Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Теңдеуді қайталау
2 «Б» сынып. 09.12.15ж
Математика. Ашық сабақ.
Тақырыбы: Теңдеуді қайталау.
Мақсаты:
• Білімділік: Оқушылардың өткен сабақтардан алған білімдерін пысықтап,
қайталауға арналған есептер шығару. Оқушылардың білім деңгейін
тексеру, алған білімдерін тиянақтау.
• Дамытушылық: Ойын арқылы оқушылардың логикалық ойлау, есептеу
қабілеттерін, танымдық қызығушылығын арттырып, ой өрісін кеңейту
• Тәрбиелік: Оқушыларды тапқырлыққа, шапшаңдыққа , жылдам ойлауға,
ойын қорыта білуге тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, үлестірме, оқулық. Сабақтың
түрі: Аралас, ойын сабақ.
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, ойын.
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушыларды түгендеу.
Назарын сабаққа аудару.
2. Жаңа сабақ.
ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҒЫН ОЯТУ.
«Жыл мезгілдері» видео ролик тамашалау.
- Балалар, біз табиғаттың не екенін білеміз, солай ма?
- Ал жан-жануарлардың да табиғаттың не екенін білгісі келеді екен.
Балық бақадан сұрапты:
- Табиғат деген не?
Бақаның жауабын тыңдау үшін тапсырма орындауымыз керек.
Ойын: «Аққалаға қалпақ кигіз». Тапсырмаларды орындау.
Үй тапсырмасын бекіту:
[pic]
Бақаның жауабы:
- Табиғат деген телегей теңіз су.
- Қалай ойлайсыңдар балалар, бақа неге суды айтты?
- Оқушылардың жауабы.
Қонжық аюдан сұрапты:
• Табиғат деген не?
Аюдың жауабын тыңдау үшін тапсырманы орындауымыз керек
• Оқулықпен жұмыс. №1 тапсырма. / ауызша/
Аюдың жауабы:
- Мен талай жерде болдым, табиғат деген орман.
- Балалар, қалай ойлайсыңдар аю неге орман деді?
- Балалардың жауабы.
Бота сұрапты түйеден:
- Табиғат деген не?
- Түйенің жауабын тыңдау үшін тапсырманы орындайық.
Өрнекті жаз және мәндерін тап:
8-ге 40 пен 20 сандарының айырмасын қосу;
а-ға 30 бен 10 сандарының айырмасын қосу, мұндағы а = 9.
60 пен 50 сандарының айырмасына а-ны қосу, мұндағы а = 7.
45 пен 10 сандарының айырмасынан 4-ті азайту;
• Түйенің жауабы:
Табиғат деген көп құм, тікенек шөп.
- Балалар, неге түйе олай жауап берді?
- Балалардың жауабы.
Көгершін қарлығаштан сұрапты:
- Табиғат деген не?
Қарлығаштың жауабын тыңдау үшін тапсырманы орындауымыз керек.
• Теңдеуді шеш:
Х + 30 = 70 50 - х = 1 Х - 20 = 60
Шаршының периметрін табу:
Бір қабырғасы 5см болатын шаршының периметрін тап?
• Қарлығаштың жауабы:
Табиғат деген ашық аспан, дәнді дақылдар, таза ауа.
- Қалай ойлайсыңдар қарлығаш неге олай деді?
- Балалардың жауабы.
Кішкентай жәндіктер еліктен сұрапты:
- Табиғат деген не?
Еліктің жауабын есту үшін тапсырманы орындауымыз керек:
Шығар:
Сызғыш 55 теңге, ал жай қарындаш одан 30 теңге арзан тұрады. Жай
қарындаш неше теңге тұрады?
Екі амалмен шығатындай етіп есептің сұрағын өзгерт. Оны шығар.
• Сәйкестендіру:
|Мысал | | | | |
| |20 |14 |16 |13 |
|6 + 7 | | | | |
|10 + 10 | | | | |
|8 + 8 | | | | |
|10 + 4 | | | | |
• Жұппен жұмыс.
| |Теңдеу |Өрнек |Әріпті |Теңсіздік |Теңдік |Есеп |
| | | |өрнек | | | |
|4+3 9 -| | | | | | |
|1 | | | | | | |
|5+5 = | | | | | | |
|20-10 | | | | | | |
|Болды – 10 | | | | | | |
|Сатылды – 3| | | | | | |
| | | | | | | |
|Қалды - ? | | | | | | |
|Ш: 10 – 3 | | | | | | |
|Ж: 7 | | | | | | |
|10 - 5 | | | | | | |
|а + 4 | | | | | | |
|Х + 20 =| | | | | | |
|50 | | | | | | |
- Балалар, өте жақсы тапсырмаларды орындадық.
Енді еліктің жауабын тыңдайық:
- Жер- Жер - деп жар салды Елік.
Балалар, елік неге олай айтты?
«Әрине, балалар барлығымыздың асыраушымыз, анамыз – жер – Ана, табиғат –
Ана»
- Неліктен табиғатты анаға теңейміз?
Қорытынды.
Логикалық есептер:
Алматта үш асық
Саматта екі асық
Қанатта бір асық
Ал менде төрт асық
Барлығы неше асық? /10/
Дүкеннен үш сабын алдым,
Оның және қабын алдым.
Екі ысқышты тағы алдым.
Есептеші сонда бәрі,
Қанша болды қолда бәрі? /8/
Бағалау. Мен бүгінгі сабағымды табиғаттың берген сыйларымен бағалағым
келіп отыр. Оқушылар бірін бірі бағалайды.
[pic]
Үйге тапсырма. №6 , 109 бет.
Математика. Ашық сабақ.
Тақырыбы: Теңдеуді қайталау.
Мақсаты:
• Білімділік: Оқушылардың өткен сабақтардан алған білімдерін пысықтап,
қайталауға арналған есептер шығару. Оқушылардың білім деңгейін
тексеру, алған білімдерін тиянақтау.
• Дамытушылық: Ойын арқылы оқушылардың логикалық ойлау, есептеу
қабілеттерін, танымдық қызығушылығын арттырып, ой өрісін кеңейту
• Тәрбиелік: Оқушыларды тапқырлыққа, шапшаңдыққа , жылдам ойлауға,
ойын қорыта білуге тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, үлестірме, оқулық. Сабақтың
түрі: Аралас, ойын сабақ.
Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап, ойын.
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушыларды түгендеу.
Назарын сабаққа аудару.
2. Жаңа сабақ.
ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҒЫН ОЯТУ.
«Жыл мезгілдері» видео ролик тамашалау.
- Балалар, біз табиғаттың не екенін білеміз, солай ма?
- Ал жан-жануарлардың да табиғаттың не екенін білгісі келеді екен.
Балық бақадан сұрапты:
- Табиғат деген не?
Бақаның жауабын тыңдау үшін тапсырма орындауымыз керек.
Ойын: «Аққалаға қалпақ кигіз». Тапсырмаларды орындау.
Үй тапсырмасын бекіту:
[pic]
Бақаның жауабы:
- Табиғат деген телегей теңіз су.
- Қалай ойлайсыңдар балалар, бақа неге суды айтты?
- Оқушылардың жауабы.
Қонжық аюдан сұрапты:
• Табиғат деген не?
Аюдың жауабын тыңдау үшін тапсырманы орындауымыз керек
• Оқулықпен жұмыс. №1 тапсырма. / ауызша/
Аюдың жауабы:
- Мен талай жерде болдым, табиғат деген орман.
- Балалар, қалай ойлайсыңдар аю неге орман деді?
- Балалардың жауабы.
Бота сұрапты түйеден:
- Табиғат деген не?
- Түйенің жауабын тыңдау үшін тапсырманы орындайық.
Өрнекті жаз және мәндерін тап:
8-ге 40 пен 20 сандарының айырмасын қосу;
а-ға 30 бен 10 сандарының айырмасын қосу, мұндағы а = 9.
60 пен 50 сандарының айырмасына а-ны қосу, мұндағы а = 7.
45 пен 10 сандарының айырмасынан 4-ті азайту;
• Түйенің жауабы:
Табиғат деген көп құм, тікенек шөп.
- Балалар, неге түйе олай жауап берді?
- Балалардың жауабы.
Көгершін қарлығаштан сұрапты:
- Табиғат деген не?
Қарлығаштың жауабын тыңдау үшін тапсырманы орындауымыз керек.
• Теңдеуді шеш:
Х + 30 = 70 50 - х = 1 Х - 20 = 60
Шаршының периметрін табу:
Бір қабырғасы 5см болатын шаршының периметрін тап?
• Қарлығаштың жауабы:
Табиғат деген ашық аспан, дәнді дақылдар, таза ауа.
- Қалай ойлайсыңдар қарлығаш неге олай деді?
- Балалардың жауабы.
Кішкентай жәндіктер еліктен сұрапты:
- Табиғат деген не?
Еліктің жауабын есту үшін тапсырманы орындауымыз керек:
Шығар:
Сызғыш 55 теңге, ал жай қарындаш одан 30 теңге арзан тұрады. Жай
қарындаш неше теңге тұрады?
Екі амалмен шығатындай етіп есептің сұрағын өзгерт. Оны шығар.
• Сәйкестендіру:
|Мысал | | | | |
| |20 |14 |16 |13 |
|6 + 7 | | | | |
|10 + 10 | | | | |
|8 + 8 | | | | |
|10 + 4 | | | | |
• Жұппен жұмыс.
| |Теңдеу |Өрнек |Әріпті |Теңсіздік |Теңдік |Есеп |
| | | |өрнек | | | |
|4+3 9 -| | | | | | |
|1 | | | | | | |
|5+5 = | | | | | | |
|20-10 | | | | | | |
|Болды – 10 | | | | | | |
|Сатылды – 3| | | | | | |
| | | | | | | |
|Қалды - ? | | | | | | |
|Ш: 10 – 3 | | | | | | |
|Ж: 7 | | | | | | |
|10 - 5 | | | | | | |
|а + 4 | | | | | | |
|Х + 20 =| | | | | | |
|50 | | | | | | |
- Балалар, өте жақсы тапсырмаларды орындадық.
Енді еліктің жауабын тыңдайық:
- Жер- Жер - деп жар салды Елік.
Балалар, елік неге олай айтты?
«Әрине, балалар барлығымыздың асыраушымыз, анамыз – жер – Ана, табиғат –
Ана»
- Неліктен табиғатты анаға теңейміз?
Қорытынды.
Логикалық есептер:
Алматта үш асық
Саматта екі асық
Қанатта бір асық
Ал менде төрт асық
Барлығы неше асық? /10/
Дүкеннен үш сабын алдым,
Оның және қабын алдым.
Екі ысқышты тағы алдым.
Есептеші сонда бәрі,
Қанша болды қолда бәрі? /8/
Бағалау. Мен бүгінгі сабағымды табиғаттың берген сыйларымен бағалағым
келіп отыр. Оқушылар бірін бірі бағалайды.
[pic]
Үйге тапсырма. №6 , 109 бет.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz