Сөйлемді еске түсіреміз

Қазақ тілі

Тақырыбы: Сөйлемді еске түсіреміз.

Мақсаты: 1. Оқушылардың сөйлем туралы алған білімдерін әрі қарай

жетілдіру, өздік жұмыс істеуге, ізденуге үйрету.

2. Сөйлемді жүйелі құруға, өздігінен қорытынды шығара білуге

дағдыландыру, ойлау жүйесін, сөздік қорларын дамыту.

3. Оқушылардың логиқалық сезімін оятып, ұқыптылыққа,

тиянақтылыққа тәрбиелеу.

Әдісі: сұрақ-жауап, түсіндіру, көрнекілік. СТО стратегиялары.

Түрі: аралас.

Көрнекілігі: тірек-сызба, топтық тапсырмалар, сөзжұмбақ, семантикалық карта, ойын. .

Пәнаралық байланыс: дүниетану, әдебиет.

Барысы:

Ұйымдастыру кезеңі.

-топқа бөлініп отыру.

-психологиялық дайындық.

Қуанамын мен де,

Қуанасың сенде .

Қуанайық бәріміз,

Арайлап атқан күнге.

Жаңа тақырып.

1. Қызығушылықты ояту.

Сабағымыздың тақырыбын білу үшін суретті сөзжұмбақты шешіп алайық.

Сонымен, бүгінгі тақырыбымыз сөйлем. Ал, қазір сөйлем туралы алдыңғы сыныпта алған білімімізді пысықтаймыз.

Пысықтауды «Бәйге» ойыны арқылы жүргіземіз.

1. Сол жақтағы 30- Сөйлем неден құралады?

2. Ортадағы 40- Сөйлем қандай әріптен құрылады?

3. Оң жақтағы 20- Сөйлемдегі сөздер қалай жазылады?

4. Сол жақтағы20- Сөйлем аяқталған соң қандай тыныс белгісі қойылады?

5. Ортадағы 50- Сөз таптарын ата?

6. Оң жақтағы 30- Сөз неден құралады?

7. Сол жақтағы 10- Мәтін дегеніміз не?

8. Ортадағы 60- Сөйлем қандай ойды білдіреді?

9. Сол жақтағы10- Сөйлем нешеге бөлінеді?

2. Мағынаны тану кезеңі

1. Қазір дәптерлеріңе бүгінгі күн мен айды жазамыз.

2. Көркем жазу. Берілген сөзді әдемі көркем етіп жазып шығамыз.

3. Оқулықпен жұмыс.

1-жаттығу. Берілген сұраулы сөйлемдерді хабарлы сөйлемге айналдырып жазу. Әр топ бір-бір сөйлемнен айналдырып жазады.

1 топ. Қуаныштың анасы қайда жұмыс істейді?

2 топ. Көгершін қалай ұшты?

3 топ. Бір жылда неше ай бар?

4. Сергіту сәті.

Көзге арналған жаттығулар

5. Семантикалық картамен жұмыс.

3 топқа семантикалық карта тарату

Құрастырған сөйлемді дәптерге жазу

6. Жұмбақ шешу.

Балалар, қазір мен сендерге сөйлемнің түрлеріне байланысты жұмбақ жасырамын. Ал, сендер ойлана отырып, табыңдар.

1 топқа. Өзім сөзден тұрамын

Хабар мен нүкте жинағым.

(хабарлы сөйлем)

2 топқа. Менде сөзден тұрамын

Сұраулы ойды құрадым

Өзгеден жауап сұрадым.

(сұраулы сөйлем)

3 топқа. Қуану, ренжу, өкіну,

Мақсатым соны сездіру.

Ұранды да айтамын,

Қарқындап барып қайтамын

(лепті сөйлем)

Сонда сөйлем нешеге бөлінуші еді? Сызбаға түсірейік.

3-жаттығу. Мәтінді түсініп оқып, ондағы сөйлем санын анықтау. Тиісті тыныс белгілерін қою. Әр топ бір азат жолдан оқып тыныс белгілерін қойып шығад

9. Бекіту. Сызба толтыру арқылы.

Бүгін сабақта біз сендермен сөйлемді еске түсірдік.

Соны сызбаға түсірейік.

10. Үйге тапсырма.

4-жаттығу.

11. Бағалау.


Ұқсас жұмыстар
Сөздерді сипаттау
Үміт кемесі мүмкіндігі шектеулі оқушылармен жұмыс
Жаңа сөздерді жаттау
Сөз құрамы. 4-сынып
Дүниетану сабағына арналған қысқа мерзімді жоспар. 1 сынып
Үстеудің түрлерін ажырату
Қазақ тілі 4 сынып. "етістік"
1020 тест кітапшаларындағы туындыларды шығару
Айналу денелерінің көлемдері
Төлді қалай шақырады? дауыссыз дыбыстар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz