Сабақ жоспары :: Информатика
Файл қосу
Биші Робот жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық жұмыс
|Сабақ: 2.2 тақырып |Мектеп: №201 мектеп-лицейі |
|Күні: |Мұғалімнің аты-жөні: Қапсанова Айгүл |
|Сынып: 6 в |Қатысушылар саны: |Жоқтар саны: |
|Тақырыбы |«Биші Робот» жобасы және берілген тапсырмалар бойынша |
| |командалық жұмыс. |
|Сабақ мақсаты |Роботтың қозғалыс теориясын, үлкен және орташа мотордың |
| |қозғалысы, Рульдік Басқару блогы.EV3-ге алғашқы бағдарламаны |
| |жасау арқылы роботтарды қозғалту, билету |
|Күтілетін нәтиже |Берілген тапсырмаларды шешу үшін оқушылардың топта жұмыс |
| |жасауы. |
|Сілтемелер |Интернет желісі, «Робототехника» презентациясы, макеттер, |
| |дайын программалар желісі |
|Қолданылатын әдіс |Акт, топтық, өзара бағалау |
|тәсілдер | |
|Ресурстар |Дидактикалық материалдар, таратпалар, жұмыс дәптері, бағалау |
| |парақтары |
|Сабақ барысы |
|Сабақ кезеңдері |Мұғалімнің іс әрекеті |Оқушының іс әрекеті |
|Басы |Оқушылармен сәлемдесу |Мұғаліммен амандасады, сабаққа |
| |Сыныпты түгелдеу |даярлау |
| |Үй тапсырмасын тексеру |2.2 тақырып |
| |Алдыңғы сабақта өтілген |«Қозғалыс дегеніміз не? EV3-ге |
| |тақырыптарға шолу |алғашқы бағдарламаны жасау. Үлкен |
| | |моторлардың қозғалысы: Рульдік |
| | |Басқару блогы.» |
| | |Интерактивті тақтамен жұмыс.Тест |
| |Тест тапсырмасын беру |тапсырмасын белгілейді. |
| |(10 сұрақ) | |
| |Бағалау балл беру арқылы | |
| | | |
| | | |
| |EV3-ге бағдарламасының | |
| |элементтерін еске түсіру | |
| |/3 мин/ |EV3-ге бағдарламасының атқаратын |
| | |қызметін, жұмыс жасау жолдарын |
| |Сабақтың мақсатымен таныстыру; |айтады |
| |Геометриялық фигуралар арқылы | |
| |топтарға бөлу /2 мин/ |Оқушылар сабақтың мақсатымен |
| |1топ «Үшбұрыштар» |танысады; |
| |2 топ «Төртбұрыштар » | |
| |3 топ «Көпбұрыштар» | |
| | | |
| | |Топқа геометриялық фигуралар арқылы|
| | |бөлінеді. |
| | | |
| | | |
| |Оқы, таныс , талқыла/10 мин/ | |
| |3 топқа тапсырмалар таратылады. |4-оқушы |
| |Топпен бірлесіп оқып талқылайды |4-оқушы |
| |Топтар бір- бірін бағалайды. |4-оқушы |
| | | |
| |[pic] | |
| |[pic] | |
| |[pic] | |
| |«Сергіту сәті»/ 5 мин/ |Роботтарды қозғалту үшін EV3-ге |
| |Көнілді әуен арқылы билеу |бағдарламасында жұмыс жасайды, |
| | |сақтайды, көрсетеді. |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Топпен жұмыс /15 мин/ | |
| | | |
| |«Биші робот» тапсырмасы. | |
| |[pic] | |
| | | |
| |Топтар бір -бірін бағалайды. | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |Роботты қозғалтатын бағдарламаның |
| | |кодын жазады. |
| | |Жобаны практикалық тұрғыдан |
| | |қолданады. |
| | | |
| | |Екі жұлдыз бір ұсыныс арқылы |
| | |бағалау |
|Қорытынды | Сұрақтар қою арқылы |Сұрақтарға ауызша түрде жауап |
| |қорытындылау. «Иә, жоқ» ойыны |береді |
|Бағалау |Сабаққа белсенді қатысқан |Әр топтан белсенді оқушы балдық |
|2 мин |оқушылар бағаланады және топтар |жүйе |
| |бір-бірін бағалайды | |
|Үйге тапсырма |EV3-ге алғашқы бағдарламаны |EV3-ге алғашқы бағдарламаны жасау. |
|1 мин |жасау. Үлкен моторлардың |Үлкен моторлардың қозғалысы: |
| |қозғалысы: Рульдік Басқару |Рульдік Басқару блогы. тақырыбына |
| |блогы. |байланысты дайындалып келу |
|Кері байланыс |Оқушылардың бүгінгі сабақтан не |Стикерге пікірін жазады |
|2 минут |түсінгендерін, білгендерін, | |
| |қандай нәтижеге жеткендігін білу| |
[pic]
[pic]
[pic]
[pic]
[pic]
|Модуль |Білім |Дағдылар |
| |Оқушы біледі: |Оқушы: |
|1 |Роботтехникасы негіздерін, |Роботтың түрлерін ажырата |
| |құрал-жабдықтарын, EV3 мәзірін.|алады, бағдарламаны орнатады, |
| | |роботтың прототип үлгісін |
| | |жасайды. |
|2 |Роботтың қозғалыс теориясын, |Роботты құрастырады, үлкен |
| |үлкен және орташа моторды, |және орташа моторды, |
| |датчиктерді. |датчиктерді қолданады. |
|3 |Моторды Тәуелсіз басқару блогын|Роботты қозғалтатын |
| |және оның баптауларын, роботты |бағдарламаның кодын жазады. |
| |әртүрлі бұрышқа бұру | |
| |механизмін. | |
|4 |Объектілерді табу және жылжыту |Роботты құрастырады және |
| |үшін жанасу датчиктің жұмыс |бағдарламаның кодын жазады. |
| |істеу принципін. | |
|5 |WRO ережелерімен және сайыс |Жасаған роботтыөз |
| |тапсырмаларымен таныса алады. |бетіншенемесетоптың құрамында |
| | |ұсына алады. |
Жобаны ұсыну және көрсету өлшемдері
(роботтар, виртуалды роботтар)
|№ |Өлшемдер |Сипаттама |
|1 |Түпнұсқалық және |Жоба айрықша үлгіде ұсынылған, жан-жақты |
| |сапа |ойластырылған және өмірде қолдануға жарайды |
| | |(дизайн, тұжырымдамасын), оқушылардың шығармашылық|
| | |қабілетін танытады. |
|2 |Техникалық тұрғыдан|Топ роботты үлгілеу, құрастыру және бағдарламалау |
| |түсіну |кезіндеөз құзыреттілігінкөрсетті, ұсынған |
| | |жобасының нақтықалай жұмыс істейтінін түсіндіре |
| | |алды, тиімді инженерлік тұжырымдамасын біліп |
| | |пайдаланды. |
|3 |Көрсету |Жоба алдын ала межеленгендей, жоғары дәрежедежұмыс|
| | |істейді. Топ жобаны жан-жақты зерттегенін жоғары |
| | |дәрежеде танытты. Нәтижелерді нақты тұжырымдай |
| | |алды. Оқушылар өздерінің жобасына қатысты |
| | |сұрақтарға жауап берді. Топтың барлық мүшелері |
| | |жобаға қатысты бірдей білім деңгейін көрсетті. |
|4 |Практикалық |Жобаны практикалық тұрғыдан қолдануға болады. |
| |тұрғыдан қолдану | |
|Күні: |Мұғалімнің аты-жөні: Қапсанова Айгүл |
|Сынып: 6 в |Қатысушылар саны: |Жоқтар саны: |
|Тақырыбы |«Биші Робот» жобасы және берілген тапсырмалар бойынша |
| |командалық жұмыс. |
|Сабақ мақсаты |Роботтың қозғалыс теориясын, үлкен және орташа мотордың |
| |қозғалысы, Рульдік Басқару блогы.EV3-ге алғашқы бағдарламаны |
| |жасау арқылы роботтарды қозғалту, билету |
|Күтілетін нәтиже |Берілген тапсырмаларды шешу үшін оқушылардың топта жұмыс |
| |жасауы. |
|Сілтемелер |Интернет желісі, «Робототехника» презентациясы, макеттер, |
| |дайын программалар желісі |
|Қолданылатын әдіс |Акт, топтық, өзара бағалау |
|тәсілдер | |
|Ресурстар |Дидактикалық материалдар, таратпалар, жұмыс дәптері, бағалау |
| |парақтары |
|Сабақ барысы |
|Сабақ кезеңдері |Мұғалімнің іс әрекеті |Оқушының іс әрекеті |
|Басы |Оқушылармен сәлемдесу |Мұғаліммен амандасады, сабаққа |
| |Сыныпты түгелдеу |даярлау |
| |Үй тапсырмасын тексеру |2.2 тақырып |
| |Алдыңғы сабақта өтілген |«Қозғалыс дегеніміз не? EV3-ге |
| |тақырыптарға шолу |алғашқы бағдарламаны жасау. Үлкен |
| | |моторлардың қозғалысы: Рульдік |
| | |Басқару блогы.» |
| | |Интерактивті тақтамен жұмыс.Тест |
| |Тест тапсырмасын беру |тапсырмасын белгілейді. |
| |(10 сұрақ) | |
| |Бағалау балл беру арқылы | |
| | | |
| | | |
| |EV3-ге бағдарламасының | |
| |элементтерін еске түсіру | |
| |/3 мин/ |EV3-ге бағдарламасының атқаратын |
| | |қызметін, жұмыс жасау жолдарын |
| |Сабақтың мақсатымен таныстыру; |айтады |
| |Геометриялық фигуралар арқылы | |
| |топтарға бөлу /2 мин/ |Оқушылар сабақтың мақсатымен |
| |1топ «Үшбұрыштар» |танысады; |
| |2 топ «Төртбұрыштар » | |
| |3 топ «Көпбұрыштар» | |
| | | |
| | |Топқа геометриялық фигуралар арқылы|
| | |бөлінеді. |
| | | |
| | | |
| |Оқы, таныс , талқыла/10 мин/ | |
| |3 топқа тапсырмалар таратылады. |4-оқушы |
| |Топпен бірлесіп оқып талқылайды |4-оқушы |
| |Топтар бір- бірін бағалайды. |4-оқушы |
| | | |
| |[pic] | |
| |[pic] | |
| |[pic] | |
| |«Сергіту сәті»/ 5 мин/ |Роботтарды қозғалту үшін EV3-ге |
| |Көнілді әуен арқылы билеу |бағдарламасында жұмыс жасайды, |
| | |сақтайды, көрсетеді. |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Топпен жұмыс /15 мин/ | |
| | | |
| |«Биші робот» тапсырмасы. | |
| |[pic] | |
| | | |
| |Топтар бір -бірін бағалайды. | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |Роботты қозғалтатын бағдарламаның |
| | |кодын жазады. |
| | |Жобаны практикалық тұрғыдан |
| | |қолданады. |
| | | |
| | |Екі жұлдыз бір ұсыныс арқылы |
| | |бағалау |
|Қорытынды | Сұрақтар қою арқылы |Сұрақтарға ауызша түрде жауап |
| |қорытындылау. «Иә, жоқ» ойыны |береді |
|Бағалау |Сабаққа белсенді қатысқан |Әр топтан белсенді оқушы балдық |
|2 мин |оқушылар бағаланады және топтар |жүйе |
| |бір-бірін бағалайды | |
|Үйге тапсырма |EV3-ге алғашқы бағдарламаны |EV3-ге алғашқы бағдарламаны жасау. |
|1 мин |жасау. Үлкен моторлардың |Үлкен моторлардың қозғалысы: |
| |қозғалысы: Рульдік Басқару |Рульдік Басқару блогы. тақырыбына |
| |блогы. |байланысты дайындалып келу |
|Кері байланыс |Оқушылардың бүгінгі сабақтан не |Стикерге пікірін жазады |
|2 минут |түсінгендерін, білгендерін, | |
| |қандай нәтижеге жеткендігін білу| |
[pic]
[pic]
[pic]
[pic]
[pic]
|Модуль |Білім |Дағдылар |
| |Оқушы біледі: |Оқушы: |
|1 |Роботтехникасы негіздерін, |Роботтың түрлерін ажырата |
| |құрал-жабдықтарын, EV3 мәзірін.|алады, бағдарламаны орнатады, |
| | |роботтың прототип үлгісін |
| | |жасайды. |
|2 |Роботтың қозғалыс теориясын, |Роботты құрастырады, үлкен |
| |үлкен және орташа моторды, |және орташа моторды, |
| |датчиктерді. |датчиктерді қолданады. |
|3 |Моторды Тәуелсіз басқару блогын|Роботты қозғалтатын |
| |және оның баптауларын, роботты |бағдарламаның кодын жазады. |
| |әртүрлі бұрышқа бұру | |
| |механизмін. | |
|4 |Объектілерді табу және жылжыту |Роботты құрастырады және |
| |үшін жанасу датчиктің жұмыс |бағдарламаның кодын жазады. |
| |істеу принципін. | |
|5 |WRO ережелерімен және сайыс |Жасаған роботтыөз |
| |тапсырмаларымен таныса алады. |бетіншенемесетоптың құрамында |
| | |ұсына алады. |
Жобаны ұсыну және көрсету өлшемдері
(роботтар, виртуалды роботтар)
|№ |Өлшемдер |Сипаттама |
|1 |Түпнұсқалық және |Жоба айрықша үлгіде ұсынылған, жан-жақты |
| |сапа |ойластырылған және өмірде қолдануға жарайды |
| | |(дизайн, тұжырымдамасын), оқушылардың шығармашылық|
| | |қабілетін танытады. |
|2 |Техникалық тұрғыдан|Топ роботты үлгілеу, құрастыру және бағдарламалау |
| |түсіну |кезіндеөз құзыреттілігінкөрсетті, ұсынған |
| | |жобасының нақтықалай жұмыс істейтінін түсіндіре |
| | |алды, тиімді инженерлік тұжырымдамасын біліп |
| | |пайдаланды. |
|3 |Көрсету |Жоба алдын ала межеленгендей, жоғары дәрежедежұмыс|
| | |істейді. Топ жобаны жан-жақты зерттегенін жоғары |
| | |дәрежеде танытты. Нәтижелерді нақты тұжырымдай |
| | |алды. Оқушылар өздерінің жобасына қатысты |
| | |сұрақтарға жауап берді. Топтың барлық мүшелері |
| | |жобаға қатысты бірдей білім деңгейін көрсетті. |
|4 |Практикалық |Жобаны практикалық тұрғыдан қолдануға болады. |
| |тұрғыдан қолдану | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz