Оқу-тәрбие үрдісінде жеті модульді қолданудың әдістемелік жолдары

Ақмола облысы

Степногорск қаласы

С. Сейфуллин атындағы

№ 5 көпсалалы мектеп - лицейінің

физика және математика пәнінің

мұғалімі Махашева Айман Үкібайқызы

ұ/т87012510424

Жараталыстану пәндері бойынша облыстық семинарда

мұғалімдер мен өткізілген

шеберлік - класс

Шеберлік -класс: Физика және математика пәнінің мұғалімі Махашева Айман Үкібайқызы

Сабақтың тақырыбы: «Оқу үрдісінде жеті модульді қолдану жолдары»

Сабақтың мақсаты: Оқу-тәрбие үрдісінде жеті модульді қолдану жолдарын тәжірбиеде тиімді пайдалану арқылы насихаттау

Коучинг кезеңдері
Қолданатын әдістер
Уақыт
Сұрақтар
Күтілетін нәтиже
№: I
Коучинг кезеңдері: Таныстыру
Қолданатын әдістер: 3парақ қағаздан беріледі
Уақыт: 8 мин
Сұрақтар:

1. Білім беретін ордаңыз, қай пәннің мұғалімісіз?

2. Дүние бесігін ашқан жеріңіз?

3. Алдағы бес жылға қойған арманыз бен мақсатыңыз?

Күтілетін нәтиже: Облыстық семинарға келген мұғалімдермен танысу.
№: II
Коучинг кезеңдері: Сергіту сәті
Қолданатын әдістер: «Қызыл өрік» әні
Уақыт: 2 мин
Сұрақтар: Көңіл-күйлеріңіз қалай?
Күтілетін нәтиже: Психологиялық ахуал туғызу
№: III
Коучинг кезеңдері: Топқа бөлу
Қолданатын әдістер: Тақтаға түрлі түсті күзгі жапырақтарды жабыстыру
Уақыт: 1 мин
Сұрақтар: Түс бойынша топқа отырғызу.
Күтілетін нәтиже: Топқа бөлу әдісі
№: IV
Коучинг кезеңдері: Кіріспе
Қолданатын әдістер: Бейне жазба
Уақыт: 5 мин
Сұрақтар: Неліктен мұғалімдер өзгеру керек?
Күтілетін нәтиже: Әлем өзгеруімен мұғалімнің өзгеру қажеттілігі
№: V
Коучинг кезеңдері: «Сыңарын тап» ойыны
Қолданатын әдістер: Сәйкестік
Уақыт: 2 мин
Сұрақтар: Би даналарымыз айтқан нақыл сөздердің сыңарын табыңыздар?
Күтілетін нәтиже: Адамның басшысы-ақыл, жетекшісі-талап, шолу шысы-ой, қорғаушысы-са быр, сынаушысы-халық, таусылмайтын-арман, ең қымбатты-ар сақтау
№: VI
Коучинг кезеңдері: Топтық жұмыс
Қолданатын әдістер: Постерде жұмыс істеу
Уақыт: 7 мин
Сұрақтар: Оқушылардың оқуына әсер ететін факторлар?
Күтілетін нәтиже: Оң әсер ететін және қиындық туғызатын факторларды білу
№: VII
Коучинг кезеңдері: Тұлғаны танып біл
Қолданатын әдістер: Интерактивті тақта
Уақыт: 3 мин
Сұрақтар: Деректер бойынша ғалымдарды анықтау?
Күтілетін нәтиже: Физика ғалымдарын білу?
№: VIII
Коучинг кезеңдері: Тапқыр болсаң, тауып көр
Қолданатын әдістер:

1тапсырма- 3, 4, 5, 6

2 тапсырма-38-361

Уақыт: 3 мин
Сұрақтар: Амалдар қолданып, есептің шешуін табу
Күтілетін нәтиже: Шығармашылық қабілетін дамыту
№: IX
Коучинг кезеңдері: Топтық жұмыс
Қолданатын әдістер: АКТ-ны қолдану
Уақыт: 5 мин
Сұрақтар: Физика сабағында білім сапасын интерактивті тақтаның қажеттілігі?
Күтілетін нәтиже: Интерактивті тақтаны қолдану
№: X
Коучинг кезеңдері: Ой қозғау стратегиясы
Қолданатын әдістер: ҰБТ-ның есептері
Уақыт: 7 мин
Сұрақтар: Электр тізбегіндегі жалпы кедергіні анықтау
Күтілетін нәтиже: Іс-тәжірибемен бөлісу
№: ХІ
Коучинг кезеңдері: Қорытынды
Қолданатын әдістер: Стикерге жазу
Уақыт: 2 мин
Сұрақтар: Әрқайсының пікірі
Күтілетін нәтиже: Кері байланыс(рефлексия)

Ұқсас жұмыстар
Көркем еңбек сабағында жеті модульді қолданудың теориясы мен тәжірибесі
Оқу үрдісінде оқыту әдістерін тиімді қолданудың теориясы мен әдістемесі
Оқу үрдісінде электрондық оқулықтарды қолданудың тиімділігі және HTML тіліндегі оқулықтың құрылымы
Оқу-тәрбие үрдісінде инновациялық әдіс-тәсілдерді енгізу және дамыту
Оқыту үрдісінде интерактивті тақталарды қолданудың әдістемесі мен тиімділігі
Әлемнің жеті кереметі: оқу-әдістемелік сабақ жоспары
Сабақтар топтамасына жеті модульді ықпалдастыру арқылы мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін дамыту
Жеті модульді кіріктіру негізінде сыни ойлау дағдыларын дамытатын орта мерзімді сабақ жоспары
Сөзжасам: жасалу жолдары мен оқу-әдістемелік жоспары
Жеті модульді практикалық қолдану арқылы сыни тұрғыдан ойлауды дамыту тәжірибесі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz