Сабақ жоспары :: Математика

Файл қосу

Екі таңбалы сандарды ондықтардың және бірліктердің қосындысы түрінде жіктеу. Массаны өлшеу. Килограмм

|Пәннің аты |Уақыты: |Кабинет: |
|Сабақтың атауы |Екі таңбалы сандарды ондықтардың және бірліктердің қосындысы |
| |түрінде жіктеу. Массаны өлшеу. Килограмм |
|Мақсаты |Заттың қасиетін сипаттайтын шаманың бірі-масса жайында түсінік|
| |беру және оның бірлігі килограммен таныстыру, таразының |
| |көмегімен заттың массасын өлшеудің ерекшеліктерімен таныстыру;|
| |бір амалмен шығарылатын есептер құрастыруды және шығаруды |
| |пысықтай түсу; әріпті өрнек және оның мәнін табуды қайталау; |
|Күтілетін нәтиже| |
|Психологиялық |Бір, екі, үш, |
|ахуал |Бойға жинап күш. |
| |Күзді қуана күтеміз, |
| |Талмай еңбек етеміз. |
| |Өнімді мол тереміз, |
| |Пайдасын есептеп береміз. |
|Қызығушылықты |Ауыл іргесіндегі бау бақшаға бару жолы берілген,  жол |
|ояту |ұзақтығын қалай есептейміз? |
| |-Қандай ереже қолдандың? |
| |-Ұзындықтың қандай өлшем бірлігін пайдаландыңдар? |
| |-Ұзындықтың қандай бірліктерінбілесіңдер?  |
| |[pic]  |
| |  |
| |Ә) Бақты айналып, қоршау ұзындығын есептеп көр. |
| |-Қоршау мен жол сызбасын қандай геометриялық фигурадеп атауға |
| |болады? |
|Мағынаны тану |-Заттардың массасын өлшеуге бола ма? |
| |-Сендер күнделікті өмірде массаны өлшеуді кездестірдіңдер ме? |
| |-Сонымен, балалар, күзде қандай өнім аламыз? (Астық, көкөніс, |
| |жеміс, жидек . . . ) |
| |            -Оны қалай тереміз, қайтіп жинаймыз? |
| |Сонымен,  қапшық-қапшық  не алдық? Картоп, сәбіз,....... |
| |                   жәшік-жәшік . . . . . . . . . . . . |
| |                   себет-себет  . . . . . . . . . . . . . |
| |                   шелек-шелек . . . . . . . . . . . . |
| | [pic] |
| |-Балалар, берілген өрнектерді орындасақ, осы заттардың |
| |күнделікті өмірде қанша салмақ тартатынын білетін боласыздар. |
| |Оқулығтағы тапсырмаларды орындау. |
|Сергіту сәті |Орманда кірпі келеді,  |
| |Саңырауқұлақ тереді.  |
| |Кездесті, міне, керегі:  |
| |Екеуі қайың астынан.  |
| |Біреуі терек қасынан.  |
| |Қанша олар болмақ есепте,  |
| |Тоқылған салса себетке?  |
|Ой толғаныс |Шығармашылық тапсырма: |
| |Сендер массаның қандай өлшемдерін білесіңдер? Біздің сабақтың |
| |тақырыбы: «Массаның өлшем бірліктері. Тонна. Центнер». |
| |Т – тонна  |
| |Ц – центнер  |
| |КГ – килограмм |
| |Г - грамм |
| |1 т = 10 ц 1 ц = 100кг |
| |1 т = 1 000кг 1 кг = 1 000г |
| |1 т = 10 ц = 1 000кг = 1 000 000г |
| |1 ц = 100 кг = 100 000г |
|Үйге тапсырма |Есептер шығару |
|Бағалау |Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |
|Кері байланыс | [pic] |

Ұқсас жұмыстар
Екі таңбалы сан
Көп таңбалы сандарды разрядтық қосылғыштарға жіктеу
Қосу және азайту. 45 23, 68 -23
Масса бірлігі - грамм
Ондықтан аттамай ауызша қосу және азайту
Сандарды қосу және азайту
Орта мерзімді жоспар, математика. 1 сынып
Менің сыныптас достарым Екі таңбалы сандардың ондық құрамы
Сандардың нумерациясы
Жазбаша қосу және азайту тәсілдерімен таныстыру, кестелік қосу, азайту дағдыларын бекіту
Пәндер