Сөйлемді еске түсіреміз

Қазақ тілі
Тақырыбы: Сөйлемді еске түсіреміз.
Мақсаты: 1. Оқушылардың сөйлем туралы алған білімдерін әрі қарай
жетілдіру, өздік жұмыс істеуге, ізденуге үйрету.
2. Сөйлемді жүйелі құруға, өздігінен қорытынды шығара білуге
дағдыландыру, ойлау жүйесін, сөздік қорларын дамыту.
3. Оқушылардың логиқалық сезімін оятып, ұқыптылыққа,
тиянақтылыққа тәрбиелеу.
Әдісі: сұрақ-жауап, түсіндіру, көрнекілік. СТО стратегиялары.
Түрі: аралас.
Көрнекілігі: тірек-сызба, топтық тапсырмалар, сөзжұмбақ, семантикалық карта, ойын. .
Пәнаралық байланыс: дүниетану, әдебиет.
Барысы:
Ұйымдастыру кезеңі.
-топқа бөлініп отыру.
-психологиялық дайындық.
Қуанамын мен де,
Қуанасың сенде .
Қуанайық бәріміз,
Арайлап атқан күнге.
Жаңа тақырып.
1. Қызығушылықты ояту.
Сабағымыздың тақырыбын білу үшін суретті сөзжұмбақты шешіп алайық.
Сонымен, бүгінгі тақырыбымыз сөйлем. Ал, қазір сөйлем туралы алдыңғы сыныпта алған білімімізді пысықтаймыз.
Пысықтауды «Бәйге» ойыны арқылы жүргіземіз.
1. Сол жақтағы 30- Сөйлем неден құралады?
2. Ортадағы 40- Сөйлем қандай әріптен құрылады?
3. Оң жақтағы 20- Сөйлемдегі сөздер қалай жазылады?
4. Сол жақтағы20- Сөйлем аяқталған соң қандай тыныс белгісі қойылады?
5. Ортадағы 50- Сөз таптарын ата?
6. Оң жақтағы 30- Сөз неден құралады?
7. Сол жақтағы 10- Мәтін дегеніміз не?
8. Ортадағы 60- Сөйлем қандай ойды білдіреді?
9. Сол жақтағы10- Сөйлем нешеге бөлінеді?
2. Мағынаны тану кезеңі
1. Қазір дәптерлеріңе бүгінгі күн мен айды жазамыз.
2. Көркем жазу. Берілген сөзді әдемі көркем етіп жазып шығамыз.
3. Оқулықпен жұмыс.
1-жаттығу. Берілген сұраулы сөйлемдерді хабарлы сөйлемге айналдырып жазу. Әр топ бір-бір сөйлемнен айналдырып жазады.
1 топ. Қуаныштың анасы қайда жұмыс істейді?
2 топ. Көгершін қалай ұшты?
3 топ. Бір жылда неше ай бар?
4. Сергіту сәті.
Көзге арналған жаттығулар
5. Семантикалық картамен жұмыс.
3 топқа семантикалық карта тарату
Құрастырған сөйлемді дәптерге жазу
6. Жұмбақ шешу.
Балалар, қазір мен сендерге сөйлемнің түрлеріне байланысты жұмбақ жасырамын. Ал, сендер ойлана отырып, табыңдар.
1 топқа. Өзім сөзден тұрамын
Хабар мен нүкте жинағым.
(хабарлы сөйлем)
2 топқа. Менде сөзден тұрамын
Сұраулы ойды құрадым
Өзгеден жауап сұрадым.
(сұраулы сөйлем)
3 топқа. Қуану, ренжу, өкіну,
Мақсатым соны сездіру.
Ұранды да айтамын,
Қарқындап барып қайтамын
(лепті сөйлем)
Сонда сөйлем нешеге бөлінуші еді? Сызбаға түсірейік.
3-жаттығу. Мәтінді түсініп оқып, ондағы сөйлем санын анықтау. Тиісті тыныс белгілерін қою. Әр топ бір азат жолдан оқып тыныс белгілерін қойып шығад
9. Бекіту. Сызба толтыру арқылы.
Бүгін сабақта біз сендермен сөйлемді еске түсірдік.
Соны сызбаға түсірейік.
10. Үйге тапсырма.
4-жаттығу.
11. Бағалау.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz