Гироскопиялық датчик және бұрыштық ауытқуды анықтау: 6-сыныпқа арналған сабақ жоспары

Бекітемін:

Сабақ: 4. 6
Мектеп: №201 мектеп-лицейі
Сабақ: 4. 6: Күні:
Мектеп: №201 мектеп-лицейі: Мұғалімнің аты-жөні: Қапсанова Айгүл
Сабақ: 4. 6: Сынып: 6 в
Мектеп: №201 мектеп-лицейі: Қатысушылар саны:
Жоқтар саны:
Сабақ: 4. 6: Тақырыбы
Мектеп: №201 мектеп-лицейі: Гироскопиялық датчик. Бұрыштық ауытқуды анықтау
Сабақ: 4. 6: Сабақ мақсаты
Мектеп: №201 мектеп-лицейі: Гироскопиялық датчик пен бұрыштық ауытқуды анықтаумен жұмыс істеу
Сабақ: 4. 6: Күтілетін нәтиже
Мектеп: №201 мектеп-лицейі: Гироскопиялық датчиктің жұмыс істеу принципімен танысу. Бұрыштық ауытқуды анықтайтын бағдарламаны жазу.
Сабақ: 4. 6: Сілтемелер
Мектеп: №201 мектеп-лицейі: Интернет желісі, «Робототехника» презентациясы, жоспар
Сабақ: 4. 6: Қолданылатын әдіс тәсілдер
Мектеп: №201 мектеп-лицейі: жұптық, жеке жұмыстар, өзін өзі бағалау, өзара бағалау
Сабақ: 4. 6: Ресурстар
Мектеп: №201 мектеп-лицейі:
Сабақ: 4. 6: Сабақ барысы
Сабақ: 4. 6: Сабақ кезеңдері
Мектеп: №201 мектеп-лицейі: Мұғалімнің іс әрекеті
Ресурстар
Сабақ: 4. 6: Басы
Мектеп: №201 мектеп-лицейі:
  • Оқушымен сәлемдесу
  • Сыныпты түгелдеу
  • Үй тапсырмасын тексеру

Алдыңғы сабақта өтілген (сигналдар ) тақырыбында оқушылар бір-біріне сұрақ қояды. Бір-бірін бағалайды

«Ой қозғау» /3 мин/ Сұрақтар қоя отырып жаңа тақырыпты ашу;

  1. Датчиктер дегеніміз не?
  2. Қандай түрлері бар?
  3. Қалай пайдаланамыз?

Балалардың жауабы бойынша жаңа тақырып ашылады

Сабақтың мақсатымен таныстыру;

Оқушылар 1, 2, 3-ке саналады, сол арқылы оқушылар топқа бірігеді. Топтарының атауын планета атауларымен берем, ал оқушылар планеталарың үлкендігі бойынша бөлінеді

1 топ «Юпитер»

2 топ «Нептун»

3 топ «Марс»

Оқы, таныс, талқыла/15 мин/ 3 топқа мәтін таратылады. Топпен бірлесіп оқып талқылайды. Топтар бір бірін бағалайды.

Сергіту сәті видео ролик көрсету

Жұптық жұмыс /10 мин/

LEGO MINDSTORMS Education EV3 бағдарламасында бөлшектер мен құрылғылар гироскопиялық датчикпен жұмс жасау. Жұптар бір бірін бағалайды.

Интерактивті тақта лего бөлшектері
Сабақ: 4. 6: Қорытынды
Мектеп: №201 мектеп-лицейі: Сұрақтар қою арқылы қорытындылау
Сабақ: 4. 6:

Бағалау

2 мин

Мектеп: №201 мектеп-лицейі: Сабаққа белсенді қатысқан оқушылар бағаланады және топтар бірбірін бағалайды
Сабақ: 4. 6:

Үйге тапсырма

1 мин

Мектеп: №201 мектеп-лицейі: Гироскопиялық датчик. Бұрыштық ауытқуды анықтау
Сабақ: 4. 6:

Кері байланыс

2 минут

Мектеп: №201 мектеп-лицейі: Білемін, білгім келеді, білдім әдісі бойынша

Ұқсас жұмыстар
9-сыныпқа арналған Znap роботын құрастыру және ультрадыбыстық датчик көмегімен қашықтықты анықтау
6-сыныпқа арналған сабақ жоспары: Жанасу датчигі және батырманың басылуын анықтау
Сызықтық және бұрыштық жылдамдықтар мен центрге тартқыш үдеу: кіріктірілген сабақ-саяхат
Ультрадыбыстық датчик және кедергілерге реакция: Сигналдар жобасы арқылы командалық бағдарламалау (9-сынып)
Сабақ жоспары №6. Робототехника: моторлар және датчиктер
6-сыныпқа арналған жүк тасымалдағыш робот жобасының сабақ жоспары
6-сыныпқа арналған сабақ жоспары: Экономика және экология
6-сыныпқа арналған сабақ жоспары - Есімдіктерді қайталау
Осьтік симметрия: 6-сыныпқа арналған сабақ жоспары
Сызықтық функциялардың графиктерінің өзара орналасуы: бұрыштық коэффициент k және ығысу l-тің әсері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz