EV3 модулінің интерфейсі

Сабақ тақырыбы:
EV3 модулінің интерфейсі.
Барлық оқушылар:
EV3-дің 4 бөлікті мәзірден тұратынын көрсету:
- Соңғы бағдарламалар(Recent Programs) . Компьютерден жүктелген бағдарламарды іске қосуды. Бағдарламаны жүктеп үйрету.
- Файл менеджері(File Navigation) . Әр жобада қолданылған нақты бағдарламалық файлдарды, сондай-ақ, әрбір жобаға пайдаланылатын дыбыстарды және суреттерді арнайы папкаға жинақталғанын. Файл навигаторы көмегі арқылы файлдың орнын ауыстыруға және өшіруге болатынын үйрету.
- Басқару блогі бағдарламасы(Brick Applications) .
А. Порт көрінісі
Б. Моторларды басқару.
В. IR басқару.
Г. Модульді бағдарламалау орталығын түсіндіру
- Баптаулар блогін басқару(Brick Settings) .
EV3 модуліндегі жалпы баптауларды жасауға болатынын. Дыбыс деңгейін азайту, Wi-Fi-ды қосу және т. б. үйрету
Оқушылар:
Сіз сабақ соңында оқушылардың нені меңгергенін қалайсыз?
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Талқылауға арналған тармақтар:
Жазылым бойынша ұсыныстар:
- Соңғы бағдарламалар(Recent Programs) . Компьютерден жүктелген бағдарламарды іске қосады. Бағдарламаны жүктеп алады.
- Файл менеджері(File Navigation) . Әр жобада қолданылған нақты бағдарламалық файлдарды, сондай-ақ, әрбір жобаға пайдаланылатын дыбыстарды және суреттерді арнайы папкаға жинақтайды. Навигатор көмегі арқылы файлдың орнын ауыстырады және өшіре алады
- Басқару блогі бағдарламасы(Brick Applications) .
- Баптаулар блогін басқару(Brick Settings) . EV3 модуліндегі жалпы баптауларды жасауды жасайды. Дыбыс деңгейін азайтады, Wi-Fi-ды қосады
Жоспарланған
уақыт
Басталуы
3 мин
1. Ұйымдастыру
Сәлемдесу
1. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу
2. Түгелдеу
3. Топқа бөлу 1, 2, 3, 4 санақ арқылы
Ортасы /Даму
5 мин
15 мин
10 мин
2 мин
2. Үй тапсырмасын сұрау (Сұрақ қою техникасы әдісі арқылы )
- Мотор дегеніміз не?
- Датчик дегеніміз не?
- Ультрадыбысты датчиктің қызметі қандай?
«Жаңа тақырыпты ашу» - видео ролик көрсету
Жаңа сабақ «өрнекті ара»- топтық жұмыс
(Әр топқа ЕV3-дің модулінің мәзірлерін бөліп беріп топтық жумыс береміз, болған соң топтың мүшелері басқа топтағы мүшелерімен ауысып өзінің оқып білгенін баяндайды)
Бағалау «Екі жұлдыз, бір ұсыныс»
«пилот және навигатор»-жұптық жұмыс
Бағалау «Бармақтар»
Сергіту сәті - «Атомдар жене молекулалар»
3
1
Кері байланыс: «Үйрендім, не қиын болды, алдағы уақытта» - сұрақтарға жауап беру
(жеке орындайды)
Үйге тапсырма:
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz