Сабақ жоспары :: Өзін-өзі тану
Файл қосу
«өзін – өзі тану» пәні бойынша ересектер тобына арналған тақырыптық жоспар
Бекітемін:
№ балабақша
меңгерушісі
«____»______________ 2010жыл
Күнтізбелік тақырыптық жоспар
2010-2011 оқу жылына «Өзін – өзі тану» пәні бойынша ересектер тобына
арналған тақырыптық жоспар
|№ | Тарау | |Сабақ тақырыбы және мазмұны | Мерзімі |
| |тақырыбы | | | |
|1. |Мен адаммын |1. |«Өзін – өзі тану» әлеміне |«Өзін – өзі тану» пәні туралы | |
| | | |саяхат |алғашқы түсінік беру. Шаттық | |
| | | | |шеңңбері, Әңгімелесу, Ойын | |
| | | | |«Сиқырлы қоржын», дәптермен | |
| | | | |жұмыс, Дәйексөз, сергіту сәті. | |
| | | | |Тыныштық сәті Ғажайып сөздер. | |
| | | | |Қортындылау. Жүректен жүрекке. | |
| | |3. |Мен қандай баламын? |Әр – бір баланың жеке тұлға | |
| | | | |екенін түсіндіру. Шаттық | |
| | | | |шеңбері. Әңгімелесу «Айна» | |
| | | | |ертегісі. Ойын «Мен қандаймын».| |
| | | | |Өзіммен өзім. Дәйексөз. Сергіту| |
| | | | |сәті,дәптермен жұмыс. Ғажайып | |
| | | | |сөздер. Қорытындылау. Жүректен | |
| | | | |жүрекке. | |
| | |5. |Менің туған күнім |Жақсылық қуаныш ұғымдары туралы| |
| | | | |түсінік беру. Шаттық шеңбері. | |
| | | | |Әңгімелесу «Туған күн» Дәйек | |
| | | | |сөз. Тыныштық сәті. Дәптермен | |
| | | | |жұмыс. Ойын «Қуаныш сыйлау». | |
| | | | |Ғажайып сөздер. Қорытындылау. | |
| | | | |Жүректен жүрекке. | |
| | |7. |Мен қамқор баламын |Қамқорлық ұғымының | |
| | | | |адамгершілік, құндылық | |
| | | | |ретіндегі мәнді ашу. Шаттық | |
| | | | |шеңбер. Әңгімелесу «Жәй ғана | |
| | | | |әжей» Дәйексөз. Сергіту сәті. | |
| | | | |Сәлем берем үлкенге. Дәптермен | |
| | | | |жұмыс. Тыныштық сәті. Ойын | |
| | | | |жаттығу «Мен қамқор баламын» | |
| | | | |Ғажайып сөздер. Қорытындылау. | |
|2. | |9. |Менің туыстарым |Өзара сыйластық ұғымының | |
| |Қарым – | | |адамгершілік құндылық ретіндегі| |
| |қатынас | | |мәнін түсіндіру. Шаттық | |
| |қуанышы | | |шеңбері. Өзіммен өзім. | |
| | | | |Әңгімелесу. | |
| | | | |«Бес саусақ » Дәйексөз. Ойын | |
| | | | |«Тату тәтті отбасы» Дәптермен | |
| | | | |жұмыс. Ғажайып сөздер. | |
| | | | |Қорытындылау. Жүректен жүрекке.| |
| | |11. |Отбасындағы қуаныш |«Бақыт», «Қуаныш» | |
| | | | |құндылықтарының мәнін | |
| | | | |түсіндіру. Шаттық шеңбері. | |
| | | | |Өзіммен өзім. Әңгімелесу. «Ар | |
| | | | |ұлан» Дәйексөз. Дәптермен жұмыс| |
| | | | |. Ойын «Менің Отбасым» Сергіту | |
| | | | |сәті Ғажайып сөздер. Жүректен | |
| | | | |жүрекке. Қорытындылау. | |
| | |13. |Адал дос |«Адалдық», «Адао дос» туралы | |
| | | | |түсніктерін кеңейту . Шаттық | |
| | | | |шеңбері. Әңгімелесу. «Адал | |
| | | | |дос» Дәйексөз. Ойын «Нағыз дос| |
| | | | |болайық!» Дәптермен жұмыс | |
| | | | |.Тыныштық сәті . Ғажайып сөздер| |
| | | | |Жүректен жүрекке. Қорытындылау.| |
| | |15. |Менің үйдегі достарым | «Қамқорлық»,ұғымының маңызын | |
| | | | |түсіндіру Шаттық шеңбері. | |
| | | | |Әңгімелесу. «Ит пен мысық | |
| | | | |адамға қалай дос болды» | |
| | | | |Дәйексөз. Тыныштық сәті. Ойын | |
| | | | |«Аңдар әні» Дәптермен жұмыс | |
| | | | |«Мен кішкентай достарым»Сергіту| |
| | | | |сәті Ғажайып сөздер. Жүректен | |
| | | | |жүрекке. Қорытындылау. Өзіммен | |
| | | | |өзім. | |
|3. |Адамгершілік |17 |Сәлемдесе білемін |Балаларға сәлемдесе, амандасу | |
| |әліппесі | | |туралы түсінік беру. Шаттық | |
| | | | |шеңбері. Әңгімелесу «сәлем | |
| | | | |берем үлкенге». Дәйек сөз. | |
| | | | |Тыныштық сәті. Ойын. «Қалай | |
| | | | |амандасу керек?» Дәптермен | |
| | | | |жұмыс. Ғажайып сөздер. | |
| | | | |Қорытындылау. Жүректен жүрекке.| |
| | |19. |Түсіну мен кешіруді үйренеміз|«Кешірім » «өзара түсіністік» | |
| | | | |адамгершілік қасиеттері | |
| | | | |туралыұғымдары туралы түсінік | |
| | | | |беру. Шаттық шеңбері. | |
| | | | |Әңгімелесу «Құмырсқа мен | |
| | | | |көгершін» Дәйек сөз. Сергіту | |
| | | | |сәті «Санайық жаңаша» Ойын | |
| | | | |«Жақсылық жасау үшін не істеу | |
| | | | |керек?» Тыныштық сәті . | |
| | | | |Дәптермен жұмыс. Ғажайып | |
| | | | |сөздер. Қорытындылау. Жүректен | |
| | | | |жүрекке. | |
| | |21. |Қонақ келсе қуаныш |«Қонақжайлық» ұғымы туралы | |
| | | | |түсінік беру. Шаттық шеңбері. | |
| | | | |Әңгімелесу. «Түлкі мен тырна». | |
| | | | |Дәйек сөз. Тыныштық сәті. Ойын.| |
| | | | |«Қонақ күтеміз» рөльдік ойыны. | |
| | | | |Дәптермен жұмыс. | |
| | |23. |Мен шыншыл баламын |«Шыншылдық» ұғымының құндылық | |
| | | | |ретіндегі мәнін ашу. Шаттық | |
| | | | |шеңбері. Әңгімелесу «Төгілген | |
| | | | |қаймақ» Дәйексөз. Ойын: «Айна» | |
| | | | |Тыныштық сәті. Ғажайып сөздер. | |
| | | | |Жүректен жүрекке. | |
|4. |Мен және менің|25. |Менің отбасым |«Отбасы» құндылығның | |
| |әлемім | | |маңыздылығын ашу. Шаттық | |
| | | | |шеңбері. Әңгімелесу. Өзіммен | |
| | | | |өзім. Сергіту сәті «Тату тәтті | |
| | | | |отбасы» Әңгімелесу «Жанұя» | |
| | | | |Дәйексөз Дәптермен сөз. Ғажайып| |
| | | | |сөздер. Жүректен жүрекке.. | |
| | | | |Қорытындылау | |
| | |27. |Табиғат – Ана |«Табиғат» құндылығының | |
| | | | |маңыздылығы туралыв түсінік | |
| | | | |беру. Шаттық шеңбері. Өзіммен | |
| | | | |өзім. Әңгімелеу «Табиғат - Ана»| |
| | | | |Дәйексөз. Ойын- жаттығу. | |
| | | | |«Табиғатпен сырласу» Дәптермен | |
| | | | |жұмыс. Ғажайып сөздер. | |
| | | | |Қорытындылау. Жүректен жүрекке.| |
| | |29. |Табиғат және адам |Табиғатпен адамның | |
| | | | |үйлесімділігі туралы | |
| | | | |түсініктерін бекіту. Шаттық | |
| | | | |шеңбері. Өзіммен өзім. Ойын | |
| | | | |«Табиғаттқа қалай көмектесе | |
| | | | |аламын?». Ғажайып сөздер. Дәйек| |
| | | | |сөз. Қорытындылау. Жүректен | |
| | | | |жүрекке. | |
| | |31. |Мен Отанымды сүйемін |«Отан» құндылығы туралы | |
| | | | |түсінігін кеңейту. Шаттық | |
| | | | |шеңбері. Әңгімелесу. «Сенің | |
| | | | |Отаның» Әңгімелеу «Отан | |
| | | | |деген...» Дәйек сөз. Тыныштық | |
| | | | |сәті. Ойын: «Жылы | |
| | | | |сөзер»Дәптермен жұмыс. Ғажайып | |
| | | | |сөздер. Қорытындылау. Жүректен | |
| | | | |жүрекке. | |
| |Барлығы |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| |32 сағат |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz