Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті

Файл қосу

А.Байтұрсынұлы. Анама хат , Қара бұлт өлеңдері

Пәні: Қазақ әдебиеті
Сынып: 6 «А»
Мерзімі: 13.11.2015ж.
Пән мұғалімі: Таңбаева Гульшат Жанбырбайқызы
|Тақырыбы 18 |А.Байтұрсынұлы. «Анама хат», «Қара бұлт» өлеңдері |
|Мақсаты |Оқушылар А.Байтұрсынұлының . «Анама хат», «Қара бұлт» өлеңдері жайлы |
| |түсінік ала отырып , мәнерлеп түсініп оқуға үйренеді, үлкенді |
| |сыйлауға, құрметтеу үйренеді. |
|Жалпы мақсат |Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту |
| |арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру. |
|Күтілетін |Өлеңнің ерекшеліктерін меңгереді. Топтық жұмыс арқылы бір-бірімен |
|нәтиже |шешімге келіп ынтымақтасып жұмыс істеуге үйренеді. |
| |Өз ойын тұжырымдап, қорытынды шығарады. |
|7 модульдің |АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және |
|қолданылуы |оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару |
| |және көшбасшылық”. |
|Қолданылатын |Миға шабуыл, Ыстық орындық, Суретпен әңгіме, Жалғасын тап |
|әдіс-тәсілдер | |
|Қолданылатын |Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук |
|ресурстар | |
|Ұйымдастыру |Оқушылардың назарын сабаққа аударамын.|Сабаққа керекті құралдарын |
|кезеңі |Керекті құрал жабдықтарын әзірлетемін.|әзірлеп, дайындайды. 4 |
| |Оқушыларды «Атом. Молекула» тренингі |оқушыдан 3 топқа бөлінеді. Бір|
| |арқылы топқа бөлемін.Топ ережесін еске|– бірлеріне жақсы тілектерін |
|Тренинг |түсіремін. |айтады. |
|Сабақ кезеңдері|Тапсырма |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушылардың |
| | | |іс-әрекеті |
|Білім | Өткен тақырыбы |Сұрақтарды ауызша айтып |Оқушы Оқушылар сол |
| |бойынша үй тапсырмасы|әрқайсысына қойып |сұрақтарға жауап |
|Қызығушылық |тек сұрақ-жауап |отырамын.Өткен тақырып |береді.Крассворд |
|тарын ояту |арқылы сұралады. Ол |аррналған а үй |жауабын тақтаға шығып|
| |үшін «Миға шабуыл» |тасырмасын қайталау ға |жазады.лардың мұндағы|
| |әдісін пайдалану |сұрақтар жасалып, арнайы|мақсаты берілген |
| | |плакатқа жазылып тақтаға|тапсырмаларды қатесіз|
| | |ілінеді, крассворд, |топпен орындау, |
| | |карточкалар |білімдерін тексеру. |
|Түсіну | Өткен тақырып пен |Слайдты ашып балаларға |Оқушылар өз ойын |
| |жаңа сабақтың |көрсетемін, оларға нені|суреттер арқылы |
| |тақырыбы айтылады. |байқап отырсыңдар?, |жеткізеді. |
| |Одан кейін өткен |күнделікті тұрмыста |Оқушылар өздіктерінен|
| |тақырыптқа қатысты |пайдасы бар ма? деген |мәтінді оқып, |
| |тапсырмалар беріледі,|сияқты ой тастаймын. |бір-бірімен |
| |таратылады. |Оқушыларға мәтінді |талқылайды. Сұрақтар |
| |Ол үшін Ыстық орындық|беремін, қалай жұппен, |қояды. |
| |әдісін пайдалану |топпен |Берілген қағазға өз |
| | |талқылайтындықтарын |ойларын жазып шығады.|
| | |түсіндіремін. Мен тек |Тақтаға шығып |
| | |оқушыларға бағыт |қорғайды. |
| | |беремін. | |
| | |А 1 форматтағы қағазды | |
| | |таратамын. | |
|Қолдану |Ізденген ақыл ойынын |Ортаға бірнеше тапсырма |Оқушылар суретпен |
| |Пайдалану арқылы жаңа|беремін. Тәжірибенің |арнайы ресурстармен |
| |тақырыппен жұмыс |орындалуын, сапалық |жұмыс жасайды, |
| |жасау, рессурстар |нәтижесін айтамын. |түсіндіреді, көзбен |
| |арқылы ойларын | |көреді. Постермекн |
| |постерге түсіреді | |айтады |
|Сергіту сәті |«Қара жорға» |Оқушылармен бірге |Интербелсеңді |
| | |сергіту сәтін жасау |тақтадағы |
| | | |бейнероликтегідей |
| | | |жаттығулар жасайды. |
|Талдау |Жалғасын тап |Тақтаға тақырыптағы |Сөздерді толықтырады,|
| |Сөйлем соңында |сөздер алып оны тақтаға |мағанасын |
| |қойылатын тыныс |жазып қою арқылы |түсіндіреді, |
| |белгілері сөздерін |оқушылардың тақырыпты |талдайды. |
| |тақтаға жазып қою |талдату | |
| |керек | | |
|Жинақтау |Тақырыпқа қатысты |Тарау бойынша білімдерін|Әр топ өзара |
| |суретпен әңгіме |жинақтау үшін әр топқа |тақырыпқа қатысты |
| |құрастыру арқылы |суреттер таратылады, сол|шағын әңгіме жаза |
| |жинақтайды |сурет төңірегінде |отырып өз ойларын |
| | |әңгіме жазу тапсырылады |жинақтайы ортаға |
| | | |шығып әңгімелерін |
| | | |оқиды |
|Бағалау |Критерилері: |Оқушыларды мадақтау |Өзін өзі топпн |
| |Үй тапсырмасы |арқылы және ынталандыра |бағалайды |
| |бойынша; |отырып бағалаймын. |Оқушылар алдарына |
| |Мәтінді талдау; |Олардың топқа берген |берілген бағалау |
| |Сұрақтарға жауап |бағаларын тыңдаймын. |парағын толтырады. |
| |беруі; |Жалпы бағасын шығарамын.|Тақтаға шығып топқа |
| |Сурет салу бойынша | |баға береді. Ал |
| | | |қасындағылардың |
| | | |бағаларын ауызша |
| | | |айтады. |
|Рефлексия |Стикерлер таратылады.|Оқушыларға стикер |Ұсынылған стикерді |
| |1.Бүгін мен не |толтыруды ұсыну |толтыру |
| |үйрендім? | | |
| |2.Сабақтан алған | | |
| |әсерім? | | |
| |3.Бүгінгі | | |
| |көңіл-күйім? | | |

Ұқсас жұмыстар
Сабақтың дәйек сөзі
Абайдың өлеңдері
А.байтұрсынов "қара бұлт". 6 сынып
Өлең тілі
7-ші сыныптың қазақ әдебиеті пәнініе арналған жұмыс дәптері
А.байтұрсынұлы «қара бұлт» өлеңі
Аян қай шығарманың кейіпкері
А. Байтұрсынов Екі шыбын
Сабақтардың тақырыбы Тұңғыш ғалымдар
М.Жұмабаев – қазақ лирикасыны хантәңірі
Пәндер