Сабақ жоспары :: Биология
Файл қосу
Шоқ гүлдер
Білім беру саласы: Таным
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: Экология
Тақырыбы:Шоқ гүлдер
Мақсаты Балаларды бақылауға ойша пайымдауға жасауға үйрету.Бөлме
гүлдерінің өсу үшін не қажет екендігі,олардың ұрықтану туралы түсінік
беру.Өсімдіктің бөлімдерін,сабағын,жапырағын,гүлін анықтауға және атауға
үйрету.Бөлме гүлдерінің күту ережелері.
|Әрекет |Тәрбиешінің іс-әректі |Балалардың іс-әрекеті |
|кезеңдері | | |
|Мотивациял|Шаттық шеңбер | |
|ық |Үлкенге де сіз |Балалар бір-бірі ман «сені |
|қозғаушы |Кіші де сіз |көргеніме өте |
| |Баршаңызға құрметпен |қуаныштымын»деген сәлемдесу |
| |Бас иеміз біз. |сөздерін айтады. |
| |-Әдептен озбай бүгінгі келген | |
| |сәлем десіп алайық. | |
| |Саламатыздар ма? Құрметті ұсаздар,| |
| |қонақтар. | |
|Іздену-ұйы|Балалардың қолдарына бір гүлден | |
|мдастырушы|беріп, бір біріне тілек айту | |
| |арқылы бір шоқ гүлді жинау | |
| |Бұршік ашып. | |
| |Жапырақ шашып | |
| |Жер гүл шашақ тағады. | |
| |Балаларым айтыңдаршы. |Көктем |
| |Бұл қай кезде болады. | |
| |Балалар өткен оқу іс-әретімізде | |
| |«Көктемнің құпиялары»туралы өткен | |
| |едік,есімізге түсірейік. |3 ай |
| |-Көктем мезгілінде неше ай болады?|Наурыз,сәуір мамыр |
| |-Қандай айлар? |Дала жылынады. |
| |-Көктем мезілінде табиғат қандай |Мадина |
| |күйде болады? |Қандай қызық көктемде |
| |Көктем туралы кім тақпақ біледі? |Күн шуағын төккенде |
| | |Гүл тереміз алуан |
| | |Шығып алып көк белге |
| | |Райхан |
| | |Дала жайнап жер гүлдеп |
| | |Табиғат тұр тамсанып |
| | |Көктемдң алып келдім деп |
| | |Құстар жатыр ән салып |
| | | |
| |-Балалар бүгін біз сіздермен | |
| |бірге гүлдермен танысамыз. | |
| |Балалар табиғаттың бөлінбес | |
| |бөлшегінің бірі-өсімдік. «Гүл | |
| |дүниенің көркі»десек | |
| |қателеспейміз. Гүлдердіңде біздер | |
| |сияқты жаны бар.Олар адамга үлкен | |
| |пайда келтіреді.Әр адамның | |
| |сүйкімді гүлі болады. | |
| |Көрікті гүлдердің | |
| |бірі-бәйшешек.Кейде оны қызғалдақ | |
| |деп те атайды. | |
| |Қызғалдақ-лалагүлдер тұқымдасына | |
| |жататын көп жылдық өсімдік. | |
| |Тұңғиық-бұл су өсімдігі.Бір | |
| |қасиеті бұл өсімдіктің тез | |
| |өскіштігі үш күн сайын-жаңа | |
| |жапырақ шығарады. | |
| |Қалампыр гүлі-Еуропа елінен | |
| |тараған гүл.Қалампыр гүлі ерлікті | |
| |уағыздайтын гүл. | |
| |Раушан хош иісті,ең әдемі,көрікті | |
| |гүлдердің бірі.Ол гүлдердің | |
| |патшасы. | |
| |-Балалар гүлдердің неше түрлері | |
| |болады екен олар өсуіне қарай әр | |
| |түрлі жерлерде өседі екен. | |
| |Балалар гүлдер қалай көбейеді | |
| |екен? | |
| |Білемізбе олар өздері аналық пен | |
| |аталықтары арқылы ұрықтанып | |
| |көбейеді екен.Міне сосын мынандай | |
| |кішкентай гүл қапталынан шығып |Балалар қызыға қарайды. |
| |тұрады екен. |Жапырағы |
| |-Балалар гүлдердің мынау несі? |Гүлі |
| |-Ал мынау? | |
| |Гүл ең бірінші не арқылы өседі? | |
| |Олар тамыр арқылы өседі | |
| |екен,тамыры болмаса олар қурап | |
| |қалады | |
| |Тамырдан соң сабағы,жапырағы,гүлі | |
| |шығады екен. |Амангелді: |
| | |Гүлдер,гүлдер көп гүлдер |
| |-Балалар кім гүлдер туралы |Қызыл гүлдер,көк гүлдер |
| |тақпақтар білеміз бе? |Жайнар кезім келді деп |
| | |Қанаттарын желбіреп, |
| | |Таңмен бірге ойанып |
| | |Күн нұрына боянып |
| | |Көрік берді далама |
| | |Хафиза |
| | |Гүлдер,гүлдер неше түрлі |
| | |Құлпырады да жетілді |
| | |Барлық дала өртеніп |
| | |Бара жатқан секілді |
| | |Аружан |
| | |Гүл өсірсен-терлеп |
| | |Мұнын аты еңбек |
| | |Кесте тіксен-зерлеп |
| | |Мұның аты еңбек |
| | | |
| |Сергіту сәті: | |
| |Орнымыздан тұрамыз | |
| |Мойнымызды бұрамыз | |
| |Қолымызды көтеріп | |
| |Алақанды соғамыз | |
| |Есікті тақылдатып Буратино | |
| |көңілсіз болып келеді, қолында | |
| |жасанды гүл бар. | |
| |Буратино сен неге көңілсізсін, | |
| |саған не болды? | |
| |Буратино: Мен кішкентай балаларға | |
| |жақсы бір іс жасайын деп едім , | |
| |қолымнан келмеді, топтарына | |
| |әдемі, сәнді, таза ауа болсын деп | |
| |гүл сыйлаған едім. Ол топтың | |
| |тәрбиешісі маған: Буратино саған | |
| |көп рахмет сен бұл жасаны гүлдерді| |
| |қай дүкенен алдың деді. Мен таң | |
| |қалып тұрмын, неге жасанды, | |
| |олардың жапырақтары жасыл, сабағы | |
| |да жасыл, гүлі қызыл. | |
| |Жоқ мен әкелген гүлдер тірі, | |
| |тәрбиешіні түсінбедім |Жасанды гүлдерді біз |
| |-Балалар Буратино бір нәрсені |ойнағанда , үйімізді сәндеу |
| |түсінбей тұр екен кәне |үшін қолданамыз. Ондай гүлдер|
| |түсіндірейік. |біздің топтада бар. |
| | | |
| |Бұл жасанды гүлдердің тірі |Тірі гүлдер өседі, олардың |
| |гүлдерден қандай айырмашылығы бар?|тамырлары болады, суғарамыз, |
| |Жасанды гүлдер не? |өскен сайын өзгереді, |
| | |тұқымдары шығады, гүлі |
| |Тірі гүлдер дегеніміз не? |болады. |
| |Кәне балалар Буратиноға тұқым | |
| |дегеніміз не , ол не үшін керек |Тұқым өсімдіктер ді өсіру |
| |Кәне ненің тұқымдарын білесіңдер? |үшін керек. |
| | | |
| |Буратино: Жоқ мен сенбеймін мына |Балалардың әрекеті . |
| |кішкене жанғақты қорапқа салып |Мынау асқабақ тұқымы одан |
| |орамалмен жауып, тибиду- тибиду |асқабақ шығады (Асқабақ |
| |дух – емен өс десем мынандай гүл |суретін көрсету) Т.б |
| |өседі ме? Мен сенбеймін. | |
| |Жоқ Буратино сағн бұл жерде | |
| |сыйқырлы сөздер көмектеспейді, бұл| |
| |жерде білім мен еңбек керек. | |
| | |Иә |
| |Мен енді түіндім, тірі | |
| |өсімдіктерге біз қамқорлық | |
| |жасауымыз керек екенғой балалар . | |
| |Бүгінгі ашық оқу іс-әрекетімізді |Иә |
| |қорытындылай келе | |
| |«Жоғары-төмен»ойының ойнайық. | |
| |Ойын ұнады ма | |
|Рефлексті |Жататын жалпақ өңірде |Балалар сұрақтарға жауап |
|- |Жамылып қырдың сағымын. |береді |
|коррекциял|Аулаға егіп бұл күнде | |
|аушы |Білемін гүлдің қадірін-дегендей | |
| |енді бүгінгі ашық оқу | |
| |іс-әрекетімізді | |
| |Қорытындылаймыз балалар бәрінізде | |
| |өте жақсы қатыстындар. | |
| |келген қонақтарға сау болыңыздар!| |
Күтілетін нәтеже:
Болу керек:Балалар гүлдер туралы толық түсінік
Білу керек: Гүлдердің бөлімдері туралы.
Баланыңың қолынан келуі: : Бөлме гүлдерін күту. Тірі өсімдік пен жасанды
өсімдіктерді ажырата білуді меңгеру.
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: Экология
Тақырыбы:Шоқ гүлдер
Мақсаты Балаларды бақылауға ойша пайымдауға жасауға үйрету.Бөлме
гүлдерінің өсу үшін не қажет екендігі,олардың ұрықтану туралы түсінік
беру.Өсімдіктің бөлімдерін,сабағын,жапырағын,гүлін анықтауға және атауға
үйрету.Бөлме гүлдерінің күту ережелері.
|Әрекет |Тәрбиешінің іс-әректі |Балалардың іс-әрекеті |
|кезеңдері | | |
|Мотивациял|Шаттық шеңбер | |
|ық |Үлкенге де сіз |Балалар бір-бірі ман «сені |
|қозғаушы |Кіші де сіз |көргеніме өте |
| |Баршаңызға құрметпен |қуаныштымын»деген сәлемдесу |
| |Бас иеміз біз. |сөздерін айтады. |
| |-Әдептен озбай бүгінгі келген | |
| |сәлем десіп алайық. | |
| |Саламатыздар ма? Құрметті ұсаздар,| |
| |қонақтар. | |
|Іздену-ұйы|Балалардың қолдарына бір гүлден | |
|мдастырушы|беріп, бір біріне тілек айту | |
| |арқылы бір шоқ гүлді жинау | |
| |Бұршік ашып. | |
| |Жапырақ шашып | |
| |Жер гүл шашақ тағады. | |
| |Балаларым айтыңдаршы. |Көктем |
| |Бұл қай кезде болады. | |
| |Балалар өткен оқу іс-әретімізде | |
| |«Көктемнің құпиялары»туралы өткен | |
| |едік,есімізге түсірейік. |3 ай |
| |-Көктем мезгілінде неше ай болады?|Наурыз,сәуір мамыр |
| |-Қандай айлар? |Дала жылынады. |
| |-Көктем мезілінде табиғат қандай |Мадина |
| |күйде болады? |Қандай қызық көктемде |
| |Көктем туралы кім тақпақ біледі? |Күн шуағын төккенде |
| | |Гүл тереміз алуан |
| | |Шығып алып көк белге |
| | |Райхан |
| | |Дала жайнап жер гүлдеп |
| | |Табиғат тұр тамсанып |
| | |Көктемдң алып келдім деп |
| | |Құстар жатыр ән салып |
| | | |
| |-Балалар бүгін біз сіздермен | |
| |бірге гүлдермен танысамыз. | |
| |Балалар табиғаттың бөлінбес | |
| |бөлшегінің бірі-өсімдік. «Гүл | |
| |дүниенің көркі»десек | |
| |қателеспейміз. Гүлдердіңде біздер | |
| |сияқты жаны бар.Олар адамга үлкен | |
| |пайда келтіреді.Әр адамның | |
| |сүйкімді гүлі болады. | |
| |Көрікті гүлдердің | |
| |бірі-бәйшешек.Кейде оны қызғалдақ | |
| |деп те атайды. | |
| |Қызғалдақ-лалагүлдер тұқымдасына | |
| |жататын көп жылдық өсімдік. | |
| |Тұңғиық-бұл су өсімдігі.Бір | |
| |қасиеті бұл өсімдіктің тез | |
| |өскіштігі үш күн сайын-жаңа | |
| |жапырақ шығарады. | |
| |Қалампыр гүлі-Еуропа елінен | |
| |тараған гүл.Қалампыр гүлі ерлікті | |
| |уағыздайтын гүл. | |
| |Раушан хош иісті,ең әдемі,көрікті | |
| |гүлдердің бірі.Ол гүлдердің | |
| |патшасы. | |
| |-Балалар гүлдердің неше түрлері | |
| |болады екен олар өсуіне қарай әр | |
| |түрлі жерлерде өседі екен. | |
| |Балалар гүлдер қалай көбейеді | |
| |екен? | |
| |Білемізбе олар өздері аналық пен | |
| |аталықтары арқылы ұрықтанып | |
| |көбейеді екен.Міне сосын мынандай | |
| |кішкентай гүл қапталынан шығып |Балалар қызыға қарайды. |
| |тұрады екен. |Жапырағы |
| |-Балалар гүлдердің мынау несі? |Гүлі |
| |-Ал мынау? | |
| |Гүл ең бірінші не арқылы өседі? | |
| |Олар тамыр арқылы өседі | |
| |екен,тамыры болмаса олар қурап | |
| |қалады | |
| |Тамырдан соң сабағы,жапырағы,гүлі | |
| |шығады екен. |Амангелді: |
| | |Гүлдер,гүлдер көп гүлдер |
| |-Балалар кім гүлдер туралы |Қызыл гүлдер,көк гүлдер |
| |тақпақтар білеміз бе? |Жайнар кезім келді деп |
| | |Қанаттарын желбіреп, |
| | |Таңмен бірге ойанып |
| | |Күн нұрына боянып |
| | |Көрік берді далама |
| | |Хафиза |
| | |Гүлдер,гүлдер неше түрлі |
| | |Құлпырады да жетілді |
| | |Барлық дала өртеніп |
| | |Бара жатқан секілді |
| | |Аружан |
| | |Гүл өсірсен-терлеп |
| | |Мұнын аты еңбек |
| | |Кесте тіксен-зерлеп |
| | |Мұның аты еңбек |
| | | |
| |Сергіту сәті: | |
| |Орнымыздан тұрамыз | |
| |Мойнымызды бұрамыз | |
| |Қолымызды көтеріп | |
| |Алақанды соғамыз | |
| |Есікті тақылдатып Буратино | |
| |көңілсіз болып келеді, қолында | |
| |жасанды гүл бар. | |
| |Буратино сен неге көңілсізсін, | |
| |саған не болды? | |
| |Буратино: Мен кішкентай балаларға | |
| |жақсы бір іс жасайын деп едім , | |
| |қолымнан келмеді, топтарына | |
| |әдемі, сәнді, таза ауа болсын деп | |
| |гүл сыйлаған едім. Ол топтың | |
| |тәрбиешісі маған: Буратино саған | |
| |көп рахмет сен бұл жасаны гүлдерді| |
| |қай дүкенен алдың деді. Мен таң | |
| |қалып тұрмын, неге жасанды, | |
| |олардың жапырақтары жасыл, сабағы | |
| |да жасыл, гүлі қызыл. | |
| |Жоқ мен әкелген гүлдер тірі, | |
| |тәрбиешіні түсінбедім |Жасанды гүлдерді біз |
| |-Балалар Буратино бір нәрсені |ойнағанда , үйімізді сәндеу |
| |түсінбей тұр екен кәне |үшін қолданамыз. Ондай гүлдер|
| |түсіндірейік. |біздің топтада бар. |
| | | |
| |Бұл жасанды гүлдердің тірі |Тірі гүлдер өседі, олардың |
| |гүлдерден қандай айырмашылығы бар?|тамырлары болады, суғарамыз, |
| |Жасанды гүлдер не? |өскен сайын өзгереді, |
| | |тұқымдары шығады, гүлі |
| |Тірі гүлдер дегеніміз не? |болады. |
| |Кәне балалар Буратиноға тұқым | |
| |дегеніміз не , ол не үшін керек |Тұқым өсімдіктер ді өсіру |
| |Кәне ненің тұқымдарын білесіңдер? |үшін керек. |
| | | |
| |Буратино: Жоқ мен сенбеймін мына |Балалардың әрекеті . |
| |кішкене жанғақты қорапқа салып |Мынау асқабақ тұқымы одан |
| |орамалмен жауып, тибиду- тибиду |асқабақ шығады (Асқабақ |
| |дух – емен өс десем мынандай гүл |суретін көрсету) Т.б |
| |өседі ме? Мен сенбеймін. | |
| |Жоқ Буратино сағн бұл жерде | |
| |сыйқырлы сөздер көмектеспейді, бұл| |
| |жерде білім мен еңбек керек. | |
| | |Иә |
| |Мен енді түіндім, тірі | |
| |өсімдіктерге біз қамқорлық | |
| |жасауымыз керек екенғой балалар . | |
| |Бүгінгі ашық оқу іс-әрекетімізді |Иә |
| |қорытындылай келе | |
| |«Жоғары-төмен»ойының ойнайық. | |
| |Ойын ұнады ма | |
|Рефлексті |Жататын жалпақ өңірде |Балалар сұрақтарға жауап |
|- |Жамылып қырдың сағымын. |береді |
|коррекциял|Аулаға егіп бұл күнде | |
|аушы |Білемін гүлдің қадірін-дегендей | |
| |енді бүгінгі ашық оқу | |
| |іс-әрекетімізді | |
| |Қорытындылаймыз балалар бәрінізде | |
| |өте жақсы қатыстындар. | |
| |келген қонақтарға сау болыңыздар!| |
Күтілетін нәтеже:
Болу керек:Балалар гүлдер туралы толық түсінік
Білу керек: Гүлдердің бөлімдері туралы.
Баланыңың қолынан келуі: : Бөлме гүлдерін күту. Тірі өсімдік пен жасанды
өсімдіктерді ажырата білуді меңгеру.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz