Сабақ жоспары :: Информатика
Файл қосу
Көлік тұрағы жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық жұмыс
Бекітемін: _______________
Сабақ тақырыбы:
3.2. <<Көлік тұрағы>> жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық жұмыс
Мектеп: №201 мектеп-лицей
Күні:
Мұғалімнің есімі:Қапсанова Айгүл
Сынып: 6 в
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)
Сабақ мақсаттары:
Барлық оқушылар:
* Роботты құрастыра алады
* Бөлшектердің түрін ажырата алады
Оқушылардың басым бөлігі:
* Берілген схема бойынша программасын құра алады
* Схеманы оқи алады
Кейбір оқушылар:
* Құралдардың параметрлерін орната алады
Тілдік мақсат
Оқушылар:
Сіз сабақ соңында оқушылардың нені меңгергенін қалайсыз?
* Роботтың бөліктерін дұрыс атауын ажырата білуі
* Программасын құруды
Негізгі сөздер мен тіркестер:
Робот, схема, моторлар, датчиктер
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
oo Роботта қандай моторлар пайдаланамыз?
oo Қандай датчиктер қолданамыз?
Талқылауға арналған тармақтар:
?
?
Жазылым бойынша ұсыныстар:
Жетістік критериі
Алдыңғы оқу
Бұрылыс дегеніміз не? Бір орында бұрылыс: моторларды тәуелсіз басқару блогы
ЖОСПАР
Жоспарланған
уақыт
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)
Ресурстар
Басталуы
5 мин
1. Психологиялық ахуал
I.Ұйымдастыру кезеңі
<< Ыстық тілек>> психологиялық ахуал
Қайырымды жүрекпен,
Мейірімді тілекпен,
Ізгілікті ниетпен
Ақылды боп өсемін
Сынып оқушылары ЛЕГО бөлшектердің түстері бойынша топтасады
Топ ережесін еске түсіреді
Ортасы /Даму
<<Миға шабуыл>> - жеке жұмыс
ІІ.Үй тапсырмасын сұрау
<<Тест>> - өткен тақырып бойынша 5 сұрақтан тұратын тест
Экранға тест жауаптарын шығарып оқушылар өз-өзін бағалайды (критерий бойынша)
Топтық жұмыс тапсырмалары
1-топ
2-топ
Сергіту сәті <<Атомдар және молекулалар>>
Командалық жұмыс
(1,2 топ қосылып командалық жұмыс арқылы жоба қорғайды)
Слайдтар
ЛЕГО
Аяқталуы/Пленарий
1.Бұрылыс дегеніміз не?
2. 90 градусқа бұрылу үшін қандай механизмдер қолданамыз?
Рефлексия
5 минуттік эссе
Қосымша ақпарат
Саралау- сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушылар-ға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
Бағалау - оқушылардың үйренгенін тексеруді қа-лай жоспарлайсыз?
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы байланыс
Рефлексия
Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?
Бүгін оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал қандай болды?
Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?
Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?
Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1)
2)
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқуды да, оқытуды да)?
1)
2)
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
Сабақ тақырыбы:
3.2. <<Көлік тұрағы>> жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық жұмыс
Мектеп: №201 мектеп-лицей
Күні:
Мұғалімнің есімі:Қапсанова Айгүл
Сынып: 6 в
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)
Сабақ мақсаттары:
Барлық оқушылар:
* Роботты құрастыра алады
* Бөлшектердің түрін ажырата алады
Оқушылардың басым бөлігі:
* Берілген схема бойынша программасын құра алады
* Схеманы оқи алады
Кейбір оқушылар:
* Құралдардың параметрлерін орната алады
Тілдік мақсат
Оқушылар:
Сіз сабақ соңында оқушылардың нені меңгергенін қалайсыз?
* Роботтың бөліктерін дұрыс атауын ажырата білуі
* Программасын құруды
Негізгі сөздер мен тіркестер:
Робот, схема, моторлар, датчиктер
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
oo Роботта қандай моторлар пайдаланамыз?
oo Қандай датчиктер қолданамыз?
Талқылауға арналған тармақтар:
?
?
Жазылым бойынша ұсыныстар:
Жетістік критериі
Алдыңғы оқу
Бұрылыс дегеніміз не? Бір орында бұрылыс: моторларды тәуелсіз басқару блогы
ЖОСПАР
Жоспарланған
уақыт
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)
Ресурстар
Басталуы
5 мин
1. Психологиялық ахуал
I.Ұйымдастыру кезеңі
<< Ыстық тілек>> психологиялық ахуал
Қайырымды жүрекпен,
Мейірімді тілекпен,
Ізгілікті ниетпен
Ақылды боп өсемін
Сынып оқушылары ЛЕГО бөлшектердің түстері бойынша топтасады
Топ ережесін еске түсіреді
Ортасы /Даму
<<Миға шабуыл>> - жеке жұмыс
ІІ.Үй тапсырмасын сұрау
<<Тест>> - өткен тақырып бойынша 5 сұрақтан тұратын тест
Экранға тест жауаптарын шығарып оқушылар өз-өзін бағалайды (критерий бойынша)
Топтық жұмыс тапсырмалары
1-топ
2-топ
Сергіту сәті <<Атомдар және молекулалар>>
Командалық жұмыс
(1,2 топ қосылып командалық жұмыс арқылы жоба қорғайды)
Слайдтар
ЛЕГО
Аяқталуы/Пленарий
1.Бұрылыс дегеніміз не?
2. 90 градусқа бұрылу үшін қандай механизмдер қолданамыз?
Рефлексия
5 минуттік эссе
Қосымша ақпарат
Саралау- сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушылар-ға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
Бағалау - оқушылардың үйренгенін тексеруді қа-лай жоспарлайсыз?
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы байланыс
Рефлексия
Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?
Бүгін оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал қандай болды?
Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?
Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?
Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1)
2)
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқуды да, оқытуды да)?
1)
2)
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz