Сабақ жоспары :: Математика

Файл қосу

Геометриялық денелердің проекциялары

|Сабақтың тақырыбы: |Геометриялық денелердің проекциялары. |
|Жалпы мақсат: |Геометриялық денелер тобын кескіндеп,|
| |олардың проекцияларын түсруге, логикалық|
| |ойлауға қалыптастыру. |
|Оқу нәтижелері: |Проекциялау арқылы бұйымдарды талдай |
| |алады, жазықтықпен қиюды үйренеді. |
| |Теориядан практикаға иекемделеді. Сызу |
| |арқылы |
| |сыни ойлауы артады. |
|Сілтеме: |«You tube» сайтынан алынған бейнересурс,|
| | |
| |9 сынып оқулығы. |
|Түйінді идеялар: |Сызу арқылы, ойлау, бейнелеу |
| |дүниетанымы кеңейеді. |
|Ресурс: |АКТ, флипчарт, әртүрлі маркер, стикер, |
| |А4 формат, қарындаш, сызғыш, циркуль, |
| |өшіргіш, бейнересурс. |

|Блум |Мұғалім іс-әрекеті |Оқушы іс-әрекеті |
|таксономиясы | | |
|Жас |Мұғалім оқушыларға геометриялық |Оқушылар ұнатқан фигураны |
|ерекешелігіне |фигура береді. |таңдау арқылы топқа |
|сай оқыту |Бағалау парағын таратады. |бөлінеді. |
| | |І топ. |
| | |ІІ топ. |
| | |Топ ережесін құрады, топ |
| | |міндет атқарушыларды |
| | |белгілейді. |
|Білу |«Серпінді сұрақ». |Оқушылар өздері білетін |
| |1.Геометриялық денелер деген не? |фигураларды интерактивті |
| |2.Проекциялаудың қандай түрлерін |тақтадан көрсете отырып |
| |білесің? |мәлімет береді. |
| |3.Сызбасын көрсетіңіз. | |
|Түсіну |1. «You tube» сайтынан алынған |Көру, тыңдау арқылы ойлау, |
| |бейнересурс арқылы |түсіну дағдысы қалыптасады. |
| |жаңа сабақ мәліметі беріледі |Мәтінді өзара оқиды, |
| |2. «Диалогтық оқыту». |түсінеді, бір-бірінің |
| |Топтарға мәтін беріледі, түсіну |білімін |
| |тапсырмаларын береді. |толықтырады,көмектеседі. |
| |Текшені проекциялау – текшенің |Проекциялаудың түрлерімен |
| |жазықтықтағы проекциясын салу үшін |және сызба-нұсқаларымен |
| |оның төбелері арқылы V, H, W |танысады. |
| |жазықтықтарына перпендикуляр | |
| |проекциялаушы сәулелер жүргізу | |
| |керек. Барлық үш жазықтықта текшенің| |
| |проекциясы шаршы түрінде | |
| |бейнеленеді. Текшенің өлшемдерін | |
| |түсіру үшін шаршының шартты белгісін | |
| |- | |
| |пайдаланады,ол кескінделген нәрсенің| |
| |табанында шаршы болатындығын | |
| |көрсетеді. Тікбұрышты параллепипедті| |
| |проекциялау. Тіктөртбұрышты | |
| |параллепипед текше сияқты | |
| |проекцияланады. Параллепипедтің | |
| |проекциялары үш тік төртбұрыш | |
| |болады. Параллепипедтің сызбасында | |
| |оның үш өлшемі: ұзындығы, енін және | |
| |биіктігін көрсетеді. | |
| |[pic] | |
| |Шарды проекциялау. Шардың барлық | |
| |проекциялары – диаметрлері шардың | |
| |диаметріне тең болатын үш дөңгелек. | |
| |Әрбір проекцияға қиылысатын екі | |
| |осьтік сызық жүргізілген. Шардың | |
| |өлшемінің алдына диаметрдің шартты | |
| |белгісі – қояды. Бұл шарды бір | |
| |проекцияда кескіндеуге мүмкіндік | |
| |береді. Егер сызба бойынша сфераны | |
| |басқа бір беттерден ажырату қиын | |
| |болса, «сфера» сөзін жазады. Мысалы, | |
| |«сфера 45» | |
| |[pic] | |
| |Цлиндр мен конусты проекциялау. | |
| |Цилиндр мен конустың табандарында | |
| |жататын дөңгелектер проекцияның | |
| |горизонталь жазықтығына паралель | |
| |орналасқандықтан, олардың осы | |
| |жазықтыққа проекциясы да дөңгелек | |
| |болады. Цилиндрдің фронталь және | |
| |профиль проекциялары – | |
| |тіктөртбұрыштар, ал конустікі – тең | |
| |бүйірлі үшбұрыштар. | |
| |Конустың проекцияларының | |
| |цилиндрдікінен мынадай айырмашылығы | |
| |бар:тік төртбұрыштардың орнына тең | |
| |бүйірлі үшбұрыштар болады. Цилиндр | |
| |мен конустың өлшемдері олардың | |
| |биіктігі мен табанының диаметрі | |
| |арқылы анықталады. | |
| |[pic] | |
|Сергіту сәті |Мұғалім интерактивті тақтадан қызықты|Оқушылар аңғарымпаздығын, |
|«Ойын ойға |есептер береді. |шапшаңдығын, білімдерін |
|жетелейді». |Берілген есептердің шешімін жылдам |көрсетеді. |
| |табу. | |
| |1.Үстел үстінде сызбада кескінделген | |
| |дойбы тастары жатыр. Сызба бойынша | |
| |үстелде неше дойбы тастары | |
| |жатқандығын анықтаңдар. | |
| |2.Үстел үстіне төрт дойбы тасы | |
| |бірінің үстіне бірі қойылды. Сызбада | |
| |олардың фронталь, горизонталь және | |
| |профиль проекциялары көрсетілген. | |
| |Егер қара тастар мен ақ тастардың | |
| |саны тең болса, үстел үстінде неше | |
| |дойбы тасы бар? | |
| |[pic] | |
|Қолдану |«Т карта» Топтарға тапсырманы постер|Оқушылар бірлесе постер |
| |қорғау арқылы береді. |жасайды. Сызбалардың |
| | |проекцияларын жан-жақты |
| | |зерделеп, өзара пікірлерімен|
| | |сынаса орындайды. |
| | | |
| |Мұғалім өзара топтардың жұмысын |2 топ өзара бағалайды. ФБ |
| |бағалатады. |жүргізіледі. |
| | |Постерге стикер, смайлик |
| | |беру арқылы. |
|Талдау |Геометриялық денелер тобының сызбасын|Оқушылар кескіннің |
| |жетіспейтін проекциялармен |проекциясын жасайды. |
| |толықытырып сызыңдар |[pic] |
| |1 тапсырма: Цилиндрдің өлшемдері |Бірлескен топта талқылайды.,|
| |бойынша |мұғалімнен мәлімет алады. |
| |2 тапсырма:конустың өлшемдері | |
| |бойынша; |Сурет, сызба салады. |
| |3 тапсырма: пирамиданың өлшемдері |Оқушылар ортаға берілген |
| |бойынша. |тапсырманы орындауда, |
| | |мұғалім сауалына сыни пікір |
| | |білдіреді. |
| | | |
| | | |
| |Геометриялық пішім. | |
| |Көрнекі кескін арқылы. | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Жинақтау |Тапсырма. Суретте тікбұрышты |Берілген суреттерден ойларын|
| |параллелепипедті проекциялау |жинақтап, сұраққа жауап |
| |берілген. Барлық фронталь проекция |іздейді. |
| |бірдей, ал горизонталь проекция | |
| |қандай болады? | |
| | | |
| | | |
|Бағалау |Геометриялық денелердің сызбаларының |Оқушы өз білімін саралауда |
| |проекциясын тұрғыз. |берілген тапсырмадан жаңа |
| |Сенің ойыңша проекциялаушы |проекция бұйымды ажыратып, |
| |фигуралардан қандай бұйым жасауға |басқа бұйыммен өзара |
| |болады? |байланыстырады. Өмірде |
| | |қолдануға үйренеді. |
|Үйге тапсырма |§23, Кескін салу.111, 121 суреттер |Өз бетімен сызба кескін |
| | |салуға тапсырма алады. |
|Рефлекция |«Екі жұлдыз, бір тілек». |Кері байланыс жасайды. |
|Бағалау |Мұғалім баяндамашының пікірін |Формативті бағалауды |
| |тыңдайды, өзі бағалайды. |қорытындылай отырып, |
| | |жинақтық балды есептейді. |

Ұқсас жұмыстар
Дененің сызбалары
Геометриялық денелердің проекциялары.Геометриялық денелердің проекцияларын сызу
Тіліктерді аксонометриялық проекцияларда салу
Тапсырмаларды тапсырмалар орындау
Бейнелеу өнерінің бастауы
Геометриялық денелерді жазықтықпен қию жайлы ақпарат
Геометриялық денелерді жазықтықпен қию
Электронды оқулық
Жарық энергиясы
Өзара перпендикуляр үш жазықтықта тік бұрыштап проекциялау
Пәндер