оқу құралын тексеру |Оқу құралын |
| |Топқа бөлу. Стикермен есеп беру арқылы |алу |
| |1.Санның логарифмі |Топқа бөліну |
| |2.Ондық логарифм | |
| |3.Натурал логарифм | |
| |Бүгінгі сабақта жақсы нәтижеге жету үшін әрбір кезеңдер| |
| |ұпаймен есептеледі.Бағалау парағына топ басшылар топ | |
| |мүшелерін бағалайды. | |
|Миға шабуыл |Үй жұмысын тексеру сұрақ-жауап арқылы: |Үй жұмысын |
| |Өткен сабаққа шолу |тексерту |
| |I-топ Сәйкестегндіру тестімен жұмыс. |қойылған |
| |1.Логарифм қасиеттері:формуланы тап №1қосымша |сұрақтарға |
| |II-топ Балама жауапты тест |жауап беру |
| |2.Логарифмдік функция:Стратегия «ия» және «жоқ» №2 | |
| |қосымша | |
| |III-топ. | |
| |3.Логарифм тарихы. №3 қосымша | |
|Тапсырма |Электронды оқулықтан есептер шығару. |Дәптерге |
| |1.log[pic](х2-3х)=-1 |күнді |
| | |жазады. |
| |2. log3(х2+4х+12)=2 |1.х1=-1 |
| | |х2=4 |
| |3. log2(3-х)+ log2(1-х)=3 |2.х1=-3 |
| | |х2=-1 |
| |4. lg(4,5-х)= lg4,5- lgх |3.х1=-1 |
| | |4.х1=1,5 |
| |5. log3(х+3)= log3(2х2-4)- log3х |х2=3 |
| | |5.х=4 |
| |6. log3(5х-2)-2 log3[pic]=1- log34 |6.х=1 |
| | |7.х=3 |
| |7. log6х=1- log6(х-1) |8.Х=4 |
| | |9.х=1000 |
| |8. log2(х-2)+ log2(х-3)=1 |x=[pic] |
| | |10.х=4 y=2 |
| |9. lg2х-2 lgх-3=0 |Топ оқушылары|
| |10.[pic][pic] |Жұптасып |
| | |есепті |
| |«Жасырын сөзді»табу кезеңі |шығарады. |
| |Кестедегі жауаптың тұсына оған сәйкес әріпті қойыңдар | |
| |0,5 | |
|Топпен жұмыс |2 | |
| |3 | |
| |4 | |
| |(-о,25; | |
| |1,25) | |
| |e | |
| |[pic]/4 | |
| |+[pic]k | |
| |7 | |
| |15 | |
| | | |
| |э | |
| |к | |
| |с | |
| |п | |
| |о | |
| |2 |Өрнекті |
| |0 |есептеудің |
| |1 |екі жолын |
| |7 |көрсетеді. |
| | | |
| |I-топ | |
| |log2,5(х+2)=1 х=0,5·Э | |
|Сергіту |lg25+2lg2 2 К | |
| |log8(3х-1)=1 х=3 C | |
| | | |
| |II- топ | |
| |log212+log2[pic]+log2[pic] 4 П | |
| |log6(4x+1)<1 (-0,25;1,25) | |
| |(log4243)·(log364) 15,7 | |
| | | |
| |III-топ | |
| |Lnx=1 e 2 | |
|Ойлан, бөліс, |Log3(tgx)=0 [pic]+[pic]n 0 | |
|талқыла |Log7(4x-16)=log7(2x-2) x=7 1 | |
| | | |
| |Жасырын сөз ЭКСПО-2017 Болашақ кілті білімде | |
| |«Білімді болу деген – жаңалық ашуға қабілетті болу» (Әл | |
| |– фараби) | |
| |Арифметика математиканың, ал математика ғылымдарының | |
|Логикалық |патшасы (К.Гаусс) | |
|тапсырма |Әр ғалым математика дамығанда ғана дами алады. | |
| |Ғылым нәтиежесі ең жаңа заманауи технологиялар мен | |
| |олардың жұмыс істеу принциптері ЭКСПО – 2017 көрмесінде| |
| |көрсетіледі. | |
| |ЭКСПО деген не? Бұл – бүкіләлемдік көрме. | |
| |Индустрияландырудың белгісі және техникалық һәм | |
| |технологиялық жетістіктерді көрсететін мүмкіндік. | |
| |ЭКСПО-2017 10 маусымда басталып,10 қыркүйекте аяқталады.| |
| |Астанадағы көрме «Болашақтың энергиясы» деген атпен | |
| |өтеді. | |
| |Ұйымдастырушылар Әлемнің түкпірінен бес миллионға | |
| |Жуық адам келіп қатысады деген болжам жасалып отыр. | |
| |«ЭКСПО-2017» Дүниежүзілік көрмесінің | |
| |мақсаты-Қазақстанда қайта қалпына келетін | |
| |энергетиканың алдыңғы қатарлы технологияларын | |
| |шоғырландыру болып табылады | |
| |. | |
| |Логарифмдық өрнектің мәнін есептеңіз: | |
| |log25∙ log37∙ log56∙ log73=? | |
| |log47∙ log63∙ log76∙ log54=? | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Қырық сөзін неше рет оқуға болады? | |
| |қ | |
| |ы | |
| |р | |
| |ы | |
| |қ | |
| | | |
| |ы | |
| |ы | |
| |р | |
| |ы | |
| |ы | |
| | | |
| |р | |
| |р | |
| |р | |
| |р | |
| |Р | |
| | | |
| |ы | |
| |ы | |
| |р | |
| |ы | |
| |ы | |
| | | |
| |қ | |
| |ы | |
| |р | |
| |ы | |
| |қ | |
| | | |
| | | |
|Рефлекcия |Кері байланыс: |Сабақтан |
| |Не білдім? |алған әсерін |
| |Не ұнады? |стикер арқылы|
| |Не қызықты болды? |әр оқушы өз |
| |Не білгім |пікірін |
| |келеді? |білдіреді |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Үйге тапсырма |Келесі өтілетін сабаққа сілтеме |Үйге берілген|
| |№212 |тапсырманы |
| |№213 |орындап,келес|
| | |і сабаққа |
| | |дайындалып |
| | |келеді |
|Бағалау |Смайлик арқылы |Оқушылар |
| | |алған бағасын|
| | |күнделікке |
| | |қойдырады. |
Бағалау парағы
|қ/с |Оқушылардың |Өткен |Оқулықпен|Жасырын |Ойлан, |Логикалы|
| |аты-жөні |сабаққа | |сөзді |бөліс, |қ |
| | |шолу |жұмыс |табу |талқыла |тапсырма|
|1 | | | | | | |
|2 | | | | | | |
|3 | | | | | | |
|4 | | | | | | |
|5 | | | | | | |
|6 | | | | | | |
|7 | | | | | | |
|8 | | | | | | |
№1қосымша
Формуланы тап
а>0, а≠1 және N, N1,N2оң сандар
| | |
|[pic] |1 |
| | |
|[pic] |[pic] |
| |[pic] |
|[pic] | |
|[pic] |[pic] |
| | |
|[pic] |[pic] |
| | |
|[pic] |0 |
| | |
|[pic] |[pic] |
| | |
|[pic] |N |
| | |
|[pic] |[pic] |
№2қосымша
Стратегия: «Ия» және «Жоқ»
Логарифмдік функция
1.у=logax логарифмдік функциясы х-тің кез келген мәнінде анықталған.
(жоқ)
2.а>0, а≠1, х>0 болғанда, у= logax функциясы логарифмдік функция
болады (иә)
3.Логарифмдік функцияның анықталу облысы барлық нақты сандар жиыны
болады (жоқ)
4.Логарифмдік функцияның мәндерінің жиыны барлық нақты сандар жиыны
болады (иә)
5.у=log3x функциясы өспелі функция (иә)
6.у=log3x функциясының графигі Ох осімен қиылысады (иә)
7.Теріс санның логарифмі болады (жоқ)
№2қосымша
Стратегия: «Ия» және «Жоқ»
Логарифмдік функция
1.у=logax логарифмдік функциясы х-тің кез келген мәнінде анықталған.
(.....)
2.а>0, а≠1, х>0 болғанда, у= logax функциясы логарифмдік функция
болады (.....)
3.Логарифмдік функцияның анықталу облысы барлық нақты сандар жиыны
болады (.....)
4.Логарифмдік функцияның мәндерінің жиыны барлық нақты сандар жиыны
болады (.....)
5.у=log3x функциясы өспелі функция (.....)
6.у=log3x функциясының графигі Ох осімен қиылысады (.....)
7.Теріс санның логарифмі болады (.....)
№3қосымша
«Өткеніңіз бүгін жоқ» тарихи материалмен танысу кезеңі.
ІV Тарихи анықтама
Логарифмді ойлап тапқан және логарифмдік кесте құрастырған ғалым Джон Непер
Шотландияда дүниеге келген. 16 жасында континентке кетіп, 5 жыл Европаның
әртүрлі университетінде оқып, математиканы игерген. Кейін астрономия және
математикамен терең айналысқан. Логарифмдік есептеулер идеясына Непер 16-
ғасырдың 80- жылдарында келген, дегенмен өзінің кестесін 25 жыл
есептеулерден кейін 1614 жылы ғана жариялаған. Ол «Логарифмдік керемет
кестелер сипаты» деген атпен шыққан. «Логарифм» деген терминнің өзін де
Непер ұсынған, ол оны «қолдан жасалған сан» деп аударған. Непердің
кестелері мен идеялары тез таралып, қолданысқа түскен. «Непер ережесін»
және «Непер аналогияларын» сфералық тригонометрияда кездестіруге болады.
«Екі нәрсе ғана өмірдің сәнін келтіреді: Бірі-математикамен
шұғылдану,екіншісі-одан сабақ беру» кімнің сөзі?
(Пуассон С.Д)
«Ақыл-ойды тәртіпке келтіретін математика,-сондықтан да оны оқу керек»
(М.В.Ломоносов)
«Білімді болу деген-жаңалық ашуға қабілетті болу»
(Әл-Фараби)
Фалестің айтуынша:«Дүниедегі ең үлкен нәрсе-кеңістік.Бәрінен жүйрік-
ой.Бәрінен дана-уақыт.Бәрінен жеңіл-басқаға ақыл айту. Бәрінен қиыны
өзіңді-өзің тану». Иә шынында да, біз мектептің негізін қалаушылары
мұғалімдер өзімізді-өзіміз танып алуымыз қажет деп ойлаймын.
Арифметика математиканың, ал математика ғылымдарының патшасы
(К.Гаус)
Математика – барлық ғылымдары тұңғышы және оларға пайдалы да қажет
(Р.Бекон)
Логарифмді ойлап табу-есептеу техникасының үлкен жетістігі.1614 жылы
шотландық лорд Джон непер «Логрифм канонын суреттеу» деп аталатын еңбегін
жарыққа шығарды. Д.Непер қайтыс болғаннан кейін, Бригге 1-ден 2000 және
90000,100000-ға дейінгі он төрт таңбалы бүтін санды қамтыған «Логарифмдік
арифметика» атты еңбегін 1624 жылы басып шығарды.
«Адамның денесі ғана емес, сонымен қатар миы да жаттығуыды талап етеді.
Математика ми гимнастикасы»,-А.В.Суворов
[pic]
[pic]
[pic][pic]
[pic][pic]
[pic][pic]
[pic][pic]
Қырық сөзін неше рет оқуға болады?
[pic]
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz