Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Тақырып Геометриялық денелерді жазықтықпен қию
|Сабақтың тақырыбы: |Геометриялық денелерді жазықтықпен қию. |
|Жалпы мақсат: |Табанына параллель жазықтықпен қиюды |
| |меңгерту, оқушыларға үш жазықтықта |
| |проекциялау арқылы бұйымдарды талдауға |
| |үйрету |
|Оқу нәтижелері: |Проекциялау арқылы бұйымдарды талдай |
| |алады, жазықтықпен қиюды үйренеді. |
| |Теориядан практикаға иекемделеді. Сызу |
| |арқылы |
| |сыни ойлауы артады. |
|Сілтеме: |«You tube» сайтынан алынған бейнересурс,|
| | |
| |9 сынып оқулығы. |
|Түйінді идеялар: |Сызу арқылы, ойлау, бейнелеу |
| |дүниетанымы кеңейеді. |
|Ресурс: |АКТ, флипчарт, әртүрлі маркер, стикер, |
| |А4 формат, қарындаш, сызғыш, циркуль, |
| |өшіргіш, бейнересурс. |
|Блум |Мұғалім іс-әрекеті |Оқушы іс-әрекеті |
|таксономиясы | | |
|Жас |Мұғалім оқушыларға |Оқушылар ұнатқан фигураны таңдау |
|ерекешелігіне |геометриялық фигура береді. |арқылы топқа бөлінеді. |
|сай оқыту |Бағалау парағын таратады. |І топ. |
| | |ІІ топ. |
| | |Топ ережесін құрады, топ міндет |
| | |атқарушыларды белгілейді. |
|Білу |«Серпінді сұрақ». |Оқушылар өздері білетін фигураларды|
| |1.Геометриялық денелер деген |интерактивті тақтадан көрсете |
| |не? |отырып мәлімет береді. |
| |2.Қандай түрлерін білесің? | |
| |3.Сызбасын көрсетіңіз. | |
|Түсіну |1. «You tube» сайтынан |Көру, тыңдау арқылы ойлау, түсіну |
| |алынған бейнересурс арқылы |дағдысы қалыптасады. |
| |жаңа сабақ мәліметі беріледі |Мәтінді өзара оқиды, түсінеді, |
| |2. «Диалогтық оқыту». |бір-бірінің білімін толықтырады, |
| |Топтарға мәтін беріледі, |көмектеседі. |
| |түсіну тапсырмаларын береді. | |
| |Қию сызығы-геометриялық | |
| |дененің бетінің қиюшы | |
| |жазықтықпен қиылысатын сызық,| |
| |ал қиылатын фигура –бұл | |
| |геометриялық дене мен оны | |
| |қиып өтетін жазықтыққа бірдей| |
| |тиесілі, жазық фигура. | |
| |Көпжақты проекциялаушы | |
| |жазықтықпен қию.Егер де | |
| |көпжақты жазықтықпен қиып | |
| |өтсе, онда көпжақтың | |
| |жазықтықпен қиылысу сызығы | |
| |тұйықталған жазық сынық | |
| |сызық, яғни көпбұрыш | |
| |болады.Бұл көпбұрыштың әрбір | |
| |төбесі-көлбеу қырын жазықтық | |
| |қиып өткен нүкте. | |
| |Проекциялаушы жазықтықпен | |
| |призманы қиып өткенде қиылысу| |
| |сызығының пішіні призманың | |
| |пішініне және қиюшы | |
| |жазықтықтың бағытына | |
| |байланысты болады. | |
| |Нәрсенің V жазықтықтағы | |
| |проекциясы –фронталь | |
| |проекция, H жазықтықтағы | |
| |проекциясы горизонталь | |
| |проекция деп аталады. Осы | |
| |жазықтықтардың қиылысу | |
| |сызықтарын проекциялар осі | |
| |деп аталатындығын біз | |
| |білеміз. | |
| |Мұғалім түйіндейді. [pic] | |
|Сергіту сәті |Мұғалім интерактивті тақтадан|Оқушылар аңғарымпаздығын, |
|«Ойын ойға |фигура суретін көрсетеді, |шапшаңдығын, білімдерін көрсетеді. |
|жетелейді». |сұрақ береді. | |
| |Берілген фигуралардың атын | |
| |жылдам табу. | |
| |[pic] | |
|Қолдану |«Т карта» Топтарға |Оқушылар бірлесе постер жасайды. |
| |тапсырманы постер қорғау |Сызбаны жан-жақты зерделеп, өзара |
| |арқылы береді. |пікірлерімен сынаса орындайды. |
| | | |
| | |2 топ өзара бағалайды. ФБ |
| |Мұғалім өзара топтардың |жүргізіледі. |
| |жұмысын бағалатады. |Постерге стикер, смайлик беру |
| | |арқылы. |
|Талдау |Конустың құрылымы |Оқушылар кескіннің проекциясын |
| |1.тапсырма |жасайды. |
| |Конусты жазықтықпен қиғандағы|[pic] |
| |алынған кескіннің проекциясын|Бірлескен топта талқылайды., |
| |тұрғызу. |мұғалімнен мәлімет алады. |
| | | |
| | |Сурет, сызба салады. |
| | |Оқушылар ортаға берілген тапсырманы|
| | |орындауда, мұғалім сауалына сыни |
| | |пікір білдіреді. |
| | | |
| |Жеке жұмыс: | |
| |2.тапсырма | |
| |1).Көпжақты оның табанына | |
| |көлбеу орналасқан жазықтықпен| |
| |қию нәтижесінде қандай | |
| |геометриялық фигура болады? | |
| |2).Жалпы жағдайдағы | |
| |жазықтықпен айналу бетін қиып| |
| |өтетін сызық қандай | |
| |геометриялық фигура болып | |
| |алынады? | |
| |3).Шарды әртүрлі жағдайдағы | |
| |жазықтықтармен қиып өткенде | |
| |қандай геометриялық фигуралар| |
| |шығады? | |
| |Геометриялық пішім. | |
| |Көрнекі кескін арқылы. | |
| |[pic] | |
| | | |
| | | |
| |[pic] | |
|Жинақтау |Тапсырма. Суретте конус, |Берілген суреттерден ойларын |
| |призма, пирамида түрінде |жинақтап, сұраққа жауап іздейді. |
| |шаңғы таяқшалары ұштары | |
| |берілген. Барлық фронталь | |
| |проекция бірдей, ал | |
| |горизонталь проекция қандай | |
| |болады? | |
| | | |
| |[pic] | |
|Бағалау |Дұрыс призманы фронталь |Оқушы өз білімін саралауда берілген|
| |проекциялаушы жазықтықпен |тапсырмадан жаңа проекция бұйымды |
| |қиып, алынған дененің |ажыратып, басқа бұйыммен өзара |
| |проекциясын тұрғыз. |байланыстырады. Өмірде қолдануға |
| |Сенің ойыңша фигураларды |үйренеді. |
| |проекциялаушы жазықтықпен | |
| |қиып, жаға фигурадан қандай | |
| |бұйым жасауға болады? | |
|Үйге тапсырма |Кескін салу.3.31- сурет 132 |Өз бетімен сызба кескін салуға |
| |бет |тапсырма алады. |
|Рефлекция |«Екі жұлдыз, бір тілек». |Кері байланыс жасайды. |
|Бағалау |Мұғалім баяндамашының пікірін|Формативті бағалауды қорытындылай |
| |тыңдайды, өзі бағалайды. |отырып, жинақтық балды есептейді. |
|Жалпы мақсат: |Табанына параллель жазықтықпен қиюды |
| |меңгерту, оқушыларға үш жазықтықта |
| |проекциялау арқылы бұйымдарды талдауға |
| |үйрету |
|Оқу нәтижелері: |Проекциялау арқылы бұйымдарды талдай |
| |алады, жазықтықпен қиюды үйренеді. |
| |Теориядан практикаға иекемделеді. Сызу |
| |арқылы |
| |сыни ойлауы артады. |
|Сілтеме: |«You tube» сайтынан алынған бейнересурс,|
| | |
| |9 сынып оқулығы. |
|Түйінді идеялар: |Сызу арқылы, ойлау, бейнелеу |
| |дүниетанымы кеңейеді. |
|Ресурс: |АКТ, флипчарт, әртүрлі маркер, стикер, |
| |А4 формат, қарындаш, сызғыш, циркуль, |
| |өшіргіш, бейнересурс. |
|Блум |Мұғалім іс-әрекеті |Оқушы іс-әрекеті |
|таксономиясы | | |
|Жас |Мұғалім оқушыларға |Оқушылар ұнатқан фигураны таңдау |
|ерекешелігіне |геометриялық фигура береді. |арқылы топқа бөлінеді. |
|сай оқыту |Бағалау парағын таратады. |І топ. |
| | |ІІ топ. |
| | |Топ ережесін құрады, топ міндет |
| | |атқарушыларды белгілейді. |
|Білу |«Серпінді сұрақ». |Оқушылар өздері білетін фигураларды|
| |1.Геометриялық денелер деген |интерактивті тақтадан көрсете |
| |не? |отырып мәлімет береді. |
| |2.Қандай түрлерін білесің? | |
| |3.Сызбасын көрсетіңіз. | |
|Түсіну |1. «You tube» сайтынан |Көру, тыңдау арқылы ойлау, түсіну |
| |алынған бейнересурс арқылы |дағдысы қалыптасады. |
| |жаңа сабақ мәліметі беріледі |Мәтінді өзара оқиды, түсінеді, |
| |2. «Диалогтық оқыту». |бір-бірінің білімін толықтырады, |
| |Топтарға мәтін беріледі, |көмектеседі. |
| |түсіну тапсырмаларын береді. | |
| |Қию сызығы-геометриялық | |
| |дененің бетінің қиюшы | |
| |жазықтықпен қиылысатын сызық,| |
| |ал қиылатын фигура –бұл | |
| |геометриялық дене мен оны | |
| |қиып өтетін жазықтыққа бірдей| |
| |тиесілі, жазық фигура. | |
| |Көпжақты проекциялаушы | |
| |жазықтықпен қию.Егер де | |
| |көпжақты жазықтықпен қиып | |
| |өтсе, онда көпжақтың | |
| |жазықтықпен қиылысу сызығы | |
| |тұйықталған жазық сынық | |
| |сызық, яғни көпбұрыш | |
| |болады.Бұл көпбұрыштың әрбір | |
| |төбесі-көлбеу қырын жазықтық | |
| |қиып өткен нүкте. | |
| |Проекциялаушы жазықтықпен | |
| |призманы қиып өткенде қиылысу| |
| |сызығының пішіні призманың | |
| |пішініне және қиюшы | |
| |жазықтықтың бағытына | |
| |байланысты болады. | |
| |Нәрсенің V жазықтықтағы | |
| |проекциясы –фронталь | |
| |проекция, H жазықтықтағы | |
| |проекциясы горизонталь | |
| |проекция деп аталады. Осы | |
| |жазықтықтардың қиылысу | |
| |сызықтарын проекциялар осі | |
| |деп аталатындығын біз | |
| |білеміз. | |
| |Мұғалім түйіндейді. [pic] | |
|Сергіту сәті |Мұғалім интерактивті тақтадан|Оқушылар аңғарымпаздығын, |
|«Ойын ойға |фигура суретін көрсетеді, |шапшаңдығын, білімдерін көрсетеді. |
|жетелейді». |сұрақ береді. | |
| |Берілген фигуралардың атын | |
| |жылдам табу. | |
| |[pic] | |
|Қолдану |«Т карта» Топтарға |Оқушылар бірлесе постер жасайды. |
| |тапсырманы постер қорғау |Сызбаны жан-жақты зерделеп, өзара |
| |арқылы береді. |пікірлерімен сынаса орындайды. |
| | | |
| | |2 топ өзара бағалайды. ФБ |
| |Мұғалім өзара топтардың |жүргізіледі. |
| |жұмысын бағалатады. |Постерге стикер, смайлик беру |
| | |арқылы. |
|Талдау |Конустың құрылымы |Оқушылар кескіннің проекциясын |
| |1.тапсырма |жасайды. |
| |Конусты жазықтықпен қиғандағы|[pic] |
| |алынған кескіннің проекциясын|Бірлескен топта талқылайды., |
| |тұрғызу. |мұғалімнен мәлімет алады. |
| | | |
| | |Сурет, сызба салады. |
| | |Оқушылар ортаға берілген тапсырманы|
| | |орындауда, мұғалім сауалына сыни |
| | |пікір білдіреді. |
| | | |
| |Жеке жұмыс: | |
| |2.тапсырма | |
| |1).Көпжақты оның табанына | |
| |көлбеу орналасқан жазықтықпен| |
| |қию нәтижесінде қандай | |
| |геометриялық фигура болады? | |
| |2).Жалпы жағдайдағы | |
| |жазықтықпен айналу бетін қиып| |
| |өтетін сызық қандай | |
| |геометриялық фигура болып | |
| |алынады? | |
| |3).Шарды әртүрлі жағдайдағы | |
| |жазықтықтармен қиып өткенде | |
| |қандай геометриялық фигуралар| |
| |шығады? | |
| |Геометриялық пішім. | |
| |Көрнекі кескін арқылы. | |
| |[pic] | |
| | | |
| | | |
| |[pic] | |
|Жинақтау |Тапсырма. Суретте конус, |Берілген суреттерден ойларын |
| |призма, пирамида түрінде |жинақтап, сұраққа жауап іздейді. |
| |шаңғы таяқшалары ұштары | |
| |берілген. Барлық фронталь | |
| |проекция бірдей, ал | |
| |горизонталь проекция қандай | |
| |болады? | |
| | | |
| |[pic] | |
|Бағалау |Дұрыс призманы фронталь |Оқушы өз білімін саралауда берілген|
| |проекциялаушы жазықтықпен |тапсырмадан жаңа проекция бұйымды |
| |қиып, алынған дененің |ажыратып, басқа бұйыммен өзара |
| |проекциясын тұрғыз. |байланыстырады. Өмірде қолдануға |
| |Сенің ойыңша фигураларды |үйренеді. |
| |проекциялаушы жазықтықпен | |
| |қиып, жаға фигурадан қандай | |
| |бұйым жасауға болады? | |
|Үйге тапсырма |Кескін салу.3.31- сурет 132 |Өз бетімен сызба кескін салуға |
| |бет |тапсырма алады. |
|Рефлекция |«Екі жұлдыз, бір тілек». |Кері байланыс жасайды. |
|Бағалау |Мұғалім баяндамашының пікірін|Формативті бағалауды қорытындылай |
| |тыңдайды, өзі бағалайды. |отырып, жинақтық балды есептейді. |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz