Сабақ жоспары :: Дене тәрбиесі

Файл қосу

Доппен орындалатын жаттығулар

Сабақтың тақырыбы: Доппен орындалатын жаттығулар
Сабақтын мақсаты:
1. Допты жүргізуді қайталау және допты
беруге үйрету
2. Оқушылардың жылдамдық , ептілік
қабілеттерін дамыту.
3.Оқушыларға доппен орындалатын
жаттығулар арқылы ойындарға қызығылушылықтарын арттыру.

Өткізілетін күні: 02.03.12
Сыныбы: 2 «А»
Өткізілетін орны: Спортзал. Уақыты: 12:55
Қолданатын спорт құралдары: волейбол доптары, ысқырғыш, секундомер
Сабақ барысы:
|№ |Сабақтың мазмұны |Жүктеме |Әдістемелік нұсқаулар |
|1 |Кіріспе бөлімі | | |
| |Сапқа тұрғызу. рапорт қабылдау.|2-3 мин |Спорт киіміне назар аудару.|
| |Сабақтың мақсатымен таныстыру. | | |
| |Саптағы жаттығулар: |1-2 мин | |
| |Оңға, солға, айналып бұрылу. | |Дұрыс жасауын қадағалау |
| | | | |
| |Жүру жаттығулары: | | |
| |Қол жоғары, аяқтын ұшымен жүру.| |Дене тік алақан ішке |
| |Қол белде, өкшемен жүру. |0,5 айналым|қараған |
| |Спорттық жүріс. |0,5 айналым|Кеудені тік ұстаймыз |
| |Жеңіл жүгіру. |0,5 айналым|Аяқ өкшеден қойылады |
| |Оң (сол) бүйірмен жүгіру. |0,5 айналым| |
| |Аяқы артқа шығарып жүгіру. |0,5 айналым|Аяқ ұшында жоғары итерілу |
| |Қол артқа өкшені биік көтеріп | |Қол белде |
| |жүгіру. | |Өкшені алақанға тигізу |
| |Спорттық жүріске көшу. |0,5 айналым| |
| |Бос жүру. |0,5 айналым| |
| |Демді қалпына келтіру жүру. | | |
| |Жалпы дамыту жаттығулары |0,5 айналым| |
| |Бқ. Қол белде басты оңға |0,5 айналым|Өкшеден аяқ ұшына итерілу |
| |(солға) айналдыру |0,5 айналым|Дене тік, қол алда |
| |БҚ. Қол иықта, иықты алға |0,5 айналым|Қол желкеде |
| |(артқа) айналдыру |0,5 айналым|Сол жақ иықтан артқа қарау |
| |БҚ. Қол алда алақан жұмырдыққа | |Бұрыштан бұрышқа қолмен |
| |түйілген жұмырдықты ішке |5 мин |тигізу |
| |(сыртқа) айналдыру. Шынтақты | | |
| |айналдыру, қолды алға (артқа) | | |
| |айналдыру. | |Арқаны тік ұстау |
| |БҚ. Қол белде белді оң (солға) | | |
| |айналдыру | | |
| |БҚ. Қол тізеде тізені ішке | |Басты көтеру |
| |(сыртқа) айналдыру | | |
| |БҚ. Тізе бірге оңға (солға) | |Қол алда |
| |айналдыру | | |
| |БҚ. Оң аяқпен, сол аяқпен, екі | | |
| |аяқпен орнында секіру. 180 | |Аяқ иық деңгейінде |
| |градусқа бұрылып секіру. | | |
| | | |Жартылай отырып |
| | |8-10 мин | |
| | | |Қол тізеде |
| | | | |
| | | |Аяқ ұшында секіру |
| |Негізгі бөлімі | | |
| |Оқушыларды төрт топқа бөлу. | |Допты бір қолмен жерге |
| |Допты жүргізу. |3-4 мин |ыршытып жүргізу. |
| |Доптың бағытын және жылдамдығын|4-5 мин |Допты кеуде тұсымызда |
| |өзгертіп жүргізу. | |жүргізу. |
| |4. Допты жүргізіп келіп, кеуде|3-4 мин |Допты бергенде екі қолмен |
| |тұсынан серіктесіне беру | |кеуде тұсымыздан беру, бас |
| |5. Әр топтан бір – бір оқушы |4-5 мин |бармақ төмен қарайды. |
| |серіктесіне допты беру. | |Допты дұрыс беруін |
| |6. «Аңшылар мен үйректер». |8-10 мин |қадағалау. |
| | | | |
| | | |. |
| | | |Доп тиген оқушы ойыннан |
| | | |шығады. Белгіленген |
| | | |уақыттан кейін «аңшылар мен|
| | | |үйректер» орын алмастырады.|
| | | |Қай топта үйректер көп |
| | | |қалады сол топ жеңімпаз |
| | | |болып есептеледі. |
| | | |Аңшылардың мақсаты: |
| | | |неғұрлым көп, жылдам |
| | | |үйректерді ойыннан шығару, |
| | | |ал үйректердің мақсаты: |
| | | |доптан қашып неғұрлым көп |
| | | |уақыт «көлде жүзу». |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
|3 |Қорытынды бөлім |3-5мин | |
| | | | |
| |1. Сапқа тұрғызу. | |Үйге тапсырма беру. |
| | | | |
| |2. Сабақтын қортындысын жасап | | |
| |бағалау. | | |
| | | | |
| |3. Қателіктерін айту. | | |

Дене шынықтыру пәні мұғалімі:Қуандықов Ж.Қ.

Қазақ мектеп – гимназиясы

Ашық сабақ
Тақырыбы: Доппен орындалатын жаттығулар
Сыныбы: 2 «А»
Пән: Дене шынықтыру

Мұғалімі:Қуандықов Ж.Қ.
2011-2012 оқу жылы

Ұқсас жұмыстар
Қозғалмалы және эстафеталық ойындар
Волейбол допты екі қолымен астынаң, үстінен қабылдау әдістері
Эстафеталық ойын «кім мерген?»
Денешынықтыру календар план
Эстафеталық ойындар.
Шымырбекпен бірге фитбол доптар әлемінде
Бағдарлама бөлімдері
Жеңіл атлетикалық жүгіру және саптық жаттығулары
Денешынықтыру сабағындағы волейбол элементтерімен қимыл-қозғалыс ойындары
Дене шынықтыру сабағында Волейбол ойынның тәрбиелік мәні
Пәндер