Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Ұшады - ұшпайды
Білім беру саласы: «Қатынас»
Оқу іс-әрекеті: Тіл дамыту
Тақырыбы: Ұшады - ұшпайды
Мақсаты: заттардың қасиеттеріне қарай талдауға, олардың аттарын атай білуге
үйрету. Табиғатта ненің ұшатыны, ненің ұшпайтыны туралы түсіндіру арқылы
зейіндері мен ойлау қабілеттерін дамыту. Ұйымшылдыққа баулу.
Көрнекіліктер: үй құстарының суреттері, дорбаға салынған ойыншықтар.
Сөздік жұмыс: қаз, үйрек.
|Әрекет |Тәрбиешінің іс-әректі |Балалардың іс-әрекеті |
|кезеңдері | | |
|Мотивациялық |Балаларды жартылай шеңберге тұрғызып: | |
|қозғаушы |Орнымыздан тұрамыз, | |
| |Алақанды соғамыз, | |
| |Жоғары-төмен қараймыз, |Балалар айтады |
| |Топылдатып басамыз- дей отырып, | |
| |қимыл-қозғалыстар жасату. | |
|Іздену-ұйымда|Үй құстарының суретін көрсетіп, олардың | |
|стырушы |аттарын айтады, қайталатқызады. | |
| |-Бұлар- үй құстары. Себебі оларды | |
| |адамдар күтеді, бағады. Олардың | |
| |жұмыртқасы, еті- тағам, жүнін жастыққа | |
| |салады. |Балалар суретке қызыға |
| |-Әтеш қандай? |қарап, тәрбиешіні |
| |[pic] |тыңдап, қайталайды. |
| |-Тауықтың түсі қандай? | |
| |[pic] |Балалар сұрақтарға |
| |-Қаздың түсі қандай? |жарыса жауап береді. |
| |[pic] | |
| | |Балалар қызығып |
| |Қаз туралы өлең оқиды. |тыңдайды. |
| |[pic] | |
| |-Қазым, қазым қаңқылда, | |
| |Суда жүзіп салқында! | |
| |Жем шашайын жейсің бе? | |
| |Кәмпит берші дейсің бе? | |
| |-Жоқ, жоқ! | Балалар қызығып |
| |Кәмпит тәтті болмайды, ас |ойнайды. |
| |Арпа менен бидай шаш! | |
| |«Ұшады- ұшпайды» дидактикалық ойыны: | |
| |Шарты: педагог дорбаға салынған | |
| |ойыншықтарды үстел үстіне шашып қояды. | |
| |Ішінен біреуін алып: | |
| |-Ұшады- ұшпайды?- дейді. | |
| |Сергіту сәті | |
| |Орнымыздан тұрамыз, | |
| |Қолымызды жаямыз. | |
| |Құстарға ұқсап, | |
| |Ұшып-ұшып аламыз. | |
| |Қаз, үйрек сөздерін айтқыздырып, | |
| |үйретеді. | |
| |1. «Топтастыр» дидактикалық ойыны. | |
| |2. «Не ұшпайды?» тапсырмасын орындау. | |
| |Суреттен ұшатын, ұшпайтын заттарды | |
| |ажыратып, аттарын ататқызу. -Қуыршақ | |
| |ұшпайды,- деп қолдарын көтермейді. | |
| |– Торғай ұшады, деп қолдарын көтереді. | |
| |Қимыл-қозғалыстар жасайды. | |
| |Ойыншықтарды бөлек, құстарды бір бөлек | |
| |топтастырады. | |
| |-Үй ұшпайды. | |
|Рефлексті - |Сұрақ-жауап арқылы оқу іс-әрекетінде |Балалар келген |
|коррекциялауш|алған білмдерін бекітеді. |қонақтармен қоштасады. |
|ы |Мадақтау | |
| |-Жарайсындар менім балаларым,өте жақсы | |
| |тілалғыш бала болып өсіп келе жатыр. | |
| |Балаларға жұлдызша тарату. | |
| | | |
Күтілетін нәтиже:
Біледі: табиғатта ұшатын, ұшпайтынын;
Игереді: ұшатын, ұшпайтын заттарды топтастыруды;
Меңгереді: үй құстарының аттарын.
Оқу іс-әрекеті: Тіл дамыту
Тақырыбы: Ұшады - ұшпайды
Мақсаты: заттардың қасиеттеріне қарай талдауға, олардың аттарын атай білуге
үйрету. Табиғатта ненің ұшатыны, ненің ұшпайтыны туралы түсіндіру арқылы
зейіндері мен ойлау қабілеттерін дамыту. Ұйымшылдыққа баулу.
Көрнекіліктер: үй құстарының суреттері, дорбаға салынған ойыншықтар.
Сөздік жұмыс: қаз, үйрек.
|Әрекет |Тәрбиешінің іс-әректі |Балалардың іс-әрекеті |
|кезеңдері | | |
|Мотивациялық |Балаларды жартылай шеңберге тұрғызып: | |
|қозғаушы |Орнымыздан тұрамыз, | |
| |Алақанды соғамыз, | |
| |Жоғары-төмен қараймыз, |Балалар айтады |
| |Топылдатып басамыз- дей отырып, | |
| |қимыл-қозғалыстар жасату. | |
|Іздену-ұйымда|Үй құстарының суретін көрсетіп, олардың | |
|стырушы |аттарын айтады, қайталатқызады. | |
| |-Бұлар- үй құстары. Себебі оларды | |
| |адамдар күтеді, бағады. Олардың | |
| |жұмыртқасы, еті- тағам, жүнін жастыққа | |
| |салады. |Балалар суретке қызыға |
| |-Әтеш қандай? |қарап, тәрбиешіні |
| |[pic] |тыңдап, қайталайды. |
| |-Тауықтың түсі қандай? | |
| |[pic] |Балалар сұрақтарға |
| |-Қаздың түсі қандай? |жарыса жауап береді. |
| |[pic] | |
| | |Балалар қызығып |
| |Қаз туралы өлең оқиды. |тыңдайды. |
| |[pic] | |
| |-Қазым, қазым қаңқылда, | |
| |Суда жүзіп салқында! | |
| |Жем шашайын жейсің бе? | |
| |Кәмпит берші дейсің бе? | |
| |-Жоқ, жоқ! | Балалар қызығып |
| |Кәмпит тәтті болмайды, ас |ойнайды. |
| |Арпа менен бидай шаш! | |
| |«Ұшады- ұшпайды» дидактикалық ойыны: | |
| |Шарты: педагог дорбаға салынған | |
| |ойыншықтарды үстел үстіне шашып қояды. | |
| |Ішінен біреуін алып: | |
| |-Ұшады- ұшпайды?- дейді. | |
| |Сергіту сәті | |
| |Орнымыздан тұрамыз, | |
| |Қолымызды жаямыз. | |
| |Құстарға ұқсап, | |
| |Ұшып-ұшып аламыз. | |
| |Қаз, үйрек сөздерін айтқыздырып, | |
| |үйретеді. | |
| |1. «Топтастыр» дидактикалық ойыны. | |
| |2. «Не ұшпайды?» тапсырмасын орындау. | |
| |Суреттен ұшатын, ұшпайтын заттарды | |
| |ажыратып, аттарын ататқызу. -Қуыршақ | |
| |ұшпайды,- деп қолдарын көтермейді. | |
| |– Торғай ұшады, деп қолдарын көтереді. | |
| |Қимыл-қозғалыстар жасайды. | |
| |Ойыншықтарды бөлек, құстарды бір бөлек | |
| |топтастырады. | |
| |-Үй ұшпайды. | |
|Рефлексті - |Сұрақ-жауап арқылы оқу іс-әрекетінде |Балалар келген |
|коррекциялауш|алған білмдерін бекітеді. |қонақтармен қоштасады. |
|ы |Мадақтау | |
| |-Жарайсындар менім балаларым,өте жақсы | |
| |тілалғыш бала болып өсіп келе жатыр. | |
| |Балаларға жұлдызша тарату. | |
| | | |
Күтілетін нәтиже:
Біледі: табиғатта ұшатын, ұшпайтынын;
Игереді: ұшатын, ұшпайтын заттарды топтастыруды;
Меңгереді: үй құстарының аттарын.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz