Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Зз дыбысы және әрпі
ҚББ №32 «Қызғалдақ» санаторлық балабақшасы КММ
«Зз» дыбысы және әрпі
Тәрбиеші: Арыстанова Айзада Шакизадақызы
Қызылорда қаласы
Ашық оқу іс-әрекетінің мазмұны:
| Мазмұны |Уақыты |Іс-әрекетті |
| | |орындаушы |
|І Кіріспе бөлім | 2мин | |
|Кіріспе сөз |1мин |Тәрбиеші |
|Шатық шеңбері |1мин |Оқушылар |
| | | |
|ІІ Негізгі бөлім |24мин | |
|Қонжықтың тапсырмасын орындау. |4мин |Тәрбиеші |
|(сұрақ-жауап) | |Оқушылар |
| | | |
|Жаңа әріппен таныстыру |2 мин |Тәрбиеші |
|«З з» дыбысы мен әрпі | | |
|3. «З» дыбысына байланысты |3 мин |Оқушылар |
|«Дыбыстық талдау жасату» | | |
|4. Ойын: «Құстарға ұя жасату» |5 мин |Оқушылар |
|5. Сергіту сәті. |1 мин |Оқушылар |
|6. «З з» әріпінің баспа және жазба түрімен | |Тәрбиеші |
| | | |
|таныстыру. |5 мин |Оқушылар |
|«З з» әріпін жазу |4 мин |Оқушылар |
|7. Суретке қарап сөйлем құрату |4 мин | |
|ІІІ Қорытынды бөлім |3 мин |Оқушылар |
|Ойын: «Сөз ойла, тез ойла» | | |
|Үйге тапсырма. |1 мин |Тәрбиеші |
|Бағалау |30 мин | |
|Барлығы | | |
Білім беру саласы: Қатынас
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекет түрі: Сауат ашу
Тақырыбы: «З з дыбысы мен әрпі»
Мақсаты: Сөзге дыбыстық талдау жасай білуге үйрету, сөздерді буынға дұрыс
бөле білу,сурет арқылы заттың аттарын атауын білу, логикалық ойлау
қабілетін арттыру. Жазу дағдысына үйрету.
Көрнекіліктер: Әліппе - дәптері, суреттер, тақтамен жұмыс.
Әдіс – тәсілдер: Әңгімелесу, көрнекілік, түсіндіру, сұрақ-жауап, ойын,
суретпен жұмыс.
Түрі: Аралас сабақ
Типі: Жаңа сабақ
| Қызмет |Тәрбиешінің іс-әрекеті |Оқушының |
| | |іс-әрекеті |
|кезеңдері | | |
| | Шаттық шеңбері | |
| |Армысың, алтын күнім! |Балалар іс-қимылмен |
|Мотивациялық |Жарқырап нұрын шашқан. |көрсетеді. |
|қозғалыс |Армысың, көк аспаным! | |
| |Көгіңе самғап ұшсам. | |
| |Армысың, жер-анам! | |
| |Құшағын бізге ашқан. | |
| |Армысыңдар, достарым! | |
| |-Қазір жылдың қай мезгілі? |-Қыс мезгілі |
|Ізденуші |-қыстан кейін,қандай мезгіл келе жатыр? |-Көктем мезгілі |
|ұйымдастырушы |-Көктем мезгілі |-Сауат ашу оқу |
| |-Көктем мезгілінің ай аттарын атаңдаршы? |іс-әрекетінде біз |
| |- Көктем мезгілінде табиғатта қандай |дыбыстар мен, |
| |өзгешеліктер болады? |әріптермен, буындармен, |
| |- Күн жылынады. |танысамыз. Жазуды, оқуды|
| |- Қар ериді |үйренеміз. |
| |-Құстар жылы жақтан ұшып келеді | |
| |- Жан-жануарлар ұйқысынана ояна бастайды.| |
| |Ормандағы аңдарда ұйқысынан ояна | |
| |бастайды. | |
| |Балалар, ормандағы аюда ұйқысынан оянып, | |
| |қонжықтарын ертіп, серуендеуге шығып, | |
| |бізге қонаққа келіпті. Олар бізге | |
| |өздерімен бірге әр-түрлі тапсырмаларын | |
| |ала келіпті, егер біз олардың | |
| |тапсырмаларын жақсы орындасақ, бізге аю | |
| |сыйлық ала келіпті. | |
| |Аюдан сыйлық алғыларың келе ме? | |
| |-Иә. Олай болса,қонжықтардың тапсырмасын | |
| |орындауға дайынбыз ба? | |
| |Егер сендер белсене қатыссаңдар менде | |
| |сендерге әдемі күлімдеген жұлдызша | |
| |беремін, қане жұлдызша жинауға,аюдан | |
| |сыйлық алуға дайынсыңдар ма? | |
| |1-қонжықтың тапсырмасы: | |
| |Әріптерді қайталау. | |
| |-Олай болса, бірінші қонжықтың | |
| |тапсырмасын көрейік. Бұл қонжық бізге | |
| |әріптер ала келіпті. Олар қандай әріптер| |
| |екенін көрейікші. | |
| |Балалардан әріпатерді сұрау. | |
| |А, Т, Ғ, Қ, Ә, У, Ж,Ы, Р, И, Ш, | |
| |Олардың қандай дыбыс екенін ажыратайық. |Сөз дегеніміз – бір |
| |Дауысты ма, дауыссыз ба? |заттың аты. |
| |Тапсырма біткеннен кейін сұраққа жауап |-Сөз дыбыстан құралады. |
| |берген балаларға жұлдызша таратып беріліп|-Дыбысты айтамыз, |
| |отырады. |естиміз. |
| | |-Дыбыстың таңбасын әріп |
| |2 -қонжықтың тапсырмасы: Сұрақтар. |дейміз. |
| | |-Әріпті көреміз, |
| |Енді келесі қонжықтың тапсырмасын |жазамыз, оқи аламыз |
| |қарайық. Бұл қонжық бізге әр түрлі |-Дыбыстар айтылуына |
| |сұрақтар алып келіпті? |қарай екіге бөлінеді. |
| |-Сөз дегеніміз не? |Дауысты дыбыс және |
| |-Сөз неден құралады? |дауыссыз дыбыс болып |
| |-Дыбыс дегеніміз не? |екіге бөлінеді. |
| |-Дыбыстың таңбасы не деп атаймыз? |-Дауысты дыбысты қызыл |
| |- Дыбыстар айтылуына қарай нешеге |текшемен, дауыссыз |
| |бөлінеді? |дыбысты көк текшемен |
| |-Дауысты, дауыссыз дыбыстарды қандай |белгілейміз. |
| |текшелермен белгілейміз? |-Сөзде қанша дауысты |
| |-Жарайсыңдар, балалар! |дыбыс болса, сонша буын |
| |Тапсырма біткеннен кейін сұраққа жауап |болады. |
| |берген балаларға жұлдызша таратып беріліп| |
| |отырады. | |
| | | |
| |Оқулықпен жұмыс. | |
| | | |
| |3-қонжықтың тапсырмасы: | |
| |Араның суреті. «З» дыбысы. | |
| | | |
| |Балалар, қараңдаршы. Біз бұл қонжық бір |Балалардың жауабы |
| |ойыншық алып келіпті. |тыңдалады |
| |Араның ойыншығын көрсетеді. | |
| |Балалар, мынау не? | |
| |Иә, дұрыс ара. Олай болса, араның даусын | |
| |салайықшы. | |
| |Балалар араның даусын салады. | |
| |Біз,ара туралы қандай тақпақ білетін | |
| |едік. Қане,есімізге түсірейікші. | |
| | | |
| |Ағайынды аралармыз, |Тақтаға әр бала шығып, |
| |Еңбек үшін жаралғанбыз. |ұядағы буындарды оқып, |
| |-з-з-з-з-з-з |ағаштарға іліеді. |
| |Шырын іздеп күні бойы, | |
| |Гүл бақшаны аралаймыз. | |
| |-з-з-з-з-з-з-з | |
| |- Енді осы араның даусында –з-з-з-з- | |
| |дегенде біз қандай дыбыс естіп тұрмыз. | |
| |Жарайсыңдар! «з-з-з-з-з-з» деген дыбыс | |
| |шығып тұр. | |
| |Ол қалай айтылып тұр? |Сергіту жаттығуын |
| |Дұрыс. «З». Қане барлығымыз бірге |жасайды |
| |қайталайықшы. «З» тәрбиеші оқушылармен | |
| |бірге қайталайды. | |
| |«З» дыбысын айтқанда тіліміз қандай | |
| |қалыпта тұр. |«З» әрпін дәптерлеріне |
| |Дұрыс. Тіліміз тісімізге кедергі жасап, |жазып шығады. |
| |ауа қысылып шығып тұр. Яғни оны қандай | |
| |дыбыс деп атаймыз? Және қандай текшемен | |
| |белгілеміз? | |
| |Дұрыс. Дауыссыз дыбыс. Көк текшемен | |
| |белгілейміз. | |
| | | |
| |4-қонжықтың тапсырмасы: Суретпен жұмыс. |Суретке қарап, сөйлем |
| |Дыбыстық талдау жасау. |құрайды. |
| | | |
| |Келесі қонжығымыздың тапсырмасын қарайық.| |
| |Бұл қонжық бізге суреттер алып келіпті. | |
| |Қане, біз осы суреттерге қарап, дыбыстық | |
| |талдау жасайық. | |
| |«Зымыран» неше буын бар? | |
| |4 буын бар. | |
| |«З» дыбысы сөздің қай жерінде кездесіп |Ребусты орындайды. |
| |тұр. | |
| |Дұрыс. Сөздің басында кездесіп тұр. | |
| |Келесі «Жүзік» буынға бөліңдер? | |
| |Неше буын бар? | |
| |«З» дыбысы сөздің қай жерінде кездесіп | |
| |тұр? | |
| |Дұрыс. Ортасында. | |
| |«Жұлдыздың» суреті | |
| |Неше буын бар? | |
| |«З» дыбысы сөздің қай жерінде кездесіп | |
| |тұр? | |
| |Жарайсыңдар! Сонымен «З» дыбысы сөздің | |
| |басында, ортасында,аяғында да кездеседі | |
| |екен. | |
| |Көктем мезгілінде жылы жақтан ұшып келген| |
| |құстарға ұя керек. Құстарға ағаштарға ұя | |
| |орнатуға көмектесейік. | |
| |Ойын: « Құстарға ұя жасайық» | |
| |Ағаштарға ұяларды орнатайық. Әр ұяның | |
| |бетіне буындар жазылған, сол буындарды | |
| |оқып, ағашқа ілейік. | |
| |Балалар жеке-жеке буындарды оқып,оларды | |
| |ағашқа орнатады. | |
| | | |
| |-аз, -оз, -қаз, -жаз, -аз, -боз, -зе, | |
| |-зер-де, - зе-ре | |
| | | |
| |Тапсырма біткеннен кейін сұраққа жауап | |
| |берген балаларға жұлдызша таратып беріліп| |
| |отырады. | |
| | | |
| |5-қонжықтың тапсырмасы: Сергіту сәті. | |
| | | |
| |Балалар, қонжықтар қыс бойы | |
| |ұйықтап-ұйықтап, шаршап қалыпты, ол бізге| |
| |шармасын деп сергіту жаттығуын алып | |
| |келіпті. | |
| |Сергіту жаттығуы. «Қорбаңдаған аю» | |
| |Сергіту жаттығуын орындайды. | |
| | | |
| |6 -қонжықтың тапсырмасы: «З» дыбысының | |
| |баспа және жазба түрімен таныстыру. | |
| |Жазу. | |
| |«З» дыбысын жазып үйрену. | |
| |«З» дыбысы 3 санына ұқсайды дедік. Ауада | |
| |жакзып үйренейікші. Қане, барлығымыз | |
| |бірге оның жазылу танысайық. Тәрбиеші | |
| |борды қолына алып, З дыбысын ауада жазып | |
| |көрсетеді. | |
| | | |
| |Соны балалар қайталайды. | |
| |Енді. Дәл осылай дәптерізге орындаймыз. | |
| |Балалар дәптерлеріне «З» дыбысын жазады. | |
| | | |
| |Тапсырма біткеннен кейін сұраққа жауап | |
| |берген балаларға жұлдызша таратып беріліп| |
| |отырады. | |
| | | |
| |7-қонжықтың тапсырмасы: Сөйлем құрату. | |
| | | |
| |Тақтаға сызбаның үлкен суреті ілінеді. | |
| |Дәптердегі сызба бойынша сөйлем құраймыз.| |
| | | |
| |Қарбыздың суреті | |
| |Яғни, біз осы сызба арқылы сөйлем | |
| |құрауымыз керек. Мысалы: Атам қарбыз | |
| |өсірді. Қарбыз бақшада өседі. балалға | |
| |сөйлем құратады. | |
| |8 -қонжықтың тапсырмасы: Ребусты шешу. | |
| |Балалар біз ребус шешуді білеміз. Қане | |
| |барлығымыз ребуысты шешейік. | |
| |Қаздың суреті ЫНА . осы ребусты | |
| |орындаңдаршы. «ҚАЗЫНА». | |
| |«Қазына» сөзіне сөздік жұмысын жүргізу. | |
| |-Балалар , Қазына дегеніміз – түрлі | |
| |бағалы заттар, дүние мүлік,байлықты | |
| |атайды. | |
| |-Жарайсыңдар, балалар! Сендер | |
| |қонжықтардың барлдық тапсырмаларын | |
| |орындадыңдар. | |
| |Сендер қонжықтардың тапсырмаларын жақсы | |
| |орындап шыққаны үшін «Аю» риза болып, |Балалар оқу іс-әрекетіне|
| |өзі баллды жақсы көргендіктен, сендерге |белсене қатысады. |
|Рефлексивті |бал әкеліпті,- деп. Аюдың ыдысының ішінен| |
|түзетуші |балдың суретін балаларға таратып береді. | |
| |Балаларға балдың суретін таратып шығады. | |
| | | |
| |Дидактикалық ойын. «Сөз ойла, көп ойла». | |
| |«Сөз ойла, көп ойла» ойыны. Менің | |
| |қолымдағы сиқырлы таяқшаны бастап бір | |
| |балаға беремін. Сендер «З» дыбысынан | |
| |басталатын сөз айтып келесі балаға, яғни | |
| |бір-бірлеріңе беріп отырасыңдар. | |
| |Үйге тапсырма «З» дыбысының жазбаша түрін| |
| |дәптерге жазып келу | |
Күтілетін нәтиже:
Білу керек: «З з» дыбысы мен әрпін білу керек.
Игеру керек: «З з» дыбысының дауыссыз дыбыс екенін игеру керек.
Жасай білу керек: «З з» дыбысының сөз ішіндегі орнын таба білу керек.
«Зз» дыбысы және әрпі
Тәрбиеші: Арыстанова Айзада Шакизадақызы
Қызылорда қаласы
Ашық оқу іс-әрекетінің мазмұны:
| Мазмұны |Уақыты |Іс-әрекетті |
| | |орындаушы |
|І Кіріспе бөлім | 2мин | |
|Кіріспе сөз |1мин |Тәрбиеші |
|Шатық шеңбері |1мин |Оқушылар |
| | | |
|ІІ Негізгі бөлім |24мин | |
|Қонжықтың тапсырмасын орындау. |4мин |Тәрбиеші |
|(сұрақ-жауап) | |Оқушылар |
| | | |
|Жаңа әріппен таныстыру |2 мин |Тәрбиеші |
|«З з» дыбысы мен әрпі | | |
|3. «З» дыбысына байланысты |3 мин |Оқушылар |
|«Дыбыстық талдау жасату» | | |
|4. Ойын: «Құстарға ұя жасату» |5 мин |Оқушылар |
|5. Сергіту сәті. |1 мин |Оқушылар |
|6. «З з» әріпінің баспа және жазба түрімен | |Тәрбиеші |
| | | |
|таныстыру. |5 мин |Оқушылар |
|«З з» әріпін жазу |4 мин |Оқушылар |
|7. Суретке қарап сөйлем құрату |4 мин | |
|ІІІ Қорытынды бөлім |3 мин |Оқушылар |
|Ойын: «Сөз ойла, тез ойла» | | |
|Үйге тапсырма. |1 мин |Тәрбиеші |
|Бағалау |30 мин | |
|Барлығы | | |
Білім беру саласы: Қатынас
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекет түрі: Сауат ашу
Тақырыбы: «З з дыбысы мен әрпі»
Мақсаты: Сөзге дыбыстық талдау жасай білуге үйрету, сөздерді буынға дұрыс
бөле білу,сурет арқылы заттың аттарын атауын білу, логикалық ойлау
қабілетін арттыру. Жазу дағдысына үйрету.
Көрнекіліктер: Әліппе - дәптері, суреттер, тақтамен жұмыс.
Әдіс – тәсілдер: Әңгімелесу, көрнекілік, түсіндіру, сұрақ-жауап, ойын,
суретпен жұмыс.
Түрі: Аралас сабақ
Типі: Жаңа сабақ
| Қызмет |Тәрбиешінің іс-әрекеті |Оқушының |
| | |іс-әрекеті |
|кезеңдері | | |
| | Шаттық шеңбері | |
| |Армысың, алтын күнім! |Балалар іс-қимылмен |
|Мотивациялық |Жарқырап нұрын шашқан. |көрсетеді. |
|қозғалыс |Армысың, көк аспаным! | |
| |Көгіңе самғап ұшсам. | |
| |Армысың, жер-анам! | |
| |Құшағын бізге ашқан. | |
| |Армысыңдар, достарым! | |
| |-Қазір жылдың қай мезгілі? |-Қыс мезгілі |
|Ізденуші |-қыстан кейін,қандай мезгіл келе жатыр? |-Көктем мезгілі |
|ұйымдастырушы |-Көктем мезгілі |-Сауат ашу оқу |
| |-Көктем мезгілінің ай аттарын атаңдаршы? |іс-әрекетінде біз |
| |- Көктем мезгілінде табиғатта қандай |дыбыстар мен, |
| |өзгешеліктер болады? |әріптермен, буындармен, |
| |- Күн жылынады. |танысамыз. Жазуды, оқуды|
| |- Қар ериді |үйренеміз. |
| |-Құстар жылы жақтан ұшып келеді | |
| |- Жан-жануарлар ұйқысынана ояна бастайды.| |
| |Ормандағы аңдарда ұйқысынан ояна | |
| |бастайды. | |
| |Балалар, ормандағы аюда ұйқысынан оянып, | |
| |қонжықтарын ертіп, серуендеуге шығып, | |
| |бізге қонаққа келіпті. Олар бізге | |
| |өздерімен бірге әр-түрлі тапсырмаларын | |
| |ала келіпті, егер біз олардың | |
| |тапсырмаларын жақсы орындасақ, бізге аю | |
| |сыйлық ала келіпті. | |
| |Аюдан сыйлық алғыларың келе ме? | |
| |-Иә. Олай болса,қонжықтардың тапсырмасын | |
| |орындауға дайынбыз ба? | |
| |Егер сендер белсене қатыссаңдар менде | |
| |сендерге әдемі күлімдеген жұлдызша | |
| |беремін, қане жұлдызша жинауға,аюдан | |
| |сыйлық алуға дайынсыңдар ма? | |
| |1-қонжықтың тапсырмасы: | |
| |Әріптерді қайталау. | |
| |-Олай болса, бірінші қонжықтың | |
| |тапсырмасын көрейік. Бұл қонжық бізге | |
| |әріптер ала келіпті. Олар қандай әріптер| |
| |екенін көрейікші. | |
| |Балалардан әріпатерді сұрау. | |
| |А, Т, Ғ, Қ, Ә, У, Ж,Ы, Р, И, Ш, | |
| |Олардың қандай дыбыс екенін ажыратайық. |Сөз дегеніміз – бір |
| |Дауысты ма, дауыссыз ба? |заттың аты. |
| |Тапсырма біткеннен кейін сұраққа жауап |-Сөз дыбыстан құралады. |
| |берген балаларға жұлдызша таратып беріліп|-Дыбысты айтамыз, |
| |отырады. |естиміз. |
| | |-Дыбыстың таңбасын әріп |
| |2 -қонжықтың тапсырмасы: Сұрақтар. |дейміз. |
| | |-Әріпті көреміз, |
| |Енді келесі қонжықтың тапсырмасын |жазамыз, оқи аламыз |
| |қарайық. Бұл қонжық бізге әр түрлі |-Дыбыстар айтылуына |
| |сұрақтар алып келіпті? |қарай екіге бөлінеді. |
| |-Сөз дегеніміз не? |Дауысты дыбыс және |
| |-Сөз неден құралады? |дауыссыз дыбыс болып |
| |-Дыбыс дегеніміз не? |екіге бөлінеді. |
| |-Дыбыстың таңбасы не деп атаймыз? |-Дауысты дыбысты қызыл |
| |- Дыбыстар айтылуына қарай нешеге |текшемен, дауыссыз |
| |бөлінеді? |дыбысты көк текшемен |
| |-Дауысты, дауыссыз дыбыстарды қандай |белгілейміз. |
| |текшелермен белгілейміз? |-Сөзде қанша дауысты |
| |-Жарайсыңдар, балалар! |дыбыс болса, сонша буын |
| |Тапсырма біткеннен кейін сұраққа жауап |болады. |
| |берген балаларға жұлдызша таратып беріліп| |
| |отырады. | |
| | | |
| |Оқулықпен жұмыс. | |
| | | |
| |3-қонжықтың тапсырмасы: | |
| |Араның суреті. «З» дыбысы. | |
| | | |
| |Балалар, қараңдаршы. Біз бұл қонжық бір |Балалардың жауабы |
| |ойыншық алып келіпті. |тыңдалады |
| |Араның ойыншығын көрсетеді. | |
| |Балалар, мынау не? | |
| |Иә, дұрыс ара. Олай болса, араның даусын | |
| |салайықшы. | |
| |Балалар араның даусын салады. | |
| |Біз,ара туралы қандай тақпақ білетін | |
| |едік. Қане,есімізге түсірейікші. | |
| | | |
| |Ағайынды аралармыз, |Тақтаға әр бала шығып, |
| |Еңбек үшін жаралғанбыз. |ұядағы буындарды оқып, |
| |-з-з-з-з-з-з |ағаштарға іліеді. |
| |Шырын іздеп күні бойы, | |
| |Гүл бақшаны аралаймыз. | |
| |-з-з-з-з-з-з-з | |
| |- Енді осы араның даусында –з-з-з-з- | |
| |дегенде біз қандай дыбыс естіп тұрмыз. | |
| |Жарайсыңдар! «з-з-з-з-з-з» деген дыбыс | |
| |шығып тұр. | |
| |Ол қалай айтылып тұр? |Сергіту жаттығуын |
| |Дұрыс. «З». Қане барлығымыз бірге |жасайды |
| |қайталайықшы. «З» тәрбиеші оқушылармен | |
| |бірге қайталайды. | |
| |«З» дыбысын айтқанда тіліміз қандай | |
| |қалыпта тұр. |«З» әрпін дәптерлеріне |
| |Дұрыс. Тіліміз тісімізге кедергі жасап, |жазып шығады. |
| |ауа қысылып шығып тұр. Яғни оны қандай | |
| |дыбыс деп атаймыз? Және қандай текшемен | |
| |белгілеміз? | |
| |Дұрыс. Дауыссыз дыбыс. Көк текшемен | |
| |белгілейміз. | |
| | | |
| |4-қонжықтың тапсырмасы: Суретпен жұмыс. |Суретке қарап, сөйлем |
| |Дыбыстық талдау жасау. |құрайды. |
| | | |
| |Келесі қонжығымыздың тапсырмасын қарайық.| |
| |Бұл қонжық бізге суреттер алып келіпті. | |
| |Қане, біз осы суреттерге қарап, дыбыстық | |
| |талдау жасайық. | |
| |«Зымыран» неше буын бар? | |
| |4 буын бар. | |
| |«З» дыбысы сөздің қай жерінде кездесіп |Ребусты орындайды. |
| |тұр. | |
| |Дұрыс. Сөздің басында кездесіп тұр. | |
| |Келесі «Жүзік» буынға бөліңдер? | |
| |Неше буын бар? | |
| |«З» дыбысы сөздің қай жерінде кездесіп | |
| |тұр? | |
| |Дұрыс. Ортасында. | |
| |«Жұлдыздың» суреті | |
| |Неше буын бар? | |
| |«З» дыбысы сөздің қай жерінде кездесіп | |
| |тұр? | |
| |Жарайсыңдар! Сонымен «З» дыбысы сөздің | |
| |басында, ортасында,аяғында да кездеседі | |
| |екен. | |
| |Көктем мезгілінде жылы жақтан ұшып келген| |
| |құстарға ұя керек. Құстарға ағаштарға ұя | |
| |орнатуға көмектесейік. | |
| |Ойын: « Құстарға ұя жасайық» | |
| |Ағаштарға ұяларды орнатайық. Әр ұяның | |
| |бетіне буындар жазылған, сол буындарды | |
| |оқып, ағашқа ілейік. | |
| |Балалар жеке-жеке буындарды оқып,оларды | |
| |ағашқа орнатады. | |
| | | |
| |-аз, -оз, -қаз, -жаз, -аз, -боз, -зе, | |
| |-зер-де, - зе-ре | |
| | | |
| |Тапсырма біткеннен кейін сұраққа жауап | |
| |берген балаларға жұлдызша таратып беріліп| |
| |отырады. | |
| | | |
| |5-қонжықтың тапсырмасы: Сергіту сәті. | |
| | | |
| |Балалар, қонжықтар қыс бойы | |
| |ұйықтап-ұйықтап, шаршап қалыпты, ол бізге| |
| |шармасын деп сергіту жаттығуын алып | |
| |келіпті. | |
| |Сергіту жаттығуы. «Қорбаңдаған аю» | |
| |Сергіту жаттығуын орындайды. | |
| | | |
| |6 -қонжықтың тапсырмасы: «З» дыбысының | |
| |баспа және жазба түрімен таныстыру. | |
| |Жазу. | |
| |«З» дыбысын жазып үйрену. | |
| |«З» дыбысы 3 санына ұқсайды дедік. Ауада | |
| |жакзып үйренейікші. Қане, барлығымыз | |
| |бірге оның жазылу танысайық. Тәрбиеші | |
| |борды қолына алып, З дыбысын ауада жазып | |
| |көрсетеді. | |
| | | |
| |Соны балалар қайталайды. | |
| |Енді. Дәл осылай дәптерізге орындаймыз. | |
| |Балалар дәптерлеріне «З» дыбысын жазады. | |
| | | |
| |Тапсырма біткеннен кейін сұраққа жауап | |
| |берген балаларға жұлдызша таратып беріліп| |
| |отырады. | |
| | | |
| |7-қонжықтың тапсырмасы: Сөйлем құрату. | |
| | | |
| |Тақтаға сызбаның үлкен суреті ілінеді. | |
| |Дәптердегі сызба бойынша сөйлем құраймыз.| |
| | | |
| |Қарбыздың суреті | |
| |Яғни, біз осы сызба арқылы сөйлем | |
| |құрауымыз керек. Мысалы: Атам қарбыз | |
| |өсірді. Қарбыз бақшада өседі. балалға | |
| |сөйлем құратады. | |
| |8 -қонжықтың тапсырмасы: Ребусты шешу. | |
| |Балалар біз ребус шешуді білеміз. Қане | |
| |барлығымыз ребуысты шешейік. | |
| |Қаздың суреті ЫНА . осы ребусты | |
| |орындаңдаршы. «ҚАЗЫНА». | |
| |«Қазына» сөзіне сөздік жұмысын жүргізу. | |
| |-Балалар , Қазына дегеніміз – түрлі | |
| |бағалы заттар, дүние мүлік,байлықты | |
| |атайды. | |
| |-Жарайсыңдар, балалар! Сендер | |
| |қонжықтардың барлдық тапсырмаларын | |
| |орындадыңдар. | |
| |Сендер қонжықтардың тапсырмаларын жақсы | |
| |орындап шыққаны үшін «Аю» риза болып, |Балалар оқу іс-әрекетіне|
| |өзі баллды жақсы көргендіктен, сендерге |белсене қатысады. |
|Рефлексивті |бал әкеліпті,- деп. Аюдың ыдысының ішінен| |
|түзетуші |балдың суретін балаларға таратып береді. | |
| |Балаларға балдың суретін таратып шығады. | |
| | | |
| |Дидактикалық ойын. «Сөз ойла, көп ойла». | |
| |«Сөз ойла, көп ойла» ойыны. Менің | |
| |қолымдағы сиқырлы таяқшаны бастап бір | |
| |балаға беремін. Сендер «З» дыбысынан | |
| |басталатын сөз айтып келесі балаға, яғни | |
| |бір-бірлеріңе беріп отырасыңдар. | |
| |Үйге тапсырма «З» дыбысының жазбаша түрін| |
| |дәптерге жазып келу | |
Күтілетін нәтиже:
Білу керек: «З з» дыбысы мен әрпін білу керек.
Игеру керек: «З з» дыбысының дауыссыз дыбыс екенін игеру керек.
Жасай білу керек: «З з» дыбысының сөз ішіндегі орнын таба білу керек.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz