Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Не қалай дыбыстайды
Білім беру саласы: Қатынас
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: Тіл дамыту
Тақырыбы:Не қалай дыбыстайды?
Мақсаты:. Төрт түлік малдың пайдасын, олардың өзіндік ерекшеліктерін айту.
Дыбыстарды дұрыс айтуға, сөздік қорын дамытуға көмектесу. әр жануарды қалай
шақыру керектігін түсіндіру. Үй жануарларына деген қамқорлыққа тәрбиелеу.
|Әрекет |Тәрбиешінің іс-әректі |Балалардың іс-әрекеті |
|кезеңдері | | |
|Мотивациялық |Шаттық шеңбер | |
|қозғаушы |- Қане, қане тұрайық, |Балалар бір-бірі мен |
| |Үлкен шеңбер құрайық. |сәлемдесу сөздерін айтады. |
| |Тұрып болсаң шеңберге, | |
| |Алақанды соғайық. | |
| |Амандасып алайық. | |
| |Достарменен бірге біз, | |
| |- Балалар, таңертең көзімізді ашып | |
| |оянғанда терезеден қарасақ ең алдымен| |
| |нені көреміз. |Күнді |
| |- Күнді, күннің шуағын, нұрын | |
| |көреміз. | |
| |- Олай болса, бүгін бізге келген | |
| |қонақ апайларға жылы лебізімізді | |
| |білдірейік. | |
| |Саламатсыздар ма! |Саламатсыздар ма! |
|Іздену-ұйымда| Балалар, қазақ халқы мал | |
|стырушы |шаруашылығымен айналысқан. Малды | |
| |мінсең көлік, жесең ет, ішсең сүт, ал| |
| |терісінен киімдер тігуге болады. | |
| |Сондықтан қазақ халқы төрт түлік | |
| |малдың әрқайсысына ерекше қараған, | |
| |қамқорлық жасап, күтіп-баптаған. | |
| |Оларға шөп, жем, су беріп таза қорада| |
| |ұстаған. | |
| |Төрт түлікпен таныса отырайық | |
| |Мына суреттегі қандай жануар? |-Түйе |
| |-Дұрыс. Оның төлін (баласын) қалай |-Бота |
| |атаймыз? | |
| |-Дұрыс балалар . түйенің баласын | |
| |көс-көс деп шақырады. Түйе бізге | |
| |шұбат береді. Түйе бірнеше күндік | |
| |аштық пен шөлге шыдайды. | |
| |Ал, балалар, бұл қай жануар? (суретін|-жылқы |
| |көрсету) | |
| |-Дұрыс , жылқының төлін не деп |-құлын |
| |атаймыз? | |
| |-кісінейді | |
| |-Дұрыс , ал қалай дауыстап шақырамыз?| |
| |-қырау-қырау»-деп шақырамыз |-Сиыр |
| |Бие бізге қымыз береді балалар! |-Бұзау |
| |Енді кезек мынау қандай жануар? | |
| |-Дұрыс, сиырдың төлін қалай атаймыз? | |
| |-Дұрыс , сиырды қалай шақырамыз, ол | |
| |бізге не береді? | |
| |-«Аухау-аухау»-деп шақырамыз. Сиыр | |
| |бізге сүт береді |-қой |
| |-Дұрыс айтасыңдар, сүттен неше түрлі | |
| |тағамдар әзірлеуге болады, балалар. | |
| |Ал, балалар, мына суретте не | |
| |бейнеленген? | |
| |-Дұрыс , ол қалай дыбыстайды, төлін | |
| |қалай атаймыз ? | |
| |-«мә-мә-мә» деп дыбыстайды. Төлін | |
| |қозы деп атаймыз |ешкі |
| |-ал қалай шақырамыз ? |-Лақ |
| |-«Пұшайт-пұшайт» деп шақырамыз | |
| |-Дұрыс, балалар | |
| |-Ал, балалар енді бізде қандай жануар| |
| |айтылмай қалды, кім табар екен? | |
| |-Дұрыс , ешкінің төлі қалай аталады? | |
| |-Дұрыс, қалай шақырамыз? | |
| |-«Шөре-шөре» деп шақырамыз. | |
| |-Ал балалар мына суретте қандай | |
| |жануарлар тұр. | |
| |-Өте жақсы ит пен мысық екен. | |
| | | |
| |Балалар кім төрт түлікке тақпақ | |
| |біледі. |Ит пен мысық |
| |Міне біз төрт түлікпен мысық пен |Ит: аф - аф – аф |
| |итпен таныстық. Олардың әрқайсысының |Мысық Мияу-мияу |
| |өз атауы бар екен. Түйе, жылқы, сиыр,|1. Атқа жақсы қараймын, |
| |қой, ешкі барлығы төрт түлікке |Жал құйрығын тараймын. |
| |жатады. |Мініп алып сол атқа, |
| |Балалар шаршадықпа орнымыздан тұрып|Барып жүрмін қонаққа. |
| |қане бір сергіп қалайық. | |
| |Сергіту сәті |2. Ботақаны нардың, |
| |Орнымызды табайық. |Жарға неге бардың. |
| |Алақанды ұрайық |Тілерсегің дірілдеп, |
| |Бір отырып, бір тұрып |Секіре алмай қалдың. |
| |Біз бір дем алайық | |
| |Түйе – шөлге шыдамды. Екі өркеші бар.|3. Қошақаны қойдың, |
| |Жантақ жейді. Жүк тасиды. Керуен көш |Қайда қалып қойдың. |
| |бастайды. Шұбат береді. |Бұлтиып тұр бүйірің, |
| |Жылқы - жүйрік. Көкпар ойнайды. |Қай өрістен тойдың. |
| |Бәйгеге шабады. Жал құйрығын | |
| |тараймыз. Арбаға жегеді. Қымыз | |
| |береді. | |
| |Қой - момақан жуас. Жүнінен киіз, | |
| |байпақ жасайды. Тон тігеді. | |
| |Сиыр - екі мүйізі бар. Айран, құрт | |
| |жасайды т. Б жасайды екен. | |
| |Бақташы ата келеді. Балалар, сендер | |
| |бәрің де үлкен еңбек еттіңдер. Төрт | |
| |түлік мал еңбек еткен адамның ғана | |
| |қарнын тойғызады, азығын сыйлайды. | |
| |Мен сендерге ризамын, сендер төрт | |
| |түлік малдар туралы көп біледі | |
| |екенсіңдер. Мен сендерге «Не қалай | |
| |дыбыстайды»- деген ойын ала келдім. | |
|Рефлексті - |Қорытынды |Балалар сұрақтарға жауап |
|коррекциялауш|Есте сақтау үшін «Не қалай |береді |
|ы |дыбыстайды?» ойынын ойнату. Онда | |
| |төлдердің қалай шақыру керектігін | |
| |қайталап аяқтайды. | |
| |Қорытындылайды,мақтап-мадақтайды | |
Күтілетін нәтеже:
Болу керек: Төрт түлік малды ажырата білу.
Білу керек: Төрт түлік туралы жалпы ұғым .
Баланыңың қолынан келуі: Сұраққа-жауап,ойынды қызыға ойнау.
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: Тіл дамыту
Тақырыбы:Не қалай дыбыстайды?
Мақсаты:. Төрт түлік малдың пайдасын, олардың өзіндік ерекшеліктерін айту.
Дыбыстарды дұрыс айтуға, сөздік қорын дамытуға көмектесу. әр жануарды қалай
шақыру керектігін түсіндіру. Үй жануарларына деген қамқорлыққа тәрбиелеу.
|Әрекет |Тәрбиешінің іс-әректі |Балалардың іс-әрекеті |
|кезеңдері | | |
|Мотивациялық |Шаттық шеңбер | |
|қозғаушы |- Қане, қане тұрайық, |Балалар бір-бірі мен |
| |Үлкен шеңбер құрайық. |сәлемдесу сөздерін айтады. |
| |Тұрып болсаң шеңберге, | |
| |Алақанды соғайық. | |
| |Амандасып алайық. | |
| |Достарменен бірге біз, | |
| |- Балалар, таңертең көзімізді ашып | |
| |оянғанда терезеден қарасақ ең алдымен| |
| |нені көреміз. |Күнді |
| |- Күнді, күннің шуағын, нұрын | |
| |көреміз. | |
| |- Олай болса, бүгін бізге келген | |
| |қонақ апайларға жылы лебізімізді | |
| |білдірейік. | |
| |Саламатсыздар ма! |Саламатсыздар ма! |
|Іздену-ұйымда| Балалар, қазақ халқы мал | |
|стырушы |шаруашылығымен айналысқан. Малды | |
| |мінсең көлік, жесең ет, ішсең сүт, ал| |
| |терісінен киімдер тігуге болады. | |
| |Сондықтан қазақ халқы төрт түлік | |
| |малдың әрқайсысына ерекше қараған, | |
| |қамқорлық жасап, күтіп-баптаған. | |
| |Оларға шөп, жем, су беріп таза қорада| |
| |ұстаған. | |
| |Төрт түлікпен таныса отырайық | |
| |Мына суреттегі қандай жануар? |-Түйе |
| |-Дұрыс. Оның төлін (баласын) қалай |-Бота |
| |атаймыз? | |
| |-Дұрыс балалар . түйенің баласын | |
| |көс-көс деп шақырады. Түйе бізге | |
| |шұбат береді. Түйе бірнеше күндік | |
| |аштық пен шөлге шыдайды. | |
| |Ал, балалар, бұл қай жануар? (суретін|-жылқы |
| |көрсету) | |
| |-Дұрыс , жылқының төлін не деп |-құлын |
| |атаймыз? | |
| |-кісінейді | |
| |-Дұрыс , ал қалай дауыстап шақырамыз?| |
| |-қырау-қырау»-деп шақырамыз |-Сиыр |
| |Бие бізге қымыз береді балалар! |-Бұзау |
| |Енді кезек мынау қандай жануар? | |
| |-Дұрыс, сиырдың төлін қалай атаймыз? | |
| |-Дұрыс , сиырды қалай шақырамыз, ол | |
| |бізге не береді? | |
| |-«Аухау-аухау»-деп шақырамыз. Сиыр | |
| |бізге сүт береді |-қой |
| |-Дұрыс айтасыңдар, сүттен неше түрлі | |
| |тағамдар әзірлеуге болады, балалар. | |
| |Ал, балалар, мына суретте не | |
| |бейнеленген? | |
| |-Дұрыс , ол қалай дыбыстайды, төлін | |
| |қалай атаймыз ? | |
| |-«мә-мә-мә» деп дыбыстайды. Төлін | |
| |қозы деп атаймыз |ешкі |
| |-ал қалай шақырамыз ? |-Лақ |
| |-«Пұшайт-пұшайт» деп шақырамыз | |
| |-Дұрыс, балалар | |
| |-Ал, балалар енді бізде қандай жануар| |
| |айтылмай қалды, кім табар екен? | |
| |-Дұрыс , ешкінің төлі қалай аталады? | |
| |-Дұрыс, қалай шақырамыз? | |
| |-«Шөре-шөре» деп шақырамыз. | |
| |-Ал балалар мына суретте қандай | |
| |жануарлар тұр. | |
| |-Өте жақсы ит пен мысық екен. | |
| | | |
| |Балалар кім төрт түлікке тақпақ | |
| |біледі. |Ит пен мысық |
| |Міне біз төрт түлікпен мысық пен |Ит: аф - аф – аф |
| |итпен таныстық. Олардың әрқайсысының |Мысық Мияу-мияу |
| |өз атауы бар екен. Түйе, жылқы, сиыр,|1. Атқа жақсы қараймын, |
| |қой, ешкі барлығы төрт түлікке |Жал құйрығын тараймын. |
| |жатады. |Мініп алып сол атқа, |
| |Балалар шаршадықпа орнымыздан тұрып|Барып жүрмін қонаққа. |
| |қане бір сергіп қалайық. | |
| |Сергіту сәті |2. Ботақаны нардың, |
| |Орнымызды табайық. |Жарға неге бардың. |
| |Алақанды ұрайық |Тілерсегің дірілдеп, |
| |Бір отырып, бір тұрып |Секіре алмай қалдың. |
| |Біз бір дем алайық | |
| |Түйе – шөлге шыдамды. Екі өркеші бар.|3. Қошақаны қойдың, |
| |Жантақ жейді. Жүк тасиды. Керуен көш |Қайда қалып қойдың. |
| |бастайды. Шұбат береді. |Бұлтиып тұр бүйірің, |
| |Жылқы - жүйрік. Көкпар ойнайды. |Қай өрістен тойдың. |
| |Бәйгеге шабады. Жал құйрығын | |
| |тараймыз. Арбаға жегеді. Қымыз | |
| |береді. | |
| |Қой - момақан жуас. Жүнінен киіз, | |
| |байпақ жасайды. Тон тігеді. | |
| |Сиыр - екі мүйізі бар. Айран, құрт | |
| |жасайды т. Б жасайды екен. | |
| |Бақташы ата келеді. Балалар, сендер | |
| |бәрің де үлкен еңбек еттіңдер. Төрт | |
| |түлік мал еңбек еткен адамның ғана | |
| |қарнын тойғызады, азығын сыйлайды. | |
| |Мен сендерге ризамын, сендер төрт | |
| |түлік малдар туралы көп біледі | |
| |екенсіңдер. Мен сендерге «Не қалай | |
| |дыбыстайды»- деген ойын ала келдім. | |
|Рефлексті - |Қорытынды |Балалар сұрақтарға жауап |
|коррекциялауш|Есте сақтау үшін «Не қалай |береді |
|ы |дыбыстайды?» ойынын ойнату. Онда | |
| |төлдердің қалай шақыру керектігін | |
| |қайталап аяқтайды. | |
| |Қорытындылайды,мақтап-мадақтайды | |
Күтілетін нәтеже:
Болу керек: Төрт түлік малды ажырата білу.
Білу керек: Төрт түлік туралы жалпы ұғым .
Баланыңың қолынан келуі: Сұраққа-жауап,ойынды қызыға ойнау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz