Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Бақта ма,бақша да ма
Білім беру саласы: Таным
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: Экология
Тақырыбы:Бақта ма,бақша да ма?
Мақсаты: Балаларға күз мезгілі, бау – бақша өнімдері туралы білім беру.
Жеміс – жидектер мен көкөністер туралы түсініктерін кеңейту. Табиғатты
сүюге, құрметтеуге тәрбиелеу.
|Әрекет |Тәрбиешінің іс-әректі |Балалардың іс-әрекеті |
|кезеңдері | | |
|Мотивациялық |Шаттық шеңбер | |
|қозғаушы |Үлкенге де сіз |Балалар бір-бірі ман «сені |
| |Кіші де сіз |көргеніме өте |
| |Баршаңызға құрметпен |қуаныштымын»деген сәлемдесу|
| |Бас иеміз біз. |сөздерін айтады. |
| |-Әдептен озбай бүгінгі келген сәлем | |
| |десіп алайық. | |
| |Сәлематсіздер ме? Құрметті ұстаздар, | |
| |қонақтар.Бүгінгі біздің ашық оқу | |
| |іс-әрекетіміздің тақырыбы «Бақта ма | |
| |әлде бақшада ма» | |
|Іздену-ұйымда|Балалар қазір қай мезгіл? |Көктем |
|стырушы |Көктемде адамдар жер жыртып,егін | |
| |егеді. | |
| |Ал ол көкөністермен жемістер қай | |
| |мезгілде піседі? |Күз |
| |Балалар күз мезгілінде жемістер мен | |
| |көкөністер піседі екен дұрыс | |
| |айтасыңдар | |
| |Балалар сендердің саяхатқа барғыларың| |
| |келеді ме? |Иә |
| |- Ендеше біз бүгін бау – бақшаға | |
| |саяхатқа барамыз. Саяхатқа балалар | |
| |біз поезбен барамыз | |
| |Қимылды ойын: «Поезд» | |
| |Пыш - пыш, пыш - пыш біз кеттік | |
| |Жүрісті біз үдеттік | |
| |Гу - гу, гу - гу гуілде | |
| |Қалып қойма біріңде. | |
| |Қане балалар тоқтайық пыш - ш - ш. | |
| |Балалар біз міне бау – бақшаға да | |
| |келіп қалдық. Қане поездан түсейік. | |
| |Ой балалар қараңдаршы бау - бақша | |
| |қандай әдемі.Жемістер мен көкөністер | |
| |пісіп жетілгені көрініп тұр. | |
| |Сол сәтте алдарынан Бағбан ата | |
| |кездеседі. | |
| |Бағбан ата: | |
| |- Сәлеметсіңдер ме балаларым! Ой | |
| |балалар сендердің келгендерің қандай | |
| |жақсы болды. Сендер маған жемістер | |
| |мен көкөністер жинауға | |
| |көмектесесіңдер ме? | |
| |Балалар Бағбан атаға жемістер мен | |
| |көкөністер жинауға көмектеседі. | |
| |Бағбан ата: рахмет балалар. Сендер | |
| |маған үлкен көмек бердіңдер. | |
| |Тәрбиеші: қане балалар сендер Бағбан | |
| |атаға қандай жеміс пен көкөністер | |
| |жинап бердіңдер? | |
| |Балалардан жинаған жемістері мен | |
| |көкөністерінің аттарын, пішіні мен | |
| |түсін сұрау. | |
| |Балалар жемістер мен көкөністерді | |
| |жинап шаршадықпа,ендеше бір сергіп | |
| |қалайық. | |
| |Сергіту сәті: | |
| |Ормандағы аюдың, | |
| |Құлпынайы көп екен. | |
| |Теріп-теріп аламыз, | |
| |Қалтамызға саламыз | |
| |Бағбан ата: балалар сендердің қандай | |
| |өнерлерің бар. Қане тақпақ білесіңдер| |
| |ме? | |
| |Мен шаршадым мына жерде сендердің | |
| |өнерлеріңді тамашалап, тынығайын. | |
| | | |
| | |Жұмазия: |
| | |Қуалап допша ойнаса |
| | |Қабығы тіпті қатты екен |
| | |Қазанға түсіп қайнаса |
| | |Тілді үйірген тәтті екен. |
| | |Шыңғыс: |
| | |Мен моншақты шиемін |
| | |Құмарсыңдар білемін |
| | |Кетіп қалып жүрмесін |
| |Бағбан ата: ой жарайсыңдар. Неткен |Тамағыңа сүйегің |
| |дарынды балаларсыңдар. Өркендерің |Аружан: |
| |өссін балалар. Мен сендерге осындай |Мен жүзіммін, жүзіммін |
| |көрсеткен өнерлері үшін және маған |Моншақ болып тізілдім. |
| |көрсеткен көмектерің үшін мынандай | |
| |сый дайындап қойдым. Оны мына | |
| |тәрбиешілеріңе берейін. Ол сендерге | |
| |балабақшаларыңа барған соң тарқатып | |
| |береді. | |
| |Тәрбиеші: ата енді біздің балабақшаға| |
| |оралатын уақытымыз келді. Мына берген| |
| |сыйыңыз үшін үлкен рахмет. Балалар | |
| |енді бізде балабақшамызға оралу үшін | |
| |поезд болайық. | |
| |Балалар поезд болып, балабақшаларына | |
| |оралады. | |
| |Балалар сендерге саяхатымыз ұнады ма?| |
| |Балалар сендер саяхатта өздеріңді | |
| |жақсы ұстадыңдар. Жемістер мен | |
| |көкөністерді де жақсы тердіңдер. | |
| |Бүгінгі ашық оқу іс-әрекетімізді | |
| |қорытындылай келе «Бақта ма бақшада |Иә |
| |ма» ойының ойнайық. | |
| |Ойын ұнады ма? | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |Қызыға ойнайды |
| | | |
| | |Иә |
|Рефлексті - |Жарайсыңдар балалар жемістер мен | |
|коррекциялауш|көкөністерді ажырата алады | |
|ы |екенсіңдер.Ендеше бүгінгі біздің | |
| |ашық оқу іс-әрекетіміз аяқталды | |
| |келген қонақтарға сау болыңыздар! | |
Күтілетін нәтеже:
Болу керек:Көкөністер мен жемістерді ажырата білу.
Білу керек: Көкөністер мен жемістерді туралы жалпы ұғым .
Баланыңың қолынан келуі: Сұраққа-жауап, Көкөністер мен жемістерді ажырата
білу.
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: Экология
Тақырыбы:Бақта ма,бақша да ма?
Мақсаты: Балаларға күз мезгілі, бау – бақша өнімдері туралы білім беру.
Жеміс – жидектер мен көкөністер туралы түсініктерін кеңейту. Табиғатты
сүюге, құрметтеуге тәрбиелеу.
|Әрекет |Тәрбиешінің іс-әректі |Балалардың іс-әрекеті |
|кезеңдері | | |
|Мотивациялық |Шаттық шеңбер | |
|қозғаушы |Үлкенге де сіз |Балалар бір-бірі ман «сені |
| |Кіші де сіз |көргеніме өте |
| |Баршаңызға құрметпен |қуаныштымын»деген сәлемдесу|
| |Бас иеміз біз. |сөздерін айтады. |
| |-Әдептен озбай бүгінгі келген сәлем | |
| |десіп алайық. | |
| |Сәлематсіздер ме? Құрметті ұстаздар, | |
| |қонақтар.Бүгінгі біздің ашық оқу | |
| |іс-әрекетіміздің тақырыбы «Бақта ма | |
| |әлде бақшада ма» | |
|Іздену-ұйымда|Балалар қазір қай мезгіл? |Көктем |
|стырушы |Көктемде адамдар жер жыртып,егін | |
| |егеді. | |
| |Ал ол көкөністермен жемістер қай | |
| |мезгілде піседі? |Күз |
| |Балалар күз мезгілінде жемістер мен | |
| |көкөністер піседі екен дұрыс | |
| |айтасыңдар | |
| |Балалар сендердің саяхатқа барғыларың| |
| |келеді ме? |Иә |
| |- Ендеше біз бүгін бау – бақшаға | |
| |саяхатқа барамыз. Саяхатқа балалар | |
| |біз поезбен барамыз | |
| |Қимылды ойын: «Поезд» | |
| |Пыш - пыш, пыш - пыш біз кеттік | |
| |Жүрісті біз үдеттік | |
| |Гу - гу, гу - гу гуілде | |
| |Қалып қойма біріңде. | |
| |Қане балалар тоқтайық пыш - ш - ш. | |
| |Балалар біз міне бау – бақшаға да | |
| |келіп қалдық. Қане поездан түсейік. | |
| |Ой балалар қараңдаршы бау - бақша | |
| |қандай әдемі.Жемістер мен көкөністер | |
| |пісіп жетілгені көрініп тұр. | |
| |Сол сәтте алдарынан Бағбан ата | |
| |кездеседі. | |
| |Бағбан ата: | |
| |- Сәлеметсіңдер ме балаларым! Ой | |
| |балалар сендердің келгендерің қандай | |
| |жақсы болды. Сендер маған жемістер | |
| |мен көкөністер жинауға | |
| |көмектесесіңдер ме? | |
| |Балалар Бағбан атаға жемістер мен | |
| |көкөністер жинауға көмектеседі. | |
| |Бағбан ата: рахмет балалар. Сендер | |
| |маған үлкен көмек бердіңдер. | |
| |Тәрбиеші: қане балалар сендер Бағбан | |
| |атаға қандай жеміс пен көкөністер | |
| |жинап бердіңдер? | |
| |Балалардан жинаған жемістері мен | |
| |көкөністерінің аттарын, пішіні мен | |
| |түсін сұрау. | |
| |Балалар жемістер мен көкөністерді | |
| |жинап шаршадықпа,ендеше бір сергіп | |
| |қалайық. | |
| |Сергіту сәті: | |
| |Ормандағы аюдың, | |
| |Құлпынайы көп екен. | |
| |Теріп-теріп аламыз, | |
| |Қалтамызға саламыз | |
| |Бағбан ата: балалар сендердің қандай | |
| |өнерлерің бар. Қане тақпақ білесіңдер| |
| |ме? | |
| |Мен шаршадым мына жерде сендердің | |
| |өнерлеріңді тамашалап, тынығайын. | |
| | | |
| | |Жұмазия: |
| | |Қуалап допша ойнаса |
| | |Қабығы тіпті қатты екен |
| | |Қазанға түсіп қайнаса |
| | |Тілді үйірген тәтті екен. |
| | |Шыңғыс: |
| | |Мен моншақты шиемін |
| | |Құмарсыңдар білемін |
| | |Кетіп қалып жүрмесін |
| |Бағбан ата: ой жарайсыңдар. Неткен |Тамағыңа сүйегің |
| |дарынды балаларсыңдар. Өркендерің |Аружан: |
| |өссін балалар. Мен сендерге осындай |Мен жүзіммін, жүзіммін |
| |көрсеткен өнерлері үшін және маған |Моншақ болып тізілдім. |
| |көрсеткен көмектерің үшін мынандай | |
| |сый дайындап қойдым. Оны мына | |
| |тәрбиешілеріңе берейін. Ол сендерге | |
| |балабақшаларыңа барған соң тарқатып | |
| |береді. | |
| |Тәрбиеші: ата енді біздің балабақшаға| |
| |оралатын уақытымыз келді. Мына берген| |
| |сыйыңыз үшін үлкен рахмет. Балалар | |
| |енді бізде балабақшамызға оралу үшін | |
| |поезд болайық. | |
| |Балалар поезд болып, балабақшаларына | |
| |оралады. | |
| |Балалар сендерге саяхатымыз ұнады ма?| |
| |Балалар сендер саяхатта өздеріңді | |
| |жақсы ұстадыңдар. Жемістер мен | |
| |көкөністерді де жақсы тердіңдер. | |
| |Бүгінгі ашық оқу іс-әрекетімізді | |
| |қорытындылай келе «Бақта ма бақшада |Иә |
| |ма» ойының ойнайық. | |
| |Ойын ұнады ма? | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | |Қызыға ойнайды |
| | | |
| | |Иә |
|Рефлексті - |Жарайсыңдар балалар жемістер мен | |
|коррекциялауш|көкөністерді ажырата алады | |
|ы |екенсіңдер.Ендеше бүгінгі біздің | |
| |ашық оқу іс-әрекетіміз аяқталды | |
| |келген қонақтарға сау болыңыздар! | |
Күтілетін нәтеже:
Болу керек:Көкөністер мен жемістерді ажырата білу.
Білу керек: Көкөністер мен жемістерді туралы жалпы ұғым .
Баланыңың қолынан келуі: Сұраққа-жауап, Көкөністер мен жемістерді ажырата
білу.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz