Файл қосу

Ертедегі темір дәуіріндегі Орталық Қазақстан

6 сынып Ежелгі қазақстан тарихы, 2-сабақ, 10.04.2014.

|Сабақтың |Ертедегі темір дәуіріндегі Орталық Қазақстан |
|тақырыбы | |
|Сабақтың |1.Ерте темір дәуіріндегі орталық қазақстанда өмір сүрген тайпалар туралы |
|жалпы |тарихи деректерді біледі. |
|мақсаты |2. Сарыарқа даласындағы ескерткіштердің орналасыуын және өзіне тән |
| |ерекшеліктерін түсінеді. |
| |3.Орталық Қазақстан тарихы туралы тың мәліметтерді жинақтап ,тарихи баға |
| |бере алады. |
|Әдіс-тәсіл|Блум таксономиясы, диалог,ОүБ,жеке жұмыс, топтық жұмыс, «Миға шабуыл» |
|дер |әдісі, |
|Күтілетін |Оқушыларда ертедегі темір дәуіріндегі Орталық Қазақстан туралы түсінік |
|нәтижесі |қалыптасады. Түйінді ой қорытынды жасайды. Тарихи деректерді өздігінен |
| |ізденеді,картамен жұмыс жасауға дағдыланады. |
|Түйінді |Нақты ойлау арқылы ой қорыту |
|идея | |
|№ |Уа-қыт|Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |Дерек көздер,|
| | | | |көрнекілік-те|
| | | | |р |
| |7 мин |Топқа бөлу. |Геометриялық |Слайд |
|1 | |Үй тапсырмасын сұрау |фигуралардың | |
| | |Миға шабуыл сұрақтары. |қималары арқылы | |
| | |1.Сарматтарда әлеуметтік-тұрмыстық |топқа бөлінеді | |
| | |теңсіздік болғаны неден көрінеді? | | |
| | |2.Әскери демократияның мәні неде? | | |
| | |3.Тұрмыс деген ұғымға не кіреді? | | |
| | |4.Сарматтардың әсемдік заттарын ата? | | |
| | |5.Сарматтардың ыдыстарында кейінгі | | |
| | |қазақ ыдыстарымен ұқсастық барма? | | |
| | |6.Сарматтардың негізгі және қосымша | | |
| | |шаруашылығы. Атаңдар? | | |
| | |7.Сармат ескеркіштерінің негізгі | | |
| | |белгілерін атаңдар? | | |
| |2 мин | |Оқушылар сөздерді |Суреттер |
|2 | | |дұрыс қою арқылы | |
| | |Жаңа сабақтың тақырыбын тарихи мозайка |жаңа тақырыпты | |
| | |арқылы анықтау. |табады. | |
| | |«Қазақстан, темір,ерте ,орталық, | | |
| | |дәуіріндегі» | | |
|3 |1 мин |Электорндық оқулықтан үзінді |Оқушылар электрондық|Электрондық |
| | |көрсетіледі. |оқулықтан |оқулық |
| | | |көрсетілген видеоны | |
| | | |тыңдайды | |
|4 |8 мин |«Кімдер жүйрік» ойыны - деңгейлі |Екі топ оқушылары |Слайд,оқулық |
| | |сұрақтарға жауап беру. (бағдаршам |слайд арқылы | |
| | |көзі:сары , жасыл) |көрсетіліп тұрған | |
| | |1.Сарыарқы ұғымы нені білдіреді? |жасыл мен сары | |
| | |2.Сарыарқа қандай аймақтармен |домалақты таңдап | |
| | |шекараласып жатыр? |,арғы бетіндегі | |
| | | |сұрақтарға жауап | |
| | | |береді.Сұраққа жауап| |
| | | |беру үшін мәтінмен | |
| | | |жұмыс жасайды | |
| | | |оқулықтағы бірінші | |
| | | |тақырыпша бойынша | |
| | | |«Сарыарқа-ұлы дала» | |
|5 |17мин |«Брейн-ринг»оқытып үйрету ойыны(слайдтта|Екі топ оқушылары |слайд |
| | |4 дөңгелектің бірі тандайды) |слайдтағы 4 үстел | |
| | |1.Орталық Қазақстанның ежелгі тұрғындары|(қызыл,сары | |
| | |? |,жасыл,көк) бойынша | |
| | |2.Орталық Қазақстан тұрғындары туралы |деңгейлік | |
| | |кімнің деректерінде кездеседі? |тапсырмаларға жауап | |
| | |3.Исседондармен көршілес тұрғындарын |беруде тақырып | |
| | |ата? |бойынша «Сарыарқа | |
| | |4.Дала тұрғындарының негізгі |тұрғындары», | |
| | |шаруашылығы? |«Шаруашылығы», «Ерте| |
| | |5.Жылы күнді «қолдан » ұзартты дегенді |темір дәуіріндегі | |
| | |қалай түсінесіңдер? |ескерткіштері» атты | |
| | |6.Көшпелі шаруашылыққа тән өмірді |тақырыпшалармен | |
| | |сипаттап беріңдер? |жұмыс істеп отырып | |
| | |7.Орталық Қазақстанның жер аумағы |жауап береді | |
| | |шамамен қандай? | | |
| | |8.Орталық қазақстанға тән мәдениет? | | |
| | |9. «Мұртты қорғандардың» ролі қандай? | | |
| | |10.Тасмола мәдениеті қай өңірден | | |
| | |табылған? | | |
| | |11.Мұртты қорғандарды сипаттап беріңдер?| | |
|6 |7 мин |тест арқылы бекіту |Таратпа тестерге |А-4 қағаз |
| | | |оқушылар жауап | |
| | | |береді | |
|7 |3 мин |«Ынталандыру сендвичі» арқылы топтар |Оқушылар стикерге |Стикерлер, |
| | |бір-бірн бағалайды. «Бағалау парағы» |«позитивті ұсыныс,не|сендвич |
| | |арқылы өзін-өзі бағалайды. |ұнады», |суреті. |
| | |Көңіл- күй Рефлексиясы |«конструтивті | |
| | |«Күн» ӘДІСІ |сын,нені жақсарту | |
| | |Үй тапсырмасы: Ерте темір дәуіріндегі |керек және оны қалай| |
| | |Орталық Қазақстан.Жұмыс дәптері 1,2,3, |жақсарту керек» , | |
| | |тапсырма орындау. |«позитивті | |
| | | |ұсыныс:маған ұнады | |
| | | |бірақ | |
| | | |келесіде....»сұрақта| |
| | | |рына жауап жазады. | |
| | | |Стикерді плакатқа | |
| | | |салынған ақ желкенге| |
| | | |апарып жапсырады | |

Ұқсас жұмыстар
Ерте темір дәуіріндегі Шығыс Қазақстан
6-ші сыныптарға арналған тарих сабағына жоспар
«Ерте темір дәуіріндегі Қазақстан» Көшпелі мал шаруашылығы
"көшпелі мал шаруашылығы – өнімді шаруашылық" ашық сабақ 6 сынып
Мұртты оба
тоқсан (18 сағат)
Темір дәуірінің негізгі ерекшеліктері
Көшпелі мал шаруашылығы өнімді шаруашылық
Солтүстік Қазақстан
Сақ тайпалары туралы антикалық деректер
Пәндер