Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Оқуды бағалау және оқыту үшін бағалау

«Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау» модулі бойынша өткізген коучинг
сабағының жоспар

|Мерзімі: 5.01.2016 |Мұғалімі: Ержан Төлеужан қатысқан |
| |мұғалімдер саны:7 |
|Коучинг тақырыбы | Оқуды бағалау және оқыту үшін бағалау |
|Жалпы мақсаты |Бағалаудың түрлерін білудің маңыздылығы туралы |
| |пікірлесу, тиімді жолдарына бағыттау, дұрыс пайдалану|
| |жолдарын үйрету |
|Оқу нәтижесі |Бағалау туралы нақты түсінік алады, оны қолдану |
| |жолдарын үйренеді, сыни көзқарастары қалыптасады, өз |
| |ойларын ортаға салады, өзгенің пікірін тыңдайды |
|Негізгі идеялар |Бағалау түрлерін сабақтарында пайдалану жолдарын |
| |іздейді, тиімділігін түсінеді Формативті бағалау, |
| |суммативті бағалау |
|Сабақта қолданылатын |Слайд-презентация, тренингтер, маркерлер.  |
|материалдар | |
|Оқыту әдістері |АКТ,СТО,Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау |
|Дерек көздері: |Әдістемелік нұсқау, Мұғалімдерге арналған нұсқаулық |
|Тапсырмалар: |Топтық талдау, салыстыру, зерттеу, сыни ойлау. |
|Кезеңдері |Коучтің іс-әрекеті |Әріптестердің іс-әрекеті |
|Мұғалімдерді шеңберге |Мұғалімдер шеңбер жасап | |
|тұрғызады. |тұрады. Бір біріне жақсы | |
| |тілектерін айтқызу. | |
| | | |
|Сәлемдесу | | |
|1 мин | | |
| |Коучинг тақырыбы мен |Тыңдайды |
|Топқа бөлу |мақсатын таныстыру. | |
|2 мин | | |
| | | |
| |Сандар мен, смайліктер |Суммативті; сандар, |
| |арқылы топқа бөлінеді. |Формативті: (ынталандыру) |
|Сергіту сәті | |смайліктер, үшбұрыш, |
| | |төрбұрыш, жарайсың |
|Топтық тапсырма. |Би: «Көңілді күн» | |
| | |Билеп жаттығу жасайды |
| | | |
| |1-топ киіз үйдің суретін | |
| |салу |Екі топқа парақ таратылып |
| |2-топ киіз үйдің суретін |үйдің суретін салады. |
| |салу | |
| |Екі топқа парақшалар | |
| |үлестіріліп беріледі) |Екі топ бірін-бірі |
| | |бағалайды, да іледі. |
| | |1-топ не үшін ол бағаны |
| | |қойғанын айтады. |
| | |2-топ не үшін ол бағаны |
| | |қойғандарын түсіндіреді. |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | | |
| |Табыс критерийі: |Критерий бойынша бағалау | |
| |Шаңырағы болуы-2 ұпай |мен өз бағалағандарын | |
| |Уықтары болуы– 2 ұпай |салыстырады. | |
| |Түстердің үйлесімділігі | | |
| |4-5түстен кем емес,– 2 |Критерий бойынша ұпайлардың| |
| |ұпай |санын қосады. | |
| |Есігінің болуы – 2ұпай |10 ұпай – «5» | |
| |Көлемінің үлкен болуы– 2 |8ұпай – «4» | |
| |ұпай |6 ұпай – «3» | |
| | |4ұпай – «2» | |
|Презентация |АКТ арқылы |Бағалау екіге бөлінеді |
| | |сумативті (жиынтық) |
| | |бағалау, және формативті |
| | |(смайліктер арқылы) бағалау|
|Рефлексия |Күн, жарты күн, бұлттар, |Стикерлерін жапсырады. |

Әдістеме бірлестігінің отырысында бастауыш сынып мұғалімдермен коучинг
өткізілді. Коучингінің тақырыбы: «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау»
Коучингіні бастамас бұрын мұғалімдерден сауалнама алғанда олардың көпшілігі
бағалаудың түрлеріне мән бермейтіндіктерін көрсетті. Мұғалімдерге осы
модульді түсіну керектігін түсіндім. Коучингінің мақсаты: ««Оқыту үшін
бағалау және оқуды бағалау, критериалды бағалау түсініктерін қалыптастыру,
формативті бағалаудың оқыту үшін тиімділігін үйрету».
Күтілетін нәтиже: Коучинге қатысушылар формативті бағалауды күнделікті
пайдалану арқылы оқу үдерісін жақсарту, оқушылардың қызығушылығын
арттыруға, оқытуға жетелейді. Коучинг мұғалімдерге ұнады. Соңында кері
байланыс алынды.
  

Ұқсас жұмыстар
Мектептің жоспарына жазу
Оқыту үшін бағалау және оқудағы бағалау
Жай бөлшектерге есептер
Ұзақ мерзімді жоспар 6-7-8 сынып (i-ii тоқсан)
Топтастыру СТО
Сыни тұрғыдан ойлау
Топтық жұмыс және СТО сабақ барысында тиімді пайдалану
Квадрат түбірлер
Оқушыларға интернет туралы ағылшын тілінде айтуға үйрету
Ұзақ мерзімді жоспар
Пәндер