Қоқыс тазалағыш робот жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық жұмыс

Бекітемін:

Сабақ: 2. 3
Мектеп: 201 мектеп-лицейі
Сабақ: 2. 3: Күні:
Мектеп: 201 мектеп-лицейі: Мұғалімнің аты-жөні: Қапсанова Айгүл
Сабақ: 2. 3: Сынып: 6 в
Мектеп: 201 мектеп-лицейі: Қатысушылар саны:
Жоқтар саны:
Сабақ: 2. 3: Тақырыбы
Мектеп: 201 мектеп-лицейі: «Қоқыс тазалағыш робот» жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық жұмыс
Сабақ: 2. 3: Сабақ мақсаты
Мектеп: 201 мектеп-лицейі:
Сабақ: 2. 3: Күтілетін нәтиже
Мектеп: 201 мектеп-лицейі: EV3-дің негізгі үлгідегі роботын жобалау.
Сабақ: 2. 3: Сілтемелер
Мектеп: 201 мектеп-лицейі: Интернет желісі, «Робототехника» презентациясы, жоспар
Сабақ: 2. 3: Қолданылатын әдіс тәсілдер
Мектеп: 201 мектеп-лицейі: Акт, Топтық, жұптық жұмыстар, өзін өзі бағалау, өзара бағалау
Сабақ: 2. 3: Ресурстар
Мектеп: 201 мектеп-лицейі: Дидактикалық материалдар, таратпалар, жұмыс дәптері, бағалау парақтары
Сабақ: 2. 3: Сабақ барысы
Сабақ: 2. 3: Сабақ кезеңдері
Мектеп: 201 мектеп-лицейі: Мұғалімнің іс әрекеті
Оқушының іс әрекеті
Сабақ: 2. 3: Басы
Мектеп: 201 мектеп-лицейі:
  • Оқушымен сәлемдесу
  • Сыныпты түгелдеу
  • Үй тапсырмасын тексеру

Алдыңғы сабақта өтілген «орташа блок деген не? Роботын қолын қалай қозғалтамыз?» тақырыбына байланысты

кроссворд шешу. Бағалау

«Ойын»/ 5 мин/ Мимика, іс қимыл арқылы көрсету

«Ой қозғау» /3 мин/ Сұрақтар қоя отырып жаңа тақырыпты ашу;

Сабақтың мақсатымен таныстыру;

Үш түс лего бөлшектері арқылы оқушылар топқа бірігеді

1топ «Қызыл бөлшектері»

2 топ «Көк бөлшектері»

3 топ «Жасыл бөлшектері»

Оқы, таныс, талқыла/15 мин/ 3 топқа мәтін таратылады. Топпен бірлесіп оқып талқылайды. Топтар бір бірін бағалайды.

Сергіту сәті видео ролик көрсету

Топпен жұмыс /10 мин/

Әр топқа бөлшектер таратылады .

Топтар бір бірін бағалайды.

Мұғаліммен амандасады, сабаққа даярлау

Интерактивті тақтамен жұмыс. Дұрыс жауаптарын табу

роботты бөлшектерден жинап қозғалту.

Жаңа сабақтың тақырыбын ашады

Сабақтың мақсатымен танысады;

Топқа бөлінеді

Мәтінді талқылау

Топпен жұмыс

Бөлшектерді байланыстырып құрастыру

Сабақ: 2. 3: Қорытынды
Мектеп: 201 мектеп-лицейі: Сұрақтар қою арқылы қорытындылау
Сұрақтарға ауызша жауап береді
Сабақ: 2. 3:

Бағалау

2 мин

Мектеп: 201 мектеп-лицейі: Сабаққа белсенді қатысқан оқушылар бағаланады және топтар бірбірін бағалайды
Сабақ: 2. 3:

Үйге тапсырма

1 мин

Мектеп: 201 мектеп-лицейі: «Қоқыс тазалағыш робот» негізгі үлгісін модельдеу
тақырыбына байланысты дайындалып келу
Сабақ: 2. 3:

Кері байланыс

2 минут

Мектеп: 201 мектеп-лицейі: Оқушылардың бүгінгі сабақтан не түсінгендерін, білгендерін, қандай нәтижеге жеткендігін білу
Стикерге пікірін жазады

Ұқсас жұмыстар
РОБОТО ТЕХНИКА
Бұрылыс дегеніміз не Бір орындағы бұрылыс Моторларды тәуелсіз басқару блогы
Жүк тасымалдағыш робот жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық жұмыс
Көлік тұрағы жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық жұмыс
Орташа Мотордың блогы
Биші Робот жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық жұмыс
Ультрадыбысты датчик. Кедергілерге реакция және оларды анықтау. Сигналдар жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық жұмыс
Ультрадыбыс датчигі
Маневр жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық жұмыс
Роботтың қолын қозғалту Орташа Мотордың блогы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz