Оқуды бағалау және оқыту үшін бағалау

«Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау» модулі бойынша өткізген коучинг сабағының жоспар

Мерзімі: 5. 01. 2016
Мұғалімі: Ержан Төлеужан қатысқан мұғалімдер саны:7
Мерзімі: 5. 01. 2016: Коучинг тақырыбы
Мұғалімі: Ержан Төлеужан қатысқан мұғалімдер саны:7: Оқуды бағалау және оқыту үшін бағалау
Мерзімі: 5. 01. 2016: Жалпы мақсаты
Мұғалімі: Ержан Төлеужан қатысқан мұғалімдер саны:7:
  • Бағалаудың түрлерін білудің маңыздылығы туралы пікірлесу, тиімді жолдарына бағыттау, дұрыс пайдалану жолдарын үйрету
Мерзімі: 5. 01. 2016: Оқу нәтижесі
Мұғалімі: Ержан Төлеужан қатысқан мұғалімдер саны:7: Бағалау туралы нақты түсінік алады, оны қолдану жолдарын үйренеді, сыни көзқарастары қалыптасады, өз ойларын ортаға салады, өзгенің пікірін тыңдайды
Мерзімі: 5. 01. 2016: Негізгі идеялар
Мұғалімі: Ержан Төлеужан қатысқан мұғалімдер саны:7: Бағалау түрлерін сабақтарында пайдалану жолдарын іздейді, тиімділігін түсінеді Формативті бағалау, суммативті бағалау
Мерзімі: 5. 01. 2016: Сабақта қолданылатын материалдар
Мұғалімі: Ержан Төлеужан қатысқан мұғалімдер саны:7: Слайд-презентация, тренингтер, маркерлер.
Мерзімі: 5. 01. 2016: Оқыту әдістері
Мұғалімі: Ержан Төлеужан қатысқан мұғалімдер саны:7: АКТ, СТО, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
Мерзімі: 5. 01. 2016: Дерек көздері:
Мұғалімі: Ержан Төлеужан қатысқан мұғалімдер саны:7: Әдістемелік нұсқау, Мұғалімдерге арналған нұсқаулық
Мерзімі: 5. 01. 2016: Тапсырмалар:
Мұғалімі: Ержан Төлеужан қатысқан мұғалімдер саны:7: Топтық талдау, салыстыру, зерттеу, сыни ойлау.
Мерзімі: 5. 01. 2016: Кезеңдері
Мұғалімі: Ержан Төлеужан қатысқан мұғалімдер саны:7: Коучтің іс-әрекеті
Әріптестердің іс-әрекеті
Мерзімі: 5. 01. 2016:

Мұғалімдерді шеңберге тұрғызады.

Сәлемдесу

1 мин

Топқа бөлу

2 мин

Сергіту сәті

Топтық тапсырма.

Мұғалімі: Ержан Төлеужан қатысқан мұғалімдер саны:7:

Мұғалімдер шеңбер жасап тұрады. Бір біріне жақсы тілектерін айтқызу.

Коучинг тақырыбы мен мақсатын таныстыру.

Сандар мен, смайліктер арқылы топқа бөлінеді.

Би: «Көңілді күн»

1-топ киіз үйдің суретін салу

2-топ киіз үйдің суретін салу

Екі топқа парақшалар үлестіріліп беріледі)

Тыңдайды

Суммативті; сандар,

Формативті: (ынталандыру) смайліктер, үшбұрыш, төрбұрыш, жарайсың

Билеп жаттығу жасайды

Екі топқа парақ таратылып үйдің суретін салады.

Екі топ бірін-бірі бағалайды, да іледі.

1-топ не үшін ол бағаны қойғанын айтады.

2-топ не үшін ол бағаны қойғандарын түсіндіреді.

Мерзімі: 5. 01. 2016:
Мұғалімі: Ержан Төлеужан қатысқан мұғалімдер саны:7:

Табыс критерийі:

  • Шаңырағы болуы-2 ұпай
  • Уықтары болуы- 2 ұпай
  • Түстердің үйлесімділігі 4-5түстен кем емес, - 2 ұпай
  • Есігінің болуы - 2ұпай
  • Көлемінің үлкен болуы- 2 ұпай

Критерий бойынша бағалау мен өз бағалағандарын салыстырады.

Критерий бойынша ұпайлардың санын қосады.

10 ұпай - «5»

8ұпай - «4»

6 ұпай - «3»

4ұпай - «2»

Мерзімі: 5. 01. 2016: Презентация
Мұғалімі: Ержан Төлеужан қатысқан мұғалімдер саны:7: АКТ арқылы
Бағалау екіге бөлінеді сумативті (жиынтық) бағалау, және формативті (смайліктер арқылы) бағалау
Мерзімі: 5. 01. 2016: Рефлексия
Мұғалімі: Ержан Төлеужан қатысқан мұғалімдер саны:7: Күн, жарты күн, бұлттар,
Стикерлерін жапсырады.

Әдістеме бірлестігінің отырысында бастауыш сынып мұғалімдермен коучинг өткізілді. Коучингінің тақырыбы: «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау» Коучингіні бастамас бұрын мұғалімдерден сауалнама алғанда олардың көпшілігі бағалаудың түрлеріне мән бермейтіндіктерін көрсетті. Мұғалімдерге осы модульді түсіну керектігін түсіндім. Коучингінің мақсаты: ««Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, критериалды бағалау түсініктерін қалыптастыру, формативті бағалаудың оқыту үшін тиімділігін үйрету».

Күтілетін нәтиже: Коучинге қатысушылар формативті бағалауды күнделікті пайдалану арқылы оқу үдерісін жақсарту, оқушылардың қызығушылығын арттыруға, оқытуға жетелейді. Коучинг мұғалімдерге ұнады. Соңында кері байланыс алынды.


Ұқсас жұмыстар
Мектептің жоспарына жазу
Оқыту үшін бағалау және оқудағы бағалау
Жай бөлшектерге есептер
Ұзақ мерзімді жоспар 6-7-8 сынып (i-ii тоқсан)
Топтастыру СТО
Сыни тұрғыдан ойлау
Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану
Квадрат түбірлер
Оқушыларға интернет туралы ағылшын тілінде айтуға үйрету
Ұзақ мерзімді жоспар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz