Сабақ жоспары :: Информатика
Файл қосу
РобоҚол роботын құрастыру
Бекітемін: _________________ Сынып: 6 в Күні:
|Сабақ тақырыбы|«РобоҚол» роботын құрастыру |
|Жалпы мақсаты |«Робоқол» роботын құрастыру, құралдарымен таныстыру. |
|Оқу нәтижесі |Робот техникасы негіздерін түсіндіру, «робот» ұғымымен |
| |таныстыру, роботтардың түрлерін және пайдалану салаларын |
| |зерттеу. |
| |Робот терминінің мағынасын анықтау, механиканың дамуы және |
| |адамзаттың техникалық жетістіктері туралы айту. |
|Әдіс-тәсіл |Топпен жұмыс, жеке жұмыс , тест, бағалау парағы |
|Негізгі |«РобоҚол» роботын қалай құрастыру туралы түсіндіру |
|идеялар |Адамзаттың техникалық жетістіктері мен механикалық қолды |
| |құрастыру туралы оқушы бойында түсінік қалыптастыру; |
|Ресурстар |Дидактикалық материалдар, таратпалар, жұмыс дәптері, бағалау |
| |парақтары |
|Сабақ барысы |
|Сабақ |Мұғалімнің іс әрекеті |Оқушының іс әрекеті |
|кезеңдері | | |
|Басы |Оқушымен сәлемдесу |Мұғаліммен амандасады, сабаққа |
| |Сыныпты түгелдеу |даярлау |
| |Үй тапсырмасын тексеру |Интерактивті тақтамен жұмыс. |
| |Алдыңғы сабақта өтілген |Өткен тақырыптар бойынша сұрақтар|
| | |қойылады. Дұрыс жауаптарын табу. |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Бағалау бал беру арқылы | |
| | | |
| |«Сергіту сәті»/ 5 мин/ көнілді|Оқушыларды интерактивті тақтада |
| |әуен арқылы билеу |роботтың суретін салу. |
| | | |
| |«Ой қозғау» /3 мин/ Сұрақтар | |
| |қоя отырып жаңа тақырыпты ашу; | |
| | |топка 1,2, 3 санау арқылы бөлу. |
| |Сабақтың мақсатымен таныстыру; | |
| |Жреби арқылы робот түрлеріне | |
| |бөлу: /2 мин/ | |
| |1топ «Робот еместер» | |
| |2 топ «Жартылай роботтар » | |
| |3 топ «Роботтар» | |
| | |4-оқушы |
| |Оқы, таныс , талқыла/15 мин/ |4-оқушы |
| |3 топқа мәтін таратылады. |4-оқушы |
| |Топпен бірлесіп оқып | |
| |талқылайды. Топтар бір-бірін | |
| |бағалайды. | |
| | |Жаңа сабақтың тақырыбын ашады |
| |Топпен жұмыс /10 мин/ | |
| |Әр топқа бөлшектер таратылады .|Сабақтың мақсатымен танысады; |
| | | |
| | | |
| |Топтар бір бірін бағалайды. |Бөлшектерді байланыстырып |
| | |құрастыру |
| | | |
| | |Екі жұлдыз бір ұсыныс арқылы |
| | |бағалау |
|Қорытынды | Жаңа тақырып бойынша тест |Тест тапсырмасы |
| |арқылы қорытындылау | |
|Бағалау |Сабаққа белсенді қатысқан |Әр топтан белсенді оқушы балдық |
|2 мин |оқушылар бағаланады және топтар|жүйе |
| |бір-бірін бағалайды | |
|Үйге тапсырма |«РобоҚол» роботын құрастыру |Интернеттен ізденіп келу |
|1 мин | | |
|Кері байланыс |«Ізгілік ағашына» оқушылардың |Стикерге пікірін жазып, ізгілік |
|2 минут |бүгінгі сабақтан не |ағашына жабыстырады. |
| |түсінгендерін, білгендерін, | |
| |қандай нәтижеге жеткендігін | |
| |білу | |
|Сабақ тақырыбы|«РобоҚол» роботын құрастыру |
|Жалпы мақсаты |«Робоқол» роботын құрастыру, құралдарымен таныстыру. |
|Оқу нәтижесі |Робот техникасы негіздерін түсіндіру, «робот» ұғымымен |
| |таныстыру, роботтардың түрлерін және пайдалану салаларын |
| |зерттеу. |
| |Робот терминінің мағынасын анықтау, механиканың дамуы және |
| |адамзаттың техникалық жетістіктері туралы айту. |
|Әдіс-тәсіл |Топпен жұмыс, жеке жұмыс , тест, бағалау парағы |
|Негізгі |«РобоҚол» роботын қалай құрастыру туралы түсіндіру |
|идеялар |Адамзаттың техникалық жетістіктері мен механикалық қолды |
| |құрастыру туралы оқушы бойында түсінік қалыптастыру; |
|Ресурстар |Дидактикалық материалдар, таратпалар, жұмыс дәптері, бағалау |
| |парақтары |
|Сабақ барысы |
|Сабақ |Мұғалімнің іс әрекеті |Оқушының іс әрекеті |
|кезеңдері | | |
|Басы |Оқушымен сәлемдесу |Мұғаліммен амандасады, сабаққа |
| |Сыныпты түгелдеу |даярлау |
| |Үй тапсырмасын тексеру |Интерактивті тақтамен жұмыс. |
| |Алдыңғы сабақта өтілген |Өткен тақырыптар бойынша сұрақтар|
| | |қойылады. Дұрыс жауаптарын табу. |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Бағалау бал беру арқылы | |
| | | |
| |«Сергіту сәті»/ 5 мин/ көнілді|Оқушыларды интерактивті тақтада |
| |әуен арқылы билеу |роботтың суретін салу. |
| | | |
| |«Ой қозғау» /3 мин/ Сұрақтар | |
| |қоя отырып жаңа тақырыпты ашу; | |
| | |топка 1,2, 3 санау арқылы бөлу. |
| |Сабақтың мақсатымен таныстыру; | |
| |Жреби арқылы робот түрлеріне | |
| |бөлу: /2 мин/ | |
| |1топ «Робот еместер» | |
| |2 топ «Жартылай роботтар » | |
| |3 топ «Роботтар» | |
| | |4-оқушы |
| |Оқы, таныс , талқыла/15 мин/ |4-оқушы |
| |3 топқа мәтін таратылады. |4-оқушы |
| |Топпен бірлесіп оқып | |
| |талқылайды. Топтар бір-бірін | |
| |бағалайды. | |
| | |Жаңа сабақтың тақырыбын ашады |
| |Топпен жұмыс /10 мин/ | |
| |Әр топқа бөлшектер таратылады .|Сабақтың мақсатымен танысады; |
| | | |
| | | |
| |Топтар бір бірін бағалайды. |Бөлшектерді байланыстырып |
| | |құрастыру |
| | | |
| | |Екі жұлдыз бір ұсыныс арқылы |
| | |бағалау |
|Қорытынды | Жаңа тақырып бойынша тест |Тест тапсырмасы |
| |арқылы қорытындылау | |
|Бағалау |Сабаққа белсенді қатысқан |Әр топтан белсенді оқушы балдық |
|2 мин |оқушылар бағаланады және топтар|жүйе |
| |бір-бірін бағалайды | |
|Үйге тапсырма |«РобоҚол» роботын құрастыру |Интернеттен ізденіп келу |
|1 мин | | |
|Кері байланыс |«Ізгілік ағашына» оқушылардың |Стикерге пікірін жазып, ізгілік |
|2 минут |бүгінгі сабақтан не |ағашына жабыстырады. |
| |түсінгендерін, білгендерін, | |
| |қандай нәтижеге жеткендігін | |
| |білу | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz