Ертедегі темір дәуіріндегі Орталық Қазақстан

6 сынып Ежелгі қазақстан тарихы, 2-сабақ, 10.04.2014.

|Сабақтың |Ертедегі темір дәуіріндегі Орталық Қазақстан |
|тақырыбы | |
|Сабақтың |1.Ерте темір дәуіріндегі орталық қазақстанда өмір сүрген тайпалар туралы |
|жалпы |тарихи деректерді біледі. |
|мақсаты |2. Сарыарқа даласындағы ескерткіштердің орналасыуын және өзіне тән |
| |ерекшеліктерін түсінеді. |
| |3.Орталық Қазақстан тарихы туралы тың мәліметтерді жинақтап ,тарихи баға |
| |бере алады. |
|Әдіс-тәсіл|Блум таксономиясы, диалог,ОүБ,жеке жұмыс, топтық жұмыс, «Миға шабуыл» |
|дер |әдісі, |
|Күтілетін |Оқушыларда ертедегі темір дәуіріндегі Орталық Қазақстан туралы түсінік |
|нәтижесі |қалыптасады. Түйінді ой қорытынды жасайды. Тарихи деректерді өздігінен |
| |ізденеді,картамен жұмыс жасауға дағдыланады. |
|Түйінді |Нақты ойлау арқылы ой қорыту |
|идея | |
|№ |Уа-қыт|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |Дерек көздер,|
| | | | |көрнекілік-те|
| | | | |р |
| |7 мин |Топқа бөлу. |Геометриялық |Слайд |
|1 | |Үй тапсырмасын сұрау |фигуралардың | |
| | |Миға шабуыл сұрақтары. |қималары арқылы | |
| | |1.Сарматтарда әлеуметтік-тұрмыстық |топқа бөлінеді | |
| | |теңсіздік болғаны неден көрінеді? | | |
| | |2.Әскери демократияның мәні неде? | | |
| | |3.Тұрмыс деген ұғымға не кіреді? | | |
| | |4.Сарматтардың әсемдік заттарын ата? | | |
| | |5.Сарматтардың ыдыстарында кейінгі | | |
| | |қазақ ыдыстарымен ұқсастық барма? | | |
| | |6.Сарматтардың негізгі және қосымша | | |
| | |шаруашылығы. Атаңдар? | | |
| | |7.Сармат ескеркіштерінің негізгі | | |
| | |белгілерін атаңдар? | | |
| |2 мин | |Оқушылар сөздерді |Суреттер |
|2 | | |дұрыс қою арқылы | |
| | |Жаңа сабақтың тақырыбын тарихи мозайка |жаңа тақырыпты | |
| | |арқылы анықтау. |табады. | |
| | |«Қазақстан, темір,ерте ,орталық, | | |
| | |дәуіріндегі» | | |
|3 |1 мин |Электорндық оқулықтан үзінді |Оқушылар электрондық|Электрондық |
| | |көрсетіледі. |оқулықтан |оқулық |
| | | |көрсетілген видеоны | |
| | | |тыңдайды | |
|4 |8 мин |«Кімдер жүйрік» ойыны - деңгейлі |Екі топ оқушылары |Слайд,оқулық |
| | |сұрақтарға жауап беру. (бағдаршам |слайд арқылы | |
| | |көзі:сары , жасыл) |көрсетіліп тұрған | |
| | |1.Сарыарқы ұғымы нені білдіреді? |жасыл мен сары | |
| | |2.Сарыарқа қандай аймақтармен |домалақты таңдап | |
| | |шекараласып жатыр? |,арғы бетіндегі | |
| | | |сұрақтарға жауап | |
| | | |береді.Сұраққа жауап| |
| | | |беру үшін мәтінмен | |
| | | |жұмыс жасайды | |
| | | |оқулықтағы бірінші | |
| | | |тақырыпша бойынша | |
| | | |«Сарыарқа-ұлы дала» | |
|5 |17мин |«Брейн-ринг»оқытып үйрету ойыны(слайдтта|Екі топ оқушылары |слайд |
| | |4 дөңгелектің бірі тандайды) |слайдтағы 4 үстел | |
| | |1.Орталық Қазақстанның ежелгі тұрғындары|(қызыл,сары | |
| | |? |,жасыл,көк) бойынша | |
| | |2.Орталық Қазақстан тұрғындары туралы |деңгейлік | |
| | |кімнің деректерінде кездеседі? |тапсырмаларға жауап | |
| | |3.Исседондармен көршілес тұрғындарын |беруде тақырып | |
| | |ата? |бойынша «Сарыарқа | |
| | |4.Дала тұрғындарының негізгі |тұрғындары», | |
| | |шаруашылығы? |«Шаруашылығы», «Ерте| |
| | |5.Жылы күнді «қолдан » ұзартты дегенді |темір дәуіріндегі | |
| | |қалай түсінесіңдер? |ескерткіштері» атты | |
| | |6.Көшпелі шаруашылыққа тән өмірді |тақырыпшалармен | |
| | |сипаттап беріңдер? |жұмыс істеп отырып | |
| | |7.Орталық Қазақстанның жер аумағы |жауап береді | |
| | |шамамен қандай? | | |
| | |8.Орталық қазақстанға тән мәдениет? | | |
| | |9. «Мұртты қорғандардың» ролі қандай? | | |
| | |10.Тасмола мәдениеті қай өңірден | | |
| | |табылған? | | |
| | |11.Мұртты қорғандарды сипаттап беріңдер?| | |
|6 |7 мин |тест арқылы бекіту |Таратпа тестерге |А-4 қағаз |
| | | |оқушылар жауап | |
| | | |береді | |
|7 |3 мин |«Ынталандыру сендвичі» арқылы топтар |Оқушылар стикерге |Стикерлер, |
| | |бір-бірн бағалайды. «Бағалау парағы» |«позитивті ұсыныс,не|сендвич |
| | |арқылы өзін-өзі бағалайды. |ұнады», |суреті. |
| | |Көңіл- күй Рефлексиясы |«конструтивті | |
| | |«Күн» ӘДІСІ |сын,нені жақсарту | |
| | |Үй тапсырмасы: Ерте темір дәуіріндегі |керек және оны қалай| |
| | |Орталық Қазақстан.Жұмыс дәптері 1,2,3, |жақсарту керек» , | |
| | |тапсырма орындау. |«позитивті | |
| | | |ұсыныс:маған ұнады | |
| | | |бірақ | |
| | | |келесіде....»сұрақта| |
| | | |рына жауап жазады. | |
| | | |Стикерді плакатқа | |
| | | |салынған ақ желкенге| |
| | | |апарып жапсырады | |

Ұқсас жұмыстар
Ерте темір дәуіріндегі Шығыс Қазақстан
6-ші сыныптарға арналған тарих сабағына жоспар
«Ерте темір дәуіріндегі Қазақстан» Көшпелі мал шаруашылығы
"көшпелі мал шаруашылығы – өнімді шаруашылық" ашық сабақ 6 сынып
Мұртты оба
тоқсан (18 сағат)
Темір дәуірінің негізгі ерекшеліктері
Көшпелі мал шаруашылығы өнімді шаруашылық
Солтүстік Қазақстан
Сақ тайпалары туралы антикалық деректер
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz