Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Ұшады - ұшпайды

Білім беру саласы: «Қатынас» 
Оқу іс-әрекеті: Тіл дамыту 
Тақырыбы: Ұшады - ұшпайды 
Мақсаты: заттардың қасиеттеріне қарай талдауға, олардың аттарын атай білуге
үйрету. Табиғатта ненің ұшатыны, ненің ұшпайтыны туралы түсіндіру арқылы
зейіндері мен ойлау қабілеттерін дамыту. Ұйымшылдыққа баулу. 
Көрнекіліктер: үй құстарының суреттері, дорбаға салынған ойыншықтар. 
Сөздік жұмыс: қаз, үйрек. 
|Әрекет |Тәрбиешінің іс-әректі |Балалардың іс-әрекеті |
|кезеңдері | | |
|Мотивациялық |Балаларды жартылай шеңберге тұрғызып:  | |
|қозғаушы |Орнымыздан тұрамыз,  | |
| |Алақанды соғамыз,  | |
| |Жоғары-төмен қараймыз,  |Балалар айтады |
| |Топылдатып басамыз- дей отырып, | |
| |қимыл-қозғалыстар жасату.  | |
|Іздену-ұйымда|Үй құстарының суретін көрсетіп, олардың | |
|стырушы |аттарын айтады, қайталатқызады.  | |
| |-Бұлар- үй құстары. Себебі оларды | |
| |адамдар күтеді, бағады. Олардың | |
| |жұмыртқасы, еті- тағам, жүнін жастыққа | |
| |салады.  |Балалар суретке қызыға |
| |-Әтеш қандай?  |қарап, тәрбиешіні |
| |[pic] |тыңдап, қайталайды.  |
| |-Тауықтың түсі қандай?  | |
| |[pic] |Балалар сұрақтарға |
| |-Қаздың түсі қандай? |жарыса жауап береді.  |
| |[pic] | |
| |  |Балалар қызығып |
| |Қаз туралы өлең оқиды.  |тыңдайды. |
| |[pic] | |
| |-Қазым, қазым қаңқылда,  | |
| |Суда жүзіп салқында!  | |
| |Жем шашайын жейсің бе?  | |
| |Кәмпит берші дейсің бе?  | |
| |-Жоқ, жоқ!  | Балалар қызығып |
| |Кәмпит тәтті болмайды, ас  |ойнайды. |
| |Арпа менен бидай шаш!  | |
| |«Ұшады- ұшпайды» дидактикалық ойыны:  | |
| |Шарты: педагог дорбаға салынған | |
| |ойыншықтарды үстел үстіне шашып қояды. | |
| |Ішінен біреуін алып:  | |
| |-Ұшады- ұшпайды?- дейді.  | |
| |Сергіту сәті  | |
| |Орнымыздан тұрамыз,  | |
| |Қолымызды жаямыз.  | |
| |Құстарға ұқсап,  | |
| |Ұшып-ұшып аламыз.  | |
| |Қаз, үйрек сөздерін айтқыздырып, | |
| |үйретеді.  | |
| |1. «Топтастыр» дидактикалық ойыны.  | |
| |2. «Не ұшпайды?» тапсырмасын орындау. | |
| |Суреттен ұшатын, ұшпайтын заттарды | |
| |ажыратып, аттарын ататқызу. -Қуыршақ | |
| |ұшпайды,- деп қолдарын көтермейді.  | |
| |– Торғай ұшады, деп қолдарын көтереді.  | |
| |Қимыл-қозғалыстар жасайды.  | |
| |Ойыншықтарды бөлек, құстарды бір бөлек | |
| |топтастырады.  | |
| |-Үй ұшпайды.  | |
|Рефлексті - |Сұрақ-жауап арқылы оқу іс-әрекетінде |Балалар келген |
|коррекциялауш|алған білмдерін бекітеді.  |қонақтармен қоштасады. |
|ы |Мадақтау | |
| |-Жарайсындар менім балаларым,өте жақсы | |
| |тілалғыш бала болып өсіп келе жатыр. | |
| |Балаларға жұлдызша тарату. | |
| | | |

Күтілетін нәтиже: 
Біледі: табиғатта ұшатын, ұшпайтынын; 
Игереді: ұшатын, ұшпайтын заттарды топтастыруды; 
Меңгереді: үй құстарының аттарын. 

Ұқсас жұмыстар
С дыбысы мен әрпі
Жабайы құстар
Құстар жайлы
Сөз табы. Сабақтың тақырыбы
Ұлттық ойындар
ХХI ғасыр озаттары, 5-сынып
Қазақ тілі. Сын есім жайлы ақпарат
Негізінен құстарға қамқор болуға, құстарды аялауға бейімдеу
Құстар. 4 сынып. бегежанова г.х
Тапқыр достар. 1 сынып
Пәндер