Сабақ жоспары :: Информатика

Файл қосу

Бұрылыс дегеніміз не Бір орындағы бұрылыс Моторларды тәуелсіз басқару блогы

Бекітемін: _____________________

|Сабақтың тақырыбы: | №201 мектеп- лицейі |
|Бұрылыс дегеніміз не?Бір орындағы | |
|бұрылыс: Моторларды тәуелсіз | |
|басқару блогы | |
|Күні: |Мұғалімнің аты-жөні: Капсанова Айгүл |
|Сынып: 6 в |Сабақтағы оқушылар саны: |Жоқ оқушылар саны: |
|Сабақтағы оқыту мақсаттары |Бұрылыс, бір орында бұрылуды қарастырамыз.Бір |
| |орында оңға және солға бұрылумен |
| |танысады.Роботтармен жаңа жоба жасайды. Рульдік |
| |және тәуелдік басқару блогымен танысады. Робот |
| |механиканың дамуы және адамзаттың техникалық |
| |жетістіктері туралы біледі. |
|Сабақтың міндеттері |Барлық оқушылар: Бұрылыс, бір орында бұрылуды |
| |қарастырамыз.Бір орында оңға және солға бұрылумен|
| |танысады.Роботтармен жаңа жоба жасайды. |
| |Оқушылардың көбі: Рульдік және тәуелдік басқару |
| |блогымен танысады. |
| |Кейбір оқушылар: |
| |Интернеттен ақпарат жинақтап, компьютерде сақтап,|
| |өңдей алады |
|Тілдік мақсаттар |Оқушылар біледі: |
| |Техника қауіпсіздік ережелерін |
| |Бұрылыстармен толық танысады. |
| |Пәнге байланысты арнайы лексикалық сөздік және |
| |терминология: |
| |Үш тілде келесі сөздерді жетілдіру үшін: |
| |РОБОТ - Robot –робот |
| |Тәуелсіз басқару – Move Nank – независимое |
| |управление |
| |Сабақта пайдаланатын сөздер: |
| |Рульдік және тәуелсіз басқару, графика, т.б. |
|Пәнаралық байланыстар |Физика: Тәжірибе жүзінде ғылыми болжамды |
| |растау, тәжірибелер жүргізу, болжанған деректерді|
| |зерттеуді қосқандағы алынған деректерге жан-жақты|
| |сараптама жасау, |
| |Математика: Уақытты, жылдамдықты өлшеу, үдету |
| |және алшақтату, |
|Алдыңғы оқыту |Робот түрлерімен танысу (Сұрақ-жауап),( күшік |
| |робот, қоқыс тазалағыш робот және т.б) |
|ЖОСПАР |
|Сабақ кезеңдері |Сабақтағы жоспарланған жұмыстар |Ресурстар |
|Басы |I. Ұйымдастыру кезеңі | |
|0-3 |1.Оқушылар топқа бөлу: | |
|4- 20 |Әр топ бұрылыс түрлерін оқып, өзара |Оқулық, Интернет, постер |
| |топпен талқылау |қорғау |
| |2. «Зымыран сұрақтар» алдынғы | |
| |сабақтарды қайталау сұрақтарын беру | |
| |1. Робот дегеніміз не? | |
| |2. үлкен мотор 1 мин неше айналым | |
| |жасайды. | |
| |3.Үлкен мотор , кіші мотор қандай | |
| |портқа жалғанады? | |
| |Почта әдісі. Топ басшылары почтадан | |
|21-25 |хат алады, хатта берілген |Тапсырмалар арқылы |
| |тапсырмаларды топпен бірігіп | |
| |орындайды. Әрбір топқа екі хаттан | |
| |беріледі: 1- хат тапсырма, 2-хат | |
| |жауабы | |
| |1 2 3 | |
| |[pic][pic][pic] | |
| | | |
|26-30 |Сергіту сәті |Музыкалық сүйемелдеу |
|31-40 |Компьютермен жұмыс: |Компьютер, тапсырмалар |
| |Видеоролик көрсету | |
| |Роботтың әртүрлі бұрыштарға бұрылу | |
| |механизмдерін зерттеу | |
| |Роботтың градусқа бұрылуына бағдарлама| |
| |жасау | |
|41-43 |Рефлексия: |өз ісін талдау парақтары |
| | | |
| |[pic] | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|44-45 |Үй жұмысы: |Оқулық |
| |§ 3.1 «Бұрылыс дегеніміз не? Бір | |
| |орындағы бұрылыс. Моторларды Тәуелсіз | |
| |басқару блогы» | |
| |Оқушыларды бағалау (смайлик арқылы) | |

[pic]
-----------------------
Сабақтан алған әсерім

Не білдім?

Не үйрендім?

Ұқсас жұмыстар
Жанасу датчигі. Батырманың басылуын анықта
Көлік тұрағы жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық жұмыс
РОБОТО ТЕХНИКА
Рульдік Басқару блогы
Робот техникасы элективті курсы
Аспап жұмысының негізгі тәртібі
Оқушылардың жаттығуды орындау қабілетіне қарай
Доңғалақтардан шина шешу
Рөлдік басқаруды диагностикалау
Сап және оларды басқару
Пәндер