Сабақ жоспары :: Информатика

Файл қосу

Роботтың негізгі үлгісін құрастыру

Бекітемін:___________________

|Қысқа мерзімді жоспар бөлімі |
|Күні: 09.06.2016ж |Мұғалімнің аты-жөні: Уразбаев Жарқынбек |
|Мектеп: |№15 мектеп - лицейі |
|Сынып: |5, 6, 7 |
|Қатысқандар саны: |Қатыспағандар саны: |
|Сабақ тақырыбы |Роботтың негізгі үлгісін құрастыру |
|Осы сабақта қол |Білім стандарты, пән бағдарламасы, ғаламтор материалдары |
|жеткізілетін оқу | |
|мақсаттары (оқу | |
|бағдарламасына сілтеме)| |
|Сабақ мақсаттары | Робот туралы мағлұмат беру, роботтың құралдарымен таныстыру |
|Жетістік критерийлері |-тақырып бойынша жұмыс істей алады; |
| |-сыныптастарын тыңдай алады; |
|Пәнаралық байланыстар |Физика, геометрия, тарих |
|АКТ қолдану дағдылары |Интербелсенді тақта, үлестірме парақшалар, БББ кестесі, |
| |рефлексивті парақ, бағалау парақшалары, бейнетаспа, бағалар |
|Тілдік мақсаттар | |
|Құндылықтарды дарыту | |
|Әдіс - тәсілдері |диалогтік оқыту, сұрақ-жауап әдісі, шығармашылық |
| |жұмыс,грамматикалық көпір, класстер |
|Күтілетін нәтиже |- Сыни тұрғыдан ойлау дағдылары қалыптасады. |
| |- Өздігінен тақырыпты меңгереді. |
| |- Қызығушылықтары артады. |
|Сабақтың жоспарланған |Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |Ресурстар |
|кезеңдері | | |
|Сабақ |Уақыты |Мұғалім іс - әрекеті |Оқушы іс - әрекеті | |
|кезеңдері | | | | |
|Ұйымдастыру |2 мин |Амандасу. Оқушылар |Оқушылар суреттер | |
|кезеңі | |робот-рикша, |қималарымен 3 топқа | |
| | |робот-солдат, |бөлінеді | |
| | |робот-көмекші қималарды | | |
| | |таңдап алады. | | |
| | |Топ құрастыру.БББ | | |
| | |кестесін тарату | | |
| | |[pic][pic][pic] | | |
|Психологиялық |3 мин |«Табыс ағашы» |Қане, жалғыз ағашқа | |
|ахуал | | |қараңыздар. | |
| | | |Әрбіреулеріңізде түрлі | |
| | | |түсті жапырақтар жатыр. | |
| | | |Бір түсті таңдануызда | |
| | | |өтінемін. Ағашымызды түрлі| |
| | | |жапырақтарға жабуға | |
| | | |көмектесейік. Кім жасыл | |
| | | |түс тандады – бүгінгі | |
| | | |сабақта табыс күтіп | |
| | | |тұр.Қызыл түстер – | |
| | | |қарым-қатынас тілейді. | |
| | | |Сары түс- белсенділік | |
| | | |танытады. Көк – табандылық| |
| | | |танытады. Естерінде | |
| | | |болсын, сұлулық өзімізге | |
| | | |байланысты. Ол біздің | |
| | | |күтуіміз және ұмтылуымыз. | |
| | |Критериалды бағалау | | |
| | |беріледі. Әр әрекет |Таймкипер – уақытты | |
| | |бағаланады. Суммативті |қадағалайды | |
| | |бағалау ілініп тұрады. |Спикер – бағалайды әр | |
| | |Топ мүшелерінің рөлін |оқушыны, тапсырмадан соң | |
| | |бөлейік. |ұпайларын санайды | |
| | | |(мониторинг жүргізеді, кім| |
| | | |алда, кім соңында | |
| | | |екенін)айтып отырады. | |
|Үй тапсырмасын|10 мин |Үй тапсырмасын сұрайды |Отандық роботты қалай | |
|тексеру | | |жақсарту керек? Өз ойларын| |
| | | |жазып келу. | |
| | | |Бағалау критерийі | |
| | | |1. 7сөйлем – 5 ұпай | |
| | | |5-6 сөйлем – 4 ұпай | |
| | | |3-4 сөйлем – 3 ұпай | |
| | | |2. Сөйлемдегі сөздердің | |
| | | |орын тәртібі дұрыс - 5 | |
| | | |ұпай | |
| | | |3.Сөйлемдегі сөздердің | |
| | | |орын тәртібінде 1-2 | |
| | | |қателер жіберілген – 4 | |
| | | |ұпай | |
| | | |4.Сөйлем құрастыруда 3-4 | |
| | | |қате – 3 ұпай | |
| | | |Қорытынды баға: мысалы | |
| | | |4-5-3/ 4 баға | |
|Тақырыпқа шығу|4 мин |«Роботтың құрылғылары |Сонымен бейнетаспа не |Уикипедия —|
|Сабақ мақсатын| |туралы» бейнетаспаны |туралы? Ол қандай |ашық |
|айқындау | |көрсету |роботтар? |энциклопеди|
| | | | |ясынан |
| | |Бүгінгі сабақтың мақсаты| |алынған |
| | |қандай? |Оқушылар сабақтың тақырыбы|мәлімет |
| | | |мен мақсатын анықтайды. | |
| | | |Дәптерімізді ашамыз, | |
| | | |бүгінгі күнді жазамыз. | |
| | | |Сабақтың мақсаты қандай | |
| | | |деп ойлайсыңдар? | |
| | | |Мақсаты: Оқушыларға | |
| | | |роботтардың | |
| | | |құралдары,құрастыру | |
| | | |жолдары туралы, олардың | |
| | | |түрлері және олардың | |
| | | |қолданатын орны жайлы | |
| | | |түсінік береміз. | |
| | | |Робот және техника; ағылш.| |
| | | | robotics — роботика, | |
| | | |роботехника– роботтардың | |
| | | |құрылысымен, жұмысы мен | |
| | | |қолдануымен айналысатын, | |
| | | |оған қоса олардың басқару,| |
| | | |сезіну мен мәлімет | |
| | | |өңдеумен айналысатын | |
| | | |механикалық, электр және | |
| | | |электронды инженерия мен | |
| | | |компьютер ғылымдарының | |
| | | |біріккен саласы.  | |
|Негізгі бөлім|9 мин |Оқушыларға мәтінді оқуға|І топ | |
| | |арналған тапсырмалар | | |
|Мәтінді | |беру. |ІІ топ | |
|оқып-танысу | |1.Мәтіннің әр бөлігін | | |
| | |тыңдау. Қандай мақсат |ІІІ топ | |
| | |көздедік? – мәтінді | | |
| | |жеткізу, мазмұндау | | |
| | |2. Оқушыларға мәтін | | |
| | |толығымен таратылады. Не| | |
| | |үшін? – жоспар құру, | | |
| | |қорытынды жазу | | |
|Қорытынды |3 мин+ |Тақырып бойынша |1.Өндірісте өнеркәсіп | |
|Дискуссия |7 мин |дискуссия жүргізу. |роботтарын пайдалану | |
|Сабақтың | |Мақсатымыз не? |тиімді. | |
|басты сәтін | |Ойымызды ортаға салу. |2.Роботтар бірінші кезекте| |
|еске түсіру | |Сұрақ қою. Дәлелдеу. |жұмысшылардың денсаулығына| |
| | | |зиянды және қауіпті | |
| | |-Балалар, өнеркәсіп |операцияларда қолданылады.| |
| | |саласында роботтар | | |
| | |қолдану тиімді ма қалай |3.Мұнда адам-оператор | |
| | |ойлайсындар?  |басқарып отырады. | |
| | | |4.Роботтарды қолданудың | |
| | | |маңыздылығы техникалық | |
| | | |нәтижесі шығарылатын | |
| | | |өнімнің сапасын асыру | |
| | | |болып табылады. | |
| | | |5. Арнайы бағдарлама | |
| | | |бойынша әрекет жасайтын | |
| | | |дәнекерлеу автоматы адамға| |
| | | |қарағанда дәнекерлеуді тез| |
| | | |атқарады. | |
|Рефлексия |3 мин |«Артын үндеу» |Өзінің іс-әрекетін ұғыну | |
| | |Алма ағашы, алмалар, |(өзін-өзі бақылау, | |
| | |жапырақ, гүлдер |толғаныс) | |
| | | |-Біздің сабағымыз | |
| | | |аяқталуда. Сабақ үстінде | |
| | | |керемет ағаш өсті, сол | |
| | | |ағаш арқылы сіздердің | |
| | | |әрбіреулерін сабақтың | |
| | | |пайдасын немесе сабақтың | |
| | | |пайдасыз болғанын көрсете | |
| | | |аласыздар. | |
| | | |Егер сабақ жемісті болса, | |
| | | |мақсатына жетсе – онда | |
| | | |ағашқа алманы іліндер. | |
| | | |Егер сабақ жақсы өтсе, | |
| | | |бірақ одан да жақсы | |
| | | |өткізуге болатын болса | |
| | | |-онда гүлдерді | |
| | | |жабыстырындар. | |
| | | |Егер сабақ басқа сабақтан | |
| | | |айырмашылығы болмаса және | |
| | | |ешқандай жаңалық әкелмесе | |
| | | |– онда жасыл жапырақты | |
| | | |жабыстырыңдар. | |
|Үйге тапсырма |1 мин |Үй тапсырмасын | Шынында да робот – | |
| | |түсіндіреді |біздің болашағымыз ба? | |
| | | |Бағалау критерийі | |
| | | |1.Болашақта роботтарды | |
| | | |қайда қолдануға болады? | |
| | | |2.Келешекте робот қандай | |
| | | |проблема әкеле алады? | |
| | | |3.Адамның өміріне робот | |
| | | |қандай рөл атқарады? | |
| | | |5 тізім жазса – «5» ұпай | |
| | | |4 тізім жазса – «4» ұпай | |
| | | |3 тізім жазса – «3» ұпай | |
| | | |2 тізім жазса – «2» ұпай | |
|Бағалау |3 мин |Спикерге сөз беріледі |Орташа ұпайдың бағасын | |
| | | |айтып, дәлелдеп беру | |
| | | |керек. | |

Ұқсас жұмыстар
LEGO(R) Digital Designer бағдарламасында роботтың негізгі үлгісін модельдеу 2 бөлім. II. Сабақтың мақсаты
LEGO(R) Digital Designer бағдарламасында роботтың негізгі үлгісін модельдеу
Моторлар мен датчиктер
РОБОТО ТЕХНИКА
Биші Робот жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық жұмыс
Бағдарламаны ашу
Робот қолын қозғалту. Орташа мотордың блогы
ҚОЗҒАЛМАЛЫ - КӨТЕРГІШ РОБОТ
Роботтың қолын қозғалту Орташа Мотордың блогы
РобоҚол роботын құрастыру
Пәндер