Сабақ жоспары :: Информатика

Файл қосу

Жүк тасымалдағыш робот жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық жұмыс

Бекітемін: _________________ Сынып: 6 в Күні:

|Сабақ |«Жүк тасымалдағыш робот» жобасы және берілген тапсырмалар бойынша |
|тақырыбы|командалық жұмыс |
|Жалпы |Жүк тасымалдағыш жұмыс істеу принципімен танысу және зерттеу. |
|мақсаты |Бағдарламалау барысында моторларды іске қосу үшін жүк тасымалдағыш |
| |роботтарын пайдалану |
|Оқу |Жүк тасымалдағыш жұмыс істеу принципімен танысу және зертейді. |
|нәтижесі|Бағдарламалау барысында моторларды іске қосу үшін жүк тасымалдағыш |
| |роботтарын пайдаланып берілген тапсырмаларды орындау үшін |
| |оқушылардың топтасып жұмыс жасайды |
|Әдіс-тәс|Топпен жұмыс, сұрақ-жауап , ассоциация құру, диалог, ролдік ойындар,|
|іл |мини-жоба қорғау. |
|Негізгі |«Жүк тасымалдағын робот» ұғымына анықтама беру; |
|идеялар |Адамзаттың техникалық жетістіктері мен механиканың дамуы туралы |
| |оқушы бойында түсінік қалыптастыру; |
|Уақыт |Сабақ барысының | Оқушылардың іс-әрекеті |Ресурстар |
| |іс- әрекеті | | |
|2 мин | І.Ұйымдастыру |Ішкі шеңберлерде тұрғандар сағат | |
| |кезеңі |тілімен қозғалып, ойын айтады, одан | |
| |Оқушыларды ішкі |кейін сыртқы шеңбердегілер | |
| |және сыртқы |түсіндіреді | |
| |шеңберге тұрғызады.| | |
|2 мин |ІІ. Оқушыларды | | |
| |топқа бөлу | |Техника |
| | | |түрлерінің |
| | | |суреттері |
|6 мин |ІІІ. «Миға шабуыл» |Оқушылар интербелсенді тақтадан | |
| |Ойлан – жұптас |мультфильм көреді | |
| |-бөліс әдісімен | | |
| |жұмыс. | | |
|3 мин | «Ойлан, бірік, |[pic] |«Жүк |
| |бөліс» тәсілі |Робот 180 градусқа бұрылсын. |тасымалдағы|
| |арқылы жүк |Бастапқы қалыпқа қайта оралуы үшін |ш робот» |
| |тасымалдағыш робот |датчик қызыл батырманың басылуын |тақырыбы |
| | |күтеді. |мәтіні |
| | |Батырма басылған соң датчик -180 | |
| | |градуска айналады. | |
| | |Роботтың қолына жанасу датчигін | |
| | |орнатыңыз. | |
| | |Робот алға қарай 2 айналым жасайды, | |
| | |қолын төменге дейін түсіреді және | |
| | |жүкті іліп алады. Қолы төмен түсіп | |
| | |еденге тиген сәтте қолға тіркелген | |
| | |датчик батырмасы басылады. Содан соң| |
| | |робот кері қарай 2 айналым жасайды. | |
| | |[pic] | |
| | | | |
|5 мин |Бейнебаян |Оқушылар интербелсенді тақта арқылы |Бейнебаян |
| |Жүк тасымалдағыш |«Жүк тасымалдағыш робот» жайлы | |
| |робот |бейнебаян көреді | |
|7 мин |ІV. Практикалық |Тапсырма-5.2 | |
| |жұмыс |[pic] | |
| | |Роботтың артқы бөлігіне жанасу | |
| | |датчигін орнатыңыз. | |
| | |Робот артқа қарай қозғалсын. | |
| | |Робот кедергіге (қабырға немесе | |
| | |басқа да заттар) тиген кезде батырма| |
| | |басылып, робот тоқтауы қажет. | |
|3 мин |Бағалау |Оқушылар қарсы топтарды " Екі | |
| |" Екі жұлдыз, бір |жұлдыз, бір тілек" әдісі бойынша | |
| |тілек" әдісі |топтық өзара бағалау жүргізеді | |
| |бойынша топтық | | |
| |өзара бағалау | | |
|3 мин |Сергіту |Оқушылар билейді |Бейнебаян |
| |Робот биі | | |
|8 мин |Бекіту«Бинго» ойыны|Оқушылар бингода шыққан сұрақтарға |таныстырылы|
| |арқылы. |жауап бере отырып, білімдерін |м |
| |Интербелсенді тақта|пысықтайды | |
| |көмегімен бүгінгі | | |
| |жаңа сабаққа | | |
| |қатысты сұрақтар | | |
| |қою. | | |
|2 мин |Рефлексия |Оқушы |Таратпалар |
| | |аты-жөні:_________________________ | |
| | |[pic] | |
| | |Сіз үйренген үш жаңа нәрсені атаңыз:| |
| | |«Не білдім?» | |
| | |«Не үйрендім?» | |
| | |«Не қиын болды?» | |
|1 мин |Бағалау |Белсенді қатысқан топ пен жеке |Мадақтау |
| |Белсенді қатысқан |көшбасшылық қабілеті байқалған |сөздері |
| |топты формативті |оқушылар формативті бағаланады. | |
| |бағалау. | | |
|1 мин |V. Үйге тапсырма |Тақырыпқа байланысты қосымша |Интернет |
| | |ізденіп, зерттеу жұмысын жүргізу. | |
| | |Оқулықтан тақырыпты оқып, әр оқушы | |
| | |бес сұрақтан тұратын тест дайындап | |
| | |келу. | |

Ұқсас жұмыстар
РОБОТО ТЕХНИКА
Көлік тұрағы жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық жұмыс
Қоқыс тазалағыш робот жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық жұмыс
Орташа Мотордың блогы
Биші Робот жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық жұмыс
Ультрадыбысты датчик. Кедергілерге реакция және оларды анықтау. Сигналдар жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық жұмыс
Қызылша жетілдіру және жинау машинасы
Сұрақтар мен тапсырмаларға жазбаша және электронды түрде жауап беру
Ультрадыбыс датчигі
Машина МТЗ
Пәндер