Файл қосу

«өзін – өзі тану» пәні бойынша ересектер тобына арналған тақырыптық жоспар

Пән: Өзін-өзі тану


Бекітемін:

№ балабақша

меңгерушісі

«____»______________ 2010жыл
Күнтізбелік тақырыптық жоспар

2010-2011 оқу жылына «Өзін – өзі тану» пәні бойынша ересектер тобына
арналған тақырыптық жоспар

|№ | Тарау | |Сабақ тақырыбы және мазмұны | Мерзімі |
| |тақырыбы | | | |
|1. |Мен адаммын |1. |«Өзін – өзі тану» әлеміне |«Өзін – өзі тану» пәні туралы | |
| | | |саяхат |алғашқы түсінік беру. Шаттық | |
| | | | |шеңңбері, Әңгімелесу, Ойын | |
| | | | |«Сиқырлы қоржын», дәптермен | |
| | | | |жұмыс, Дәйексөз, сергіту сәті. | |
| | | | |Тыныштық сәті Ғажайып сөздер. | |
| | | | |Қортындылау. Жүректен жүрекке. | |
| | |3. |Мен қандай баламын? |Әр – бір баланың жеке тұлға | |
| | | | |екенін түсіндіру. Шаттық | |
| | | | |шеңбері. Әңгімелесу «Айна» | |
| | | | |ертегісі. Ойын «Мен қандаймын».| |
| | | | |Өзіммен өзім. Дәйексөз. Сергіту| |
| | | | |сәті,дәптермен жұмыс. Ғажайып | |
| | | | |сөздер. Қорытындылау. Жүректен | |
| | | | |жүрекке. | |
| | |5. |Менің туған күнім |Жақсылық қуаныш ұғымдары туралы| |
| | | | |түсінік беру. Шаттық шеңбері. | |
| | | | |Әңгімелесу «Туған күн» Дәйек | |
| | | | |сөз. Тыныштық сәті. Дәптермен | |
| | | | |жұмыс. Ойын «Қуаныш сыйлау». | |
| | | | |Ғажайып сөздер. Қорытындылау. | |
| | | | |Жүректен жүрекке. | |
| | |7. |Мен қамқор баламын |Қамқорлық ұғымының | |
| | | | |адамгершілік, құндылық | |
| | | | |ретіндегі мәнді ашу. Шаттық | |
| | | | |шеңбер. Әңгімелесу «Жәй ғана | |
| | | | |әжей» Дәйексөз. Сергіту сәті. | |
| | | | |Сәлем берем үлкенге. Дәптермен | |
| | | | |жұмыс. Тыныштық сәті. Ойын | |
| | | | |жаттығу «Мен қамқор баламын» | |
| | | | |Ғажайып сөздер. Қорытындылау. | |
|2. | |9. |Менің туыстарым |Өзара сыйластық ұғымының | |
| |Қарым – | | |адамгершілік құндылық ретіндегі| |
| |қатынас | | |мәнін түсіндіру. Шаттық | |
| |қуанышы | | |шеңбері. Өзіммен өзім. | |
| | | | |Әңгімелесу. | |
| | | | |«Бес саусақ » Дәйексөз. Ойын | |
| | | | |«Тату тәтті отбасы» Дәптермен | |
| | | | |жұмыс. Ғажайып сөздер. | |
| | | | |Қорытындылау. Жүректен жүрекке.| |
| | |11. |Отбасындағы қуаныш |«Бақыт», «Қуаныш» | |
| | | | |құндылықтарының мәнін | |
| | | | |түсіндіру. Шаттық шеңбері. | |
| | | | |Өзіммен өзім. Әңгімелесу. «Ар | |
| | | | |ұлан» Дәйексөз. Дәптермен жұмыс| |
| | | | |. Ойын «Менің Отбасым» Сергіту | |
| | | | |сәті Ғажайып сөздер. Жүректен | |
| | | | |жүрекке. Қорытындылау. | |
| | |13. |Адал дос |«Адалдық», «Адао дос» туралы | |
| | | | |түсніктерін кеңейту . Шаттық | |
| | | | |шеңбері. Әңгімелесу. «Адал | |
| | | | |дос» Дәйексөз. Ойын «Нағыз дос| |
| | | | |болайық!» Дәптермен жұмыс | |
| | | | |.Тыныштық сәті . Ғажайып сөздер| |
| | | | |Жүректен жүрекке. Қорытындылау.| |
| | |15. |Менің үйдегі достарым | «Қамқорлық»,ұғымының маңызын | |
| | | | |түсіндіру Шаттық шеңбері. | |
| | | | |Әңгімелесу. «Ит пен мысық | |
| | | | |адамға қалай дос болды» | |
| | | | |Дәйексөз. Тыныштық сәті. Ойын | |
| | | | |«Аңдар әні» Дәптермен жұмыс | |
| | | | |«Мен кішкентай достарым»Сергіту| |
| | | | |сәті Ғажайып сөздер. Жүректен | |
| | | | |жүрекке. Қорытындылау. Өзіммен | |
| | | | |өзім. | |
|3. |Адамгершілік |17 |Сәлемдесе білемін |Балаларға сәлемдесе, амандасу | |
| |әліппесі | | |туралы түсінік беру. Шаттық | |
| | | | |шеңбері. Әңгімелесу «сәлем | |
| | | | |берем үлкенге». Дәйек сөз. | |
| | | | |Тыныштық сәті. Ойын. «Қалай | |
| | | | |амандасу керек?» Дәптермен | |
| | | | |жұмыс. Ғажайып сөздер. | |
| | | | |Қорытындылау. Жүректен жүрекке.| |
| | |19. |Түсіну мен кешіруді үйренеміз|«Кешірім » «өзара түсіністік» | |
| | | | |адамгершілік қасиеттері | |
| | | | |туралыұғымдары туралы түсінік | |
| | | | |беру. Шаттық шеңбері. | |
| | | | |Әңгімелесу «Құмырсқа мен | |
| | | | |көгершін» Дәйек сөз. Сергіту | |
| | | | |сәті «Санайық жаңаша» Ойын | |
| | | | |«Жақсылық жасау үшін не істеу | |
| | | | |керек?» Тыныштық сәті . | |
| | | | |Дәптермен жұмыс. Ғажайып | |
| | | | |сөздер. Қорытындылау. Жүректен | |
| | | | |жүрекке. | |
| | |21. |Қонақ келсе қуаныш |«Қонақжайлық» ұғымы туралы | |
| | | | |түсінік беру. Шаттық шеңбері. | |
| | | | |Әңгімелесу. «Түлкі мен тырна». | |
| | | | |Дәйек сөз. Тыныштық сәті. Ойын.| |
| | | | |«Қонақ күтеміз» рөльдік ойыны. | |
| | | | |Дәптермен жұмыс. | |
| | |23. |Мен шыншыл баламын |«Шыншылдық» ұғымының құндылық | |
| | | | |ретіндегі мәнін ашу. Шаттық | |
| | | | |шеңбері. Әңгімелесу «Төгілген | |
| | | | |қаймақ» Дәйексөз. Ойын: «Айна» | |
| | | | |Тыныштық сәті. Ғажайып сөздер. | |
| | | | |Жүректен жүрекке. | |
|4. |Мен және менің|25. |Менің отбасым |«Отбасы» құндылығның | |
| |әлемім | | |маңыздылығын ашу. Шаттық | |
| | | | |шеңбері. Әңгімелесу. Өзіммен | |
| | | | |өзім. Сергіту сәті «Тату тәтті | |
| | | | |отбасы» Әңгімелесу «Жанұя» | |
| | | | |Дәйексөз Дәптермен сөз. Ғажайып| |
| | | | |сөздер. Жүректен жүрекке.. | |
| | | | |Қорытындылау | |
| | |27. |Табиғат – Ана |«Табиғат» құндылығының | |
| | | | |маңыздылығы туралыв түсінік | |
| | | | |беру. Шаттық шеңбері. Өзіммен | |
| | | | |өзім. Әңгімелеу «Табиғат - Ана»| |
| | | | |Дәйексөз. Ойын- жаттығу. | |
| | | | |«Табиғатпен сырласу» Дәптермен | |
| | | | |жұмыс. Ғажайып сөздер. | |
| | | | |Қорытындылау. Жүректен жүрекке.| |
| | |29. |Табиғат және адам |Табиғатпен адамның | |
| | | | |үйлесімділігі туралы | |
| | | | |түсініктерін бекіту. Шаттық | |
| | | | |шеңбері. Өзіммен өзім. Ойын | |
| | | | |«Табиғаттқа қалай көмектесе | |
| | | | |аламын?». Ғажайып сөздер. Дәйек| |
| | | | |сөз. Қорытындылау. Жүректен | |
| | | | |жүрекке. | |
| | |31. |Мен Отанымды сүйемін |«Отан» құндылығы туралы | |
| | | | |түсінігін кеңейту. Шаттық | |
| | | | |шеңбері. Әңгімелесу. «Сенің | |
| | | | |Отаның» Әңгімелеу «Отан | |
| | | | |деген...» Дәйек сөз. Тыныштық | |
| | | | |сәті. Ойын: «Жылы | |
| | | | |сөзер»Дәптермен жұмыс. Ғажайып | |
| | | | |сөздер. Қорытындылау. Жүректен | |
| | | | |жүрекке. | |
| |Барлығы |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |32 сағат |




Ұқсас жұмыстар
Жердің пайда болуы, жер планетасының пішіні, өлшемі, қозғалысы
Мезолит дәуіріндегі өзгерістер
Табиғаттың адам өміріндегі маңыздылығы
Қарахан кесенесі
Құралай сұлу
Әдістемелік кеңес отырысы
Оқушыларға сұрақ қою және олардың жауаптарына қарай әрекет ету
Гимнастикалық орындық
Әл - фараби 5 сынып, қысқа мерзімді сабақ жоспары
Балалар бақшасындағы драматизациялық ойындар
Пәндер