Оқуды бағалау және оқыту үшін бағалау

«Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау» модулі бойынша өткізген коучинг сабағының жоспар
- Бағалаудың түрлерін білудің маңыздылығы туралы пікірлесу, тиімді жолдарына бағыттау, дұрыс пайдалану жолдарын үйрету
Мұғалімдерді шеңберге тұрғызады.
Сәлемдесу
1 мин
Топқа бөлу
2 мин
Сергіту сәті
Топтық тапсырма.
Мұғалімдер шеңбер жасап тұрады. Бір біріне жақсы тілектерін айтқызу.
Коучинг тақырыбы мен мақсатын таныстыру.
Сандар мен, смайліктер арқылы топқа бөлінеді.
Би: «Көңілді күн»
1-топ киіз үйдің суретін салу
2-топ киіз үйдің суретін салу
Екі топқа парақшалар үлестіріліп беріледі)
Тыңдайды
Суммативті; сандар,
Формативті: (ынталандыру) смайліктер, үшбұрыш, төрбұрыш, жарайсың
Билеп жаттығу жасайды
Екі топқа парақ таратылып үйдің суретін салады.
Екі топ бірін-бірі бағалайды, да іледі.
1-топ не үшін ол бағаны қойғанын айтады.
2-топ не үшін ол бағаны қойғандарын түсіндіреді.
Табыс критерийі:
- Шаңырағы болуы-2 ұпай
- Уықтары болуы- 2 ұпай
- Түстердің үйлесімділігі 4-5түстен кем емес, - 2 ұпай
- Есігінің болуы - 2ұпай
- Көлемінің үлкен болуы- 2 ұпай
Критерий бойынша бағалау мен өз бағалағандарын салыстырады.
Критерий бойынша ұпайлардың санын қосады.
10 ұпай - «5»
8ұпай - «4»
6 ұпай - «3»
4ұпай - «2»
Әдістеме бірлестігінің отырысында бастауыш сынып мұғалімдермен коучинг өткізілді. Коучингінің тақырыбы: «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау» Коучингіні бастамас бұрын мұғалімдерден сауалнама алғанда олардың көпшілігі бағалаудың түрлеріне мән бермейтіндіктерін көрсетті. Мұғалімдерге осы модульді түсіну керектігін түсіндім. Коучингінің мақсаты: ««Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, критериалды бағалау түсініктерін қалыптастыру, формативті бағалаудың оқыту үшін тиімділігін үйрету».
Күтілетін нәтиже: Коучинге қатысушылар формативті бағалауды күнделікті пайдалану арқылы оқу үдерісін жақсарту, оқушылардың қызығушылығын арттыруға, оқытуға жетелейді. Коучинг мұғалімдерге ұнады. Соңында кері байланыс алынды.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz