Сабақ жоспары :: Математика

Файл қосу

Микрокалькулятор және оны пайдаланып есептеу

Алматы облысы, Ақсу ауданы Б.Садырбайұлы атындағы орта мектебі, мектепке
дейінгі шағын орталығының математика пәні мұғалімі
Рысбекова Бахыт Асқарқызы
Сыныбы: 5
Сабақтың тақырыбы: Микрокалькулятор және оны
пайдаланып есептеу

Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: Микрокалькулятордың құрылысымен
таныстыру арқылы әр түрлі амалдарды
есептеуге үйрету, білім, білік дағдыларын
арттыру.

2. Дамытушылық: Берілген бірнеше есептердің мәнін
бірден табуға, есте сақтау
қабілеттіліктерін, белсенділік
қасиеттерін дамыту

3. Тәрбиелік: Микрокалькуляторды дұрыс қолдана
отырып, есептеу мәдениетін
адамшгершілікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу
Сабақтың түрі: «Мамандық алу»
Сабақтың типі: Жаңа сабақты меңгеру
Сабақтың әдісі: топтық
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
1. оқушылармен сәлемдесу,
2. журнал бойынша түгендеу.
3. Жаңа білімнің тақырыбын хабарлау
4. Проблема тудыру
ІІ. Жаңа тақырыпты түсіндіру.
1.Есептеу машинасының шығу тарихын баяндау
2.Өмір ағымына байланысты микрокалькулятордың
пайда болуы, құрылысы және оның маңызы туралы

айту.
3.Микрокалькулятордың құрылысымен танысу
4.Микрокалькуляторда әр түрлі сандарды енгізу
жолдары
5.Әр түрлі амалдарды есептеуге үйрену

Мысал – 1
0,8 × 4,6 + 5

Мысал – 2
(0,8 + 1,6) х 4,5 - 0,935.

ІІІ. Қосымша тапсырмалар

Тапсырма - 1

5,2 × 3,1 ; 6,5 × 7,4 ; 13,05×
17 ;
75 ÷ 0,25 ; 5,6 ÷ 0,7 ; 8,6 ÷
43 .

Тапсырма - 2

Микрокалькуляторды пайдаланып есептеп, дөңгелектеңдер.
Бірлік үлеске дейін:
8,375 + 9,0163 ;
9,61 × 0,36 ;

Ондық үлеске дейін:
16,318 – 5,7153 ;
7,1 ÷ 0,31.

Мыңдық үлеске дейін:
2,3867 + 3,0759 ;
8,36 × 0,396 ;

Тапсырма – 3

20,73 × 0,8 - 9,86 ;
(10,89 + 17,56) ÷ 6,32 - 3,95;

8,36 3,1 - 15,05 ;
(33,6 – 20,342) ÷ 0,7 +
3,06;

15,24 × 0,7 + 7,3 ;
(2,75 + 3,8) × 0,1 + 0,345;

ІV. «Ойнайық та, ойлайық» (дамыту сұрақтары)
1. Бір-бірімен жарысқа,
Төрт аю, бір арыстан
Екі қой мен бір түлкі,
Бәрі нешеу кім білді?

2. Дүкеннен мен сабын алдым
Және оның қабын алдым
Екі дәптер, бір қарындаш
Тіс ысқышты тағы алдым
Есептеші сонда бәрі
Қанша болды қолда бары

3. Үш түйеқұс ұшып келе жатты. Аңшы олардың бірін атып алды. Олардың
қаншасы қалды?

4. 1 таяқтың қанша ұшы бар? 2 таяқта ше? 4 жарым таяқта ше?
V. Тест (Жаңа сабақты бекіту)
1. Амалды орында
195 – 56,82 – 9,557 + 3,007;

А) 1,3163; Ә) 13,163; Б) 131,63

2. Есептеңдер:
23,688 ÷ 5,6 +19,72;

А) 239,5; Ә) 2,395; Б) 23,95.

3. Микрокалькуляторда есептеп алып, нәтижесін ондық үлесте дөңгелекте:

6,14 × 0,73 ;

А) 4,5; Ә) 4; Б) 4,48.
VI. Бағалау парағы

|Топ |Қосымша |«Ойнайық та, ойлайық» |Тест |Жалпы балл |
| |тапсырмалар | | | |
|І топ | | | | |
|ІІ топ | | | | |
|ІІІ топ| | | | |

VII. Үйге тапсырма беру № 1358, 273 бет 1-5

Ұқсас жұмыстар
Математика фирманың ашылуы
Функцияның кризистік нүктелері
5 сынып - Математика - жылдық жоспар
Жанған заттың формуласын анықта
Натурал сандарға амалдар қолдануға есептер шығару
Математикалық ойлау есептері
Деңгейлік тапсырма. Ашық сабақ
Қайталау (178- бет)
Көп таңбалы сандарды бір таңбалы санға ауызша бөлуді пысықтау
Microsoft excel кестесі көмегімен модельдеу
Пәндер