Сабақ жоспары :: Математика

Файл қосу

Бізді қоршаған әлемдегі төртбұрыштар

Батыс Қазақстан облысы
Зеленов ауданы
Белес ауылы
Белес ЖОБМ балабақшасының
Математика пәні мұғалімі
Алимгалиева Мария Гарипуллиновна

Сабақ жоспары: Геометрия пәні Сыныбы: 8«А»
Тақырыбы: Бізді қоршаған әлемдегі төртбұрыштар
Мақсаты: а) Білімділік: Өмірде кездесетін төртбұрыштарды өз
өмірлерінде кездесетін жағдайлармен зерттеулер арқылы оқушылардың ой
өрістерін дамыту, қоршаған ортадағы
заттардағы төртбұрыштарды талдай алатын және сызбасын келтіру,
шығармашылықпен елестету дағдыларын
қалыптастыру. 
ә) Тәрбиелік: тез ойлап, дәл таба білуге тәрбиелеу.
б) Дамытушылық: Оқушылардың ой өрісін кеңейту.
Міндеттері: -Төртбұрыштардың түрлерін ажырата білу; Өмірде
кездесетін төртбұрыштарды өз өмірлерінде кездесетін жағдайлармен
салыстыра білу, қоршаған ортадағы заттардағы
төртбұрыштарды талдай алу және сызбасын келтіре білу,
шығармашылықпен жұмыс жасап,сала білу,
құрастыра білу, елесте алу қабілеттерін дамыту.
- Оқушыларды ізденіске, ойлауға баулу.
Қолданатын модульдер:
1.Оқыту мен оқытудағы жаңа тәсілдер.
2.Сыни түрғыдан ойлау.
3. Оқытудағы ақпараттық -коммуникациялық
технологияны пайдалану.
4. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау.
5.Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту
және оқу.
6.Оқытудағы басқару және көшбасшылық.

Сабақ түрі: топтық және жұптық жұмыс.
Сабақ типі: Практикалық сабақ .
Стратегиялар, әдіс-тәсілдер: Сергіту сәті «Шаттық шеңбері» жылы лебіздер
арқылы.
Топтастыру(
математикалық фигуралардың түстерімен мозайка қиылған суреттер бойынша
«Кубизм», «Көршінді
тексер», «Болжау» , «Ойлан-бөліс-талқыла», «Миға шабуыл» Рефлексия.
Күтілетін нәтиже:
- Төртбұрыштарды ажырата алады, анықтамасын
біледі, қасиеттерін біледі;
- Шығармашылықпен жұмысты іс-тәжірибеде дұрыс
қолданады;
- Логикалық ойлау қабілеттері дамиды.

|Сабақ | Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушылардың |Бағалау |Ресурстар:|
|кезеңдері | |іс-әрекеті | | |
|Кіріспе бөлімі |
|Сабақтың | Психологиялық көңіл-күйді реттеу. Мақсаты: жағымды эмоция орнату.|Оқушылар | | |
|басталуын|Сәлеметсіздер ме құрметті оқушылар және бүгінгі сабағымыздың |сәлемдеседі, |Жақсы, |Оқулық, |
|ұйымдасты|көрермеңдері. Оқушыларды ынтымақтастық қарым-қатынасқа түсіру. |өзара |жарайсын, |қиындылар |
|ру |Мұғалім оқушыларға сәттілік тілейді: |мұғаліммен |смайликтер|флипчарт, |
|3 мин |Күннін шуағындай жылу тілеймін. |көңіл күйімен | |маркерлер,|
| |Қажымас қайрат тілеймін. |бөліседі, жылы | |қайшы,сызғ|
| |Таудай талап тілеймін. Сәттілік тілеймін. |лебіздер айтады| |ыш |
| |Топқа бөліну |бір-біріне | | |
| |«Мозайка» суреттер қиындыларымен | | | |
|БІЛУ |Мақсаты: серіктестік қарым-қатынас жасауға ыңғайлы орта құру. | | |Түрлі |
|Қажетті |Оқушылар топта тұрған балалармен қолдарын ұстап алақан жылуы арқылы| |Бір бірін |түсті |
|өткен |бір-біріңе жылы лебіздер айтып,сабағымызды бастайық. | |бағалайды |қағаздар |
|тақырыпты|1топ,2 топ,3 топ, | | | |
|қайталау |Топтасады |Үй тапсырмасына| | |
|Түсіну |1топ-шаршы, 2топ-трапеция, 3 топ-пареллограмм |берілген |Сұрақтарға|слайд |
|1 мин |Әр топтан топ басшысы топтарға жылы лебіздер айтады. |тапсырманы |жауап | |
| |Сабақтың ұраны: |айтады. Топтағы|береді | |
| |Білекті бірді жығады, |оқушылар | | |
| |Білімді мыңды жығады. |бір-бірінің | | |
| |«Көршіңді тексер» әдісі Мақсаты: Оқушылардың сабаққа дайындықтарын |дәптерлеріндегі| | |
| |тексеру. Слайдта үй жұмысының шешімі тұрады. |үй жұмысын | | |
| |Үй тапсырмасы Реферат, сымнан, қағаздан төртбұрыштар жасау |тексеріп | | |
| |Топтағы оқушылар бір-бірінің үй жұмысын тексеріп бір-бірлеріне |бір-бірлеріне | | |
| |баға қояды. |баға | | |
| |«Кубизм» стратегиясы. Сабақтың мақсатын ашу |қояды.(алдарынд| | |
| | |а критериялар | | |
| |“ Математика пәнінің маңыздылығы соншалық, сондықтан да оны қызықты |тұрады) | | |
| |өткізуге мүмкіндік жібермеу керек” |Оқушылар өткен | | |
| |Блез Паскаль француз математигі |білімді еске | | |
| | |түсіреді. | | |
| | |Әр топқа кубик| | |
| | |лақтырылады | | |
| | |сұрақтарға топ| | |
| |№1.слайд Математикалық диктант |жылдам жауап | | |
| |Мақсаты: оқушылардың өткен сабақтан алған білімдерін жинақтау, |беру тиіс. | | |
| |қорытындылау, бекіту, оларды жылдамдыққа, ептілікке, алғырлыққа | | | |
| |үйрету. | | | |
| |1) Төртбұрышты құрайтын кесінділер…, кесінділердің ұштары… |Оқушылар | | |
| |деп аталады. |мұғалімнің | | |
| |2) Параллелограмның қарама-қарсы… тең болады. |қойылған | | |
| |3) Тік төртбұрыштың … тең. |сұрақтарына | | |
| |4) Егер параллелограмның барлық қабырғалары тең болса… деп |жауап беріп | | |
| |аталады. |сабақ | | |
| |5) Барлық қабырғалары тең… квадрат деп аталады. |тақырыбын, | | |
| |6) Трапецияның … табандарына параллель және … |мақсатын ашады | | |
| |жарты қосындысына тең. | | | |
| |7) Ромбының … өзара перпендикуляр, бұрыштарының … | | | |
| |болады. | | | |
| | | | | |
| |№2.слайд «Постермен жұмыс» | | | |
| |а) Өмірде кездесетін төртбұрыштар туралы айтып,сызып беріңдер | | | |
| |Тікбұрышты үшбұрыштың қиындыларынан төртбұрыштың түрлерін жасау | | | |
| |б) Төртбұрышты фигураларды пайдаланып, сурет салу немесе макет жасау.| | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |№3.слайд «Кім жылдам?» | | | |
| |№1. Параллелограмның қабырғалары 14 см, 19 см. Параллелограмның | | | |
| |периметрін табыңдар. | | | |
| |№2 Тіктөртбұрыштың қабырғалары 13 см, 18 см. Тіктөртбұрыштың | | | |
| |периметрін табыңдар. | | | |
| |№3. Ромбының бір бұрышы 50 0 –қа тең. Ромбының қалған бұрыштарын тап.| | | |
| |№4. Трапецияның орта сызығы 8 см, бір табаны 6 см. Басқа табаны неге | | | |
| |тең? | | | |
| |№4 слайд Кері байланыс | | | |
| |[pic] [pic] [pic] | | | |
| |БАҒАЛАУ ШКАЛАСЫ: | | | |
| | | | | |
| |“ 0 – 14” – 3 | | | |
| |“ 15 – 26” - 4 | | | |
| |“ 27 – 34” - 5 | | | |
| | | | | |
| |Сабақты қорытындылау: | | | |
| |Рефлексия | | | |
| |Үй тапсырмасы: Төртбұрыштың түрлері мен қасиеттерін қарастырып келу; | | | |
| |Бағалау | | | |

[pic]

Ұқсас жұмыстар
Үшбұрыштар мен трапецияның орта сызықтары, геометрия 8 - сынып
Бізді қоршаған әлемдегі төртбұрыштар (параллелограмммдар, тіктөртбұрыштар, ромбтар, квадраттар, трапециялар)
Орта мерзімді сабақ жоспары. үлгі 6 сынып
Оқыту үшін бағалау және оқудағы бағалау
Теңдеуге есептер шешу
Балаларға жабайы аңдар жайында түсінік беру
Күнтізбелік-тақырыптық жоспарлау 7, 8, 9-сыныптарға
Атомдар мен молекулалар
Квадрат теңдеуге келтірілген теңдеулер
Екі таңбалы санды қосу және азайту әдістерін қайталау
Пәндер