Роботтың негізгі үлгісін құрастыру

Бекітемін:

Қысқа мерзімді жоспар бөлімі
Қысқа мерзімді жоспар бөлімі: Күні: 09. 06. 2016ж
Мұғалімнің аты-жөні: Уразбаев Жарқынбек
Қысқа мерзімді жоспар бөлімі: Мектеп:
№15 мектеп - лицейі
Қысқа мерзімді жоспар бөлімі: Сынып:
5, 6, 7
Қысқа мерзімді жоспар бөлімі: Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Қысқа мерзімді жоспар бөлімі: Сабақ тақырыбы
Роботтың негізгі үлгісін құрастыру
Қысқа мерзімді жоспар бөлімі: Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
Білім стандарты, пән бағдарламасы, ғаламтор материалдары
Қысқа мерзімді жоспар бөлімі: Сабақ мақсаттары
Робот туралы мағлұмат беру, роботтың құралдарымен таныстыру
Қысқа мерзімді жоспар бөлімі: Жетістік критерийлері

-тақырып бойынша жұмыс істей алады;

-сыныптастарын тыңдай алады;

Қысқа мерзімді жоспар бөлімі: Пәнаралық байланыстар
Физика, геометрия, тарих
Қысқа мерзімді жоспар бөлімі: АКТ қолдану дағдылары
Интербелсенді тақта, үлестірме парақшалар, БББ кестесі, рефлексивті парақ, бағалау парақшалары, бейнетаспа, бағалар
Қысқа мерзімді жоспар бөлімі: Тілдік мақсаттар
Қысқа мерзімді жоспар бөлімі: Құндылықтарды дарыту
Қысқа мерзімді жоспар бөлімі: Әдіс - тәсілдері
диалогтік оқыту, сұрақ-жауап әдісі, шығармашылық жұмыс, грамматикалық көпір, класстер
Қысқа мерзімді жоспар бөлімі: Күтілетін нәтиже

- Сыни тұрғыдан ойлау дағдылары қалыптасады.

- Өздігінен тақырыпты меңгереді.

- Қызығушылықтары артады.

Қысқа мерзімді жоспар бөлімі: Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Қысқа мерзімді жоспар бөлімі: Сабақ кезеңдері
Уақыты
Мұғалім іс - әрекеті
Оқушы іс - әрекеті
Қысқа мерзімді жоспар бөлімі: Ұйымдастыру кезеңі
2 мин

Амандасу. Оқушылар робот-рикша, робот-солдат, робот-көмекші қималарды таңдап алады.

Топ құрастыру. БББ кестесін тарату

Оқушылар суреттер қималарымен 3 топқа бөлінеді
Қысқа мерзімді жоспар бөлімі: Психологиялық ахуал
3 мин

«Табыс ағашы»

Критериалды бағалау беріледі. Әр әрекет бағаланады. Суммативті бағалау ілініп тұрады. Топ мүшелерінің рөлін бөлейік.

Қане, жалғыз ағашқа қараңыздар. Әрбіреулеріңізде түрлі түсті жапырақтар жатыр. Бір түсті таңдануызда өтінемін. Ағашымызды түрлі жапырақтарға жабуға көмектесейік. Кім жасыл түс тандады - бүгінгі сабақта табыс күтіп тұр. Қызыл түстер - қарым-қатынас тілейді. Сары түс- белсенділік танытады. Көк - табандылық танытады. Естерінде болсын, сұлулық өзімізге байланысты. Ол біздің күтуіміз және ұмтылуымыз.

Таймкипер - уақытты қадағалайды Спикер - бағалайды әр оқушыны, тапсырмадан соң ұпайларын санайды (мониторинг жүргізеді, кім алда, кім соңында екенін) айтып отырады.

Қысқа мерзімді жоспар бөлімі: Үй тапсырмасын тексеру
10 мин
Үй тапсырмасын сұрайды

Отандық роботты қалай жақсарту керек? Өз ойларын жазып келу.

Бағалау критерийі

1. 7сөйлем - 5 ұпай

5-6 сөйлем - 4 ұпай

3-4 сөйлем - 3 ұпай

2. Сөйлемдегі сөздердің орын тәртібі дұрыс - 5 ұпай

3. Сөйлемдегі сөздердің орын тәртібінде 1-2 қателер жіберілген - 4 ұпай

4. Сөйлем құрастыруда 3-4 қате - 3 ұпай

Қорытынды баға: мысалы 4-5-3/ 4 баға

Қысқа мерзімді жоспар бөлімі:

Тақырыпқа шығу

Сабақ мақсатын айқындау

4 мин

«Роботтың құрылғылары туралы» бейнетаспаны көрсету

Бүгінгі сабақтың мақсаты қандай?

Сонымен бейнетаспа не туралы? Ол қандай роботтар?

Оқушылар сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды.

  • Дәптерімізді ашамыз, бүгінгі күнді жазамыз. Сабақтың мақсаты қандай деп ойлайсыңдар?

Мақсаты: Оқушыларға роботтардың құралдары, құрастыру жолдары туралы, олардың түрлері және олардың қолданатын орны жайлы түсінік береміз.

Робот және техника; ағылш. robotics - роботика, роботехника- роботтардың құрылысымен, жұмысы мен қолдануымен айналысатын, оған қоса олардың басқару, сезіну мен мәлімет өңдеумен айналысатын механикалық, электр және электронды инженерия мен компьютер ғылымдарының біріккен саласы.

Уикипедия - ашық энциклопедиясынан алынған мәлімет
Қысқа мерзімді жоспар бөлімі:

Негізгі бөлім

Мәтінді оқып-танысу

9 мин

Оқушыларға мәтінді оқуға арналған тапсырмалар беру.

1. Мәтіннің әр бөлігін тыңдау. Қандай мақсат көздедік? - мәтінді жеткізу, мазмұндау

2. Оқушыларға мәтін толығымен таратылады. Не үшін? - жоспар құру, қорытынды жазу

І топ

ІІ топ

ІІІ топ

Қысқа мерзімді жоспар бөлімі:

Қорытынды

Дискуссия

Сабақтың басты сәтін еске түсіру

3 мин+

7 мин

Тақырып бойынша дискуссия жүргізу.

Мақсатымыз не?

Ойымызды ортаға салу. Сұрақ қою. Дәлелдеу.

-Балалар, өнеркәсіп саласында роботтар қолдану тиімді ма қалай ойлайсындар?

1. Өндірісте өнеркәсіп роботтарын пайдалану тиімді.

2. Роботтар бірінші кезекте жұмысшылардың денсаулығына зиянды және қауіпті операцияларда қолданылады.

3. Мұнда адам-оператор басқарып отырады. 4. Роботтарды қолданудың маңыздылығы техникалық нәтижесі шығарылатын өнімнің сапасын асыру болып табылады.

5. Арнайы бағдарлама бойынша әрекет жасайтын дәнекерлеу автоматы адамға қарағанда дәнекерлеуді тез атқарады.


Ұқсас жұмыстар
LEGO(R) Digital Designer бағдарламасында роботтың негізгі үлгісін модельдеу 2 бөлім. II. Сабақтың мақсаты
LEGO(R) Digital Designer бағдарламасында роботтың негізгі үлгісін модельдеу
Моторлар мен датчиктер
РОБОТО ТЕХНИКА
Биші Робот жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық жұмыс
Бағдарламаны ашу
Робот қолын қозғалту. Орташа мотордың блогы
ҚОЗҒАЛМАЛЫ - КӨТЕРГІШ РОБОТ
Роботтың қолын қозғалту Орташа Мотордың блогы
РобоҚол роботын құрастыру
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz