Сабақ жоспары :: Физика
Файл қосу
Денелердің өзара әрекеттесуі. Дененің
|26.11.2015ж Пәні: Физика |Бимурзаева Б |
|Тақырыбы : Денелердің өзара әрекеттесуі. Дененің | 7 -сынып |
|массасы. | |
|Мақсаты : Денелердің өзара әрекеттесуі және дененің массасы туралы түсінік |
|қалыптастыру. |
|Міндеттері:Денелердің өзара әрекеттесуін, масса ұғымын, массаның формуласын білу. |
|Танымдық: Масса ұғымына түсінік бере алады, формуласына сәйкес есептеу жүргізеді, |
|денелер әсерлескенде жылдамдықтары қалай өзгеретінін біледі. |
|Эмоционалдық: Жаңа тақырып бойынша алған білімін өздігінен кез- келген жағдайда |
|пайдалана білуге үйрету. Оқушылардың логикалық ойлау жүйесін дамыту, жүйелі түрде |
|ойлауға, ізденуге бағыттау, білімге құштарлығын арттыру. |
|Әлеуметтік: Өмірдің барлық ағымы физикалық заңдылыққа қатысты екендігін |
|көрсету. Оқушыларды еңбектене, іздене білуге баулу. Шағын топтарда |
|үйлесімділікпен әрекеттесуге баулу. |
|Күтілетін нәтиже: 1.Денелер әсерлескенде жылдамдықтары қалай өзгеретінін, масса |
|ұғымын, оның бірліктері жайлы білім-білік дағдысы қалыптасады. |
|2. Жаңа тақырып бойынша алған білімін өздігінен кез- келген жағдайда пайдалана |
|білетін болады. Оқушылардың логикалық ойлау жүйесі дамиды, білімге құштарлығы |
|артады. |
|3. Өмірдің барлық ағымы физикалық заңдылыққа қатысты екендігін біледі. Оқушылар |
|өздігінен ізденеді. Шағын топтарда үйлесімділікпен ынтымақтаса жұмыс жасауға |
|қызығушылық пайда болады. |
|Ресурстар: | Негізгі идеялар : ынтымақтастық, өзін-өзі реттеу, |
|қосымшаматериалдар,интербелсе|сұрақ қою, диалогтік оқыту, бақылау және сыни ойлау |
|ндітақта | |
| Қолданылған модульдер: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сыни тұрғыдан ойлауға |
|үйрету. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуда ақпараттық-коммуникациялық |
|технологияларды пайдалану. Оқытудағы басқару және көшбасшылық. |
|Стратегиялар: «Тест»; «Кім жүйрік?», «Физикалық диктант»; «Семантикалық карта», |
|«Ойлан, тап!». |
|Сабақтың |Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың |модуль |
|кезеңдері | |іс-әрекеті | |
|Топқабөлу |Сынып оқушыларымен амандасу,смайлик |Сыныптар топқа |жаңа |
|(2 мин) |арқылы 3 топқа бөлу |бөлінеді |әдіс |
| Психол-қ | Оқушыларды ынтымақтастық | Оқушылар жақсы |жаңа |
|жағымды орта |қарым-қатынасқа түсіру. |қасиетін есіміне |әдіс |
|қалыптастыру | |қосып айтады | |
|(2 мин) | | | |
|Білу |Үй тапсырмасын сұрау. |Тест тапсырмасын |жаңа |
| (6мин) |“Тест” |орындайды |әдіс |
| |1. Дененің немесе дене бөлшектерінің |Жұптар бір-бірін | |
| |уақыт өтуіне қарай бір-бірімен |бағалайды | |
| |салыстырғандағы орнының өзгеруін не деп | | |
| |атайды? | | |
| |а) санақ жүйесі ә) материялық | | |
| |нүкте б) механикалық қозғалыс | | |
| |2. ............деп санақ денесімен | | |
| |байланысқан координата жүйесі мен | | |
| |сағатты айтамыз. | | |
| |а) санақ жүйесі ә) материялық | | |
| |нүкте б) механикалық қозғалыс | | |
| |3. Күн жүйесінде неше планета бар? | | |
| |а) 6 ә) 7 | | |
| |б) 8 | | |
| |4. ................деп қозғалыстың | | |
| |қарастырылып отырған жағдайында | | |
| |өлшемдерін елемеуге болатын денені | | |
| |айтады? | | |
| |а) санақ жүйесі ә) материялық | | |
| |нүкте б) механикалық қозғалыс | | |
| |5. ................... - дененің немесе | | |
| |материялық нүктенің санақ денесімен | | |
| |салысырғандағы қозғалысы кезінде сызық | | |
| |түрінде қалдырған ізі. | | |
| |а) қозғалыс траекториясы ә) | | |
| |материялық нүкте б) орын ауыстыру | | |
| |6. .................. - қозғалыстағы | | |
| |дененің бастапқы орнын оның келесі | | |
| |орнымен қосатын бағытталған кесінді. | | |
| |а) орын ауыстыру ә) қозғалыс | | |
| |траекториясы б) материялық нүкте | | |
| |7. Жылдамдықтың формуласы | | |
| |а) s = v t ә) t | | |
| |= s \ v б) v = s \ t | | |
| |8. Жылдамдықтың өлшем бірлігі | | |
| |а) м\с ә) с | | |
| |б) м | | |
| |9. Қозғалыс теңдеуі | | |
| |а) v = l \t ә) x =| | |
| |x0 + v t б) s = v t | | |
| |10. Денеге басқа денелер әрекет етпеген | | |
| |кездегі жылдамдығын сақтау құбылысы не | | |
| |деп аталады? | | |
| |а) инерция ә) кеңістік | | |
| |б) уақыт | | |
|Түсіну |Топтық жұмыс |Жұптаса,топтаса |Жаңа |
|( 5мин) |Кітаппен жұмыс. |отырып талқылау. |әдіс |
|Қолдану |Кіші жоба қорғау |Спикердің |СТО |
| (10мин) | |түсіндіруі. | |
| | |Жұмыстарын 2 | |
| | |жұлдыз, 1 ұсыныспен| |
| | |бағалау | |
|Сергіту сәті |"Дұрыс, бұрыс“ әдісі |Дұрыс жауап |Жаңа |
|(2 мин) |1. Денелердің бір-біріне әрекет етуі |болғанда |әдіс |
| |өзара әрекеттесу болып табылады. |шапалақтайды, бұрыс| |
| |2. Масса физикалық шама |жауап болғанда | |
| |3. Масса т әрпімен белгіленеді |үндемей қалады | |
| |4. Массаның өлшем бірлігі килограмм | | |
| |5. Массаны қолмен өлшейді | | |
|Талдау |1- топ “Физикалық диктант” |Топтағы оқушылар |Жаңа |
| (7мин) |[pic] |сабақтағы алған |әдіс |
| |2-топ “Кім жүйрік?” |білімдерін | |
| |1 |жинақтайды | |
| |Денелердің әрекеттесуі дегеніміз не? |Өзін-өзі бағалайды | |
| | | | |
| | | | |
| |2 | | |
| |Массаның жылдамдықпен байланысқан | | |
| |формуласын жаз? | | |
| | | | |
| | | | |
| |3 | | |
| |Екі арбаша әрекеттескенде олардың | | |
| |жылдамдығы 20 м/с-тан 60 м/с-ке өзгерді.| | |
| |Үлкен арбашаның массасы 0,6 кг. Кіші | | |
| |арбашаның массасы неге тең? | | |
| | | | |
| | | | |
| |4 | | |
| |Масса мен жылдамдықты салыстыр? | | |
| | | | |
| | | | |
| |5 | | |
| |Денелердің әрекеттесуінде қандай | | |
| |физикалық шамалар пайда болады? | | |
| | | | |
| | | | |
| |6 | | |
| |Массаны білу біздің өміріміз үшін | | |
| |маңызы неде? | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |3-топ “Семантикалық карта” | | |
| | | | |
| |Денелердің бір-біріне әрекет етуі | | |
| |Денелердің өзара әрекеттесуі кезіндегі | | |
| |жылдамдықтарының өзгеру дәрежесін | | |
| |анықтайтын физикалық шама. | | |
| |m | | |
| |1000 г | | |
| |таразы | | |
| |1м/с | | |
| |м\с | | |
| |Севр | | |
| | | | |
| |Денелердің өзара әрекеттесуі дегеніміз | | |
| |не? | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |Масса деп …. | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |Дененің массасы қандай әріппен | | |
| |белгіленеді? | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |1кг неше граммға сәйкес келеді ? | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |Дененің массасын анықтауға арналған | | |
| |құрал. | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |Қозғалмай тұрған массасы 30 кг үрмелі | | |
| |қайықтан массасы 45 кг бала жағаға | | |
| |секірді. | | |
| |Қайық 1,5 м/с жылдамдыққа ие болды. | | |
| |Баланың жылдамдығы қандай? | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |Халықаралық бірліктер жүйесінде массаның| | |
| |өлшем бірлігі | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |Килограммның Халық аралық үлгісі қай | | |
| |қалада сақтаулы ? | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| Жинақтау |“Ойлан, тап!” әдісі |Топтық жұмыс |Жаңа |
|(4 мин) |Денелердің бір-біріне әрекет етуі |жасайды |әдіс |
| | | | |
| |[pic] | | |
| | | | |
| |1000 г | | |
| | | | |
| |килограмм | | |
| | | | |
| |1000 кг | | |
| | | | |
| |0,01 ц | | |
| | | | |
| |Массаның жылдамдықпен байланысқан | | |
| |формуласы | | |
| | | | |
| |Өзара әрекеттесу | | |
| | | | |
| |Массаның өлшем бірлігі | | |
| | | | |
| |1 т | | |
| | | | |
| |1 кг | | |
| | | | |
| |1 кг | | |
| | | | |
|Бағалау |Бағалау парағы |Кестені толтырады |Жаңа |
|(5 мин) | |Критерий арқылы |әдіс |
| | |бағалайды | |
|Үйге тапсырма |Денелердің өзара әрекеттесуі. Дененің |Күнделіктеріне | |
|1 мин |массасы. |жазып алады. | |
|Рефлексия |1. Маған ұнады | Стикерлерге жазады|Жаңа |
|1 мин |2. Мен үшін қиын болды | |әдіс |
| |3. Ұсынысым | | |
|Тақырыбы : Денелердің өзара әрекеттесуі. Дененің | 7 -сынып |
|массасы. | |
|Мақсаты : Денелердің өзара әрекеттесуі және дененің массасы туралы түсінік |
|қалыптастыру. |
|Міндеттері:Денелердің өзара әрекеттесуін, масса ұғымын, массаның формуласын білу. |
|Танымдық: Масса ұғымына түсінік бере алады, формуласына сәйкес есептеу жүргізеді, |
|денелер әсерлескенде жылдамдықтары қалай өзгеретінін біледі. |
|Эмоционалдық: Жаңа тақырып бойынша алған білімін өздігінен кез- келген жағдайда |
|пайдалана білуге үйрету. Оқушылардың логикалық ойлау жүйесін дамыту, жүйелі түрде |
|ойлауға, ізденуге бағыттау, білімге құштарлығын арттыру. |
|Әлеуметтік: Өмірдің барлық ағымы физикалық заңдылыққа қатысты екендігін |
|көрсету. Оқушыларды еңбектене, іздене білуге баулу. Шағын топтарда |
|үйлесімділікпен әрекеттесуге баулу. |
|Күтілетін нәтиже: 1.Денелер әсерлескенде жылдамдықтары қалай өзгеретінін, масса |
|ұғымын, оның бірліктері жайлы білім-білік дағдысы қалыптасады. |
|2. Жаңа тақырып бойынша алған білімін өздігінен кез- келген жағдайда пайдалана |
|білетін болады. Оқушылардың логикалық ойлау жүйесі дамиды, білімге құштарлығы |
|артады. |
|3. Өмірдің барлық ағымы физикалық заңдылыққа қатысты екендігін біледі. Оқушылар |
|өздігінен ізденеді. Шағын топтарда үйлесімділікпен ынтымақтаса жұмыс жасауға |
|қызығушылық пайда болады. |
|Ресурстар: | Негізгі идеялар : ынтымақтастық, өзін-өзі реттеу, |
|қосымшаматериалдар,интербелсе|сұрақ қою, диалогтік оқыту, бақылау және сыни ойлау |
|ндітақта | |
| Қолданылған модульдер: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Сыни тұрғыдан ойлауға |
|үйрету. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқытуда ақпараттық-коммуникациялық |
|технологияларды пайдалану. Оқытудағы басқару және көшбасшылық. |
|Стратегиялар: «Тест»; «Кім жүйрік?», «Физикалық диктант»; «Семантикалық карта», |
|«Ойлан, тап!». |
|Сабақтың |Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың |модуль |
|кезеңдері | |іс-әрекеті | |
|Топқабөлу |Сынып оқушыларымен амандасу,смайлик |Сыныптар топқа |жаңа |
|(2 мин) |арқылы 3 топқа бөлу |бөлінеді |әдіс |
| Психол-қ | Оқушыларды ынтымақтастық | Оқушылар жақсы |жаңа |
|жағымды орта |қарым-қатынасқа түсіру. |қасиетін есіміне |әдіс |
|қалыптастыру | |қосып айтады | |
|(2 мин) | | | |
|Білу |Үй тапсырмасын сұрау. |Тест тапсырмасын |жаңа |
| (6мин) |“Тест” |орындайды |әдіс |
| |1. Дененің немесе дене бөлшектерінің |Жұптар бір-бірін | |
| |уақыт өтуіне қарай бір-бірімен |бағалайды | |
| |салыстырғандағы орнының өзгеруін не деп | | |
| |атайды? | | |
| |а) санақ жүйесі ә) материялық | | |
| |нүкте б) механикалық қозғалыс | | |
| |2. ............деп санақ денесімен | | |
| |байланысқан координата жүйесі мен | | |
| |сағатты айтамыз. | | |
| |а) санақ жүйесі ә) материялық | | |
| |нүкте б) механикалық қозғалыс | | |
| |3. Күн жүйесінде неше планета бар? | | |
| |а) 6 ә) 7 | | |
| |б) 8 | | |
| |4. ................деп қозғалыстың | | |
| |қарастырылып отырған жағдайында | | |
| |өлшемдерін елемеуге болатын денені | | |
| |айтады? | | |
| |а) санақ жүйесі ә) материялық | | |
| |нүкте б) механикалық қозғалыс | | |
| |5. ................... - дененің немесе | | |
| |материялық нүктенің санақ денесімен | | |
| |салысырғандағы қозғалысы кезінде сызық | | |
| |түрінде қалдырған ізі. | | |
| |а) қозғалыс траекториясы ә) | | |
| |материялық нүкте б) орын ауыстыру | | |
| |6. .................. - қозғалыстағы | | |
| |дененің бастапқы орнын оның келесі | | |
| |орнымен қосатын бағытталған кесінді. | | |
| |а) орын ауыстыру ә) қозғалыс | | |
| |траекториясы б) материялық нүкте | | |
| |7. Жылдамдықтың формуласы | | |
| |а) s = v t ә) t | | |
| |= s \ v б) v = s \ t | | |
| |8. Жылдамдықтың өлшем бірлігі | | |
| |а) м\с ә) с | | |
| |б) м | | |
| |9. Қозғалыс теңдеуі | | |
| |а) v = l \t ә) x =| | |
| |x0 + v t б) s = v t | | |
| |10. Денеге басқа денелер әрекет етпеген | | |
| |кездегі жылдамдығын сақтау құбылысы не | | |
| |деп аталады? | | |
| |а) инерция ә) кеңістік | | |
| |б) уақыт | | |
|Түсіну |Топтық жұмыс |Жұптаса,топтаса |Жаңа |
|( 5мин) |Кітаппен жұмыс. |отырып талқылау. |әдіс |
|Қолдану |Кіші жоба қорғау |Спикердің |СТО |
| (10мин) | |түсіндіруі. | |
| | |Жұмыстарын 2 | |
| | |жұлдыз, 1 ұсыныспен| |
| | |бағалау | |
|Сергіту сәті |"Дұрыс, бұрыс“ әдісі |Дұрыс жауап |Жаңа |
|(2 мин) |1. Денелердің бір-біріне әрекет етуі |болғанда |әдіс |
| |өзара әрекеттесу болып табылады. |шапалақтайды, бұрыс| |
| |2. Масса физикалық шама |жауап болғанда | |
| |3. Масса т әрпімен белгіленеді |үндемей қалады | |
| |4. Массаның өлшем бірлігі килограмм | | |
| |5. Массаны қолмен өлшейді | | |
|Талдау |1- топ “Физикалық диктант” |Топтағы оқушылар |Жаңа |
| (7мин) |[pic] |сабақтағы алған |әдіс |
| |2-топ “Кім жүйрік?” |білімдерін | |
| |1 |жинақтайды | |
| |Денелердің әрекеттесуі дегеніміз не? |Өзін-өзі бағалайды | |
| | | | |
| | | | |
| |2 | | |
| |Массаның жылдамдықпен байланысқан | | |
| |формуласын жаз? | | |
| | | | |
| | | | |
| |3 | | |
| |Екі арбаша әрекеттескенде олардың | | |
| |жылдамдығы 20 м/с-тан 60 м/с-ке өзгерді.| | |
| |Үлкен арбашаның массасы 0,6 кг. Кіші | | |
| |арбашаның массасы неге тең? | | |
| | | | |
| | | | |
| |4 | | |
| |Масса мен жылдамдықты салыстыр? | | |
| | | | |
| | | | |
| |5 | | |
| |Денелердің әрекеттесуінде қандай | | |
| |физикалық шамалар пайда болады? | | |
| | | | |
| | | | |
| |6 | | |
| |Массаны білу біздің өміріміз үшін | | |
| |маңызы неде? | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |3-топ “Семантикалық карта” | | |
| | | | |
| |Денелердің бір-біріне әрекет етуі | | |
| |Денелердің өзара әрекеттесуі кезіндегі | | |
| |жылдамдықтарының өзгеру дәрежесін | | |
| |анықтайтын физикалық шама. | | |
| |m | | |
| |1000 г | | |
| |таразы | | |
| |1м/с | | |
| |м\с | | |
| |Севр | | |
| | | | |
| |Денелердің өзара әрекеттесуі дегеніміз | | |
| |не? | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |Масса деп …. | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |Дененің массасы қандай әріппен | | |
| |белгіленеді? | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |1кг неше граммға сәйкес келеді ? | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |Дененің массасын анықтауға арналған | | |
| |құрал. | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |Қозғалмай тұрған массасы 30 кг үрмелі | | |
| |қайықтан массасы 45 кг бала жағаға | | |
| |секірді. | | |
| |Қайық 1,5 м/с жылдамдыққа ие болды. | | |
| |Баланың жылдамдығы қандай? | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |Халықаралық бірліктер жүйесінде массаның| | |
| |өлшем бірлігі | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |Килограммның Халық аралық үлгісі қай | | |
| |қалада сақтаулы ? | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| Жинақтау |“Ойлан, тап!” әдісі |Топтық жұмыс |Жаңа |
|(4 мин) |Денелердің бір-біріне әрекет етуі |жасайды |әдіс |
| | | | |
| |[pic] | | |
| | | | |
| |1000 г | | |
| | | | |
| |килограмм | | |
| | | | |
| |1000 кг | | |
| | | | |
| |0,01 ц | | |
| | | | |
| |Массаның жылдамдықпен байланысқан | | |
| |формуласы | | |
| | | | |
| |Өзара әрекеттесу | | |
| | | | |
| |Массаның өлшем бірлігі | | |
| | | | |
| |1 т | | |
| | | | |
| |1 кг | | |
| | | | |
| |1 кг | | |
| | | | |
|Бағалау |Бағалау парағы |Кестені толтырады |Жаңа |
|(5 мин) | |Критерий арқылы |әдіс |
| | |бағалайды | |
|Үйге тапсырма |Денелердің өзара әрекеттесуі. Дененің |Күнделіктеріне | |
|1 мин |массасы. |жазып алады. | |
|Рефлексия |1. Маған ұнады | Стикерлерге жазады|Жаңа |
|1 мин |2. Мен үшін қиын болды | |әдіс |
| |3. Ұсынысым | | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz