Сабақ жоспары :: Математика

Файл қосу

Математикадағы жеті түсті гүл

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті
Білім беру саласы: «Таным» , «Қатынас».
Бөлімі: Қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру.
Тақырыбы: Математикадағы жеті түсті гүл.
Мақсаты : Балаларға тапсырмалар арқылы алған білімдерін бекіту,
логикалық ойлауларын және зейіндерін дамыту.
Есеп шығару,7-ге дейінгі сандық және реттік санау дағдыларын жетілдіру,
апта атауларын атау, геометриялық пішіндерді ажыратып, өз бетінше жұмыс
жасау дағдысын дамытып, сөздік қорын молайту.
Ұқыптылыққа, әдептілікке тәрбиелеу.
Қажетті көрнекі құралдар: Жеті түсті желекті гүл, алма ағашы, сандар,
жеті қабатты үй, геометриялық пішіндер.
Әдіс-тәсілдер: сұрақ-жауап, әңгімелесу, көрнекілік.
.
|Іс-әрекет |Педагогтің іс-әрекеті |Балалардың іс-әрекеті |
|кезеңдері | | |
|Мотивациялық- |Қол ұстасып тұрайық, | |
|қозғаушылық |Шаттық шеңберін құрайық. |Қонақтармен |
| |Арайлап таң атты |амандасады. |
| |Алтын сәуле таратты |Дөңгеленіп тұрады. |
| |Жарқырайды күніміз | |
| |Жарқырайды даламыз | |
| |Қайырлы таң балалар | |
| |Қайырлы таң қонақтар! |Балалар бірге |
| |Енді бәріміз орнымызға барып жайғасып |айтып,қимылмен |
| |отырайық. |көрсетеді |
| | | |
|Ұйымдастыр-шылық-|Балалар бүгін тобымыздың бөлмесінде ғажайып |Ғажайып гүлдің барлық |
|ізденістік |гүл өсіп шығыпты. |тілегін орындай |
| |Жай гүлден қандай айырмашылығы бар |аламаз. |
| |- Қанша желектері бар? | |
| |-Оны қалай атар едіңдер? | |
| |- Бұл гүл қай ертегіде бар? | |
| |-«Жеті түсті гүл» ертегіде. | |
| |Жеті түсті гүл ертегісінде қыздың барлық | |
| |тілегін орындаған болатын. Біздің тілегімізді | |
| |орындай ала ма екен? | |
| |-Біз не істей аламыз? |-Бір жылда төрт жыл |
| |- Қыз гүлге қандай сөз айтады, кәне есімізге |мезгілі бар. |
| |түсірейік. |Күз, қыс, көктем, жаз.|
| |Ұшшы, ұшшы жапырақ |Қазір қыс мезгілі. |
| |Батыс, шығыс арқылы |-Үш ай бар. |
| |Солтүстік пен оңтүстік |Желтоқсан, қаңтар, |
| |Шеңбер жасап кері қайт |ақпан |
| |Жерді жайлап басқаның |-Қазір қаңтар айы. |
| |Болсын менің айтқаным. |Бір жылда он екі ай |
| |Гүлдің көгілдір түсті күлте жапырағында ненің |бар. |
| |суреті бейнеленген? | |
| |Бір жылда неше жыл мезгілі бар? | |
| |- Кім атап, көрсетіп береді? | |
| |Ал қазір жылдың қай мезгіл? | |
| |-Қыс мезгілінде неше ай? | |
| |-Қыс айларын кім атап береді? |Бала желегін алу үшін,|
| |-Қазір қай ай? |сөзін айтып желекті |
| |Бір жылда неше ай бар? |алады. |
| |Қыс мезгілінде табиғатта қандай өзгерістер | |
| |болады? |Ағаш пен сандар. |
| |Балалар бірінші тілегін орындадық кім жұлып |1.Есептің шарты. |
| |алам дейді. |2.Есептің сұрағы. |
| |Ұшшы, ұшшы жапырақ |3.Есептің шешу жолы. |
| |Батыс, шығыс арқылы |4.Есептің жауабы. |
| |Солтүстік пен оңтүстік |-Ағаш. |
| |Шеңбер жасап кері қайт |-Алма ағашы. |
| |Жерді жайлап басқаның |-Алмалар |
| |Болсын менің айтқаным. |-Жеті алма, барлығы |
| |2-ші желекте ненің суреті бейнеленген. |жеті алма. |
| |Ағаш пен сандар. |Қанша алма қалды ? |
| |Бұл желекте есеп шығар дейді. |Барлығы 7 алма болды. |
| |Есеп қандай бөліктерден тұрады? | |
| |-Бұл не? |Түскені 2 алма |
| |- Қандай ағаш? |7-2= |
| |- Алма ағашында не өсіп тұр? |7-2= 5 |
| |- Қанша алма өсіп тұр? | |
| |Кел Мадина санай ғой. | |
| |Есептің шешуін мұқият тыңдаймыз. |Жауабы: 5 алма. |
| |Алма ағашында жеті алма өсіп тұрды, жел соғып | |
| |екеуі түсіп қалды. Қанша алма қалды? | |
| |Есепте қандай сұрақ болды ? | |
| |Есептің шешу жолы. |Балалар бірге |
| |Барлығы қанша алма? |айтып,қимылмен |
| |Қанша алма түсіп қалды? |көрсетеді |
| |Қанша алма қалды? | |
| |Жауабы қанша алма қалды? | |
| |Бұл тапсырмасын орындадық кім желекті жұлып, |7-саны |
| |сөзін айтып берем дейді. | |
| |Ұшшы, ұшшы жапырақ | |
| |Батыс, шығыс арқылы | |
| |Солтүстік пен оңтүстік | |
| |Шеңбер жасап кері қайт |Балалар 7-ге дейін |
| |Жерді жайлап басқаның |тура және кері |
| |Болсын менің айтқаным. |санайды. |
| |Келесі үшінші желек. | |
| |Сан құрамы. | |
| |-Қандай сандар? | |
| |7-сан құрамы. |Бір аптада 7 күн бар. |
| |Ал тағы көп қабатты үй неше қабатты үй. | |
| |Үй шатырында 7 саны. 7сан құрамын сандармен | |
| |белгілейді. |-Сұрақ белгісінің |
| |7-ге дейін тура және кері санау. |суреті. |
| |Бұл тапсырманы орындадық гүлдің үшінші | |
| |желегінің тілегін орындадық. Кім жұлып, сөзін | |
| |айтып береді. | |
| |4. Апта күндері. |-4 |
| |Бір аптада неше күн бар? |-6 |
| |-Аптаның бірінші күнін, соңғы күнін ата. | |
| |Апта күндері туралы тақпақ кім біледі? |-торғайлар суға қона |
| |5.Күлте жапырақта «?» белгісі. |алмайды |
| |Сұрақ белгісі қай кезде қойылады. | |
| |Мысалы: Бір нәрсе сұрағанда, жұмбақ шешкенде.|-Пішіндер |
| |Ал қазір менің сұрақтарыма кім тез жауап | |
| |береді. |-Сурет салып, бояуға, |
| |Қонжық біреу, табаны нешеу? |кұрастыруға. |
| |Үш қоянда құлақ қанша? | |
| |Суға 3 торғай қонды. Біреуі ұшып кетті. |-Қайық, кеме т.б |
| |Қанша торғай қалды? | |
| |Гүлдін 5-ші желесін орындадық. Келесі желекте.| |
| |Ненің суреті бейнеленген. |-Жоқ |
| |6.Пішіндер | |
| |Қандай пішіндер? | |
| |Ұшбұрыш, төртбұрыш ,дөңгелек т.б. | |
| |-Пішіндермен не істеуге болады? | |
| |Дұрыс балалар бүгін су көлігін | |
| |құрастырасыңдар. | |
| |-Қандай су көлігін білесіңдер? | |
| |-Құрастырғанда бұрышы бар пішіндермен ғана | |
| |құрастырамыз. | |
| |Шеңбер, сопақшада бұрыш бар ма? | |
| |Балалар екі-екіден қосылып, кеме, қайық | |
| |құрастырады. | |
| |Бұл тапсырманы да жақсы орындадық кім жұлып | |
| |алам дейді? | |
| |7-ші желекте ненің суреті бейнеленген. | |
| |Көңіл күй. | |
|Рефлексиялы-түзет|Балалар бүгінгі сабақта көңіл күйлерін қандай | |
|ушілік |болды? |Балалардың жауаптарын |
| |-Сендерге сабақ ұнады ма? |тыңдау. |
| |-Бүгінгі сабақта не ұнады? | |
| |-Енді жеті түсті гүл балаларға алғыс айтқысы | |
| |келген екен, оқып көрейік. | |
| |Гүлдің ортасындағы шеңберді алып, артынан |Балалар біз бүгін |
| |әріптерді алып |гүлдің барлық желектің|
| |«Жарайсыңдар!» |тілегін орындадық. |
| |Бүгінгі сабақымыз аяқталып қалды, мен де | |
| |сендерге алғыс айтамын «Бәрін бүгін жақсы | |
| |қатысқан үшін және тапсырмаларды жақсы | |
| |орындаған үшін жарайсыңдар деп айтамын. | |
| |Біз ақылды баламыз | |
| |Айтқан тілді аламыз | |
| |Бізге келген қонаққа | |
| |Тек жақсылық тілейміз. | |
| | | |

Күтілген нәтиже:
Біледі: Балалар тапсырмаларды орындауды, жыл мезгілдерді атап, есеп шығру
туралы түсінікті;
Игерді: Математикалық жұмбақтарды шешуді,геометриялық пішіндерден
құрастыруды.
Меңгерді: : Сан құрамын және апта күндерін, сандарды тура және кері
санауды.

Ұқсас жұмыстар
Жиын элементтері
Балаларды мадақтау
Бәйшешекті оятар
Сан есімнен өткенді қайталау жайлы ақпарат
Қош келдің,төрлет наурызым!
Нұр себеле, ұлыстың ұлы күні! 10 сынып
Арифметикалық өрнектердің жазылу ережелері. 9-сынып
Арифметикалық өрнектердің жазылу ережелері
Ғажайып ертегі
Сызықтық кесте
Пәндер