Сабақ жоспары :: Биология

Файл қосу

Шоқ гүлдер

Білім беру саласы: Таным
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: Экология
Тақырыбы:Шоқ гүлдер
Мақсаты Балаларды бақылауға ойша пайымдауға жасауға үйрету.Бөлме
гүлдерінің өсу үшін не қажет екендігі,олардың ұрықтану туралы түсінік
беру.Өсімдіктің бөлімдерін,сабағын,жапырағын,гүлін анықтауға және атауға
үйрету.Бөлме гүлдерінің күту ережелері.

|Әрекет |Тәрбиешінің іс-әректі |Балалардың іс-әрекеті |
|кезеңдері | | |
|Мотивациял|Шаттық шеңбер | |
|ық |Үлкенге де сіз |Балалар бір-бірі ман «сені |
|қозғаушы |Кіші де сіз |көргеніме өте |
| |Баршаңызға құрметпен |қуаныштымын»деген сәлемдесу |
| |Бас иеміз біз. |сөздерін айтады. |
| |-Әдептен озбай бүгінгі келген | |
| |сәлем десіп алайық. | |
| |Саламатыздар ма? Құрметті ұсаздар,| |
| |қонақтар. | |
|Іздену-ұйы|Балалардың қолдарына бір гүлден | |
|мдастырушы|беріп, бір біріне тілек айту | |
| |арқылы бір шоқ гүлді жинау | |
| |Бұршік ашып. | |
| |Жапырақ шашып | |
| |Жер гүл шашақ тағады. | |
| |Балаларым айтыңдаршы. |Көктем |
| |Бұл қай кезде болады. | |
| |Балалар өткен оқу іс-әретімізде | |
| |«Көктемнің құпиялары»туралы өткен | |
| |едік,есімізге түсірейік. |3 ай |
| |-Көктем мезгілінде неше ай болады?|Наурыз,сәуір мамыр |
| |-Қандай айлар? |Дала жылынады. |
| |-Көктем мезілінде табиғат қандай |Мадина |
| |күйде болады? |Қандай қызық көктемде |
| |Көктем туралы кім тақпақ біледі? |Күн шуағын төккенде |
| | |Гүл тереміз алуан |
| | |Шығып алып көк белге |
| | |Райхан |
| | |Дала жайнап жер гүлдеп |
| | |Табиғат тұр тамсанып |
| | |Көктемдң алып келдім деп |
| | |Құстар жатыр ән салып |
| | | |
| |-Балалар бүгін біз сіздермен | |
| |бірге гүлдермен танысамыз. | |
| |Балалар табиғаттың бөлінбес | |
| |бөлшегінің бірі-өсімдік. «Гүл | |
| |дүниенің көркі»десек | |
| |қателеспейміз. Гүлдердіңде біздер | |
| |сияқты жаны бар.Олар адамга үлкен | |
| |пайда келтіреді.Әр адамның | |
| |сүйкімді гүлі болады. | |
| |Көрікті гүлдердің | |
| |бірі-бәйшешек.Кейде оны қызғалдақ | |
| |деп те атайды. | |
| |Қызғалдақ-лалагүлдер тұқымдасына | |
| |жататын көп жылдық өсімдік. | |
| |Тұңғиық-бұл су өсімдігі.Бір | |
| |қасиеті бұл өсімдіктің тез | |
| |өскіштігі үш күн сайын-жаңа | |
| |жапырақ шығарады. | |
| |Қалампыр гүлі-Еуропа елінен | |
| |тараған гүл.Қалампыр гүлі ерлікті | |
| |уағыздайтын гүл. | |
| |Раушан хош иісті,ең әдемі,көрікті | |
| |гүлдердің бірі.Ол гүлдердің | |
| |патшасы. | |
| |-Балалар гүлдердің неше түрлері | |
| |болады екен олар өсуіне қарай әр | |
| |түрлі жерлерде өседі екен. | |
| |Балалар гүлдер қалай көбейеді | |
| |екен? | |
| |Білемізбе олар өздері аналық пен | |
| |аталықтары арқылы ұрықтанып | |
| |көбейеді екен.Міне сосын мынандай | |
| |кішкентай гүл қапталынан шығып |Балалар қызыға қарайды. |
| |тұрады екен. |Жапырағы |
| |-Балалар гүлдердің мынау несі? |Гүлі |
| |-Ал мынау? | |
| |Гүл ең бірінші не арқылы өседі? | |
| |Олар тамыр арқылы өседі | |
| |екен,тамыры болмаса олар қурап | |
| |қалады | |
| |Тамырдан соң сабағы,жапырағы,гүлі | |
| |шығады екен. |Амангелді: |
| | |Гүлдер,гүлдер көп гүлдер |
| |-Балалар кім гүлдер туралы |Қызыл гүлдер,көк гүлдер |
| |тақпақтар білеміз бе? |Жайнар кезім келді деп |
| | |Қанаттарын желбіреп, |
| | |Таңмен бірге ойанып |
| | |Күн нұрына боянып |
| | |Көрік берді далама |
| | |Хафиза |
| | |Гүлдер,гүлдер неше түрлі |
| | |Құлпырады да жетілді |
| | |Барлық дала өртеніп |
| | |Бара жатқан секілді |
| | |Аружан |
| | |Гүл өсірсен-терлеп |
| | |Мұнын аты еңбек |
| | |Кесте тіксен-зерлеп |
| | |Мұның аты еңбек |
| | | |
| |Сергіту сәті: | |
| |Орнымыздан тұрамыз | |
| |Мойнымызды бұрамыз | |
| |Қолымызды көтеріп | |
| |Алақанды соғамыз | |
| |Есікті тақылдатып Буратино | |
| |көңілсіз болып келеді, қолында | |
| |жасанды гүл бар. | |
| |Буратино сен неге көңілсізсін, | |
| |саған не болды? | |
| |Буратино: Мен кішкентай балаларға | |
| |жақсы бір іс жасайын деп едім , | |
| |қолымнан келмеді, топтарына | |
| |әдемі, сәнді, таза ауа болсын деп | |
| |гүл сыйлаған едім. Ол топтың | |
| |тәрбиешісі маған: Буратино саған | |
| |көп рахмет сен бұл жасаны гүлдерді| |
| |қай дүкенен алдың деді. Мен таң | |
| |қалып тұрмын, неге жасанды, | |
| |олардың жапырақтары жасыл, сабағы | |
| |да жасыл, гүлі қызыл. | |
| |Жоқ мен әкелген гүлдер тірі, | |
| |тәрбиешіні түсінбедім |Жасанды гүлдерді біз |
| |-Балалар Буратино бір нәрсені |ойнағанда , үйімізді сәндеу |
| |түсінбей тұр екен кәне |үшін қолданамыз. Ондай гүлдер|
| |түсіндірейік. |біздің топтада бар. |
| | | |
| |Бұл жасанды гүлдердің тірі |Тірі гүлдер өседі, олардың |
| |гүлдерден қандай айырмашылығы бар?|тамырлары болады, суғарамыз, |
| |Жасанды гүлдер не? |өскен сайын өзгереді, |
| | |тұқымдары шығады, гүлі |
| |Тірі гүлдер дегеніміз не? |болады. |
| |Кәне балалар Буратиноға тұқым | |
| |дегеніміз не , ол не үшін керек |Тұқым өсімдіктер ді өсіру |
| |Кәне ненің тұқымдарын білесіңдер? |үшін керек. |
| | | |
| |Буратино: Жоқ мен сенбеймін мына |Балалардың әрекеті . |
| |кішкене жанғақты қорапқа салып |Мынау асқабақ тұқымы одан |
| |орамалмен жауып, тибиду- тибиду |асқабақ шығады (Асқабақ |
| |дух – емен өс десем мынандай гүл |суретін көрсету) Т.б |
| |өседі ме? Мен сенбеймін. | |
| |Жоқ Буратино сағн бұл жерде | |
| |сыйқырлы сөздер көмектеспейді, бұл| |
| |жерде білім мен еңбек керек. | |
| | |Иә |
| |Мен енді түіндім, тірі | |
| |өсімдіктерге біз қамқорлық | |
| |жасауымыз керек екенғой балалар . | |
| |Бүгінгі ашық оқу іс-әрекетімізді |Иә |
| |қорытындылай келе | |
| |«Жоғары-төмен»ойының ойнайық. | |
| |Ойын ұнады ма | |
|Рефлексті |Жататын жалпақ өңірде |Балалар сұрақтарға жауап |
|- |Жамылып қырдың сағымын. |береді |
|коррекциял|Аулаға егіп бұл күнде | |
|аушы |Білемін гүлдің қадірін-дегендей | |
| |енді бүгінгі ашық оқу | |
| |іс-әрекетімізді | |
| |Қорытындылаймыз балалар бәрінізде | |
| |өте жақсы қатыстындар. | |
| |келген қонақтарға сау болыңыздар!| |

Күтілетін нәтеже:
Болу керек:Балалар гүлдер туралы толық түсінік
Білу керек: Гүлдердің бөлімдері туралы.
Баланыңың қолынан келуі: : Бөлме гүлдерін күту. Тірі өсімдік пен жасанды
өсімдіктерді ажырата білуді меңгеру.

Ұқсас жұмыстар
Өлеңдер жайлы ақпарат
Гүлдер жайлы ақпарат
Ана тілі. гүлдер. 4-сынып
Өсімдіктер қалай өседі
Өсімдіктер қалай өседі Табиғаттағы өсімдіктердің қалай жетіліп өсіп дамуы туралы түсніктерін қалыптастырыу
Күз сарайы
Гүлшоғырлар, биологиялық маңызы
Сабаққа талдау
Әліппемен қоштасу мерекесі. Оқушылардың білімдерін бекіту, олардың алған білім-беру дағдыларын көрсету
Қызғалдақ ару (арулар сайысы)
Пәндер