Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Дауыссыз дыбыстардың түрлері
|Пәннің аты |Уақыты: |Кабинет: |Мұғалім |
|Сабақтың атауы |Дауыссыз дыбыстардың түрлері |
|Мақсаты |Дауыссыздарды қатаң, ұяң, үнді болып бөлінетінін |
| |білдіру, олардың айтылу ерекшеліктерін байқату. Сөзге |
| |саналы түрде дыбыстық талдау жасай білуге төсілдіру, |
| |сауатты, көркем жазуды жетілдіру. |
| |Мәдениетті сөйлеуге, шыдамды болуға, іздемпаздыққа |
| |тәрбиелеу |
| |Сабақтың түрі: аралас сабақ |
| |Сабақтың әдісі: сұрақ – жауап, түсіндір, сто тех |
| |Сабақтың көрнекілігі: суреттер. |
| |Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі: |
| |Оқушылардың сабаққа назарын аудару, керекті құралдарын |
| |алдыру. |
|Күтілетін нәтиже | |
|Психологиялық ахуал |Мен бәріңе Денсаулық тілеймін! |Оқушылар шеңберде |
| |Мен бәріңе Қуаныш тілеймін! |жиналып,мұғаліммен |
| |Мен бәріңе Мейірім тілеймін! |бірге бүгінгі |
| |Мен бәріңе шуақты күн тілеймін! |сабаққа сәттілік |
| |Мен бәріңе көңілді ойын тілеймін! |тілейді. |
|Қызығушылықты ояту |Ереже сұрау. - Мен сендермен дыбыс |Жаңа сабаққа деген |
| |туралы қаншалықты білетіндеріңді |қызығушылықтары |
| |байқау үшін бірнеше сұрақтар |оянып,ерекше |
| |қоямын. |ынтамен кіріседі. |
| |- Дыбыс пен әріптің айырмашылығы | |
| |қандай? | |
| |Дыбысты айтамыз, естиміз. Әріпті | |
| |жазамыз, көреміз. | |
| |- Қазақ тілінде қанша дыбыс, қанша | |
| |әріп бар? | |
| |42 әріп, 40 дыбыс. | |
|Мағынаны тану |Оқулықпен жұмыс. |
| |Дәптермен жұмыс. |
| |Шығармашылық тапсырма: |
| |Ойын«Дыбысқа саяхат» |
| |Парта |
| |дәптер |
| |кеме |
| |ІV. Венн диаграммасы |
| |Дауысты Дауыссыз; |
| |V. Өлеңнің ұйқасын тап: |
| |Білім ал да ____________ |
| |________ досқа бер көмек. |
| |Отанды сүй,___________ |
| |__________ адам бол. |
|Сергіту сәті |Кел балалар, күлейік! | |
| |Күлкіменен түлейік! | |
| |Қабақ түйген не керек? | |
| |Көңілді болып жүрейік. | |
| |Кел балалар, күлейік! | |
| |Күлкіменен түлейік! | |
| |Күлкі көңіл ашады, | |
| |Күліп өмір сүрейік! | |
|Ой толғаныс |Дыбыс түрлері: |
| |Дауысты Дауыссыз |
| |Жуан Жіңішке Қатаң Ұяң Үнді |
| |Дауыссыз дыбыстар 3 - ке бөлінеді. |
| |Дауыссыз дыбыстарды айтқанда ауа |
| |1) кедергіге ұшырайды |
| |2) тосқауылдан өту кезінде, дыбыстау мүшелеріне күш |
| |түседі де, ауа лап етіп шығады |
| |3) созып айтуға келмейді. |
| |Үнді: л, м, н, ң, р, й, (у) |
| |Ұяң: б, в, г, ғ, д, ж, з, |
| |Қатаң: к, қ, п, с, т, ф, х, һ, ц, ч, ш, щ, |
| |Кі - тап, 5 дыбыс, 5 әріп, 2 дауысты, 3 дауыссыз, 2 |
| |буын |
| |К - дауыссыз, қатаң |
| |І - дауысты, жіңішке |
| |Т - дауыссыз, қатаң |
| |А - дауысты, жуан |
| |П - дауыссыз, қатаң |
|Үйге тапсырма | |Күнделіктеріне |
| |Дәптермен жұмыс,ереже жаттау |жазып алады |
|Бағалау |Оқыту үшін бағалау және оқуды |Бағалау парақшасын |
| |бағалау |толтырады. |
|Кері байланыс |[pic] |Смайликтерді өзі |
| | |қалаған нұсқаға |
| | |жабыстырады |
|Сабақтың атауы |Дауыссыз дыбыстардың түрлері |
|Мақсаты |Дауыссыздарды қатаң, ұяң, үнді болып бөлінетінін |
| |білдіру, олардың айтылу ерекшеліктерін байқату. Сөзге |
| |саналы түрде дыбыстық талдау жасай білуге төсілдіру, |
| |сауатты, көркем жазуды жетілдіру. |
| |Мәдениетті сөйлеуге, шыдамды болуға, іздемпаздыққа |
| |тәрбиелеу |
| |Сабақтың түрі: аралас сабақ |
| |Сабақтың әдісі: сұрақ – жауап, түсіндір, сто тех |
| |Сабақтың көрнекілігі: суреттер. |
| |Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі: |
| |Оқушылардың сабаққа назарын аудару, керекті құралдарын |
| |алдыру. |
|Күтілетін нәтиже | |
|Психологиялық ахуал |Мен бәріңе Денсаулық тілеймін! |Оқушылар шеңберде |
| |Мен бәріңе Қуаныш тілеймін! |жиналып,мұғаліммен |
| |Мен бәріңе Мейірім тілеймін! |бірге бүгінгі |
| |Мен бәріңе шуақты күн тілеймін! |сабаққа сәттілік |
| |Мен бәріңе көңілді ойын тілеймін! |тілейді. |
|Қызығушылықты ояту |Ереже сұрау. - Мен сендермен дыбыс |Жаңа сабаққа деген |
| |туралы қаншалықты білетіндеріңді |қызығушылықтары |
| |байқау үшін бірнеше сұрақтар |оянып,ерекше |
| |қоямын. |ынтамен кіріседі. |
| |- Дыбыс пен әріптің айырмашылығы | |
| |қандай? | |
| |Дыбысты айтамыз, естиміз. Әріпті | |
| |жазамыз, көреміз. | |
| |- Қазақ тілінде қанша дыбыс, қанша | |
| |әріп бар? | |
| |42 әріп, 40 дыбыс. | |
|Мағынаны тану |Оқулықпен жұмыс. |
| |Дәптермен жұмыс. |
| |Шығармашылық тапсырма: |
| |Ойын«Дыбысқа саяхат» |
| |Парта |
| |дәптер |
| |кеме |
| |ІV. Венн диаграммасы |
| |Дауысты Дауыссыз; |
| |V. Өлеңнің ұйқасын тап: |
| |Білім ал да ____________ |
| |________ досқа бер көмек. |
| |Отанды сүй,___________ |
| |__________ адам бол. |
|Сергіту сәті |Кел балалар, күлейік! | |
| |Күлкіменен түлейік! | |
| |Қабақ түйген не керек? | |
| |Көңілді болып жүрейік. | |
| |Кел балалар, күлейік! | |
| |Күлкіменен түлейік! | |
| |Күлкі көңіл ашады, | |
| |Күліп өмір сүрейік! | |
|Ой толғаныс |Дыбыс түрлері: |
| |Дауысты Дауыссыз |
| |Жуан Жіңішке Қатаң Ұяң Үнді |
| |Дауыссыз дыбыстар 3 - ке бөлінеді. |
| |Дауыссыз дыбыстарды айтқанда ауа |
| |1) кедергіге ұшырайды |
| |2) тосқауылдан өту кезінде, дыбыстау мүшелеріне күш |
| |түседі де, ауа лап етіп шығады |
| |3) созып айтуға келмейді. |
| |Үнді: л, м, н, ң, р, й, (у) |
| |Ұяң: б, в, г, ғ, д, ж, з, |
| |Қатаң: к, қ, п, с, т, ф, х, һ, ц, ч, ш, щ, |
| |Кі - тап, 5 дыбыс, 5 әріп, 2 дауысты, 3 дауыссыз, 2 |
| |буын |
| |К - дауыссыз, қатаң |
| |І - дауысты, жіңішке |
| |Т - дауыссыз, қатаң |
| |А - дауысты, жуан |
| |П - дауыссыз, қатаң |
|Үйге тапсырма | |Күнделіктеріне |
| |Дәптермен жұмыс,ереже жаттау |жазып алады |
|Бағалау |Оқыту үшін бағалау және оқуды |Бағалау парақшасын |
| |бағалау |толтырады. |
|Кері байланыс |[pic] |Смайликтерді өзі |
| | |қалаған нұсқаға |
| | |жабыстырады |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz