Оқу үрдісінде жеті модульді қолдану жолдары

Ақмола облысы

Степногорск қаласы

С. Сейфуллин атындағы

№ 5 көпсалалы мектеп - лицейінің

физика және математика пәнінің

мұғалімі Махашева Айман Үкібайқызы

ұ/т87012510424

Жараталыстану пәндері бойынша облыстық семинарда

мұғалімдер мен өткізілген

шеберлік - класс

Шеберлік -класс: Физика және математика пәнінің мұғалімі Махашева Айман Үкібайқызы

Сабақтың тақырыбы: «Оқу үрдісінде жеті модульді қолдану жолдары»

Сабақтың мақсаты: Оқу-тәрбие үрдісінде жеті модульді қолдану жолдарын тәжірбиеде тиімді пайдалану арқылы насихаттау

Коучинг кезеңдері
Қолданатын әдістер
Уақыт
Сұрақтар
Күтілетін нәтиже
№: I
Коучинг кезеңдері: Таныстыру
Қолданатын әдістер: 3парақ қағаздан беріледі
Уақыт: 8 мин
Сұрақтар:

1. Білім беретін ордаңыз, қай пәннің мұғалімісіз?

2. Дүние бесігін ашқан жеріңіз?

3. Алдағы бес жылға қойған арманыз бен мақсатыңыз?

Күтілетін нәтиже: Облыстық семинарға келген мұғалімдермен танысу.
№: II
Коучинг кезеңдері: Сергіту сәті
Қолданатын әдістер: «Қызыл өрік» әні
Уақыт: 2 мин
Сұрақтар: Көңіл-күйлеріңіз қалай?
Күтілетін нәтиже: Психологиялық ахуал туғызу
№: III
Коучинг кезеңдері: Топқа бөлу
Қолданатын әдістер: Тақтаға түрлі түсті күзгі жапырақтарды жабыстыру
Уақыт: 1 мин
Сұрақтар: Түс бойынша топқа отырғызу.
Күтілетін нәтиже: Топқа бөлу әдісі
№: IV
Коучинг кезеңдері: Кіріспе
Қолданатын әдістер: Бейне жазба
Уақыт: 5 мин
Сұрақтар: Неліктен мұғалімдер өзгеру керек?
Күтілетін нәтиже: Әлем өзгеруімен мұғалімнің өзгеру қажеттілігі
№: V
Коучинг кезеңдері: «Сыңарын тап» ойыны
Қолданатын әдістер: Сәйкестік
Уақыт: 2 мин
Сұрақтар: Би даналарымыз айтқан нақыл сөздердің сыңарын табыңыздар?
Күтілетін нәтиже: Адамның басшысы-ақыл, жетекшісі-талап, шолу шысы-ой, қорғаушысы-са быр, сынаушысы-халық, таусылмайтын-арман, ең қымбатты-ар сақтау
№: VI
Коучинг кезеңдері: Топтық жұмыс
Қолданатын әдістер: Постерде жұмыс істеу
Уақыт: 7 мин
Сұрақтар: Оқушылардың оқуына әсер ететін факторлар?
Күтілетін нәтиже: Оң әсер ететін және қиындық туғызатын факторларды білу
№: VII
Коучинг кезеңдері: Тұлғаны танып біл
Қолданатын әдістер: Интерактивті тақта
Уақыт: 3 мин
Сұрақтар: Деректер бойынша ғалымдарды анықтау?
Күтілетін нәтиже: Физика ғалымдарын білу?
№: VIII
Коучинг кезеңдері: Тапқыр болсаң, тауып көр
Қолданатын әдістер:

1тапсырма- 3, 4, 5, 6

2 тапсырма-38-361

Уақыт: 3 мин
Сұрақтар: Амалдар қолданып, есептің шешуін табу
Күтілетін нәтиже: Шығармашылық қабілетін дамыту
№: IX
Коучинг кезеңдері: Топтық жұмыс
Қолданатын әдістер: АКТ-ны қолдану
Уақыт: 5 мин
Сұрақтар: Физика сабағында білім сапасын интерактивті тақтаның қажеттілігі?
Күтілетін нәтиже: Интерактивті тақтаны қолдану
№: X
Коучинг кезеңдері: Ой қозғау стратегиясы
Қолданатын әдістер: ҰБТ-ның есептері
Уақыт: 7 мин
Сұрақтар: Электр тізбегіндегі жалпы кедергіні анықтау
Күтілетін нәтиже: Іс-тәжірибемен бөлісу
№: ХІ
Коучинг кезеңдері: Қорытынды
Қолданатын әдістер: Стикерге жазу
Уақыт: 2 мин
Сұрақтар: Әрқайсының пікірі
Күтілетін нәтиже: Кері байланыс(рефлексия)

Ұқсас жұмыстар
Кітапхана сабақтарында ақпараттық-коммуникативтік технологияларды пайдалану
Шығармашылық жұмыс
Оқушылар бағалану үшін талпынбайтын
Әдеби тіл және мәтін
Халық ауыз әдебиеті туралы
Жеті модуль бойынша оқытудың тиімділігі
Негізгі тригонометриялық тепе - теңдіктерді пайдаланып есептер шығарту
Орта мерзімді сабақтар топтамасын жоспарлау
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер рефлексивтік есебі
Сын тұрғысынан ойлау-шыңдалған ойлау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz