Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Робот техникасының тарихы мен болашағы
|Сабақ: 1.2 |Мектеп: 262 мектеп-гимназия |
|Күні: |Мұғалімнің аты-жөні:Жубаниязова Аэлита |
|Сынып: |Қатысушылар саны: |Жоқтар саны: |
|Тақырыбы |Робот техникасының тарихы мен болашағы |
|Сабақ мақсаты |Робот техникасының тарихымен және болашағымен танысу |
|Күтілетін нәтиже | |
| |Робот техникасының тарихымен және болашағымен танысады |
|Сілтемелер |Интернет желісі, «Робототехника» презентациясы, жоспар |
|Қолданылатын әдіс |Акт, Джигсо2, Топтық, жұптық, жеке жұмыстар, өзін өзі |
|тәсілдер |бағалау, өзара бағалау |
|Ресурстар |Дидактикалық материалдар, таратпалар, жұмыс дәптері, |
| |бағалау парақтары |
|Сабақ барысы |
|Сабақ кезеңдері |Мұғалімнің іс әрекеті |Оқушының іс әрекеті |
|Басы |Оқушымен сәлемдесу |Мұғаліммен амандасады, |
| |Сыныпты түгелдеу |сабаққа даярлау |
| |Жеке жұмыс «Аяқталмаған тезис» | |
| |Алдыңғы сабақта өтілген «Робот |Дұрыс жауаптарын тауып керек|
| |техникасының негіздері, |жеріне жазады, тақтада |
| |пайдалану салалары, түрлері» |көрсетілген критерий арқылы |
| |тақырыбына байланысты сөйлемдер |өз қателерін түзетіп, өзін |
| |тізбегі жазылған парақтар |өзі бағалайды |
| |таратылады. Интерактивті тақтада| |
| |дұрыс жауаптар көрсетіліп кері | |
| |байланыс жасалады | |
| |Қиынды кеспелерді таңдау арқылы | |
| |оқушылар топқа бірігеді | |
| |1топ «Робот» | |
| |2 топ «Адам» |Топқа бөлінеді |
| | | |
| |«Ой қозғау» /3 мин/ Сұрақтар қоя| |
| |отырып жаңа тақырыпты ашу; |Жаңа сабақтың тақырыбын |
| |Сабақтың мақсатымен таныстыру; |ашады |
| |Джигсо2 әдісі. /15 мин/ 2 топқа | |
| |мәтін таратылады. Топпен |Сабақтың мақсатымен |
| |бірлесіп оқып талқылайды. |танысады; |
| |Топпен жұмыс «Мозайка әдісі» /5 | |
| |мин/ |Мәтінді талқылау |
| |Әр топқа таратпа қағаздар | |
| |беріледі, солардан қажетті | |
| |өрнекті құрастыру керек. Топтар |Топпен жұмыс/постермен |
| |бір бірін «Екі жұлдыз, бір |жұмыс/ жасайды |
| |ұсыныс» арқылы бағалайды | |
| | | |
| |Сергіту сәті «Иә-Жоқ» ойыны | |
| |арқылы өтеді | |
| | | |
| |Жеке тапсырма «Кестені толтыр» | |
| |/5 мин/ | |
| |Оқушылар берілген кестені | |
| |толтырады. Жұппен тексереді |Кестені жеке толтырады, |
| | |жұппен тексеріп бағалайды |
|Қорытынды |61-62 беттегі тест сұрақтарына |Сұрақтарға ауызша жауап |
| |жауап беру |береді |
|Бағалау |Сабаққа белсенді қатысқан | |
|2 мин |оқушылар бағаланады және топтар | |
| |бірбірін бағалайды | |
|Үйге тапсырма |«Робот техникасының тарихы және | |
|1 мин |болашығы» тақырыбына байланысты | |
| |интернет желісінен қосымша | |
| |мағлұматтар іздестіру. | |
|Кері байланыс |Оқушылардың бүгінгі сабақтан не |Стикерге пікірін жазады |
|2 минут |түсінгендерін, білгендерін, | |
| |қандай нәтижеге жеткендігін білу| |
|Күні: |Мұғалімнің аты-жөні:Жубаниязова Аэлита |
|Сынып: |Қатысушылар саны: |Жоқтар саны: |
|Тақырыбы |Робот техникасының тарихы мен болашағы |
|Сабақ мақсаты |Робот техникасының тарихымен және болашағымен танысу |
|Күтілетін нәтиже | |
| |Робот техникасының тарихымен және болашағымен танысады |
|Сілтемелер |Интернет желісі, «Робототехника» презентациясы, жоспар |
|Қолданылатын әдіс |Акт, Джигсо2, Топтық, жұптық, жеке жұмыстар, өзін өзі |
|тәсілдер |бағалау, өзара бағалау |
|Ресурстар |Дидактикалық материалдар, таратпалар, жұмыс дәптері, |
| |бағалау парақтары |
|Сабақ барысы |
|Сабақ кезеңдері |Мұғалімнің іс әрекеті |Оқушының іс әрекеті |
|Басы |Оқушымен сәлемдесу |Мұғаліммен амандасады, |
| |Сыныпты түгелдеу |сабаққа даярлау |
| |Жеке жұмыс «Аяқталмаған тезис» | |
| |Алдыңғы сабақта өтілген «Робот |Дұрыс жауаптарын тауып керек|
| |техникасының негіздері, |жеріне жазады, тақтада |
| |пайдалану салалары, түрлері» |көрсетілген критерий арқылы |
| |тақырыбына байланысты сөйлемдер |өз қателерін түзетіп, өзін |
| |тізбегі жазылған парақтар |өзі бағалайды |
| |таратылады. Интерактивті тақтада| |
| |дұрыс жауаптар көрсетіліп кері | |
| |байланыс жасалады | |
| |Қиынды кеспелерді таңдау арқылы | |
| |оқушылар топқа бірігеді | |
| |1топ «Робот» | |
| |2 топ «Адам» |Топқа бөлінеді |
| | | |
| |«Ой қозғау» /3 мин/ Сұрақтар қоя| |
| |отырып жаңа тақырыпты ашу; |Жаңа сабақтың тақырыбын |
| |Сабақтың мақсатымен таныстыру; |ашады |
| |Джигсо2 әдісі. /15 мин/ 2 топқа | |
| |мәтін таратылады. Топпен |Сабақтың мақсатымен |
| |бірлесіп оқып талқылайды. |танысады; |
| |Топпен жұмыс «Мозайка әдісі» /5 | |
| |мин/ |Мәтінді талқылау |
| |Әр топқа таратпа қағаздар | |
| |беріледі, солардан қажетті | |
| |өрнекті құрастыру керек. Топтар |Топпен жұмыс/постермен |
| |бір бірін «Екі жұлдыз, бір |жұмыс/ жасайды |
| |ұсыныс» арқылы бағалайды | |
| | | |
| |Сергіту сәті «Иә-Жоқ» ойыны | |
| |арқылы өтеді | |
| | | |
| |Жеке тапсырма «Кестені толтыр» | |
| |/5 мин/ | |
| |Оқушылар берілген кестені | |
| |толтырады. Жұппен тексереді |Кестені жеке толтырады, |
| | |жұппен тексеріп бағалайды |
|Қорытынды |61-62 беттегі тест сұрақтарына |Сұрақтарға ауызша жауап |
| |жауап беру |береді |
|Бағалау |Сабаққа белсенді қатысқан | |
|2 мин |оқушылар бағаланады және топтар | |
| |бірбірін бағалайды | |
|Үйге тапсырма |«Робот техникасының тарихы және | |
|1 мин |болашығы» тақырыбына байланысты | |
| |интернет желісінен қосымша | |
| |мағлұматтар іздестіру. | |
|Кері байланыс |Оқушылардың бүгінгі сабақтан не |Стикерге пікірін жазады |
|2 минут |түсінгендерін, білгендерін, | |
| |қандай нәтижеге жеткендігін білу| |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz