Сабақ жоспары :: Информатика
Файл қосу
Гироскопиялық датчик. Бұрыштық ауытқуды анықтау
Бекітемін: _________________
Сабақ: 4.6
Мектеп: №201 мектеп-лицейі
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні: Қапсанова Айгүл
Сынып: 6 в
Қатысушылар саны:
Жоқтар саны:
Тақырыбы
Гироскопиялық датчик. Бұрыштық ауытқуды анықтау
Сабақ мақсаты
Гироскопиялық датчик пен бұрыштық ауытқуды анықтаумен жұмыс істеу
Күтілетін нәтиже
Гироскопиялық датчиктің жұмыс істеу принципімен танысу. Бұрыштық ауытқуды анықтайтын бағдарламаны жазу.
Сілтемелер
Интернет желісі, <<Робототехника>> презентациясы, жоспар
Қолданылатын әдіс тәсілдер
жұптық, жеке жұмыстар, өзін өзі бағалау, өзара бағалау
Ресурстар
Сабақ барысы
Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің іс әрекеті
Ресурстар
Басы
Оқушымен сәлемдесу
Сыныпты түгелдеу
Үй тапсырмасын тексеру
Алдыңғы сабақта өтілген (сигналдар ) тақырыбында оқушылар бір-біріне сұрақ қояды. Бір-бірін бағалайды
<<Ой қозғау>> /3 мин/ Сұрақтар қоя отырып жаңа тақырыпты ашу;
1. Датчиктер дегеніміз не?
2. Қандай түрлері бар?
3. Қалай пайдаланамыз?
Балалардың жауабы бойынша жаңа тақырып ашылады
Сабақтың мақсатымен таныстыру;
Оқушылар 1,2,3-ке саналады, сол арқылы оқушылар топқа бірігеді. Топтарының атауын планета атауларымен берем, ал оқушылар планеталарың үлкендігі бойынша бөлінеді
1 топ <<Юпитер>>
2 топ <<Нептун>>
3 топ <<Марс>>
Оқы, таныс , талқыла/15 мин/ 3 топқа мәтін таратылады. Топпен бірлесіп оқып талқылайды. Топтар бір бірін бағалайды.
Сергіту сәті видео ролик көрсету
Жұптық жұмыс /10 мин/
LEGO MINDSTORMS Education EV3 бағдарламасында бөлшектер мен құрылғылар гироскопиялық датчикпен жұмс жасау. Жұптар бір бірін бағалайды.
Интерактивті тақта лего бөлшектері
Қорытынды
Сұрақтар қою арқылы қорытындылау
Бағалау
2 мин
Сабаққа белсенді қатысқан оқушылар бағаланады және топтар бірбірін бағалайды
Үйге тапсырма
1 мин
Гироскопиялық датчик. Бұрыштық ауытқуды анықтау
Кері байланыс
2 минут
Білемін, білгім келеді, білдім әдісі бойынша
Сабақ: 4.6
Мектеп: №201 мектеп-лицейі
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні: Қапсанова Айгүл
Сынып: 6 в
Қатысушылар саны:
Жоқтар саны:
Тақырыбы
Гироскопиялық датчик. Бұрыштық ауытқуды анықтау
Сабақ мақсаты
Гироскопиялық датчик пен бұрыштық ауытқуды анықтаумен жұмыс істеу
Күтілетін нәтиже
Гироскопиялық датчиктің жұмыс істеу принципімен танысу. Бұрыштық ауытқуды анықтайтын бағдарламаны жазу.
Сілтемелер
Интернет желісі, <<Робототехника>> презентациясы, жоспар
Қолданылатын әдіс тәсілдер
жұптық, жеке жұмыстар, өзін өзі бағалау, өзара бағалау
Ресурстар
Сабақ барысы
Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің іс әрекеті
Ресурстар
Басы
Оқушымен сәлемдесу
Сыныпты түгелдеу
Үй тапсырмасын тексеру
Алдыңғы сабақта өтілген (сигналдар ) тақырыбында оқушылар бір-біріне сұрақ қояды. Бір-бірін бағалайды
<<Ой қозғау>> /3 мин/ Сұрақтар қоя отырып жаңа тақырыпты ашу;
1. Датчиктер дегеніміз не?
2. Қандай түрлері бар?
3. Қалай пайдаланамыз?
Балалардың жауабы бойынша жаңа тақырып ашылады
Сабақтың мақсатымен таныстыру;
Оқушылар 1,2,3-ке саналады, сол арқылы оқушылар топқа бірігеді. Топтарының атауын планета атауларымен берем, ал оқушылар планеталарың үлкендігі бойынша бөлінеді
1 топ <<Юпитер>>
2 топ <<Нептун>>
3 топ <<Марс>>
Оқы, таныс , талқыла/15 мин/ 3 топқа мәтін таратылады. Топпен бірлесіп оқып талқылайды. Топтар бір бірін бағалайды.
Сергіту сәті видео ролик көрсету
Жұптық жұмыс /10 мин/
LEGO MINDSTORMS Education EV3 бағдарламасында бөлшектер мен құрылғылар гироскопиялық датчикпен жұмс жасау. Жұптар бір бірін бағалайды.
Интерактивті тақта лего бөлшектері
Қорытынды
Сұрақтар қою арқылы қорытындылау
Бағалау
2 мин
Сабаққа белсенді қатысқан оқушылар бағаланады және топтар бірбірін бағалайды
Үйге тапсырма
1 мин
Гироскопиялық датчик. Бұрыштық ауытқуды анықтау
Кері байланыс
2 минут
Білемін, білгім келеді, білдім әдісі бойынша
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz