Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Екі таңбалы сандарды ондықтардың және бірліктердің қосындысы түрінде жіктеу. Массаны өлшеу. Килограмм
|Пәннің аты |Уақыты: |Кабинет: |
|Сабақтың атауы |Екі таңбалы сандарды ондықтардың және бірліктердің қосындысы |
| |түрінде жіктеу. Массаны өлшеу. Килограмм |
|Мақсаты |Заттың қасиетін сипаттайтын шаманың бірі-масса жайында түсінік|
| |беру және оның бірлігі килограммен таныстыру, таразының |
| |көмегімен заттың массасын өлшеудің ерекшеліктерімен таныстыру;|
| |бір амалмен шығарылатын есептер құрастыруды және шығаруды |
| |пысықтай түсу; әріпті өрнек және оның мәнін табуды қайталау; |
|Күтілетін нәтиже| |
|Психологиялық |Бір, екі, үш, |
|ахуал |Бойға жинап күш. |
| |Күзді қуана күтеміз, |
| |Талмай еңбек етеміз. |
| |Өнімді мол тереміз, |
| |Пайдасын есептеп береміз. |
|Қызығушылықты |Ауыл іргесіндегі бау бақшаға бару жолы берілген, жол |
|ояту |ұзақтығын қалай есептейміз? |
| |-Қандай ереже қолдандың? |
| |-Ұзындықтың қандай өлшем бірлігін пайдаландыңдар? |
| |-Ұзындықтың қандай бірліктерінбілесіңдер? |
| |[pic] |
| | |
| |Ә) Бақты айналып, қоршау ұзындығын есептеп көр. |
| |-Қоршау мен жол сызбасын қандай геометриялық фигурадеп атауға |
| |болады? |
|Мағынаны тану |-Заттардың массасын өлшеуге бола ма? |
| |-Сендер күнделікті өмірде массаны өлшеуді кездестірдіңдер ме? |
| |-Сонымен, балалар, күзде қандай өнім аламыз? (Астық, көкөніс, |
| |жеміс, жидек . . . ) |
| | -Оны қалай тереміз, қайтіп жинаймыз? |
| |Сонымен, қапшық-қапшық не алдық? Картоп, сәбіз,....... |
| | жәшік-жәшік . . . . . . . . . . . . |
| | себет-себет . . . . . . . . . . . . . |
| | шелек-шелек . . . . . . . . . . . . |
| | [pic] |
| |-Балалар, берілген өрнектерді орындасақ, осы заттардың |
| |күнделікті өмірде қанша салмақ тартатынын білетін боласыздар. |
| |Оқулығтағы тапсырмаларды орындау. |
|Сергіту сәті |Орманда кірпі келеді, |
| |Саңырауқұлақ тереді. |
| |Кездесті, міне, керегі: |
| |Екеуі қайың астынан. |
| |Біреуі терек қасынан. |
| |Қанша олар болмақ есепте, |
| |Тоқылған салса себетке? |
|Ой толғаныс |Шығармашылық тапсырма: |
| |Сендер массаның қандай өлшемдерін білесіңдер? Біздің сабақтың |
| |тақырыбы: «Массаның өлшем бірліктері. Тонна. Центнер». |
| |Т – тонна |
| |Ц – центнер |
| |КГ – килограмм |
| |Г - грамм |
| |1 т = 10 ц 1 ц = 100кг |
| |1 т = 1 000кг 1 кг = 1 000г |
| |1 т = 10 ц = 1 000кг = 1 000 000г |
| |1 ц = 100 кг = 100 000г |
|Үйге тапсырма |Есептер шығару |
|Бағалау |Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |
|Кері байланыс | [pic] |
|Сабақтың атауы |Екі таңбалы сандарды ондықтардың және бірліктердің қосындысы |
| |түрінде жіктеу. Массаны өлшеу. Килограмм |
|Мақсаты |Заттың қасиетін сипаттайтын шаманың бірі-масса жайында түсінік|
| |беру және оның бірлігі килограммен таныстыру, таразының |
| |көмегімен заттың массасын өлшеудің ерекшеліктерімен таныстыру;|
| |бір амалмен шығарылатын есептер құрастыруды және шығаруды |
| |пысықтай түсу; әріпті өрнек және оның мәнін табуды қайталау; |
|Күтілетін нәтиже| |
|Психологиялық |Бір, екі, үш, |
|ахуал |Бойға жинап күш. |
| |Күзді қуана күтеміз, |
| |Талмай еңбек етеміз. |
| |Өнімді мол тереміз, |
| |Пайдасын есептеп береміз. |
|Қызығушылықты |Ауыл іргесіндегі бау бақшаға бару жолы берілген, жол |
|ояту |ұзақтығын қалай есептейміз? |
| |-Қандай ереже қолдандың? |
| |-Ұзындықтың қандай өлшем бірлігін пайдаландыңдар? |
| |-Ұзындықтың қандай бірліктерінбілесіңдер? |
| |[pic] |
| | |
| |Ә) Бақты айналып, қоршау ұзындығын есептеп көр. |
| |-Қоршау мен жол сызбасын қандай геометриялық фигурадеп атауға |
| |болады? |
|Мағынаны тану |-Заттардың массасын өлшеуге бола ма? |
| |-Сендер күнделікті өмірде массаны өлшеуді кездестірдіңдер ме? |
| |-Сонымен, балалар, күзде қандай өнім аламыз? (Астық, көкөніс, |
| |жеміс, жидек . . . ) |
| | -Оны қалай тереміз, қайтіп жинаймыз? |
| |Сонымен, қапшық-қапшық не алдық? Картоп, сәбіз,....... |
| | жәшік-жәшік . . . . . . . . . . . . |
| | себет-себет . . . . . . . . . . . . . |
| | шелек-шелек . . . . . . . . . . . . |
| | [pic] |
| |-Балалар, берілген өрнектерді орындасақ, осы заттардың |
| |күнделікті өмірде қанша салмақ тартатынын білетін боласыздар. |
| |Оқулығтағы тапсырмаларды орындау. |
|Сергіту сәті |Орманда кірпі келеді, |
| |Саңырауқұлақ тереді. |
| |Кездесті, міне, керегі: |
| |Екеуі қайың астынан. |
| |Біреуі терек қасынан. |
| |Қанша олар болмақ есепте, |
| |Тоқылған салса себетке? |
|Ой толғаныс |Шығармашылық тапсырма: |
| |Сендер массаның қандай өлшемдерін білесіңдер? Біздің сабақтың |
| |тақырыбы: «Массаның өлшем бірліктері. Тонна. Центнер». |
| |Т – тонна |
| |Ц – центнер |
| |КГ – килограмм |
| |Г - грамм |
| |1 т = 10 ц 1 ц = 100кг |
| |1 т = 1 000кг 1 кг = 1 000г |
| |1 т = 10 ц = 1 000кг = 1 000 000г |
| |1 ц = 100 кг = 100 000г |
|Үйге тапсырма |Есептер шығару |
|Бағалау |Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |
|Кері байланыс | [pic] |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz