Сын есім туралы түсінік

Сабақ жоспары
Сын есім туралы түсініктерін кеңейту
Сын есімнің белгілерін меңгерту
Сын есімге сұрақ қоя білу
Оқушылар ұқсас фигуралармен бірігіп 2 топ құрайды, әр топ тапсырма бойынша : топ ережесін топта талқылап, талдап, плакатқа топтар кезектесіп жазады.
Топтар : Жемістер, Көліктер,
Қызығушылы
ғын ояту:
Интерактивті тақтаға «Қайталау-оқу айнасы» әр түрлі деңгейдегі сұрақтар беріледі, оқушылардың кезекпен жауап беруі сұралады.
10 10
20 20
30 30
Бағалау үшін :
береді.
Оқушылар интерактивті тақтадан кез-келген ұяшықты таңдайды да, топ мүшелері кезектесіп жауап береді. Оқушылар еске түсіреді, талдайды.
10 - Зат есім дегеніміз не ?
10- Зат есім қандай сұрақтарға жауап береді?
20 - Зат есімнің қандай түрлері бар ?
20 - Деректі зат есім дегеніміз не ?
30 - Дерексіз зат есім дегеніміз не ?
30- Сөз таптарының реті қандай ?
Мағынаны ажырату
Жаңа тақырып
Жаңа тақырыпты топтық жұмыс арқылы тақырыпты ашады. Постер құрады.
І топ
ІІ топ
Мұғалім оқушыларды сырттай бақылап, білім, білік дағдыларын анықтап, кері байланысқа шығады.
Топтағы бір нөмірлі балалар бір мысалды қарастырып, бірге отырып талқылап, өз топтарына келіп түсіндіреді
Сыныптағы белсенді оқушы басқаларға бағыт беріп отырады. Топтық талқыға салады, ойланады. Өзгелерді тыңдай отырып, өз білімін толықтырады. Ізденеді.
І топ : І жағдай - Сын есімнің ережесін шығарады
Заттың сынын, сипатын, сапасын, түр-түсін, көлемін білдіріп, қандай? қай? деген сұрақтарға жауап беретін сөз табы сын есім деп аталады.
ІІ топ: І жағдай - Сын есімнің белгілерін атайды.
Заттың түр -түсін, көлемін, дәмін, иісін, аумақтық, салмақтық белгісін анықтайды.
І топ . ІІ жағдай- Сөздерді сын есімдермен байланыстырып жазады. 128-жаттығу. Салқын, терең, әдемі, жеңіл, ұзын, қатты. Мысалы: Салқын су.
IІ топ . IІ жағдай.
Өлең жолдарындағы сын есімдерді табады. 129-жаттығу
Бағалау : Бірін - бірі бағалайды
5
мин
Әр топқа деңгейлік тапсырмаларды тест түрінде беріледі.
Сын есімдерді пайдалана отырып мәтін немесе өлең құрастыру
Оқушылар критерий арқылы топ жетекшісі топ мүшелерін бағалайды, топ жетекшісін топ мүшелерінің бірі бағалайды.
Критерий
1
мин
Топқа бөлу сәті
Топпен жұмыс сәті
Сергеевка орта мектебі
Қазақ тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімі
Хұрмет Нұрдыбек
Сергеевка - 2014 жыл
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz