Геометриялық денелердің проекциялары

Сабақтың тақырыбы:
Геометриялық денелердің проекциялары.
Сабақтың тақырыбы:: Жалпы мақсат:
Геометриялық денелердің проекциялары.: Геометриялық денелер тобын кескіндеп, олардың проекцияларын түсруге, логикалық ойлауға қалыптастыру.
Сабақтың тақырыбы:: Оқу нәтижелері:
Геометриялық денелердің проекциялары.:

Проекциялау арқылы бұйымдарды талдай алады, жазықтықпен қиюды үйренеді. Теориядан практикаға иекемделеді. Сызу арқылы

сыни ойлауы артады.

Сабақтың тақырыбы:: Сілтеме:
Геометриялық денелердің проекциялары.:

«You tube» сайтынан алынған бейнересурс,

9 сынып оқулығы.

Сабақтың тақырыбы:: Түйінді идеялар:
Геометриялық денелердің проекциялары.: Сызу арқылы, ойлау, бейнелеу дүниетанымы кеңейеді.
Сабақтың тақырыбы:: Ресурс:
Геометриялық денелердің проекциялары.: АКТ, флипчарт, әртүрлі маркер, стикер, А4 формат, қарындаш, сызғыш, циркуль, өшіргіш, бейнересурс.
Блум таксономиясы
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушы іс-әрекеті
Блум таксономиясы: Жас ерекешелігіне сай оқыту
Мұғалім іс-әрекеті:

Мұғалім оқушыларға геометриялық фигура береді.

Бағалау парағын таратады.

Оқушы іс-әрекеті:

Оқушылар ұнатқан фигураны таңдау арқылы топқа бөлінеді.

І топ.

ІІ топ.

Топ ережесін құрады, топ міндет атқарушыларды белгілейді.

Блум таксономиясы: Білу
Мұғалім іс-әрекеті:

«Серпінді сұрақ».

1. Геометриялық денелер деген не?

2. Проекциялаудың қандай түрлерін білесің?

3. Сызбасын көрсетіңіз.

Оқушы іс-әрекеті: Оқушылар өздері білетін фигураларды интерактивті тақтадан көрсете отырып мәлімет береді.
Блум таксономиясы: Түсіну
Мұғалім іс-әрекеті:

1. «You tube» сайтынан алынған бейнересурс арқылы

жаңа сабақ мәліметі беріледі

2. «Диалогтық оқыту».

Топтарға мәтін беріледі, түсіну тапсырмаларын береді.

Текшені проекциялау - текшенің жазықтықтағы проекциясын салу үшін оның төбелері арқылы V, H, W жазықтықтарына перпендикуляр проекциялаушы сәулелер жүргізу керек. Барлық үш жазықтықта текшенің проекциясы шаршы түрінде бейнеленеді. Текшенің өлшемдерін түсіру үшін шаршының шартты белгісін -

пайдаланады, ол кескінделген нәрсенің табанында шаршы болатындығын көрсетеді. Тікбұрышты параллепипедті проекциялау. Тіктөртбұрышты параллепипед текше сияқты проекцияланады. Параллепипедтің проекциялары үш тік төртбұрыш болады. Параллепипедтің сызбасында оның үш өлшемі: ұзындығы, енін және биіктігін көрсетеді.

Шарды проекциялау . Шардың барлық проекциялары - диаметрлері шардың диаметріне тең болатын үш дөңгелек. Әрбір проекцияға қиылысатын екі осьтік сызық жүргізілген. Шардың өлшемінің алдына диаметрдің шартты белгісі - қояды. Бұл шарды бір проекцияда кескіндеуге мүмкіндік береді. Егер сызба бойынша сфераны басқа бір беттерден ажырату қиын болса, «сфера» сөзін жазады. Мысалы, «сфера 45»

Цлиндр мен конусты проекциялау. Цилиндр мен конустың табандарында жататын дөңгелектер проекцияның горизонталь жазықтығына паралель орналасқандықтан, олардың осы жазықтыққа проекциясы да дөңгелек болады. Цилиндрдің фронталь және профиль проекциялары - тіктөртбұрыштар, ал конустікі - тең бүйірлі үшбұрыштар.

Конустың проекцияларының цилиндрдікінен мынадай айырмашылығы бар:тік төртбұрыштардың орнына тең бүйірлі үшбұрыштар болады. Цилиндр мен конустың өлшемдері олардың биіктігі мен табанының диаметрі арқылы анықталады.

Оқушы іс-әрекеті:

Көру, тыңдау арқылы ойлау, түсіну дағдысы қалыптасады.

Мәтінді өзара оқиды, түсінеді, бір-бірінің білімін толықтырады, көмектеседі.

Проекциялаудың түрлерімен және сызба-нұсқаларымен танысады.

Блум таксономиясы:

Сергіту сәті

«Ойын ойға жетелейді».

Мұғалім іс-әрекеті:

Мұғалім интерактивті тақтадан қызықты есептер береді.

Берілген есептердің шешімін жылдам табу.

1. Үстел үстінде сызбада кескінделген дойбы тастары жатыр. Сызба бойынша үстелде неше дойбы тастары жатқандығын анықтаңдар.

2. Үстел үстіне төрт дойбы тасы бірінің үстіне бірі қойылды. Сызбада олардың фронталь, горизонталь және профиль проекциялары көрсетілген. Егер қара тастар мен ақ тастардың саны тең болса, үстел үстінде неше дойбы тасы бар?

Оқушы іс-әрекеті: Оқушылар аңғарымпаздығын, шапшаңдығын, білімдерін көрсетеді.
Блум таксономиясы: Қолдану
Мұғалім іс-әрекеті:

«Т карта» Топтарға тапсырманы постер қорғау арқылы береді.

Мұғалім өзара топтардың жұмысын бағалатады.

Оқушы іс-әрекеті:

Оқушылар бірлесе постер жасайды. Сызбалардың проекцияларын жан-жақты зерделеп, өзара пікірлерімен сынаса орындайды.

2 топ өзара бағалайды. ФБ жүргізіледі.

Постерге стикер, смайлик беру арқылы.

Блум таксономиясы: Талдау
Мұғалім іс-әрекеті:

Геометриялық денелер тобының сызбасын жетіспейтін проекциялармен толықытырып сызыңдар

1 тапсырма : Цилиндрдің өлшемдері бойынша

2 тапсырма :конустың өлшемдері бойынша;

3 тапсырма : пирамиданың өлшемдері бойынша.

Геометриялық пішім.

Көрнекі кескін арқылы.

Оқушы іс-әрекеті:

Оқушылар кескіннің проекциясын жасайды.

Бірлескен топта талқылайды., мұғалімнен мәлімет алады.

Сурет, сызба


Ұқсас жұмыстар
Дененің сызбалары
Геометриялық денелердің проекциялары.Геометриялық денелердің проекцияларын сызу
Тіліктерді аксонометриялық проекцияларда салу
Тапсырмаларды тапсырмалар орындау
Бейнелеу өнерінің бастауы
Геометриялық денелерді жазықтықпен қию жайлы ақпарат
Геометриялық денелерді жазықтықпен қию
Электронды оқулық
Жарық энергиясы
Өзара перпендикуляр үш жазықтықта тік бұрыштап проекциялау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz