Робот техникасының тарихы мен болашағы

Сабақ: 1. 2
Мектеп: 262 мектеп-гимназия
Сабақ: 1. 2: Күні:
Мектеп: 262 мектеп-гимназия: Мұғалімнің аты-жөні:Жубаниязова Аэлита
Сабақ: 1. 2: Сынып:
Мектеп: 262 мектеп-гимназия: Қатысушылар саны:
Жоқтар саны:
Сабақ: 1. 2: Тақырыбы
Мектеп: 262 мектеп-гимназия: Робот техникасының тарихы мен болашағы
Сабақ: 1. 2: Сабақ мақсаты
Мектеп: 262 мектеп-гимназия: Робот техникасының тарихымен және болашағымен танысу
Сабақ: 1. 2: Күтілетін нәтиже
Мектеп: 262 мектеп-гимназия: Робот техникасының тарихымен және болашағымен танысады
Сабақ: 1. 2: Сілтемелер
Мектеп: 262 мектеп-гимназия: Интернет желісі, «Робототехника» презентациясы, жоспар
Сабақ: 1. 2: Қолданылатын әдіс тәсілдер
Мектеп: 262 мектеп-гимназия: Акт, Джигсо2, Топтық, жұптық, жеке жұмыстар, өзін өзі бағалау, өзара бағалау
Сабақ: 1. 2: Ресурстар
Мектеп: 262 мектеп-гимназия: Дидактикалық материалдар, таратпалар, жұмыс дәптері, бағалау парақтары
Сабақ: 1. 2: Сабақ барысы
Сабақ: 1. 2: Сабақ кезеңдері
Мектеп: 262 мектеп-гимназия: Мұғалімнің іс әрекеті
Оқушының іс әрекеті
Сабақ: 1. 2: Басы
Мектеп: 262 мектеп-гимназия:
  • Оқушымен сәлемдесу
  • Сыныпты түгелдеу

Жеке жұмыс «Аяқталмаған тезис»

Алдыңғы сабақта өтілген «Робот техникасының негіздері, пайдалану салалары, түрлері» тақырыбына байланысты сөйлемдер тізбегі жазылған парақтар таратылады. Интерактивті тақтада дұрыс жауаптар көрсетіліп кері байланыс жасалады

Қиынды кеспелерді таңдау арқылы оқушылар топқа бірігеді

1топ «Робот»

2 топ «Адам»

«Ой қозғау» /3 мин/ Сұрақтар қоя отырып жаңа тақырыпты ашу;

Сабақтың мақсатымен таныстыру;

Джигсо2 әдісі . /15 мин/ 2 топқа мәтін таратылады. Топпен бірлесіп оқып талқылайды.

Топпен жұмыс «Мозайка әдісі» /5 мин/

Әр топқа таратпа қағаздар беріледі, солардан қажетті өрнекті құрастыру керек. Топтар бір бірін «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» арқылы бағалайды

Сергіту сәті «Иә-Жоқ» ойыны арқылы өтеді

Жеке тапсырма «Кестені толтыр» /5 мин/

Оқушылар берілген кестені толтырады. Жұппен тексереді

Мұғаліммен амандасады, сабаққа даярлау

Дұрыс жауаптарын тауып керек жеріне жазады, тақтада көрсетілген критерий арқылы өз қателерін түзетіп, өзін өзі бағалайды

Топқа бөлінеді

Жаңа сабақтың тақырыбын ашады

Сабақтың мақсатымен танысады;

Мәтінді талқылау

Топпен жұмыс/постермен жұмыс/ жасайды

Кестені жеке толтырады, жұппен тексеріп бағалайды

Сабақ: 1. 2: Қорытынды
Мектеп: 262 мектеп-гимназия: 61-62 беттегі тест сұрақтарына жауап беру
Сұрақтарға ауызша жауап береді
Сабақ: 1. 2:

Бағалау

2 мин

Мектеп: 262 мектеп-гимназия: Сабаққа белсенді қатысқан оқушылар бағаланады және топтар бірбірін бағалайды
Сабақ: 1. 2:

Үйге тапсырма

1 мин

Мектеп: 262 мектеп-гимназия: «Робот техникасының тарихы және болашығы» тақырыбына байланысты интернет желісінен қосымша мағлұматтар іздестіру.
Сабақ: 1. 2:

Кері байланыс

2 минут

Мектеп: 262 мектеп-гимназия: Оқушылардың бүгінгі сабақтан не түсінгендерін, білгендерін, қандай нәтижеге жеткендігін білу
Стикерге пікірін жазады

Ұқсас жұмыстар
Робот техникасының тарихы және болашағы
РОБОТО ТЕХНИКА
Робот техникасының негіздері, пайдалану салалары, түрлері
Роботтың қолын қозғалту Орташа Мотордың блогы
Робот техникасы Қазақстан мектептерінде
Қолжетімді материалдан жасалған роботтар
Моторлар мен датчиктер
Есептеу техникасының даму кезеңдерін санамалау
ЦИФРЛЫҚ САУАТТЫЛЫҚ
Лабиринттан шығу жолды табу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz