Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Геометриялық денелердің проекциялары
|Сабақтың тақырыбы: |Геометриялық денелердің проекциялары. |
|Жалпы мақсат: |Геометриялық денелер тобын кескіндеп,|
| |олардың проекцияларын түсруге, логикалық|
| |ойлауға қалыптастыру. |
|Оқу нәтижелері: |Проекциялау арқылы бұйымдарды талдай |
| |алады, жазықтықпен қиюды үйренеді. |
| |Теориядан практикаға иекемделеді. Сызу |
| |арқылы |
| |сыни ойлауы артады. |
|Сілтеме: |«You tube» сайтынан алынған бейнересурс,|
| | |
| |9 сынып оқулығы. |
|Түйінді идеялар: |Сызу арқылы, ойлау, бейнелеу |
| |дүниетанымы кеңейеді. |
|Ресурс: |АКТ, флипчарт, әртүрлі маркер, стикер, |
| |А4 формат, қарындаш, сызғыш, циркуль, |
| |өшіргіш, бейнересурс. |
|Блум |Мұғалім іс-әрекеті |Оқушы іс-әрекеті |
|таксономиясы | | |
|Жас |Мұғалім оқушыларға геометриялық |Оқушылар ұнатқан фигураны |
|ерекешелігіне |фигура береді. |таңдау арқылы топқа |
|сай оқыту |Бағалау парағын таратады. |бөлінеді. |
| | |І топ. |
| | |ІІ топ. |
| | |Топ ережесін құрады, топ |
| | |міндет атқарушыларды |
| | |белгілейді. |
|Білу |«Серпінді сұрақ». |Оқушылар өздері білетін |
| |1.Геометриялық денелер деген не? |фигураларды интерактивті |
| |2.Проекциялаудың қандай түрлерін |тақтадан көрсете отырып |
| |білесің? |мәлімет береді. |
| |3.Сызбасын көрсетіңіз. | |
|Түсіну |1. «You tube» сайтынан алынған |Көру, тыңдау арқылы ойлау, |
| |бейнересурс арқылы |түсіну дағдысы қалыптасады. |
| |жаңа сабақ мәліметі беріледі |Мәтінді өзара оқиды, |
| |2. «Диалогтық оқыту». |түсінеді, бір-бірінің |
| |Топтарға мәтін беріледі, түсіну |білімін |
| |тапсырмаларын береді. |толықтырады,көмектеседі. |
| |Текшені проекциялау – текшенің |Проекциялаудың түрлерімен |
| |жазықтықтағы проекциясын салу үшін |және сызба-нұсқаларымен |
| |оның төбелері арқылы V, H, W |танысады. |
| |жазықтықтарына перпендикуляр | |
| |проекциялаушы сәулелер жүргізу | |
| |керек. Барлық үш жазықтықта текшенің| |
| |проекциясы шаршы түрінде | |
| |бейнеленеді. Текшенің өлшемдерін | |
| |түсіру үшін шаршының шартты белгісін | |
| |- | |
| |пайдаланады,ол кескінделген нәрсенің| |
| |табанында шаршы болатындығын | |
| |көрсетеді. Тікбұрышты параллепипедті| |
| |проекциялау. Тіктөртбұрышты | |
| |параллепипед текше сияқты | |
| |проекцияланады. Параллепипедтің | |
| |проекциялары үш тік төртбұрыш | |
| |болады. Параллепипедтің сызбасында | |
| |оның үш өлшемі: ұзындығы, енін және | |
| |биіктігін көрсетеді. | |
| |[pic] | |
| |Шарды проекциялау. Шардың барлық | |
| |проекциялары – диаметрлері шардың | |
| |диаметріне тең болатын үш дөңгелек. | |
| |Әрбір проекцияға қиылысатын екі | |
| |осьтік сызық жүргізілген. Шардың | |
| |өлшемінің алдына диаметрдің шартты | |
| |белгісі – қояды. Бұл шарды бір | |
| |проекцияда кескіндеуге мүмкіндік | |
| |береді. Егер сызба бойынша сфераны | |
| |басқа бір беттерден ажырату қиын | |
| |болса, «сфера» сөзін жазады. Мысалы, | |
| |«сфера 45» | |
| |[pic] | |
| |Цлиндр мен конусты проекциялау. | |
| |Цилиндр мен конустың табандарында | |
| |жататын дөңгелектер проекцияның | |
| |горизонталь жазықтығына паралель | |
| |орналасқандықтан, олардың осы | |
| |жазықтыққа проекциясы да дөңгелек | |
| |болады. Цилиндрдің фронталь және | |
| |профиль проекциялары – | |
| |тіктөртбұрыштар, ал конустікі – тең | |
| |бүйірлі үшбұрыштар. | |
| |Конустың проекцияларының | |
| |цилиндрдікінен мынадай айырмашылығы | |
| |бар:тік төртбұрыштардың орнына тең | |
| |бүйірлі үшбұрыштар болады. Цилиндр | |
| |мен конустың өлшемдері олардың | |
| |биіктігі мен табанының диаметрі | |
| |арқылы анықталады. | |
| |[pic] | |
|Сергіту сәті |Мұғалім интерактивті тақтадан қызықты|Оқушылар аңғарымпаздығын, |
|«Ойын ойға |есептер береді. |шапшаңдығын, білімдерін |
|жетелейді». |Берілген есептердің шешімін жылдам |көрсетеді. |
| |табу. | |
| |1.Үстел үстінде сызбада кескінделген | |
| |дойбы тастары жатыр. Сызба бойынша | |
| |үстелде неше дойбы тастары | |
| |жатқандығын анықтаңдар. | |
| |2.Үстел үстіне төрт дойбы тасы | |
| |бірінің үстіне бірі қойылды. Сызбада | |
| |олардың фронталь, горизонталь және | |
| |профиль проекциялары көрсетілген. | |
| |Егер қара тастар мен ақ тастардың | |
| |саны тең болса, үстел үстінде неше | |
| |дойбы тасы бар? | |
| |[pic] | |
|Қолдану |«Т карта» Топтарға тапсырманы постер|Оқушылар бірлесе постер |
| |қорғау арқылы береді. |жасайды. Сызбалардың |
| | |проекцияларын жан-жақты |
| | |зерделеп, өзара пікірлерімен|
| | |сынаса орындайды. |
| | | |
| |Мұғалім өзара топтардың жұмысын |2 топ өзара бағалайды. ФБ |
| |бағалатады. |жүргізіледі. |
| | |Постерге стикер, смайлик |
| | |беру арқылы. |
|Талдау |Геометриялық денелер тобының сызбасын|Оқушылар кескіннің |
| |жетіспейтін проекциялармен |проекциясын жасайды. |
| |толықытырып сызыңдар |[pic] |
| |1 тапсырма: Цилиндрдің өлшемдері |Бірлескен топта талқылайды.,|
| |бойынша |мұғалімнен мәлімет алады. |
| |2 тапсырма:конустың өлшемдері | |
| |бойынша; |Сурет, сызба салады. |
| |3 тапсырма: пирамиданың өлшемдері |Оқушылар ортаға берілген |
| |бойынша. |тапсырманы орындауда, |
| | |мұғалім сауалына сыни пікір |
| | |білдіреді. |
| | | |
| | | |
| |Геометриялық пішім. | |
| |Көрнекі кескін арқылы. | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Жинақтау |Тапсырма. Суретте тікбұрышты |Берілген суреттерден ойларын|
| |параллелепипедті проекциялау |жинақтап, сұраққа жауап |
| |берілген. Барлық фронталь проекция |іздейді. |
| |бірдей, ал горизонталь проекция | |
| |қандай болады? | |
| | | |
| | | |
|Бағалау |Геометриялық денелердің сызбаларының |Оқушы өз білімін саралауда |
| |проекциясын тұрғыз. |берілген тапсырмадан жаңа |
| |Сенің ойыңша проекциялаушы |проекция бұйымды ажыратып, |
| |фигуралардан қандай бұйым жасауға |басқа бұйыммен өзара |
| |болады? |байланыстырады. Өмірде |
| | |қолдануға үйренеді. |
|Үйге тапсырма |§23, Кескін салу.111, 121 суреттер |Өз бетімен сызба кескін |
| | |салуға тапсырма алады. |
|Рефлекция |«Екі жұлдыз, бір тілек». |Кері байланыс жасайды. |
|Бағалау |Мұғалім баяндамашының пікірін |Формативті бағалауды |
| |тыңдайды, өзі бағалайды. |қорытындылай отырып, |
| | |жинақтық балды есептейді. |
|Жалпы мақсат: |Геометриялық денелер тобын кескіндеп,|
| |олардың проекцияларын түсруге, логикалық|
| |ойлауға қалыптастыру. |
|Оқу нәтижелері: |Проекциялау арқылы бұйымдарды талдай |
| |алады, жазықтықпен қиюды үйренеді. |
| |Теориядан практикаға иекемделеді. Сызу |
| |арқылы |
| |сыни ойлауы артады. |
|Сілтеме: |«You tube» сайтынан алынған бейнересурс,|
| | |
| |9 сынып оқулығы. |
|Түйінді идеялар: |Сызу арқылы, ойлау, бейнелеу |
| |дүниетанымы кеңейеді. |
|Ресурс: |АКТ, флипчарт, әртүрлі маркер, стикер, |
| |А4 формат, қарындаш, сызғыш, циркуль, |
| |өшіргіш, бейнересурс. |
|Блум |Мұғалім іс-әрекеті |Оқушы іс-әрекеті |
|таксономиясы | | |
|Жас |Мұғалім оқушыларға геометриялық |Оқушылар ұнатқан фигураны |
|ерекешелігіне |фигура береді. |таңдау арқылы топқа |
|сай оқыту |Бағалау парағын таратады. |бөлінеді. |
| | |І топ. |
| | |ІІ топ. |
| | |Топ ережесін құрады, топ |
| | |міндет атқарушыларды |
| | |белгілейді. |
|Білу |«Серпінді сұрақ». |Оқушылар өздері білетін |
| |1.Геометриялық денелер деген не? |фигураларды интерактивті |
| |2.Проекциялаудың қандай түрлерін |тақтадан көрсете отырып |
| |білесің? |мәлімет береді. |
| |3.Сызбасын көрсетіңіз. | |
|Түсіну |1. «You tube» сайтынан алынған |Көру, тыңдау арқылы ойлау, |
| |бейнересурс арқылы |түсіну дағдысы қалыптасады. |
| |жаңа сабақ мәліметі беріледі |Мәтінді өзара оқиды, |
| |2. «Диалогтық оқыту». |түсінеді, бір-бірінің |
| |Топтарға мәтін беріледі, түсіну |білімін |
| |тапсырмаларын береді. |толықтырады,көмектеседі. |
| |Текшені проекциялау – текшенің |Проекциялаудың түрлерімен |
| |жазықтықтағы проекциясын салу үшін |және сызба-нұсқаларымен |
| |оның төбелері арқылы V, H, W |танысады. |
| |жазықтықтарына перпендикуляр | |
| |проекциялаушы сәулелер жүргізу | |
| |керек. Барлық үш жазықтықта текшенің| |
| |проекциясы шаршы түрінде | |
| |бейнеленеді. Текшенің өлшемдерін | |
| |түсіру үшін шаршының шартты белгісін | |
| |- | |
| |пайдаланады,ол кескінделген нәрсенің| |
| |табанында шаршы болатындығын | |
| |көрсетеді. Тікбұрышты параллепипедті| |
| |проекциялау. Тіктөртбұрышты | |
| |параллепипед текше сияқты | |
| |проекцияланады. Параллепипедтің | |
| |проекциялары үш тік төртбұрыш | |
| |болады. Параллепипедтің сызбасында | |
| |оның үш өлшемі: ұзындығы, енін және | |
| |биіктігін көрсетеді. | |
| |[pic] | |
| |Шарды проекциялау. Шардың барлық | |
| |проекциялары – диаметрлері шардың | |
| |диаметріне тең болатын үш дөңгелек. | |
| |Әрбір проекцияға қиылысатын екі | |
| |осьтік сызық жүргізілген. Шардың | |
| |өлшемінің алдына диаметрдің шартты | |
| |белгісі – қояды. Бұл шарды бір | |
| |проекцияда кескіндеуге мүмкіндік | |
| |береді. Егер сызба бойынша сфераны | |
| |басқа бір беттерден ажырату қиын | |
| |болса, «сфера» сөзін жазады. Мысалы, | |
| |«сфера 45» | |
| |[pic] | |
| |Цлиндр мен конусты проекциялау. | |
| |Цилиндр мен конустың табандарында | |
| |жататын дөңгелектер проекцияның | |
| |горизонталь жазықтығына паралель | |
| |орналасқандықтан, олардың осы | |
| |жазықтыққа проекциясы да дөңгелек | |
| |болады. Цилиндрдің фронталь және | |
| |профиль проекциялары – | |
| |тіктөртбұрыштар, ал конустікі – тең | |
| |бүйірлі үшбұрыштар. | |
| |Конустың проекцияларының | |
| |цилиндрдікінен мынадай айырмашылығы | |
| |бар:тік төртбұрыштардың орнына тең | |
| |бүйірлі үшбұрыштар болады. Цилиндр | |
| |мен конустың өлшемдері олардың | |
| |биіктігі мен табанының диаметрі | |
| |арқылы анықталады. | |
| |[pic] | |
|Сергіту сәті |Мұғалім интерактивті тақтадан қызықты|Оқушылар аңғарымпаздығын, |
|«Ойын ойға |есептер береді. |шапшаңдығын, білімдерін |
|жетелейді». |Берілген есептердің шешімін жылдам |көрсетеді. |
| |табу. | |
| |1.Үстел үстінде сызбада кескінделген | |
| |дойбы тастары жатыр. Сызба бойынша | |
| |үстелде неше дойбы тастары | |
| |жатқандығын анықтаңдар. | |
| |2.Үстел үстіне төрт дойбы тасы | |
| |бірінің үстіне бірі қойылды. Сызбада | |
| |олардың фронталь, горизонталь және | |
| |профиль проекциялары көрсетілген. | |
| |Егер қара тастар мен ақ тастардың | |
| |саны тең болса, үстел үстінде неше | |
| |дойбы тасы бар? | |
| |[pic] | |
|Қолдану |«Т карта» Топтарға тапсырманы постер|Оқушылар бірлесе постер |
| |қорғау арқылы береді. |жасайды. Сызбалардың |
| | |проекцияларын жан-жақты |
| | |зерделеп, өзара пікірлерімен|
| | |сынаса орындайды. |
| | | |
| |Мұғалім өзара топтардың жұмысын |2 топ өзара бағалайды. ФБ |
| |бағалатады. |жүргізіледі. |
| | |Постерге стикер, смайлик |
| | |беру арқылы. |
|Талдау |Геометриялық денелер тобының сызбасын|Оқушылар кескіннің |
| |жетіспейтін проекциялармен |проекциясын жасайды. |
| |толықытырып сызыңдар |[pic] |
| |1 тапсырма: Цилиндрдің өлшемдері |Бірлескен топта талқылайды.,|
| |бойынша |мұғалімнен мәлімет алады. |
| |2 тапсырма:конустың өлшемдері | |
| |бойынша; |Сурет, сызба салады. |
| |3 тапсырма: пирамиданың өлшемдері |Оқушылар ортаға берілген |
| |бойынша. |тапсырманы орындауда, |
| | |мұғалім сауалына сыни пікір |
| | |білдіреді. |
| | | |
| | | |
| |Геометриялық пішім. | |
| |Көрнекі кескін арқылы. | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Жинақтау |Тапсырма. Суретте тікбұрышты |Берілген суреттерден ойларын|
| |параллелепипедті проекциялау |жинақтап, сұраққа жауап |
| |берілген. Барлық фронталь проекция |іздейді. |
| |бірдей, ал горизонталь проекция | |
| |қандай болады? | |
| | | |
| | | |
|Бағалау |Геометриялық денелердің сызбаларының |Оқушы өз білімін саралауда |
| |проекциясын тұрғыз. |берілген тапсырмадан жаңа |
| |Сенің ойыңша проекциялаушы |проекция бұйымды ажыратып, |
| |фигуралардан қандай бұйым жасауға |басқа бұйыммен өзара |
| |болады? |байланыстырады. Өмірде |
| | |қолдануға үйренеді. |
|Үйге тапсырма |§23, Кескін салу.111, 121 суреттер |Өз бетімен сызба кескін |
| | |салуға тапсырма алады. |
|Рефлекция |«Екі жұлдыз, бір тілек». |Кері байланыс жасайды. |
|Бағалау |Мұғалім баяндамашының пікірін |Формативті бағалауды |
| |тыңдайды, өзі бағалайды. |қорытындылай отырып, |
| | |жинақтық балды есептейді. |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz