Сабақ жоспары :: Математика

Файл қосу

Тақырып Геометриялық денелерді жазықтықпен қию

|Сабақтың тақырыбы: |Геометриялық денелерді жазықтықпен қию. |
|Жалпы мақсат: |Табанына параллель жазықтықпен қиюды |
| |меңгерту, оқушыларға үш жазықтықта |
| |проекциялау арқылы бұйымдарды талдауға |
| |үйрету |
|Оқу нәтижелері: |Проекциялау арқылы бұйымдарды талдай |
| |алады, жазықтықпен қиюды үйренеді. |
| |Теориядан практикаға иекемделеді. Сызу |
| |арқылы |
| |сыни ойлауы артады. |
|Сілтеме: |«You tube» сайтынан алынған бейнересурс,|
| | |
| |9 сынып оқулығы. |
|Түйінді идеялар: |Сызу арқылы, ойлау, бейнелеу |
| |дүниетанымы кеңейеді. |
|Ресурс: |АКТ, флипчарт, әртүрлі маркер, стикер, |
| |А4 формат, қарындаш, сызғыш, циркуль, |
| |өшіргіш, бейнересурс. |

|Блум |Мұғалім іс-әрекеті |Оқушы іс-әрекеті |
|таксономиясы | | |
|Жас |Мұғалім оқушыларға |Оқушылар ұнатқан фигураны таңдау |
|ерекешелігіне |геометриялық фигура береді. |арқылы топқа бөлінеді. |
|сай оқыту |Бағалау парағын таратады. |І топ. |
| | |ІІ топ. |
| | |Топ ережесін құрады, топ міндет |
| | |атқарушыларды белгілейді. |
|Білу |«Серпінді сұрақ». |Оқушылар өздері білетін фигураларды|
| |1.Геометриялық денелер деген |интерактивті тақтадан көрсете |
| |не? |отырып мәлімет береді. |
| |2.Қандай түрлерін білесің? | |
| |3.Сызбасын көрсетіңіз. | |
|Түсіну |1. «You tube» сайтынан |Көру, тыңдау арқылы ойлау, түсіну |
| |алынған бейнересурс арқылы |дағдысы қалыптасады. |
| |жаңа сабақ мәліметі беріледі |Мәтінді өзара оқиды, түсінеді, |
| |2. «Диалогтық оқыту». |бір-бірінің білімін толықтырады, |
| |Топтарға мәтін беріледі, |көмектеседі. |
| |түсіну тапсырмаларын береді. | |
| |Қию сызығы-геометриялық | |
| |дененің бетінің қиюшы | |
| |жазықтықпен қиылысатын сызық,| |
| |ал қиылатын фигура –бұл | |
| |геометриялық дене мен оны | |
| |қиып өтетін жазықтыққа бірдей| |
| |тиесілі, жазық фигура. | |
| |Көпжақты проекциялаушы | |
| |жазықтықпен қию.Егер де | |
| |көпжақты жазықтықпен қиып | |
| |өтсе, онда көпжақтың | |
| |жазықтықпен қиылысу сызығы | |
| |тұйықталған жазық сынық | |
| |сызық, яғни көпбұрыш | |
| |болады.Бұл көпбұрыштың әрбір | |
| |төбесі-көлбеу қырын жазықтық | |
| |қиып өткен нүкте. | |
| |Проекциялаушы жазықтықпен | |
| |призманы қиып өткенде қиылысу| |
| |сызығының пішіні призманың | |
| |пішініне және қиюшы | |
| |жазықтықтың бағытына | |
| |байланысты болады. | |
| |Нәрсенің V жазықтықтағы | |
| |проекциясы –фронталь | |
| |проекция, H жазықтықтағы | |
| |проекциясы горизонталь | |
| |проекция деп аталады. Осы | |
| |жазықтықтардың қиылысу | |
| |сызықтарын проекциялар осі | |
| |деп аталатындығын біз | |
| |білеміз. | |
| |Мұғалім түйіндейді. [pic] | |
|Сергіту сәті |Мұғалім интерактивті тақтадан|Оқушылар аңғарымпаздығын, |
|«Ойын ойға |фигура суретін көрсетеді, |шапшаңдығын, білімдерін көрсетеді. |
|жетелейді». |сұрақ береді. | |
| |Берілген фигуралардың атын | |
| |жылдам табу. | |
| |[pic] | |
|Қолдану |«Т карта» Топтарға |Оқушылар бірлесе постер жасайды. |
| |тапсырманы постер қорғау |Сызбаны жан-жақты зерделеп, өзара |
| |арқылы береді. |пікірлерімен сынаса орындайды. |
| | | |
| | |2 топ өзара бағалайды. ФБ |
| |Мұғалім өзара топтардың |жүргізіледі. |
| |жұмысын бағалатады. |Постерге стикер, смайлик беру |
| | |арқылы. |
|Талдау |Конустың құрылымы |Оқушылар кескіннің проекциясын |
| |1.тапсырма |жасайды. |
| |Конусты жазықтықпен қиғандағы|[pic] |
| |алынған кескіннің проекциясын|Бірлескен топта талқылайды., |
| |тұрғызу. |мұғалімнен мәлімет алады. |
| | | |
| | |Сурет, сызба салады. |
| | |Оқушылар ортаға берілген тапсырманы|
| | |орындауда, мұғалім сауалына сыни |
| | |пікір білдіреді. |
| | | |
| |Жеке жұмыс: | |
| |2.тапсырма | |
| |1).Көпжақты оның табанына | |
| |көлбеу орналасқан жазықтықпен| |
| |қию нәтижесінде қандай | |
| |геометриялық фигура болады? | |
| |2).Жалпы жағдайдағы | |
| |жазықтықпен айналу бетін қиып| |
| |өтетін сызық қандай | |
| |геометриялық фигура болып | |
| |алынады? | |
| |3).Шарды әртүрлі жағдайдағы | |
| |жазықтықтармен қиып өткенде | |
| |қандай геометриялық фигуралар| |
| |шығады? | |
| |Геометриялық пішім. | |
| |Көрнекі кескін арқылы. | |
| |[pic] | |
| | | |
| | | |
| |[pic] | |
|Жинақтау |Тапсырма. Суретте конус, |Берілген суреттерден ойларын |
| |призма, пирамида түрінде |жинақтап, сұраққа жауап іздейді. |
| |шаңғы таяқшалары ұштары | |
| |берілген. Барлық фронталь | |
| |проекция бірдей, ал | |
| |горизонталь проекция қандай | |
| |болады? | |
| | | |
| |[pic] | |
|Бағалау |Дұрыс призманы фронталь |Оқушы өз білімін саралауда берілген|
| |проекциялаушы жазықтықпен |тапсырмадан жаңа проекция бұйымды |
| |қиып, алынған дененің |ажыратып, басқа бұйыммен өзара |
| |проекциясын тұрғыз. |байланыстырады. Өмірде қолдануға |
| |Сенің ойыңша фигураларды |үйренеді. |
| |проекциялаушы жазықтықпен | |
| |қиып, жаға фигурадан қандай | |
| |бұйым жасауға болады? | |
|Үйге тапсырма |Кескін салу.3.31- сурет 132 |Өз бетімен сызба кескін салуға |
| |бет |тапсырма алады. |
|Рефлекция |«Екі жұлдыз, бір тілек». |Кері байланыс жасайды. |
|Бағалау |Мұғалім баяндамашының пікірін|Формативті бағалауды қорытындылай |
| |тыңдайды, өзі бағалайды. |отырып, жинақтық балды есептейді. |

Ұқсас жұмыстар
Геометриялық денелерді жазықтықпен қию
Геометриялық денелерді жазықтықпен қию жайлы ақпарат
Қыртысы күрделі драпировка
11 сынып геометриядан ұмж, қмж
Пирамида көлемінің формуласы
Геометриялық денелерді графикалық редакторда кескіндеу
Бөлшектерді конструкциялау
Айналу денесі
Жеті жұмбақ
Кері тригонометриялық функциялар
Пәндер