Сабақ жоспары :: Информатика

Файл қосу

РобоҚол роботын құрастыру

Бекітемін: _________________ Сынып: 6 в Күні:

|Сабақ тақырыбы|«РобоҚол» роботын құрастыру |
|Жалпы мақсаты |«Робоқол» роботын құрастыру, құралдарымен таныстыру. |
|Оқу нәтижесі |Робот техникасы негіздерін түсіндіру, «робот» ұғымымен |
| |таныстыру, роботтардың түрлерін және пайдалану салаларын |
| |зерттеу. |
| |Робот терминінің мағынасын анықтау, механиканың дамуы және |
| |адамзаттың техникалық жетістіктері туралы айту. |
|Әдіс-тәсіл |Топпен жұмыс, жеке жұмыс , тест, бағалау парағы |
|Негізгі |«РобоҚол» роботын қалай құрастыру туралы түсіндіру |
|идеялар |Адамзаттың техникалық жетістіктері мен механикалық қолды |
| |құрастыру туралы оқушы бойында түсінік қалыптастыру; |
|Ресурстар |Дидактикалық материалдар, таратпалар, жұмыс дәптері, бағалау |
| |парақтары |
|Сабақ барысы |
|Сабақ |Мұғалімнің іс әрекеті |Оқушының іс әрекеті |
|кезеңдері | | |
|Басы |Оқушымен сәлемдесу |Мұғаліммен амандасады, сабаққа |
| |Сыныпты түгелдеу |даярлау |
| |Үй тапсырмасын тексеру |Интерактивті тақтамен жұмыс. |
| |Алдыңғы сабақта өтілген |Өткен тақырыптар бойынша сұрақтар|
| | |қойылады. Дұрыс жауаптарын табу. |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Бағалау бал беру арқылы | |
| | | |
| |«Сергіту сәті»/ 5 мин/ көнілді|Оқушыларды интерактивті тақтада |
| |әуен арқылы билеу |роботтың суретін салу. |
| | | |
| |«Ой қозғау» /3 мин/ Сұрақтар | |
| |қоя отырып жаңа тақырыпты ашу; | |
| | |топка 1,2, 3 санау арқылы бөлу. |
| |Сабақтың мақсатымен таныстыру; | |
| |Жреби арқылы робот түрлеріне | |
| |бөлу: /2 мин/ | |
| |1топ «Робот еместер» | |
| |2 топ «Жартылай роботтар » | |
| |3 топ «Роботтар» | |
| | |4-оқушы |
| |Оқы, таныс , талқыла/15 мин/ |4-оқушы |
| |3 топқа мәтін таратылады. |4-оқушы |
| |Топпен бірлесіп оқып | |
| |талқылайды. Топтар бір-бірін | |
| |бағалайды. | |
| | |Жаңа сабақтың тақырыбын ашады |
| |Топпен жұмыс /10 мин/ | |
| |Әр топқа бөлшектер таратылады .|Сабақтың мақсатымен танысады; |
| | | |
| | | |
| |Топтар бір бірін бағалайды. |Бөлшектерді байланыстырып |
| | |құрастыру |
| | | |
| | |Екі жұлдыз бір ұсыныс арқылы |
| | |бағалау |
|Қорытынды | Жаңа тақырып бойынша тест |Тест тапсырмасы |
| |арқылы қорытындылау | |
|Бағалау |Сабаққа белсенді қатысқан |Әр топтан белсенді оқушы балдық |
|2 мин |оқушылар бағаланады және топтар|жүйе |
| |бір-бірін бағалайды | |
|Үйге тапсырма |«РобоҚол» роботын құрастыру |Интернеттен ізденіп келу |
|1 мин | | |
|Кері байланыс |«Ізгілік ағашына» оқушылардың |Стикерге пікірін жазып, ізгілік |
|2 минут |бүгінгі сабақтан не |ағашына жабыстырады. |
| |түсінгендерін, білгендерін, | |
| |қандай нәтижеге жеткендігін | |
| |білу | |

Ұқсас жұмыстар
РОБОТО ТЕХНИКА
Бағдарламаны ашу
Күшік роботын құрастыру
Знап роботын құрастыру
Қоқыс тазалағыш робот жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық жұмыс
Моторлар мен датчиктер
LEGO(R) Digital Designer бағдарламасында роботтың негізгі үлгісін модельдеу
Робот техникасының тарихы және болашағы
Роботтың қолын қозғалту Орташа Мотордың блогы
Құрастыру реті
Пәндер