Биші Робот жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық жұмыс

Сабақ: 2. 2 тақырып
Мектеп: №201 мектеп-лицейі
Сабақ: 2. 2 тақырып: Күні:
Мектеп: №201 мектеп-лицейі: Мұғалімнің аты-жөні: Қапсанова Айгүл
Сабақ: 2. 2 тақырып: Сынып: 6 в
Мектеп: №201 мектеп-лицейі: Қатысушылар саны:
Жоқтар саны:
Сабақ: 2. 2 тақырып: Тақырыбы
Мектеп: №201 мектеп-лицейі: «Биші Робот» жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық жұмыс.
Сабақ: 2. 2 тақырып: Сабақ мақсаты
Мектеп: №201 мектеп-лицейі: Роботтың қозғалыс теориясын, үлкен және орташа мотордың қозғалысы, Рульдік Басқару блогы. EV3-ге алғашқы бағдарламаны жасау арқылы роботтарды қозғалту, билету
Сабақ: 2. 2 тақырып: Күтілетін нәтиже
Мектеп: №201 мектеп-лицейі: Берілген тапсырмаларды шешу үшін оқушылардың топта жұмыс жасауы.
Сабақ: 2. 2 тақырып: Сілтемелер
Мектеп: №201 мектеп-лицейі: Интернет желісі, «Робототехника» презентациясы, макеттер, дайын программалар желісі
Сабақ: 2. 2 тақырып: Қолданылатын әдіс тәсілдер
Мектеп: №201 мектеп-лицейі: Акт, топтық, өзара бағалау
Сабақ: 2. 2 тақырып: Ресурстар
Мектеп: №201 мектеп-лицейі: Дидактикалық материалдар, таратпалар, жұмыс дәптері, бағалау парақтары
Сабақ: 2. 2 тақырып: Сабақ барысы
Сабақ: 2. 2 тақырып: Сабақ кезеңдері
Мектеп: №201 мектеп-лицейі: Мұғалімнің іс әрекеті
Оқушының іс әрекеті
Сабақ: 2. 2 тақырып: Басы
Мектеп: №201 мектеп-лицейі:
  • Оқушылармен сәлемдесу
  • Сыныпты түгелдеу
  • Үй тапсырмасын тексеру

Алдыңғы сабақта өтілген

тақырыптарға шолу

Тест тапсырмасын беру

(10 сұрақ)

Бағалау балл беру арқылы

EV3-ге бағдарламасының элементтерін еске түсіру /3 мин/

Сабақтың мақсатымен таныстыру;

Геометриялық фигуралар арқылы топтарға бөлу /2 мин/

1топ «Үшбұрыштар»

2 топ «Төртбұрыштар »

3 топ «Көпбұрыштар»

Оқы, таныс, талқыла /10 мин/

3 топқа тапсырмалар таратылады. Топпен бірлесіп оқып талқылайды Топтар бір- бірін бағалайды.

«Сергіту сәті»/ 5 мин/

Көнілді әуен арқылы билеу

Топпен жұмыс /15 мин/

«Биші робот» тапсырмасы.

Топтар бір -бірін бағалайды.

Мұғаліммен амандасады, сабаққа даярлау

2. 2 тақырып

«Қозғалыс дегеніміз не? EV3-ге алғашқы бағдарламаны жасау. Үлкен моторлардың қозғалысы: Рульдік Басқару блогы. »

Интерактивті тақтамен жұмыс. Тест тапсырмасын белгілейді.

EV3-ге бағдарламасының атқаратын қызметін, жұмыс жасау жолдарын айтады

Оқушылар сабақтың мақсатымен танысады;

Топқа геометриялық фигуралар арқылы бөлінеді.

4-оқушы

4-оқушы

4-оқушы

Роботтарды қозғалту үшін EV3-ге бағдарламасында жұмыс жасайды, сақтайды, көрсетеді.

Роботты қозғалтатын бағдарламаның кодын жазады.

Жобаны практикалық тұрғыдан қолданады.

Екі жұлдыз бір ұсыныс арқылы бағалау

Сабақ: 2. 2 тақырып: Қорытынды
Мектеп: №201 мектеп-лицейі: Сұрақтар қою арқылы қорытындылау. «Иә, жоқ» ойыны
Сұрақтарға ауызша түрде жауап береді
Сабақ: 2. 2 тақырып:

Бағалау

2 мин

Мектеп: №201 мектеп-лицейі: Сабаққа белсенді қатысқан оқушылар бағаланады және топтар бір-бірін бағалайды
Әр топтан белсенді оқушы балдық жүйе
Сабақ: 2. 2 тақырып:

Үйге тапсырма

1 мин

Мектеп: №201 мектеп-лицейі: EV3-ге алғашқы бағдарламаны жасау. Үлкен моторлардың қозғалысы: Рульдік Басқару блогы.
EV3-ге алғашқы бағдарламаны жасау. Үлкен моторлардың қозғалысы: Рульдік Басқару блогы. тақырыбына байланысты дайындалып келу
Сабақ: 2. 2 тақырып:

Кері байланыс

2 минут

Мектеп: №201 мектеп-лицейі: Оқушылардың бүгінгі сабақтан не түсінгендерін, білгендерін, қандай нәтижеге жеткендігін білу
Стикерге пікірін жазады

Модуль
Білім
Дағдылар
Модуль:
Білім: Оқушы біледі:
Дағдылар: Оқушы:
Модуль: 1
Білім: Роботтехникасы негіздерін, құрал-жабдықтарын, EV3 мәзірін.
Дағдылар: Роботтың түрлерін ажырата алады, бағдарламаны орнатады, роботтың прототип үлгісін жасайды.
Модуль: 2
Білім: Роботтың қозғалыс теориясын, үлкен және орташа моторды, датчиктерді.
Дағдылар: Роботты құрастырады, үлкен және орташа моторды, датчиктерді қолданады.
Модуль: 3
Білім: Моторды Тәуелсіз басқару блогын және оның баптауларын, роботты әртүрлі бұрышқа бұру механизмін.
Дағдылар: Роботты қозғалтатын бағдарламаның кодын жазады.
Модуль: 4
Білім: Объектілерді табу және жылжыту үшін жанасу датчиктің жұмыс істеу принципін.
Дағдылар: Роботты құрастырады және бағдарламаның кодын жазады.
Модуль: 5
Білім: WRO ережелерімен және сайыс тапсырмаларымен таныса алады.
Дағдылар: Жасаған роботтыөз бетіншенемесетоптың құрамында ұсына алады.

Жобаны ұсыну және көрсету өлшемдері

(роботтар, виртуалды роботтар)

Өлшемдер
Сипаттама
№: 1
Өлшемдер: Түпнұсқалық және сапа
Сипаттама: Жоба айрықша үлгіде ұсынылған, жан-жақты ойластырылған және өмірде қолдануға жарайды (дизайн, тұжырымдамасын), оқушылардың шығармашылық қабілетін танытады.
№: 2
Өлшемдер: Техникалық тұрғыдан түсіну
Сипаттама: Топ роботты үлгілеу, құрастыру және бағдарламалау кезіндеөз , ұсынған жобасының нақтықалай жұмыс істейтінін түсіндіре алды, тиімді инженерлік тұжырымдамасын біліп пайдаланды.
№: 3
Өлшемдер: Көрсету
Сипаттама: Жоба алдын ала межеленгендей, жоғары дәрежедежұмыс істейді. Топ жобаны жан-жақты зерттегенін жоғары дәрежеде танытты. Нәтижелерді нақты тұжырымдай алды. Оқушылар өздерінің жобасына қатысты сұрақтарға жауап берді. Топтың барлық мүшелері жобаға қатысты бірдей білім деңгейін көрсетті.
№: 4
Өлшемдер: Практикалық тұрғыдан қолдану
Сипаттама: Жобаны практикалық тұрғыдан қолдануға болады.

Ұқсас жұмыстар
РОБОТО ТЕХНИКА
Орташа Мотордың блогы
Жүк тасымалдағыш робот жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық жұмыс
Көлік тұрағы жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық жұмыс
Қоқыс тазалағыш робот жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық жұмыс
Ультрадыбысты датчик. Кедергілерге реакция және оларды анықтау. Сигналдар жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық жұмыс
Ультрадыбыс датчигі
Маневр жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық жұмыс
Роботтың қолын қозғалту Орташа Мотордың блогы
ЦИФРЛЫҚ САУАТТЫЛЫҚ
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz