Сабақ жоспары :: Информатика
Файл қосу
Жүк тасымалдағыш робот жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық жұмыс
Бекітемін: _________________ Сынып: 6 в Күні:
|Сабақ |«Жүк тасымалдағыш робот» жобасы және берілген тапсырмалар бойынша |
|тақырыбы|командалық жұмыс |
|Жалпы |Жүк тасымалдағыш жұмыс істеу принципімен танысу және зерттеу. |
|мақсаты |Бағдарламалау барысында моторларды іске қосу үшін жүк тасымалдағыш |
| |роботтарын пайдалану |
|Оқу |Жүк тасымалдағыш жұмыс істеу принципімен танысу және зертейді. |
|нәтижесі|Бағдарламалау барысында моторларды іске қосу үшін жүк тасымалдағыш |
| |роботтарын пайдаланып берілген тапсырмаларды орындау үшін |
| |оқушылардың топтасып жұмыс жасайды |
|Әдіс-тәс|Топпен жұмыс, сұрақ-жауап , ассоциация құру, диалог, ролдік ойындар,|
|іл |мини-жоба қорғау. |
|Негізгі |«Жүк тасымалдағын робот» ұғымына анықтама беру; |
|идеялар |Адамзаттың техникалық жетістіктері мен механиканың дамуы туралы |
| |оқушы бойында түсінік қалыптастыру; |
|Уақыт |Сабақ барысының | Оқушылардың іс-әрекеті |Ресурстар |
| |іс- әрекеті | | |
|2 мин | І.Ұйымдастыру |Ішкі шеңберлерде тұрғандар сағат | |
| |кезеңі |тілімен қозғалып, ойын айтады, одан | |
| |Оқушыларды ішкі |кейін сыртқы шеңбердегілер | |
| |және сыртқы |түсіндіреді | |
| |шеңберге тұрғызады.| | |
|2 мин |ІІ. Оқушыларды | | |
| |топқа бөлу | |Техника |
| | | |түрлерінің |
| | | |суреттері |
|6 мин |ІІІ. «Миға шабуыл» |Оқушылар интербелсенді тақтадан | |
| |Ойлан – жұптас |мультфильм көреді | |
| |-бөліс әдісімен | | |
| |жұмыс. | | |
|3 мин | «Ойлан, бірік, |[pic] |«Жүк |
| |бөліс» тәсілі |Робот 180 градусқа бұрылсын. |тасымалдағы|
| |арқылы жүк |Бастапқы қалыпқа қайта оралуы үшін |ш робот» |
| |тасымалдағыш робот |датчик қызыл батырманың басылуын |тақырыбы |
| | |күтеді. |мәтіні |
| | |Батырма басылған соң датчик -180 | |
| | |градуска айналады. | |
| | |Роботтың қолына жанасу датчигін | |
| | |орнатыңыз. | |
| | |Робот алға қарай 2 айналым жасайды, | |
| | |қолын төменге дейін түсіреді және | |
| | |жүкті іліп алады. Қолы төмен түсіп | |
| | |еденге тиген сәтте қолға тіркелген | |
| | |датчик батырмасы басылады. Содан соң| |
| | |робот кері қарай 2 айналым жасайды. | |
| | |[pic] | |
| | | | |
|5 мин |Бейнебаян |Оқушылар интербелсенді тақта арқылы |Бейнебаян |
| |Жүк тасымалдағыш |«Жүк тасымалдағыш робот» жайлы | |
| |робот |бейнебаян көреді | |
|7 мин |ІV. Практикалық |Тапсырма-5.2 | |
| |жұмыс |[pic] | |
| | |Роботтың артқы бөлігіне жанасу | |
| | |датчигін орнатыңыз. | |
| | |Робот артқа қарай қозғалсын. | |
| | |Робот кедергіге (қабырға немесе | |
| | |басқа да заттар) тиген кезде батырма| |
| | |басылып, робот тоқтауы қажет. | |
|3 мин |Бағалау |Оқушылар қарсы топтарды " Екі | |
| |" Екі жұлдыз, бір |жұлдыз, бір тілек" әдісі бойынша | |
| |тілек" әдісі |топтық өзара бағалау жүргізеді | |
| |бойынша топтық | | |
| |өзара бағалау | | |
|3 мин |Сергіту |Оқушылар билейді |Бейнебаян |
| |Робот биі | | |
|8 мин |Бекіту«Бинго» ойыны|Оқушылар бингода шыққан сұрақтарға |таныстырылы|
| |арқылы. |жауап бере отырып, білімдерін |м |
| |Интербелсенді тақта|пысықтайды | |
| |көмегімен бүгінгі | | |
| |жаңа сабаққа | | |
| |қатысты сұрақтар | | |
| |қою. | | |
|2 мин |Рефлексия |Оқушы |Таратпалар |
| | |аты-жөні:_________________________ | |
| | |[pic] | |
| | |Сіз үйренген үш жаңа нәрсені атаңыз:| |
| | |«Не білдім?» | |
| | |«Не үйрендім?» | |
| | |«Не қиын болды?» | |
|1 мин |Бағалау |Белсенді қатысқан топ пен жеке |Мадақтау |
| |Белсенді қатысқан |көшбасшылық қабілеті байқалған |сөздері |
| |топты формативті |оқушылар формативті бағаланады. | |
| |бағалау. | | |
|1 мин |V. Үйге тапсырма |Тақырыпқа байланысты қосымша |Интернет |
| | |ізденіп, зерттеу жұмысын жүргізу. | |
| | |Оқулықтан тақырыпты оқып, әр оқушы | |
| | |бес сұрақтан тұратын тест дайындап | |
| | |келу. | |
|Сабақ |«Жүк тасымалдағыш робот» жобасы және берілген тапсырмалар бойынша |
|тақырыбы|командалық жұмыс |
|Жалпы |Жүк тасымалдағыш жұмыс істеу принципімен танысу және зерттеу. |
|мақсаты |Бағдарламалау барысында моторларды іске қосу үшін жүк тасымалдағыш |
| |роботтарын пайдалану |
|Оқу |Жүк тасымалдағыш жұмыс істеу принципімен танысу және зертейді. |
|нәтижесі|Бағдарламалау барысында моторларды іске қосу үшін жүк тасымалдағыш |
| |роботтарын пайдаланып берілген тапсырмаларды орындау үшін |
| |оқушылардың топтасып жұмыс жасайды |
|Әдіс-тәс|Топпен жұмыс, сұрақ-жауап , ассоциация құру, диалог, ролдік ойындар,|
|іл |мини-жоба қорғау. |
|Негізгі |«Жүк тасымалдағын робот» ұғымына анықтама беру; |
|идеялар |Адамзаттың техникалық жетістіктері мен механиканың дамуы туралы |
| |оқушы бойында түсінік қалыптастыру; |
|Уақыт |Сабақ барысының | Оқушылардың іс-әрекеті |Ресурстар |
| |іс- әрекеті | | |
|2 мин | І.Ұйымдастыру |Ішкі шеңберлерде тұрғандар сағат | |
| |кезеңі |тілімен қозғалып, ойын айтады, одан | |
| |Оқушыларды ішкі |кейін сыртқы шеңбердегілер | |
| |және сыртқы |түсіндіреді | |
| |шеңберге тұрғызады.| | |
|2 мин |ІІ. Оқушыларды | | |
| |топқа бөлу | |Техника |
| | | |түрлерінің |
| | | |суреттері |
|6 мин |ІІІ. «Миға шабуыл» |Оқушылар интербелсенді тақтадан | |
| |Ойлан – жұптас |мультфильм көреді | |
| |-бөліс әдісімен | | |
| |жұмыс. | | |
|3 мин | «Ойлан, бірік, |[pic] |«Жүк |
| |бөліс» тәсілі |Робот 180 градусқа бұрылсын. |тасымалдағы|
| |арқылы жүк |Бастапқы қалыпқа қайта оралуы үшін |ш робот» |
| |тасымалдағыш робот |датчик қызыл батырманың басылуын |тақырыбы |
| | |күтеді. |мәтіні |
| | |Батырма басылған соң датчик -180 | |
| | |градуска айналады. | |
| | |Роботтың қолына жанасу датчигін | |
| | |орнатыңыз. | |
| | |Робот алға қарай 2 айналым жасайды, | |
| | |қолын төменге дейін түсіреді және | |
| | |жүкті іліп алады. Қолы төмен түсіп | |
| | |еденге тиген сәтте қолға тіркелген | |
| | |датчик батырмасы басылады. Содан соң| |
| | |робот кері қарай 2 айналым жасайды. | |
| | |[pic] | |
| | | | |
|5 мин |Бейнебаян |Оқушылар интербелсенді тақта арқылы |Бейнебаян |
| |Жүк тасымалдағыш |«Жүк тасымалдағыш робот» жайлы | |
| |робот |бейнебаян көреді | |
|7 мин |ІV. Практикалық |Тапсырма-5.2 | |
| |жұмыс |[pic] | |
| | |Роботтың артқы бөлігіне жанасу | |
| | |датчигін орнатыңыз. | |
| | |Робот артқа қарай қозғалсын. | |
| | |Робот кедергіге (қабырға немесе | |
| | |басқа да заттар) тиген кезде батырма| |
| | |басылып, робот тоқтауы қажет. | |
|3 мин |Бағалау |Оқушылар қарсы топтарды " Екі | |
| |" Екі жұлдыз, бір |жұлдыз, бір тілек" әдісі бойынша | |
| |тілек" әдісі |топтық өзара бағалау жүргізеді | |
| |бойынша топтық | | |
| |өзара бағалау | | |
|3 мин |Сергіту |Оқушылар билейді |Бейнебаян |
| |Робот биі | | |
|8 мин |Бекіту«Бинго» ойыны|Оқушылар бингода шыққан сұрақтарға |таныстырылы|
| |арқылы. |жауап бере отырып, білімдерін |м |
| |Интербелсенді тақта|пысықтайды | |
| |көмегімен бүгінгі | | |
| |жаңа сабаққа | | |
| |қатысты сұрақтар | | |
| |қою. | | |
|2 мин |Рефлексия |Оқушы |Таратпалар |
| | |аты-жөні:_________________________ | |
| | |[pic] | |
| | |Сіз үйренген үш жаңа нәрсені атаңыз:| |
| | |«Не білдім?» | |
| | |«Не үйрендім?» | |
| | |«Не қиын болды?» | |
|1 мин |Бағалау |Белсенді қатысқан топ пен жеке |Мадақтау |
| |Белсенді қатысқан |көшбасшылық қабілеті байқалған |сөздері |
| |топты формативті |оқушылар формативті бағаланады. | |
| |бағалау. | | |
|1 мин |V. Үйге тапсырма |Тақырыпқа байланысты қосымша |Интернет |
| | |ізденіп, зерттеу жұмысын жүргізу. | |
| | |Оқулықтан тақырыпты оқып, әр оқушы | |
| | |бес сұрақтан тұратын тест дайындап | |
| | |келу. | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz