Роботтың негізгі үлгісін құрастыру

Бекітемін:
-тақырып бойынша жұмыс істей алады;
-сыныптастарын тыңдай алады;
- Сыни тұрғыдан ойлау дағдылары қалыптасады.
- Өздігінен тақырыпты меңгереді.
- Қызығушылықтары артады.
Амандасу. Оқушылар робот-рикша, робот-солдат, робот-көмекші қималарды таңдап алады.
Топ құрастыру. БББ кестесін тарату
«Табыс ағашы»
Критериалды бағалау беріледі. Әр әрекет бағаланады. Суммативті бағалау ілініп тұрады. Топ мүшелерінің рөлін бөлейік.
Қане, жалғыз ағашқа қараңыздар. Әрбіреулеріңізде түрлі түсті жапырақтар жатыр. Бір түсті таңдануызда өтінемін. Ағашымызды түрлі жапырақтарға жабуға көмектесейік. Кім жасыл түс тандады - бүгінгі сабақта табыс күтіп тұр. Қызыл түстер - қарым-қатынас тілейді. Сары түс- белсенділік танытады. Көк - табандылық танытады. Естерінде болсын, сұлулық өзімізге байланысты. Ол біздің күтуіміз және ұмтылуымыз.
Таймкипер - уақытты қадағалайды Спикер - бағалайды әр оқушыны, тапсырмадан соң ұпайларын санайды (мониторинг жүргізеді, кім алда, кім соңында екенін) айтып отырады.
Отандық роботты қалай жақсарту керек? Өз ойларын жазып келу.
Бағалау критерийі
1. 7сөйлем - 5 ұпай
5-6 сөйлем - 4 ұпай
3-4 сөйлем - 3 ұпай
2. Сөйлемдегі сөздердің орын тәртібі дұрыс - 5 ұпай
3. Сөйлемдегі сөздердің орын тәртібінде 1-2 қателер жіберілген - 4 ұпай
4. Сөйлем құрастыруда 3-4 қате - 3 ұпай
Қорытынды баға: мысалы 4-5-3/ 4 баға
Тақырыпқа шығу
Сабақ мақсатын айқындау
«Роботтың құрылғылары туралы» бейнетаспаны көрсету
Бүгінгі сабақтың мақсаты қандай?
Сонымен бейнетаспа не туралы? Ол қандай роботтар?
Оқушылар сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды.
- Дәптерімізді ашамыз, бүгінгі күнді жазамыз. Сабақтың мақсаты қандай деп ойлайсыңдар?
Мақсаты: Оқушыларға роботтардың құралдары, құрастыру жолдары туралы, олардың түрлері және олардың қолданатын орны жайлы түсінік береміз.
Робот және техника; ағылш. robotics - роботика, роботехника- роботтардың құрылысымен, жұмысы мен қолдануымен айналысатын, оған қоса олардың басқару, сезіну мен мәлімет өңдеумен айналысатын механикалық, электр және электронды инженерия мен компьютер ғылымдарының біріккен саласы.
Негізгі бөлім
Мәтінді оқып-танысу
Оқушыларға мәтінді оқуға арналған тапсырмалар беру.
1. Мәтіннің әр бөлігін тыңдау. Қандай мақсат көздедік? - мәтінді жеткізу, мазмұндау
2. Оқушыларға мәтін толығымен таратылады. Не үшін? - жоспар құру, қорытынды жазу
І топ
ІІ топ
ІІІ топ
Қорытынды
Дискуссия
Сабақтың басты сәтін еске түсіру
3 мин+
7 мин
Тақырып бойынша дискуссия жүргізу.
Мақсатымыз не?
Ойымызды ортаға салу. Сұрақ қою. Дәлелдеу.
-Балалар, өнеркәсіп саласында роботтар қолдану тиімді ма қалай ойлайсындар?
1. Өндірісте өнеркәсіп роботтарын пайдалану тиімді.
2. Роботтар бірінші кезекте жұмысшылардың денсаулығына зиянды және қауіпті операцияларда қолданылады.
3. Мұнда адам-оператор басқарып отырады. 4. Роботтарды қолданудың маңыздылығы техникалық нәтижесі шығарылатын өнімнің сапасын асыру болып табылады.
5. Арнайы бағдарлама бойынша әрекет жасайтын дәнекерлеу автоматы адамға қарағанда дәнекерлеуді тез атқарады.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz