Тақырып - Лепті сөйлем

Жамбыл облысы Сарысу ауданы Саудакент ауылы
Байқадам Қашқынбаев атындағы орта мектебі
Бастауыш сынып мұғалімі Бегаулова Айгул Айтқұлқызы

Пән: Қазақ тілі
Сынып: 2 сынып
Сабақтың тақырыбы: Лепті сөйлем
Мақсаты: Лепті сөйлем жайлы түсінік беру.
1. Сөйлем түрлерін ажыратады. Лепті сөйлем жайлы түсінік қалыптасады,
түрлі жаттығулар арқылы түсінгенін практикада қолданады.
2. Ойлау қабілеттері артып, жан- жақты ізденеді.
3. Топта бірлесіп жұмыс істеу арқылы ұжымшылдыққа үйренеді.
Күтілетін нәтиже: Оқушылар тақырып ұғымын біледі, түсінеді және
тапсырмалар орындай алады
Модульдері: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету,
оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, оқыту мен оқуда АКТ- ны пайдалану,
талантты және дарынды балаларды оқыту, оқушылардың жас ерекшеліктеріне
сәйкес оқыту және оқу, оқытудағы басқару және көшбасшылық.
Сабақтың типі: жаңа білімді меңгерту.
Деректер: тақта, стикерлер, постерге арналған қағаздар, маркерлер, бағалау
парақтары
Әдіс тәсілдер: Композициялық талдау, Венн диаграммасы, Ыстық орындық,
Кубизм

|Сабақ |Уақыт |Тапсырма |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушылардың іс-әрекеті |
|кезеңдері | | | | |
|Білім |2мин |Композициялық талдау |Үйге берілген тапсырманы |Бір-біріне жақсы сөздер айта отырып|
| | |жасау арқылы сұрақ |сұрақ-жауап арқылы оқушылар өзі |сұрақ -жауап арқылы бір-біріне |
|Қызығушылық | |жауап өткізу |бір-біріне қоя отырып өткен сабақ |жақсылықпен сәттілік тілейді |
|тарын ояту | |Үй тапсырмасын кайталау|туралы не білгендерін ортаға салады| |
|Түсіну |7мин |Суреттер сөйлейді |1-2 жаттығуларды слайдтан көрсету. |Оқушылардың мұндағы мақсаты |
| | |Тақырыпқа қатысты сурет|Сурет арқылы әңгіме құрастыру, |берілген тақырыпқа қатысты не |
| | |арқылы сөйлемдер |түсініктерін жеткізу үшін |біліп не үйренгендерін, тақырып |
| | |құрастыру |суреттерін тақтаға ілу. Ережеге |туралы әсерлерін топ болып талдай |
| | | |байланысты ой қорыту. |отырып ортаға жеткізу |
|Қолдану |10мин |Венн диаграммасы |Тақырыптың мазмұнын қысқаша |Оқушылардың мақсаты мұғалімді |
| | | |баяндайды,тақырыптың ең маңызды |тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін |
| | | |жерін ең қызық жерін табады,оны |айту |
| | | |неге қызық деп тапқанын |Әдіс бойынша жаңа тақырыпты |
| | | |айтады,тақырып туралы ақпарат |меңгереді және өз пікірлерін ортаға|
| | | |жинайды |салады. |
| | | |байланыстырады, суреттейді, | |
| | | |салыстырады, өз бағасын береді. | |
|Сергіту сәті |1 мин |«Қара жорға» биі |Оқушылармен бірге сергіту сәтін |Интербелсеңді тақтадағы |
| | | |жасау |бейнероликтегідей жаттығулар |
| | | | |жасайды. |
|Талдау |15мин |Ыстық орындық |4-жаттығу. Жаңа тақырыпқа қатысты |Берілген тапсырманы уақытылы |
| | | |әр топқа тапсырмалар беру олар |орындау, тапсырманы орындау керек. |
| | | |тапсырманы олрындап ортаға шығып | |
| | | |оқиды , жұмыстарын көрсетеді | |
|Жинақтау |5мин | Кейіпкерге хат арқылы|Топ бойынша тақырыпты жинақтау үшін|Өз ойларынан кейіпкерге хат жазады,|
| | |сабақты жинақтайды |тақырыпқа қатысты кейіпкерге өз |қысқаша оқып шығады тақырыпты |
|Бағалау | | |ойларынан хат жазады топ басшысы |жинақтайды |
| | | |оқиды | |
|Формативті |2 мин |Өзін-өзі бағалау (2 |Бағалау парақшасы мен бағалау |Өзін- өзі бағалайды |
|бағалау | |мин) |шкаласын тарату | |
| | |Бағдаршам арқылы | | |
|Рефлексия |2 мин |Стикерлерді толтыру |Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну |Ұсынылған стикерді толтыру |

Ұқсас жұмыстар
Сұраулы сөйлем. бұйрықты сөйлем
Компьютер. хабарлы, сұраулы, бұйрықты, лепті сөйлемдер
Лепті сөйлем тобы
Лепті сөйлем. Сөйлем туралы
Бағалау парақша - лары
Сөйлем айтылу мақсатына қарай үшке бөлінеді хабарлы сөйлем сұраулы сөйлем лепті сөйлем
Лепті сөйлем
Тыныс белгісіне назар аудару
Лепті сөйлемнің жасалу жолдары
Сөйлемнің түрлеріне жаттығу жұмысы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz