Сабақ жоспары :: Физика

Файл қосу

Денелердің өзара әрекеттесуі. Дененің

|26.11.2015ж Пәні: Физика |Бимурзаева Б |
|Тақырыбы : Денелердің өзара әрекеттесуі. Дененің |           7 -сынып |
|массасы. | |
|Мақсаты :  Денелердің өзара әрекеттесуі және дененің массасы туралы түсінік |
|қалыптастыру. |
|Міндеттері:Денелердің өзара әрекеттесуін, масса ұғымын, массаның формуласын білу. |
|Танымдық: Масса ұғымына түсінік бере алады, формуласына сәйкес есептеу жүргізеді, |
|денелер әсерлескенде жылдамдықтары қалай өзгеретінін біледі. |
|Эмоционалдық: Жаңа тақырып бойынша алған білімін өздігінен кез- келген жағдайда |
|пайдалана білуге үйрету. Оқушылардың логикалық ойлау жүйесін дамыту, жүйелі түрде |
|ойлауға, ізденуге бағыттау, білімге құштарлығын арттыру. |
|Әлеуметтік: Өмірдің барлық ағымы физикалық заңдылыққа қатысты екендігін |
|көрсету. Оқушыларды еңбектене, іздене білуге баулу. Шағын топтарда |
|үйлесімділікпен әрекеттесуге баулу. |
|Күтілетін нәтиже:  1.Денелер әсерлескенде жылдамдықтары қалай өзгеретінін, масса |
|ұғымын, оның бірліктері жайлы білім-білік дағдысы қалыптасады. |
|2. Жаңа тақырып бойынша алған білімін өздігінен кез- келген жағдайда пайдалана |
|білетін болады. Оқушылардың логикалық ойлау жүйесі дамиды, білімге құштарлығы |
|артады. |
|3. Өмірдің барлық ағымы физикалық заңдылыққа қатысты екендігін біледі. Оқушылар |
|өздігінен ізденеді. Шағын топтарда үйлесімділікпен ынтымақтаса жұмыс жасауға |
|қызығушылық пайда болады. |
|Ресурстар:  | Негізгі идеялар :   ынтымақтастық, өзін-өзі реттеу, |
|қосымшаматериалдар,интербелсе|сұрақ қою, диалогтік оқыту, бақылау және сыни ойлау |
|ндітақта | |
| Қолданылған модульдер: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сыни тұрғыдан ойлауға |
|үйрету. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуда ақпараттық-коммуникациялық |
|технологияларды пайдалану. Оқытудағы басқару және көшбасшылық. |
|Стратегиялар: «Тест»; «Кім жүйрік?», «Физикалық диктант»; «Семантикалық карта», |
|«Ойлан, тап!». |
|Сабақтың |Мұғалімнің    іс-әрекеті | Оқушылардың  |модуль |
|кезеңдері | |іс-әрекеті | |
|Топқабөлу |Сынып оқушыларымен амандасу,смайлик |Сыныптар топқа  |жаңа |
|(2  мин) |арқылы 3 топқа бөлу |бөлінеді |әдіс |
| Психол-қ | Оқушыларды ынтымақтастық | Оқушылар  жақсы |жаңа |
|жағымды орта |қарым-қатынасқа түсіру. |қасиетін есіміне |әдіс |
|қалыптастыру | |қосып айтады | |
|(2  мин) | | | |
|Білу |Үй тапсырмасын сұрау. |Тест тапсырмасын |жаңа |
|  (6мин) |“Тест” |орындайды |әдіс |
| |1. Дененің немесе дене бөлшектерінің |Жұптар бір-бірін |  |
| |уақыт өтуіне қарай бір-бірімен |бағалайды | |
| |салыстырғандағы орнының өзгеруін не деп | | |
| |атайды? | | |
| |а) санақ жүйесі ә) материялық | | |
| |нүкте б) механикалық қозғалыс | | |
| |2. ............деп санақ денесімен | | |
| |байланысқан координата жүйесі мен | | |
| |сағатты айтамыз. | | |
| |а) санақ жүйесі ә) материялық | | |
| |нүкте б) механикалық қозғалыс | | |
| |3. Күн жүйесінде неше планета бар? | | |
| |а) 6 ә) 7 | | |
| |б) 8 | | |
| |4. ................деп қозғалыстың | | |
| |қарастырылып отырған жағдайында | | |
| |өлшемдерін елемеуге болатын денені | | |
| |айтады? | | |
| |а) санақ жүйесі ә) материялық | | |
| |нүкте б) механикалық қозғалыс | | |
| |5. ................... - дененің немесе | | |
| |материялық нүктенің санақ денесімен | | |
| |салысырғандағы қозғалысы кезінде сызық | | |
| |түрінде қалдырған ізі. | | |
| |а) қозғалыс траекториясы ә) | | |
| |материялық нүкте б) орын ауыстыру | | |
| |6. .................. - қозғалыстағы | | |
| |дененің бастапқы орнын оның келесі | | |
| |орнымен қосатын бағытталған кесінді. | | |
| |а) орын ауыстыру ә) қозғалыс | | |
| |траекториясы б) материялық нүкте | | |
| |7. Жылдамдықтың формуласы | | |
| |а) s = v t ә) t | | |
| |= s \ v б) v = s \ t | | |
| |8. Жылдамдықтың өлшем бірлігі | | |
| |а) м\с ә) с | | |
| |б) м | | |
| |9. Қозғалыс теңдеуі | | |
| |а) v = l \t ә) x =| | |
| |x0 + v t б) s = v t | | |
| |10. Денеге басқа денелер әрекет етпеген | | |
| |кездегі жылдамдығын сақтау құбылысы не | | |
| |деп аталады? | | |
| |а) инерция ә) кеңістік | | |
| |б) уақыт | | |
|Түсіну |Топтық жұмыс |Жұптаса,топтаса |Жаңа |
|( 5мин) |Кітаппен жұмыс. |отырып талқылау. |әдіс |
|Қолдану |Кіші жоба қорғау |Спикердің |СТО |
|  (10мин) | |түсіндіруі. | |
| | |Жұмыстарын 2 | |
| | |жұлдыз, 1 ұсыныспен| |
| | |бағалау | |
|Сергіту сәті |"Дұрыс, бұрыс“ әдісі |Дұрыс жауап |Жаңа |
|(2 мин) |1. Денелердің бір-біріне әрекет етуі |болғанда |әдіс |
| |өзара әрекеттесу болып табылады. |шапалақтайды, бұрыс| |
| |2. Масса физикалық шама |жауап болғанда | |
| |3. Масса т әрпімен белгіленеді |үндемей қалады | |
| |4. Массаның өлшем бірлігі килограмм | | |
| |5. Массаны қолмен өлшейді | | |
|Талдау |1- топ “Физикалық диктант” |Топтағы оқушылар |Жаңа |
|   (7мин) |[pic] |сабақтағы алған |әдіс |
|  |2-топ “Кім жүйрік?” |білімдерін | |
|  |1 |жинақтайды | |
|  |Денелердің әрекеттесуі дегеніміз не? |Өзін-өзі бағалайды | |
|  | | | |
| | | | |
| |2 | | |
| |Массаның жылдамдықпен байланысқан | | |
| |формуласын жаз? | | |
| | | | |
| | | | |
| |3 | | |
| |Екі арбаша әрекеттескенде олардың | | |
| |жылдамдығы 20 м/с-тан 60 м/с-ке өзгерді.| | |
| |Үлкен арбашаның массасы 0,6 кг. Кіші | | |
| |арбашаның массасы неге тең? | | |
| | | | |
| | | | |
| |4 | | |
| |Масса мен жылдамдықты салыстыр? | | |
| | | | |
| | | | |
| |5 | | |
| |Денелердің әрекеттесуінде қандай | | |
| |физикалық шамалар пайда болады? | | |
| | | | |
| | | | |
| |6 | | |
| |Массаны білу біздің өміріміз үшін | | |
| |маңызы неде? | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |3-топ “Семантикалық карта” | | |
| | | | |
| |Денелердің бір-біріне әрекет етуі | | |
| |Денелердің өзара әрекеттесуі кезіндегі | | |
| |жылдамдықтарының өзгеру дәрежесін | | |
| |анықтайтын физикалық шама. | | |
| |m | | |
| |1000 г | | |
| |таразы | | |
| |1м/с | | |
| |м\с | | |
| |Севр | | |
| | | | |
| |Денелердің өзара әрекеттесуі дегеніміз | | |
| |не? | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |Масса деп …. | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |Дененің массасы  қандай әріппен | | |
| |белгіленеді? | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |1кг неше граммға сәйкес келеді ? | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |Дененің массасын анықтауға арналған | | |
| |құрал. | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |Қозғалмай тұрған массасы 30 кг үрмелі | | |
| |қайықтан массасы 45 кг бала жағаға | | |
| |секірді. | | |
| |Қайық 1,5 м/с жылдамдыққа ие болды. | | |
| |Баланың жылдамдығы қандай? | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |Халықаралық бірліктер жүйесінде массаның| | |
| |өлшем бірлігі | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |Килограммның Халық аралық үлгісі қай | | |
| |қалада сақтаулы ? | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|  Жинақтау |“Ойлан, тап!” әдісі |Топтық жұмыс |Жаңа |
|(4 мин) |Денелердің бір-біріне әрекет етуі |жасайды |әдіс |
| | | | |
| |[pic] | | |
| | | | |
| |1000 г | | |
| | | | |
| |килограмм | | |
| | | | |
| |1000 кг | | |
| | | | |
| |0,01 ц | | |
| | | | |
| |Массаның жылдамдықпен байланысқан | | |
| |формуласы | | |
| | | | |
| |Өзара әрекеттесу | | |
| | | | |
| |Массаның өлшем бірлігі | | |
| | | | |
| |1 т | | |
| | | | |
| |1 кг | | |
| | | | |
| |1 кг | | |
| | | | |
|Бағалау |Бағалау парағы |Кестені толтырады |Жаңа |
|(5 мин) | |Критерий арқылы |әдіс |
| | |бағалайды | |
|Үйге тапсырма |Денелердің өзара әрекеттесуі. Дененің |Күнделіктеріне |  |
|1  мин |массасы. |жазып алады. | |
|Рефлексия |1. Маған ұнады | Стикерлерге жазады|Жаңа |
|1  мин |2. Мен үшін қиын болды | |әдіс |
| |3. Ұсынысым | | |

Ұқсас жұмыстар
Дененің массасы
Денелердің өзара әрекеттесуі. дененің массасы. заттың тығыздығы
Денелердің өзара әрекеттесуі Масса және денелердің массасын өлшеу
Глоссарий
Оқушылардың құрал жабдығын тексеру
Импульс. импульстің сақталу заңы
Оқушылардың көпшілігі
Күш формуласы
Ньютонның екінші заңына сєйкес үдеу күшке пропорционал
Денелердің өзрара әрекеттесуі. дененің массасы. 7-сынып
Пәндер