Сабақ жоспары :: Қазақ тілі

Файл қосу

Сұраулы сөйлем туралы

|Күні |Қазақ тілі |2-сынып |
| | |Амирова Айнур Бакытбековна |
|Сабақтың атауы|Сұраулы сөйлем |
|Мақсаты |Оқушыларға сұраулы сөйлем туралы білімін толықтыру, тиянақтау; өз |
| |бетімен жұмыс жасау арқылы оқушылардың теориялық ойлауын, сөйлеу тілін |
| |дамыту, ұйымшылдыққа, ұқыптылыққ тәрбиелеу |
|Түйінді ой |Сөйлем ойды білдіреді. |
|Сабақтың түрі |Пысықтау сабағы |
|Әдіс-тәсілдер |Танымдық ойлау әдістері, көрнекілік, сұрақ-жауап, ойын |
|Көрнекілік |2-сынып Қазақ тілі оқулығы, жеке суреттер, тірек-сызба, тапсырма |
|Күтілетін |Сөйлемдерді ажырата біледі, сұраулы сөйлемді тиісті дауыс ырғағымен |
|нәтиже |оқиды, кітапхана, қамқорлық туралы деректі біледі. |
|Сабақтың |Мұғалім әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|барысы | | |
|Ұйымдастыру |Зейінін сабаққа аудару. |Оқушылар шеңберде жиналып, |
|кезеңі |Қоңырау біздің сиқырлы, |мұғаліммен бірге |
|Психологиялық |Сыңғырлап тағы ән салды. |психологиялық ахуал |
|ахуал |Шақырды түріп ұйқыңды, |туғызады. |
| |Шеңберге тұр, – деп баршаңды! | |
| |Психологиялық ахуал. «Мен бәрін орындай | |
| |аламын» | |
| |Екі топқа бөлу. «Мәтін», «Сөйлем» | |
|Үй тапсырмасы |Сұраулы сөйлемге байланысты үйге берілген |Жаңа сабаққа деген |
| |жаттығудың орындалу барысы тексеріледі. |қызығушылықтары оянып, |
| |179 – жаттығу. |ерекше ынтамен кіріседі. |
|Өткен білімді |Ерте-ерте, ертеде біз білмейтін бір үлкен елде СӨЗДЕР өмір сүріпті. |
|тиянақтау |Сөздердің бір тобы бір-бірімен тіркесе байланысып, жеке отау тігіпті. |
| |Ол отау СИНТАКСИС елі деп аталыпты. Бұл сөздер бір-бірінен бөлек тұрса|
| |да, бір-біріне бағынып, бірін-бірі толықтырып тұрыпты. Ең бірінші |
| |тұрған сөз бәріне бас болыпты. Ал ең соңғы сөз өзінен кейін ешкімді |
| |жібермей, ойды тиянақтап тұрыпты. Біз бүгін «Синтаксис еліне» тағы да |
| |саяхаттаймыз. Жолда кездескен тапсырмаларды мүдірмей орындап, |
| |тапсырманы дұрыс табуларыңа тілектеспін. Саяхатқа шығу үшін тіркескен |
| |вагондары бар пойызға отырамыз. Әр вагонда бір-бір жұмбақ, жұмбақтың |
| |шешуіндегі бірінші әріптерінен сөз құрастыр. Қандай сөз шықты? |
| |(Сөйлем). Пойыз тоқтап қалды. Көмекке келейік. Бұл туралы не |
| |білетіндеріңді еске түсірейік. |
| |*Сөйлем неден тұрады? /сөзден/ |
| |*Сөйлемнің бірінші сөзі қалай жазылады?/бас әріп/ |
| |*Сөйлемнің ең соңында не қойылады?/тыныс белгісі/ |
| |Соңғы вагонда ТЫНЫС БЕЛГІСІ деген ақылгөй шешесі орналасыпты. Қасындағы|
| |үш қызының біреуі тиянақты сөйлесе, екіншісі тек сұрайды, ал үшіншісі |
| |бірде ренжіп, бірде қуанып, бірде бұйырып сөйлейді екен. Соған |
| |қарамастан, ол қыздарын ақылмен бір мәтіннің ішінде жұмсай алыпты. |
| |*Қалай ойлайсыңдар, бұлар қандай сөйлемдер? Мұндай сөйлемдерден кейін |
| |қандай тыныс белгілері қойылады? Қане, ойланып көрейік. |
| |Әр топ өз атына постер жасап, қорғайды. |
|Жаңа білімді |180-жаттығу. Өлеңді тиісті дауыс ырғағымен оқы. Сұраулық мағына беріп |
|игерту |тұрған сөзді тап. |
| |Дәптерімізді ашып бүгінгі күнді жазып қояйық. |
| |Тақтамен жұмыс. 181-жаттығу. Хабарлы сөйлемдерді сұраулы сөйлемдерге|
| |айналдырып жаз. |
| |182-жаттығу. Ребусты шеш. Шешуіндегі сөзді қатыстырып әңгіме құра. |
| |Кітапхана туралы шағын слайд көрсету. |
| |183-жаттығу. Сөйлемдерді көшіріп жазып қарамен жазылған сөздерді |
| |салыстыр. |
| |Проблемалық сұрақ: Сұраулық сөйлем болу үшін сұраулық шылау, сұраулық |
| |есімдік керек дейді. Бұл қандай сөздер? |
| |-өткен сабақтан бері біз кім, неше, неге, қай, нешеде т.б. сөздерді |
|Сергіту сәті |қатыстырып сұраулы сөйлем құрағанбыз? Міне, бұл сөздер сұраулық |
| |есімдіктер. Анаңа көмектесесің бе? Қалаға барасың ба? Далада қар жауды |
| |ма? Күн суық па? сөйлемдеріндегі бе, ба, ма, па – сұралық шылаулар. |
| |Демек, сұраулы сөйлем құрауға сұраулық есімдік пен сұраулық шылаулар |
| |қатысады екен. |
| |Сұраулы сөйлем туралы ойымызды жинақтап, сызбаға түсірейік. |
| |«Қызыл өрік» |
|Қорытындылау |Шығармашылық жұмыс. Сұраулы сөйлем |Тапсырмаларды орындату арқылы|
| |бойынша алған білімдерін бекіту үшін |оқушылардың бойына сұраулы |
| |мынадай жұмыстар жүргізіледі: |сөйлемнен мынадай дағдылар |
| |1. Оқушыларға бір-біріне сұрақ қойғызып, |қалыптасады: ауызекі сөзде, |
| |жауап бергізу. |мәтіндерде кездесетін сұраулы|
| |2. Мәтіннен сұраулық мағына беріп тұрған |сөйлемдерді таба білу; |
| |сөздерді тауып кестеге орналастыр. |олардың интонациясын сақтай |
| |3. Хабарлы сөйлемдерді сұраулы |отырып, оқуға, айтуға |
| |сөйлемдерге, керісінше, сұраулы |жаттығу; тыныс белгілері |
| |сөйлемдерді хабарлы сөйлемдерге |қойылмай берілген сұраулы |
| |айналдыру. |сөйлемдердің тыныс белгісін |
| |4. «Адасқан сөйлемдер» дидактикалық |дұрыстап қою; мазмұндама, |
| |ойыны. Ойынның шарты: берілген |шығарма жазған кезде сұраулы |
| |сөйлемдерді айтылу мақсатына өз үйшігіне |сөйлемдерді дұрыс қолдана |
| |орналастыру керек. |білу; ойдан сұраулы сөйлемдер|
| |Өсімдік көктейді. Түйе боздайды. Балам |құрастыра білу, т.б. |
| |өркенің өссін! Дала, қандай аппақ! Қамшы | |
| |деген не? Кірпі қалай дыбыстайды? | |
|Үйге тапсырма |Дәптермен жұмыс. 184-жаттығу |Күнделіктеріне жазып алады |
|Бағалау |Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |Бағалау парақшасын толтырады.|
|Кері байланыс |[pic] |Смайликтерді өзі қалаған |
| | |нұсқаға жабыстырады |

Ұқсас жұмыстар
Сұраулы сөйлем. бұйрықты сөйлем
Сөйлем түрлері. хабарлы сөйлем. лепті сөйлем
Сөйлем айтылу мақсатына қарай үшке бөлінеді хабарлы сөйлем сұраулы сөйлем лепті сөйлем
Сұраулы сөйлем
Сұраулы сөйлем жайлы ақпарат
Тақырып - Сұраулы сөйлем
Сұраулы сөйлем. 2-сынып
Сұраулы сөйлем. қазақ тілі, 2 сынып
Сөйлем сөзден
Сұраулы сөйлем туралы білімдерін толықтыру
Пәндер