Ультрадыбысты датчик. Кедергілерге реакция және оларды анықтау

Бекітемін: Сынып: 6 в Күні:

Сабақ: 4. 4
Мектеп: №201 мектеп-лицей
Сабақ: 4. 4: Күні:
Мектеп: №201 мектеп-лицей: Мұғалімнің аты-жөні:Қапсанова Айгүл
Сабақ: 4. 4: Сынып:
Мектеп: №201 мектеп-лицей: Қатысушылар саны:
Жоқтар саны:
Сабақ: 4. 4: Тақырыбы
Мектеп: №201 мектеп-лицей: Ультрадыбысты датчик. Кедергілерге реакция және оларды анықтау
Сабақ: 4. 4: Сабақ мақсаты
Мектеп: №201 мектеп-лицей: Оқушыларға ультрадыбысты датчикты, кедергі реакцияны және оларды анықтау түрлері туралы оқушыларға жалпы мағлұмат беру; танымдылық қабілеттерін жетілдіруге жағдай жасау.
Сабақ: 4. 4: Күтілетін нәтиже
Мектеп: №201 мектеп-лицей: Қашықтықты анықтайтын датчиктің жұмыс істеу принципін зерттеу. Оны қарапайым бағдарлама жазу үшін қолдану.
Сабақ: 4. 4: Сілтемелер
Мектеп: №201 мектеп-лицей: Интернет желісі, «Робототехника» презентациясы,
Сабақ: 4. 4: Қолданылатын әдіс тәсілдер
Мектеп: №201 мектеп-лицей: Акт, Топтық, жұптық, жеке жұмыстар, өзін өзі бағалау, өзара бағалау
Сабақ: 4. 4: Ресурстар
Мектеп: №201 мектеп-лицей: Дидактикалық материалдар, таратпалар, жұмыс дәптері, бағалау парақтары
Сабақ: 4. 4: Сабақ барысы
Сабақ: 4. 4: Сабақ кезеңдері
Мектеп: №201 мектеп-лицей: Мұғалімнің іс әрекеті
Оқушының іс әрекеті
Сабақ: 4. 4:

Басы /2мин/

/ 2 мин/

/ 2 мин/

/5 мин/

/10мин/

/2 мин/

/5 мин/

Мектеп: №201 мектеп-лицей:
  • Оқушымен сәлемдесу
  • Сыныпты түгелдеу
  • Үй тапсырмасын тексеру
  • (жеке жұмыс)
  • Датчиктер дегеніміз не, олардың қандай түрлері бар?

Жанасу датчигінің қызметі?

Сабақтың мақсатымен таныстыру;

Фигуралар арқылы оқушылар топқа бірігеді

1топ «үшбұрыш»

2 топ «Дөңгелек»

3 топ «Ромб»

Әр топқа ультрадыбысты датчиктің қызметі, оның кедергілерге реакциясы туралы мәтін таратылып беріледі.

Топ арасынан бір оқушы тапсырмаларын қорғап шығады.

Топпен жұмыс /10 мин/

Әр топқа бөлшектер таратылады .

Топтар бір бірінбағалайды.

Сергіту сәті видео ролик көрсету

Әр топ бағдарламаны іске қосып тексеріп көреді.

Мұғаліммен амандасады, сабаққа даярлау

Интерактивті тақтамен жұмыс. Дұрыс жауаптарын табу

Сабақтың мақсатымен танысады;

Топқа бөлінеді

Топпен жұмыс

Бөлшектерді байланыстырып құрастыру

Сабақ: 4. 4:

Қорытынды

5мин

Мектеп: №201 мектеп-лицей: Сұрақтар қою арқылы қорытындылау
Сұрақтарға ауызша жауап береді
Сабақ: 4. 4:

Бағалау

2 мин

Мектеп: №201 мектеп-лицей: Сабаққа белсенді қатысқан оқушылар бағаланады және топтар бірбірін бағалайды
Сабақ: 4. 4:

Үйге тапсырма

1 мин

Мектеп: №201 мектеп-лицей: Ултрадыбысты датчик. Кедергілерге реакция және оларға реакцияны анықтау.
тақырыбына байланысты дайындалып келу
Сабақ: 4. 4:

Кері байланыс

2 минут

Мектеп: №201 мектеп-лицей: Оқушылардың бүгін Ултрадыбысты датчиктің жұмыс істеу принципін зерттеу. Оны қарапайым бағдарлама жазу үшін қолдангі сабақтан не түсінгендерін, білгендерін, қандай нәтижеге жеткендігін білу
Стикерге пікірін жазады

Ұқсас жұмыстар
Ультрадыбысты датчик. Кедергілерге реакция және оларды анықтау. Сигналдар жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық жұмыс
Сигналдар жобасы және берілген тасырмалар бойынша командалық жұмыс
РОБОТО ТЕХНИКА
Түс датчиктері
Знап роботын құрастыру
Датчиктердің сипаттамалары
EV3 модулінің интерфейсі
Роботтың қолын қозғалту Орташа Мотордың блогы
Моторлар және датчиктер
Жүректің электрлік белсенділігі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz