Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Жайнаған қазақ еліміз

Тақырыбы: «Жайнаған қазақ еліміз»
Мақсаты: Балаларға 1 – мамыр Қазақстан халықтар бірлігі күні мерекесі
екенін жеткізу. Ынтымақтыққа, достыққа, өз Отанын сүюге, қорғауға, көп
ұлтты халқымыздың тыныштығы мен бірлігін нығайтуға ат салысатын азамат
болуға тәрбиелеу. Балалардың бірлік, ынтымақтастық туралы түсініктерін
кеңейту. Мерекелік көңіл күйлерін көтеріп, өздеріне ұнайтын шар, жалаушаның
суретін салдыру. Ойын арқылы әр ұлттың киімдерін ажырата білуге үйрету.
Әдіс – тәсілі: Сұрақ – жауап, түсіндіру, ойын, ән айту.
Көрнекілігі: Әр ұлт өкілдерінің суреттері, ДVД, теледидар, сурет салу
құралдары.
|Әрекет |Тәрбиешінің іс-әрекеті |Балалардың |
|кезеңдері | |іс-әрекеті |
|Мотивациялық |Шаттық шеңбері» | |
|қозғаушы: |-Арайланып таң атты, | |
| |Алтын шапақ таратты | |
| |Жарқырайды күніміз | |
| |Жадырайды жанымыз | |
| | | |
| |- Балалар қазір жылдың қай мезгілі? | |
| |- Көктем мезгілі. |Балалардың жауаптары|
| |- Дұрыс айтасыңдар, қазір көктем | |
| |мезгілі, көктем мезгілінде біз | |
| |қандай мерекелерді тойладық, қане |- 8 наурыз аналар |
| |есімізге түсірейікші. |мерекесі, 22 наурыз,|
| |Жарайсыңдар, сендер жақсы біледі |наурыз мерекесі. |
| |екенсіңдер, естеріңе жақсы сақтап | |
| |қалыпсыңдар. Осы көктем мезгілінің | |
| |соңғы мамыр айында тойланатын тағы | |
| |бір мереке бар екен. Ол мереке 1 | |
| |мамыр Қазақстан Халықтарының | |
| |ынтымағы мен бірлігі күні мерекесі. | |
|Іздену |- Балалар біздің ұлтымыз қандай? | |
|ұйымдастырушы: |- Қазақ | |
| |- Біз қай тілде сөйлесеміз? | |
| |- Қазақ тілінде. | |
| |Қазақстан халқының өзінің қазақ | |
| |тілі, ұлттық киіміміз, салт – | |
| |дәстүріміз бар. Сол сияқты біздің | |
| |Қазақстанда басқада ұлттар тұрады. | |
| |Өзбек, орыс, қырғыз, татар және тағы| |
| |басқа да ұлт өкілдері тұрады. Қане | |
| |балалар бәріміз экранға қарайық. | |
| |-Біз олармен қандай | |
| |қарым-қатынастамыз? | |
| |-Дұрыс балалар біздің еліміз көп | |
| |ұлтты мемлекет қатарына жатады. | |
| |Біз қазақ елі олармен әрқашанда | |
| |достық қарым-қатынастамыз | |
| |Олар біздің елімізде тұрса да өз | |
| |тілдерінде сөйлеуге,салт-дәстүрін | |
| |сақтауға ерікті. Сонымен бірге олар | |
| |біздің елімізде туып өскендіктен | |
| |менің елім Қазақстан деп айта алады.| |
| |Жер бетіндегі барлық халықтар да | |
| |достықта,ынтымақтастықта өмір сүруге| |
| |тиіс. | |
| |1 – слайд: Сурет арқылы әр ұлттардың| |
| |киімдерімен таныстыру. | |
| |Балалар, осы ұлттардың барлығы да | |
| |Қазақстанда тұрады. Қазақстан көп | |
| |ұлтты мемлекет. Олар өз елдерінде | |
| |болмасада, Қазақтардың елін – елім | |
| |деп, жерін – жерім деп, құрметтеп, | |
| |үлкен үлгілі, бақытты, өнегелі | |
| |отбасы болып өмір сүруде. Әлем | |
| |халықтарының тату – тәтті | |
| |бейбітшілікте, ынтымақтастықта өмір | |
| |сүріп отырғаны біздің қазақ елінің | |
| |арқасы және олар мұны түсініп, жақсы| |
| |біледі. Сол себепті біздің елімізді | |
| |қадір тұтып, құрметтейді. | |
| | | |
| |2 – слайд: Экраннан Елбасы | |
| |құттықтауы мен Астана қаласы орталық| |
| |алаңда өткізіліп жатқан шеруді | |
| |тамашалау. (түсіндірме беру) | |
| |Ертең 1 мамыр мерекесі. Біздің де | |
| |Қазалы халқы орталық алаңға осындай | |
| |салтанатты шеруге шығады. Әр ұлт | |
| |өкілдері өздерінің ұлттық киімдерін | |
| |киіп, өнерлерін көрсетеді. | |
| |Балалар, ертең біз мерекеге барғанда| |
| |қолымызға не ұстап шығуға болады деп| |
| |ойлайсыңдар? | |
| |- Шар, жалауша. | |
| |- Дұрыс айтасыңдар, біз мерекеге | |
| |шар, жалаушалар ұстап шығуымыз | |
| |керек. Олай болса осы мерекеге | |
| |арналған шарымыз бен | |
| |жалаушаларымыздың суретін салайықшы.| |
| |- Жалауша қандай пішінге ұқсайды? | |
| |- Тіктөртбұрышқа | |
| |- Түсі қандай болады? | |
| |- Көк болады. | |
| |- Ал шар қандай пішінге ұқсайды? | |
| |- Домалақ, сопақша. | |
| |- Түстері қандай болады? | |
| |- Қызыл, көк, жасыл, т. б | |
| |Жарайсыңдар балалар, жалаушамыздың | |
| |түсі көк, пішіні тіктөртбұрышты, ал | |
| |шарларымыздың түстері әр түрлі, | |
| |пішіндері домалақ, сопақша болады | |
| |екен. Қане алдарыңдағы қағазға | |
| |өздеріңе ұнайтын шар мен жалаушаның | |
| |суретін салайық.(Балалар өз | |
| |қалаулары бойынша ұнайтын суреттерін| |
| |салады) | |
| | | |
| |Сергіту сәті: Ортақ мекен жер шары, | |
| |Төбемізде бір аспан. | |
| |Барлық ұлттың баласы, | |
| |Достығымыз жарасқан. (өлеңге сәйкес | |
| |қимылдар жасайды | |
| |Дидактикалық ойын: «Қай ұлттың бас | |
|Рефлексивті |киімі?» | |
|коррекциялаушы:|Ойын шарты: Көрсетілген әр ұлт | |
| |өкілдерінің суреттерінің бас киімін | |
| |тауып кигізу. | |
| |Балалар сендер достық, ынтымақ | |
| |туралы қандай мақал – мәтелдер | |
| |білесіңдер? | |
| |Ырыс алды – ынтымақ. | |
| |Бірлік болмай, тірлік болмас. | |
| |Ұрыс, ырысты қашырар | |
| |Ынтымақ, халықты асырар. | |
| |Балалардан бүгінгі өтілген тақырып | |
| |бойынша сұрақ – жауап арқылы | |
| |қорытынды жасау. | |
| |Жарайсыңдар балалар, бүгінгі оқу іс | |
| |- әрекетіне жақсы қатыстыңдар. Бір –| |
| |біріңе деген достықтарың мәңгі | |
| |болсын, ата – аналарың аман болсын. | |
| |Ал мен сендерге ертең 1 мамыр | |
| |мерекесіне барғанда қолдарыңа ұстап | |
| |баратын жалауша мен гүл берейін. | |
| |Ертеңгі мерекеде әдемі болып | |
| |жүріңдер. | |
| |Біздің достығымызды білдіретін | |
| |«Достықпен» әнін айтайық. | |
| |Хормен: | |
| |Ақпыз, қара, сарымыз, | |
| |Ағайынбыз бәріміз. | |
| |Ортақ болсын асар тау, | |
| |Жеміс толы бақша- бау. | |
| |Болсын жер мен су ортақ, | |
| |Болсын бізге ну ортақ. | |
| |Ақпыз, қара, сарымыз, | |
| |Ағайынбыз бәріміз | |

Күтілетін нәтиже:
Білуі; Балалар 1 мамыр мерекесі Қазақстан Халықтар бірлігі күні екенін
біледі.
Меңгеруі: Өз Отанын сүюді, қорғауды, өзге ұлт өкілдерін құрметтеуді
үйренеді
Игеруі: Әр ұлттардың киім ерекшеліктерін біледі.

Ұқсас жұмыстар
Қазақстан халықтарының бірлігі күні
«ертеңім елім- елбасы !» атты патриоттық ән-би байқау сценарийі
«астанам-айбыным»
Балалармен дүние
Балалардың амандасуы
Менің Қазақстаным сценарий
Ұлты ұлықтаған Елбасы
Ынтымағы жарасқан ырысты елміз
Әлем таныған тәуелсіз ел-Қазақстан әдеби танымдық кеші
Балалар мен әкелердің жауабын анықтау
Пәндер