Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Сөйлемді еске түсіреміз
Қазақ тілі
Тақырыбы: Сөйлемді еске түсіреміз.
Мақсаты: 1. Оқушылардың сөйлем туралы алған білімдерін әрі қарай
жетілдіру , өздік жұмыс істеуге, ізденуге үйрету.
2. Сөйлемді жүйелі құруға,өздігінен қорытынды шығара
білуге
дағдыландыру,ойлау жүйесін,сөздік қорларын дамыту.
3.Оқушылардың логиқалық сезімін оятып, ұқыптылыққа,
тиянақтылыққа тәрбиелеу.
Әдісі:сұрақ-жауап,түсіндіру,көрнекілік.СТО стратегиялары.
Түрі:аралас.
Көрнекілігі:тірек-сызба,топтық тапсырмалар,сөзжұмбақ,семантикалық
карта,ойын..
Пәнаралық байланыс:дүниетану,әдебиет.
Барысы:
Ұйымдастыру кезеңі.
-топқа бөлініп отыру.
-психологиялық дайындық.
Қуанамын мен де ,
Қуанасың сенде .
Қуанайық бәріміз,
Арайлап атқан күнге.
[pic]
Жаңа тақырып.
1.Қызығушылықты ояту.
Сабағымыздың тақырыбын білу үшін суретті сөзжұмбақты шешіп алайық.
[pic]
Сонымен,бүгінгі тақырыбымыз сөйлем.Ал, қазір сөйлем туралы алдыңғы сыныпта
алған білімімізді пысықтаймыз.
Пысықтауды «Бәйге» ойыны арқылы жүргіземіз.
[pic]
1.Сол жақтағы 30- Сөйлем неден құралады?
2. Ортадағы 40- Сөйлем қандай әріптен құрылады?
3. Оң жақтағы 20- Сөйлемдегі сөздер қалай жазылады?
4. Сол жақтағы20- Сөйлем аяқталған соң қандай тыныс белгісі қойылады?
5. Ортадағы 50- Сөз таптарын ата?
6. Оң жақтағы 30- Сөз неден құралады?
7. Сол жақтағы 10- Мәтін дегеніміз не?
8. Ортадағы 60- Сөйлем қандай ойды білдіреді?
9. Сол жақтағы10- Сөйлем нешеге бөлінеді?
2. Мағынаны тану кезеңі
1. Қазір дәптерлеріңе бүгінгі күн мен айды жазамыз.
2. Көркем жазу. Берілген сөзді әдемі көркем етіп жазып шығамыз.
3. Оқулықпен жұмыс.
1-жаттығу.Берілген сұраулы сөйлемдерді хабарлы сөйлемге айналдырып жазу.Әр
топ бір-бір сөйлемнен айналдырып жазады.
1 топ.Қуаныштың анасы қайда жұмыс істейді?
2 топ.Көгершін қалай ұшты?
3 топ.Бір жылда неше ай бар?
4.Сергіту сәті.
Көзге арналған жаттығулар
5.Семантикалық картамен жұмыс.
3 топқа семантикалық карта тарату
Құрастырған сөйлемді дәптерге жазу
[pic]
[pic]
[pic]
6.Жұмбақ шешу.
Балалар,қазір мен сендерге сөйлемнің түрлеріне байланысты жұмбақ
жасырамын.Ал, сендер ойлана отырып, табыңдар.
1 топқа. Өзім сөзден тұрамын
Хабар мен нүкте жинағым.
(хабарлы
сөйлем)
2 топқа. Менде сөзден тұрамын
Сұраулы ойды құрадым
Өзгеден жауап сұрадым.
(сұраулы
сөйлем)
3 топқа. Қуану,ренжу,өкіну,
Мақсатым соны сездіру.
Ұранды да айтамын,
Қарқындап барып қайтамын
(лепті
сөйлем)
Сонда сөйлем нешеге бөлінуші еді? Сызбаға түсірейік.
[pic]
3-жаттығу.Мәтінді түсініп оқып,ондағы сөйлем санын анықтау.Тиісті тыныс
белгілерін қою.Әр топ бір азат жолдан оқып тыныс белгілерін қойып шығад
[pic]
[pic]
9.Бекіту.Сызба толтыру арқылы.
Бүгін сабақта біз сендермен сөйлемді еске түсірдік.
Соны сызбаға түсірейік.
[pic]
10.Үйге тапсырма.
4-жаттығу.
11.Бағалау.
Тақырыбы: Сөйлемді еске түсіреміз.
Мақсаты: 1. Оқушылардың сөйлем туралы алған білімдерін әрі қарай
жетілдіру , өздік жұмыс істеуге, ізденуге үйрету.
2. Сөйлемді жүйелі құруға,өздігінен қорытынды шығара
білуге
дағдыландыру,ойлау жүйесін,сөздік қорларын дамыту.
3.Оқушылардың логиқалық сезімін оятып, ұқыптылыққа,
тиянақтылыққа тәрбиелеу.
Әдісі:сұрақ-жауап,түсіндіру,көрнекілік.СТО стратегиялары.
Түрі:аралас.
Көрнекілігі:тірек-сызба,топтық тапсырмалар,сөзжұмбақ,семантикалық
карта,ойын..
Пәнаралық байланыс:дүниетану,әдебиет.
Барысы:
Ұйымдастыру кезеңі.
-топқа бөлініп отыру.
-психологиялық дайындық.
Қуанамын мен де ,
Қуанасың сенде .
Қуанайық бәріміз,
Арайлап атқан күнге.
[pic]
Жаңа тақырып.
1.Қызығушылықты ояту.
Сабағымыздың тақырыбын білу үшін суретті сөзжұмбақты шешіп алайық.
[pic]
Сонымен,бүгінгі тақырыбымыз сөйлем.Ал, қазір сөйлем туралы алдыңғы сыныпта
алған білімімізді пысықтаймыз.
Пысықтауды «Бәйге» ойыны арқылы жүргіземіз.
[pic]
1.Сол жақтағы 30- Сөйлем неден құралады?
2. Ортадағы 40- Сөйлем қандай әріптен құрылады?
3. Оң жақтағы 20- Сөйлемдегі сөздер қалай жазылады?
4. Сол жақтағы20- Сөйлем аяқталған соң қандай тыныс белгісі қойылады?
5. Ортадағы 50- Сөз таптарын ата?
6. Оң жақтағы 30- Сөз неден құралады?
7. Сол жақтағы 10- Мәтін дегеніміз не?
8. Ортадағы 60- Сөйлем қандай ойды білдіреді?
9. Сол жақтағы10- Сөйлем нешеге бөлінеді?
2. Мағынаны тану кезеңі
1. Қазір дәптерлеріңе бүгінгі күн мен айды жазамыз.
2. Көркем жазу. Берілген сөзді әдемі көркем етіп жазып шығамыз.
3. Оқулықпен жұмыс.
1-жаттығу.Берілген сұраулы сөйлемдерді хабарлы сөйлемге айналдырып жазу.Әр
топ бір-бір сөйлемнен айналдырып жазады.
1 топ.Қуаныштың анасы қайда жұмыс істейді?
2 топ.Көгершін қалай ұшты?
3 топ.Бір жылда неше ай бар?
4.Сергіту сәті.
Көзге арналған жаттығулар
5.Семантикалық картамен жұмыс.
3 топқа семантикалық карта тарату
Құрастырған сөйлемді дәптерге жазу
[pic]
[pic]
[pic]
6.Жұмбақ шешу.
Балалар,қазір мен сендерге сөйлемнің түрлеріне байланысты жұмбақ
жасырамын.Ал, сендер ойлана отырып, табыңдар.
1 топқа. Өзім сөзден тұрамын
Хабар мен нүкте жинағым.
(хабарлы
сөйлем)
2 топқа. Менде сөзден тұрамын
Сұраулы ойды құрадым
Өзгеден жауап сұрадым.
(сұраулы
сөйлем)
3 топқа. Қуану,ренжу,өкіну,
Мақсатым соны сездіру.
Ұранды да айтамын,
Қарқындап барып қайтамын
(лепті
сөйлем)
Сонда сөйлем нешеге бөлінуші еді? Сызбаға түсірейік.
[pic]
3-жаттығу.Мәтінді түсініп оқып,ондағы сөйлем санын анықтау.Тиісті тыныс
белгілерін қою.Әр топ бір азат жолдан оқып тыныс белгілерін қойып шығад
[pic]
[pic]
9.Бекіту.Сызба толтыру арқылы.
Бүгін сабақта біз сендермен сөйлемді еске түсірдік.
Соны сызбаға түсірейік.
[pic]
10.Үйге тапсырма.
4-жаттығу.
11.Бағалау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz