Ертедегі темір дәуіріндегі Орталық Қазақстан

6 сынып Ежелгі қазақстан тарихы, 2-сабақ, 10. 04. 2014.

Сабақтың тақырыбы
Ертедегі темір дәуіріндегі Орталық Қазақстан
Сабақтың тақырыбы: Сабақтың жалпы мақсаты
Ертедегі темір дәуіріндегі Орталық Қазақстан:

1. Ерте темір дәуіріндегі орталық қазақстанда өмір сүрген тайпалар туралы тарихи деректерді біледі.

2. Сарыарқа даласындағы ескерткіштердің орналасыуын және өзіне тән ерекшеліктерін түсінеді.

3. Орталық Қазақстан тарихы туралы тың мәліметтерді жинақтап, тарихи баға бере алады.

Сабақтың тақырыбы: Әдіс-тәсілдер
Ертедегі темір дәуіріндегі Орталық Қазақстан: Блум таксономиясы, диалог, ОүБ, жеке жұмыс, топтық жұмыс, «Миға шабуыл» әдісі,
Сабақтың тақырыбы: Күтілетін нәтижесі
Ертедегі темір дәуіріндегі Орталық Қазақстан: Оқушыларда ертедегі темір дәуіріндегі Орталық Қазақстан туралы түсінік қалыптасады. Түйінді ой қорытынды жасайды. Тарихи деректерді өздігінен ізденеді, картамен жұмыс жасауға дағдыланады.
Сабақтың тақырыбы: Түйінді идея
Ертедегі темір дәуіріндегі Орталық Қазақстан: Нақты ойлау арқылы ой қорыту
Сабақтың тақырыбы:
Ертедегі темір дәуіріндегі Орталық Қазақстан: Уа-қыт
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Дерек көздер, көрнекілік-тер
Сабақтың тақырыбы: 1
Ертедегі темір дәуіріндегі Орталық Қазақстан: 7 мин

Топқа бөлу.

Үй тапсырмасын сұрау

Миға шабуыл сұрақтары.

1. Сарматтарда әлеуметтік-тұрмыстық теңсіздік болғаны неден көрінеді?

2. Әскери демократияның мәні неде?

3. Тұрмыс деген ұғымға не кіреді?

4. Сарматтардың әсемдік заттарын ата?

5. Сарматтардың ыдыстарында кейінгі қазақ ыдыстарымен ұқсастық барма?

6. Сарматтардың негізгі және қосымша шаруашылығы. Атаңдар?

7. Сармат ескеркіштерінің негізгі белгілерін атаңдар?

Геометриялық фигуралардың қималары арқылы топқа бөлінеді
Слайд
Сабақтың тақырыбы: 2
Ертедегі темір дәуіріндегі Орталық Қазақстан: 2 мин

Жаңа сабақтың тақырыбын тарихи мозайка арқылы анықтау.

«Қазақстан, темір, ерте, орталық, дәуіріндегі»

Оқушылар сөздерді дұрыс қою арқылы жаңа тақырыпты табады.
Суреттер
Сабақтың тақырыбы: 3
Ертедегі темір дәуіріндегі Орталық Қазақстан: 1 мин
Электорндық оқулықтан үзінді көрсетіледі.
Оқушылар электрондық оқулықтан көрсетілген видеоны тыңдайды
Электрондық оқулық
Сабақтың тақырыбы: 4
Ертедегі темір дәуіріндегі Орталық Қазақстан: 8 мин

«Кімдер жүйрік» ойыны - деңгейлі сұрақтарға жауап беру. (бағдаршам көзі:сары, жасыл)

1. Сарыарқы ұғымы нені білдіреді?

2. Сарыарқа қандай аймақтармен шекараласып жатыр?

Екі топ оқушылары слайд арқылы көрсетіліп тұрған жасыл мен сары домалақты таңдап, арғы бетіндегі сұрақтарға жауап береді. Сұраққа жауап беру үшін мәтінмен жұмыс жасайды оқулықтағы бірінші тақырыпша бойынша «Сарыарқа-ұлы дала»
Слайд, оқулық
Сабақтың тақырыбы: 5
Ертедегі темір дәуіріндегі Орталық Қазақстан: 17мин

«Брейн-ринг»оқытып үйрету ойыны(слайдтта 4 дөңгелектің бірі тандайды)

1. Орталық Қазақстанның ежелгі тұрғындары ?

2. Орталық Қазақстан тұрғындары туралы кімнің деректерінде кездеседі?

3. Исседондармен көршілес тұрғындарын ата?

4. Дала тұрғындарының негізгі шаруашылығы?

5. Жылы күнді «қолдан » ұзартты дегенді қалай түсінесіңдер?

6. Көшпелі шаруашылыққа тән өмірді сипаттап беріңдер?

7. Орталық Қазақстанның жер аумағы шамамен қандай?

8. Орталық қазақстанға тән мәдениет?

9. «Мұртты қорғандардың» ролі қандай?

10. Тасмола мәдениеті қай өңірден табылған?

11. Мұртты қорғандарды сипаттап беріңдер?

Екі топ оқушылары слайдтағы 4 үстел (қызыл, сары, жасыл, көк) бойынша деңгейлік тапсырмаларға жауап беруде тақырып бойынша «Сарыарқа тұрғындары», «Шаруашылығы», «Ерте темір дәуіріндегі ескерткіштері» атты тақырыпшалармен жұмыс істеп отырып жауап береді
слайд
Сабақтың тақырыбы: 6
Ертедегі темір дәуіріндегі Орталық Қазақстан: 7 мин
тест арқылы бекіту
Таратпа тестерге оқушылар жауап береді
А-4 қағаз
Сабақтың тақырыбы: 7
Ертедегі темір дәуіріндегі Орталық Қазақстан: 3 мин

«Ынталандыру сендвичі» арқылы топтар бір-бірн бағалайды. «Бағалау парағы» арқылы өзін-өзі бағалайды.

Көңіл- күй Рефлексиясы
«Күн» ӘДІСІ

Үй тапсырмасы: Ерте темір дәуіріндегі Орталық Қазақстан. Жұмыс дәптері 1, 2, 3, тапсырма орындау.

Оқушылар стикерге «позитивті ұсыныс, не ұнады», «конструтивті сын, нені жақсарту керек және оны қалай жақсарту керек», «позитивті ұсыныс:маған ұнады бірақ келесіде . . . »сұрақтарына жауап жазады. Стикерді плакатқа салынған ақ желкенге апарып жапсырады
Стикерлер, сендвич суреті.

Ұқсас жұмыстар
Ерте темір дәуіріндегі Шығыс Қазақстан
6-ші сыныптарға арналған тарих сабағына жоспар
«Ерте темір дәуіріндегі Қазақстан» Көшпелі мал шаруашылығы
"көшпелі мал шаруашылығы – өнімді шаруашылық" ашық сабақ 6 сынып
Мұртты оба
тоқсан (18 сағат)
Темір дәуірінің негізгі ерекшеліктері
Көшпелі мал шаруашылығы өнімді шаруашылық
Солтүстік Қазақстан
Сақ тайпалары туралы антикалық деректер
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz