Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Математикадағы жеті түсті гүл
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті
Білім беру саласы: «Таным» , «Қатынас».
Бөлімі: Қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру.
Тақырыбы: Математикадағы жеті түсті гүл.
Мақсаты : Балаларға тапсырмалар арқылы алған білімдерін бекіту,
логикалық ойлауларын және зейіндерін дамыту.
Есеп шығару,7-ге дейінгі сандық және реттік санау дағдыларын жетілдіру,
апта атауларын атау, геометриялық пішіндерді ажыратып, өз бетінше жұмыс
жасау дағдысын дамытып, сөздік қорын молайту.
Ұқыптылыққа, әдептілікке тәрбиелеу.
Қажетті көрнекі құралдар: Жеті түсті желекті гүл, алма ағашы, сандар,
жеті қабатты үй, геометриялық пішіндер.
Әдіс-тәсілдер: сұрақ-жауап, әңгімелесу, көрнекілік.
.
|Іс-әрекет |Педагогтің іс-әрекеті |Балалардың іс-әрекеті |
|кезеңдері | | |
|Мотивациялық- |Қол ұстасып тұрайық, | |
|қозғаушылық |Шаттық шеңберін құрайық. |Қонақтармен |
| |Арайлап таң атты |амандасады. |
| |Алтын сәуле таратты |Дөңгеленіп тұрады. |
| |Жарқырайды күніміз | |
| |Жарқырайды даламыз | |
| |Қайырлы таң балалар | |
| |Қайырлы таң қонақтар! |Балалар бірге |
| |Енді бәріміз орнымызға барып жайғасып |айтып,қимылмен |
| |отырайық. |көрсетеді |
| | | |
|Ұйымдастыр-шылық-|Балалар бүгін тобымыздың бөлмесінде ғажайып |Ғажайып гүлдің барлық |
|ізденістік |гүл өсіп шығыпты. |тілегін орындай |
| |Жай гүлден қандай айырмашылығы бар |аламаз. |
| |- Қанша желектері бар? | |
| |-Оны қалай атар едіңдер? | |
| |- Бұл гүл қай ертегіде бар? | |
| |-«Жеті түсті гүл» ертегіде. | |
| |Жеті түсті гүл ертегісінде қыздың барлық | |
| |тілегін орындаған болатын. Біздің тілегімізді | |
| |орындай ала ма екен? | |
| |-Біз не істей аламыз? |-Бір жылда төрт жыл |
| |- Қыз гүлге қандай сөз айтады, кәне есімізге |мезгілі бар. |
| |түсірейік. |Күз, қыс, көктем, жаз.|
| |Ұшшы, ұшшы жапырақ |Қазір қыс мезгілі. |
| |Батыс, шығыс арқылы |-Үш ай бар. |
| |Солтүстік пен оңтүстік |Желтоқсан, қаңтар, |
| |Шеңбер жасап кері қайт |ақпан |
| |Жерді жайлап басқаның |-Қазір қаңтар айы. |
| |Болсын менің айтқаным. |Бір жылда он екі ай |
| |Гүлдің көгілдір түсті күлте жапырағында ненің |бар. |
| |суреті бейнеленген? | |
| |Бір жылда неше жыл мезгілі бар? | |
| |- Кім атап, көрсетіп береді? | |
| |Ал қазір жылдың қай мезгіл? | |
| |-Қыс мезгілінде неше ай? | |
| |-Қыс айларын кім атап береді? |Бала желегін алу үшін,|
| |-Қазір қай ай? |сөзін айтып желекті |
| |Бір жылда неше ай бар? |алады. |
| |Қыс мезгілінде табиғатта қандай өзгерістер | |
| |болады? |Ағаш пен сандар. |
| |Балалар бірінші тілегін орындадық кім жұлып |1.Есептің шарты. |
| |алам дейді. |2.Есептің сұрағы. |
| |Ұшшы, ұшшы жапырақ |3.Есептің шешу жолы. |
| |Батыс, шығыс арқылы |4.Есептің жауабы. |
| |Солтүстік пен оңтүстік |-Ағаш. |
| |Шеңбер жасап кері қайт |-Алма ағашы. |
| |Жерді жайлап басқаның |-Алмалар |
| |Болсын менің айтқаным. |-Жеті алма, барлығы |
| |2-ші желекте ненің суреті бейнеленген. |жеті алма. |
| |Ағаш пен сандар. |Қанша алма қалды ? |
| |Бұл желекте есеп шығар дейді. |Барлығы 7 алма болды. |
| |Есеп қандай бөліктерден тұрады? | |
| |-Бұл не? |Түскені 2 алма |
| |- Қандай ағаш? |7-2= |
| |- Алма ағашында не өсіп тұр? |7-2= 5 |
| |- Қанша алма өсіп тұр? | |
| |Кел Мадина санай ғой. | |
| |Есептің шешуін мұқият тыңдаймыз. |Жауабы: 5 алма. |
| |Алма ағашында жеті алма өсіп тұрды, жел соғып | |
| |екеуі түсіп қалды. Қанша алма қалды? | |
| |Есепте қандай сұрақ болды ? | |
| |Есептің шешу жолы. |Балалар бірге |
| |Барлығы қанша алма? |айтып,қимылмен |
| |Қанша алма түсіп қалды? |көрсетеді |
| |Қанша алма қалды? | |
| |Жауабы қанша алма қалды? | |
| |Бұл тапсырмасын орындадық кім желекті жұлып, |7-саны |
| |сөзін айтып берем дейді. | |
| |Ұшшы, ұшшы жапырақ | |
| |Батыс, шығыс арқылы | |
| |Солтүстік пен оңтүстік | |
| |Шеңбер жасап кері қайт |Балалар 7-ге дейін |
| |Жерді жайлап басқаның |тура және кері |
| |Болсын менің айтқаным. |санайды. |
| |Келесі үшінші желек. | |
| |Сан құрамы. | |
| |-Қандай сандар? | |
| |7-сан құрамы. |Бір аптада 7 күн бар. |
| |Ал тағы көп қабатты үй неше қабатты үй. | |
| |Үй шатырында 7 саны. 7сан құрамын сандармен | |
| |белгілейді. |-Сұрақ белгісінің |
| |7-ге дейін тура және кері санау. |суреті. |
| |Бұл тапсырманы орындадық гүлдің үшінші | |
| |желегінің тілегін орындадық. Кім жұлып, сөзін | |
| |айтып береді. | |
| |4. Апта күндері. |-4 |
| |Бір аптада неше күн бар? |-6 |
| |-Аптаның бірінші күнін, соңғы күнін ата. | |
| |Апта күндері туралы тақпақ кім біледі? |-торғайлар суға қона |
| |5.Күлте жапырақта «?» белгісі. |алмайды |
| |Сұрақ белгісі қай кезде қойылады. | |
| |Мысалы: Бір нәрсе сұрағанда, жұмбақ шешкенде.|-Пішіндер |
| |Ал қазір менің сұрақтарыма кім тез жауап | |
| |береді. |-Сурет салып, бояуға, |
| |Қонжық біреу, табаны нешеу? |кұрастыруға. |
| |Үш қоянда құлақ қанша? | |
| |Суға 3 торғай қонды. Біреуі ұшып кетті. |-Қайық, кеме т.б |
| |Қанша торғай қалды? | |
| |Гүлдін 5-ші желесін орындадық. Келесі желекте.| |
| |Ненің суреті бейнеленген. |-Жоқ |
| |6.Пішіндер | |
| |Қандай пішіндер? | |
| |Ұшбұрыш, төртбұрыш ,дөңгелек т.б. | |
| |-Пішіндермен не істеуге болады? | |
| |Дұрыс балалар бүгін су көлігін | |
| |құрастырасыңдар. | |
| |-Қандай су көлігін білесіңдер? | |
| |-Құрастырғанда бұрышы бар пішіндермен ғана | |
| |құрастырамыз. | |
| |Шеңбер, сопақшада бұрыш бар ма? | |
| |Балалар екі-екіден қосылып, кеме, қайық | |
| |құрастырады. | |
| |Бұл тапсырманы да жақсы орындадық кім жұлып | |
| |алам дейді? | |
| |7-ші желекте ненің суреті бейнеленген. | |
| |Көңіл күй. | |
|Рефлексиялы-түзет|Балалар бүгінгі сабақта көңіл күйлерін қандай | |
|ушілік |болды? |Балалардың жауаптарын |
| |-Сендерге сабақ ұнады ма? |тыңдау. |
| |-Бүгінгі сабақта не ұнады? | |
| |-Енді жеті түсті гүл балаларға алғыс айтқысы | |
| |келген екен, оқып көрейік. | |
| |Гүлдің ортасындағы шеңберді алып, артынан |Балалар біз бүгін |
| |әріптерді алып |гүлдің барлық желектің|
| |«Жарайсыңдар!» |тілегін орындадық. |
| |Бүгінгі сабақымыз аяқталып қалды, мен де | |
| |сендерге алғыс айтамын «Бәрін бүгін жақсы | |
| |қатысқан үшін және тапсырмаларды жақсы | |
| |орындаған үшін жарайсыңдар деп айтамын. | |
| |Біз ақылды баламыз | |
| |Айтқан тілді аламыз | |
| |Бізге келген қонаққа | |
| |Тек жақсылық тілейміз. | |
| | | |
Күтілген нәтиже:
Біледі: Балалар тапсырмаларды орындауды, жыл мезгілдерді атап, есеп шығру
туралы түсінікті;
Игерді: Математикалық жұмбақтарды шешуді,геометриялық пішіндерден
құрастыруды.
Меңгерді: : Сан құрамын және апта күндерін, сандарды тура және кері
санауды.
Білім беру саласы: «Таным» , «Қатынас».
Бөлімі: Қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру.
Тақырыбы: Математикадағы жеті түсті гүл.
Мақсаты : Балаларға тапсырмалар арқылы алған білімдерін бекіту,
логикалық ойлауларын және зейіндерін дамыту.
Есеп шығару,7-ге дейінгі сандық және реттік санау дағдыларын жетілдіру,
апта атауларын атау, геометриялық пішіндерді ажыратып, өз бетінше жұмыс
жасау дағдысын дамытып, сөздік қорын молайту.
Ұқыптылыққа, әдептілікке тәрбиелеу.
Қажетті көрнекі құралдар: Жеті түсті желекті гүл, алма ағашы, сандар,
жеті қабатты үй, геометриялық пішіндер.
Әдіс-тәсілдер: сұрақ-жауап, әңгімелесу, көрнекілік.
.
|Іс-әрекет |Педагогтің іс-әрекеті |Балалардың іс-әрекеті |
|кезеңдері | | |
|Мотивациялық- |Қол ұстасып тұрайық, | |
|қозғаушылық |Шаттық шеңберін құрайық. |Қонақтармен |
| |Арайлап таң атты |амандасады. |
| |Алтын сәуле таратты |Дөңгеленіп тұрады. |
| |Жарқырайды күніміз | |
| |Жарқырайды даламыз | |
| |Қайырлы таң балалар | |
| |Қайырлы таң қонақтар! |Балалар бірге |
| |Енді бәріміз орнымызға барып жайғасып |айтып,қимылмен |
| |отырайық. |көрсетеді |
| | | |
|Ұйымдастыр-шылық-|Балалар бүгін тобымыздың бөлмесінде ғажайып |Ғажайып гүлдің барлық |
|ізденістік |гүл өсіп шығыпты. |тілегін орындай |
| |Жай гүлден қандай айырмашылығы бар |аламаз. |
| |- Қанша желектері бар? | |
| |-Оны қалай атар едіңдер? | |
| |- Бұл гүл қай ертегіде бар? | |
| |-«Жеті түсті гүл» ертегіде. | |
| |Жеті түсті гүл ертегісінде қыздың барлық | |
| |тілегін орындаған болатын. Біздің тілегімізді | |
| |орындай ала ма екен? | |
| |-Біз не істей аламыз? |-Бір жылда төрт жыл |
| |- Қыз гүлге қандай сөз айтады, кәне есімізге |мезгілі бар. |
| |түсірейік. |Күз, қыс, көктем, жаз.|
| |Ұшшы, ұшшы жапырақ |Қазір қыс мезгілі. |
| |Батыс, шығыс арқылы |-Үш ай бар. |
| |Солтүстік пен оңтүстік |Желтоқсан, қаңтар, |
| |Шеңбер жасап кері қайт |ақпан |
| |Жерді жайлап басқаның |-Қазір қаңтар айы. |
| |Болсын менің айтқаным. |Бір жылда он екі ай |
| |Гүлдің көгілдір түсті күлте жапырағында ненің |бар. |
| |суреті бейнеленген? | |
| |Бір жылда неше жыл мезгілі бар? | |
| |- Кім атап, көрсетіп береді? | |
| |Ал қазір жылдың қай мезгіл? | |
| |-Қыс мезгілінде неше ай? | |
| |-Қыс айларын кім атап береді? |Бала желегін алу үшін,|
| |-Қазір қай ай? |сөзін айтып желекті |
| |Бір жылда неше ай бар? |алады. |
| |Қыс мезгілінде табиғатта қандай өзгерістер | |
| |болады? |Ағаш пен сандар. |
| |Балалар бірінші тілегін орындадық кім жұлып |1.Есептің шарты. |
| |алам дейді. |2.Есептің сұрағы. |
| |Ұшшы, ұшшы жапырақ |3.Есептің шешу жолы. |
| |Батыс, шығыс арқылы |4.Есептің жауабы. |
| |Солтүстік пен оңтүстік |-Ағаш. |
| |Шеңбер жасап кері қайт |-Алма ағашы. |
| |Жерді жайлап басқаның |-Алмалар |
| |Болсын менің айтқаным. |-Жеті алма, барлығы |
| |2-ші желекте ненің суреті бейнеленген. |жеті алма. |
| |Ағаш пен сандар. |Қанша алма қалды ? |
| |Бұл желекте есеп шығар дейді. |Барлығы 7 алма болды. |
| |Есеп қандай бөліктерден тұрады? | |
| |-Бұл не? |Түскені 2 алма |
| |- Қандай ағаш? |7-2= |
| |- Алма ағашында не өсіп тұр? |7-2= 5 |
| |- Қанша алма өсіп тұр? | |
| |Кел Мадина санай ғой. | |
| |Есептің шешуін мұқият тыңдаймыз. |Жауабы: 5 алма. |
| |Алма ағашында жеті алма өсіп тұрды, жел соғып | |
| |екеуі түсіп қалды. Қанша алма қалды? | |
| |Есепте қандай сұрақ болды ? | |
| |Есептің шешу жолы. |Балалар бірге |
| |Барлығы қанша алма? |айтып,қимылмен |
| |Қанша алма түсіп қалды? |көрсетеді |
| |Қанша алма қалды? | |
| |Жауабы қанша алма қалды? | |
| |Бұл тапсырмасын орындадық кім желекті жұлып, |7-саны |
| |сөзін айтып берем дейді. | |
| |Ұшшы, ұшшы жапырақ | |
| |Батыс, шығыс арқылы | |
| |Солтүстік пен оңтүстік | |
| |Шеңбер жасап кері қайт |Балалар 7-ге дейін |
| |Жерді жайлап басқаның |тура және кері |
| |Болсын менің айтқаным. |санайды. |
| |Келесі үшінші желек. | |
| |Сан құрамы. | |
| |-Қандай сандар? | |
| |7-сан құрамы. |Бір аптада 7 күн бар. |
| |Ал тағы көп қабатты үй неше қабатты үй. | |
| |Үй шатырында 7 саны. 7сан құрамын сандармен | |
| |белгілейді. |-Сұрақ белгісінің |
| |7-ге дейін тура және кері санау. |суреті. |
| |Бұл тапсырманы орындадық гүлдің үшінші | |
| |желегінің тілегін орындадық. Кім жұлып, сөзін | |
| |айтып береді. | |
| |4. Апта күндері. |-4 |
| |Бір аптада неше күн бар? |-6 |
| |-Аптаның бірінші күнін, соңғы күнін ата. | |
| |Апта күндері туралы тақпақ кім біледі? |-торғайлар суға қона |
| |5.Күлте жапырақта «?» белгісі. |алмайды |
| |Сұрақ белгісі қай кезде қойылады. | |
| |Мысалы: Бір нәрсе сұрағанда, жұмбақ шешкенде.|-Пішіндер |
| |Ал қазір менің сұрақтарыма кім тез жауап | |
| |береді. |-Сурет салып, бояуға, |
| |Қонжық біреу, табаны нешеу? |кұрастыруға. |
| |Үш қоянда құлақ қанша? | |
| |Суға 3 торғай қонды. Біреуі ұшып кетті. |-Қайық, кеме т.б |
| |Қанша торғай қалды? | |
| |Гүлдін 5-ші желесін орындадық. Келесі желекте.| |
| |Ненің суреті бейнеленген. |-Жоқ |
| |6.Пішіндер | |
| |Қандай пішіндер? | |
| |Ұшбұрыш, төртбұрыш ,дөңгелек т.б. | |
| |-Пішіндермен не істеуге болады? | |
| |Дұрыс балалар бүгін су көлігін | |
| |құрастырасыңдар. | |
| |-Қандай су көлігін білесіңдер? | |
| |-Құрастырғанда бұрышы бар пішіндермен ғана | |
| |құрастырамыз. | |
| |Шеңбер, сопақшада бұрыш бар ма? | |
| |Балалар екі-екіден қосылып, кеме, қайық | |
| |құрастырады. | |
| |Бұл тапсырманы да жақсы орындадық кім жұлып | |
| |алам дейді? | |
| |7-ші желекте ненің суреті бейнеленген. | |
| |Көңіл күй. | |
|Рефлексиялы-түзет|Балалар бүгінгі сабақта көңіл күйлерін қандай | |
|ушілік |болды? |Балалардың жауаптарын |
| |-Сендерге сабақ ұнады ма? |тыңдау. |
| |-Бүгінгі сабақта не ұнады? | |
| |-Енді жеті түсті гүл балаларға алғыс айтқысы | |
| |келген екен, оқып көрейік. | |
| |Гүлдің ортасындағы шеңберді алып, артынан |Балалар біз бүгін |
| |әріптерді алып |гүлдің барлық желектің|
| |«Жарайсыңдар!» |тілегін орындадық. |
| |Бүгінгі сабақымыз аяқталып қалды, мен де | |
| |сендерге алғыс айтамын «Бәрін бүгін жақсы | |
| |қатысқан үшін және тапсырмаларды жақсы | |
| |орындаған үшін жарайсыңдар деп айтамын. | |
| |Біз ақылды баламыз | |
| |Айтқан тілді аламыз | |
| |Бізге келген қонаққа | |
| |Тек жақсылық тілейміз. | |
| | | |
Күтілген нәтиже:
Біледі: Балалар тапсырмаларды орындауды, жыл мезгілдерді атап, есеп шығру
туралы түсінікті;
Игерді: Математикалық жұмбақтарды шешуді,геометриялық пішіндерден
құрастыруды.
Меңгерді: : Сан құрамын және апта күндерін, сандарды тура және кері
санауды.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz