Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Адам әрекетінің қоршаған ортаға әсері
|Пән:дүниетану. |Мектеп: «Сартомар орта мектебі» КММ |
|4-сынып |Мұғалімнің аты- жөні: Кушкинбаева Г.С. |
|Тақырыбы: Адам | |
|әрекетінің қоршаған | |
|ортаға әсері | |
| | |
|Оқу мақсаты: |Өсімдіктер мен жануарлардың әлеміне төнген қауіп |
| |туралы түсінік қалыптастыру |
|Күтілетін нәтиже: |Табиғи ресурстарды орынсыз және жауапсыз пайдалану |
| |салдарынан, адамның жануарларды қорғау бойынша |
| |іс-әректі туралы біледі; |
| |Қызыл кітапқа енгізілген жануарлар мен өсімдіктерді |
| |қорғау ережелерін сақтау |
| |Қоршаған ортаны қорғауға және сақтауға талпыну. |
|Жұмыс түрлері: |Миға шабуыл,топтық жұмыс,шағын пікірталас,мәтінмен |
| |жұмыс |
|Өзекті сұрақ: |«Адамның өз өмірін жақсартуға бағытталған іс-әрекеті |
| |әрқашан табиғат үшін пайдалы ма?» |
|Жоспар |
|Жоспарланған жаттығу түрлері |Ресурстар |
|І.Ұйымдастыру|1. Психологиялық көңіл күй. |Ноутбук, баяу |
|сәті. |2. Топқа бөлу |ырғақты әуен, |
| | |түсті стикерлер |
| | | |
|ІІ.Білімді |3.Миға шабуыл | |
|өзектендіру |Оқушылар өз топтарында олар адамның осы | |
| |өмір сүрортасында табиғи ресурстар- ды қалай| |
| |пайдаланатынын талдау | |
| | | |
|ІІІ. Сабақ |4.Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау | |
|мақсаты мен | | |
|міндеттерін | | |
|белгілеу |5.Топтарда жұмыс істеу. Өзекті сұрақ: | |
| |«Адамның өз өмірін жақсартуға бағытталған |Флипчарт,маркерлер|
|IV.Жаңа |іс-әрекеті әрқашан табиғат үшін пайдалы | |
|материалмен |ма?» | |
|жұмыс |Адамдар іс-әрекетінің оң және теріс | |
| |салдарын талқылайды | |
| |6..Жұмыстарын жариялау | |
| | | |
| |7. Ойын. «Дұрыс» немесе «Бұрыс» | |
| |8. Тапсырмалар орындау | |
| |Оқушылар өз бетімен мәтінді оқиды және |Оқулық |
|VСергітусәті |жұмыс дәптерінде кесте толтырады. | |
| |Адамның әрекеті | |
| |Адам әрекетінің салдары | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|VI. Сабақты | | |
|бекіту |9. Шағын пікірталас | |
| |(Оқушылар топқа бөлінеді Бір топ төменде | |
| |берілген жағдаяттарды немесе пікірлерді | |
| |қолдайтын үш дәлелді, екінші топ қарсы үш | |
| |дәлелді тұжырымдаулары тиіс.Ал үшінші топ | |
| |осы дәлелдердің қайсысы сенімді екендігі | |
| |туралы шешім қабылдайды.) | |
| |1. «А» ауылы сұлу орман алқабында орналасқан.| |
| |Ауыл тұрғындарының саны жылдам өсіп келеді.| |
| |Оқушылар ауыл мектебінің шағын ғимаратына | |
| |сыймайтын болды. Кең сынып бөлмелері, үлкен | |
| |ойын алаңы және стадионы бар жаңа ғимарат | |
| |салу қажет. Ол үшін орманның бір бөлігін | |
| |шабу керек. |Арнайы |
| |2. Ғалымдар жалғыз тау шатқалында өсетін |дайындалған |
| |«В» өсімдігінің тамыры көптеген адамдар |парақшалар |
| |шалдыққан күрделі ауруды емдеу үшін маңызды | |
| |екенін анықтады. Дәрі дайындау үшін өсімдік | |
| |тамыры көп мөлшерде қажет. | |
| |10. Толықтыр | |
|VII.Рефлексия|1.Сабақта маған барлығынан да ... ұнады. | |
| |2.Сабақта ең қызықты болғаны... . | |
| |3.Мен ... білмеген екенмін. | |
| |4.Бүгін ... түсіндім. | |
| | | |
| | | |
|VIII.Үй тап |1.Қазақстанның Қызыл кітабына енгізілген | |
|-сырмасы |өсімдік немесе жануар туралы шағын | |
|туралы |презентация дайындау. | |
|ақпарат |2.Дәптердегі 2-тапсырма. | |
|4-сынып |Мұғалімнің аты- жөні: Кушкинбаева Г.С. |
|Тақырыбы: Адам | |
|әрекетінің қоршаған | |
|ортаға әсері | |
| | |
|Оқу мақсаты: |Өсімдіктер мен жануарлардың әлеміне төнген қауіп |
| |туралы түсінік қалыптастыру |
|Күтілетін нәтиже: |Табиғи ресурстарды орынсыз және жауапсыз пайдалану |
| |салдарынан, адамның жануарларды қорғау бойынша |
| |іс-әректі туралы біледі; |
| |Қызыл кітапқа енгізілген жануарлар мен өсімдіктерді |
| |қорғау ережелерін сақтау |
| |Қоршаған ортаны қорғауға және сақтауға талпыну. |
|Жұмыс түрлері: |Миға шабуыл,топтық жұмыс,шағын пікірталас,мәтінмен |
| |жұмыс |
|Өзекті сұрақ: |«Адамның өз өмірін жақсартуға бағытталған іс-әрекеті |
| |әрқашан табиғат үшін пайдалы ма?» |
|Жоспар |
|Жоспарланған жаттығу түрлері |Ресурстар |
|І.Ұйымдастыру|1. Психологиялық көңіл күй. |Ноутбук, баяу |
|сәті. |2. Топқа бөлу |ырғақты әуен, |
| | |түсті стикерлер |
| | | |
|ІІ.Білімді |3.Миға шабуыл | |
|өзектендіру |Оқушылар өз топтарында олар адамның осы | |
| |өмір сүрортасында табиғи ресурстар- ды қалай| |
| |пайдаланатынын талдау | |
| | | |
|ІІІ. Сабақ |4.Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау | |
|мақсаты мен | | |
|міндеттерін | | |
|белгілеу |5.Топтарда жұмыс істеу. Өзекті сұрақ: | |
| |«Адамның өз өмірін жақсартуға бағытталған |Флипчарт,маркерлер|
|IV.Жаңа |іс-әрекеті әрқашан табиғат үшін пайдалы | |
|материалмен |ма?» | |
|жұмыс |Адамдар іс-әрекетінің оң және теріс | |
| |салдарын талқылайды | |
| |6..Жұмыстарын жариялау | |
| | | |
| |7. Ойын. «Дұрыс» немесе «Бұрыс» | |
| |8. Тапсырмалар орындау | |
| |Оқушылар өз бетімен мәтінді оқиды және |Оқулық |
|VСергітусәті |жұмыс дәптерінде кесте толтырады. | |
| |Адамның әрекеті | |
| |Адам әрекетінің салдары | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|VI. Сабақты | | |
|бекіту |9. Шағын пікірталас | |
| |(Оқушылар топқа бөлінеді Бір топ төменде | |
| |берілген жағдаяттарды немесе пікірлерді | |
| |қолдайтын үш дәлелді, екінші топ қарсы үш | |
| |дәлелді тұжырымдаулары тиіс.Ал үшінші топ | |
| |осы дәлелдердің қайсысы сенімді екендігі | |
| |туралы шешім қабылдайды.) | |
| |1. «А» ауылы сұлу орман алқабында орналасқан.| |
| |Ауыл тұрғындарының саны жылдам өсіп келеді.| |
| |Оқушылар ауыл мектебінің шағын ғимаратына | |
| |сыймайтын болды. Кең сынып бөлмелері, үлкен | |
| |ойын алаңы және стадионы бар жаңа ғимарат | |
| |салу қажет. Ол үшін орманның бір бөлігін | |
| |шабу керек. |Арнайы |
| |2. Ғалымдар жалғыз тау шатқалында өсетін |дайындалған |
| |«В» өсімдігінің тамыры көптеген адамдар |парақшалар |
| |шалдыққан күрделі ауруды емдеу үшін маңызды | |
| |екенін анықтады. Дәрі дайындау үшін өсімдік | |
| |тамыры көп мөлшерде қажет. | |
| |10. Толықтыр | |
|VII.Рефлексия|1.Сабақта маған барлығынан да ... ұнады. | |
| |2.Сабақта ең қызықты болғаны... . | |
| |3.Мен ... білмеген екенмін. | |
| |4.Бүгін ... түсіндім. | |
| | | |
| | | |
|VIII.Үй тап |1.Қазақстанның Қызыл кітабына енгізілген | |
|-сырмасы |өсімдік немесе жануар туралы шағын | |
|туралы |презентация дайындау. | |
|ақпарат |2.Дәптердегі 2-тапсырма. | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz