Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Тақырып - Лепті сөйлем
Жамбыл облысы Сарысу ауданы Саудакент ауылы
Байқадам Қашқынбаев атындағы орта мектебі
Бастауыш сынып мұғалімі Бегаулова Айгул Айтқұлқызы
Пән: Қазақ тілі
Сынып: 2 сынып
Сабақтың тақырыбы: Лепті сөйлем
Мақсаты: Лепті сөйлем жайлы түсінік беру.
1. Сөйлем түрлерін ажыратады. Лепті сөйлем жайлы түсінік қалыптасады,
түрлі жаттығулар арқылы түсінгенін практикада қолданады.
2. Ойлау қабілеттері артып, жан- жақты ізденеді.
3. Топта бірлесіп жұмыс істеу арқылы ұжымшылдыққа үйренеді.
Күтілетін нәтиже: Оқушылар тақырып ұғымын біледі, түсінеді және
тапсырмалар орындай алады
Модульдері: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету,
оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, оқыту мен оқуда АКТ- ны пайдалану,
талантты және дарынды балаларды оқыту, оқушылардың жас ерекшеліктеріне
сәйкес оқыту және оқу, оқытудағы басқару және көшбасшылық.
Сабақтың типі: жаңа білімді меңгерту.
Деректер: тақта, стикерлер, постерге арналған қағаздар, маркерлер, бағалау
парақтары
Әдіс тәсілдер: Композициялық талдау, Венн диаграммасы, Ыстық орындық,
Кубизм
|Сабақ |Уақыт |Тапсырма |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушылардың іс-әрекеті |
|кезеңдері | | | | |
|Білім |2мин |Композициялық талдау |Үйге берілген тапсырманы |Бір-біріне жақсы сөздер айта отырып|
| | |жасау арқылы сұрақ |сұрақ-жауап арқылы оқушылар өзі |сұрақ -жауап арқылы бір-біріне |
|Қызығушылық | |жауап өткізу |бір-біріне қоя отырып өткен сабақ |жақсылықпен сәттілік тілейді |
|тарын ояту | |Үй тапсырмасын кайталау|туралы не білгендерін ортаға салады| |
|Түсіну |7мин |Суреттер сөйлейді |1-2 жаттығуларды слайдтан көрсету. |Оқушылардың мұндағы мақсаты |
| | |Тақырыпқа қатысты сурет|Сурет арқылы әңгіме құрастыру, |берілген тақырыпқа қатысты не |
| | |арқылы сөйлемдер |түсініктерін жеткізу үшін |біліп не үйренгендерін, тақырып |
| | |құрастыру |суреттерін тақтаға ілу. Ережеге |туралы әсерлерін топ болып талдай |
| | | |байланысты ой қорыту. |отырып ортаға жеткізу |
|Қолдану |10мин |Венн диаграммасы |Тақырыптың мазмұнын қысқаша |Оқушылардың мақсаты мұғалімді |
| | | |баяндайды,тақырыптың ең маңызды |тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін |
| | | |жерін ең қызық жерін табады,оны |айту |
| | | |неге қызық деп тапқанын |Әдіс бойынша жаңа тақырыпты |
| | | |айтады,тақырып туралы ақпарат |меңгереді және өз пікірлерін ортаға|
| | | |жинайды |салады. |
| | | |байланыстырады, суреттейді, | |
| | | |салыстырады, өз бағасын береді. | |
|Сергіту сәті |1 мин |«Қара жорға» биі |Оқушылармен бірге сергіту сәтін |Интербелсеңді тақтадағы |
| | | |жасау |бейнероликтегідей жаттығулар |
| | | | |жасайды. |
|Талдау |15мин |Ыстық орындық |4-жаттығу. Жаңа тақырыпқа қатысты |Берілген тапсырманы уақытылы |
| | | |әр топқа тапсырмалар беру олар |орындау, тапсырманы орындау керек. |
| | | |тапсырманы олрындап ортаға шығып | |
| | | |оқиды , жұмыстарын көрсетеді | |
|Жинақтау |5мин | Кейіпкерге хат арқылы|Топ бойынша тақырыпты жинақтау үшін|Өз ойларынан кейіпкерге хат жазады,|
| | |сабақты жинақтайды |тақырыпқа қатысты кейіпкерге өз |қысқаша оқып шығады тақырыпты |
|Бағалау | | |ойларынан хат жазады топ басшысы |жинақтайды |
| | | |оқиды | |
|Формативті |2 мин |Өзін-өзі бағалау (2 |Бағалау парақшасы мен бағалау |Өзін- өзі бағалайды |
|бағалау | |мин) |шкаласын тарату | |
| | |Бағдаршам арқылы | | |
|Рефлексия |2 мин |Стикерлерді толтыру |Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну |Ұсынылған стикерді толтыру |
Байқадам Қашқынбаев атындағы орта мектебі
Бастауыш сынып мұғалімі Бегаулова Айгул Айтқұлқызы
Пән: Қазақ тілі
Сынып: 2 сынып
Сабақтың тақырыбы: Лепті сөйлем
Мақсаты: Лепті сөйлем жайлы түсінік беру.
1. Сөйлем түрлерін ажыратады. Лепті сөйлем жайлы түсінік қалыптасады,
түрлі жаттығулар арқылы түсінгенін практикада қолданады.
2. Ойлау қабілеттері артып, жан- жақты ізденеді.
3. Топта бірлесіп жұмыс істеу арқылы ұжымшылдыққа үйренеді.
Күтілетін нәтиже: Оқушылар тақырып ұғымын біледі, түсінеді және
тапсырмалар орындай алады
Модульдері: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету,
оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, оқыту мен оқуда АКТ- ны пайдалану,
талантты және дарынды балаларды оқыту, оқушылардың жас ерекшеліктеріне
сәйкес оқыту және оқу, оқытудағы басқару және көшбасшылық.
Сабақтың типі: жаңа білімді меңгерту.
Деректер: тақта, стикерлер, постерге арналған қағаздар, маркерлер, бағалау
парақтары
Әдіс тәсілдер: Композициялық талдау, Венн диаграммасы, Ыстық орындық,
Кубизм
|Сабақ |Уақыт |Тапсырма |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушылардың іс-әрекеті |
|кезеңдері | | | | |
|Білім |2мин |Композициялық талдау |Үйге берілген тапсырманы |Бір-біріне жақсы сөздер айта отырып|
| | |жасау арқылы сұрақ |сұрақ-жауап арқылы оқушылар өзі |сұрақ -жауап арқылы бір-біріне |
|Қызығушылық | |жауап өткізу |бір-біріне қоя отырып өткен сабақ |жақсылықпен сәттілік тілейді |
|тарын ояту | |Үй тапсырмасын кайталау|туралы не білгендерін ортаға салады| |
|Түсіну |7мин |Суреттер сөйлейді |1-2 жаттығуларды слайдтан көрсету. |Оқушылардың мұндағы мақсаты |
| | |Тақырыпқа қатысты сурет|Сурет арқылы әңгіме құрастыру, |берілген тақырыпқа қатысты не |
| | |арқылы сөйлемдер |түсініктерін жеткізу үшін |біліп не үйренгендерін, тақырып |
| | |құрастыру |суреттерін тақтаға ілу. Ережеге |туралы әсерлерін топ болып талдай |
| | | |байланысты ой қорыту. |отырып ортаға жеткізу |
|Қолдану |10мин |Венн диаграммасы |Тақырыптың мазмұнын қысқаша |Оқушылардың мақсаты мұғалімді |
| | | |баяндайды,тақырыптың ең маңызды |тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін |
| | | |жерін ең қызық жерін табады,оны |айту |
| | | |неге қызық деп тапқанын |Әдіс бойынша жаңа тақырыпты |
| | | |айтады,тақырып туралы ақпарат |меңгереді және өз пікірлерін ортаға|
| | | |жинайды |салады. |
| | | |байланыстырады, суреттейді, | |
| | | |салыстырады, өз бағасын береді. | |
|Сергіту сәті |1 мин |«Қара жорға» биі |Оқушылармен бірге сергіту сәтін |Интербелсеңді тақтадағы |
| | | |жасау |бейнероликтегідей жаттығулар |
| | | | |жасайды. |
|Талдау |15мин |Ыстық орындық |4-жаттығу. Жаңа тақырыпқа қатысты |Берілген тапсырманы уақытылы |
| | | |әр топқа тапсырмалар беру олар |орындау, тапсырманы орындау керек. |
| | | |тапсырманы олрындап ортаға шығып | |
| | | |оқиды , жұмыстарын көрсетеді | |
|Жинақтау |5мин | Кейіпкерге хат арқылы|Топ бойынша тақырыпты жинақтау үшін|Өз ойларынан кейіпкерге хат жазады,|
| | |сабақты жинақтайды |тақырыпқа қатысты кейіпкерге өз |қысқаша оқып шығады тақырыпты |
|Бағалау | | |ойларынан хат жазады топ басшысы |жинақтайды |
| | | |оқиды | |
|Формативті |2 мин |Өзін-өзі бағалау (2 |Бағалау парақшасы мен бағалау |Өзін- өзі бағалайды |
|бағалау | |мин) |шкаласын тарату | |
| | |Бағдаршам арқылы | | |
|Рефлексия |2 мин |Стикерлерді толтыру |Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну |Ұсынылған стикерді толтыру |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz