Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Сұраулы сөйлем туралы
|Күні |Қазақ тілі |2-сынып |
| | |Амирова Айнур Бакытбековна |
|Сабақтың атауы|Сұраулы сөйлем |
|Мақсаты |Оқушыларға сұраулы сөйлем туралы білімін толықтыру, тиянақтау; өз |
| |бетімен жұмыс жасау арқылы оқушылардың теориялық ойлауын, сөйлеу тілін |
| |дамыту, ұйымшылдыққа, ұқыптылыққ тәрбиелеу |
|Түйінді ой |Сөйлем ойды білдіреді. |
|Сабақтың түрі |Пысықтау сабағы |
|Әдіс-тәсілдер |Танымдық ойлау әдістері, көрнекілік, сұрақ-жауап, ойын |
|Көрнекілік |2-сынып Қазақ тілі оқулығы, жеке суреттер, тірек-сызба, тапсырма |
|Күтілетін |Сөйлемдерді ажырата біледі, сұраулы сөйлемді тиісті дауыс ырғағымен |
|нәтиже |оқиды, кітапхана, қамқорлық туралы деректі біледі. |
|Сабақтың |Мұғалім әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|барысы | | |
|Ұйымдастыру |Зейінін сабаққа аудару. |Оқушылар шеңберде жиналып, |
|кезеңі |Қоңырау біздің сиқырлы, |мұғаліммен бірге |
|Психологиялық |Сыңғырлап тағы ән салды. |психологиялық ахуал |
|ахуал |Шақырды түріп ұйқыңды, |туғызады. |
| |Шеңберге тұр, – деп баршаңды! | |
| |Психологиялық ахуал. «Мен бәрін орындай | |
| |аламын» | |
| |Екі топқа бөлу. «Мәтін», «Сөйлем» | |
|Үй тапсырмасы |Сұраулы сөйлемге байланысты үйге берілген |Жаңа сабаққа деген |
| |жаттығудың орындалу барысы тексеріледі. |қызығушылықтары оянып, |
| |179 – жаттығу. |ерекше ынтамен кіріседі. |
|Өткен білімді |Ерте-ерте, ертеде біз білмейтін бір үлкен елде СӨЗДЕР өмір сүріпті. |
|тиянақтау |Сөздердің бір тобы бір-бірімен тіркесе байланысып, жеке отау тігіпті. |
| |Ол отау СИНТАКСИС елі деп аталыпты. Бұл сөздер бір-бірінен бөлек тұрса|
| |да, бір-біріне бағынып, бірін-бірі толықтырып тұрыпты. Ең бірінші |
| |тұрған сөз бәріне бас болыпты. Ал ең соңғы сөз өзінен кейін ешкімді |
| |жібермей, ойды тиянақтап тұрыпты. Біз бүгін «Синтаксис еліне» тағы да |
| |саяхаттаймыз. Жолда кездескен тапсырмаларды мүдірмей орындап, |
| |тапсырманы дұрыс табуларыңа тілектеспін. Саяхатқа шығу үшін тіркескен |
| |вагондары бар пойызға отырамыз. Әр вагонда бір-бір жұмбақ, жұмбақтың |
| |шешуіндегі бірінші әріптерінен сөз құрастыр. Қандай сөз шықты? |
| |(Сөйлем). Пойыз тоқтап қалды. Көмекке келейік. Бұл туралы не |
| |білетіндеріңді еске түсірейік. |
| |*Сөйлем неден тұрады? /сөзден/ |
| |*Сөйлемнің бірінші сөзі қалай жазылады?/бас әріп/ |
| |*Сөйлемнің ең соңында не қойылады?/тыныс белгісі/ |
| |Соңғы вагонда ТЫНЫС БЕЛГІСІ деген ақылгөй шешесі орналасыпты. Қасындағы|
| |үш қызының біреуі тиянақты сөйлесе, екіншісі тек сұрайды, ал үшіншісі |
| |бірде ренжіп, бірде қуанып, бірде бұйырып сөйлейді екен. Соған |
| |қарамастан, ол қыздарын ақылмен бір мәтіннің ішінде жұмсай алыпты. |
| |*Қалай ойлайсыңдар, бұлар қандай сөйлемдер? Мұндай сөйлемдерден кейін |
| |қандай тыныс белгілері қойылады? Қане, ойланып көрейік. |
| |Әр топ өз атына постер жасап, қорғайды. |
|Жаңа білімді |180-жаттығу. Өлеңді тиісті дауыс ырғағымен оқы. Сұраулық мағына беріп |
|игерту |тұрған сөзді тап. |
| |Дәптерімізді ашып бүгінгі күнді жазып қояйық. |
| |Тақтамен жұмыс. 181-жаттығу. Хабарлы сөйлемдерді сұраулы сөйлемдерге|
| |айналдырып жаз. |
| |182-жаттығу. Ребусты шеш. Шешуіндегі сөзді қатыстырып әңгіме құра. |
| |Кітапхана туралы шағын слайд көрсету. |
| |183-жаттығу. Сөйлемдерді көшіріп жазып қарамен жазылған сөздерді |
| |салыстыр. |
| |Проблемалық сұрақ: Сұраулық сөйлем болу үшін сұраулық шылау, сұраулық |
| |есімдік керек дейді. Бұл қандай сөздер? |
| |-өткен сабақтан бері біз кім, неше, неге, қай, нешеде т.б. сөздерді |
|Сергіту сәті |қатыстырып сұраулы сөйлем құрағанбыз? Міне, бұл сөздер сұраулық |
| |есімдіктер. Анаңа көмектесесің бе? Қалаға барасың ба? Далада қар жауды |
| |ма? Күн суық па? сөйлемдеріндегі бе, ба, ма, па – сұралық шылаулар. |
| |Демек, сұраулы сөйлем құрауға сұраулық есімдік пен сұраулық шылаулар |
| |қатысады екен. |
| |Сұраулы сөйлем туралы ойымызды жинақтап, сызбаға түсірейік. |
| |«Қызыл өрік» |
|Қорытындылау |Шығармашылық жұмыс. Сұраулы сөйлем |Тапсырмаларды орындату арқылы|
| |бойынша алған білімдерін бекіту үшін |оқушылардың бойына сұраулы |
| |мынадай жұмыстар жүргізіледі: |сөйлемнен мынадай дағдылар |
| |1. Оқушыларға бір-біріне сұрақ қойғызып, |қалыптасады: ауызекі сөзде, |
| |жауап бергізу. |мәтіндерде кездесетін сұраулы|
| |2. Мәтіннен сұраулық мағына беріп тұрған |сөйлемдерді таба білу; |
| |сөздерді тауып кестеге орналастыр. |олардың интонациясын сақтай |
| |3. Хабарлы сөйлемдерді сұраулы |отырып, оқуға, айтуға |
| |сөйлемдерге, керісінше, сұраулы |жаттығу; тыныс белгілері |
| |сөйлемдерді хабарлы сөйлемдерге |қойылмай берілген сұраулы |
| |айналдыру. |сөйлемдердің тыныс белгісін |
| |4. «Адасқан сөйлемдер» дидактикалық |дұрыстап қою; мазмұндама, |
| |ойыны. Ойынның шарты: берілген |шығарма жазған кезде сұраулы |
| |сөйлемдерді айтылу мақсатына өз үйшігіне |сөйлемдерді дұрыс қолдана |
| |орналастыру керек. |білу; ойдан сұраулы сөйлемдер|
| |Өсімдік көктейді. Түйе боздайды. Балам |құрастыра білу, т.б. |
| |өркенің өссін! Дала, қандай аппақ! Қамшы | |
| |деген не? Кірпі қалай дыбыстайды? | |
|Үйге тапсырма |Дәптермен жұмыс. 184-жаттығу |Күнделіктеріне жазып алады |
|Бағалау |Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |Бағалау парақшасын толтырады.|
|Кері байланыс |[pic] |Смайликтерді өзі қалаған |
| | |нұсқаға жабыстырады |
| | |Амирова Айнур Бакытбековна |
|Сабақтың атауы|Сұраулы сөйлем |
|Мақсаты |Оқушыларға сұраулы сөйлем туралы білімін толықтыру, тиянақтау; өз |
| |бетімен жұмыс жасау арқылы оқушылардың теориялық ойлауын, сөйлеу тілін |
| |дамыту, ұйымшылдыққа, ұқыптылыққ тәрбиелеу |
|Түйінді ой |Сөйлем ойды білдіреді. |
|Сабақтың түрі |Пысықтау сабағы |
|Әдіс-тәсілдер |Танымдық ойлау әдістері, көрнекілік, сұрақ-жауап, ойын |
|Көрнекілік |2-сынып Қазақ тілі оқулығы, жеке суреттер, тірек-сызба, тапсырма |
|Күтілетін |Сөйлемдерді ажырата біледі, сұраулы сөйлемді тиісті дауыс ырғағымен |
|нәтиже |оқиды, кітапхана, қамқорлық туралы деректі біледі. |
|Сабақтың |Мұғалім әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|барысы | | |
|Ұйымдастыру |Зейінін сабаққа аудару. |Оқушылар шеңберде жиналып, |
|кезеңі |Қоңырау біздің сиқырлы, |мұғаліммен бірге |
|Психологиялық |Сыңғырлап тағы ән салды. |психологиялық ахуал |
|ахуал |Шақырды түріп ұйқыңды, |туғызады. |
| |Шеңберге тұр, – деп баршаңды! | |
| |Психологиялық ахуал. «Мен бәрін орындай | |
| |аламын» | |
| |Екі топқа бөлу. «Мәтін», «Сөйлем» | |
|Үй тапсырмасы |Сұраулы сөйлемге байланысты үйге берілген |Жаңа сабаққа деген |
| |жаттығудың орындалу барысы тексеріледі. |қызығушылықтары оянып, |
| |179 – жаттығу. |ерекше ынтамен кіріседі. |
|Өткен білімді |Ерте-ерте, ертеде біз білмейтін бір үлкен елде СӨЗДЕР өмір сүріпті. |
|тиянақтау |Сөздердің бір тобы бір-бірімен тіркесе байланысып, жеке отау тігіпті. |
| |Ол отау СИНТАКСИС елі деп аталыпты. Бұл сөздер бір-бірінен бөлек тұрса|
| |да, бір-біріне бағынып, бірін-бірі толықтырып тұрыпты. Ең бірінші |
| |тұрған сөз бәріне бас болыпты. Ал ең соңғы сөз өзінен кейін ешкімді |
| |жібермей, ойды тиянақтап тұрыпты. Біз бүгін «Синтаксис еліне» тағы да |
| |саяхаттаймыз. Жолда кездескен тапсырмаларды мүдірмей орындап, |
| |тапсырманы дұрыс табуларыңа тілектеспін. Саяхатқа шығу үшін тіркескен |
| |вагондары бар пойызға отырамыз. Әр вагонда бір-бір жұмбақ, жұмбақтың |
| |шешуіндегі бірінші әріптерінен сөз құрастыр. Қандай сөз шықты? |
| |(Сөйлем). Пойыз тоқтап қалды. Көмекке келейік. Бұл туралы не |
| |білетіндеріңді еске түсірейік. |
| |*Сөйлем неден тұрады? /сөзден/ |
| |*Сөйлемнің бірінші сөзі қалай жазылады?/бас әріп/ |
| |*Сөйлемнің ең соңында не қойылады?/тыныс белгісі/ |
| |Соңғы вагонда ТЫНЫС БЕЛГІСІ деген ақылгөй шешесі орналасыпты. Қасындағы|
| |үш қызының біреуі тиянақты сөйлесе, екіншісі тек сұрайды, ал үшіншісі |
| |бірде ренжіп, бірде қуанып, бірде бұйырып сөйлейді екен. Соған |
| |қарамастан, ол қыздарын ақылмен бір мәтіннің ішінде жұмсай алыпты. |
| |*Қалай ойлайсыңдар, бұлар қандай сөйлемдер? Мұндай сөйлемдерден кейін |
| |қандай тыныс белгілері қойылады? Қане, ойланып көрейік. |
| |Әр топ өз атына постер жасап, қорғайды. |
|Жаңа білімді |180-жаттығу. Өлеңді тиісті дауыс ырғағымен оқы. Сұраулық мағына беріп |
|игерту |тұрған сөзді тап. |
| |Дәптерімізді ашып бүгінгі күнді жазып қояйық. |
| |Тақтамен жұмыс. 181-жаттығу. Хабарлы сөйлемдерді сұраулы сөйлемдерге|
| |айналдырып жаз. |
| |182-жаттығу. Ребусты шеш. Шешуіндегі сөзді қатыстырып әңгіме құра. |
| |Кітапхана туралы шағын слайд көрсету. |
| |183-жаттығу. Сөйлемдерді көшіріп жазып қарамен жазылған сөздерді |
| |салыстыр. |
| |Проблемалық сұрақ: Сұраулық сөйлем болу үшін сұраулық шылау, сұраулық |
| |есімдік керек дейді. Бұл қандай сөздер? |
| |-өткен сабақтан бері біз кім, неше, неге, қай, нешеде т.б. сөздерді |
|Сергіту сәті |қатыстырып сұраулы сөйлем құрағанбыз? Міне, бұл сөздер сұраулық |
| |есімдіктер. Анаңа көмектесесің бе? Қалаға барасың ба? Далада қар жауды |
| |ма? Күн суық па? сөйлемдеріндегі бе, ба, ма, па – сұралық шылаулар. |
| |Демек, сұраулы сөйлем құрауға сұраулық есімдік пен сұраулық шылаулар |
| |қатысады екен. |
| |Сұраулы сөйлем туралы ойымызды жинақтап, сызбаға түсірейік. |
| |«Қызыл өрік» |
|Қорытындылау |Шығармашылық жұмыс. Сұраулы сөйлем |Тапсырмаларды орындату арқылы|
| |бойынша алған білімдерін бекіту үшін |оқушылардың бойына сұраулы |
| |мынадай жұмыстар жүргізіледі: |сөйлемнен мынадай дағдылар |
| |1. Оқушыларға бір-біріне сұрақ қойғызып, |қалыптасады: ауызекі сөзде, |
| |жауап бергізу. |мәтіндерде кездесетін сұраулы|
| |2. Мәтіннен сұраулық мағына беріп тұрған |сөйлемдерді таба білу; |
| |сөздерді тауып кестеге орналастыр. |олардың интонациясын сақтай |
| |3. Хабарлы сөйлемдерді сұраулы |отырып, оқуға, айтуға |
| |сөйлемдерге, керісінше, сұраулы |жаттығу; тыныс белгілері |
| |сөйлемдерді хабарлы сөйлемдерге |қойылмай берілген сұраулы |
| |айналдыру. |сөйлемдердің тыныс белгісін |
| |4. «Адасқан сөйлемдер» дидактикалық |дұрыстап қою; мазмұндама, |
| |ойыны. Ойынның шарты: берілген |шығарма жазған кезде сұраулы |
| |сөйлемдерді айтылу мақсатына өз үйшігіне |сөйлемдерді дұрыс қолдана |
| |орналастыру керек. |білу; ойдан сұраулы сөйлемдер|
| |Өсімдік көктейді. Түйе боздайды. Балам |құрастыра білу, т.б. |
| |өркенің өссін! Дала, қандай аппақ! Қамшы | |
| |деген не? Кірпі қалай дыбыстайды? | |
|Үйге тапсырма |Дәптермен жұмыс. 184-жаттығу |Күнделіктеріне жазып алады |
|Бағалау |Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |Бағалау парақшасын толтырады.|
|Кері байланыс |[pic] |Смайликтерді өзі қалаған |
| | |нұсқаға жабыстырады |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz