Сабақ жоспары :: Информатика
Файл қосу
Робот техникасының негіздері, пайдалану салалары, түрлері
Қызылорда қаласы
Ы. Алтынсарин атындағы №10 мектеп-лицейдің информатика пәні мұғалімі
Карашаева Сауле Жарасбековна
Сабақ №1
|Сабақ |Робот техникасы курсына кіріспе: Робот техникасының негіздері, |
|тақырыбы|пайдалану салалары, түрлері |
|Жалпы |Робот техникасы негіздерін түсінеді, «робот» ұғымымен танысады, |
|мақсаты |роботтардың түрлерін және пайдалану салаларын зерттейді. |
| |Робот терминінің мағынасын анықтайды, механиканың дамуы және |
| |адамзаттың техникалық жетістіктері туралы біледі. |
|Оқу |Робот техникасы негіздерін түсіндіру, «робот» ұғымымен таныстыру, |
|нәтижесі|роботтардың түрлерін және пайдалану салаларын зерттеу. |
| |Робот терминінің мағынасын анықтау, механиканың дамуы және |
| |адамзаттың техникалық жетістіктері туралы айту. |
|Әдіс-тәс|Топпен жұмыс, сұрақ-жауап , ассоциация құру, диалог, ролдік ойындар,|
|іл |мини-жоба қорғау. |
|Негізгі |«Робот» ұғымына анықтама беру; |
|идеялар |Робот және оның түрлері және пайдалану салаларын талдату; |
| |Роботты қалай қолдану керек екендігі жайлы мағлұмат беру; |
| |Адамзаттың техникалық жетістіктері мен механиканың дамуы туралы |
| |оқушы бойында түсінік қалыптастыру; |
|Уақыт |Сабақ барысының | Оқушылардың іс-әрекеті |Ресурстар |
| |іс- әрекеті | | |
|2 мин | І.Ұйымдастыру |Оқушылар таныстырылым көрді |таныстырылым |
| |кезеңі | | |
| |Психологиялық көңіл| | |
| |күйін көтеру | | |
| |Музыкалық тілек | | |
| |(слайд) | | |
|2 мин |ІІ. Оқушыларды |Оқушылар тұрмыстық техника(қысқа| |
| |топқа бөлу |толқынды пеш, тоңазытқыш, |Техника |
| |("Техника түрлері" |шаңсорғыш, теледидар), |түрлерінің |
| |бойынша 3 топқа |өндірістік техника (крандар, |суреттері |
| |бөлу) |машина құрастыру құралдары және | |
| | |т.б.)және медицина саласындағы | |
| | |техникалар (лазерлер, рентген | |
| | |құралы, УЗИ құралы)бойынша 3 | |
| | |топқа бөлінеді | |
|6 мин |ІІІ. «Миға шабуыл» |Оқушылар интербелсенді тақтадан |мультфильм |
| |«РОБОТ» туралы |мультфильм көреді | |
| |мультфильм | | |
|3 мин | «Ойлан, бірік, |Оқушылар тақырыпты оқып, ойына |«Робот |
| |бөліс» тәсілі |келген идеяларды барынша көп |техникасына |
| |арқылы Робот |жазады (Ойлан). Одан кейін олар |кіріспе» |
| |техникасы курсына |өз идеяларын әріптестерімен |тақырыбы мәтіні|
| |кіріспе тақырыбын |біріктіреді (Бірік) және соңында| |
| |талқылау |оқушылар тақырыпты талқылауды | |
| | |бастайды (Бөліс). | |
| | |[pic] | |
|5 мин |Бейнебаян |Оқушылар интербелсенді тақта |Бейнебаян |
| |Робот техникасына |арқылы «Робот техникасы» жайлы | |
| |кіріспе |бейнебаян көреді | |
|7 мин |ІV. Жоба қорғау |Әр топтың оқушылары «Робот» |Плакат, маркер |
| | |тақырыбына постар арқылы жоба | |
| | |қорғап шығады | |
|3 мин |Бағалау |Оқушылар қарсы топтарды " Екі | |
| |" Екі жұлдыз, бір |жұлдыз, бір тілек" әдісі бойынша| |
| |тілек" әдісі |топтық өзара бағалау жүргізеді | |
| |бойынша топтық | | |
| |өзара бағалау | | |
|3 мин |Сергіту |Оқушылар таныс бейне баянда |Бейнебаян |
| |Аю іс-қимылын би |көрсетілген аю іс-қимылын би | |
| |әуенінің |әуенінің сүйемелдеуімен | |
| |сүйемелдеуімен |қайталайды | |
| |қайталау | | |
|8 мин |Бекіту |Оқушылар бингода шыққан |таныстырылым |
| |«Бинго» ойыны |сұрақтарға жауап бере отырып, | |
| |арқылы. |білімдерін пысықтайды | |
| |Интербелсенді тақта| | |
| |көмегімен бүгінгі | | |
| |жаңа сабаққа | | |
| |қатысты сұрақтар | | |
| |қою. | | |
|2 мин |Бағалау |Жақсы жауап берген оқушы – |Қызыл, жасыл |
| | |Орташа жауап берген – |және сары түсті|
| | |Нашар жауап берген – |бесжұлдыздар |
| | |жинайды | |
|2 мин |Рефлексия |Оқушы |Таратпалар |
| | |аты-жөні:_______________________| |
| | |__ | |
| | |[pic] | |
| | |Сіз үйренген үш жаңа нәрсені | |
| | |атаңыз: | |
| | |«Не білдім?» | |
| | |«Не үйрендім?» | |
| | |«Не қиын болды?» | |
|1 мин |Бағалау |Белсенді қатысқан топ пен жеке |Мадақтау |
| |Белсенді қатысқан |көшбасшылық қабілеті байқалған |сөздері |
| |топты формативті |оқушылар формативті бағаланады.| |
| |бағалау. | | |
|1 мин |V. Үйге тапсырма |Тақырыпқа байланысты қосымша |Интернет |
| | |ізденіп, зерттеу жұмысын | |
| | |жүргізу. Оқулықтан тақырыпты | |
| | |оқып, әр оқушы бес сұрақтан | |
| | |тұратын тест дайындап келу. | |
Оқушы аты-жөні:_______________________________
[pic]
Сіз үйренген үш жаңа нәрсені атаңыз:
«Не білдім?»
«Не үйрендім?»
«Не қиын болды?»
Робот техникасы курсына кіріспе: Робот техникасының негіздері,
пайдалану салалары, түрлері
Робот (чех. robot, robota — еріксіз еңбек, rob — құл; чех жазушысы К.
Чапек ойлап шығарған сөз, ол алғашқы ұғымында “жұмысқа шебер адам”
мағынасында қолданылды) — антропоморфтық (адам тәрізді) әрекеттер, қимылдар
жасайтын машина; адам жүрісі мен қимылын еліктететін автоматтандырылған
кұрылғы.[1]
Робот қоршаған әлеммен әрекеттескен кезде адамның (жануарлардың) қызметтері
мен іс-әрекеттерін ішінара немесе толық атқарады. Алғашқы роботтар адамның
қозғалысы мен сырт пішінін қайталады. Олар ойын-сауық мақсаттарында
пайдаланылды. Қазіргі кезде тұрмыстағы көптеген қызметтерді атқаратын,
қадағалайтын, мүгедектер мен сәбилерге көмекші, көңілін аулайтын, т.б.
роботтар жасалынды, интеллектуалдық роботтар да пайда бола бастады.
Робот техниканың дамуы барысында адамдарды бір сарынды ауыр жұмыстардан,
жоғары радиациялы, жоғары немесе төмен температура жағдайларындағы және
адам қатынауы қиын жерлердегі (су астында, ғарышта) жұмыстардан
босататынавтоматтық құрылғылар мен механизмдер түрінде жасалып, олар үнемі
жетілдіріле түсуде. Мұндай құрылғылар мен механизмдер өнеркәсіптік роботтар
деп аталады. Өнеркәсіптік роботтар – өндіріс процесінде адамның қозғалу
және басқару сияқты іс-әрекеттерін (өндіріс заттарының орнын ауыстыру
т.с.с.) және технологиялық құралдардың (айла-тетіктердің) қызметтерін
орындайтын автоматтық машина. Адамның қатысуынсыз бір немесе бірнеше
технологиялық операцияны, өңделетін бұйымды тиеу мен түсіруді қоса алғанда
автоматты түрде орындайтын технологиялық өңдеуші машиналардың, өндірістік
машиналардың, тасымалдау және көмекші жабдықтардың жиынтығын робот-
техникалық кешен деп атайды. Робот-техникалық кешеннің, әдетте, электрондық
есептеу машинасы(ЭЕМ) немесе микроконтроллер негізіндегі бағдарламалық
басқару жүйесі болады. Робот-техникалық кешен “адамсыз технологияны”
енгізудің негізі болып табылатын икемді өндіріс жүйелерінің бастапқы буыны
болып табылады. Робот-техникалық кешенді пайдалану жұмыс күшінің тапшылығы
жағдайында өте маңызды.
.
[pic]
Ы. Алтынсарин атындағы №10 мектеп-лицейдің информатика пәні мұғалімі
Карашаева Сауле Жарасбековна
Сабақ №1
|Сабақ |Робот техникасы курсына кіріспе: Робот техникасының негіздері, |
|тақырыбы|пайдалану салалары, түрлері |
|Жалпы |Робот техникасы негіздерін түсінеді, «робот» ұғымымен танысады, |
|мақсаты |роботтардың түрлерін және пайдалану салаларын зерттейді. |
| |Робот терминінің мағынасын анықтайды, механиканың дамуы және |
| |адамзаттың техникалық жетістіктері туралы біледі. |
|Оқу |Робот техникасы негіздерін түсіндіру, «робот» ұғымымен таныстыру, |
|нәтижесі|роботтардың түрлерін және пайдалану салаларын зерттеу. |
| |Робот терминінің мағынасын анықтау, механиканың дамуы және |
| |адамзаттың техникалық жетістіктері туралы айту. |
|Әдіс-тәс|Топпен жұмыс, сұрақ-жауап , ассоциация құру, диалог, ролдік ойындар,|
|іл |мини-жоба қорғау. |
|Негізгі |«Робот» ұғымына анықтама беру; |
|идеялар |Робот және оның түрлері және пайдалану салаларын талдату; |
| |Роботты қалай қолдану керек екендігі жайлы мағлұмат беру; |
| |Адамзаттың техникалық жетістіктері мен механиканың дамуы туралы |
| |оқушы бойында түсінік қалыптастыру; |
|Уақыт |Сабақ барысының | Оқушылардың іс-әрекеті |Ресурстар |
| |іс- әрекеті | | |
|2 мин | І.Ұйымдастыру |Оқушылар таныстырылым көрді |таныстырылым |
| |кезеңі | | |
| |Психологиялық көңіл| | |
| |күйін көтеру | | |
| |Музыкалық тілек | | |
| |(слайд) | | |
|2 мин |ІІ. Оқушыларды |Оқушылар тұрмыстық техника(қысқа| |
| |топқа бөлу |толқынды пеш, тоңазытқыш, |Техника |
| |("Техника түрлері" |шаңсорғыш, теледидар), |түрлерінің |
| |бойынша 3 топқа |өндірістік техника (крандар, |суреттері |
| |бөлу) |машина құрастыру құралдары және | |
| | |т.б.)және медицина саласындағы | |
| | |техникалар (лазерлер, рентген | |
| | |құралы, УЗИ құралы)бойынша 3 | |
| | |топқа бөлінеді | |
|6 мин |ІІІ. «Миға шабуыл» |Оқушылар интербелсенді тақтадан |мультфильм |
| |«РОБОТ» туралы |мультфильм көреді | |
| |мультфильм | | |
|3 мин | «Ойлан, бірік, |Оқушылар тақырыпты оқып, ойына |«Робот |
| |бөліс» тәсілі |келген идеяларды барынша көп |техникасына |
| |арқылы Робот |жазады (Ойлан). Одан кейін олар |кіріспе» |
| |техникасы курсына |өз идеяларын әріптестерімен |тақырыбы мәтіні|
| |кіріспе тақырыбын |біріктіреді (Бірік) және соңында| |
| |талқылау |оқушылар тақырыпты талқылауды | |
| | |бастайды (Бөліс). | |
| | |[pic] | |
|5 мин |Бейнебаян |Оқушылар интербелсенді тақта |Бейнебаян |
| |Робот техникасына |арқылы «Робот техникасы» жайлы | |
| |кіріспе |бейнебаян көреді | |
|7 мин |ІV. Жоба қорғау |Әр топтың оқушылары «Робот» |Плакат, маркер |
| | |тақырыбына постар арқылы жоба | |
| | |қорғап шығады | |
|3 мин |Бағалау |Оқушылар қарсы топтарды " Екі | |
| |" Екі жұлдыз, бір |жұлдыз, бір тілек" әдісі бойынша| |
| |тілек" әдісі |топтық өзара бағалау жүргізеді | |
| |бойынша топтық | | |
| |өзара бағалау | | |
|3 мин |Сергіту |Оқушылар таныс бейне баянда |Бейнебаян |
| |Аю іс-қимылын би |көрсетілген аю іс-қимылын би | |
| |әуенінің |әуенінің сүйемелдеуімен | |
| |сүйемелдеуімен |қайталайды | |
| |қайталау | | |
|8 мин |Бекіту |Оқушылар бингода шыққан |таныстырылым |
| |«Бинго» ойыны |сұрақтарға жауап бере отырып, | |
| |арқылы. |білімдерін пысықтайды | |
| |Интербелсенді тақта| | |
| |көмегімен бүгінгі | | |
| |жаңа сабаққа | | |
| |қатысты сұрақтар | | |
| |қою. | | |
|2 мин |Бағалау |Жақсы жауап берген оқушы – |Қызыл, жасыл |
| | |Орташа жауап берген – |және сары түсті|
| | |Нашар жауап берген – |бесжұлдыздар |
| | |жинайды | |
|2 мин |Рефлексия |Оқушы |Таратпалар |
| | |аты-жөні:_______________________| |
| | |__ | |
| | |[pic] | |
| | |Сіз үйренген үш жаңа нәрсені | |
| | |атаңыз: | |
| | |«Не білдім?» | |
| | |«Не үйрендім?» | |
| | |«Не қиын болды?» | |
|1 мин |Бағалау |Белсенді қатысқан топ пен жеке |Мадақтау |
| |Белсенді қатысқан |көшбасшылық қабілеті байқалған |сөздері |
| |топты формативті |оқушылар формативті бағаланады.| |
| |бағалау. | | |
|1 мин |V. Үйге тапсырма |Тақырыпқа байланысты қосымша |Интернет |
| | |ізденіп, зерттеу жұмысын | |
| | |жүргізу. Оқулықтан тақырыпты | |
| | |оқып, әр оқушы бес сұрақтан | |
| | |тұратын тест дайындап келу. | |
Оқушы аты-жөні:_______________________________
[pic]
Сіз үйренген үш жаңа нәрсені атаңыз:
«Не білдім?»
«Не үйрендім?»
«Не қиын болды?»
Робот техникасы курсына кіріспе: Робот техникасының негіздері,
пайдалану салалары, түрлері
Робот (чех. robot, robota — еріксіз еңбек, rob — құл; чех жазушысы К.
Чапек ойлап шығарған сөз, ол алғашқы ұғымында “жұмысқа шебер адам”
мағынасында қолданылды) — антропоморфтық (адам тәрізді) әрекеттер, қимылдар
жасайтын машина; адам жүрісі мен қимылын еліктететін автоматтандырылған
кұрылғы.[1]
Робот қоршаған әлеммен әрекеттескен кезде адамның (жануарлардың) қызметтері
мен іс-әрекеттерін ішінара немесе толық атқарады. Алғашқы роботтар адамның
қозғалысы мен сырт пішінін қайталады. Олар ойын-сауық мақсаттарында
пайдаланылды. Қазіргі кезде тұрмыстағы көптеген қызметтерді атқаратын,
қадағалайтын, мүгедектер мен сәбилерге көмекші, көңілін аулайтын, т.б.
роботтар жасалынды, интеллектуалдық роботтар да пайда бола бастады.
Робот техниканың дамуы барысында адамдарды бір сарынды ауыр жұмыстардан,
жоғары радиациялы, жоғары немесе төмен температура жағдайларындағы және
адам қатынауы қиын жерлердегі (су астында, ғарышта) жұмыстардан
босататынавтоматтық құрылғылар мен механизмдер түрінде жасалып, олар үнемі
жетілдіріле түсуде. Мұндай құрылғылар мен механизмдер өнеркәсіптік роботтар
деп аталады. Өнеркәсіптік роботтар – өндіріс процесінде адамның қозғалу
және басқару сияқты іс-әрекеттерін (өндіріс заттарының орнын ауыстыру
т.с.с.) және технологиялық құралдардың (айла-тетіктердің) қызметтерін
орындайтын автоматтық машина. Адамның қатысуынсыз бір немесе бірнеше
технологиялық операцияны, өңделетін бұйымды тиеу мен түсіруді қоса алғанда
автоматты түрде орындайтын технологиялық өңдеуші машиналардың, өндірістік
машиналардың, тасымалдау және көмекші жабдықтардың жиынтығын робот-
техникалық кешен деп атайды. Робот-техникалық кешеннің, әдетте, электрондық
есептеу машинасы(ЭЕМ) немесе микроконтроллер негізіндегі бағдарламалық
басқару жүйесі болады. Робот-техникалық кешен “адамсыз технологияны”
енгізудің негізі болып табылатын икемді өндіріс жүйелерінің бастапқы буыны
болып табылады. Робот-техникалық кешенді пайдалану жұмыс күшінің тапшылығы
жағдайында өте маңызды.
.
[pic]
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz