Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

″Су тіршілік көзі″

Білім беру саласы: Таным,Қатынас.
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: Қоршаған ортамен таңыстыру
Тақырыбы: ″Су тіршілік көзі″
Мақсаты:Балаларға табиғат тіршілік,қоршаған орта арасындағы байланыс жайлы
түсініктерін қалыптастыру.
Ұйымдастырылған оқу-әрекеті ойын арқылы балалардың ойлау қабілетін және
зерделеуін дамыту.Балаларға судың денсаулыққа пайдасы туралы түсінік
беру.Суды үнемдеп пайдаланудын ережелерін түсіндіру.Табиғатты
қорғауға,ластамауға тәрбиелеу.
Әдістер:сұхбат,ойын,түсіндіру, көрсету,сергіту жаттығу,ойын
ойнату.қорытындылау
Құрал-жабдықтар:Тақырып бойынша суреттер.видео слайд.
|Әрекет |Тәрбиешінің іс-әректі |Балалардың |
|кезеңдері | |іс-әрекеті |
|Мотивациялы|Шаттық шеңбер. | |
|қ |Арайла таң атты | |
|қозғаушы |Алтын шуақ таратты | |
| |Қайырлы таң,қайырлы күн | |
| |Күліп шықты күн бүгін | |
| |Сәлематсызба қонақтар. | |
|Іздену-ұйым|2 Ғылым орталығы | |
|дастырушы |Қойны толы жеміске, | |
| |Көк майсалы еңіске. | |
| |Көбелек қуып ойнайтын, | |
| |Қай мезгіл деп ойлайсың? |Балалардың |
| |Балалар, суретте не бейнеленген? |жауаптары |
| |- Бұл жылдың қай мезгілі? | |
| |Жазда қандай өзгерістер болады? | |
| |Бұл жыл мезгілі сендерге немен ұнайды? | |
| |Жазда ауа райында қандай өзгерістер | |
| |болады? | |
| |Жаз айлары жайлы біз не білеміз?. |Балалардың |
| |Балалар бәріміз өткен сабақты есімізге |жауаптары |
| |түсірейікші,өткен сабақта біз күн,ауа | |
| |туралы көп сөйлестік. | |
| |Күн туралы біз не білеміз?Кім айтып | |
| |береді? | |
| |Дұрыс айтасың өсімдіктер өсіп,дәрумендерге| |
| |толы жеміс беріп тұрғаны күннің жылуы мен | |
| |қуаттын арқасы.Күн өте үлкен жарық көзі. | |
| |Қалай ойлайсындар күн үлкен бе?жер үлкен | |
| |бе? |Балалар қызыға |
| |Дұрыс өте тамаша. |қарады |
| |Ал ауа туралы біз не білеміз? | |
| |Өте тамаша иә ауа –ең алдымен адамдарға | |
| |тыныс алу үшін қажет.Ауа өсімдіктермен | |
| |жануарларға да қажет.Суда балық қалай | |
| |жүзсе,құстар ауада салай қалықтайды. | |
| |Балалар,бүгінгі сабақта біз тағы да бір | |
| |табиғат сыйымызбен таңысып көрейік. | |
| |Музыка:Судың сылдыры естіледі. | |
| |Балаларға глобусты көрсету. | |
| |-Салыстырып көрейік глобуста жер көппе,су | |
| |көппе? |Балалар қызыға |
| |-Дұрыс су көп екен. |қарады. |
| |-Су өмір бойы айналамызда болады.Ол жаңбыр| |
| |немесе қар болып жерге түседі,бұлақ болып | |
| |өзенді құрайды,ол судан кейін қайтадан күн| |
| |шуағымен бу болып,аспанға көтеріледі | |
| |де,жер бетіне жаңбыр болып қайта оралады | |
| |екен. | |
| |Үстел үстіне стакандарды қойып,балалардың | |
| |назарын аудару. | |
| |1.Суға тұз салып көрсету | |
| |2.Суға секер салып тәтті екенің көрсету | |
| |3.Судың температурасын өзгерту (жылы | |
| |су,қайнаған су мұз су) | |
| |Судың түсін өзгерту. | |
| |Cергіту сәті: | |
| |Тербеледі ағаштар, | |
| |Алдымен жел еседі. | |
| |Кіп-кішкентай балалар, | |
| |Үп-үлкен боп өседі | |
|Рефлексті -|Қорытындылау | |
|коррекцияла|-Сусыз өмір сүре аламызба? | |
|ушы |-Суды тәтті қылу үшін не салдық? | |
| |-Ал ашщы қылу үшін ше? |Иә. |
| |Табиғат үшін бәріміз күресейік, | |
| |Текке отырмай жасымызбен кәріміз, |Балалар келген |
| |Таза ауа үшін терімізді төгейік |қонақтармен |
| |-Балалар біз су туралы айттық сендерге |қоштасады. |
| |ұнадыма? | |
| |Мадақтау | |
| |-Жарайсындар менім балаларым,өте жақсы | |
| |тілалғыш бала болып өсіп келе жатсындар. | |
| |Барлығыңызда жақсы жұмыс жасадыңдар. | |

Күтілетін нәтеже:
Болу керек:Жаңбырдың,қардың,будың,судың суреттері
Білу керек: Су тіршілік көзі туралы түсініктің болуы.
Баланыңың қолынан келуі: : Судың ерекшелігіктерін.Су белгілерін ажырата
білуі.

Ұқсас жұмыстар
Су - тіршілік нәрі жайлы ақпарат
Су
Гидросфера-Жердің су қабығы
Су – тіршілік нәрі
Су.Табиғаттағы су айналымы
Судың өмір үшін маңызы, судың қасиеттері, суды қорғау
Су – тіршілік көзі туралы ақпарат
Су-тіршілік көзі жайлы
Балалар сендер сиқырлы қасиетіне көз жеткізіңіздер
Судың тіршілік үшін маңызы
Пәндер