Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Сын есім туралы түсінік
Сабақ жоспары
|Сынып: 6 « Ә » |Күні: 12.11.2014 жыл |Пәні: Қазақ тілі |
|Сабақтың |Сын есім туралы түсінік |
|тақырыбы | |
|Сілтеме: |Күнтізбелік жоспар, оқулық : С. Исаев , К. Назарғалиева,|
| |Ж. Дәулетбекова « Қазақ тілі» 6 сынып |
|Жалпы мақсаттар: |Сын есім туралы түсініктерін кеңейту |
| |Сын есімнің белгілерін меңгерту |
| |Сын есімге сұрақ қоя білу |
|Ресурстар: |Оқулық, интерактивті тақта, сабаққа қажетті ресурстар. |
|Әдіс - тәсілдер |Тәсілі : жеке, жұппен, |Әдісі: АКТ, СТО, диалог |
| |топпен | |
|Оқыту нәтижесі: |Топқа бөлу барысында жағымды психологиялық ахуал |
| |тудырамын. Балалармен бірге топ ережесі құрылады. |
| |Тақырыпқа теориялық талдау жасалады. Оқушылар |
| |жекелеме,жұппен,топпен жұмыс істей отырып идея |
| |бөліседі, өнім жасалады, талдайды, жинақтайды, |
| |қортындылайды, бағалайды. |
|Дерек көздер |Оқулықпен жұмыс, қосымша мәліметтер. |
|Сабақтың барысы |Мұғалімнің іс - әрекеті |Оқушының іс – әрекеті |
| | |Шаттық шеңбері | |
| |1 мин|«Жүректен жүрекке» |Оқушылар тілекті бір-біріне |
|Ұйымдастыру | |мұғалім бірінші |жалғастырып,тілек айтады |
|кезеңі: | |тілек білдіреді | |
| | |Топқа бөлу – әртүрлі|Оқушылар ұқсас фигуралармен |
| |6 мин|суреттер таратады, |бірігіп 2 топ құрайды, әр |
| | |топ ережесін құрады,|топ тапсырма бойынша : топ |
| | |тақтаға плакат іліп,|ережесін топта талқылап, |
| | |оқушылар дан: |талдап, плакатқа топтар |
| | |-Топпен жұмыс істеу |кезектесіп жазады. |
| | |үшін топ мүшелері | |
| | |қандай ережелерді |Топтар : Жемістер, Көліктер,|
| | |сақтау керек? т.б. | |
| | |сұрақтар | |
| | |қояды.Алдағы уақыт | |
| | |та осы ережелерді | |
| | |басшылыққа | |
| | |алып,топтық жұмыс | |
| | |жасайтындарын | |
| | |айтады. | |
| | |Интерактивті тақтаға|Оқушылар интерактивті |
| | |«Қайталау–оқу |тақтадан кез-келген ұяшықты |
| | |айнасы» әр түрлі |таңдайды да,топ мүшелері |
|Қызығушылы |10 |деңгейдегі сұрақтар |кезектесіп жауап береді. |
|ғын ояту: |мин |беріледі, |Оқушылар еске түсіреді, |
| | |оқушылардың кезекпен|талдайды. |
| | |жауап беруі |10 – Зат есім дегеніміз не ? |
| | |сұралады. |10- Зат есім қандай |
| | |10 10 |сұрақтарға жауап береді? |
| | | |20 – Зат есімнің қандай |
| | |20 20 |түрлері бар ? |
| | | |20 – Деректі зат есім |
| | |30 30 |дегеніміз не ? |
| | |Бағалау үшін : |30 – Дерексіз зат есім |
| | | |дегеніміз не ? |
| | | |30– Сөз таптарының реті |
| | |береді. |қандай ? |
| | |Жаңа тақырыпты | Топтағы бір нөмірлі |
|Мағынаны ажырату | |топтық жұмыс арқылы |балалар бір мысалды |
| | |тақырыпты ашады. |қарастырып, бірге отырып |
|Жаңа тақырып |15-20|Постер құрады. |талқылап, өз топтарына келіп |
| |мин | |түсіндіреді |
| | |І топ |Сыныптағы белсенді оқушы |
| | |ІІ топ |басқаларға бағыт беріп |
| | | |отырады. Топтық талқыға |
| | | |салады,ойланады.Өзгелерді |
| | | |тыңдай отырып , өз білімін |
| | | |толықтырады. Ізденеді. |
| | | |І топ : І жағдай - Сын |
| | | |есімнің ережесін шығарады |
| | | |Заттың сынын, сипатын, |
| | | |сапасын, түр-түсін, көлемін |
| | |Мұғалім оқушыларды |білдіріп, қандай? қай? деген |
| | |сырттай бақылап, |сұрақтарға жауап беретін сөз |
| | |білім, білік |табы сын есім деп аталады. |
| | |дағдыларын анықтап, |ІІ топ: І жағдай - Сын |
| | |кері байланысқа |есімнің белгілерін атайды. |
| | |шығады. |Заттың түр -түсін, көлемін, |
| | | |дәмін, иісін, аумақтық, |
| | | |салмақтық белгісін анықтайды.|
| | | | |
| | | |І топ . ІІ жағдай- Сөздерді|
| | | |сын есімдермен байланыстырып |
| | | |жазады. 128-жаттығу. Салқын, |
| | | |терең, әдемі, жеңіл, ұзын, |
| | | |қатты. Мысалы: Салқын су. |
| | | |IІ топ . IІ жағдай. |
| | | |Өлең жолдарындағы сын |
| | | |есімдерді табады. 129-жаттығу|
| | | |Бағалау : Бірін – бірі |
| | | |бағалайды |
|Сергіту сәті |3 мин|Тізбектеліп сын есімдерді атау |
|Ой - толғаныс | |Әр топқа деңгейлік |Оқушылар критерий арқылы топ|
| |5 |тапсырмаларды тест |жетекшісі топ мүшелерін |
| |мин |түрінде беріледі. |бағалайды, топ жетекшісін топ|
| | |Сын есімдерді |мүшелерінің бірі бағалайды. |
| | |пайдалана отырып |Критерий |
| | |мәтін немесе өлең |№ |
| | |құрастыру |Критерий |
| | | |Балл |
| | | | |
| | | |1. |
| | | |Мәтінде сын есімнің болуы |
| | | |3 |
| | | | |
| | | |2. |
| | | |Сын есімді мағынасына сай |
| | | |қолдану |
| | | |3 |
| | | | |
| | | |3. |
| | | |Нәтижесі |
| | | |3 |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|Бағалау |1 |Постерлер астына смайлик жапсыру арқылы топтар |
| |мин |ақылдасып,басқа топтарды бағалады.Топ жетекшісі өз|
| | |топ мүшелерінің жұмысын бағалайды.Топтық |
| | |жұмыстардың жиынтық бағасы қойылады. |
|Рефлексия | |Стикер таратып, оқушылар пікірін білдіреді. |
|Үй жұмысы |1мин |131 -жаттығу. Сын есімдерді тіркескен сөзімен |
| | |бірге қосып жазу |
Топқа бөлу сәті
[pic]
Топпен жұмыс сәті
[pic][pic]
Сергеевка орта мектебі
[pic]
Қазақ тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімі
Хұрмет Нұрдыбек
Сергеевка - 2014 жыл
|Сынып: 6 « Ә » |Күні: 12.11.2014 жыл |Пәні: Қазақ тілі |
|Сабақтың |Сын есім туралы түсінік |
|тақырыбы | |
|Сілтеме: |Күнтізбелік жоспар, оқулық : С. Исаев , К. Назарғалиева,|
| |Ж. Дәулетбекова « Қазақ тілі» 6 сынып |
|Жалпы мақсаттар: |Сын есім туралы түсініктерін кеңейту |
| |Сын есімнің белгілерін меңгерту |
| |Сын есімге сұрақ қоя білу |
|Ресурстар: |Оқулық, интерактивті тақта, сабаққа қажетті ресурстар. |
|Әдіс - тәсілдер |Тәсілі : жеке, жұппен, |Әдісі: АКТ, СТО, диалог |
| |топпен | |
|Оқыту нәтижесі: |Топқа бөлу барысында жағымды психологиялық ахуал |
| |тудырамын. Балалармен бірге топ ережесі құрылады. |
| |Тақырыпқа теориялық талдау жасалады. Оқушылар |
| |жекелеме,жұппен,топпен жұмыс істей отырып идея |
| |бөліседі, өнім жасалады, талдайды, жинақтайды, |
| |қортындылайды, бағалайды. |
|Дерек көздер |Оқулықпен жұмыс, қосымша мәліметтер. |
|Сабақтың барысы |Мұғалімнің іс - әрекеті |Оқушының іс – әрекеті |
| | |Шаттық шеңбері | |
| |1 мин|«Жүректен жүрекке» |Оқушылар тілекті бір-біріне |
|Ұйымдастыру | |мұғалім бірінші |жалғастырып,тілек айтады |
|кезеңі: | |тілек білдіреді | |
| | |Топқа бөлу – әртүрлі|Оқушылар ұқсас фигуралармен |
| |6 мин|суреттер таратады, |бірігіп 2 топ құрайды, әр |
| | |топ ережесін құрады,|топ тапсырма бойынша : топ |
| | |тақтаға плакат іліп,|ережесін топта талқылап, |
| | |оқушылар дан: |талдап, плакатқа топтар |
| | |-Топпен жұмыс істеу |кезектесіп жазады. |
| | |үшін топ мүшелері | |
| | |қандай ережелерді |Топтар : Жемістер, Көліктер,|
| | |сақтау керек? т.б. | |
| | |сұрақтар | |
| | |қояды.Алдағы уақыт | |
| | |та осы ережелерді | |
| | |басшылыққа | |
| | |алып,топтық жұмыс | |
| | |жасайтындарын | |
| | |айтады. | |
| | |Интерактивті тақтаға|Оқушылар интерактивті |
| | |«Қайталау–оқу |тақтадан кез-келген ұяшықты |
| | |айнасы» әр түрлі |таңдайды да,топ мүшелері |
|Қызығушылы |10 |деңгейдегі сұрақтар |кезектесіп жауап береді. |
|ғын ояту: |мин |беріледі, |Оқушылар еске түсіреді, |
| | |оқушылардың кезекпен|талдайды. |
| | |жауап беруі |10 – Зат есім дегеніміз не ? |
| | |сұралады. |10- Зат есім қандай |
| | |10 10 |сұрақтарға жауап береді? |
| | | |20 – Зат есімнің қандай |
| | |20 20 |түрлері бар ? |
| | | |20 – Деректі зат есім |
| | |30 30 |дегеніміз не ? |
| | |Бағалау үшін : |30 – Дерексіз зат есім |
| | | |дегеніміз не ? |
| | | |30– Сөз таптарының реті |
| | |береді. |қандай ? |
| | |Жаңа тақырыпты | Топтағы бір нөмірлі |
|Мағынаны ажырату | |топтық жұмыс арқылы |балалар бір мысалды |
| | |тақырыпты ашады. |қарастырып, бірге отырып |
|Жаңа тақырып |15-20|Постер құрады. |талқылап, өз топтарына келіп |
| |мин | |түсіндіреді |
| | |І топ |Сыныптағы белсенді оқушы |
| | |ІІ топ |басқаларға бағыт беріп |
| | | |отырады. Топтық талқыға |
| | | |салады,ойланады.Өзгелерді |
| | | |тыңдай отырып , өз білімін |
| | | |толықтырады. Ізденеді. |
| | | |І топ : І жағдай - Сын |
| | | |есімнің ережесін шығарады |
| | | |Заттың сынын, сипатын, |
| | | |сапасын, түр-түсін, көлемін |
| | |Мұғалім оқушыларды |білдіріп, қандай? қай? деген |
| | |сырттай бақылап, |сұрақтарға жауап беретін сөз |
| | |білім, білік |табы сын есім деп аталады. |
| | |дағдыларын анықтап, |ІІ топ: І жағдай - Сын |
| | |кері байланысқа |есімнің белгілерін атайды. |
| | |шығады. |Заттың түр -түсін, көлемін, |
| | | |дәмін, иісін, аумақтық, |
| | | |салмақтық белгісін анықтайды.|
| | | | |
| | | |І топ . ІІ жағдай- Сөздерді|
| | | |сын есімдермен байланыстырып |
| | | |жазады. 128-жаттығу. Салқын, |
| | | |терең, әдемі, жеңіл, ұзын, |
| | | |қатты. Мысалы: Салқын су. |
| | | |IІ топ . IІ жағдай. |
| | | |Өлең жолдарындағы сын |
| | | |есімдерді табады. 129-жаттығу|
| | | |Бағалау : Бірін – бірі |
| | | |бағалайды |
|Сергіту сәті |3 мин|Тізбектеліп сын есімдерді атау |
|Ой - толғаныс | |Әр топқа деңгейлік |Оқушылар критерий арқылы топ|
| |5 |тапсырмаларды тест |жетекшісі топ мүшелерін |
| |мин |түрінде беріледі. |бағалайды, топ жетекшісін топ|
| | |Сын есімдерді |мүшелерінің бірі бағалайды. |
| | |пайдалана отырып |Критерий |
| | |мәтін немесе өлең |№ |
| | |құрастыру |Критерий |
| | | |Балл |
| | | | |
| | | |1. |
| | | |Мәтінде сын есімнің болуы |
| | | |3 |
| | | | |
| | | |2. |
| | | |Сын есімді мағынасына сай |
| | | |қолдану |
| | | |3 |
| | | | |
| | | |3. |
| | | |Нәтижесі |
| | | |3 |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|Бағалау |1 |Постерлер астына смайлик жапсыру арқылы топтар |
| |мин |ақылдасып,басқа топтарды бағалады.Топ жетекшісі өз|
| | |топ мүшелерінің жұмысын бағалайды.Топтық |
| | |жұмыстардың жиынтық бағасы қойылады. |
|Рефлексия | |Стикер таратып, оқушылар пікірін білдіреді. |
|Үй жұмысы |1мин |131 -жаттығу. Сын есімдерді тіркескен сөзімен |
| | |бірге қосып жазу |
Топқа бөлу сәті
[pic]
Топпен жұмыс сәті
[pic][pic]
Сергеевка орта мектебі
[pic]
Қазақ тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімі
Хұрмет Нұрдыбек
Сергеевка - 2014 жыл
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz