Гироскопиялық датчик. Бұрыштық ауытқуды анықтау

Бекітемін:

Сабақ: 4. 6
Мектеп: №201 мектеп-лицейі
Сабақ: 4. 6: Күні:
Мектеп: №201 мектеп-лицейі: Мұғалімнің аты-жөні: Қапсанова Айгүл
Сабақ: 4. 6: Сынып: 6 в
Мектеп: №201 мектеп-лицейі: Қатысушылар саны:
Жоқтар саны:
Сабақ: 4. 6: Тақырыбы
Мектеп: №201 мектеп-лицейі: Гироскопиялық датчик. Бұрыштық ауытқуды анықтау
Сабақ: 4. 6: Сабақ мақсаты
Мектеп: №201 мектеп-лицейі: Гироскопиялық датчик пен бұрыштық ауытқуды анықтаумен жұмыс істеу
Сабақ: 4. 6: Күтілетін нәтиже
Мектеп: №201 мектеп-лицейі: Гироскопиялық датчиктің жұмыс істеу принципімен танысу. Бұрыштық ауытқуды анықтайтын бағдарламаны жазу.
Сабақ: 4. 6: Сілтемелер
Мектеп: №201 мектеп-лицейі: Интернет желісі, «Робототехника» презентациясы, жоспар
Сабақ: 4. 6: Қолданылатын әдіс тәсілдер
Мектеп: №201 мектеп-лицейі: жұптық, жеке жұмыстар, өзін өзі бағалау, өзара бағалау
Сабақ: 4. 6: Ресурстар
Мектеп: №201 мектеп-лицейі:
Сабақ: 4. 6: Сабақ барысы
Сабақ: 4. 6: Сабақ кезеңдері
Мектеп: №201 мектеп-лицейі: Мұғалімнің іс әрекеті
Ресурстар
Сабақ: 4. 6: Басы
Мектеп: №201 мектеп-лицейі:
  • Оқушымен сәлемдесу
  • Сыныпты түгелдеу
  • Үй тапсырмасын тексеру

Алдыңғы сабақта өтілген (сигналдар ) тақырыбында оқушылар бір-біріне сұрақ қояды. Бір-бірін бағалайды

«Ой қозғау» /3 мин/ Сұрақтар қоя отырып жаңа тақырыпты ашу;

  1. Датчиктер дегеніміз не?
  2. Қандай түрлері бар?
  3. Қалай пайдаланамыз?

Балалардың жауабы бойынша жаңа тақырып ашылады

Сабақтың мақсатымен таныстыру;

Оқушылар 1, 2, 3-ке саналады, сол арқылы оқушылар топқа бірігеді. Топтарының атауын планета атауларымен берем, ал оқушылар планеталарың үлкендігі бойынша бөлінеді

1 топ «Юпитер»

2 топ «Нептун»

3 топ «Марс»

Оқы, таныс, талқыла/15 мин/ 3 топқа мәтін таратылады. Топпен бірлесіп оқып талқылайды. Топтар бір бірін бағалайды.

Сергіту сәті видео ролик көрсету

Жұптық жұмыс /10 мин/

LEGO MINDSTORMS Education EV3 бағдарламасында бөлшектер мен құрылғылар гироскопиялық датчикпен жұмс жасау. Жұптар бір бірін бағалайды.

Интерактивті тақта лего бөлшектері
Сабақ: 4. 6: Қорытынды
Мектеп: №201 мектеп-лицейі: Сұрақтар қою арқылы қорытындылау
Сабақ: 4. 6:

Бағалау

2 мин

Мектеп: №201 мектеп-лицейі: Сабаққа белсенді қатысқан оқушылар бағаланады және топтар бірбірін бағалайды
Сабақ: 4. 6:

Үйге тапсырма

1 мин

Мектеп: №201 мектеп-лицейі: Гироскопиялық датчик. Бұрыштық ауытқуды анықтау
Сабақ: 4. 6:

Кері байланыс

2 минут

Мектеп: №201 мектеп-лицейі: Білемін, білгім келеді, білдім әдісі бойынша

Ұқсас жұмыстар
Түс датчиктері
РОБОТО ТЕХНИКА
Маневр жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық жұмыс
Роботтың қолын қозғалту Орташа Мотордың блогы
Моторлар және датчиктер
Моторлар мен датчиктер
Датчиктердің сипаттамалары
Ультрадыбысты датчик. Кедергілерге реакция және оларды анықтау. Сигналдар жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық жұмыс
Ультрадыбысты датчик. Кедергілерге реакция және оларды анықтау
Жүректің электрлік белсенділігі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz