Файл қосу

Теңдеуді қайталау

Пән: Математика
2 «Б» сынып. 09.12.15ж
Математика. Ашық сабақ.
Тақырыбы: Теңдеуді қайталау.
Мақсаты:
• Білімділік: Оқушылардың өткен сабақтардан алған білімдерін пысықтап,
қайталауға арналған есептер шығару. Оқушылардың білім деңгейін
тексеру, алған білімдерін тиянақтау.

• Дамытушылық: Ойын арқылы оқушылардың логикалық ойлау, есептеу
қабілеттерін, танымдық қызығушылығын арттырып, ой өрісін кеңейту
• Тәрбиелік: Оқушыларды тапқырлыққа, шапшаңдыққа , жылдам ойлауға,
ойын қорыта білуге тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, үлестірме, оқулық. Сабақтың
түрі: Аралас, ойын сабақ.
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, ойын.
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушыларды түгендеу.
Назарын сабаққа аудару.
2. Жаңа сабақ.
ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҒЫН ОЯТУ.
«Жыл мезгілдері» видео ролик тамашалау.
- Балалар, біз табиғаттың не екенін білеміз, солай ма?
- Ал жан-жануарлардың да табиғаттың не екенін білгісі келеді екен.
Балық бақадан сұрапты:
- Табиғат деген не?
Бақаның жауабын тыңдау үшін тапсырма орындауымыз керек.
Ойын: «Аққалаға қалпақ кигіз». Тапсырмаларды орындау.
Үй тапсырмасын бекіту:
[pic]
Бақаның жауабы:
- Табиғат деген телегей теңіз су.
- Қалай ойлайсыңдар балалар, бақа неге суды айтты?
- Оқушылардың жауабы.
Қонжық аюдан сұрапты:
• Табиғат деген не?
Аюдың жауабын тыңдау үшін тапсырманы орындауымыз керек
• Оқулықпен жұмыс. №1 тапсырма. / ауызша/
Аюдың жауабы:
- Мен талай жерде болдым, табиғат деген орман.
- Балалар, қалай ойлайсыңдар аю неге орман деді?
- Балалардың жауабы.
Бота сұрапты түйеден:
- Табиғат деген не?
- Түйенің жауабын тыңдау үшін тапсырманы орындайық.
Өрнекті жаз және мәндерін тап:
8-ге 40 пен 20 сандарының айырмасын қосу;
а-ға 30 бен 10 сандарының айырмасын қосу, мұндағы а = 9.
60 пен 50 сандарының айырмасына а-ны қосу, мұндағы а = 7.
45 пен 10 сандарының айырмасынан 4-ті азайту;
• Түйенің жауабы:
Табиғат деген көп құм, тікенек шөп.
- Балалар, неге түйе олай жауап берді?
- Балалардың жауабы.
Көгершін қарлығаштан сұрапты:
- Табиғат деген не?
Қарлығаштың жауабын тыңдау үшін тапсырманы орындауымыз керек.
• Теңдеуді шеш:
Х + 30 = 70 50 - х = 1 Х - 20 = 60

Шаршының периметрін табу:
Бір қабырғасы 5см болатын шаршының периметрін тап?
• Қарлығаштың жауабы:
Табиғат деген ашық аспан, дәнді дақылдар, таза ауа.
- Қалай ойлайсыңдар қарлығаш неге олай деді?
- Балалардың жауабы.
Кішкентай жәндіктер еліктен сұрапты:
- Табиғат деген не?
Еліктің жауабын есту үшін тапсырманы орындауымыз керек:
Шығар:
Сызғыш 55 теңге, ал жай қарындаш одан 30 теңге арзан тұрады. Жай
қарындаш неше теңге тұрады?
Екі амалмен шығатындай етіп есептің сұрағын өзгерт. Оны шығар.
• Сәйкестендіру:
|Мысал | | | | |
| |20 |14 |16 |13 |
|6 + 7 | | | | |
|10 + 10 | | | | |
|8 + 8 | | | | |
|10 + 4 | | | | |

• Жұппен жұмыс.
| |Теңдеу |Өрнек |Әріпті |Теңсіздік |Теңдік |Есеп |
| | | |өрнек | | | |
|4+3 9 -| | | | | | |
|1 | | | | | | |
|5+5 = | | | | | | |
|20-10 | | | | | | |
|Болды – 10 | | | | | | |
|Сатылды – 3| | | | | | |
| | | | | | | |
|Қалды - ? | | | | | | |
|Ш: 10 – 3 | | | | | | |
|Ж: 7 | | | | | | |
|10 - 5 | | | | | | |
|а + 4 | | | | | | |
|Х + 20 =| | | | | | |
|50 | | | | | | |

- Балалар, өте жақсы тапсырмаларды орындадық.
Енді еліктің жауабын тыңдайық:
- Жер- Жер - деп жар салды Елік.
Балалар, елік неге олай айтты?
«Әрине, балалар барлығымыздың асыраушымыз, анамыз – жер – Ана, табиғат –
Ана»
- Неліктен табиғатты анаға теңейміз?
Қорытынды.
Логикалық есептер:
Алматта үш асық
Саматта екі асық
Қанатта бір асық
Ал менде төрт асық
Барлығы неше асық? /10/
Дүкеннен үш сабын алдым,
Оның және қабын алдым.
Екі ысқышты тағы алдым.
Есептеші сонда бәрі,
Қанша болды қолда бәрі? /8/

Бағалау. Мен бүгінгі сабағымды табиғаттың берген сыйларымен бағалағым
келіп отыр. Оқушылар бірін бірі бағалайды.
[pic]
Үйге тапсырма. №6 , 109 бет.



Ұқсас жұмыстар
Квадрат теңдеу тарауын қайталау
Квадрат теңдеу. Квадрат теңдеулер тарауын қайталау
Квадрат теңдеуінің мәні түбірлері
Квадрат теңдеу тақырыбына есептер шығру
Квадрат теңдеуге келтіретін теңдеулерді шешу
Логарифмдік теңдеулер және оларды шешу тәсілдері
Алгебра және анализ бастамалары. Көрсеткіштік теңдеулер
Бөлшек-рационал теңдеулер
Квадраттық теңдеулерді түбірлерінің формуласын пайдаланып шешу
Симметриялы теңдеуді шеш
Пәндер