Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Оқуды бағалау және оқыту үшін бағалау
«Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау» модулі бойынша өткізген коучинг
сабағының жоспар
|Мерзімі: 5.01.2016 |Мұғалімі: Ержан Төлеужан қатысқан |
| |мұғалімдер саны:7 |
|Коучинг тақырыбы | Оқуды бағалау және оқыту үшін бағалау |
|Жалпы мақсаты |Бағалаудың түрлерін білудің маңыздылығы туралы |
| |пікірлесу, тиімді жолдарына бағыттау, дұрыс пайдалану|
| |жолдарын үйрету |
|Оқу нәтижесі |Бағалау туралы нақты түсінік алады, оны қолдану |
| |жолдарын үйренеді, сыни көзқарастары қалыптасады, өз |
| |ойларын ортаға салады, өзгенің пікірін тыңдайды |
|Негізгі идеялар |Бағалау түрлерін сабақтарында пайдалану жолдарын |
| |іздейді, тиімділігін түсінеді Формативті бағалау, |
| |суммативті бағалау |
|Сабақта қолданылатын |Слайд-презентация, тренингтер, маркерлер. |
|материалдар | |
|Оқыту әдістері |АКТ,СТО,Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |
|Дерек көздері: |Әдістемелік нұсқау, Мұғалімдерге арналған нұсқаулық |
|Тапсырмалар: |Топтық талдау, салыстыру, зерттеу, сыни ойлау. |
|Кезеңдері |Коучтің іс-әрекеті |Әріптестердің іс-әрекеті |
|Мұғалімдерді шеңберге |Мұғалімдер шеңбер жасап | |
|тұрғызады. |тұрады. Бір біріне жақсы | |
| |тілектерін айтқызу. | |
| | | |
|Сәлемдесу | | |
|1 мин | | |
| |Коучинг тақырыбы мен |Тыңдайды |
|Топқа бөлу |мақсатын таныстыру. | |
|2 мин | | |
| | | |
| |Сандар мен, смайліктер |Суммативті; сандар, |
| |арқылы топқа бөлінеді. |Формативті: (ынталандыру) |
|Сергіту сәті | |смайліктер, үшбұрыш, |
| | |төрбұрыш, жарайсың |
|Топтық тапсырма. |Би: «Көңілді күн» | |
| | |Билеп жаттығу жасайды |
| | | |
| |1-топ киіз үйдің суретін | |
| |салу |Екі топқа парақ таратылып |
| |2-топ киіз үйдің суретін |үйдің суретін салады. |
| |салу | |
| |Екі топқа парақшалар | |
| |үлестіріліп беріледі) |Екі топ бірін-бірі |
| | |бағалайды, да іледі. |
| | |1-топ не үшін ол бағаны |
| | |қойғанын айтады. |
| | |2-топ не үшін ол бағаны |
| | |қойғандарын түсіндіреді. |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | | |
| |Табыс критерийі: |Критерий бойынша бағалау | |
| |Шаңырағы болуы-2 ұпай |мен өз бағалағандарын | |
| |Уықтары болуы– 2 ұпай |салыстырады. | |
| |Түстердің үйлесімділігі | | |
| |4-5түстен кем емес,– 2 |Критерий бойынша ұпайлардың| |
| |ұпай |санын қосады. | |
| |Есігінің болуы – 2ұпай |10 ұпай – «5» | |
| |Көлемінің үлкен болуы– 2 |8ұпай – «4» | |
| |ұпай |6 ұпай – «3» | |
| | |4ұпай – «2» | |
|Презентация |АКТ арқылы |Бағалау екіге бөлінеді |
| | |сумативті (жиынтық) |
| | |бағалау, және формативті |
| | |(смайліктер арқылы) бағалау|
|Рефлексия |Күн, жарты күн, бұлттар, |Стикерлерін жапсырады. |
Әдістеме бірлестігінің отырысында бастауыш сынып мұғалімдермен коучинг
өткізілді. Коучингінің тақырыбы: «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау»
Коучингіні бастамас бұрын мұғалімдерден сауалнама алғанда олардың көпшілігі
бағалаудың түрлеріне мән бермейтіндіктерін көрсетті. Мұғалімдерге осы
модульді түсіну керектігін түсіндім. Коучингінің мақсаты: ««Оқыту үшін
бағалау және оқуды бағалау, критериалды бағалау түсініктерін қалыптастыру,
формативті бағалаудың оқыту үшін тиімділігін үйрету».
Күтілетін нәтиже: Коучинге қатысушылар формативті бағалауды күнделікті
пайдалану арқылы оқу үдерісін жақсарту, оқушылардың қызығушылығын
арттыруға, оқытуға жетелейді. Коучинг мұғалімдерге ұнады. Соңында кері
байланыс алынды.
сабағының жоспар
|Мерзімі: 5.01.2016 |Мұғалімі: Ержан Төлеужан қатысқан |
| |мұғалімдер саны:7 |
|Коучинг тақырыбы | Оқуды бағалау және оқыту үшін бағалау |
|Жалпы мақсаты |Бағалаудың түрлерін білудің маңыздылығы туралы |
| |пікірлесу, тиімді жолдарына бағыттау, дұрыс пайдалану|
| |жолдарын үйрету |
|Оқу нәтижесі |Бағалау туралы нақты түсінік алады, оны қолдану |
| |жолдарын үйренеді, сыни көзқарастары қалыптасады, өз |
| |ойларын ортаға салады, өзгенің пікірін тыңдайды |
|Негізгі идеялар |Бағалау түрлерін сабақтарында пайдалану жолдарын |
| |іздейді, тиімділігін түсінеді Формативті бағалау, |
| |суммативті бағалау |
|Сабақта қолданылатын |Слайд-презентация, тренингтер, маркерлер. |
|материалдар | |
|Оқыту әдістері |АКТ,СТО,Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |
|Дерек көздері: |Әдістемелік нұсқау, Мұғалімдерге арналған нұсқаулық |
|Тапсырмалар: |Топтық талдау, салыстыру, зерттеу, сыни ойлау. |
|Кезеңдері |Коучтің іс-әрекеті |Әріптестердің іс-әрекеті |
|Мұғалімдерді шеңберге |Мұғалімдер шеңбер жасап | |
|тұрғызады. |тұрады. Бір біріне жақсы | |
| |тілектерін айтқызу. | |
| | | |
|Сәлемдесу | | |
|1 мин | | |
| |Коучинг тақырыбы мен |Тыңдайды |
|Топқа бөлу |мақсатын таныстыру. | |
|2 мин | | |
| | | |
| |Сандар мен, смайліктер |Суммативті; сандар, |
| |арқылы топқа бөлінеді. |Формативті: (ынталандыру) |
|Сергіту сәті | |смайліктер, үшбұрыш, |
| | |төрбұрыш, жарайсың |
|Топтық тапсырма. |Би: «Көңілді күн» | |
| | |Билеп жаттығу жасайды |
| | | |
| |1-топ киіз үйдің суретін | |
| |салу |Екі топқа парақ таратылып |
| |2-топ киіз үйдің суретін |үйдің суретін салады. |
| |салу | |
| |Екі топқа парақшалар | |
| |үлестіріліп беріледі) |Екі топ бірін-бірі |
| | |бағалайды, да іледі. |
| | |1-топ не үшін ол бағаны |
| | |қойғанын айтады. |
| | |2-топ не үшін ол бағаны |
| | |қойғандарын түсіндіреді. |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | | |
| |Табыс критерийі: |Критерий бойынша бағалау | |
| |Шаңырағы болуы-2 ұпай |мен өз бағалағандарын | |
| |Уықтары болуы– 2 ұпай |салыстырады. | |
| |Түстердің үйлесімділігі | | |
| |4-5түстен кем емес,– 2 |Критерий бойынша ұпайлардың| |
| |ұпай |санын қосады. | |
| |Есігінің болуы – 2ұпай |10 ұпай – «5» | |
| |Көлемінің үлкен болуы– 2 |8ұпай – «4» | |
| |ұпай |6 ұпай – «3» | |
| | |4ұпай – «2» | |
|Презентация |АКТ арқылы |Бағалау екіге бөлінеді |
| | |сумативті (жиынтық) |
| | |бағалау, және формативті |
| | |(смайліктер арқылы) бағалау|
|Рефлексия |Күн, жарты күн, бұлттар, |Стикерлерін жапсырады. |
Әдістеме бірлестігінің отырысында бастауыш сынып мұғалімдермен коучинг
өткізілді. Коучингінің тақырыбы: «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау»
Коучингіні бастамас бұрын мұғалімдерден сауалнама алғанда олардың көпшілігі
бағалаудың түрлеріне мән бермейтіндіктерін көрсетті. Мұғалімдерге осы
модульді түсіну керектігін түсіндім. Коучингінің мақсаты: ««Оқыту үшін
бағалау және оқуды бағалау, критериалды бағалау түсініктерін қалыптастыру,
формативті бағалаудың оқыту үшін тиімділігін үйрету».
Күтілетін нәтиже: Коучинге қатысушылар формативті бағалауды күнделікті
пайдалану арқылы оқу үдерісін жақсарту, оқушылардың қызығушылығын
арттыруға, оқытуға жетелейді. Коучинг мұғалімдерге ұнады. Соңында кері
байланыс алынды.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz