Сабақ жоспары :: Информатика
Файл қосу
Роботтың негізгі үлгісін құрастыру
Бекітемін:___________________
|Қысқа мерзімді жоспар бөлімі |
|Күні: 09.06.2016ж |Мұғалімнің аты-жөні: Уразбаев Жарқынбек |
|Мектеп: |№15 мектеп - лицейі |
|Сынып: |5, 6, 7 |
|Қатысқандар саны: |Қатыспағандар саны: |
|Сабақ тақырыбы |Роботтың негізгі үлгісін құрастыру |
|Осы сабақта қол |Білім стандарты, пән бағдарламасы, ғаламтор материалдары |
|жеткізілетін оқу | |
|мақсаттары (оқу | |
|бағдарламасына сілтеме)| |
|Сабақ мақсаттары | Робот туралы мағлұмат беру, роботтың құралдарымен таныстыру |
|Жетістік критерийлері |-тақырып бойынша жұмыс істей алады; |
| |-сыныптастарын тыңдай алады; |
|Пәнаралық байланыстар |Физика, геометрия, тарих |
|АКТ қолдану дағдылары |Интербелсенді тақта, үлестірме парақшалар, БББ кестесі, |
| |рефлексивті парақ, бағалау парақшалары, бейнетаспа, бағалар |
|Тілдік мақсаттар | |
|Құндылықтарды дарыту | |
|Әдіс - тәсілдері |диалогтік оқыту, сұрақ-жауап әдісі, шығармашылық |
| |жұмыс,грамматикалық көпір, класстер |
|Күтілетін нәтиже |- Сыни тұрғыдан ойлау дағдылары қалыптасады. |
| |- Өздігінен тақырыпты меңгереді. |
| |- Қызығушылықтары артады. |
|Сабақтың жоспарланған |Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |Ресурстар |
|кезеңдері | | |
|Сабақ |Уақыты |Мұғалім іс - әрекеті |Оқушы іс - әрекеті | |
|кезеңдері | | | | |
|Ұйымдастыру |2 мин |Амандасу. Оқушылар |Оқушылар суреттер | |
|кезеңі | |робот-рикша, |қималарымен 3 топқа | |
| | |робот-солдат, |бөлінеді | |
| | |робот-көмекші қималарды | | |
| | |таңдап алады. | | |
| | |Топ құрастыру.БББ | | |
| | |кестесін тарату | | |
| | |[pic][pic][pic] | | |
|Психологиялық |3 мин |«Табыс ағашы» |Қане, жалғыз ағашқа | |
|ахуал | | |қараңыздар. | |
| | | |Әрбіреулеріңізде түрлі | |
| | | |түсті жапырақтар жатыр. | |
| | | |Бір түсті таңдануызда | |
| | | |өтінемін. Ағашымызды түрлі| |
| | | |жапырақтарға жабуға | |
| | | |көмектесейік. Кім жасыл | |
| | | |түс тандады – бүгінгі | |
| | | |сабақта табыс күтіп | |
| | | |тұр.Қызыл түстер – | |
| | | |қарым-қатынас тілейді. | |
| | | |Сары түс- белсенділік | |
| | | |танытады. Көк – табандылық| |
| | | |танытады. Естерінде | |
| | | |болсын, сұлулық өзімізге | |
| | | |байланысты. Ол біздің | |
| | | |күтуіміз және ұмтылуымыз. | |
| | |Критериалды бағалау | | |
| | |беріледі. Әр әрекет |Таймкипер – уақытты | |
| | |бағаланады. Суммативті |қадағалайды | |
| | |бағалау ілініп тұрады. |Спикер – бағалайды әр | |
| | |Топ мүшелерінің рөлін |оқушыны, тапсырмадан соң | |
| | |бөлейік. |ұпайларын санайды | |
| | | |(мониторинг жүргізеді, кім| |
| | | |алда, кім соңында | |
| | | |екенін)айтып отырады. | |
|Үй тапсырмасын|10 мин |Үй тапсырмасын сұрайды |Отандық роботты қалай | |
|тексеру | | |жақсарту керек? Өз ойларын| |
| | | |жазып келу. | |
| | | |Бағалау критерийі | |
| | | |1. 7сөйлем – 5 ұпай | |
| | | |5-6 сөйлем – 4 ұпай | |
| | | |3-4 сөйлем – 3 ұпай | |
| | | |2. Сөйлемдегі сөздердің | |
| | | |орын тәртібі дұрыс - 5 | |
| | | |ұпай | |
| | | |3.Сөйлемдегі сөздердің | |
| | | |орын тәртібінде 1-2 | |
| | | |қателер жіберілген – 4 | |
| | | |ұпай | |
| | | |4.Сөйлем құрастыруда 3-4 | |
| | | |қате – 3 ұпай | |
| | | |Қорытынды баға: мысалы | |
| | | |4-5-3/ 4 баға | |
|Тақырыпқа шығу|4 мин |«Роботтың құрылғылары |Сонымен бейнетаспа не |Уикипедия —|
|Сабақ мақсатын| |туралы» бейнетаспаны |туралы? Ол қандай |ашық |
|айқындау | |көрсету |роботтар? |энциклопеди|
| | | | |ясынан |
| | |Бүгінгі сабақтың мақсаты| |алынған |
| | |қандай? |Оқушылар сабақтың тақырыбы|мәлімет |
| | | |мен мақсатын анықтайды. | |
| | | |Дәптерімізді ашамыз, | |
| | | |бүгінгі күнді жазамыз. | |
| | | |Сабақтың мақсаты қандай | |
| | | |деп ойлайсыңдар? | |
| | | |Мақсаты: Оқушыларға | |
| | | |роботтардың | |
| | | |құралдары,құрастыру | |
| | | |жолдары туралы, олардың | |
| | | |түрлері және олардың | |
| | | |қолданатын орны жайлы | |
| | | |түсінік береміз. | |
| | | |Робот және техника; ағылш.| |
| | | | robotics — роботика, | |
| | | |роботехника– роботтардың | |
| | | |құрылысымен, жұмысы мен | |
| | | |қолдануымен айналысатын, | |
| | | |оған қоса олардың басқару,| |
| | | |сезіну мен мәлімет | |
| | | |өңдеумен айналысатын | |
| | | |механикалық, электр және | |
| | | |электронды инженерия мен | |
| | | |компьютер ғылымдарының | |
| | | |біріккен саласы. | |
|Негізгі бөлім|9 мин |Оқушыларға мәтінді оқуға|І топ | |
| | |арналған тапсырмалар | | |
|Мәтінді | |беру. |ІІ топ | |
|оқып-танысу | |1.Мәтіннің әр бөлігін | | |
| | |тыңдау. Қандай мақсат |ІІІ топ | |
| | |көздедік? – мәтінді | | |
| | |жеткізу, мазмұндау | | |
| | |2. Оқушыларға мәтін | | |
| | |толығымен таратылады. Не| | |
| | |үшін? – жоспар құру, | | |
| | |қорытынды жазу | | |
|Қорытынды |3 мин+ |Тақырып бойынша |1.Өндірісте өнеркәсіп | |
|Дискуссия |7 мин |дискуссия жүргізу. |роботтарын пайдалану | |
|Сабақтың | |Мақсатымыз не? |тиімді. | |
|басты сәтін | |Ойымызды ортаға салу. |2.Роботтар бірінші кезекте| |
|еске түсіру | |Сұрақ қою. Дәлелдеу. |жұмысшылардың денсаулығына| |
| | | |зиянды және қауіпті | |
| | |-Балалар, өнеркәсіп |операцияларда қолданылады.| |
| | |саласында роботтар | | |
| | |қолдану тиімді ма қалай |3.Мұнда адам-оператор | |
| | |ойлайсындар? |басқарып отырады. | |
| | | |4.Роботтарды қолданудың | |
| | | |маңыздылығы техникалық | |
| | | |нәтижесі шығарылатын | |
| | | |өнімнің сапасын асыру | |
| | | |болып табылады. | |
| | | |5. Арнайы бағдарлама | |
| | | |бойынша әрекет жасайтын | |
| | | |дәнекерлеу автоматы адамға| |
| | | |қарағанда дәнекерлеуді тез| |
| | | |атқарады. | |
|Рефлексия |3 мин |«Артын үндеу» |Өзінің іс-әрекетін ұғыну | |
| | |Алма ағашы, алмалар, |(өзін-өзі бақылау, | |
| | |жапырақ, гүлдер |толғаныс) | |
| | | |-Біздің сабағымыз | |
| | | |аяқталуда. Сабақ үстінде | |
| | | |керемет ағаш өсті, сол | |
| | | |ағаш арқылы сіздердің | |
| | | |әрбіреулерін сабақтың | |
| | | |пайдасын немесе сабақтың | |
| | | |пайдасыз болғанын көрсете | |
| | | |аласыздар. | |
| | | |Егер сабақ жемісті болса, | |
| | | |мақсатына жетсе – онда | |
| | | |ағашқа алманы іліндер. | |
| | | |Егер сабақ жақсы өтсе, | |
| | | |бірақ одан да жақсы | |
| | | |өткізуге болатын болса | |
| | | |-онда гүлдерді | |
| | | |жабыстырындар. | |
| | | |Егер сабақ басқа сабақтан | |
| | | |айырмашылығы болмаса және | |
| | | |ешқандай жаңалық әкелмесе | |
| | | |– онда жасыл жапырақты | |
| | | |жабыстырыңдар. | |
|Үйге тапсырма |1 мин |Үй тапсырмасын | Шынында да робот – | |
| | |түсіндіреді |біздің болашағымыз ба? | |
| | | |Бағалау критерийі | |
| | | |1.Болашақта роботтарды | |
| | | |қайда қолдануға болады? | |
| | | |2.Келешекте робот қандай | |
| | | |проблема әкеле алады? | |
| | | |3.Адамның өміріне робот | |
| | | |қандай рөл атқарады? | |
| | | |5 тізім жазса – «5» ұпай | |
| | | |4 тізім жазса – «4» ұпай | |
| | | |3 тізім жазса – «3» ұпай | |
| | | |2 тізім жазса – «2» ұпай | |
|Бағалау |3 мин |Спикерге сөз беріледі |Орташа ұпайдың бағасын | |
| | | |айтып, дәлелдеп беру | |
| | | |керек. | |
|Қысқа мерзімді жоспар бөлімі |
|Күні: 09.06.2016ж |Мұғалімнің аты-жөні: Уразбаев Жарқынбек |
|Мектеп: |№15 мектеп - лицейі |
|Сынып: |5, 6, 7 |
|Қатысқандар саны: |Қатыспағандар саны: |
|Сабақ тақырыбы |Роботтың негізгі үлгісін құрастыру |
|Осы сабақта қол |Білім стандарты, пән бағдарламасы, ғаламтор материалдары |
|жеткізілетін оқу | |
|мақсаттары (оқу | |
|бағдарламасына сілтеме)| |
|Сабақ мақсаттары | Робот туралы мағлұмат беру, роботтың құралдарымен таныстыру |
|Жетістік критерийлері |-тақырып бойынша жұмыс істей алады; |
| |-сыныптастарын тыңдай алады; |
|Пәнаралық байланыстар |Физика, геометрия, тарих |
|АКТ қолдану дағдылары |Интербелсенді тақта, үлестірме парақшалар, БББ кестесі, |
| |рефлексивті парақ, бағалау парақшалары, бейнетаспа, бағалар |
|Тілдік мақсаттар | |
|Құндылықтарды дарыту | |
|Әдіс - тәсілдері |диалогтік оқыту, сұрақ-жауап әдісі, шығармашылық |
| |жұмыс,грамматикалық көпір, класстер |
|Күтілетін нәтиже |- Сыни тұрғыдан ойлау дағдылары қалыптасады. |
| |- Өздігінен тақырыпты меңгереді. |
| |- Қызығушылықтары артады. |
|Сабақтың жоспарланған |Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |Ресурстар |
|кезеңдері | | |
|Сабақ |Уақыты |Мұғалім іс - әрекеті |Оқушы іс - әрекеті | |
|кезеңдері | | | | |
|Ұйымдастыру |2 мин |Амандасу. Оқушылар |Оқушылар суреттер | |
|кезеңі | |робот-рикша, |қималарымен 3 топқа | |
| | |робот-солдат, |бөлінеді | |
| | |робот-көмекші қималарды | | |
| | |таңдап алады. | | |
| | |Топ құрастыру.БББ | | |
| | |кестесін тарату | | |
| | |[pic][pic][pic] | | |
|Психологиялық |3 мин |«Табыс ағашы» |Қане, жалғыз ағашқа | |
|ахуал | | |қараңыздар. | |
| | | |Әрбіреулеріңізде түрлі | |
| | | |түсті жапырақтар жатыр. | |
| | | |Бір түсті таңдануызда | |
| | | |өтінемін. Ағашымызды түрлі| |
| | | |жапырақтарға жабуға | |
| | | |көмектесейік. Кім жасыл | |
| | | |түс тандады – бүгінгі | |
| | | |сабақта табыс күтіп | |
| | | |тұр.Қызыл түстер – | |
| | | |қарым-қатынас тілейді. | |
| | | |Сары түс- белсенділік | |
| | | |танытады. Көк – табандылық| |
| | | |танытады. Естерінде | |
| | | |болсын, сұлулық өзімізге | |
| | | |байланысты. Ол біздің | |
| | | |күтуіміз және ұмтылуымыз. | |
| | |Критериалды бағалау | | |
| | |беріледі. Әр әрекет |Таймкипер – уақытты | |
| | |бағаланады. Суммативті |қадағалайды | |
| | |бағалау ілініп тұрады. |Спикер – бағалайды әр | |
| | |Топ мүшелерінің рөлін |оқушыны, тапсырмадан соң | |
| | |бөлейік. |ұпайларын санайды | |
| | | |(мониторинг жүргізеді, кім| |
| | | |алда, кім соңында | |
| | | |екенін)айтып отырады. | |
|Үй тапсырмасын|10 мин |Үй тапсырмасын сұрайды |Отандық роботты қалай | |
|тексеру | | |жақсарту керек? Өз ойларын| |
| | | |жазып келу. | |
| | | |Бағалау критерийі | |
| | | |1. 7сөйлем – 5 ұпай | |
| | | |5-6 сөйлем – 4 ұпай | |
| | | |3-4 сөйлем – 3 ұпай | |
| | | |2. Сөйлемдегі сөздердің | |
| | | |орын тәртібі дұрыс - 5 | |
| | | |ұпай | |
| | | |3.Сөйлемдегі сөздердің | |
| | | |орын тәртібінде 1-2 | |
| | | |қателер жіберілген – 4 | |
| | | |ұпай | |
| | | |4.Сөйлем құрастыруда 3-4 | |
| | | |қате – 3 ұпай | |
| | | |Қорытынды баға: мысалы | |
| | | |4-5-3/ 4 баға | |
|Тақырыпқа шығу|4 мин |«Роботтың құрылғылары |Сонымен бейнетаспа не |Уикипедия —|
|Сабақ мақсатын| |туралы» бейнетаспаны |туралы? Ол қандай |ашық |
|айқындау | |көрсету |роботтар? |энциклопеди|
| | | | |ясынан |
| | |Бүгінгі сабақтың мақсаты| |алынған |
| | |қандай? |Оқушылар сабақтың тақырыбы|мәлімет |
| | | |мен мақсатын анықтайды. | |
| | | |Дәптерімізді ашамыз, | |
| | | |бүгінгі күнді жазамыз. | |
| | | |Сабақтың мақсаты қандай | |
| | | |деп ойлайсыңдар? | |
| | | |Мақсаты: Оқушыларға | |
| | | |роботтардың | |
| | | |құралдары,құрастыру | |
| | | |жолдары туралы, олардың | |
| | | |түрлері және олардың | |
| | | |қолданатын орны жайлы | |
| | | |түсінік береміз. | |
| | | |Робот және техника; ағылш.| |
| | | | robotics — роботика, | |
| | | |роботехника– роботтардың | |
| | | |құрылысымен, жұмысы мен | |
| | | |қолдануымен айналысатын, | |
| | | |оған қоса олардың басқару,| |
| | | |сезіну мен мәлімет | |
| | | |өңдеумен айналысатын | |
| | | |механикалық, электр және | |
| | | |электронды инженерия мен | |
| | | |компьютер ғылымдарының | |
| | | |біріккен саласы. | |
|Негізгі бөлім|9 мин |Оқушыларға мәтінді оқуға|І топ | |
| | |арналған тапсырмалар | | |
|Мәтінді | |беру. |ІІ топ | |
|оқып-танысу | |1.Мәтіннің әр бөлігін | | |
| | |тыңдау. Қандай мақсат |ІІІ топ | |
| | |көздедік? – мәтінді | | |
| | |жеткізу, мазмұндау | | |
| | |2. Оқушыларға мәтін | | |
| | |толығымен таратылады. Не| | |
| | |үшін? – жоспар құру, | | |
| | |қорытынды жазу | | |
|Қорытынды |3 мин+ |Тақырып бойынша |1.Өндірісте өнеркәсіп | |
|Дискуссия |7 мин |дискуссия жүргізу. |роботтарын пайдалану | |
|Сабақтың | |Мақсатымыз не? |тиімді. | |
|басты сәтін | |Ойымызды ортаға салу. |2.Роботтар бірінші кезекте| |
|еске түсіру | |Сұрақ қою. Дәлелдеу. |жұмысшылардың денсаулығына| |
| | | |зиянды және қауіпті | |
| | |-Балалар, өнеркәсіп |операцияларда қолданылады.| |
| | |саласында роботтар | | |
| | |қолдану тиімді ма қалай |3.Мұнда адам-оператор | |
| | |ойлайсындар? |басқарып отырады. | |
| | | |4.Роботтарды қолданудың | |
| | | |маңыздылығы техникалық | |
| | | |нәтижесі шығарылатын | |
| | | |өнімнің сапасын асыру | |
| | | |болып табылады. | |
| | | |5. Арнайы бағдарлама | |
| | | |бойынша әрекет жасайтын | |
| | | |дәнекерлеу автоматы адамға| |
| | | |қарағанда дәнекерлеуді тез| |
| | | |атқарады. | |
|Рефлексия |3 мин |«Артын үндеу» |Өзінің іс-әрекетін ұғыну | |
| | |Алма ағашы, алмалар, |(өзін-өзі бақылау, | |
| | |жапырақ, гүлдер |толғаныс) | |
| | | |-Біздің сабағымыз | |
| | | |аяқталуда. Сабақ үстінде | |
| | | |керемет ағаш өсті, сол | |
| | | |ағаш арқылы сіздердің | |
| | | |әрбіреулерін сабақтың | |
| | | |пайдасын немесе сабақтың | |
| | | |пайдасыз болғанын көрсете | |
| | | |аласыздар. | |
| | | |Егер сабақ жемісті болса, | |
| | | |мақсатына жетсе – онда | |
| | | |ағашқа алманы іліндер. | |
| | | |Егер сабақ жақсы өтсе, | |
| | | |бірақ одан да жақсы | |
| | | |өткізуге болатын болса | |
| | | |-онда гүлдерді | |
| | | |жабыстырындар. | |
| | | |Егер сабақ басқа сабақтан | |
| | | |айырмашылығы болмаса және | |
| | | |ешқандай жаңалық әкелмесе | |
| | | |– онда жасыл жапырақты | |
| | | |жабыстырыңдар. | |
|Үйге тапсырма |1 мин |Үй тапсырмасын | Шынында да робот – | |
| | |түсіндіреді |біздің болашағымыз ба? | |
| | | |Бағалау критерийі | |
| | | |1.Болашақта роботтарды | |
| | | |қайда қолдануға болады? | |
| | | |2.Келешекте робот қандай | |
| | | |проблема әкеле алады? | |
| | | |3.Адамның өміріне робот | |
| | | |қандай рөл атқарады? | |
| | | |5 тізім жазса – «5» ұпай | |
| | | |4 тізім жазса – «4» ұпай | |
| | | |3 тізім жазса – «3» ұпай | |
| | | |2 тізім жазса – «2» ұпай | |
|Бағалау |3 мин |Спикерге сөз беріледі |Орташа ұпайдың бағасын | |
| | | |айтып, дәлелдеп беру | |
| | | |керек. | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz