Сабақ жоспары :: Информатика
Файл қосу
Жанасу датчигі. Батырманың басылуын анықтау
Бекітемін: ____________________
|Сабақ: 4.2 |Мектеп: №201 мектеп-лицей |
|Күні: |Мұғалімнің аты-жөні: Қапсанова Айгүл |
|Сынып: 6 в |Қатысушылар саны: |Жоқтар саны: |
|Тақырыбы |Жанасу датчигі. Батырманың басылуын анықтау |
|Сабақ мақсаты |Тапсырмаларды орындау үшін оқушылардың топтасып жұмыс |
| |жасай алуы |
|Күтілетін нәтиже |Берілген тапсырмалар бойынша оқушылар топтасып жұмыс |
| |жасай алады. |
|Сілтемелер |Интернет желісі, «Робототехника» презентациясы, жоспар |
|Қолданылатын әдіс |Топтық, жұптық |
|тәсілдер | |
|Ресурстар |Дидактикалық материалдар, таратпалар, жұмыс дәптері, |
| |бағалау парақтары |
|Сабақ барысы |
|Сабақ кезеңдері |Мұғалімнің іс әрекеті |Ресурсы |
|Басы |Оқушымен сәлемдесу | |
| |Сыныпты түгелдеу |Интерактивті тақта|
| |Үй тапсырмасын тексеру |лего бөлшектері |
| |Жанасу датчигі деген не? | |
| |Жанасу датчигін қалай орнатамыз? | |
| |Жанасу датчигінің бағдарламасы жасау жолы?| |
| | | |
| |Топтық жұмыс | |
| |Тапсырма-5.1 | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Сергіту сәті видео ролик көрсету | |
| | | |
| |Командалық жұмыс (екі топ қосылып | |
| |командалық жұмыс жасайды) | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Қорытынды | Тест (6 тапсырма бойынша тест беру ) | |
|Бағалау |Сабаққа белсенді қатысқан оқушылар | |
|2 мин |бағаланады және топтар бірбірін бағалайды | |
|Үйге тапсырма |Тақырыпқа қатысты қосымша мағлұмат іздеп | |
|1 мин |келу | |
|Кері байланыс |Оқушылардың бүгінгі сабақтан не | |
|2 минут |түсінгендерін, білгендерін, қандай | |
| |нәтижеге жеткендігін білу | |
|Сабақ: 4.2 |Мектеп: №201 мектеп-лицей |
|Күні: |Мұғалімнің аты-жөні: Қапсанова Айгүл |
|Сынып: 6 в |Қатысушылар саны: |Жоқтар саны: |
|Тақырыбы |Жанасу датчигі. Батырманың басылуын анықтау |
|Сабақ мақсаты |Тапсырмаларды орындау үшін оқушылардың топтасып жұмыс |
| |жасай алуы |
|Күтілетін нәтиже |Берілген тапсырмалар бойынша оқушылар топтасып жұмыс |
| |жасай алады. |
|Сілтемелер |Интернет желісі, «Робототехника» презентациясы, жоспар |
|Қолданылатын әдіс |Топтық, жұптық |
|тәсілдер | |
|Ресурстар |Дидактикалық материалдар, таратпалар, жұмыс дәптері, |
| |бағалау парақтары |
|Сабақ барысы |
|Сабақ кезеңдері |Мұғалімнің іс әрекеті |Ресурсы |
|Басы |Оқушымен сәлемдесу | |
| |Сыныпты түгелдеу |Интерактивті тақта|
| |Үй тапсырмасын тексеру |лего бөлшектері |
| |Жанасу датчигі деген не? | |
| |Жанасу датчигін қалай орнатамыз? | |
| |Жанасу датчигінің бағдарламасы жасау жолы?| |
| | | |
| |Топтық жұмыс | |
| |Тапсырма-5.1 | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Сергіту сәті видео ролик көрсету | |
| | | |
| |Командалық жұмыс (екі топ қосылып | |
| |командалық жұмыс жасайды) | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Қорытынды | Тест (6 тапсырма бойынша тест беру ) | |
|Бағалау |Сабаққа белсенді қатысқан оқушылар | |
|2 мин |бағаланады және топтар бірбірін бағалайды | |
|Үйге тапсырма |Тақырыпқа қатысты қосымша мағлұмат іздеп | |
|1 мин |келу | |
|Кері байланыс |Оқушылардың бүгінгі сабақтан не | |
|2 минут |түсінгендерін, білгендерін, қандай | |
| |нәтижеге жеткендігін білу | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz