Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Робот техникасының тарихы мен болашағы

|Сабақ: 1.2 |Мектеп: 262 мектеп-гимназия |
|Күні: |Мұғалімнің аты-жөні:Жубаниязова Аэлита |
|Сынып: |Қатысушылар саны: |Жоқтар саны: |
|Тақырыбы |Робот техникасының тарихы мен болашағы |
|Сабақ мақсаты |Робот техникасының тарихымен және болашағымен танысу |
|Күтілетін нәтиже | |
| |Робот техникасының тарихымен және болашағымен танысады |
|Сілтемелер |Интернет желісі, «Робототехника» презентациясы, жоспар |
|Қолданылатын әдіс |Акт, Джигсо2, Топтық, жұптық, жеке жұмыстар, өзін өзі |
|тәсілдер |бағалау, өзара бағалау |
|Ресурстар |Дидактикалық материалдар, таратпалар, жұмыс дәптері, |
| |бағалау парақтары |
|Сабақ барысы |
|Сабақ кезеңдері |Мұғалімнің іс әрекеті |Оқушының іс әрекеті |
|Басы |Оқушымен сәлемдесу |Мұғаліммен амандасады, |
| |Сыныпты түгелдеу |сабаққа даярлау |
| |Жеке жұмыс «Аяқталмаған тезис» | |
| |Алдыңғы сабақта өтілген «Робот |Дұрыс жауаптарын тауып керек|
| |техникасының негіздері, |жеріне жазады, тақтада |
| |пайдалану салалары, түрлері» |көрсетілген критерий арқылы |
| |тақырыбына байланысты сөйлемдер |өз қателерін түзетіп, өзін |
| |тізбегі жазылған парақтар |өзі бағалайды |
| |таратылады. Интерактивті тақтада| |
| |дұрыс жауаптар көрсетіліп кері | |
| |байланыс жасалады | |
| |Қиынды кеспелерді таңдау арқылы | |
| |оқушылар топқа бірігеді | |
| |1топ «Робот» | |
| |2 топ «Адам» |Топқа бөлінеді |
| | | |
| |«Ой қозғау» /3 мин/ Сұрақтар қоя| |
| |отырып жаңа тақырыпты ашу; |Жаңа сабақтың тақырыбын |
| |Сабақтың мақсатымен таныстыру; |ашады |
| |Джигсо2 әдісі. /15 мин/ 2 топқа | |
| |мәтін таратылады. Топпен |Сабақтың мақсатымен |
| |бірлесіп оқып талқылайды. |танысады; |
| |Топпен жұмыс «Мозайка әдісі» /5 | |
| |мин/ |Мәтінді талқылау |
| |Әр топқа таратпа қағаздар | |
| |беріледі, солардан қажетті | |
| |өрнекті құрастыру керек. Топтар |Топпен жұмыс/постермен |
| |бір бірін «Екі жұлдыз, бір |жұмыс/ жасайды |
| |ұсыныс» арқылы бағалайды | |
| | | |
| |Сергіту сәті «Иә-Жоқ» ойыны | |
| |арқылы өтеді | |
| | | |
| |Жеке тапсырма «Кестені толтыр» | |
| |/5 мин/ | |
| |Оқушылар берілген кестені | |
| |толтырады. Жұппен тексереді |Кестені жеке толтырады, |
| | |жұппен тексеріп бағалайды |
|Қорытынды |61-62 беттегі тест сұрақтарына |Сұрақтарға ауызша жауап |
| |жауап беру |береді |
|Бағалау |Сабаққа белсенді қатысқан | |
|2 мин |оқушылар бағаланады және топтар | |
| |бірбірін бағалайды | |
|Үйге тапсырма |«Робот техникасының тарихы және | |
|1 мин |болашығы» тақырыбына байланысты | |
| |интернет желісінен қосымша | |
| |мағлұматтар іздестіру. | |
|Кері байланыс |Оқушылардың бүгінгі сабақтан не |Стикерге пікірін жазады |
|2 минут |түсінгендерін, білгендерін, | |
| |қандай нәтижеге жеткендігін білу| |

Ұқсас жұмыстар
Робот техникасының тарихы және болашағы
РОБОТО ТЕХНИКА
Робот техникасының негіздері, пайдалану салалары, түрлері
Роботтың қолын қозғалту Орташа Мотордың блогы
Робот техникасы Қазақстан мектептерінде
Қолжетімді материалдан жасалған роботтар
Робот дизайн үлгісінің нобайын постерде орындау
Моторлар мен датчиктер
Есептеу техникасының даму кезеңдерін санамалау
ЦИФРЛЫҚ САУАТТЫЛЫҚ
Пәндер