Сабақ жоспары :: Қазақ тілі

Файл қосу

Не қалай дыбыстайды

Білім беру саласы: Қатынас
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: Тіл дамыту
Тақырыбы:Не қалай дыбыстайды?
Мақсаты:. Төрт түлік малдың пайдасын, олардың өзіндік ерекшеліктерін айту.
Дыбыстарды дұрыс айтуға, сөздік қорын дамытуға көмектесу. әр жануарды қалай
шақыру керектігін түсіндіру. Үй жануарларына деген қамқорлыққа тәрбиелеу.

|Әрекет |Тәрбиешінің іс-әректі |Балалардың іс-әрекеті |
|кезеңдері | | |
|Мотивациялық |Шаттық шеңбер | |
|қозғаушы |- Қане, қане тұрайық, |Балалар бір-бірі мен |
| |Үлкен шеңбер құрайық. |сәлемдесу сөздерін айтады. |
| |Тұрып болсаң шеңберге, | |
| |Алақанды соғайық. | |
| |Амандасып алайық. | |
| |Достарменен бірге біз, | |
| |- Балалар, таңертең көзімізді ашып | |
| |оянғанда терезеден қарасақ ең алдымен| |
| |нені көреміз. |Күнді |
| |- Күнді, күннің шуағын, нұрын | |
| |көреміз. | |
| |- Олай болса, бүгін бізге келген | |
| |қонақ апайларға жылы лебізімізді | |
| |білдірейік. | |
| |Саламатсыздар ма! |Саламатсыздар ма! |
|Іздену-ұйымда| Балалар, қазақ халқы мал | |
|стырушы |шаруашылығымен айналысқан. Малды | |
| |мінсең көлік, жесең ет, ішсең сүт, ал| |
| |терісінен киімдер тігуге болады. | |
| |Сондықтан қазақ халқы төрт түлік | |
| |малдың әрқайсысына ерекше қараған, | |
| |қамқорлық жасап, күтіп-баптаған. | |
| |Оларға шөп, жем, су беріп таза қорада| |
| |ұстаған. | |
| |Төрт түлікпен таныса отырайық | |
| |Мына суреттегі қандай жануар? |-Түйе |
| |-Дұрыс. Оның төлін (баласын) қалай |-Бота |
| |атаймыз? | |
| |-Дұрыс балалар . түйенің баласын | |
| |көс-көс деп шақырады. Түйе бізге | |
| |шұбат береді. Түйе бірнеше күндік | |
| |аштық пен шөлге шыдайды. | |
| |Ал, балалар, бұл қай жануар? (суретін|-жылқы |
| |көрсету) | |
| |-Дұрыс , жылқының төлін не деп |-құлын |
| |атаймыз? | |
| |-кісінейді | |
| |-Дұрыс , ал қалай дауыстап шақырамыз?| |
| |-қырау-қырау»-деп шақырамыз |-Сиыр |
| |Бие бізге қымыз береді балалар! |-Бұзау |
| |Енді кезек мынау қандай жануар? | |
| |-Дұрыс, сиырдың төлін қалай атаймыз? | |
| |-Дұрыс , сиырды қалай шақырамыз, ол | |
| |бізге не береді? | |
| |-«Аухау-аухау»-деп шақырамыз. Сиыр | |
| |бізге сүт береді |-қой |
| |-Дұрыс айтасыңдар, сүттен неше түрлі | |
| |тағамдар әзірлеуге болады, балалар. | |
| |Ал, балалар, мына суретте не | |
| |бейнеленген? | |
| |-Дұрыс , ол қалай дыбыстайды, төлін | |
| |қалай атаймыз ? | |
| |-«мә-мә-мә» деп дыбыстайды. Төлін | |
| |қозы деп атаймыз |ешкі |
| |-ал қалай шақырамыз ? |-Лақ |
| |-«Пұшайт-пұшайт» деп шақырамыз | |
| |-Дұрыс, балалар | |
| |-Ал, балалар енді бізде қандай жануар| |
| |айтылмай қалды, кім табар екен? | |
| |-Дұрыс , ешкінің төлі қалай аталады? | |
| |-Дұрыс, қалай шақырамыз? | |
| |-«Шөре-шөре» деп шақырамыз. | |
| |-Ал балалар мына суретте қандай | |
| |жануарлар тұр. | |
| |-Өте жақсы ит пен мысық екен. | |
| | | |
| |Балалар кім төрт түлікке тақпақ | |
| |біледі. |Ит пен мысық |
| |Міне біз төрт түлікпен мысық пен |Ит: аф - аф – аф |
| |итпен таныстық. Олардың әрқайсысының |Мысық Мияу-мияу |
| |өз атауы бар екен. Түйе, жылқы, сиыр,|1. Атқа жақсы қараймын, |
| |қой, ешкі барлығы төрт түлікке |Жал құйрығын тараймын. |
| |жатады. |Мініп алып сол атқа, |
| |Балалар шаршадықпа орнымыздан тұрып|Барып жүрмін қонаққа. |
| |қане бір сергіп қалайық. | |
| |Сергіту сәті |2. Ботақаны нардың, |
| |Орнымызды табайық. |Жарға неге бардың. |
| |Алақанды ұрайық |Тілерсегің дірілдеп, |
| |Бір отырып, бір тұрып |Секіре алмай қалдың. |
| |Біз бір дем алайық | |
| |Түйе – шөлге шыдамды. Екі өркеші бар.|3. Қошақаны қойдың, |
| |Жантақ жейді. Жүк тасиды. Керуен көш |Қайда қалып қойдың. |
| |бастайды. Шұбат береді. |Бұлтиып тұр бүйірің, |
| |Жылқы - жүйрік. Көкпар ойнайды. |Қай өрістен тойдың. |
| |Бәйгеге шабады. Жал құйрығын | |
| |тараймыз. Арбаға жегеді. Қымыз | |
| |береді. | |
| |Қой - момақан жуас. Жүнінен киіз, | |
| |байпақ жасайды. Тон тігеді. | |
| |Сиыр - екі мүйізі бар. Айран, құрт | |
| |жасайды т. Б жасайды екен. | |
| |Бақташы ата келеді. Балалар, сендер | |
| |бәрің де үлкен еңбек еттіңдер. Төрт | |
| |түлік мал еңбек еткен адамның ғана | |
| |қарнын тойғызады, азығын сыйлайды. | |
| |Мен сендерге ризамын, сендер төрт | |
| |түлік малдар туралы көп біледі | |
| |екенсіңдер. Мен сендерге «Не қалай | |
| |дыбыстайды»- деген ойын ала келдім. | |
|Рефлексті - |Қорытынды |Балалар сұрақтарға жауап |
|коррекциялауш|Есте сақтау үшін «Не қалай |береді |
|ы |дыбыстайды?» ойынын ойнату. Онда | |
| |төлдердің қалай шақыру керектігін | |
| |қайталап аяқтайды. | |
| |Қорытындылайды,мақтап-мадақтайды | |

Күтілетін нәтеже:
Болу керек: Төрт түлік малды ажырата білу.
Білу керек: Төрт түлік туралы жалпы ұғым .
Баланыңың қолынан келуі: Сұраққа-жауап,ойынды қызыға ойнау.

Ұқсас жұмыстар
Үй жануарлары. 6 сынып
Көгалда серуендеген балапандар
Үй жануарлары жайлы ақпарат
Жыл басына таласқан жануарлар ертегісі
Үй құстарының көктемгі тіршілігі
Бесінші кезең
Қыстайтын құстар
Ойыншықтар сыры
Төрт түлік және оның төлдері
«қамқорлық» б.соқпақбаев
Пәндер