Роботтың қолын қозғалту Орташа Мотордың блогы

Просмотр содержимого документа
«Робототехника. Саба? жоспары»

Апта:
1
Күні:
Апта:: Сабақ тақырыбы:
1: Роботтың қолын қозғалту: Орташа Мотордың блогы.
Апта:: Жалпы мақсаты:
1: Мотарды іске қосу, орташа мотардың атқаратын қызметін білу және жұмыс істеу
Апта:: Күтілетін нәтиже:
1: Орташа мотордың блогымен танысады, іске қосады.
Апта:: Негізгі идея:
1: Мотар арқылы заттарды тасымалдау
Апта:: Сабақ жоспары:
Апта::
1: Уақыты
Күні:: Мақсаты
: Мұғалімнің іс әрекеті
Оқушының іс әрекеті
ҚБ
Апта:: 1.
1: 5 мин
Күні:: Ұйымдастыру
: Сәлемдесу, сабаққа дайындығын тексеру, психологиялық ахуал.
Сәлемдеседі, сабаққа дайындалады, психологиялық ахуал, түрлі түсті магниттер арқылы топқа бөлу арқылы сабаққа кіріседі.
Презентация
Апта:: 2.
1: 3 мин
Күні:: Үй тапсырмасын тексеру және бағалау
: Сұрақ-жауап, ыстық орындық арқылы үй тапсырмасын тексеру
Сұрақтарға жауап береді, үй тапсырмасы бойынша өзін-өзі бағалайды.
Презентация
Апта:: 3.
1: 10 мин
Күні::

Жаңа сабақты түсіндіру

Топпен жұмыс

:

https://arhivurokov.ru/kopilka/uploads/user_file_575e2eab99a0c/robototiekhnikasabakzhospary_1.jpeg https://arhivurokov.ru/kopilka/uploads/user_file_575e2eab99a0c/robototiekhnikasabakzhospary_2.png

Презентация арқылы жаңа сабақты түсіндіру.

Мұғалім презентация арқылы Курс жабдығымен таныстырады; Мотор робот үшін электр қуатын қозғалыс қуатына айналдырадынын оқушыларға түсіндіру.

Сұрақтарға жауап береді, тақырыпты ашады. Топқа бөлінеді. Берілген тақырыптарды оқиды. Топ арасында талқылайды.

Презентация

Плакат, маркер

Апта:: 4.
1: 2 мин
Күні:: Сергіту сәті
: Видеоролик арқылы сергіту сәтін ұйымдастыру
Сергіту сәтін орындайды.
Видеоролик
Апта:: 5.
1: 15 мин
Күні:: Жаңа сабақты бекіту
:

С=2ПR, R= https://arhivurokov.ru/kopilka/uploads/user_file_575e2eab99a0c/robototiekhnikasabakzhospary_3.png

  1. Алға 50 cм қозғалып 90º бұрылсын
  2. Алға 75 см қозғалып 180º бұрылсын
  3. Алға 48 см қозғалып 45º бұрылсын
  4. Алға 62 см қозғалып 270º бұрылсын
Формула арқылы жұмыс істеп, командаларды орйындайды.
Апта:: 6.
1: 3 мин
Күні:: Кері байланыс
: Кері байланыс парағаын таратады.
Кері байланыс парақтарын толтырады.
Апта:: 7.
1: 3 мин
Күні:: Бағалау
: Оқушылардың білім деңгейін критерияға сәйкес ұпайларын есептеп бағалау.
Өзін-өзі бағалайды. Мұғалім критерий бойынша баллдарын есептейді.
Апта:: 8.
1: 2 мин
Күні:: Үй тапсырмасы
: Үйге тапсырма беру.
Апта:: Ресурстар
1: Презентация, плакат, маркер, видеоролик, стикер.

https://arhivurokov.ru/kopilka/uploads/user_file_575e2eab99a0c/robototiekhnikasabakzhospary_4.png

Просмотр содержимого документа
«План Джумагулова А. 1 день »
Апта:
1
Күн:1
11. 07. 2016
Апта:: Сабақтың тақырыбы:
1: Робот техникасы курсына кіріспе: Робот техникасының негіздері, пайдалану салалары, түрлері.
Апта:: Жалпы мақсаты:
1: «Робот» терминінің мағынасын анықтау, механиканың дамуы және адамзаттың техникалық жетістіктері туралы айту.
Апта:: Күтілетін мақсаты:
1: Роботтар, олардың дамуы және жетістіктері туралы білу
Апта:: Негізгі идеялар:
1: EV3 жинағындағы барлық датчиктерді, моторларды және өзге-де бөлшектерін бағдарла арқылы басқара білуі.
Апта:: Сабақ жоспары:
Апта::
1: Уақыты
Күн:1: Мақсаты
11. 07. 2016: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
ФБ (формативті баға)
Апта:: 1
1:

Ұйымдастыру кезеңі.

3 минут

Күн:1: Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу және топқа бөлу
11. 07. 2016: Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу, сабақтың тақырыбын тақтаға жазу. Оқушыларды топқа бөлу.
Оқушылар орындарына жайғасып, топқа бөлінеді
Оқушыларға рахмет айтып орнына отырғызу
Апта::
1: 5 минут
Күн:1: Үй тапсырмасын сұрау
11. 07. 2016: «Миға шабуыл» тәсілі арқылы үй тапсырмасын сұрайды
Оқушылар сұраққа жауап беріп үй тапсырмасы қайталайды
Белсенді оқушыларға смайлик беріп мадақтау
Апта::
1: 20 минут
Күн:1: Цикл блогын бағдарламада қолдана білу
11. 07. 2016: Мұғалім оқушыларға Циклдік және тармақталған алгоритм туралы түсіндіреді. роботты қалай қозғалтатынын түсіндіріп, көрсетеді.
Оқушылар зейін салып тыңдап, түсінбегенін сұрайды.
Белсенді оқушыларға мадақ айту. Пассивті оқушылардың белсенді сабаққа қатысып отыруын айту
Апта::
1: 30 минут
Күн:1: Жаңа сабақты пысықтау
11. 07. 2016: Мұғалім оқушыларға зат тасымалдауға арналға «Білімдік роботты» құрастыруға тапсырма береді
Оқушылар берілген тапсырманы қызығушылықпен орындайды.
Белсенді оқушыларға мадақ айту
Апта::
1:

Сергіту сәті

3 минут

Күн:1: Оқушыларды сергіту
11. 07. 2016: Мұғалім оқушыларға экраннан логикалық суреттер береді.
Логикалық сұрақтарға жауап беріп оқушылар сергіп алады
Белсенді оқушыларға мадақ айту
Апта::
1: 30 минут
Күн:1: Өткен сабақты пысықтау
11. 07. 2016: Мұғалім оқушыларға датчиктерді қолданып «Тасымалдау» жобасын тапсырады
Мұғалімнің алдын ала берілген тапсырмасына сүйене, оқушылар бағдарлама жасап көрсетеді
Бағдарламаны дұрыс жасаған топқа және топ мүшелеріне смайлик беріп, рахметін айтады.
Апта::
1:

Рефлексия

2 минут

Күн:1: Өткен сабақты қорытындылап, оқушылардың не түсінгенін, не түсінбегенін және сабақтың қандай бөлігі ұнағанын анықтау.
11. 07. 2016: Мұғалім оқушылардан не түсінгенін, не түсінбегенін және сабақтың қандай бөлігі ұнағанын сұрайды
Оқушылар мұғалім қойған сұраққа жауап береді, түсінбегенін сұрайды және сабақ туралы пікір айтады
Сабақты жақсы түсінген балаларға мадақтау айтады. Топ басшылары топ мүшелеріне баға қояды
Апта::
1:

Үй тапсырмасы

2 минут

Күн:1: Жаңа сабақты пысықтау
11. 07. 2016: «Роботтар біздің өмірімізде» тақырыбында эссе жазу
Оқушылар үй тапсырмасын күнделікке жазып алады.
Рахмет оқушылар
Апта:: Қорлар
1: Мұғалімге арналған нұсқаулық, EV3 жинағы, оқулық., слайдтар.
Апта::

Келесі іс-әрекет,

үй тапсырма:

1: «роботтар біздің өмірімізде» тақырыбында эссе жазу
Апта::

Тапсырмаға ескертпе,

кері байланыс

1:
Просмотр содержимого документа
«План Джумагулова А. 2 день»
Апта:
1
Күн:2
12. 07. 2016
Апта:: Сабақтың тақырыбы:
1: Робот техникасыныңтарихы және болашағы.
Апта:: Жалпы мақсаты:
1: Робот техникасының тарихымен және болашағымен таныстыру.
Апта:: Күтілетін мақсаты:
1: Роботтар тарихы туралы және болашағымен танысу
Апта:: Негізгі идеялар:
1: EV3 жинағындағы барлық датчиктерді, моторларды және өзге-де бөлшектерін бағдарла арқылы басқара білуі.
Апта:: Сабақ жоспары:
Апта::
1: Уақыты
Күн:2: Мақсаты
12. 07. 2016: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
ФБ (формативті баға)
Апта:: 1
1:

Ұйымдастыру кезеңі.

3 минут

Күн:2: Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу және топқа бөлу
12. 07. 2016: Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу, сабақтың тақырыбын тақтаға жазу. Оқушыларды топқа бөлу.
Оқушылар орындарына жайғасып, топқа бөлінеді
Оқушыларға рахмет айтып орнына отырғызу
Апта::
1: 5 минут
Күн:2: Үй тапсырмасын сұрау
12. 07. 2016: «Миға шабуыл» тәсілі арқылы үй тапсырмасын сұрайды
Оқушылар сұраққа жауап беріп үй тапсырмасы қайталайды
Белсенді оқушыларға смайлик беріп мадақтау
Апта::
1: 20 минут
Күн:2: Цикл блогын бағдарламада қолдана білу
12. 07. 2016: Мұғалім оқушыларға Циклдік және тармақталған алгоритм туралы түсіндіреді. роботты қалай қозғалтатынын түсіндіріп, көрсетеді.
Оқушылар зейін салып тыңдап, түсінбегенін сұрайды.
Белсенді оқушыларға мадақ айту. Пассивті оқушылардың белсенді сабаққа қатысып отыруын айту
Апта::
1: 30 минут
Күн:2: Жаңа сабақты пысықтау
12. 07. 2016: Мұғалім әр топ оқушыларына плакаттар таратылып роботтардың тарихы және болашағы туралы мағлұмат жаздыру
Оқушылар берілген тапсырманы қызығушылықпен орындайды.
Белсенді оқушыларға мадақ айту
Апта::
1:

Сергіту сәті

3 минут

Күн:2: Оқушыларды сергіту
12. 07. 2016: Мұғалім оқушыларды шеңберге жинап, "Егер мен робот болсам . . . . " сұраққа жауап алынады
Логикалық сұрақтарға жауап беріп оқушылар сергіп алады
Белсенді оқушыларға мадақ айту
Апта::
1: 30 минут
Күн:2: Өткен сабақты пысықтау
12. 07. 2016: Мұғалім оқушыларға датчиктерді қолданып «Тасымалдау» жобасын тапсырады
Мұғалімнің алдын ала берілген тапсырмасына сүйене, оқушылар бағдарлама жасап көрсетеді
Бағдарламаны дұрыс жасаған топқа және топ мүшелеріне смайлик беріп, рахметін айтады.
Апта::
1:

Рефлексия

2 минут

Күн:2: Өткен сабақты қорытындылап, оқушылардың не түсінгенін, не түсінбегенін және сабақтың қандай бөлігі ұнағанын анықтау.
12. 07. 2016: Мұғалім оқушылардан не түсінгенін, не түсінбегенін және сабақтың қандай бөлігі ұнағанын сұрайды
Оқушылар мұғалім қойған сұраққа жауап береді, түсінбегенін сұрайды және сабақ туралы пікір айтады
Сабақты жақсы түсінген балаларға мадақтау айтады. Топ басшылары топ мүшелеріне баға қояды
Апта::
1:

Үй тапсырмасы

2 минут

Күн:2: Жаңа сабақты пысықтау
12. 07. 2016: «Роботтар туралы сөзжұмбақ құрастыру
Оқушылар үй тапсырмасын күнделікке жазып алады.
Рахмет оқушылар
Апта:: Қорлар
1: Мұғалімге арналған нұсқаулық, EV3 жинағы, оқулық., слайдтар.
Апта::

Келесі іс-әрекет,

үй тапсырма:

1: Роботтар туралы сөзжұмбақ құрастыру
Апта::

Тапсырмаға ескертпе,

кері байланыс

1:
Просмотр содержимого документа
«План Джумагулова А. 3 день»
Апта:
1
Күн:3
14. 07. 2016
Апта:: Сабақтың тақырыбы:
1: Мотордың көмегімен қозғалту
Апта:: Жалпы мақсаты:
1: Оқушыларға EV3 арналған бағдарламаны жасау, моторларды қозғалту мүмкіндіктерін үйрету.
Апта:: Күтілетін мақсаты:
1: Оқушылар роботты қозғалтуға арналған алғашқы программаларын жасап, моторлар арқылы қозғалту және рульдік басқару блогын түсінеді.
Апта:: Негізгі идеялар:
1: Роботты мотордың көмегімен қозғалту программасын құрау, қозғалыс барысында рульдік басқаруды еркін қолдануды үйрену
Апта:: Сабақ жоспары:
Апта::
1: Уақыты
Күн:3: Мақсаты
14. 07. 2016: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
ФБ (формативті баға)
Апта:: 1
1:

Ұйымдастыру кезеңі.

3 минут

Күн:3: Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. оқушыларды суреттер арқылы топқа бөлу
14. 07. 2016: Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу, сабақтың тақырыбын тақтаға жазу. Оқушыларды топқа бөлу
Топқа бөлінген оқушылар орындарына жайғасып.
Оқушыларға рахмет айтып орнына отырғызу
Апта::
1:

Үй тапсырмасы:

5 минут

Күн:3: Үй тапсырмасын сұрау
14. 07. 2016:

Оқушыларға сұрақтар арқылы ұй тапсырмасын тексеру:

1. роботтарды тарихы

2. олардың болашағы туралы не айтуға болады.

3. жалпы роботтардың сипаттамасын

Оқушылар өткен тақырып бойынша қойылған сұрақтарға нақты әрі түсінікті етіп жауап беруі қажет.
Белсенді оқушыларға смайлик беріп мадақтау
Апта::
1: 20 минут
Күн:3: Роботты қозғалту барысында программа құрылымы, онда қандай блоктар пайдаланылады және блок қасиеттерін мен баптауларын өзгерту жолдарымен таныстыру
14. 07. 2016: LEGO MINDSTROMS EV3 Edition бағдарламасы арқылы программа жасап, роботты моторлардың көмегімен қозғалтуды үйретеді. Мұғалім блоктардың қызметі, олардың қасиеттері мен баптауларын өзгерту жайлы айтып, дайын бағдарламаны сақтау жолдарын түсіндіреді.
Оқушылар зейін салып тыңдап, түсінбегенін сұрайды.
Белсенді оқушыларға мадақ айту. Пассивті оқушылардың белсенді сабаққа қатысып отыруын айту
Апта::
1: 30 минут
Күн:3: Жаңа сабақты пысықтау
14. 07. 2016: EV3 модулі туралы жалпы мағлұмат беру,
Оқушылар берілген тапсырманы қызығушылықпен орындайды.
Белсенді оқушыларға мадақ айту
Апта::
1:

Сергіту сәті

3 минут

Күн:3: Оқушылар арасында ынтымақтастық қарым қатыныс қалыптастыру
14. 07. 2016: "Роботтың миі " сурет арқылы көрсету
Оқушылар сурет сала отырып сергіп алады
Белсенді оқушыларға мадақ айту
Апта::
1: 30 минут
Күн:3: Өткен сабақты пысықтау Оқушылар жасаған программасын EV3 модуліне жүктеп, іске қосады
14. 07. 2016:

Бағдарламаны EV3 модуліне жүктеу жолдарын айтып, оны іске қосуды үйретеді.

Бағдарламаны жүктеу жолдарын меңгерту.

Мұғалімнің алдын ала берілген тапсырмасына сүйене, оқушылар бағдарлама жасап көрсетеді
Тапсырманы дұрыс орындаған оқушыларға смайликтер тарату, мадақтау
Апта::
1:

Рефлексия

2 минут

Күн:3: Өткен сабақты қорытындылап, оқушылардың не түсінгенін, не түсінбегенін және сабақтың қандай бөлігі ұнағанын анықтау.
14. 07. 2016: Мұғалім оқушылардан не түсінгенін, не түсінбегенін және сабақтың қандай бөлігі ұнағанын сұрайды
Оқушылар мұғалім қойған сұраққа жауап береді, түсінбегенін сұрайды және сабақ туралы пікір айтады
Сабақты жақсы түсінген балаларға мадақтау айтады. Топ басшылары топ мүшелеріне баға қояды
Апта::
1:

Үй тапсырмасы

2 минут

Күн:3: Жаңа сабақты пысықтау
14. 07. 2016: Реферат жазу
Оқушылар үй тапсырмасын күнделікке жазып алады.
Рахмет оқушылар
Апта:: Қорлар
1: Мұғалімге арналған нұсқаулық, EV3 жинағы, оқулық., слайдтар.
Апта::

Келесі іс-әрекет,

үй тапсырма:

1: Роботтар туралы сөзжұмбақ құрастыру
Апта::

Тапсырмаға ескертпе,

кері байланыс

1:
Просмотр содержимого документа
«План Джумагулова А. 10 день »
Апта:
2
Күн:10
22. 07. 2016
Апта:: Сабақтың тақырыбы:
2:

Сыныпқа жарыстың басталуы туралы хабарлау.

Идеялардың таныстырылымы.

Апта:: Жалпы мақсаты:
2: WRO ережелерімен және жарыстың тапсырмаларымен таныстыру. Оқушыларды топтарға бөлу. Идеяларды ұсыну.
Апта:: Күтілетін мақсаты:
2: WRO ережелерімен және жарыстың тапсырмаларымен таныстыру. Оқушыларды топтарға бөлуге дағдыландыру. Идеяларды ұсынуға жетелеу
Апта:: Негізгі идеялар:
2: EV3 жинағындағы роботтарға критерийлер бойынша жүретін программа түзіп басқа топтағы әріптестермен роботты жарыстыру.
Апта:: Сабақ жоспары:
Апта::
2: Уақыты
Күн:10: Мақсаты
22. 07. 2016: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
ФБ (формативті баға)
Апта:: 1
2:

Ұйымдастыру кезеңі.

3 минут

Күн:10: Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Назарын сабаққа аудару. Оқушыларды санау әдісі топқа бөлу
22. 07. 2016: Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу, сабақтың тақырыбын тақтаға жазу. Оқушыларды топқа бөлу
Топқа бөлінген оқушылар орындарына жайғасады.
Оқушыларға рахмет айтып орнына отырғызу
Апта::
2:

Үй тапсырмасы:

5 минут

Күн:10: Үй тапсырмасын сұрау
22. 07. 2016: Конверт әдісі бойынша оқушылардан үй тапсырмасын сұрақтар арқылы сұралады.
Оқушылар сұраққа жауап беріп үй тапсырмасы қайталайды
Белсенді оқушыларға смайлик беріп мадақтау
Апта::
2: 20 минут
Күн:10: Әр топтағы оқушы «Инсерт» әдісі бойынша Жарысқа қанша оқушы, қанша тренер. Өандай топтар арасында, жасы шамасы қандай болуы қажет екенін айтады
22. 07. 2016:

Әр топтағы оқушы БББ кестесі бойынша Робот ұғымына не білетіндіктерін, не білгендерін және білгісі келетінін толтыртады.

Одан кейін қарама қарсы топқа параққа жазып сұрақты қояды. Олар оқып бір -бірімен талқылайды.

Берілген тапсырма бойынша дәптерге жұмысты көрсету

https://arhivurokov.ru/multiurok/f/9/b/f9b65f5f8b57fa92e5a0c365dce51ebef9b24509/phpTdh5EH_ROBOTOTEHIKA---SABA-ZHOSPARY_3_1.png https://arhivurokov.ru/multiurok/f/9/b/f9b65f5f8b57fa92e5a0c365dce51ebef9b24509/phpTdh5EH_ROBOTOTEHIKA---SABA-ZHOSPARY_3_2.jpeg https://arhivurokov.ru/multiurok/f/9/b/f9b65f5f8b57fa92e5a0c365dce51ebef9b24509/phpTdh5EH_ROBOTOTEHIKA---SABA-ZHOSPARY_3_3.png

Оқушылар зейін салып тыңдап, түсінбегенін сұрайды.
Белсенді оқушыларға мадақ айту. Пассивті оқушылардың белсенді сабаққа қатысып отыруын айту
Апта::
2: 30 минут
Күн:10: Жаңа сабақты пысықтау
22. 07. 2016: Жаңа термин сөздерді дәптерге жаздыру, талқылау
Оқушылар берілген тапсырманы қызығушылықпен орындайды.
Белсенді оқушыларға мадақ айту
Апта::
2:

Сергіту сәті

3 минут

Күн:10: Оқушылар арасында ынтымақтастық қарым қатыныс қалыптастыру
22. 07. 2016: «Күн шықты, күн шықты күннің нұры . . . . » ойыны ойнату
Оқушылар шаттық шеңберін құрып отырады. Бір оқушы ойында бастайды.
Оқушыларға мадақ айтып көңілдерін көтеру.
Апта::
2: 30 минут
Күн:10: Өткен сабақты пысықтау
22. 07. 2016: Сабақты пысықтау мақсатында тест тапсырмалары беріледі.
Мұғалімнің алдын ала берілген тапсырмасына сүйене, оқушылар бағдарлама жасап көрсетеді
Тапсырманы дұрыс орындаған оқушыларға смайликтер тарату, мадақтау
Апта::
2:

Рефлексия

2 минут

Күн:10: Өткен сабақты қорытындылап, оқушылардың не түсінгенін, не түсінбегенін және сабақтың қандай бөлігі ұнағанын анықтау.
22. 07. 2016:

1. Бүгінгі сабақта үйренгендеріңіздің ішінен өзіңіздің дайындығыңызға нені пайдаланамын деп ойлайсыз?

2. Бүгінгі сабақта сізге бəрінен де не ұнады?

3. Бүгінгі сабақта қандай да бір түсініксіз сұрақтар болды ма? Бұл мəселені қалай шештіңіз/шешесіз?

4. Бүгінгі сабақта үйренгеніңіздің ішінен ең пайдалысы не болды (білім немесе дағдылар) ?

5. Кез-келген өзге де пікірлер:

Оқушылар мұғалім қойған сұраққа жауап береді, түсінбегенін сұрайды және сабақ туралы пікір айтады
Сабақты жақсы түсінген балаларға мадақтау айтады. Топ басшылары топ мүшелеріне баға қояды
Апта::
2:

Үй тапсырмасы

2 минут

Күн:10: Жаңа сабақты пысықтау
22. 07. 2016:

Сыныпқа жарыстың басталуы туралы оқу

Идеялардың таныстырылымы оқу

Оқушылар үй тапсырмасын күнделікке жазып алады.
Рахмет оқушылар
Апта:: Қорлар
2: Мұғалімге арналған нұсқаулық, EV3 жинағы, оқулық., слайдтар.
Апта::

Келесі іс-әрекет,

үй тапсырма:

2: «Егер мен Робот болсам. . . . . » тақырыбында эссе жазу
Апта::

Тапсырмаға ескертпе,

кері байланыс

2:
Просмотр содержимого документа
«План Джумагулова А. 4 деньdocx»
Апта:
1
Күн:4
15. 07. 2016
Апта:: Сабақтың тақырыбы:
1: Датчиктер. Жанасу датчигі. Батырманың басылуын анықтау.
Апта:: Жалпы мақсаты:
1: Жанасу датчигінің жұмыс істеу принципімен танысу және зерттеу. Бағдарламалау барысында моторларды іске қосу үшін жанасу датчигінің батырмаларын пайдалануға үйрету.
Апта:: Күтілетін мақсаты:
1: LEGO MINDSTROMS EV3 Edition бағдарламасы арқылы программа жасап, оны роботтарда қолдану.
Апта:: Негізгі идеялар:
1: Роботты мотордың көмегімен қозғалту программасын құрау, қозғалыс барысында рульдік басқаруды еркін қолдануды үйрену
Апта:: Сабақ жоспары:
Апта::
1: Уақыты
Күн:4: Мақсаты
15. 07. 2016: Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
ФБ (формативті баға)
Апта:: 1
1:

Ұйымдастыру кезеңі.

3 минут

Күн:4: Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Назарын сабаққа аудару. Оқушыларды санау әдісі топқа бөлу
15. 07. 2016: Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу, сабақтың тақырыбын тақтаға жазу. Оқушыларды топқа бөлу
Топқа бөлінген оқушылар орындарына жайғасады.
Оқушыларға рахмет айтып орнына отырғызу
Апта::
1:

Үй тапсырмасы:

5 минут

Күн:4: Үй тапсырмасын сұрау
15. 07. 2016:

Конверт әдісі бойынша оқушылардан үй тапсырмасын сұрақтар арқылы сұралады.

1. Мотор дегеніміз не? Негізгі қызметтері қандай?

2. Үлкен мотор туралы қысқаша мәлімет

3. Орташа мотор туралы қысқаша мәлімет

Оқушылар өткен тақырып бойынша қойылған сұрақтарға нақты әрі түсінікті етіп жауап беруі қажет.
Белсенді оқушыларға смайлик беріп мадақтау
Апта::
1: 20 минут
Күн:4: Датчиктер арқылы программа құрылып роботты қозғалтуға үйрету
15. 07. 2016: Мұғалім оқушыларға EV3 микрокомпьютерінде моторлар арқылы жанасу датчигін салып қозғалысқа келтіру жөнінде мәлімет береді. EV3-ке алғашқы бағдарламаны орнату бойынша нұсқау береді.
Оқушылар зейін салып тыңдап, түсінбегенін сұрайды.
Белсенді оқушыларға мадақ айту. Пассивті оқушылардың белсенді сабаққа қатысып отыруын айту
Апта::
1: 30 минут
Күн:4: Жаңа сабақты пысықтау
15. 07. 2016: Жаңа термин сөздерді дәптерге жаздыру, талқылау
Оқушылар берілген тапсырманы қызығушылықпен орындайды.
Белсенді оқушыларға мадақ айту
Апта::
1:

Сергіту сәті

3 минут

Күн:4: Оқушылар арасында ынтымақтастық қарым қатыныс қалыптастыру
15. 07. 2016: Физминутка
Бейнероликте көрсетілген іс-қимылдарды қайталайдыү
Белсенді оқушыларға мадақ айту
Апта::
1: 30 минут
Күн:4: Өткен сабақты пысықтау Оқушылар жасаған программасын EV3 модуліне жүктеп, іске қосады
15. 07. 2016:

Бағдарламаны EV3 модуліне жүктеу жолдарын айтып, оны іске қосуды үйретеді.

Бағдарламаны жүктеу жолдарын меңгерту.

Мұғалімнің алдын ала берілген тапсырмасына сүйене, оқушылар бағдарлама жасап көрсетеді
Тапсырманы дұрыс орындаған оқушыларға смайликтер тарату, мадақтау
Апта::
1:

Рефлексия

2 минут

Күн:4: Өткен сабақты қорытындылап, оқушылардың не түсінгенін, не түсінбегенін және сабақтың қандай бөлігі ұнағанын анықтау.
15. 07. 2016: Мұғалім оқушылардан не түсінгенін, не түсінбегенін және сабақтың қандай бөлігі ұнағанын сұрайды
Оқушылар мұғалім қойған сұраққа жауап береді, түсінбегенін сұрайды және сабақ туралы пікір айтады
Сабақты жақсы түсінген балаларға мадақтау айтады. Топ басшылары топ мүшелеріне баға қояды
Апта::
1:

Үй тапсырмасы

2 минут

Күн:4: Жаңа сабақты пысықтау
15. 07. 2016: Жанасу датчигінің суретін салу
Оқушылар үй тапсырмасын күнделікке жазып алады.
Рахмет оқушылар
Апта:: Қорлар
1: Мұғалімге арналған нұсқаулық, EV3 жинағы, оқулық., слайдтар.
Апта::

Келесі іс-әрекет,

үй тапсырма:

1: Жанасу датчигі туралы реферат жазу
Апта::

Тапсырмаға ескертпе,

кері байланыс

1:
Просмотр содержимого документа
«План Джумагулова А. 5 день»

Ұқсас жұмыстар
Робот қолын қозғалту. Орташа мотордың блогы
Орташа Мотордың блогы
Биші Робот жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық жұмыс
Үлкен Мотор блогы
РОБОТО ТЕХНИКА
Робот техникасы элективті курсы
Қозғалыс дегеніміз не EV3-ге алғашқы бағдарламаны жасау. Үлкен моторлардың қозғалысы Рульдік Басқару блогы. Сілтеме
ҚОЗҒАЛМАЛЫ - КӨТЕРГІШ РОБОТ
Бұрылыс дегеніміз не Бір орындағы бұрылыс Моторларды тәуелсіз басқару блогы
Дербес компьютердің құрылғылары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz