Сабақ жоспары :: Қазақ тілі

Файл қосу

Сөйлемді еске түсіреміз

Қазақ тілі
Тақырыбы: Сөйлемді еске түсіреміз.
Мақсаты: 1. Оқушылардың сөйлем туралы алған білімдерін әрі қарай
жетілдіру , өздік жұмыс істеуге, ізденуге үйрету.
2. Сөйлемді жүйелі құруға,өздігінен қорытынды шығара
білуге
дағдыландыру,ойлау жүйесін,сөздік қорларын дамыту.
3.Оқушылардың логиқалық сезімін оятып, ұқыптылыққа,
тиянақтылыққа тәрбиелеу.
Әдісі:сұрақ-жауап,түсіндіру,көрнекілік.СТО стратегиялары.
Түрі:аралас.
Көрнекілігі:тірек-сызба,топтық тапсырмалар,сөзжұмбақ,семантикалық
карта,ойын..
Пәнаралық байланыс:дүниетану,әдебиет.
Барысы:
Ұйымдастыру кезеңі.
-топқа бөлініп отыру.
-психологиялық дайындық.
Қуанамын мен де ,
Қуанасың сенде .
Қуанайық бәріміз,
Арайлап атқан күнге.
[pic]
Жаңа тақырып.
1.Қызығушылықты ояту.
Сабағымыздың тақырыбын білу үшін суретті сөзжұмбақты шешіп алайық.
[pic]
Сонымен,бүгінгі тақырыбымыз сөйлем.Ал, қазір сөйлем туралы алдыңғы сыныпта
алған білімімізді пысықтаймыз.
Пысықтауды «Бәйге» ойыны арқылы жүргіземіз.
[pic]
1.Сол жақтағы 30- Сөйлем неден құралады?
2. Ортадағы 40- Сөйлем қандай әріптен құрылады?
3. Оң жақтағы 20- Сөйлемдегі сөздер қалай жазылады?
4. Сол жақтағы20- Сөйлем аяқталған соң қандай тыныс белгісі қойылады?
5. Ортадағы 50- Сөз таптарын ата?
6. Оң жақтағы 30- Сөз неден құралады?
7. Сол жақтағы 10- Мәтін дегеніміз не?
8. Ортадағы 60- Сөйлем қандай ойды білдіреді?
9. Сол жақтағы10- Сөйлем нешеге бөлінеді?
2. Мағынаны тану кезеңі
1. Қазір дәптерлеріңе бүгінгі күн мен айды жазамыз.
2. Көркем жазу. Берілген сөзді әдемі көркем етіп жазып шығамыз.
3. Оқулықпен жұмыс.
1-жаттығу.Берілген сұраулы сөйлемдерді хабарлы сөйлемге айналдырып жазу.Әр
топ бір-бір сөйлемнен айналдырып жазады.
1 топ.Қуаныштың анасы қайда жұмыс істейді?
2 топ.Көгершін қалай ұшты?
3 топ.Бір жылда неше ай бар?
4.Сергіту сәті.
Көзге арналған жаттығулар
5.Семантикалық картамен жұмыс.
3 топқа семантикалық карта тарату
Құрастырған сөйлемді дәптерге жазу
[pic]
[pic]

[pic]
6.Жұмбақ шешу.
Балалар,қазір мен сендерге сөйлемнің түрлеріне байланысты жұмбақ
жасырамын.Ал, сендер ойлана отырып, табыңдар.
1 топқа. Өзім сөзден тұрамын
Хабар мен нүкте жинағым.
(хабарлы
сөйлем)
2 топқа. Менде сөзден тұрамын
Сұраулы ойды құрадым
Өзгеден жауап сұрадым.
(сұраулы
сөйлем)
3 топқа. Қуану,ренжу,өкіну,
Мақсатым соны сездіру.
Ұранды да айтамын,
Қарқындап барып қайтамын
(лепті
сөйлем)
Сонда сөйлем нешеге бөлінуші еді? Сызбаға түсірейік.
[pic]
3-жаттығу.Мәтінді түсініп оқып,ондағы сөйлем санын анықтау.Тиісті тыныс
белгілерін қою.Әр топ бір азат жолдан оқып тыныс белгілерін қойып шығад
[pic]

[pic]
9.Бекіту.Сызба толтыру арқылы.
Бүгін сабақта біз сендермен сөйлемді еске түсірдік.
Соны сызбаға түсірейік.
[pic]
10.Үйге тапсырма.
4-жаттығу.
11.Бағалау.

Ұқсас жұмыстар
Сөздерді сипаттау
Үміт кемесі мүмкіндігі шектеулі оқушылармен жұмыс
Жаңа сөздерді жаттау
Сөз құрамы. 4-сынып
Дүниетану сабағына арналған қысқа мерзімді жоспар. 1 сынып
Үстеудің түрлерін ажырату
Қазақ тілі 4 сынып. "етістік"
1020 тест кітапшаларындағы туындыларды шығару
Айналу денелерінің көлемдері
Төлді қалай шақырады? дауыссыз дыбыстар
Пәндер