Сабақ жоспары :: Информатика
Файл қосу
Бұрылыс дегеніміз не Бір орындағы бұрылыс Моторларды тәуелсіз басқару блогы
Бекітемін: _____________________
|Сабақтың тақырыбы: | №201 мектеп- лицейі |
|Бұрылыс дегеніміз не?Бір орындағы | |
|бұрылыс: Моторларды тәуелсіз | |
|басқару блогы | |
|Күні: |Мұғалімнің аты-жөні: Капсанова Айгүл |
|Сынып: 6 в |Сабақтағы оқушылар саны: |Жоқ оқушылар саны: |
|Сабақтағы оқыту мақсаттары |Бұрылыс, бір орында бұрылуды қарастырамыз.Бір |
| |орында оңға және солға бұрылумен |
| |танысады.Роботтармен жаңа жоба жасайды. Рульдік |
| |және тәуелдік басқару блогымен танысады. Робот |
| |механиканың дамуы және адамзаттың техникалық |
| |жетістіктері туралы біледі. |
|Сабақтың міндеттері |Барлық оқушылар: Бұрылыс, бір орында бұрылуды |
| |қарастырамыз.Бір орында оңға және солға бұрылумен|
| |танысады.Роботтармен жаңа жоба жасайды. |
| |Оқушылардың көбі: Рульдік және тәуелдік басқару |
| |блогымен танысады. |
| |Кейбір оқушылар: |
| |Интернеттен ақпарат жинақтап, компьютерде сақтап,|
| |өңдей алады |
|Тілдік мақсаттар |Оқушылар біледі: |
| |Техника қауіпсіздік ережелерін |
| |Бұрылыстармен толық танысады. |
| |Пәнге байланысты арнайы лексикалық сөздік және |
| |терминология: |
| |Үш тілде келесі сөздерді жетілдіру үшін: |
| |РОБОТ - Robot –робот |
| |Тәуелсіз басқару – Move Nank – независимое |
| |управление |
| |Сабақта пайдаланатын сөздер: |
| |Рульдік және тәуелсіз басқару, графика, т.б. |
|Пәнаралық байланыстар |Физика: Тәжірибе жүзінде ғылыми болжамды |
| |растау, тәжірибелер жүргізу, болжанған деректерді|
| |зерттеуді қосқандағы алынған деректерге жан-жақты|
| |сараптама жасау, |
| |Математика: Уақытты, жылдамдықты өлшеу, үдету |
| |және алшақтату, |
|Алдыңғы оқыту |Робот түрлерімен танысу (Сұрақ-жауап),( күшік |
| |робот, қоқыс тазалағыш робот және т.б) |
|ЖОСПАР |
|Сабақ кезеңдері |Сабақтағы жоспарланған жұмыстар |Ресурстар |
|Басы |I. Ұйымдастыру кезеңі | |
|0-3 |1.Оқушылар топқа бөлу: | |
|4- 20 |Әр топ бұрылыс түрлерін оқып, өзара |Оқулық, Интернет, постер |
| |топпен талқылау |қорғау |
| |2. «Зымыран сұрақтар» алдынғы | |
| |сабақтарды қайталау сұрақтарын беру | |
| |1. Робот дегеніміз не? | |
| |2. үлкен мотор 1 мин неше айналым | |
| |жасайды. | |
| |3.Үлкен мотор , кіші мотор қандай | |
| |портқа жалғанады? | |
| |Почта әдісі. Топ басшылары почтадан | |
|21-25 |хат алады, хатта берілген |Тапсырмалар арқылы |
| |тапсырмаларды топпен бірігіп | |
| |орындайды. Әрбір топқа екі хаттан | |
| |беріледі: 1- хат тапсырма, 2-хат | |
| |жауабы | |
| |1 2 3 | |
| |[pic][pic][pic] | |
| | | |
|26-30 |Сергіту сәті |Музыкалық сүйемелдеу |
|31-40 |Компьютермен жұмыс: |Компьютер, тапсырмалар |
| |Видеоролик көрсету | |
| |Роботтың әртүрлі бұрыштарға бұрылу | |
| |механизмдерін зерттеу | |
| |Роботтың градусқа бұрылуына бағдарлама| |
| |жасау | |
|41-43 |Рефлексия: |өз ісін талдау парақтары |
| | | |
| |[pic] | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|44-45 |Үй жұмысы: |Оқулық |
| |§ 3.1 «Бұрылыс дегеніміз не? Бір | |
| |орындағы бұрылыс. Моторларды Тәуелсіз | |
| |басқару блогы» | |
| |Оқушыларды бағалау (смайлик арқылы) | |
[pic]
-----------------------
Сабақтан алған әсерім
Не білдім?
Не үйрендім?
|Сабақтың тақырыбы: | №201 мектеп- лицейі |
|Бұрылыс дегеніміз не?Бір орындағы | |
|бұрылыс: Моторларды тәуелсіз | |
|басқару блогы | |
|Күні: |Мұғалімнің аты-жөні: Капсанова Айгүл |
|Сынып: 6 в |Сабақтағы оқушылар саны: |Жоқ оқушылар саны: |
|Сабақтағы оқыту мақсаттары |Бұрылыс, бір орында бұрылуды қарастырамыз.Бір |
| |орында оңға және солға бұрылумен |
| |танысады.Роботтармен жаңа жоба жасайды. Рульдік |
| |және тәуелдік басқару блогымен танысады. Робот |
| |механиканың дамуы және адамзаттың техникалық |
| |жетістіктері туралы біледі. |
|Сабақтың міндеттері |Барлық оқушылар: Бұрылыс, бір орында бұрылуды |
| |қарастырамыз.Бір орында оңға және солға бұрылумен|
| |танысады.Роботтармен жаңа жоба жасайды. |
| |Оқушылардың көбі: Рульдік және тәуелдік басқару |
| |блогымен танысады. |
| |Кейбір оқушылар: |
| |Интернеттен ақпарат жинақтап, компьютерде сақтап,|
| |өңдей алады |
|Тілдік мақсаттар |Оқушылар біледі: |
| |Техника қауіпсіздік ережелерін |
| |Бұрылыстармен толық танысады. |
| |Пәнге байланысты арнайы лексикалық сөздік және |
| |терминология: |
| |Үш тілде келесі сөздерді жетілдіру үшін: |
| |РОБОТ - Robot –робот |
| |Тәуелсіз басқару – Move Nank – независимое |
| |управление |
| |Сабақта пайдаланатын сөздер: |
| |Рульдік және тәуелсіз басқару, графика, т.б. |
|Пәнаралық байланыстар |Физика: Тәжірибе жүзінде ғылыми болжамды |
| |растау, тәжірибелер жүргізу, болжанған деректерді|
| |зерттеуді қосқандағы алынған деректерге жан-жақты|
| |сараптама жасау, |
| |Математика: Уақытты, жылдамдықты өлшеу, үдету |
| |және алшақтату, |
|Алдыңғы оқыту |Робот түрлерімен танысу (Сұрақ-жауап),( күшік |
| |робот, қоқыс тазалағыш робот және т.б) |
|ЖОСПАР |
|Сабақ кезеңдері |Сабақтағы жоспарланған жұмыстар |Ресурстар |
|Басы |I. Ұйымдастыру кезеңі | |
|0-3 |1.Оқушылар топқа бөлу: | |
|4- 20 |Әр топ бұрылыс түрлерін оқып, өзара |Оқулық, Интернет, постер |
| |топпен талқылау |қорғау |
| |2. «Зымыран сұрақтар» алдынғы | |
| |сабақтарды қайталау сұрақтарын беру | |
| |1. Робот дегеніміз не? | |
| |2. үлкен мотор 1 мин неше айналым | |
| |жасайды. | |
| |3.Үлкен мотор , кіші мотор қандай | |
| |портқа жалғанады? | |
| |Почта әдісі. Топ басшылары почтадан | |
|21-25 |хат алады, хатта берілген |Тапсырмалар арқылы |
| |тапсырмаларды топпен бірігіп | |
| |орындайды. Әрбір топқа екі хаттан | |
| |беріледі: 1- хат тапсырма, 2-хат | |
| |жауабы | |
| |1 2 3 | |
| |[pic][pic][pic] | |
| | | |
|26-30 |Сергіту сәті |Музыкалық сүйемелдеу |
|31-40 |Компьютермен жұмыс: |Компьютер, тапсырмалар |
| |Видеоролик көрсету | |
| |Роботтың әртүрлі бұрыштарға бұрылу | |
| |механизмдерін зерттеу | |
| |Роботтың градусқа бұрылуына бағдарлама| |
| |жасау | |
|41-43 |Рефлексия: |өз ісін талдау парақтары |
| | | |
| |[pic] | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|44-45 |Үй жұмысы: |Оқулық |
| |§ 3.1 «Бұрылыс дегеніміз не? Бір | |
| |орындағы бұрылыс. Моторларды Тәуелсіз | |
| |басқару блогы» | |
| |Оқушыларды бағалау (смайлик арқылы) | |
[pic]
-----------------------
Сабақтан алған әсерім
Не білдім?
Не үйрендім?
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz