Сабақ жоспары :: Информатика

Файл қосу

Биші Робот жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық жұмыс

|Сабақ: 2.2 тақырып |Мектеп: №201 мектеп-лицейі |
|Күні: |Мұғалімнің аты-жөні: Қапсанова Айгүл |
|Сынып: 6 в |Қатысушылар саны: |Жоқтар саны: |
|Тақырыбы |«Биші Робот» жобасы және берілген тапсырмалар бойынша |
| |командалық жұмыс. |
|Сабақ мақсаты |Роботтың қозғалыс теориясын, үлкен және орташа мотордың |
| |қозғалысы, Рульдік Басқару блогы.EV3-ге алғашқы бағдарламаны |
| |жасау арқылы роботтарды қозғалту, билету |
|Күтілетін нәтиже |Берілген тапсырмаларды шешу үшін оқушылардың топта жұмыс |
| |жасауы. |
|Сілтемелер |Интернет желісі, «Робототехника» презентациясы, макеттер, |
| |дайын программалар желісі |
|Қолданылатын әдіс |Акт, топтық, өзара бағалау |
|тәсілдер | |
|Ресурстар |Дидактикалық материалдар, таратпалар, жұмыс дәптері, бағалау |
| |парақтары |
|Сабақ барысы |
|Сабақ кезеңдері |Мұғалімнің іс әрекеті |Оқушының іс әрекеті |
|Басы |Оқушылармен сәлемдесу |Мұғаліммен амандасады, сабаққа |
| |Сыныпты түгелдеу |даярлау |
| |Үй тапсырмасын тексеру |2.2 тақырып |
| |Алдыңғы сабақта өтілген |«Қозғалыс дегеніміз не? EV3-ге |
| |тақырыптарға шолу |алғашқы бағдарламаны жасау. Үлкен |
| | |моторлардың қозғалысы: Рульдік |
| | |Басқару блогы.» |
| | |Интерактивті тақтамен жұмыс.Тест |
| |Тест тапсырмасын беру |тапсырмасын белгілейді. |
| |(10 сұрақ) | |
| |Бағалау балл беру арқылы | |
| | | |
| | | |
| |EV3-ге бағдарламасының | |
| |элементтерін еске түсіру | |
| |/3 мин/ |EV3-ге бағдарламасының атқаратын |
| | |қызметін, жұмыс жасау жолдарын |
| |Сабақтың мақсатымен таныстыру; |айтады |
| |Геометриялық фигуралар арқылы | |
| |топтарға бөлу /2 мин/ |Оқушылар сабақтың мақсатымен |
| |1топ «Үшбұрыштар» |танысады; |
| |2 топ «Төртбұрыштар » | |
| |3 топ «Көпбұрыштар» | |
| | | |
| | |Топқа геометриялық фигуралар арқылы|
| | |бөлінеді. |
| | | |
| | | |
| |Оқы, таныс , талқыла/10 мин/ | |
| |3 топқа тапсырмалар таратылады. |4-оқушы |
| |Топпен бірлесіп оқып талқылайды |4-оқушы |
| |Топтар бір- бірін бағалайды. |4-оқушы |
| | | |
| |[pic] | |
| |[pic] | |
| |[pic] | |
| |«Сергіту сәті»/ 5 мин/ |Роботтарды қозғалту үшін EV3-ге |
| |Көнілді әуен арқылы билеу |бағдарламасында жұмыс жасайды, |
| | |сақтайды, көрсетеді. |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Топпен жұмыс /15 мин/ | |
| | | |
| |«Биші робот» тапсырмасы. | |
| |[pic] | |
| | | |
| |Топтар бір -бірін бағалайды. | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |Роботты қозғалтатын бағдарламаның |
| | |кодын жазады. |
| | |Жобаны практикалық тұрғыдан |
| | |қолданады. |
| | | |
| | |Екі жұлдыз бір ұсыныс арқылы |
| | |бағалау |
|Қорытынды | Сұрақтар қою арқылы |Сұрақтарға ауызша түрде жауап |
| |қорытындылау. «Иә, жоқ» ойыны |береді |
|Бағалау |Сабаққа белсенді қатысқан |Әр топтан белсенді оқушы балдық |
|2 мин |оқушылар бағаланады және топтар |жүйе |
| |бір-бірін бағалайды | |
|Үйге тапсырма |EV3-ге алғашқы бағдарламаны |EV3-ге алғашқы бағдарламаны жасау. |
|1 мин |жасау. Үлкен моторлардың |Үлкен моторлардың қозғалысы: |
| |қозғалысы: Рульдік Басқару |Рульдік Басқару блогы. тақырыбына |
| |блогы. |байланысты дайындалып келу |
|Кері байланыс |Оқушылардың бүгінгі сабақтан не |Стикерге пікірін жазады |
|2 минут |түсінгендерін, білгендерін, | |
| |қандай нәтижеге жеткендігін білу| |

[pic]

[pic]

[pic]

[pic]

[pic]

|Модуль |Білім |Дағдылар |
| |Оқушы біледі: |Оқушы: |
|1 |Роботтехникасы негіздерін, |Роботтың түрлерін ажырата |
| |құрал-жабдықтарын, EV3 мәзірін.|алады, бағдарламаны орнатады, |
| | |роботтың прототип үлгісін |
| | |жасайды. |
|2 |Роботтың қозғалыс теориясын, |Роботты құрастырады, үлкен |
| |үлкен және орташа моторды, |және орташа моторды, |
| |датчиктерді. |датчиктерді қолданады. |
|3 |Моторды Тәуелсіз басқару блогын|Роботты қозғалтатын |
| |және оның баптауларын, роботты |бағдарламаның кодын жазады. |
| |әртүрлі бұрышқа бұру | |
| |механизмін. | |
|4 |Объектілерді табу және жылжыту |Роботты құрастырады және |
| |үшін жанасу датчиктің жұмыс |бағдарламаның кодын жазады. |
| |істеу принципін. | |
|5 |WRO ережелерімен және сайыс |Жасаған роботтыөз |
| |тапсырмаларымен таныса алады. |бетіншенемесетоптың құрамында |
| | |ұсына алады. |

Жобаны ұсыну және көрсету өлшемдері
(роботтар, виртуалды роботтар)

|№ |Өлшемдер |Сипаттама |
|1 |Түпнұсқалық және |Жоба айрықша үлгіде ұсынылған, жан-жақты |
| |сапа |ойластырылған және өмірде қолдануға жарайды |
| | |(дизайн, тұжырымдамасын), оқушылардың шығармашылық|
| | |қабілетін танытады. |
|2 |Техникалық тұрғыдан|Топ роботты үлгілеу, құрастыру және бағдарламалау |
| |түсіну |кезіндеөз құзыреттілігінкөрсетті, ұсынған |
| | |жобасының нақтықалай жұмыс істейтінін түсіндіре |
| | |алды, тиімді инженерлік тұжырымдамасын біліп |
| | |пайдаланды. |
|3 |Көрсету |Жоба алдын ала межеленгендей, жоғары дәрежедежұмыс|
| | |істейді. Топ жобаны жан-жақты зерттегенін жоғары |
| | |дәрежеде танытты. Нәтижелерді нақты тұжырымдай |
| | |алды. Оқушылар өздерінің жобасына қатысты |
| | |сұрақтарға жауап берді. Топтың барлық мүшелері |
| | |жобаға қатысты бірдей білім деңгейін көрсетті. |
|4 |Практикалық |Жобаны практикалық тұрғыдан қолдануға болады. |
| |тұрғыдан қолдану | |

Ұқсас жұмыстар
РОБОТО ТЕХНИКА
Орташа Мотордың блогы
Жүк тасымалдағыш робот жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық жұмыс
Көлік тұрағы жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық жұмыс
Қоқыс тазалағыш робот жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық жұмыс
Ультрадыбысты датчик. Кедергілерге реакция және оларды анықтау. Сигналдар жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық жұмыс
Ультрадыбыс датчигі
Маневр жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық жұмыс
Роботтың қолын қозғалту Орташа Мотордың блогы
ЦИФРЛЫҚ САУАТТЫЛЫҚ
Пәндер