Зз дыбысы және әрпі

ҚББ №32 «Қызғалдақ» санаторлық балабақшасы КММ
«Зз» дыбысы және әрпі
Тәрбиеші: Арыстанова Айзада Шакизадақызы
Қызылорда қаласы
Ашық оқу іс-әрекетінің мазмұны:
І Кіріспе бөлім
- Кіріспе сөз
- Шатық шеңбері
ІІ Негізгі бөлім
- Қонжықтың тапсырмасын орындау.
(сұрақ-жауап)
- Жаңа әріппен таныстыру
«З з» дыбысы мен әрпі
3. «З» дыбысына байланысты
«Дыбыстық талдау жасату»
4. Ойын: «Құстарға ұя жасату»
5. Сергіту сәті.
6. «З з» әріпінің баспа және жазба түрімен
таныстыру.
«З з» әріпін жазу
7. Суретке қарап сөйлем құрату
ІІІ Қорытынды бөлім
- Ойын: «Сөз ойла, тез ойла»
- Үйге тапсырма.
- Бағалау
Барлығы
2мин
1мин
1мин
24мин
4мин
2 мин
3 мин
5 мин
1 мин
5 мин
4 мин
4 мин
3 мин
1 мин
30 мин
Тәрбиеші
Оқушылар
Тәрбиеші
Оқушылар
Тәрбиеші
Оқушылар
Оқушылар
Оқушылар
Тәрбиеші
Оқушылар
Оқушылар
Оқушылар
Тәрбиеші
Білім беру саласы: Қатынас
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекет түрі: Сауат ашу
Тақырыбы: «З з дыбысы мен әрпі»
Мақсаты: Сөзге дыбыстық талдау жасай білуге үйрету, сөздерді буынға дұрыс бөле білу, сурет арқылы заттың аттарын атауын білу, логикалық ойлау қабілетін арттыру. Жазу дағдысына үйрету.
Көрнекіліктер: Әліппе - дәптері, суреттер, тақтамен жұмыс.
Әдіс - тәсілдер: Әңгімелесу, көрнекілік, түсіндіру, сұрақ-жауап, ойын, суретпен жұмыс.
Түрі: Аралас сабақ
Типі: Жаңа сабақ
Қызмет
кезеңдері
Оқушының
іс-әрекеті
Мотивациялық
қозғалыс
Шаттық шеңбері
Армысың, алтын күнім!
Жарқырап нұрын шашқан.
Армысың, көк аспаным!
Көгіңе самғап ұшсам.
Армысың, жер-анам!
Құшағын бізге ашқан.
Армысыңдар, достарым!
Ізденуші
ұйымдастырушы
-Қазір жылдың қай мезгілі?
-қыстан кейін, қандай мезгіл келе жатыр?
-Көктем мезгілі
-Көктем мезгілінің ай аттарын атаңдаршы?
- Көктем мезгілінде табиғатта қандай өзгешеліктер болады?
- Күн жылынады.
- Қар ериді
-Құстар жылы жақтан ұшып келеді
- Жан-жануарлар ұйқысынана ояна бастайды. Ормандағы аңдарда ұйқысынан ояна бастайды.
Балалар, ормандағы аюда ұйқысынан оянып, қонжықтарын ертіп, серуендеуге шығып, бізге қонаққа келіпті. Олар бізге өздерімен бірге әр-түрлі тапсырмаларын ала келіпті, егер біз олардың тапсырмаларын жақсы орындасақ, бізге аю сыйлық ала келіпті.
Аюдан сыйлық алғыларың келе ме?
-Иә. Олай болса, қонжықтардың тапсырмасын орындауға дайынбыз ба?
Егер сендер белсене қатыссаңдар менде сендерге әдемі күлімдеген жұлдызша беремін, қане жұлдызша жинауға, аюдан сыйлық алуға дайынсыңдар ма?
1-қонжықтың тапсырмасы:
Әріптерді қайталау.
-Олай болса, бірінші қонжықтың тапсырмасын көрейік. Бұл қонжық бізге әріптер ала келіпті. Олар қандай әріптер екенін көрейікші.
Балалардан әріпатерді сұрау.
- А, Т, Ғ, Қ, Ә, У, Ж, Ы, Р, И, Ш,
Олардың қандай дыбыс екенін ажыратайық.
Дауысты ма, дауыссыз ба?
Тапсырма біткеннен кейін сұраққа жауап берген балаларға жұлдызша таратып беріліп отырады.
2 -қонжықтың тапсырмасы: Сұрақтар.
Енді келесі қонжықтың тапсырмасын қарайық. Бұл қонжық бізге әр түрлі сұрақтар алып келіпті?
-Сөз дегеніміз не?
-Сөз неден құралады?
-Дыбыс дегеніміз не?
-Дыбыстың таңбасы не деп атаймыз?
- Дыбыстар айтылуына қарай нешеге бөлінеді?
-Дауысты, дауыссыз дыбыстарды қандай текшелермен белгілейміз?
-Жарайсыңдар, балалар!
Тапсырма біткеннен кейін сұраққа жауап берген балаларға жұлдызша таратып беріліп отырады.
Оқулықпен жұмыс.
3-қонжықтың тапсырмасы:
Араның суреті. «З» дыбысы.
- Балалар, қараңдаршы. Біз бұл қонжық бір ойыншық алып келіпті.
Араның ойыншығын көрсетеді.
- Балалар, мынау не?
- Иә, дұрыс ара. Олай болса, араның даусын салайықшы.
Балалар араның даусын салады.
Біз, ара туралы қандай тақпақ білетін едік. Қане, есімізге түсірейікші.
Ағайынды аралармыз,
Еңбек үшін жаралғанбыз.
-з-з-з-з-з-з
Шырын іздеп күні бойы,
Гүл бақшаны аралаймыз.
-з-з-з-з-з-з-з
- Енді осы араның даусында -з-з-з-з- дегенде біз қандай дыбыс естіп тұрмыз.
- Жарайсыңдар! «з-з-з-з-з-з» деген дыбыс шығып тұр.
- Ол қалай айтылып тұр?
- Дұрыс. «З». Қане барлығымыз бірге қайталайықшы. «З» тәрбиеші оқушылармен бірге қайталайды.
- «З» дыбысын айтқанда тіліміз қандай қалыпта тұр.
- Дұрыс. Тіліміз тісімізге кедергі жасап, ауа қысылып шығып тұр. Яғни оны қандай дыбыс деп атаймыз? Және қандай текшемен белгілеміз?
- Дұрыс. Дауыссыз дыбыс. Көк текшемен белгілейміз.
4-қонжықтың тапсырмасы: Суретпен жұмыс. Дыбыстық талдау жасау.
- Келесі қонжығымыздың тапсырмасын қарайық. Бұл қонжық бізге суреттер алып келіпті. Қане, біз осы суреттерге қарап, дыбыстық талдау жасайық.
- «Зымыран» неше буын бар?
- 4 буын бар.
- «З» дыбысы сөздің қай жерінде кездесіп тұр.
- Дұрыс. Сөздің басында кездесіп тұр.
- Келесі «Жүзік» буынға бөліңдер?
- Неше буын бар?
- «З» дыбысы сөздің қай жерінде кездесіп тұр?
- Дұрыс. Ортасында.
- «Жұлдыздың» суреті
- Неше буын бар?
- «З» дыбысы сөздің қай жерінде кездесіп тұр?
- Жарайсыңдар! Сонымен «З» дыбысы сөздің басында, ортасында, аяғында да кездеседі екен.
Көктем мезгілінде жылы жақтан ұшып келген құстарға ұя керек. Құстарға ағаштарға ұя орнатуға көмектесейік.
Ойын: « Құстарға ұя жасайық»
Ағаштарға ұяларды орнатайық. Әр ұяның бетіне буындар жазылған, сол буындарды оқып, ағашқа ілейік.
Балалар жеке-жеке буындарды оқып, оларды ағашқа орнатады.
- аз, -оз, -қаз, -жаз, -аз, -боз, -зе, -зер-де, - зе-ре
Тапсырма біткеннен кейін сұраққа жауап берген балаларға жұлдызша таратып беріліп отырады.
5-қонжықтың тапсырмасы: Сергіту сәті.
- Балалар, қонжықтар қыс бойы ұйықтап-ұйықтап, шаршап қалыпты, ол бізге шармасын деп сергіту жаттығуын алып келіпті.
Сергіту жаттығуы. «Қорбаңдаған аю»
Сергіту жаттығуын орындайды.
6 -қонжықтың тапсырмасы: «З» дыбысының баспа және жазба түрімен таныстыру.
Жазу.
«З» дыбысын жазып үйрену.
«З» дыбысы 3 санына ұқсайды дедік. Ауада жакзып үйренейікші. Қане, барлығымыз бірге оның жазылу танысайық. Тәрбиеші борды қолына алып, З дыбысын ауада жазып көрсетеді.
Соны балалар қайталайды.
Енді. Дәл осылай дәптерізге орындаймыз.
Балалар дәптерлеріне «З» дыбысын жазады.
Тапсырма біткеннен кейін сұраққа жауап берген балаларға жұлдызша таратып беріліп отырады.
7-қонжықтың тапсырмасы: Сөйлем құрату.
Тақтаға сызбаның үлкен суреті ілінеді.
Дәптердегі сызба бойынша сөйлем құраймыз.
Қарбыздың суреті
Яғни, біз осы сызба арқылы сөйлем құрауымыз керек. Мысалы: Атам қарбыз өсірді. Қарбыз бақшада өседі. балалға сөйлем құратады.
8 -қонжықтың тапсырмасы: Ребусты шешу.
Балалар біз ребус шешуді білеміз. Қане барлығымыз ребуысты шешейік.
Қаздың суреті ЫНА . осы ребусты орындаңдаршы. «ҚАЗЫНА».
«Қазына» сөзіне сөздік жұмысын жүргізу.
- Балалар, Қазына дегеніміз - түрлі бағалы заттар, дүние мүлік
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz